DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 34 35 36 37 38 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

l@u
post 6 Aug 2015, 21:26
Post #1051


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Daca tala e ruginita(adica - ceva), plus polizor(iarasi - ceva din rugina si din tabla buna)rezulta o tabla cu grosimea sub standardul producatorului, asta se traduce intr-o masina nesigura si fara rugina cateva luni, poate 12, poate 24 maxim.Dupa aceasta perioada nu stiu, dar nu e de bine.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Aug 2015, 21:31
Post #1052


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




la o masina partea asta cu subtiatul afecteaza doar daca se polizeaza din structura,
tabla poate sa o polizeze cat vrea

indepartarea chimica a ruginii se face si in profunzimea materialului, adica ce nu se vede cu ochiul liber
din cauza asta la flex nu sunt rezultate pe termen lung

This post has been edited by IRONICK: 6 Aug 2015, 21:31


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Aug 2015, 08:42
Post #1053


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




S-a folosit curatarea mecanica pentru a se indeparta tratamentul aplicat in trecut. Masina a mai avut parte de un tratament, si era acoperit cu strat de pasivizare in genul unui "perlandez". Stratul acela a fost foarte dificil de indepartat pentru ca era foarte gros. Va urma si o curatare chimica, din cate stiu eu, discut cu ei cand se va ajunge la acea etapa.
Vreau sa le acord putina incredere si chiar mi-au demonstrat ca le pasa de proiect, de masina, daca nu in mod direct de mine si m-au asigurat ca vor face astfel incat totul sa fie ok. Pana la urma, se pricep mai bine decat mine, altfel o faceam eu. Daca sunt prost, asta e, mai iau o teapa. Oricum, alta solutie nu am in momnetul asta, decat sa platesc pe cineva sa o faca. Daca isi vor bate joc... nu am ce face, nu?
In ceea ce priveste tabla subtiata, tot ce este prea degradat, va fi indepartat si sudat otel "nou".

In alta ordine de idei, Mazdoiul (sper sa ma scuze sinistrul ca i-am furat numele masinii) va merge la revizie w\e asta. E ceva mai devremed decat ar fi trebuit (ma refer la ulei + filtre - au cam 6-7k kmp), dar stiu ca erau placutele pe duca si se aude o bataie pe partea dreapta. Inca e minora, suspectez o bieleta antiruliu sau bucsa de bara stabilizatoare (daca are, ca nu m-am bagat sub ea).
Pe langa astea se aude un scartait de sub ea, la pornirea motorului si in situatii in care motorul se misca pe tampoane (debraieri, frana de motor, etc). Suspectul e o problema comuna, conform forumului marcii, o imbinare conica pe traseul de evacuare. Cica ar fi si campanie pe chestia asta. Vedem.

In alta ordine de idei, ieri a implinit 41.5k kmp.
20150806_181858.jpg ( Size: 753.87k ) Number of downloads: 785


This post has been edited by MuciX: 7 Aug 2015, 08:43


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Aug 2015, 10:08
Post #1054


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 6 Aug 2015, 21:10)
Rugina aia trebuie curata chimic (ex. Deox-Gel), la flex este frectie. La flex este romanesc, pierdere de timp si bani aruncati aiurea.
*



Cam la toate substantele de care am citit, utilizatorii recomanda totusi o curatare inainte, ca sa fii cat de cat sigur ca nu reactioneaza chimic doar stratul superior de rugina (pe unde-i mai dureros) . Amu' eu sper ca pasivizeaza zilnic pe unde-au curatat, si nu ramane tabla goala cu zilele.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Aug 2015, 10:16
Post #1055


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, trebuie indepartat stratul exterior, vopsea scorojita sau alte aplicari sau straturi anterioare. Dar asta unde este cazul. Daca este doar rugina 'curata', nu este necesar. Chimic, rugina se topeste si ramane metalul curat.

exemplu:

http://www.bilthamber.com/deox-gel

https://www.youtube.com/watch?v=kwJOqlDevHg

https://ormontmona4.wordpress.com/page/2/

Si intradevar, trebuie sa acopere imediat orice suprafata curatata.

