Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
l@u |
![]()
Post
#1051
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#1052
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
la o masina partea asta cu subtiatul afecteaza doar daca se polizeaza din structura,
tabla poate sa o polizeze cat vrea indepartarea chimica a ruginii se face si in profunzimea materialului, adica ce nu se vede cu ochiul liber din cauza asta la flex nu sunt rezultate pe termen lung This post has been edited by IRONICK: 6 Aug 2015, 21:31 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1053
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
S-a folosit curatarea mecanica pentru a se indeparta tratamentul aplicat in trecut. Masina a mai avut parte de un tratament, si era acoperit cu strat de pasivizare in genul unui "perlandez". Stratul acela a fost foarte dificil de indepartat pentru ca era foarte gros. Va urma si o curatare chimica, din cate stiu eu, discut cu ei cand se va ajunge la acea etapa.
Vreau sa le acord putina incredere si chiar mi-au demonstrat ca le pasa de proiect, de masina, daca nu in mod direct de mine si m-au asigurat ca vor face astfel incat totul sa fie ok. Pana la urma, se pricep mai bine decat mine, altfel o faceam eu. Daca sunt prost, asta e, mai iau o teapa. Oricum, alta solutie nu am in momnetul asta, decat sa platesc pe cineva sa o faca. Daca isi vor bate joc... nu am ce face, nu? In ceea ce priveste tabla subtiata, tot ce este prea degradat, va fi indepartat si sudat otel "nou". In alta ordine de idei, Mazdoiul (sper sa ma scuze sinistrul ca i-am furat numele masinii) va merge la revizie w\e asta. E ceva mai devremed decat ar fi trebuit (ma refer la ulei + filtre - au cam 6-7k kmp), dar stiu ca erau placutele pe duca si se aude o bataie pe partea dreapta. Inca e minora, suspectez o bieleta antiruliu sau bucsa de bara stabilizatoare (daca are, ca nu m-am bagat sub ea). Pe langa astea se aude un scartait de sub ea, la pornirea motorului si in situatii in care motorul se misca pe tampoane (debraieri, frana de motor, etc). Suspectul e o problema comuna, conform forumului marcii, o imbinare conica pe traseul de evacuare. Cica ar fi si campanie pe chestia asta. Vedem. In alta ordine de idei, ieri a implinit 41.5k kmp. 20150806_181858.jpg ( Size: 753.87k ) Number of downloads: 785 This post has been edited by MuciX: 7 Aug 2015, 08:43 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1054
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 6 Aug 2015, 21:10) Rugina aia trebuie curata chimic (ex. Deox-Gel), la flex este frectie. La flex este romanesc, pierdere de timp si bani aruncati aiurea. Cam la toate substantele de care am citit, utilizatorii recomanda totusi o curatare inainte, ca sa fii cat de cat sigur ca nu reactioneaza chimic doar stratul superior de rugina (pe unde-i mai dureros) . Amu' eu sper ca pasivizeaza zilnic pe unde-au curatat, si nu ramane tabla goala cu zilele. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1055
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da, trebuie indepartat stratul exterior, vopsea scorojita sau alte aplicari sau straturi anterioare. Dar asta unde este cazul. Daca este doar rugina 'curata', nu este necesar. Chimic, rugina se topeste si ramane metalul curat.
exemplu: http://www.bilthamber.com/deox-gel https://www.youtube.com/watch?v=kwJOqlDevHg https://ormontmona4.wordpress.com/page/2/ Si intradevar, trebuie sa acopere imediat orice suprafata curatata. This post has been edited by IRONICK: 7 Aug 2015, 11:08 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#1056
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
E bun deox gelul dar cred ca capiezi dc trebuie il folosesti pe suprafete mari. Trebuie pus un strat destul de consistent pe suprafata de tratat, trebuie acoperit cu folie, trebuie lasat destul de mult timp sa-si faca treaba, uneori trebuie facut inca un tratament si e destul de greu de curatat de pe suprafata tratata. Dar n-am auzit de nimeni care sa nu fi fost multumit
![]() Un gel antirugina ca bianco ala am vazut la maer tools - gel antirugina |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1057
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
era un exemplu, pe piata sunt mult mai multe substante
This post has been edited by IRONICK: 7 Aug 2015, 11:46 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1058
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu retin (daca mi-au zis) marca, dar baietii ziceau ca e un produs italian, cel pe care il vor folosi.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#1059
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Asa-i
![]() personal am avut rezultate bune cu kelfosul - care e italiano vero ![]() stiu si cativa amatori de off road care l-au folosit cu succes in sasiuri vechi de 20 de ani sau mai bine ![]() This post has been edited by andreig1982: 7 Aug 2015, 12:16 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1060
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
mda, eu ma gandeam la convertoare de rugina, e.g fertan.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#1061
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Si scoate tot, sau repare rugina rapid?
