Intretinere baterie
![]() ![]() ![]() |
Intretinere baterie
corbex |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|||
the fast and furious |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Iaca am si eu pt prima data o problema cu bateria si nu ii dau de cap. In weekendu de Rusalii pornesc berlina si dau fuga pana la mare. Deci 500 km cand ma intorc in Bucuresti. Dupa vreo 10 zile in care masina nu a fost pornita , dau sa o pornesc si nu invartea deloc. Am facut niste probe utilizand consumatorii conectati direct la baterie si anume cd playeru si geamurile electrice si culmea cu astea se descurca bateria pana mi-a venit ideaa sa maresc basii si volumul la player si playeru murea instant.
Am dat jos bateria , nu am masurat nimic legat de ea si am pus-o vreo 24 ore pe redresor. Dupa incarcare stiu ca am masurat si avea cam 12.9 , am verificat nivelul electrolitului si la toate era peste placi , am puso pe masina am mai facut de atunci vreo 15 km si iar masina a stat nepornita vreo 10 zile . Ieri surpriza, iar nu mai vrea sa invarta si culmea ochiul ala magic e verde. Bateria e Fulmen de 60ah , are vreo 5 ani, din care in ultimii 3 nu prea am mai folosit masina decat vara cam 2000 - 2500 km, in rest toamna iarna masina nu e niciodata pornita ; iar in perioada asta bateria sta mai mult prin casa. PS: cred ca am si ceva probleme cu incarcarea . Acum 1 an si ceva tin minte ca am schimbat releul de incarcare cu unul electronic Malvina ( cel mecanic nou nout a luat foc dupa ce m-am apucat eu sa il reglez si nu stiam de unde ) si dupa schimbare baga cam 15 v la 2000 ture si asa s-a mers cu masina dar bateria nu a fiert niciodata. Parerile sunt binevenite .... Dimineata iau multimetrul il pun pe baterie sa vedem cat are si postez aici. Si gata si masuratoarea de la 5 dimineata: 12.39v . Am masurat si la alta masina din familie folosita in mod frecvent, cu baterie similara si aia are 12.64 v si porneste fara probleme. Berlina de ce nu vrea sa porneasca , diferenta intre cele 2 baterii nu mi se pare semnificativa. This post has been edited by the fast and furious: 26 Jul 2013, 04:55 |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
e un cablu de la alternator desfacut...vazut ieri la o dacie din '79...
|
--------------------
...
...
...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
este suficient sa fie un element defect , tu tensiunea o ai dar nu ai curent suficient pe elementul respectiv
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat la cabluri si la alternator si la electromotor : toate sunt ferme pe pozitii . |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#36
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
12. 39 = baterie descarcata,defecta dupa caz
Vezi ce redresor folosesti,daca ai chineezarie ordinara tot astepti tu sa se incarce bateria, chinezismu arde in flacari, bateria tot descarcata ramane. Daca erai specialist in redresoare,redresari si echipament electric rezolvai singur problema , nu ''ne'' cautai aici.AI grija ce faci. This post has been edited by ct-03-tvy: 27 Jul 2013, 08:03 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Am spus clar ca dupa incarcarea la redresor am masurat si bateria avea 12.9 v dupa circa 24 h de incarcare. Redresorul era ceva rusesc construit destul de spartan deci era ceea ce trebuie. Dar bateria a ramas dupa o saptamana de la ultima pornire, fara resurse in mod inexplicabil. Si tvy postarea pe topic e optionala, nu am spus ca sunt specialist in electrica, poti sa iti exprimi caracterul incendiar in alta parte. |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca are jos la fundul elementului pasta desprinsa pune in scurt placile si o descarca
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
la problema cu bateria de se consuma , detalii gasesti aici si aici
Vezi ca mai e si o schema generala a alternatorului , ia si masoara, pe releu,alternator,baterie cat si caderile de tensiune si scrie aici, ce valori ai obtinut This post has been edited by Cristi1980: 28 Jul 2013, 12:17 Attached thumbnail(s) schema_alternator.jpg ( Size: 50.24k ) Number of downloads: 163 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
iete aici detalii
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
QUOTE(the fast and furious @ 26 Jul 2013, 00:41) Ieri surpriza, iar nu mai vrea sa invarta si culmea ochiul ala magic e verde. Bateria e Fulmen de 60ah , are vreo 5 ani, din care in ultimii 3 nu prea am mai folosit masina decat vara cam 2000 - 2500 km, in rest toamna iarna masina nu e niciodata pornita ; iar in perioada asta bateria sta mai mult prin casa. PS: cred ca am si ceva probleme cu incarcarea . Acum 1 an si ceva tin minte ca am schimbat releul de incarcare cu unul electronic Malvina ( cel mecanic nou nout a luat foc dupa ce m-am apucat eu sa il reglez si nu stiam de unde ) si dupa schimbare baga cam 15 v la 2000 ture si asa s-a mers cu masina dar bateria nu a fiert niciodata. bateria daca sta descarcata se sulfateaza ![]() This post has been edited by Cristi1980: 28 Jul 2013, 19:21 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Am renuntat sa mai incerc sa resuscitez Fulmenu. Am imprumutat o Caranda de la cineva cu care sper sa imi fac treaba pana luna viitoare cand expira RCA ul si bag masina la hibernare. Am masurat si incarcarea si am asa: La relanti fara consumatori 14.4 v relanti consumatori porniti: 13.2 v In turatie fara consumatori: 14.8 - 14.9 v turatie consumatori porniti : 14.8 - 14,9 v Am masurat si la releu intre borba DF si masa si este 5,8 v Deci este de bine sau ? |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
io zic ca e binisor mai ai probleme cu contactu , sau firul ce alimenteaza bobina si releul , ai cadere de 0,5V pe el si de acolo ai 14,9 cu consumatori
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:34 |