DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impresii test-drive Logan 1,5 dCi, topic valid pana la inchiderea SIAB'05

paulp
post 3 Oct 2005, 08:22
Post #91


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Laureat n-o sa aiba ABS, doar AC sad.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fion98
post 3 Oct 2005, 08:33
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 9 September 03
From: Bucuresti




am testat si eu ieri celebrul 1.5dci

parerea mea personala - nu as da banii pe o asemenea masina.

trepideaza destul de mult, este galagioasa, nu are abs, merg in medie 30K pe an -> nu se justifica la mine, poate la altii.

Momentan conduc un Ambition, care este altceva decat 1.5dci (si la consum bineinteles biggrin.gif)




--------------------
Dacia LOGAN - IL-xx-DIO
--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 3 Oct 2005, 08:35
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Am testat si eu. Impresia e buna, mi-a placut. Motorul are o accelerare liniara, nu se simte diferenta mare la intrarea turbinei. Comparatia o fac acuma cu Opelul meu. Are suficient cuplu la pornirea de pe loc iar ambreiajul avea aceiasi zona de lucru ca la masina mea. M-am inteles mult mai bine cu Loganul pe motorina decat cel pe benina. Cursa pedalei de acceleratie este mai lunga si efortul un pic mai mare la apasare decat la versiunea de benzina, ceea ce e bine. Directia e usoara, n-am facut diferenta fata de Opel. Zgomotul nu mi se pare mare, chiar este mai fin, la Opel se aude mai tare treieratul motorului. La accelerari se aude cum sufla turbina, un sunet asemanator cu un pufait, la a mea e mai ascutit. Frana este prompta, chiar prea prompta, trebuie sa umbli fin cu ea. Am mers cu ea pana la 100Km/h si nu sunt probleme de zgomot. Mie mi se pare mai reusita versiunea de Logan pe motorina decat cea pe benzina si e un serios concurent pt. versiunea sh de Opel Astra 1.7DTI sau Ford Focus 1.8TD de 75 CP. Pentru firme si taxiuri eu cred ca e cea mai buna alegere.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebyte
post 3 Oct 2005, 08:45
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 September 05




Sambata am facut si eu drivetestul cu Preference DCI...cu 2 zile inainte am condus un 1.4 MPI si sincer parca DCI-ul se misca un pic mai bine...pana la 110 km/h mi s-a parut destul de buna masina(ce-i drept a fost primul diesel pe care l-am condus)...zgomotul a fost mai pregnant la inceput, dupa aceea aproape ca nu l-am mai simtit...
La 2 ore de la drivetest am vazut promotor si m-am rasuflat...chestia cu consumul imi da de banuit...ei cica ar fi testat un Laureat DCI...

Stiti cumva daca Laureatul DCI va fi expus la SIAB...eu parca tot nu l-as comanda fara sa il vad!


--------------------
DACIA LOGAN AMBITION - BZ-77-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristid57
post 3 Oct 2005, 11:34
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 14 March 05




[quote=logan1.5dci,30 Sep 2005, 15:53]
[quote=cristid57,30 Sep 2005, 14:02]
Testat Laureate 1.5 DCI.

Exista laureate la drive test?
Avea computer de bord?

Cer scuze .. in loc de Preference am scris Laureate.
Deci am testat versiunea cu servodirectie dar fara A/C


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5DCI65 - B-57-DCD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Otzo
post 3 Oct 2005, 12:02
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 3 October 05




Am testat si eu mult asteptatul Dci. Ma asteptam sa fie mai puturoasa, motorul e ok, trage bine. Nu am mai condus Logan, asa ca o sa spun impresiile mele generale:
Avantaje:
-cuplu bun, pana la 120 accelereaza bine
-consum
-spatiu interior
-pret
-intretinere relativ ieftina(sa speram)