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1062
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
cata vreme nu se protejeaza mindiat dupa aia tabla, o sa rugineasca.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1063
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1064
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
da, stiu, eram cu mintea in alta parte.
Amu' daca se face tratament cu convertizor dupa curatare, nu cred ca mai conteaza asa tare ce metoda de curatare se foloseste. Plus ca ala mi se pare mai important oricum, ca ala e semnificativ mai fluid si poate sa intre si in locuri in care altfel mai greu faci curat... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1065
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(MuciX @ 7 Aug 2015, 09:42) Mazdoiul va merge la revizie w\e asta. N-a mai mers. In schimb am luat facturile la rand si am observat ca nu s-a schimbat uleiul in cutie, desi cartea de service o cerea. Asa ca m-am apucat de sapat si am facut o lista de operatiuni, dupa care am inceput sa cer oferte de pret. Unele repere mi se par cam scumpe, o sa mai cer si de la alti dealeri. 1. Ulei+ filtru de ulei - 4 l ulei 300 ron + manopera T1,4- 183 ron 2. Filtru filtru aer motor – 120 ron / buc + manopera T0.3 -39 ron 3. Schimb filtru habitaclu – 121 ron/buc + manopera T0,3 - 39 ron 4. Schimbul de bujii se face la 120.000 km 25 ron/buc 4buc – 100 ron + manopera T0,5 - 65ron 5 Filtrul combustibil nu figureaza pentru motorizarile pentru benzina. E filtru for life 6.Schimb placute frâna fata SET PLACUTE FRANA FATA 475 RON+ 170 RON TEST FRANARE SI MANPERA DE INLOCUIRE 7. Verificare tamburi/saboți frâna spate T0,6- 78 RON 8. Schimb lichid de frâna T0,5 65 ron 9. Schimb lichid de răcire acesta se verifica la service si in functie de starea acerstuia el se inlocuieste 10. Schimb curele accesorii – Se verifica la service si se recomanda doar daca este necesar (???) 11. Schimb ulei de cutie de viteze- in DRS nu specifica la revizia de 5 ani ca a fost inlocuit. Trebuie sa verificam pe factura de reparatie din data de 26/07/2013 la care a fost valiata operatiunea. 3 l = 255 ron + manopera T0,5 - 65 ron 12. Verificare traseu evacuare – Nu exista nici o campanie in acest scop (desi pe forumul marcii, unii spun ca ar fi rezolvat scartaitul de la o imbinare pe campanie). Un total ar fi de vreo 1750 lei, tinand cont ca nu va fi nevoie de inlocuirea bujiilor. Cartea zice ca se schimba la 120k, cere verificare la 20k si nu da limita de timp. This post has been edited by MuciX: 13 Aug 2015, 11:38 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1066
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Mai bine le cumperi tu ca sunt cam mari preturile lor.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1067
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Asa am zis si eu, dar am zis sa fie facute in retea, pentru a avea istoric. Masina e relativ veche si are kmp putini si daca va exista vreo intentie de vanzare, s-ar putea sa ma vad nevoit sa dau kmp inainte.
![]() Stiu ca Danuț facuse o treaba la pamfeu, cand si-a luat singur piesele si le-a montat la pamfeu in service. Sa vedem. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#1068
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Pai asa am facut si eu la revizia babana din primavara, cu distributie, pompa de apa, discuri de frana, bujii samd. M-am dus cu piesele mele.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1069
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Caz in care, teoretic, pentru piese ai garantie de la magazinul de la care le-ai luat (cu dovada de montaj in service autorizat), iar pentru manopera asigura service-ul in sine.
Mersi ![]() 13 Aug 2015, 18:31: Venit si a doua oferta de la un dealer Mazda - 1943 lei. Asta in conditiile in care ei mi-au dat un pret mai mic pe ora de manopera. ![]() This post has been edited by MuciX: 13 Aug 2015, 17:31 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1070
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
La BDT din cate stiu iti pot comanda si repere aftermarket, tin minte ca odata cand asteptam la receptie le dadeau preturi clientilor si pe original si pe AM. Si sunt foarte bine vazuti baietii, si mie mi-au lasat o impresie foarte buna, am mers si cu Mazdoiul si cu CX-7 la ei pentru diverse. In principiu nu cred ca te refuza daca vii cu piesele tale la anumite repere, unde se simte diferenta. Ca la filtre mai ieftin de atat iei poate doar chinezarii ordinare.
