DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> VOLVO 240 Dl '86

turbodxman
post 27 Nov 2013, 12:52
Post #181


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Asa este.
Ai perfecta dreptate!

Totusi, nu trebuie sa ignoram faptul ca seriile 200, 700 (in special) si 900 sunt dintre cele mai longevive produse de Volvo.


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Nov 2013, 12:59
Post #182


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.375
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Longevive si frumoase biggrin.gif

Am avut o seria 700 cateva luni ... l-am dat ca-mi dadea gata salarul repede .. la cat consuma benzinarul biggrin.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 27 Nov 2013, 13:05
Post #183


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.894
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(turbodxman @ 27 Nov 2013, 12:08)
(...) Nu multi se pot madri cu o masina care a rulat si inca mai ruleaza in Romania timp de 20 de ani.  naughty1.gif
*



Eu sunt unul din cei care se pot mandri - Vezi Renault 21 B 06 FCN, de 21 de ani in posesia noastra, din 1994 in Romania zi de zi...

QUOTE(cj98czh @ 27 Nov 2013, 12:33)
mai ruleaza doar pentru ca iti place tie sa o intretii cum trebuie, ca economic vorbind cred ca ai mai cumparat cel putin un Volvo la cati bani inghite ca sa functioneze inca ...
*



Corect, insa Volvo-ul ala ipotetic a fost cumparat in timp si poate la jumate de pret, per totatl. Cel mai mult depinde de pretul de achizitie a masinii SH, fiind masina de ambasada pretul a fost, cel mai probabil, mai mult simbolic. R 21 de mai sus a costat in 1993 fabuloasa suma de 3250 USD, adica 10% din cat ar fi costat de nou in 1989 daca era luat cu toate taxele. Avand in vedere ca la vremurile alea masinile de ambasade/diplomati se luau fara taxe si beneficiau si de minim 25% discount in afara de pretul fara taxe, ele erau cumparate, practic, la pretul de cost al fabricantului plus o mica (sa nu zic infima) marja a concesionarului.

In masina in cauza, am bagat, pana la nivelul anului 2005, cand am incetat sa mai calculez, suma totala de 10.000 USD, inclusiv banii luati de la ASIROM pentru un accident in 2004 unde a fost la limita daunei totale, fara ca masina sa fi suferit prea mult (capota motor, aripa stanga fata, far stanga, bara fata, parbriz, masca fata, un proiector si ceva plastice pe sub aripa), in conditiile in care aproape am rupt in doua Dacia care nu mi-a dat prioritate.
Cu alte cuvinte, am avut din 1993 pana in 2005 o masina care m-a costat undeva sub 14000 USD. ADica oricum jumate din cat as fi dat pe o masina echivalenta, in care oricum bagam cam aceiasi bani...Asta in conditiile in care am facut cu acea masina de la 36.000 km la 280.000 km cu motorul pe benzina, dupa care inca peste 120.000 cu motorul diesel.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 27 Nov 2013, 17:44
Post #184


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




QUOTE(cj98czh @ 27 Nov 2013, 12:59)
Longevive si frumoase biggrin.gif

Am avut o seria 700 cateva luni ... l-am dat ca-mi dadea gata salarul repede .. la cat consuma benzinarul biggrin.gif
*



Pe vremea cand au fost ele produse consumul de carburant nu era o problema atat de spinoasa ca acum. naughty1.gif

QUOTE(b06fcn @ 27 Nov 2013, 13:05)
Eu sunt unul din cei care se pot mandri - Vezi Renault 21 B 06 FCN, de 21 de ani in posesia noastra, din 1994 in Romania zi de zi...
Corect, insa Volvo-ul ala ipotetic a fost cumparat in timp si poate la jumate de pret, per totatl. Cel mai mult depinde de pretul de achizitie a masinii SH, fiind masina de ambasada pretul a fost, cel mai probabil, mai mult simbolic. R 21 de mai sus a costat in 1993 fabuloasa suma de 3250 USD, adica 10% din cat ar fi costat de nou in 1989 daca era luat cu toate taxele. Avand in vedere ca la vremurile alea masinile de ambasade/diplomati se luau fara taxe si beneficiau si de minim 25% discount in afara de pretul fara taxe, ele erau cumparate, practic, la pretul de cost al fabricantului plus o mica (sa nu zic infima) marja a concesionarului.