Dezavantaje:
-zgomot la 120km/h relativ mare wacko.gif
-am intrebat pe mecanici, reviziile sunt la 10.000 => per total avantajul consumului s-ar putea sa fie insignifiant

Per total mie mi-a placut masina, inevitabil am facut o comparatie cu un Peugeot 206 Hdi cu motor de 1.4, 70 cp pe care l-am condus vreo 200 km. Ca temperament este cam la fel, ce m-a deranjat la Logan (tine de gusturile fiecaruia) a fost pozitia putin cam inalta la volan, capitonajele usilor si zgomotul relativ mare. Daca apare cu ABS o sa ma gandesc serios sa-mi iau si eu una


--------------------
Dacia 1310 Break - 01-TSP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 3 Oct 2005, 16:31
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(ICET @ 2 Oct 2005, 22:23)
Mai da voi credeti ca o sa vedeti altfel de directie pe diesel decat cea actionata de motorul masinii?Mai visati pana o sa vedeti pe viu ce si cum!Oare cum o fi montat la Kangoo A/C si servo directie la motorul care era si la solenza?
Voi nu a-ti observat ca blanita aia de pe peretele de foc in partea dreapta a masinii e facuta in asa fel incat acopera/protejeza conductele de A/C?
*


pai unde am zis eu ca nu va avea AC???
cat despre servo va fi alta si punct...


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 3 Oct 2005, 17:11
Post #98


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Am testat un Preference 1.5 dCi, pe traseul Caremil-Metro-pasaj Canta-Caremil (include panta, rampa, extraurban si urban). Masina s-a comportat mai bine decat ma asteptam (zgomotoasa, dar suna placut smile.gif ), urcat rampa in viteza a 5-a la 80 km/h fara sa dea semne ca ar "obosi", reprizele foarte bune. N-am apucat sa-i dau mai mult de 130, dar, per ansamblu, comportament foarte bun. Pretul mi se pare nitel cam mare (1000 EUR in plus fata de 1.4 cu aceleasi dotari).


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 3 Oct 2005, 18:52
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




testat 1,5 dCi= acceptabil ca si comportament.
- lenes la turatii mici ;pe la 2550 incepe sa devina mai vioi
- a urcat relativ usor de la 80 la 120km/h.
- pentru o DACIA zgomotul acceptabil
-frana neasteptat de slaba:am apasat ca la o berlina din anii `70 si parea si un pic instabila mad.gif
-cutia de viteze ,rapoarte cuplari etc.pare OK
-in rest senzatiile de Logan :stai cocotat ca pe capra la caruta si tii de volan ca la autobuz tongue.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LORDMB2002
post 3 Oct 2005, 20:16
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 September 05




Am testat astazi Loganul 1.5 dCi si imi place destul de mult.
Trebuie sa va spun ca eu am un Logan pe benzina de 4 luni si am la bord 10.000 de Km batuti pe muchie, dar nu as da Loganelul meu pentru unul diesel.
Singura diferenta este motorul , care in ciuda capacitatii cilindrice apropiate de cel pe benzina are mai multa forta si putere si un cuplu mai bun.
Nu-mi plac franele , care dupa parerea mea, reactioneaza cam greu fata de cele de le benzinar.
In rest primeste un 8.50 spre 9 pentru turbina turbo montata care ii da o putere sporita la turatii mici.
Altceva ce sa va mai zic aveti grija de loganul vostru ca e o masina care merita atentie.
V-am salutat , Lordul.


