DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Intretinere baterie

corbex
post 24 Jul 2013, 12:00
Post #31


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La mai multe baterii asa-zis etanse li se scoate etansarea si se poate completa.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 26 Jul 2013, 00:41
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti




Iaca am si eu pt prima data o problema cu bateria si nu ii dau de cap. In weekendu de Rusalii pornesc berlina si dau fuga pana la mare. Deci 500 km cand ma intorc in Bucuresti. Dupa vreo 10 zile in care masina nu a fost pornita , dau sa o pornesc si nu invartea deloc. Am facut niste probe utilizand consumatorii conectati direct la baterie si anume cd playeru si geamurile electrice si culmea cu astea se descurca bateria pana mi-a venit ideaa sa maresc basii si volumul la player si playeru murea instant.
Am dat jos bateria , nu am masurat nimic legat de ea si am pus-o vreo 24 ore pe redresor. Dupa incarcare stiu ca am masurat si avea cam 12.9 , am verificat nivelul electrolitului si la toate era peste placi , am puso pe masina am mai facut de atunci vreo 15 km si iar masina a stat nepornita vreo 10 zile .
Ieri surpriza, iar nu mai vrea sa invarta si culmea ochiul ala magic e verde.
Bateria e Fulmen de 60ah , are vreo 5 ani, din care in ultimii 3 nu prea am mai folosit masina decat vara cam 2000 - 2500 km, in rest toamna iarna masina nu e niciodata pornita ; iar in perioada asta bateria sta mai mult prin casa.
PS: cred ca am si ceva probleme cu incarcarea . Acum 1 an si ceva tin minte ca am schimbat releul de incarcare cu unul electronic Malvina ( cel mecanic nou nout a luat foc dupa ce m-am apucat eu sa il reglez si nu stiam de unde ) si dupa schimbare baga cam 15 v la 2000 ture si asa s-a mers cu masina dar bateria nu a fiert niciodata.
Parerile sunt binevenite ....
Dimineata iau multimetrul il pun pe baterie sa vedem cat are si postez aici.
Si gata si masuratoarea de la 5 dimineata: 12.39v .
Am masurat si la alta masina din familie folosita in mod frecvent, cu baterie similara si aia are 12.64 v si porneste fara probleme.
Berlina de ce nu vrea sa porneasca , diferenta intre cele 2 baterii nu mi se pare semnificativa.

This post has been edited by the fast and furious: 26 Jul 2013, 04:55


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 26 Jul 2013, 08:19
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.580
Joined: 16 April 09




e un cablu de la alternator desfacut...vazut ieri la o dacie din '79...


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jul 2013, 17:08
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




este suficient sa fie un element defect , tu tensiunea o ai dar nu ai curent suficient pe elementul respectiv


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 27 Jul 2013, 04:44
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





M-am uitat la cabluri si la alternator si la electromotor : toate sunt ferme pe pozitii .


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 27 Jul 2013, 07:53
Post #36


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




12. 39 = baterie descarcata,defecta dupa caz
Vezi ce redresor folosesti,daca ai chineezarie ordinara tot astepti tu sa se incarce bateria, chinezismu arde in flacari, bateria tot descarcata ramane.
Daca erai specialist in redresoare,redresari si echipament electric rezolvai singur problema , nu ''ne'' cautai aici.AI grija ce faci.

This post has been edited by ct-03-tvy: 27 Jul 2013, 08:03


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 27 Jul 2013, 15:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Am spus clar ca dupa incarcarea la redresor am masurat si bateria avea 12.9 v dupa circa 24 h de incarcare. Redresorul era ceva rusesc construit destul de spartan deci era ceea ce trebuie. Dar bateria a ramas dupa o saptamana de la ultima pornire, fara resurse in mod inexplicabil.
Si tvy postarea pe topic e optionala, nu am spus ca sunt specialist in electrica, poti sa iti exprimi caracterul incendiar in alta parte.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jul 2013, 20:22
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca are jos la fundul elementului pasta desprinsa pune in scurt placile si o descarca


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 28 Jul 2013, 12:06
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




la problema cu bateria de se consuma , detalii gasesti aici si aici
Vezi ca mai e si o schema generala a alternatorului , ia si masoara, pe releu,alternator,baterie cat si caderile de tensiune si scrie aici, ce valori ai obtinut

This post has been edited by Cristi1980: 28 Jul 2013, 12:17

Attached thumbnail(s)
schema_alternator.jpg ( Size: 50.24k ) Number of downloads: 163


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jul 2013, 15:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




iete aici detalii


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi1980
post 28 Jul 2013, 19:20
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 26 August 07




QUOTE(the fast and furious @ 26 Jul 2013, 00:41)
Ieri surpriza,  iar nu mai vrea sa invarta si culmea ochiul ala magic e verde.
Bateria e Fulmen de 60ah , are vreo 5 ani, din care in ultimii 3 nu prea am mai folosit masina decat vara cam 2000 - 2500 km, in rest toamna iarna masina nu e niciodata pornita ; iar in perioada asta bateria sta mai mult prin casa.
PS: cred ca am si ceva probleme cu incarcarea . Acum 1 an si ceva tin minte ca am schimbat releul de incarcare cu unul electronic Malvina ( cel mecanic nou nout a luat foc dupa ce m-am apucat eu sa il reglez si nu stiam de unde ) si dupa schimbare baga cam 15 v la 2000 ture si asa s-a mers cu masina dar bateria nu a fiert niciodata.
  
*


bateria daca sta descarcata se sulfateaza excl.gif la fel si daca baga mai mult decat trebuie

This post has been edited by Cristi1980: 28 Jul 2013, 19:21


--------------------
Dacia Logan 2005 - B54erf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 1 Aug 2013, 00:19
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Am renuntat sa mai incerc sa resuscitez Fulmenu. Am imprumutat o Caranda de la cineva cu care sper sa imi fac treaba pana luna viitoare cand expira RCA ul si bag masina la hibernare.
Am masurat si incarcarea si am asa:
La relanti fara consumatori 14.4 v
relanti consumatori porniti: 13.2 v
In turatie fara consumatori: 14.8 - 14.9 v
turatie consumatori porniti : 14.8 - 14,9 v
Am masurat si la releu intre borba DF si masa si este 5,8 v
Deci este de bine sau ?


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Aug 2013, 10:47
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




io zic ca e binisor mai ai probleme cu contactu , sau firul ce alimenteaza bobina si releul , ai cadere de 0,5V pe el si de acolo ai 14,9 cu consumatori


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:34
Forum Renault