It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

diaconuliviu
post 2 May 2006, 07:20
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.616
Joined: 17 August 04
From: Undeva in Vilcea




QUOTE(eXtenSion @ 1 May 2006, 19:26)
Tot 0..
*


Demonteaza-l, sau macar periile si masoara si pe inelele colectoare; e posibil sa ai scurt in rotor, dar e posibil sa ai mizerie in zona periilor (praf de grafit).


--------------------
Dacia 1310 TX 98 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 May 2006, 07:21
Post #152


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




Dar incarca sau nu? ca eu sunt in ceata, zici ca ai 0, dar masina merge? eu cred ca masori aiurea.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2006, 08:08
Post #153


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 8.925
Joined: 21 November 03




Am si eu o problema

Se da una bucata Dacie 1300 cu o problema marunta de tot, dar care ma enerveaza la culme. Variaza tensiunea in masina in functie de consumatori. Daca apas frana si dupa aia semnalizez, iluminarea franei variaza in functie daca is aprinse sau nu becurile de semnalizare. Sau daca inlocuim frana cu aeroterma....la fel. Fel fel variaza si in relantiu si cu motorul turat.

Am schimbat releul mecanic. Am castigat ceva cu asta. Cu vechiul releu cu toti consumatorii porniti, la relantiu semnalizarea nu mai mergea (erau doar 13 V pe masina). Cu noul releu problema asta nu mai exista, dar palpaie la fel de bine, chiar daca tot sistemul este bine alimentat cu 14.2 V cu motorul turat.

Deci ma gandesc ca undeva am contacte proaste. As putea cauta pana tampesc (inclusiv socluri de becuri in scurcircuit). Ar putea sa imi dea cineva tips and tricks ce sa caut, unde sa caut?

Also, este posibil sa fie prajite diodele? Totusi, altfel masina merge bine.

This post has been edited by driverx: 2 May 2006, 08:10


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 May 2006, 08:16
Post #154


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




verifica toate masele, incepand cu cea de pe contraaripa(manunchiul ala mare), si terminand cu cele de la stopurile spate, ca astea sunt mai importante.
foloseste un spray pecial de curatare.
Ai masurat diodele?
De asemenea investitia intr-un alternator de 52 A e binevenita, ca ala de 32 e cam de bicicleta.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 May 2006, 08:20
Post #155


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 8.925
Joined: 21 November 03




QUOTE(argon @ 2 May 2006, 09:16)
verifica toate masele, incepand cu cea de pe contraaripa(manunchiul ala mare), si terminand cu cele de la stopurile spate, ca astea sunt mai importante.
foloseste un spray pecial de curatare.
Ai masurat diodele?
De asemenea investitia intr-un alternator de 52 A e binevenita, ca ala de 32 e cam de bicicleta.
*



Investitie my ass. Nu mai bag bani in masina asta decat daca chiar este nevoie.

Unde anume pe contraaripa? Pe care? pe stanga sau dreapta ? tongue.gif Si in spate...e tabla...ce masa mai e acolo? Totusi, eu ma tem ca e o problema generala, nu neaparat la stopuri sau alte becuri.

This post has been edited by driverx: 2 May 2006, 08:21


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 May 2006, 08:24
Post #156


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




in spatele alternatorului..pe partea stanga a masinii...e un manunchi in care vine si un cablu litat de cupru(masa de la alternator)

In spate sunt masele de la lampile spate, daca se aprind cu intensitate normala becurile ar trebui sa fie OK, dar eu am avut probleme...


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 2 May 2006, 13:54
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.302
Joined: 10 January 05




Am gasit sa`l dau cuiva care cica il desface si am luat imprumut de 50A.

Sa vad ce face acesta..Sper sa nu am aceiasi incarcare ca imi dau foc..


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4star
post 2 May 2006, 14:57
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 August 05




QUOTE(argon @ 2 May 2006, 09:16)
De asemenea investitia intr-un alternator de 52 A e binevenita, ca ala de 32 e cam de bicicleta.
*



Cum pot sa verific un alternator daca este de 32 sau de 50? Ma gandesc ca scrisul de pe capac poate nu este relevant (in conditiile in care un capac se poate schimba usor) si as vrea sa stiu daca pot masura cumva. Multumesc.