--------------------
DACIA LOGAN AMBIANCE - HD-2005-LRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gvincentiu
post 3 Oct 2005, 20:54
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 22 April 04
From: Galati




QUOTE(big_stef @ 30 Sep 2005, 20:27)
salutare,domnilor.citesc de mult timp acest forum,si de fiecare data cand am cumparat, o dacie-break-2000,supernova-2002-solentza-2004,informatiile primite de pe acest site mi-au priit intotdeaune.ieri si astazi am testat si eu dci,pe care l-am si comandat inca de saptamana trecuta.nu sunt un fun diesel,dar dupa testul de azi ,m-am convins ca am facut cea mai buna alegere.am mers si cu 120-si mi se pare ok.tipul care era cu mine a zis ca au mers si cu 170. ,si ca totul e ok.abia astept sa o conduc
*




Mai sa fie, chiar a mers cu 170 cu Loganul dCI? Nici Clio dCI nu are viteza maxima (din cartea lui) atat. Si apoi unde l-au rodat 6000km (in 3 zile) ca sa poata da performante maxime dieselul, asta doar daca cred gogoasa cu 170.
Nu s-a intrebat nimeni de ce nu au pus din prima calculatorul de bord pentru testele "Portilor deschise"? Si eu am fost fan Logan pana am citit totul din forum, apoi mi-am luat Clio dCI. Mari minusuri inca de la lansare:
1.Pitestiul a luat licenta pt. fabricat dCI-uri - asamblare (pt inceput), apoi cine stie ce vor mai produce? Daca nu lucreaza ingrijit, adio pompa de injectie, adio motor
2.Daca vor fabrica si pompe de injectie, Logan dCI=Aro
3.Nu va ajunge niciodata la consumul declarat
4. Nu au avut curajul sa puna calculator pentru testare, consumul este mult peste cele declarate. Daca la un Clio, viteza economica este de 100 Kmph pentru un consum de 4% afara (si chiar 4% are), cat va fi viteza pt un Logan. Sunt curios


--------------------
Dacia 1310 break 1998 - GL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
big_stef
post 3 Oct 2005, 21:10
Post #102


CJ_2006


Group: Members
Posts: 8
Joined: 30 September 05




QUOTE(LORDMB2002 @ 3 Oct 2005, 20:16)
Am testat astazi Loganul 1.5 dCi si imi place destul de mult.
Trebuie sa va spun ca eu am un Logan  pe benzina de 4 luni si am la bord 10.000 de Km batuti pe muchie, dar nu as da Loganelul meu pentru unul diesel.
Singura diferenta este motorul , care in ciuda capacitatii cilindrice apropiate de cel pe benzina are mai multa forta si putere si un cuplu mai bun.
Nu-mi plac franele , care dupa parerea mea, reactioneaza cam greu fata de cele de le benzinar.
In  rest primeste un 8.50 spre 9 pentru turbina turbo montata care ii da o putere sporita la turatii mici.
Altceva ce sa va mai zic aveti grija de loganul vostru ca e o masina care merita atentie.
V-am salutat , Lordul.
*


si eu cred ,ca e gogoasa cu 170.despre consum,am o intrebare loganul cand a fost lansat la porti deschise a venit cu ,computerul de bord?? blink.gif


--------------------
RENAULT MEGANE 2007-MANAGER - B-70-F..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 4 Oct 2005, 12:15
Post #103


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Va rog sa va abtineti de la alte discutii decat impartasirea parerilor despre masina testata!

- versiunea laureate inca nu a aparatu deci discutii despre computer de bord, ABS si alte dotari nu-si au rostul ...

- consumul nu cred ca se poate estima din drive-test...deci fara asemenea discutii va rog!

- in inci un caz nu voi tolera discutii despre benzina vs. diesel sau dCi-ul Logan vs. tot felul de alte motoare diesel ... decat cel mult comparatii de context pentru evaluarea si ilustrarea performantelor generale... dar nu discutii comparative cu +uri si -uri...

Si inca ceva... sanu va prind cu "am auzit de la"... "prietenul a testat..." DOAR IMPRESIILE PERSONALE DE LA TESTE si SHOWROOM!!!