This post has been edited by IRONICK: 7 Aug 2015, 11:08


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 7 Aug 2015, 11:44
Post #1056


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




E bun deox gelul dar cred ca capiezi dc trebuie il folosesti pe suprafete mari. Trebuie pus un strat destul de consistent pe suprafata de tratat, trebuie acoperit cu folie, trebuie lasat destul de mult timp sa-si faca treaba, uneori trebuie facut inca un tratament si e destul de greu de curatat de pe suprafata tratata. Dar n-am auzit de nimeni care sa nu fi fost multumit smile.gif
Un gel antirugina ca bianco ala am vazut la maer tools - gel antirugina


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Aug 2015, 11:45
Post #1057


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




era un exemplu, pe piata sunt mult mai multe substante

This post has been edited by IRONICK: 7 Aug 2015, 11:46


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Aug 2015, 12:00
Post #1058


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu retin (daca mi-au zis) marca, dar baietii ziceau ca e un produs italian, cel pe care il vor folosi.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 7 Aug 2015, 12:08
Post #1059


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




Asa-i smile.gif
personal am avut rezultate bune cu kelfosul - care e italiano vero biggrin.gif
stiu si cativa amatori de off road care l-au folosit cu succes in sasiuri vechi de 20 de ani sau mai bine smile.gif

This post has been edited by andreig1982: 7 Aug 2015, 12:16


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Aug 2015, 12:54
Post #1060


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




mda, eu ma gandeam la convertoare de rugina, e.g fertan.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 7 Aug 2015, 12:55
Post #1061


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Si scoate tot, sau repare rugina rapid?


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Aug 2015, 13:04
Post #1062


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




cata vreme nu se protejeaza mindiat dupa aia tabla, o sa rugineasca.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Aug 2015, 13:10
Post #1063


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bucatzel @ 7 Aug 2015, 11:54)
mda, eu ma gandeam la convertoare de rugina, e.g fertan.
*


ala nu curata


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Aug 2015, 13:15
Post #1064


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




da, stiu, eram cu mintea in alta parte.

Amu' daca se face tratament cu convertizor dupa curatare, nu cred ca mai conteaza asa tare ce metoda de curatare se foloseste. Plus ca ala mi se pare mai important oricum, ca ala e semnificativ mai fluid si poate sa intre si in locuri in care altfel mai greu faci curat...


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Aug 2015, 11:37
Post #1065


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(MuciX @ 7 Aug 2015, 09:42)
Mazdoiul va merge la revizie w\e asta.


N-a mai mers. In schimb am luat facturile la rand si am observat ca nu s-a schimbat uleiul in cutie, desi cartea de service o cerea. Asa ca m-am apucat de sapat si am facut o lista de operatiuni, dupa care am inceput sa cer oferte de pret. Unele repere mi se par cam scumpe, o sa mai cer si de la alti dealeri.

1. Ulei+ filtru de ulei - 4 l ulei 300 ron + manopera T1,4- 183 ron
2. Filtru filtru aer motor – 120 ron / buc + manopera T0.3 -39 ron
3. Schimb filtru habitaclu – 121 ron/buc + manopera T0,3 - 39 ron
4. Schimbul de bujii se face la 120.000 km 25 ron/buc 4buc – 100 ron + manopera T0,5 - 65ron
5 Filtrul combustibil nu figureaza pentru motorizarile pentru benzina. E filtru for life
6.Schimb placute frâna fata SET PLACUTE FRANA FATA 475 RON+ 170 RON TEST FRANARE SI MANPERA DE INLOCUIRE
7. Verificare tamburi/saboți frâna spate T0,6- 78 RON
8. Schimb lichid de frâna T0,5 65 ron
9. Schimb lichid de răcire acesta se verifica la service si in functie de starea acerstuia el se inlocuieste
10. Schimb curele accesorii – Se verifica la service si se recomanda doar daca este necesar (???)
11. Schimb ulei de cutie de viteze- in DRS nu specifica la revizia de 5 ani ca a fost inlocuit. Trebuie sa verificam pe factura de reparatie din data de 26/07/2013 la care a fost valiata operatiunea. 3 l = 255 ron + manopera T0,5 - 65 ron
12. Verificare traseu evacuare – Nu exista nici o campanie in acest scop (desi pe forumul marcii, unii spun ca ar fi rezolvat scartaitul de la o imbinare pe campanie).