--------------------
dacia break - b-32-pfp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 May 2006, 17:25
Post #159


membru inactiv


Group: Members
Posts: 1.575
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pai cam aceleasi probleme am si eu, daca motorul sta pornit la relantiu, pornesc ventilatorul, si apas pe frana, turatia ventilatorului scade ( imi dau seama foarte usor ). De asemenea, cand apas pe frana, cu alti consumatori, casetofon, faza lunga. Am releu mecanic, asta iarna l-am pus, la mana a doua...oare sa bage prea putin...si trebuie reglat...sau o fi masa, ca in cazul driverx. Si inca ceva, cand pun toti consumatorii in functiune, se aude un sunet specific alternatorului (accentuat), si paremi-se ca scade si putin turatia la motor sad.gif
Daca ati putea sa imi da-ti un sfat v-asi fi recunoscator. biggrin.gif .


--------------------
- - -
membru fara Dacia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 8 May 2006, 08:15
Post #160


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Care este tensiunea normala pe baterie, cu motorul oprit?
Eu am 12V. e bine?
Bateria este Rombat, cu ochi magic, ochi care nu mai are culoarea verde nici dupa un drum de 100Km. Chiar dupa o incarcare pe redresor nu a devenit verde total, era ceva un verde-pal, dar uitandu-ma numai dintr-un anumit unghi.

Am masurat tensiunea pe baterie cu motorul pornit, e cca. 14,3V. Insa daca aprind faza lunga si dezaburire luneta tensiunea urca la 14,8V. CAre este motivul?


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2006, 08:17
Post #161


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




Nu e bine 12, e cam descarcata, ai probleme cu incarcarea,desi valorile cu motorul pornit sunt bune.. sau bateria e dusa
tensiunea normala e peste 12,5, eu de exemplu am 12,9 dupa o zi de stat, si cam 12,7 dupa 3-4 zile de stat.

Iti urca la 14,8 deoarece nu ai masele bune, bateria se va distruge mult mai repede. Verfifica masele si caderea de tensiune intre contraaripa si minus baterie/plus alternator plus baterie !

This post has been edited by argon: 8 May 2006, 08:20


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 8 May 2006, 12:42
Post #162


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




In dec. 2005 am facut cam 500Km si ochiul magic nu a mai devenit verde. Pana atunci si dupa un drum de 30Km se inverzea. Atunci am verificat tensiunea de incarcare si era sub 14V. Am gasit oxidati papucii de la tresa dintre contraaripa si alternator.

Azi verific din nou caderea de tensiune pe mase si alimentare + si voi reveni cu datele.

P.S. Sper ca nu am distrus inca bateria, are cca. 1,5 ani, Calciu 12V/55Ah; masina e cu injectie si porneste bine (cand am masurat acei 12V, la pornire tensiunea a scazut pana la 10V).


Caderea de tensiune contraaripa-masa baterie: 2030mV
Cadere de tensiune +alternator - +baterie: 4050mV.

This post has been edited by iulianv: 8 May 2006, 16:35


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 18 May 2006, 07:32
Post #163


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Buna,

Azi am gasit 10V pe baterie, masina nu a mai pornit. Electromotorul se invarte, dar rar, cu pauze, nu continuu. Masina a fost folosita ultima data sambata, un drum de 30km.

Bateria e bolnava? Incarcarea este buna - 14,3V, si CRESTE cand aprind faza lunga sau dezaburirea lunetei.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 May 2006, 07:42
Post #164


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




QUOTE
CRESTE cand aprind faza lunga sau dezaburirea lunetei



QUOTE(argon @ 8 May 2006, 09:17)
.........nu ai masele bune, bateria se va distruge mult mai repede. Verfifica masele si caderea de tensiune intre contraaripa si minus baterie/plus alternator plus baterie !
*



This post has been edited by argon: 18 May 2006, 07:43


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 18 May 2006, 13:20
Post #165


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Caderea de tensiune pe masa sau plus este cca. 2050mV, am scris cu doua mesaje mai sus.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 May 2006, 13:25
Post #166


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




Si eu am scris, nu are voie sa-ti creasca tensiunea la consumatori, si sunt 2 motive: releu prost, sau mase imperfecte !


