Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
![]() ![]() |
Lagunengrün A.K.A. Brânză, BMW 325i Touring (E30)
l@u |
![]()
Post
#2131
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#2132
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Chiar ma uitam si eu de dimineata la ala. Pare interesant. Sunt curios cata energie consuma.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#2133
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai sunt pe acolo filmulete cu lasere pentru curatat vopseaua, pare acelasi agregat. O mie de watti, dar nu vad randamentul.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
gabize |
![]()
Post
#2134
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
laser, frate!
![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
M.C. |
![]()
Post
#2135
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Lucică a lu' Scaioacă
![]() |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
andreist |
![]()
Post
#2136
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Sigur nu e fake? Nu sare nimic, nu cade nimic, nu arde nimic, nu... nimic... doar daca se duce rugina intr-o dimensiune paralela, prea laser.
This post has been edited by andreist: 13 Mar 2016, 19:10 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2137
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da, si eu as fi curios sa il vad pe tabla subtire cu ceva mai multa rugina.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#2138
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
pai o lasa ciur/sita ....ca la sablarea cu nisip......ideea e ca rahatu' ala de laser s-ar putea sa faca "minuni" la cordoanele de mastic/insonorizant de pe la imbinari daca dai direct cu el pe masina.....
Acuma alta scoasa din putul gandirii,nu dati cu paru' ,nu-s chimist da' nu poate afecta tabla in timp adica sa aduca vreun "minus" ceva in componenta chimica ? This post has been edited by sobolan: 14 Mar 2016, 10:25 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
quick |
![]()
Post
#2139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
ce ar putea sa faca acel laser la o bucata de fier incat s-o compromita? am ajuns sa vedem comploturi peste tot, acel laser este fantastic in industria auto, cred ca inca este exagerat de scump(nu cunosc pretul) si in romanai nu cred ca exista servis-uri care sa-si permita asa ceva.....cum spune si in reclama doar il bagi in priza si iti faci treaba, fara chimicale, nisip, apa sau degresare
http://www.cleanlaser.de/wEnglish/produkte...wer-cl-1000.php |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2140
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Incerc sa-mi conving colegii sa-mi ia unul cadou de ziua mea.
As avea mai multe sanse daca as lucra in vreo multinationala QUOTE Our demo CL 500 from 2012 is for sale. CL 500 with OSH50 optic and 60 ft fiber. $275,000.00 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
quick |
![]()
Post
#2141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 996 Joined: 13 April 07 From: bistrita ![]() |
catttttt? deci ma gandeam undeva c-o fi vreo 50k dolarei, dar la 275.000 nici nu-mi trecea prin cap....
totusi mai exista o optiune QUOTE We also have various lasers to rent. CL 500 for $7,500 per week, or CL 100 FFC for $4,500 per week. mucix foarte bine c-ai schimbat servisu, nu este recomandata treaba asta dar acel servis nu era ce trebuie....nici la dotari nici la mana de lucru...trebuia vazut de la inceput treaba asta... nu te grabi cu proiectul, nu mai pune botul la ce zic toti pt ca masina trebuie sa iasa bine, sunt jafuri(ma refer la rugina si starea generala a masini) mult mai mari care au ajuns masini istorice, a ta nu are de ce sa nu iasa la fel....trebuie doar rabdare si bani. |
--------------------
dacia
super nova 2002/ ford focus 2007 1.6tdci90cp
/suzuki samurai 1.3 1985 numa buna de off road
|
|
4x4 |
![]()
Post
#2142
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 10 Mar 2016, 09:45) ... multumirea sufleteasca e atat de relativa. Din exterior arata-ntr-un fel, tampitu' vede doar acel ceva care ii da lui bucurie, oricat de nonsens ar parea pentru altii ![]() QUOTE(MuciX @ 10 Mar 2016, 11:07) L.E. pret de 2 saptamani, pana sa ii gasesc pe astia, m-am rugat de oameni cu banii sa imi ia proiectul. Am sunat ca disperatul la orice numar imi pica in mana, numai sa ii gasesc un loc. Am fost la un pas de a renunta, pentru ca pur si simplu nu aveam unde sa o duc. Dar nu ai renuntat, si nici nu ai ales calea usoara, asta pt ca vrei sa o faci si in sinea ta stii ca poti. Te felicit pt determinare si astept urmatorul update, bafta! ps; ai aprecia o caseta de e36, ursu nu se tine in frau cu timona ![]() This post has been edited by 4x4: 15 Mar 2016, 11:18 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2143
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Multumesc pentru incurajari.