Un total ar fi de vreo 1750 lei, tinand cont ca nu va fi nevoie de inlocuirea bujiilor. Cartea zice ca se schimba la 120k, cere verificare la 20k si nu da limita de timp.

This post has been edited by MuciX: 13 Aug 2015, 11:38


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 13 Aug 2015, 11:42
Post #1066


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Mai bine le cumperi tu ca sunt cam mari preturile lor.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Aug 2015, 11:49
Post #1067


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Asa am zis si eu, dar am zis sa fie facute in retea, pentru a avea istoric. Masina e relativ veche si are kmp putini si daca va exista vreo intentie de vanzare, s-ar putea sa ma vad nevoit sa dau kmp inainte. smile.gif
Stiu ca Danuț facuse o treaba la pamfeu, cand si-a luat singur piesele si le-a montat la pamfeu in service.
Sa vedem.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 13 Aug 2015, 12:39
Post #1068


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Pai asa am facut si eu la revizia babana din primavara, cu distributie, pompa de apa, discuri de frana, bujii samd. M-am dus cu piesele mele.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 13 Aug 2015, 12:41
Post #1069


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Caz in care, teoretic, pentru piese ai garantie de la magazinul de la care le-ai luat (cu dovada de montaj in service autorizat), iar pentru manopera asigura service-ul in sine.
Mersi up.gif

13 Aug 2015, 18:31:
Venit si a doua oferta de la un dealer Mazda - 1943 lei. Asta in conditiile in care ei mi-au dat un pret mai mic pe ora de manopera. smile.gif

This post has been edited by MuciX: 13 Aug 2015, 17:31


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 13 Aug 2015, 21:19
Post #1070


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




La BDT din cate stiu iti pot comanda si repere aftermarket, tin minte ca odata cand asteptam la receptie le dadeau preturi clientilor si pe original si pe AM. Si sunt foarte bine vazuti baietii, si mie mi-au lasat o impresie foarte buna, am mers si cu Mazdoiul si cu CX-7 la ei pentru diverse. In principiu nu cred ca te refuza daca vii cu piesele tale la anumite repere, unde se simte diferenta. Ca la filtre mai ieftin de atat iei poate doar chinezarii ordinare.

Uleiul din cutie e bine sa il schimbi, eu am avut neplaceri la Mazdoi pe tema asta smile.gif

LE: Am citit stramb, credeam ca filtrele sunt 39 de lei smile.gif Da, destul de scumpe anumite chestii

This post has been edited by Synyster: 13 Aug 2015, 21:20


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 14 Aug 2015, 08:09
Post #1071


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si mie mi se par trase de par unele preturi. 120 lei un filtru? Si alti 40 numai sa il puna?
In fine. O sa ii cer si o oferta cu repere aftermarket. Erau putin mai mult, cei drept, dar cu banii ceruti de ei pe placute, puneam placute reising pe urs. smile.gif
Am mai primit o recomandare, dar nu e service Mazda, voi cere si acolo o cotatie.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 Aug 2015, 09:31
Post #1072


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Maaaan, nimic din ce ai tu pe lista aia nu e atat de dedicat, incat sa zici ca trebuie facut in service dedicat marcii. Eu unul, prefer un mecanic care stie ce face orice masina i-ai pune in fata, chiar daca poate nu stie sa-ti recite toti micii greierasi care-i are modelul tau.