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 18 May 2006, 14:22
Post #167


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Merci argon, mase imperfecte inseamna oxidare la papucii de la tresa dintre alternator si caroserie?
Papucii i-am curatat de oxid prin februarie, ii voi curata azi din nou sau voi inlocui tresa cu una noua.
Si sa fac o proba cu alt releu.


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 19 May 2006, 13:21
Post #168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 17 May 06




Salutare. Am deschis un topic nou dar acum am vazut ca mai exista unul la fel, daca se poate rog unul dintre admini sa il stearga.

Problema mea contine urmatoarele aspecte: zilele trecute am ramas fara bcurent in timpul mersului blink.gif . Am luat frumos bateria in brate am dat fuga cu ea acasa am incarcat-o vreo 4 ore si am trat masina acasa. Am verificat tensiunea si am constatat ca la relanti aveam 14.8- 15V, daca turam motorul tensiunea scadea pana in jurul valorii de 12,8 daca aveam si consumatori era si mai grav.

Am cerut o parere aici si mi s-a spus ca e releul de vina, am cumparat astazi unul electronic si dupa ce l-am montat am masurat tensiunea din nou si am observat uramtoarele:

la relanti 13.8 cu tendinte de crestere pana la valoarea de 14
motor turat aceeasi tensiune
relanti cu consumatori (faruri+aeroterma) 12.6
motor turat cu consumatori (aceeasi ca mai sus) 13.8

INTREBARE: trebuie sa ma duc sa schimb releul la magazin sau nu? Eu sunt de parere ca ar trebui, dar va intreb pe voi ptr ca vreau sa stiu daca nu cumva si alternatorul are ceva de zis in situatia asta.

Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 19 May 2006, 16:48
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




QUOTE(HarM @ 19 May 2006, 16:21)
INTREBARE: trebuie sa ma duc sa schimb releul la magazin sau nu? Eu sunt de parere ca ar trebui, dar va intreb pe voi ptr ca vreau sa stiu daca nu cumva si alternatorul are ceva de zis in situatia asta.

Multumesc anticipat.
*



Daca ai alternator mic (de 32A) asta este. Am aceleasi valori turat pe la 2000. Pe la 3000 urca la 14v.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 19 May 2006, 17:12
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 17 May 06




QUOTE(fnp @ 19 May 2006, 16:48)
Daca ai alternator mic (de 32A) asta este. Am aceleasi valori turat pe la 2000. Pe la 3000 urca la 14v.
*




Bine bine dar cu releul mecanic, care tocmai a decedat, aveam valori 'corecte' la bornele bateriei, asta pana nu a mai vrut sa mai coopereze.

Deci tind sa cred ca pana la urma releul asta nou ar trebui sa asigure aceeasi valoare a tensiunii ca si cel vechi.

Ce parere aveti? este corect ceea ce presupun eu sau nu.


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulianv
post 19 May 2006, 19:26
Post #171


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 7 December 04
From: Pascani - Iasi




Legat de problema mea, descrisa la postul #162:

- cumparat si inlocuit tresa metalica dintre caroserie si alternator: nici o schimbare;
- inlocuit releul: la relanti fara consumatori am 14,2V iar cu faza lunga scade la 13V. Daca accelerez pe la 2000 rot/min si cu faza mare tensiunea creste la 14,2V.

Probele le-am facut la rece, voi vedea cum se comporta la drum.
P.S. E corect asa?