Stiu ca e placuta caseta (mai rapida) de E36, pentru ca am condus unul care avea conversia facuta, dar nu vreau modificari atat de ample. Vreau sa ma urc in ea si sa fie 1991 din nou. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#2144
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Modificarea nu e deloc ampla. E aproape plug&play. Se potriveste si cea de E46... cu modificari...
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#2145
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Te invidiez la partea cu cremaliera mai scurta, ca gasesti usor piesele si probabil sunt ieftine. Nu stiu cat bracheaza masina ta si cate ture de volan ai capat-capat, dar caseta scurta, la o masina de fun, e musai. Dar din nou, nu-i o chestie urgenta, o poti face si mai incolo. Mai incolo si din prisma faptului ca daca pana acum nu ti-ai ridicat problema asta, ai timp sa studiezi, sa-i intelegi comportamentul actual si sa-ti faci o impresie.
Edit: am mers cateva zile cu Swiftul, apoi m-am urcat in WRX ca sa-i pun benzina, sa-i sparg radiatorul, chestii. Ei, la prima intersectie am zis ca nu-i voie asa ceva. E oribila directia vereicsului, e sublima cea a stiftului, vorbesc de demultiplicare, de turele de camion de la WRX. Daca ar fi sa aleg dintre piesele de STI pe care le-as pune primele, mi-ar fi greu sa aleg dintre directie si cutia in 6. This post has been edited by Muttley: 15 Mar 2016, 20:44 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#2146
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Frate, v-ati defectat ! De ce nu ti-ai luat un Elise, mai Mattli ?
Amu sincer, daca asteptai directie orgasmica la WRX, esti putin cam injenuuuuu. This post has been edited by dr_mKe: 16 Mar 2016, 11:23 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#2147
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu fi pui de vaca, doftore. Multe au venit la pachet, inclusiv directia. Se rezolva in timp toate.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2148
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sunt cateva optiuni "standard" pentru caseta de directie, iar conversia se face relativ simplu, dupa cum spunea si SiloS, mai ales in cazul unei masini desfacute, cum e cazul meu.
O caseta de mâță se pune chiar simplu si am mai contemplat ideea, dar chiar nu vreau sa ii fac modificari. Plus ca nu stiu daca voi mai primi atestat cu asa ceva. Oricum la cum voi exploata eu masina, nu cred sa fie o problema asa mare. QUOTE The E30 rack is 4 turns lock-to-lock, which is far too cumbersome for enthusiastic driving. Detalii legate de optiuni si rezultatele respective aici. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#2149
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Chiar crezi ca te vor verifica sa vada cate ture are caseta?
Trebuie puse niste distantiere, atata tot. Eu am folosit niste piulite de diametru mai mare decat cele originale. This post has been edited by SiloS: 16 Mar 2016, 11:30 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#2150
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu raman la ideea cu care rezoneaza si Mucixu: stare cat mai aproape de original ! Sa se conduca ca un E30 nu ca altceva
![]() Mattli, io stiu ca-s uneori cam purcel cu exprimarea & opiniile, da'n general cam pun punctul pe "i". Subaru nu stiam sa fost etalon de finete si orgasm la directie. Stiam ca-i asa la capitolul tractiune ![]() Mucixu intelege mult mai bine aspectul asta si avem pareri comune. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#2151
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Pe acelasi principiu nu-ti mai da certificatul din cauza peticelor de pe caroserie ce sunt facute cu tabla din 2016 si nu din '91, iar materialul la sudura la fel.
Eu zic, daca ai posibilitatea sa scurtezi cursa volanului mentinand acelasi feeling analog, do it. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
![]()
Post
#2152
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Doftor cu "i"-uri sub puncte, STI-ul are directia mult mai rapida.
