DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)

Gabryel.GLN
post 6 Jul 2015, 20:21
Post #991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.839
Joined: 14 December 09
From: Constanța




Merge merge wink.gif


--------------------
Renault Espace V INITIALE PARIS 2016/1.6 dci 160CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 6 Jul 2015, 20:33
Post #992


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 21 April 09




MuciX, esti nebun (in sensul ala bun). Ma bucur sa vad masini trecute de prima tinerete care au o a doua sansa.

Asteptam poze din timpul lucrarilor etc etc, daca se poate, desigur smile.gif .

Dupa ce termini acest proces de "reintinerire" ai de gand sa o tii ca o masina de zi cu zi?


--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Jul 2015, 08:50
Post #993


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Vor mai fi poze, pe masura ce se desfasoara lucrarea.

Cat despre folosit... Chiar ieri vorbeam cu cineva ca nu stiu daca o sa ma mai indur sa o scot iarna, sau pe vreme naspa. Baietii care lucreaza la ea spun ca intretinuta corect, nu ar trebui sa puna probleme cativa ani, mai ales daca se fac verificari inainte si dupa intrarea in sezonul rece. Pe de o parte nu m-as indura nici sa o tin de bibelou si sa nu ma pot bucura de ea. Ramane de vazut.
Ramane, cum am mai zis si faptul ca vor creste exponential costurile de exploatare, odata cu trecerea timpului, vor fi piese tot mai putine.
Valoare prea mare nu cred ca va avea, nu va fi o piesa de colectie. Vorbim totusi de o masina care si-a trait viata "din plin", care are de aratat 370k kmp si care cu putin noroc nu se va opri aici. Pe langa asta, e clar ca nu mai e o masina "originala", fiind reconditionata si mai ales ca nu va mai ramane nimic pe ea "la vopsea originala".
Pe langa asta, mai e si Estate, varianta de caroserie care cel putin pe la noi, nu e foarte apreciata. Chiar la spalatorie comentau baietii pe sub mustati ca nici mortul nu l-ar cara cu ea. laugh.gif
Asadar, daca va avea vreodata o valoare mare, o va avea pentru mine, ceea ce oricum este arhisuficient.
Ma opresc aici, daca ma "starnesti" as putea vorbi/scrie ore in sir, despre ea, fara sa ma repet. tongue.gif

7 Jul 2015, 17:56:
S-a demontat botul. Multa, multa rugina.

Poze

This post has been edited by MuciX: 7 Jul 2015, 16:56


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Jul 2015, 17:52
Post #994


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(MuciX @ 7 Jul 2015, 08:50)
S-a demontat botul. Multa, multa rugina.

Poze
*



Poate ar fi o idee sa te reorientezi spre sablat pentru curatare. Ca sincer, deja incepe sa se cam tot adune.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 7 Jul 2015, 18:17
Post #995


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Nu zici tu rau, dar sper sa nu ajung acolo. Ar creste destul de mult pretul.
Momentan sa se dea jos tot sa avem privire de ansamblu.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 7 Jul 2015, 21:53
Post #996


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Nu cred ca o termina pana incepe luna august.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Jul 2015, 22:53
Post #997


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Stii care-i faza nasoala cu pretul?

Daca-i mai mult de lucru decat au estimat initial, se pot intampla 2 lucruri
a. discuta cu tine si-ti cer mai mult
b. ramane acelasi pret.
in al doilea caz, fie lucreaza in pierdere, fie de mantuiala, fie ti-au trantit un pret initial sa aiba de unde sa jongleze de-astea.

Iar de sablat, il mentionam ca tu macar ai o tabla care ar supravietui intreaga operatiunii tongue.gif

In ailalta ordine de idei, ar trebui sa te pui sa vezi de produsele de la fertan de care ti-am scris ieri pe mail. Sau poate gasesti ceva echivalenti mai pe-aproape.

L.E. Cam tot ce-ti zic is pareri personale + carca de ce-am citit pe net incercand sa-mi fac un plan de bataie pentru cand m-oi apuca de troscoleta mea. Incerc sa nu zic prostii, da' nici eu nu stiu la unele minuni ce-i marketing, si care-i efectul real.