--------------------
Dacia 1310Li - IS 04 XYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 May 2006, 23:10
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.236
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Hai sa va vind niste ponturi despre problema asta . Cu toate ca sint un membru incepator am experienta in problema asta deoarece m-am lovit si eu de problema asta mai demult.asa ca sa incepem cu inceputul.
In primul rind trebuie verificat alternatorul,acesta se demonteaza,se scoate capacul din spate acolo unde sint bornele de legatura + - se scoate puntea de diode si se verifica ;acestea se verifica cu puntea redresoare scosa de pe bobinajul statorului.pe dacie sint doua tipuri de punti redresoare si anume 1 cu ra 220 care are 3 diode de un sens scrise cu rosu pe acelasi radiator si 3 diode de sens invers scrise cu negru tot pe un radiator comun si al doilea tip cu niste diode ca niste pastile care sint puse intr-o chestie de plastic iar radiatoarele sint prinse cu inbus, aceasta punte nu o recomand nimanui pt ca este o punte foarte proasta .sa incepem deci cu puntea cu diode ra 220 si anume verificarea diodelor care se verifica cu un ohmetru sau un aparat de masura digital indicatia trebuie sa fie astfel in sensul de conductie la ohmetru sa fie o rezistenta cit mai mica dar nu 0 iar cel digital pe dioda trebuie sa aiba vreo 300 . Atentie!!! Toate diodele trebuie sa arate la fel si sa nu fie diferente prea mari intre diode iar in sensul invers nu drebuie sa conduca deloc.
sa se verifice tresa diodelor sa nu se miste in interior sau sa se roteasca daca se descodera ca se misca sau se roteste se schimba dioda se schimba daca una sau mai multe indica indica o valoare mai mare decit celelalte de asemenea se schimba daca sint strapunse [0 in ambele sensuri] sau intrerupte [nu da nimic]
Apoi se verifica starorul cade este de 2 feluri
1 bobinat in triunghi care are 3 iesiri cu cite 2 sirme de cupru emailat pe fiecare grup de diode de 1-1,5 mm; nu il recomand pentru
Ca daca se strapunge o dioda sau mai multe se arde am patit-o
2 bobinat in stea are 3 iesiri fiecare cu cite 1 sirma de cupru emailate mai groasa de 2 -3 mm recomandat
cu cit sirma este mai groasa cu atit puterea este mai mare
Se urmareste sa nu fie jupuite sirmele,rupte ,arse [negre] se poate spala cu apa calda si detergenti nu cu diluanti sau alte produse petroliere ;se pune la uscat
Se verifica rotorul cu un ohmetru si trebuie sa aiba atenie intre 3,5 si maxm 6 ohmi
daca aceste valori sint diferite exista probabilitatea ca sa existe probleme cu incarcarea bateriei
Se curata cele 2 inele ale rotorului cu cirpa apoi cu un smirghel fin sa nu lase urme
Daca cele 2 inele au santuri o diferenta mai mare de 3 mm adincituri sau locuri schimbate la culoare pe suprafata lui recoman strunjirea mentionez ca inelele ar trebui sa aiba cam acelasi diametru se accepta o diferenta de 2-3 mm
Se mai verifica periile [crbunii] sa culiseze usor sa nu se blocheze si sa fie suficient de lungi ca in momentul cind se pun la loc sa se simta o presiune asupra colectorului
gata cu alternatorul
Sa presupunem ca alternatorul este bun , atunci se porneste motorul si se masoara intre borna + a bateriei si borna + a releului de tensiune [incarcare] aceasta diferenta nu trebuie sa fie mai mare de 0,2-0,3 v
Daca este mai mare decit valorile date poate apare frnomenul de fularea luminilor sau diferente de tensiune la aplicarea sau scoaterea consumatorilor din circuit [faruri aeroterma stergator
E.t.c.]
Acel circuit este astfel :+ baterie-> +alternator->bloc lumini->cheie contact [contactul electric]->bloc sigurante[ nu trece prin nici o siguranta(direct)]->bobina inductie->releu de tensiune[incarcare]
Mentionez ca am gasit probleme intre contact si releul de tensiune diferenta erea intre 2 si 2,5v;am schimbat contactul electric si firul intre panoul de sigurante si bobina de inductie respectiv releul de tensiune

Fularea luminilor mai poate fi din releul de tensiune[cel mecanic]
si anume distanta intre contactele lui sa fie prea mare