--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunic
post 4 Oct 2005, 13:14
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 January 03
From: Timisoara




Prima impresie: dezamagire. Era o intrebare in chestionarul ala de la drive test ceva de genul: ce v-a placut cel mai mult. Sincer, nimica nu mi-a placut. Eu am avut experiente de aproape 200 kkm cu un diesel aspirat de 1700 cmc, 60 cai. Vreau sa va spun ca ala avea cuplu spre deosebire de lesinatura asta de motor. Cu aia a mea plecam lejer cu a 3-a fara sa apas acceleratia. Am facut un test, am lasat-o la relanti in a 2-a, si apoi am apasat aceleratia. Vreau sa va spun ca se gatuie. Seamana tare mult cu un benzinar, si inca unul de cilindree relativ modesta. Plecasem si cu ideea preconceputa ca are cuplu, dupa ce am citit parerile diversilor care au testat. Simti ca ar trage ceva ceva doar intre 2000 si 3000 de ture.Insonorizarea acceptabila. Dar (din punctul meu de vedere): raportul performante/pret (achizitie+intretinere) nu este deloc incurajator cheltuirii banilor pe asa ceva.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NIDU
post 4 Oct 2005, 21:05
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 4 October 05




Salut.Cu toate ca urasc sa pierd timpul inregistrandu-ma pe forumuri,acum nu am avut incotro pt ca am si eu o parere de zis.am facut 2 test drive-uri cu logan la mine in oras.primul de curiozitate si al 2-lea de placere.drept urmare m-am inscris la logan.eu am o berlina din 96, am mai mers cu masini straine aa ca nu vb din postura necunoscatorului.
Este o masina buna!!! La pretul ei putin cam scumpa ,dar e o masina NOUA!!
Are demaraj multumitor
stabilitate buna
frana e prea dura
o mica trepidatie a ambreajului am simtit si eu ( eram 5 persoane in masina)
am mers cu ea cu 145 !!! giurgiu bucuresti.nu am simti,cand s-a dus asa imediat
poate de unde am fost eu obisnuit cu zgomotul mare al berlinei mele.
masina asta nu e asa de zgomotoasa pe cum zic unii care cauta nod in papura din orice..
adevaru e ca nu cred ca mai putea mult peste 145,eram 5 inmasina, dar masina merge destul de bine.
ce am observat eu ca la 120 nu se mai aude zgomot la motor.se aud doar rotile pe asfalt.asta e o parere personala
asa am observat eu....
si sa nu mai aud pe aceia ca abia au depasit tiruri si alte povesti de-astea....
astea au fost parerile mele
eu m-am inscris la primul model,ca nu am bani mai multi.sper sa fie o alegere buna.



--------------------
dacia berlina - gr 01 pfk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex275
post 5 Oct 2005, 09:07
Post #106


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 313
Joined: 5 May 05
From: Bucuresti




M-a chemat un prieten care lucreaza la Dacia sa o testez. Eu am 1.6l. Sincer sa fiu, m-a lasat fara replica. Pana la 120 s-a dus de-am zis ca nu-i adevarat. Dupa 120, intr-adevar e cam puturoasa. La 2000 de ture zvcneste de rupe. Reprize scurte, mi se pare super ok cutia si sunt sigur ca-l face pe 1.4
Pentru un diesel de 65cp, parerea mea, trage de rupe.
Motorul nu mi se pare deloc zgomotos
Am frecat-o vreo 45 min. de-am lasat-o fara vlaga
smile.gif In raport calitate-pret, mi se pare super treaba


--------------------
dacia logan 1,6 laureate - B 46 W S T
[i]Inteleptii vorbesc pentru ca au ceva de spus. Prostii pentru ca nu pot sa taca.[/i] [b]PLATON[/b]
Un snob este un om care a fost educat mai mult decat ii permite inteligenta!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LogNick
post 5 Oct 2005, 12:00
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 1 September 05
From: Bucuresti