This post has been edited by bucatzel: 7 Jul 2015, 22:59


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 7 Jul 2015, 22:54
Post #998


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ziceau ăștia la o emisiune cu mașini ca în anii '70-'80 se folosea un metal de slabă calitate, în mare parte obținut din reciclări (fier vechi). Meteahna probabil s-a perpetuat și în anii '90. Cică d-aia ruginesc conservele ca dracu. Bine, n-as băga mana-n foc pentru vreo conserva fabricată în zilele noastre.
Rugina e cel mai mare dușman. Spor la luptă, eu personal n-as avea atata răbdare și dare de mâna. Pe de altă parte ești tânăr, acum e vremea sa-ti faci damblalele. Peste câțiva ani o să te lipești de-un f și asta este.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Jul 2015, 23:02
Post #999


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(cdadan @ 7 Jul 2015, 22:54)
Cică d-aia ruginesc conservele ca dracu.
*



Banui ca si adaugarea galvanizarii caroseriei in tot procesul de productie o avut ceva de zis. Pe la pemfeuri cam cand o inceput sa faca asa ceva?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Jul 2015, 05:16
Post #1000


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Daca m-as apuca sa o galvanizez acum, pe langa dublarea pretului, nu risc sa indoi caroseria? Intreb si eu ca nu stiu unsure.gif Nu stiu daca e galvanizata din fabrica, de ce sa zic.
Poate ne explica 'nea kum, ca el e metalurgist.
Auzisem de un nenea care a galvanizat un IMS pe la valcea, dar care a dat o caciula de bani.
In fine, avem poza asta in care se vede ca s-a verifica interiorul caroseriei. In afara de absenta tratamentului nu e nimic ingrijorator acolo, tabla e curata inauntru, ceea ce e bine.
Dane mi-ar placea si un F, dar ala e alta mancare de peste.
Dupa cum am zis, pentru mine sunt destul de multi bani si astept ca rezultatele sa fie pe masura efortului. Din pacate eu nu prea am timp sa umblu pe la ea, pentru ca trebuie sa muncesc sa am bani sa dau meseriasilor biggrin.gif Ce m-a incantat sunt entuziasmul si bunul lor simt de pana acum, chiar par sa vrea sa iasa bine.
S-a discutat si posibilitatea modificarii pretului, dar mai mult prin prisma descoperirii de piese ce trebuie inlocuite.
LE nu am intrebat ce produse vor folosi pentru pasivizarea ruginei, o sa ii intreb. Citisem de fertan&friends ca sunt destul de mult efecte de marketing. Unul am vazut chiar ca se face ca o "pojghtita" de "perlandez" (biggrin.gif) pe suprafata tratata.

PS Pe langa toate astea, am noroc de un suport puternic din partea consoartei. Este si ea la fel de entuziasmata ca mine sa vada lucrarea terminata. In service a dus-o ea, pentru ca eu eram retinut la serviciu si era ultima zi de RCA, deci a condus-o ultima, i-am promis ca va fi si prima care o va conduce. Singura ei problema e statura, ca nu prea ajunge sa calce ambreiajul pana la capat blush.gif Deci da doftore, exista si oameni pentru care E30 e o masina prea mare. laugh.gif

This post has been edited by MuciX: 8 Jul 2015, 05:23


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Jul 2015, 07:53
Post #1001


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(MuciX @ 8 Jul 2015, 05:16)
Daca m-as apuca sa o galvanizez acum, pe langa dublarea pretului, nu risc sa indoi caroseria?
*


Sorry, egzprimare defecta.
Ma refeream ca troscoletele mai noi, precum a lu' domnu' danut, actualmente in proprietatea lu' domnu' doftore beneficiaza de asemenea tratament din fabrica. Si de aia rezista mai bine la cancer, nu doar tabla.

Cat de indoit caroseria, asa am mai cetit si eu. Ala cu IMS-ul, era cu IMS-ul.

Oricum, tu stii cel mai clar ce-i acolo, pozele distorsioneaza situatia.

Referitor la ce folosesc baietii ca pasivizant, io zic sa te documentezi referitor la el. Ce am mentionat eu mai sus contine acid tanic, si ala se ocupa de munca grea la pasivizare. vezi aci.