This post has been edited by Ov: 24 Jan 2012, 09:39


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 May 2006, 00:04
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.236
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Mai am cva de adaugat si anume o modoficare care merita cel putin o bere si anume: pentru a mentine tensunea pe baterie la o valoare de 14,1-14,3 cu consumatiri [ faruri , aeroterma ,stergator , e.t.c.]
La o turatie de 900 de ture / min recomand inlocuirea fuliei de la alternator existenta cu una de diametru cit mai mic [olcit] sau alta masina pentru a avea un randament cit mai bun recomand releu electronic de tensiune [incarcare] dar nu din ala de 150.000 - 250.000 subtire si dreptunghiular dupa aceea reglarea turatiei de relnti la 900 de ture/min [va scadea ce 100- 200 ture
Peste 2 saptamini o sa revin cu o schema de releu electronic ,cablaj si realizare inclsiv fotografii care este foarte stabila si fiabila care functioneaza la mine pe masina din 1999 si la care nu am unblat decit pentru reglajul in limite mici a tensunii de 0.1-0.4v odata pe an wub.gif wink.gif


This post has been edited by Ov: 24 Jan 2012, 09:40


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 21 May 2006, 09:05
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.163
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




puteti sa va duceti la dezmembrari si sa cautati un altermator bosh de la o masina traina care sa aiba prinderea asemanatoare cu cea de la dacie are releu incorporat si tine tensiunea de incarcare linie la 14V


--------------------
Dacia /Tomina Logan II 1.5DCI / Fire 80cc 2014 /iun 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 May 2006, 09:11
Post #175


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.486
Joined: 15 August 05




QUOTE(iulianv @ 19 May 2006, 20:26)
Legat de problema mea, descrisa la postul #162:

- cumparat si inlocuit tresa metalica dintre caroserie si alternator: nici o schimbare;
- inlocuit releul: la relanti fara consumatori am 14,2V iar cu faza lunga scade la 13V. Daca accelerez pe la 2000 rot/min si cu faza mare tensiunea creste la 14,2V.

Probele le-am facut la rece, voi vedea cum se comporta la drum.
P.S. E corect asa?
*




E perfect, totusi verifica si dodele din alternator, ca e cam putin 13, macar 13,5 daca era, dar e ok oricum.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 21 May 2006, 20:10
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 17 May 06




Revin cu aceeasi intrebare: Ma duc sau nu sa schimb releul regulator in conditiile in care imi furnizeaza doar 13.8 V la relanti?


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 May 2006, 07:17
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.616
Joined: 17 August 04
From: Undeva in Vilcea




In principiu as crede ca releul tau cel nou e reglat la tensiune mai mica; totusi, din cite spui, verifica si puntea de diode, daca acolo is doua defecte, nu ai tensiune.


--------------------
Dacia 1310 TX 98 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HarM
post 22 May 2006, 17:06
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 17 May 06




QUOTE(diaconuliviu @ 22 May 2006, 07:17)
In principiu as crede ca releul tau cel nou e reglat la tensiune mai mica; totusi, din cite spui, verifica si puntea de diode, daca acolo is doua defecte, nu ai tensiune.
*




Am dat jos alternatorul l-am desfacut bucati si am verificat tot ce se poate verifica.

Diodele sunt bune, le-am verificat pe fiecare in parte. Carbunii sunt OK. Rotorul este in regula si el.

Am montat la loc alternatorul si am observat o crestere de 0.1 V la relanti, adica de la 13.8 la 13.9.

In rest aceeasi situatie cu valorile tensiunii., nu a crescut dar nici nu a scazut. Cred ca pana la urma am sa ma duc sa schimb releul poate nimeresc unul mai bun.


--------------------
Dacia 1300 1982 - B24RDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 22 May 2006, 20:23
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.163
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




uite o schema buna de releu de incarcare merge antaia eu am avut pe masina pina sa iau alternatorul de WV


--------------------
Dacia /Tomina Logan II 1.5DCI / Fire 80cc 2014 /iun 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 22 May 2006, 20:24
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.163
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




smile.gif


--------------------
Dacia /Tomina Logan II 1.5DCI / Fire 80cc 2014 /iun 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

74 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 30th July 2014 - 15:08
Forum Renault Server hosting