Cat de piese oem versus AM, nu ca alea oem n-or fi bune, dar cateodata platesti cat nu face. La a mea discuri brembo + placute ferodo premier o iesit sub jumate din cat erau echivalentele oem.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 14 Aug 2015, 09:33
Post #1073


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Eu stiu ca nu e nevoie de service dedicat, dar as fi vrut sa fie pentru istoric. smile.gif

L.E. Tocmai am vorbit cu un responsabil de la service Mazda. Mi-a zis ca poate reveni cu o oferta cu piese AM si oricum, pot veni eu cu piesele.
Discurile le-am verficat si nu au uzura, deci clar voi vrea doar placute. Ma gandeam la Ferodo Premier, si eu.
In rest, as fi luat filtre Knect, lichid de frana Ate si sa vad ce uleiuri aleg.

This post has been edited by MuciX: 14 Aug 2015, 09:41


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 14 Aug 2015, 11:04
Post #1074


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Eu am pus filtre Knecht si ulei Liqui Moly 5w30, dar nu mai stiu exact care din cele 2 pe care le au, in orice caz cel care indeplinea cerintele Mazda...asa s-a nimerit prima data sa gasesc o oferta buna la uleiul asta, si cand am vazut ca motorul s-a simtit bine cu el, am folosit si pentru al doilea schimb. N-a consumat deloc intre schimburi, si culoarea era doar putin schimbata, putin mai inchis uleiul


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 14 Aug 2015, 12:03
Post #1075


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(Synyster @ 14 Aug 2015, 12:04)
N-a consumat deloc intre schimburi, si culoarea era doar putin schimbata, putin mai inchis uleiul


Vezi ca asta nu e chiar un semn bun ca uleiul nu si-a schimbat culoarea. Inseamna ca nu prea a lucrat in motor de a ramas aproape la fel. Bine, acum depinde si cat de mult ai mers cu el, daca ai mers 2000km e normal sa nu si-o schimbe, dar daca ai mers 10000 nu e normal sa ramana la fel sau sa si-o schimbe f putin.


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 14 Aug 2015, 12:06
Post #1076


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Poate e motorul curat smile.gif

Liqui Moly puneam si eu in tractor si am fost cat se poate de multumit. As fi pus si in urs, dar nu am putut sa decid care din gama lor e mai potrivit cu cerintele producatorului.
Daca imi face oferta de ulei Liqui Moly, nu voi avea o problema.
Trebuie sa rezolv si schimbatorul de viteze, cred ca il voi face pachet impreuna cu volanul ursului si le dau la Arad, pentru imbracat in piele.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 14 Aug 2015, 12:32
Post #1077


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Si-a schimbat-o putin, dar nu era chiar negru...din auriu se facuse mai cafeniu. In mod normal trebuie sa se inchida putin la culoare, dar fara sa ajunga negru, la benzinare...eu cel putin asa stiu. In plus, cand l-am schimbat inca era destul de "uleios", nu se facuse zeama chioara. Oricum, tinand cont ca nu e un motor foarte pretentios, orice ulei conform normelor producatorului, de la un fabricant serios, si ne-contrafacut ar trebui sa fie foarte bun. N-are rost sa ii pui uleiuri racing sau mai stiu eu ce nebunii care costa 100lei/litru


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 14 Aug 2015, 13:05
Post #1078


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Asa da biggrin.gif


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 14 Aug 2015, 13:07
Post #1079


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(MuciX @ 13 Aug 2015, 12:49)
Stiu ca Danuț facuse o treaba la pamfeu, cand si-a luat singur piesele si le-a montat la pamfeu in service.
*


Chiar si la Reno.
Bine, piesele fiind ulei si filtru de ulei. Alea de aer si polen le-am schimbat eu, banal. Pe langa manopera de schimb ulei am platit de regula si cate o suma rezonabila (gen 100-120 lei) pentru verificare generala, mecanica si electronica.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 14 Aug 2015, 13:09
Post #1080


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cica verificarea intra in revizie. Sunt mentionate si in carte verificarile caroseriei, trenului de rulare si functionarea sistemelor.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 34 35 36 37 38 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 19:29
Forum Renault