Si astia bat si dezbat treaba destul de mult.
http://vwforum.ro/topic/98990-tratament-anticoroziv/


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Jul 2015, 08:05
Post #1002


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pentru problema rugina exista o solutie numita inhibitor de rugina fabricata de Rubson sub denumirea Frameto......se aplica usor chiar si direct pe rugina fara sa smilgheruiesti/polisezi.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 8 Jul 2015, 08:15
Post #1003


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(bucatzel @ 8 Jul 2015, 00:02)
Banui ca si adaugarea galvanizarii caroseriei in tot procesul de productie o avut ceva de zis. Pe la pemfeuri cam cand o inceput sa faca asa ceva?
*


Din ce zic băieții pe net, probabil mai târziu, ca la e30 nu-i galvanizată. În schimb pot sa-ti dau exempel de veveuri/skode care n-au 10 ani dar sunt șvaițer, cu galvanizarea lor cu tot. Nici nu vreau să mă gândesc cum vor fi astea peste încă 15 ani, probabil mai rău ca e30-urile de acum.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 8 Jul 2015, 08:50
Post #1004


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




rolleyes.gif Bine că nu m-am dat cu el pe un drum virajat, cine știe ce păgube-ți mai făceam rolleyes.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Jul 2015, 09:19
Post #1005


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ma asteptam sa zici asta doftore. smile.gif
Ce-i drept, un risc exista si unul chiar mare.

This post has been edited by MuciX: 8 Jul 2015, 09:23


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 8 Jul 2015, 10:36
Post #1006


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Asa am patit si eu la E34, dar era mult mai putin ruginita ca a ta. Am dus-o la vopsit si am rasuflat usurat, gata, e problema lor. Dupa care ma sunau, am mai gasit rugina si acolo si acolo. Bun, se face. Dar si la parbriz si acolo si acolo. Buun. Se face...Am luat-o tot ii lipsea ceva parca, stiam eu pe unde avusese rugina si nu mai aveam incredere in ea. Cand peste un an a reaparut rugina, decizia de a o vinde nu a fost greu de luat. Daca ramane un varf de ac de rugina, o sa reapara.


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 8 Jul 2015, 10:47
Post #1007


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Da, inca imi amintesc, mi-ai mai zis asta. Stiu ca ist tanpit, dar ce se intampla totusi cu toate proiectele pe care le vad pe net? Masini in care s-au bagat infinit mai multi bani? Chiar asa, sunt degeaba lucrarile astea?
Cei care lucreaza la ea mi-au spus ca vor face toate eforturile necesare pentru a se asigura ca nu va reveni rugina prea curand. De acord, chimia e chimie, indiferent de visurile noastre.
Voi avea si garantie, pe langa asta, intentionez sa o verific periodic, tocmai pentru a preintampina eventualele probleme pe partea asta.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 8 Jul 2015, 11:29
Post #1008


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.467
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




E o mica diferenta intre o masina de zi cu zi, si una de bibelou. prima n-are de ales in zilele cu ploiaie, ninsoare, whatever. cheie si drum...

In plus, cu o vopsire ultra paranoica, tratamente anti-rugina, si atata amar de ceara de cavitati incat sa te intrebe si preafericitul daniel daca n-o vinzi, intarzai destul de mult procesul. DEci nu-i dracu chiar atat de negru... e gri tongue.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 8 Jul 2015, 11:31
Post #1009


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




O faci masina de vreme buna, si-ti mai iei o consumabila pt iarna..toamna ii dai cu ceara, sealent si la garaj.
Apropo, in Germania masinile se duc frumos toamna la dealer la service si se dau cu ceara pe dedesubt, dureaza 5 minute totul, ca s-o protejeze de sarea asta coroziva, la noi am sunat peste tot, nu se face, si cand am gasit a fost pretul cam mare..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jul 2015, 12:49
Post #1010


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cateva
QUOTE(MuciX @ 7 Jul 2015, 09:50)

noi.
Destul de afectata traversa de jos a tragerului fata. S-ar putea sa fie nevoie sa il reconstruim.
In rest, partea din spate e in stare mai buna, desi nu e lipsita de zone care au nevoie de atentie.
Am intrebat de produsele de pasivizare a ruginii, e o marca italiana, urmeaza sa revina cu numele.

This post has been edited by MuciX: 10 Jul 2015, 12:52


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 10 Jul 2015, 13:30
Post #1011


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Din ce vad, ai atacat problema la timp. In 2-3 ani era numa' buna de ... multa tabla si sudura, eventual.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 Jul 2015, 13:31
Post #1012


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




Ce rabdare ai...pasiune nu gluma!