In masina in cauza, am bagat, pana la nivelul anului 2005, cand am incetat sa mai calculez, suma totala de 10.000 USD, inclusiv banii luati de la ASIROM pentru un accident in 2004 unde a fost la limita daunei totale, fara ca masina sa fi suferit prea mult (capota motor, aripa stanga fata, far stanga, bara fata, parbriz, masca fata, un proiector si ceva plastice pe sub aripa), in conditiile in care aproape am rupt in doua Dacia care nu mi-a dat prioritate.
Cu alte cuvinte, am avut din 1993 pana in 2005 o masina care m-a costat undeva sub 14000 USD. ADica oricum jumate din cat as fi dat pe o masina echivalenta, in care oricum bagam cam aceiasi bani...Asta in conditiile in care am facut cu acea masina de la 36.000 km la 280.000 km cu motorul pe benzina, dupa care inca peste 120.000 cu motorul diesel.
*



Felicitarile mele! wink.gif

Oricum sunt putini cei ca noi. biggrin.gif

Volvo a fost ceva mai scump ca 21-le tau dar a la capitolul fiabilitate nu am ce-i reprosa.

Rar intalnesti o masina atat de fiabila si robusta. biggrin.gif

N-am stiut ce sunt aia suporti de motor, tampoane de cutie, simeringuri de la planetare, planetare, rulmenti spate in toti cei 20 de ani.
Si lista poate continua.

Otelurile suedeze (de atunci) si rezultatul unui proiect simplu (fara complicatii inutile ca la alte modele, inclusiv actuale) si-au spus cuvantul. wink.gif

Caseta de directie am schimbat-o de abia acum 2 ani, avand un oarecare joc (nu mare).

Simplitatea are avantajele ei( nu servodirectie, nu aer conditionat, nu geamuri electrice, nu scaune electrice, nu trapa, nu inchidere centralizata).



--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 2 Dec 2013, 11:37
Post #185


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Caseta cam cat a costat?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 2 Dec 2013, 12:28
Post #186


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




A fost chilipir! rolleyes.gif
45 euro + expedierea din Olanda catre Ro (nu mai retin cat a fost). blush.gif

Daca mai gaseam noua/din stoc, la Volvo o luam ca aveam garantie.
Asa, cum nu mai e livrabila am fost nevoit sa iau sh, dar oricum MULT mai buna decat cea de pe masina pentru ca provine din Olanda (caseta) nu de pe o masina care a circulat in Ro laugh.gif



--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 12 Dec 2013, 18:52
Post #187


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Daca tot e sezonul rece in plina desfasurare am comandat radiator HELLA, termostat GATES si 3L de antigel tip G 12 HEPU ocazie cu care voi face o mica revizie sistemului de racire in weekend.
Furtunele de la radiator sunt noi, colierele asemenea.
Mai ramane doar pompa de apa, anul viitor, impreuna cu distributia (cu toate ca nu e antrenata de cureaua de distributie).


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 13 Dec 2013, 20:16
Post #188


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Piesele au ajuns si sunt deja montate. wink.gif
Fotografiile mai tarziu. biggrin.gif

13 Dec 2013, 22:50:
Prima tura de poze.

This post has been edited by turbodxman: 13 Dec 2013, 22:50

Attached thumbnail(s)
DSC04332.JPG ( Size: 91.07k ) Number of downloads: 461
DSC04331.JPG ( Size: 141.93k ) Number of downloads: 484
DSC04333.JPG ( Size: 98.67k ) Number of downloads: 487
DSC04334.JPG ( Size: 163.25k ) Number of downloads: 490
DSC04335.JPG ( Size: 165.87k ) Number of downloads: 479
DSC04336.JPG ( Size: 160.44k ) Number of downloads: 89
DSC04337.JPG ( Size: 109.15k ) Number of downloads: 104


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Dec 2013, 23:05
Post #189


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cat fu radiatorul si de unde ii loat?


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 13 Dec 2013, 23:11
Post #190


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




555 lei de la Autonet. wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 13 Dec 2013, 23:12
Post #191


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Dincolo era mai ieftin.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 13 Dec 2013, 23:14
Post #192


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Dincolo unde? icon_mrgreen.gif

"Afara" ?