Am testat și eu dCi-ul la Meridian. Prima impresie: motorul este OK. Îti dă impresia că are mai mulți cai putere decât dă producătorul. Ambreiajul este puțin mai tare decât la versiunile pe benzină (am făcut comparația cu a mea, Laureate 1.6). Frâna mi s-a părut prea bruscă adică blochează cam repede. Întradevăr este mai zgomotoasă decât cea pe benzină dar nu foarte mult. Per total mașina mi-a plăcut, chiar dacă eu sunt un benzinar convins. Părerea mea e că cei care o comandă nu fac o alegere greșită, mai ales dacă rulează mulți km/an și dacă binențeles consumul real este cel dat de producător.
Salutare la toți


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 ,an fabricatie: 2005 - B-43-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoRobert
post 5 Oct 2005, 14:40
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 June 04




QUOTE(Stavreschi @ 2 Oct 2005, 22:26)
Am si eu o nedumerire... blink.gif
De unde stiti voi consumul la Dci din teste... ?????
A mea nu avea decat geamuri electrice, oglinzi manuale, servodorectie si airbaguri la ambele locuri, era Prefrance...
Am mai scris ca AC nu intra in sala masini in forma actuala.
REPET, de unde stiti voi consumul (sau aia de la PROTv !!!) ca dealerul mi-a comunicat ca nu a aparut varianta cu calculator de bord !!!! biggrin.gif
*




Dealerul a mintit cu nerusinare. Varianta cu calc. e deja pe strada. Si are si AC. Singura treaba unde a dezinformat PRO este consumul instantaneu la vit. max. de 160 Km/h, care este de 10 litri.


Hai sa ne lamurim!
Versiunea Laureate e deja pe strada. E drept nu inca pt. vanzare, dar ea exista. E adevarat ca la un motor nou consumul e altul decat dupa 3.000km dar caracteristicile de consum date de uzina sunt reale. Un Laureate 1.5DCI are un consum instantaneu de fix 10 litri. Are chiarsi AC! Si asta isi face treaba bine.
Singurele probleme majore sunt: zgomot insuportabil la peste 3.000 rpm si lipsa de putere la depasirile cu peste 120km/h. Si apropo de vit. max. Loganu' diesel chiar atinge 170 km/h. E drept, la vale si dupa ce isi ia cativa km avant. Nu e banc!


Scuze. Revin. Consumul de 10 litri este dat de calc. la 4000rpm si 160-165km/h.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Oct 2005, 14:54
Post #109


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(AutoRobert @ 5 Oct 2005, 15:50)
la un motor nou consumul e altul decat dupa 3.000km dar caracteristicile de consum date de uzina sunt reale.
*



Si la dCi cat este perioada de rodaj ?

This post has been edited by IRONICK: 5 Oct 2005, 14:56


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 5 Oct 2005, 16:48
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




@IRONICK :

Rodaj MPi = 1000km ; Performante maxime dupa 3000km.
Rodaj dCi = 1500km , fara sa depasesti 2500rpm ; Performante maxime dupa 6000km. Pe perioada de rodaj a dCi-ului , nu accelerati puternic cat timp motorul este rece.

This post has been edited by AND: 5 Oct 2005, 16:49


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 5 Oct 2005, 16:55
Post #111


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




@AutoRobert...de ce am eu impresia ca vorbesti din auzite si dupa ureche?... "loganul cu AC si comp e pe strazi?"... deunde stii?... l-ai vazut tu?...ai mers tu cu el?... daca da, te rog sa precizezi unde si in ce imprejurari... o sa verificam!... in lipsa acestor precizari, topicul fiind despre impresii in urma unui drive test, mesajul tau devine automat bun de sters... deocamdata el va fi inchis spre aprobare (invizibil) pana vei reveni cu precizari... in privinta rodajului iar vorbesti prostii...il trimiti pe AND la manual complet aiurea... acele mesaje vor fi sterse!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoRobert
post 5 Oct 2005, 17:11
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 June 04