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jul 2015, 13:43
Post #1013


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sa fim intelesi, masina e dusa la niste baieti. Eu, in afara de sarit cu banul si emis pretentii, nu prea am contributie.
Planul era sa o desfac eu, sa o duc "goala" la tinichgiu i vopsitor si sa o pun la loc dupa.
Din pacate lipsa de spatiu si de timp, m-au impins catre solutia asta.
Mi-ar fi placut sa fac eu asta, dar nu este cazul.
Baietii care lucreaza la ea sunt de nota 20, fac maximul posibil sa recupereze tot ce e de recuperat de pe ea. Pana acum, nu s-a distrus nimic, in afara de cateva suruburi la care nu a umblat nimeni in ultimii 24 de ani.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 10 Jul 2015, 14:51
Post #1014


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




In compartimentul motor se vor intampla ceva schimbari?

This post has been edited by UXE: 10 Jul 2015, 14:52


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 Jul 2015, 15:04
Post #1015


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ce schimbari? Se va curata totul, vor revopsi carterul si capacul chiulasei. Schimb de fluide. Nu crec ca voi schimba distributia, are 2 ani si sub 15k kmp.
Te referi la ciuning? In niciun caz.
Planuiesc un schimb de fise si capac distribuitor, dar nu acum.

L.E. si mai sper sa fac odata si A\C-ul.

Nu stiu daca am spus, dar suportul compresorului era unul confectionat in regie proprie si nu aveam cum sa pun cureaua. Eu nu stiu cum au reusit aia, acum 2 ani sa o puna... in fine.
Am luat un compresor SHcanou, suport si toate suruburile noi, curea si filtru dezumidificator. undeva la vreo 700 lei toata afacerea.

L.L.E
Am mai urcat niste poze azi. Luni se dau jos motorul si cutia.
Clapeta de acceleratie este foarte murdara, eu nu m-am gandit niciodata la filtrul epurator. Se va schimba si ala la reasamblare.
Sistemul audio are tweetere si pe spate, eu nu stiam asta. Ciudat pozitionate, probabil doftoru si danut, au ceva de obiectat tongue.gif
Gandindu-ma la planul de a folosi un HU de pe Logan 2, m-am intrebat daca va merge si nu cumva e codat prin softul masinii...
Ca alternativa, mi-a picat pe asta, care cred ca e mai potrivit.


This post has been edited by MuciX: 11 Jul 2015, 13:57


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 11 Jul 2015, 14:34
Post #1016


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.064
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




Te lovisi la cap? Ia dom'le un HU capabil, Alpine/Pioneer/Kenwood si gata. Tot ce ai enumerat acolo sunt pocnitori.


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jul 2015, 14:48
Post #1017


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




N-ai vazut ma ca arata ca niste avioane? In plus, nu imi trebuie un HU performant, imi trebuie ceva care sa isi faca treaba. Nu sunt ahtiat dupa muzica in masina, mai ales intr-asta.

Point and case. sleep.gif

This post has been edited by MuciX: 11 Jul 2015, 14:53


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jul 2015, 16:45
Post #1018


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cel mai important e cum arata in bord la astfel de masina, si multe arata ca nuca in perete, dar Kienzle-ul ala arata 'de acolo'. Chiar nu ai nevoie de fitze si performanta, sa acopere aiurea sunetul motorului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 11 Jul 2015, 16:53
Post #1019


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Pentru ca tara arde si baba-si face buzele, am vorbit sa iau jantele astea maine. Sunt toate 4, au fost echipare OEM pentru modelul asta de masina, daca starea e ca in poze sunt multumit. Vin cu 4 anvelope de iarna, in dimensiunea corecta. Eu am deja 2 noi, iar celelalte 2 nu sunt pereche dupa pana de la munte. Poate aleg macar 2 din astea.
Daca imi plac si le iau pe astea, le vand pe cele pe 14 pe care le am acum, ca nu prea imi placeau.
Pe astea dau 350 de lei, par sa merite.

11334249_648625601947859_3870951325314748999_o.jpg ( Size: 260.01k ) Number of downloads: 320
11289466_648625618614524_4315594274422369733_o.jpg ( Size: 299.8k ) Number of downloads: 333


This post has been edited by MuciX: 11 Jul 2015, 17:05


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 11 Jul 2015, 18:42
Post #1020


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.064
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




coolspeak.gif


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 11:26
Forum Renault