...de acolo e oricum importat. wink.gif

N-am mai stat sa caut la Unix, Bardi Auto, samd biggrin.gif

14 Dec 2013, 11:45:
Dupa montare si aerisire. smile.gif

This post has been edited by turbodxman: 14 Dec 2013, 11:45

Attached thumbnail(s)
DSC04339.JPG ( Size: 166.15k ) Number of downloads: 169
DSC04340.JPG ( Size: 101.03k ) Number of downloads: 190


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 14 Dec 2013, 22:21
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Parca lipseste ceva... Nu trebuia sa aiba un capac radiatorul peste marginea superioara?


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 15 Dec 2013, 14:11
Post #194


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Radiatorul original (cu care a venit masina din fabrica) nu a avut nici un capac deasupra.
Poate unele modele au avut capace. unsure.gif

Pentru edificare ai o fotografie cu vechiul radiator montat. smile.gif

Attached thumbnail(s)
DSC03868.JPG ( Size: 124.61k ) Number of downloads: 170


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 16 Dec 2013, 22:34
Post #195


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




E timpul pentru o mica schimbare. wink.gif

Pistoane forjate, volanta usurata, un plus de caluti fata de stock. biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 347.01k ) Number of downloads: 169
2.JPG ( Size: 343.94k ) Number of downloads: 198
3.JPG ( Size: 345.28k ) Number of downloads: 180
4.JPG ( Size: 323.14k ) Number of downloads: 173


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Dec 2013, 22:48
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Tuning de calitate, totusi, nu credeam sa vad asa ceva pe topicul tau.

Keep up the good work!


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 17 Dec 2013, 11:37
Post #197


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Multumesc!

Noroc cu fotografiile (care ma recomanda). tongue.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Dec 2013, 11:47
Post #198


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ala chiar e la tine in batatura? Se monteaza pe al tau? Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap si nu il mai bagi p-asta ca deilidraivar?

Daca da, detalii - tehnice, istoria lui, planuri, etc.

This post has been edited by MuciX: 17 Dec 2013, 11:47


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 17 Dec 2013, 11:47
Post #199


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Cam cati caluti o sa aiba?


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Dec 2013, 12:15
Post #200


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.375
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cutia de viteze aferenta? biggrin.gif

Este varianta de 2300 cmc?

This post has been edited by cj98czh: 17 Dec 2013, 12:18


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 17 Dec 2013, 12:29
Post #201


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




Cati vrea. Un motor de ala duce 300.


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 17 Dec 2013, 12:44
Post #202


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




QUOTE(MuciX @ 17 Dec 2013, 11:47)
Ala chiar e la tine in batatura? Se monteaza pe al tau? Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap si nu il mai bagi p-asta ca deilidraivar?

Daca da, detalii - tehnice, istoria lui, planuri, etc.
*



Intrucat puterea actuala a motorului care e montat in Volvo (originalul - cu care a venit din fabrica) nu a fost suficienta nici cand era masina noua (103CP la masa masinii de aprox 2000kg) am decis ca e cazul sa fac un upgrade. smile.gif

Intentionam sa montez un PRV (de pe R 25 V6 Turbo sau Renault Alpine GTA).
Acelea aveau de la 205CP in sus. wink.gif

Cum sunt cam rare si au sensibilitatile lor, iar piesele pt ele (unele gen racorduri de cauciuc, senzori) nu se mai produc (deci nici gasesc) atunci am ales varianta cat mai apropiata de original. smile.gif

Un motor de 2300cmc, 162 CP (stock), usor upgradat.

Internele lui sunt noi, volanta usurata.

Daca aleg varianta injectiei electronice, cu remapare, vreau sa ma apropii de 180 CP.

Daca raman la carburatie (2 orizontale Weber) cu galerie custom made atunci sub cifra de mai sus dar mentin tenta de old school. tongue.gif

Motorul e deja acasa.
Cazat in garaj. smile.gif

Adus din Germania, unde a si fost reconditionat si optimizat de Volvo Performance (niste "baieti" care se ocupa de Volvo). wink.gif

Ca planuri (eu le-as numi mai degraba necesitati) vor urma:

- alta transmisie (tot de Volvo): cutie, cardan si grup (pt 2.3);
- evacuare din inox, full, "free flow" (teava goala);
- amortizoare fata si spate Bilstein B6 (gaz);
- 4 arcuri sport (-40mm);
- bucse poliuretanice (fata + spate) - inlocuite toate;
- discuri fata perforate + etrieri Brembo, cu 4 pistonase, mai mari decat actualii;
- racorduri de frana siliconice cu camasa metalica;
- jante de aliaj pe 15", originale Volvo, cu spite "Y" cu gume 205 50 R 15.