Uleiul din cutie e bine sa il schimbi, eu am avut neplaceri la Mazdoi pe tema asta ![]() LE: Am citit stramb, credeam ca filtrele sunt 39 de lei ![]() This post has been edited by Synyster: 13 Aug 2015, 21:20 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
MuciX |
![]()
Post
#1071
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Si mie mi se par trase de par unele preturi. 120 lei un filtru? Si alti 40 numai sa il puna?
In fine. O sa ii cer si o oferta cu repere aftermarket. Erau putin mai mult, cei drept, dar cu banii ceruti de ei pe placute, puneam placute reising pe urs. ![]() Am mai primit o recomandare, dar nu e service Mazda, voi cere si acolo o cotatie. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#1072
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.467 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Maaaan, nimic din ce ai tu pe lista aia nu e atat de dedicat, incat sa zici ca trebuie facut in service dedicat marcii. Eu unul, prefer un mecanic care stie ce face orice masina i-ai pune in fata, chiar daca poate nu stie sa-ti recite toti micii greierasi care-i are modelul tau.
Cat de piese oem versus AM, nu ca alea oem n-or fi bune, dar cateodata platesti cat nu face. La a mea discuri brembo + placute ferodo premier o iesit sub jumate din cat erau echivalentele oem. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1073
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu stiu ca nu e nevoie de service dedicat, dar as fi vrut sa fie pentru istoric.
![]() L.E. Tocmai am vorbit cu un responsabil de la service Mazda. Mi-a zis ca poate reveni cu o oferta cu piese AM si oricum, pot veni eu cu piesele. Discurile le-am verficat si nu au uzura, deci clar voi vrea doar placute. Ma gandeam la Ferodo Premier, si eu. In rest, as fi luat filtre Knect, lichid de frana Ate si sa vad ce uleiuri aleg. This post has been edited by MuciX: 14 Aug 2015, 09:41 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1074
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu am pus filtre Knecht si ulei Liqui Moly 5w30, dar nu mai stiu exact care din cele 2 pe care le au, in orice caz cel care indeplinea cerintele Mazda...asa s-a nimerit prima data sa gasesc o oferta buna la uleiul asta, si cand am vazut ca motorul s-a simtit bine cu el, am folosit si pentru al doilea schimb. N-a consumat deloc intre schimburi, si culoarea era doar putin schimbata, putin mai inchis uleiul
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1075
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(Synyster @ 14 Aug 2015, 12:04) N-a consumat deloc intre schimburi, si culoarea era doar putin schimbata, putin mai inchis uleiul Vezi ca asta nu e chiar un semn bun ca uleiul nu si-a schimbat culoarea. Inseamna ca nu prea a lucrat in motor de a ramas aproape la fel. Bine, acum depinde si cat de mult ai mers cu el, daca ai mers 2000km e normal sa nu si-o schimbe, dar daca ai mers 10000 nu e normal sa ramana la fel sau sa si-o schimbe f putin. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1076
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Poate e motorul curat
![]() Liqui Moly puneam si eu in tractor si am fost cat se poate de multumit. As fi pus si in urs, dar nu am putut sa decid care din gama lor e mai potrivit cu cerintele producatorului. Daca imi face oferta de ulei Liqui Moly, nu voi avea o problema. Trebuie sa rezolv si schimbatorul de viteze, cred ca il voi face pachet impreuna cu volanul ursului si le dau la Arad, pentru imbracat in piele. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1077
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Si-a schimbat-o putin, dar nu era chiar negru...din auriu se facuse mai cafeniu. In mod normal trebuie sa se inchida putin la culoare, dar fara sa ajunga negru, la benzinare...eu cel putin asa stiu. In plus, cand l-am schimbat inca era destul de "uleios", nu se facuse zeama chioara. Oricum, tinand cont ca nu e un motor foarte pretentios, orice ulei conform normelor producatorului, de la un fabricant serios, si ne-contrafacut ar trebui sa fie foarte bun. N-are rost sa ii pui uleiuri racing sau mai stiu eu ce nebunii care costa 100lei/litru
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#1078
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Asa da
![]() |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#1079
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(MuciX @ 13 Aug 2015, 12:49) Stiu ca Danuț facuse o treaba la pamfeu, cand si-a luat singur piesele si le-a montat la pamfeu in service. Chiar si la Reno. Bine, piesele fiind ulei si filtru de ulei. Alea de aer si polen le-am schimbat eu, banal. Pe langa manopera de schimb ulei am platit de regula si cate o suma rezonabila (gen 100-120 lei) pentru verificare generala, mecanica si electronica. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
MuciX |
![]()
Post
#1080
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Cica verificarea intra in revizie. Sunt mentionate si in carte verificarile caroseriei, trenului de rulare si functionarea sistemelor.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 19:29 |