QUOTE(AL @ 5 Oct 2005, 16:55)
@AutoRobert...de ce am eu impresia ca vorbesti din auzite si dupa ureche?... "loganul cu AC si comp e pe strazi?"... deunde stii?... l-ai vazut tu?...ai mers tu cu el?... daca da, te rog sa precizezi unde si in ce imprejurari... o sa verificam!... in lipsa acestor precizari, topicul fiind despre impresii in urma unui drive test, mesajul tau devine automat bun de sters... deocamdata el va fi inchis spre aprobare (invizibil) pana vei reveni cu precizari... in privinta rodajului iar vorbesti prostii...il trimiti pe AND la manual complet aiurea... acele mesaje vor fi sterse!
*




Am mers cu varianta Laureate cam 750 km. Te asigur ca stiu despre ce vorbesc.
Daca crei si alte detalii iti stau la dispozitie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoRobert
post 5 Oct 2005, 17:37
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 9 June 04




Itrucat nu stiu daca prietenul AL a primit mesajul privat trimis (site-ul are ceva probleme-da erori) am sa dau explicatiile cerute pentru toata lumea. Bineinteles cu scuzele de rigoare pentru ca nu m-am facut inteles de la inceput.

Primo: In carte scrie clar ca masina atinge anumite performante numai dupa un anumit nr. de km. De verificat!

Chiar am testa masina pe un traseu de 750km. Cu o saptamana inainte de intraea in comercializare. Nu pot da aici traseul. Oricum, pe aici. Si chiar eram la volanul modelului Laureate 1.5 DCI cu AC si calc de bord. Vit. max de 170 a fost atinsa pe tronsonul A1 Drajna -Buc. unde pe care am tinut aproape tot timpul pedala la fund. Si ce sa vezi, consumul chiar era 10/100km la 4.000 rpm si 160-165-170km/h.

Respect functia detinuta de domnul Al, dar nu ii inteleg atitudinea agresiva!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Balaurul
post 5 Oct 2005, 20:12
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 5 August 05




Am facut si eu testul cu Loganul Diesel si nu mi-a facut deloc o impresie buna. Avea o bataie destul de sesizabila in partea dreapta spate. La inceput cam toti ne uitam prin masina incercand sa ne dam seama de unde se aude. Apoi la un moment dat a urmat o portiune de piatra cubica si a fost clar. Este foarte rusinos pentru o masina de 2500 km sa aiba o asemenea problema.
Motorul este foarte bun, nu am nimic de reprosat in acest sens, dimpotriva. Restul e jalnic.
Imi pare rau daca i-am suparat pe unii dintre voi sau daca am dezamagit.
O zi buna.


--------------------
Dacia 1300 - AG-52-MMN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Oct 2005, 21:40
Post #115


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Balaure, masina aia pe care ai facut tu drivetest nu mergea bine ca nu avea pusa siguranta F28. Si ii mai fila si plafoniera...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 6 Oct 2005, 12:38
Post #116


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(AutoRobert @ 5 Oct 2005, 17:37)
Primo: In carte scrie clar ca masina atinge anumite performante numai dupa un anumit nr. de km. De verificat!


care carte domnule, ca masina inca nu s-a vandut cda sa existe o carte in care sa se uite lumea??????????????... daca tu ai vazut vreo carte, datorita conexiunilor tale speciale/profesionale cu Dacia, asta e alta problema... deci nu e cazul sa-i zici lui AND sa citesca in cartea lui, care se refera doar la varianta pe benzina...


idem si masina... versiunea Laureata NU ESTE PE STRADA, prin asta intelegandu-se ca omul normal nu o poate testa inca!... ca ea exista fixic si ca umbla unii sau altii cu ea, asta e alta problema...publicul nu are de unde sa stie... asa ca nu e cazul sa intri si sa contrazici lumea de parca ai fi cunoscatorul adevarurilor absolute... ok?