QUOTE(UXE @ 17 Dec 2013, 11:47)
Cam cati caluti o sa aiba?
*



Target-ul meu este de 180.

QUOTE(cj98czh @ 17 Dec 2013, 12:15)
Cutia de viteze aferenta? biggrin.gif

Este varianta de 2300 cmc?
*



Nu.
Transmisia va fi inlocuita integral cu una provenind de la un Volvo care a avut acest motor montat din fabrica. wink.gif

Da.
2300cmc. wink.gif

QUOTE(4x4 @ 17 Dec 2013, 12:29)
Cati vrea. Un motor de ala duce 300.
*



Mi-ar place macar 250.
Acum vedem ce-o iesi. smile.gif
Nu sunt chiar atat de lacom, mai ales ca vorbim de o caroserie grea (si goala). blush.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Dec 2013, 12:48
Post #203


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 17 Dec 2013, 11:47)
Sa inteleg ca ti-a venit mintea la cap si nu il mai bagi p-asta ca deilidraivar?
*




--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Dec 2013, 12:48
Post #204


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.375
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Asa da biggrin.gif

P.S. am intuit foarte bine despre ce motor este vorba biggrin.gif



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 17 Dec 2013, 12:56
Post #205


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Fa-ti un bine si renunta la bucse poliuretanice.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 17 Dec 2013, 13:12
Post #206


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




QUOTE(MuciX @ 17 Dec 2013, 12:48)
*



Da.
Ce spirit de observatie ascutit ai biggrin.gif

Voi lua un Z3 ca daily drive.

De mult vreau unul.

Propulsat de 6 in linie, of course. wink.gif

QUOTE(cj98czh @ 17 Dec 2013, 12:48)
Asa da biggrin.gif

P.S. am intuit foarte bine despre ce motor este vorba biggrin.gif
*



Par amator in domeniu, dar am mai invatat cate ceva de cand bibilesc la ele. tongue.gif wink.gif
Se vede ca ai avut Volvo. up.gif

QUOTE(R E M U S @ 17 Dec 2013, 12:56)
Fa-ti un bine si renunta la bucse poliuretanice.
*



Nu se ridica la inaltimea asteptarilor?
Vreau sa mai rigidizez putin suspensiile. rolleyes.gif
Pe langa amortizoarele pe gaz, si arcurile mai scurte si tari, voi monta si un strut bar.

Raman la bucsele originale atunci (din cauciuc). blush.gif

Unii raceri se declarau multumiti de bucsele poliuretanice montate pe 240-urile lor (de la Power Flex sau altii). unsure.gif

This post has been edited by turbodxman: 17 Dec 2013, 13:13


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Dec 2013, 13:18
Post #207


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.375
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La ce vrei sa faci iti recomand niste amortizoare Koni reglabile + arcuri Eibach, la cat costa ce vrei sa faci ... nu se simte si sunt putin altceva.

Motorul ala are potential de ridicare a puterii foarte mari ... acuma ramane sa gasesti solutia optima pentru masina. Degeaba are o herghelie de cai daca nu il poti tine pe drum ...

As mai adauga niste anvelope mai late cel putin pentru rotile spate .. cu 205 nu cred ca faci mare branza inafara sa le invarti pe loc ... si cred ca si jante ca unele de 16" se preteaza mai bine ..

This post has been edited by cj98czh: 17 Dec 2013, 13:20


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 17 Dec 2013, 13:42
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Daca tot vrei putere, de ce nu turbo? B23ET/FT au stock 160-180CP si cu o turbina mai mare sar lejer de 200CP.


--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 17 Dec 2013, 13:54
Post #209


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Sunt mult prea dure chiar si pentru circuit si sunt"reisari" care au renuntat la ele. Eu cel putin nu as recomanda nici dusmanilor bucse poliuretanice.
Pentru reducerea ruliului mai cauta un sway bar pentru puntea spate, in rest niste arcuri "sport" plus amortizoare de calitate si daca gasesti un strut bar si e arhisuficient.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Dec 2013, 13:55
Post #210


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.375
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cel mai probabil din motive de fiabilitate, motorul asta este mult mai fiabil decat varianta lui turbo .. de aia zic eu .. plus ca asta vine direct in varianta de 160 cai stock .. fara turbo ..

This post has been edited by cj98czh: 17 Dec 2013, 13:56


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 12:31
Forum Renault