QUOTE
Chiar am testa masina pe un traseu de 750km. Cu o saptamana inainte de intraea in comercializare. Nu pot da aici traseul. Oricum, pe aici. Si chiar eram la volanul modelului Laureate 1.5 DCI cu AC si calc de bord. Vit. max de 170 a fost atinsa pe tronsonul A1 Drajna -Buc. unde pe care am tinut aproape tot timpul pedala la fund. Si ce sa vezi, consumul chiar era 10/100km la 4.000 rpm si 160-165-170km/h.


nu poti da treseul, dar 3 randuri mai tarziu il descrii destul de clar... tipic spionilor din reclamele Dacia! radmasa.gif

si inca ceva... viteza constructiva e 155 km/h.... cea indicata de constructor... cum iti explici viteza obtinuta???.... si decide-te, era 160, 165 sau 170 km/h, ca nu s epaote ca la toate acestea sa avem 4000 rot/min si consum fix (de 10 l/100km)...

eu cred ca ar fi bine sa exprimi mai clar ceea ce ai de spus...

QUOTE
Respect functia detinuta de domnul Al, dar nu ii inteleg atitudinea agresiva!


atitudinea mea nu a fost deloc agresiva... nu mai agrersiva decat tonul arogant al acelui mesaj lung al tau (citez: "hai sa ne lamurim!..." etc.)... mesaj care intre timp a fost editat si este iar vizibil... dar hai sa nu discutam decat despre fondul problemei... ok?


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 6 Oct 2005, 18:34
Post #117


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE
care carte domnule, ca masina inca nu s-a vandut cda sa existe o carte in care sa se uite lumea??????????????... daca tu ai vazut vreo carte, datorita conexiunilor tale speciale/profesionale cu Dacia, asta e alta problema... deci nu e cazul sa-i zici lui AND sa citesca in cartea lui, care se refera doar la varianta pe benzina...


In manualul meu (Logan Ambition) scrie si pentru benzinar si pentru Diesel despre rodaj, dupa cati Km ai performantele mentionate de producator, la cati Km se face o revizie + indicatii pretioase special pentru Diesel separat de benzinar.

Nu este manual de utilizare separat pentru benzinar si pentru Diesel.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Oct 2005, 19:15
Post #118


-


Group: Members
Posts: 22.737
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(DigitalScribe @ 6 Oct 2005, 19:34)
In manualul meu (Logan Ambition) scrie si pentru benzinar si pentru Diesel despre rodaj,
*



Tu ai ultima editie a lotului de bord. . . . . pentru "Logan Ambition".

PS. DigitalScribe, manualul este pentru toate versiuniile. Nu exista versiunea si manualul.

This post has been edited by IRONICK: 7 Oct 2005, 08:05


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebyte
post 6 Oct 2005, 19:26
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 September 05




A participat cineva dintre forumisti la deschiderea SIAB de azi...vreun ziarist ceva...ieri Autorobert se lauda ca ne spune daca avem si laureat dci expus... blush.gif


--------------------
DACIA LOGAN AMBITION - BZ-77-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raoul
post 7 Oct 2005, 07:18
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 7 July 05
From: Curtea de Arges




Am testat si eu un dCi preference si pot concluziona urmatoarele:
- motorul este destul de vioi pentru puterea care o are;
- zgomotul si trepidatiile motorului in habitaclu mi s-au parut a fi in limitele acceptabilului in habitaclu (am turat motorul pana la 4200 in tr. a II-a);
- cutia de viteze pare a fi destul de bine adaptata motorului;
- directia este super;
- nu mi-a placut absolut deloc sistemul de franare. Este foarte rigid si cred ca iti trebuie o perioada destul de mare sa te obisnuiesti cu el.
In rest, daca as dispune de fondurile necesare mi-as lua cu siguranta un Logan dci.


--------------------
DACIA berlina - AG-78-LIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 22:10
Forum Renault