Daca poti imbunatati chestii pe trenul de rulare, suspensii, directie, anvelope, frane, geometrie roti, mici schimbari care fac masina mai directa si inchegata, consider ca nu-i iei din originalitate. Si ala cu breaku' din filmu-n care-l compara cu un bimar mai nou, avea o groaza de modificari, desi masina tot E30 era. Doar ca mai bun. Mucics, nu schimba caseta acum, da' daca ai ocazia sa conduci una asemanatoare cu caseta rapida, profita, si fa comparatia. Apoi hotaraste, daca ai ce. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#2153
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Suspensia ramane la fel. Ramane de vazut cat de sensibila devine in linie dreapta, poate fi deranjant peste un anumit prag
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Muttley |
![]()
Post
#2154
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mucics, tu n-ai 200 kile. Baga poliuretan pe articulatii, si nu-l mai lua pe doftor in masina!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#2155
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Hmmmm, nu cred ca Mufixu-i amator de asa ceva. Mufixu', ca si mine, este orientat catre caracterul GT !
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2156
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(Muttley @ 16 Mar 2016, 11:37) Mucics, nu schimba caseta acum, da' daca ai ocazia sa conduci una asemanatoare cu caseta rapida, profita, si fa comparatia. Apoi hotaraste, daca ai ce. QUOTE(MuciX @ 15 Mar 2016, 11:33) Stiu ca e placuta caseta (mai rapida) de E36, pentru ca am condus unul care avea conversia facuta, dar nu vreau modificari atat de ample. Vreau sa ma urc in ea si sa fie 1991 din nou. ![]() Eu cred ca face parte si din farmec, de aceea nu vreau sa o schimb. Poate peste cativa ani, cand va mai capata ceva "patina". ![]() Legat de suspensia care va ramane la fel, momentan nu am luat o decizie. Amortizoarele tebuie schimbate, la fel si bratele de pe fata, daca ar fi sa le iau pe toate OEM, ma uit la vreo 8000 lei (am dat in paginile precedente pret pentru fiecare reper). Mda, ieri am arvunit caroseria donatoare, teoretic sambata va fi livrata la service. A costat 450 lei ea, cu transportul s-a facut 600. Bara antiruliu spate s-a ratacit in timpul mutarii, iar cea fata e afectata de rugina, dupa cum am spus inainte, deci vor trebui si astea 2. Restul suspensiei au plecat la sablat si powdercoat. Baietii au insistat sa ducem si blocul motor, pentru ca ei au mai facut si nu vor fi probleme si ca garanteaza ca va fi facut ok. Am zis bine, sa vedem ce va iesi. Vom vopsi totul negru, mai putin piesele din aluminiu, care vor fi doar curatate, eventual vor primi lac (baie ulei, admisie, capac supape, capac diferential). Etrierele de frana tot negre, desi probabil un argintiu era mai potrivit. Toata distractia 1500 lei. Urmeaza sablarea celor 2 cotete, dintre care al meu va fi sablat integal, donatorul doar pe partile vizate (sper doar lonjeroane). Sablat caroserii - 600 euro. Am primit si o prima lista de piese pentru motor si mecanica (dar care nu include amortizoare) si ne situam undeva la +5200 lei. QUOTE cuzineti palier pompa de apa garnitura chiulasa distributie bujii garnitura baie garnitura capac simering spate curea servo curea alternator o ring senzor nivel ulei baie garnitura esapament o ring joja ulei tampoane motor tampoane cutie segmentii rulmenti fata rulmenti spate racor frana fata kit pistonas etrier fata/spate culisante flanse amortizoare fata flanse amortizoare spate kit protectie amortizoare fata burduf caseta capete de bara bielete directie bielete antiruliu fata bucsi bara stabilizare spate Or sa mai fie piese de luat, fara dar si poate, spre exemplu lichide, filtre, ce-o mai fi pe la cutie (simeringuri, etc), fise, bujii, capac distribuitor, etc. Pe langa astea mai sunt chestii de remediat, reparat, reperat - aeroterma, bordul, niste ornamente lipsa/rupte, am gasit ca am doar o duza model incalzit, cealalata e una fara (160 lei noi, amandoua), etc. Cam atat stiu deocamdata. Ramane sa aflu pret pentru tinichigerie, vopsitorie si reparat/cumparat repere lipsa. Manopera o stiu deja, nu vreau sa vorbesc despre asta. ![]() In ceea ce priveste relatiile cu celalalt service, incerc sa le pastrez amicale, desi banii datorati imi vor fi returnati cu taraita, asta daca imi vor fi returnati. Pe langa asta, aparent, in timpul mutarii, am luat din greseala niste piese care nu erau ale noastre, si culmea valoarea lor se cam apropie de suma care imi este mie datorata. 16 Mar 2016, 15:35: L.E. am tot stat si m-am gandit, eu nu am de gand sa vand masina asta, deci faptul ca are timbrul de mediu platit, nu ma incalzeste cu nimic. Oare poate fi recuperat? A fost 1100 de euro, pe care i-am platit in Dec 2013. This post has been edited by MuciX: 16 Mar 2016, 15:35 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#2157
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Se poate recupera fara judecata:
- taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, prevazuta la art. 214^1-214^3 din Codul fiscal, in vigoare pana la data de 1 iulie 2008; - taxa pe poluare pentru autovehicule, prevazuta de OUG nr. 50/2008 pentru instituirea taxei pe poluare pentru autovehicule, aprobata prin Legea nr. 140/2011; - taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule, prevazuta de Legea nr. 9/2012 privind taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule, cu modificarile ulterioare. Fac obiectul cererii si dobanzile datorate contribuabilului, determinate intre perioada de la care s-a perceput taxa si data restituirii acesteia. Sursa This post has been edited by psychoo: 16 Mar 2016, 15:57 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#2158
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.520 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
MuciX |
![]()
Post
#2159
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Multumesc pentru lamurire, banii raman la ei.
QUOTE Daca ati inmatriculat o masina intre 1 ianuarie 2007 si 1 martie 2013 si nu ati recuperat prin instanta taxa de prima inmatriculare, taxa auto sau taxa de poluare, indiferent cum s-a numit - statul roman va da banii inapoi. QUOTE Dar asta nu inseamna ca dispare orice taxa. Ramane in vigoare timbrul de mediu, intrat in vigoare la 1 martie 2013. QUOTE(MuciX @ 16 Mar 2016, 12:16) L.E. am tot stat si m-am gandit, eu nu am de gand sa vand masina asta, deci faptul ca are timbrul de mediu platit, nu ma incalzeste cu nimic. Oare poate fi recuperat? A fost 1100 de euro, pe care i-am platit in Dec 2013. 17 Mar 2016, 11:58: Sa nu neglijam Mazdoiul. Actuatorul de recirculare e cam pe duca, deja "reparatia" nu mai tine mai mult de cateva zile. Va trebui sa rup 650 de lei sa iau un altul, nu pot sta fara recirculare, nu in tara asta... Tot legat de ventilatie, m-am pricopsit de un fir de ceva fix in palele aerotermei si ma scoate din sarite. Nu am compresor, ma gandeam sa folosesc un aspirator pe partea de tubulatura prin care pot ajunge cu el. Ceva idei cum sa scap de "greier" fara sa dau bordul jos? In other news, am o vibratie in volan in mers, posibil sa fie din echilibrarea rotilor. Mi-e cam lehamite sa platesc inca o echilibrare acum, cand in curand vreau sa ii cumpar niste anvelope de vara. Eu ma gandeam la Toyo Proxes T1-R. Nu e cel mai nou model al celui mai performant brand, dar mi se par "good value". Alte idei? Sincer, am cam renuntat la ideea jantelor pe 16, deja am inceput sa schimb anual componente de articulatie. Este o masina daily, nu vreau sa devina mai incomoda decat trebuie. Am gasit jante de otel, dupa dimensiunile originale la 266 lei, Alcar, la emag. Stiti ceva despre ele? Ma gandeam sa le pun pe iarna si sa las originalele pe vara. Le-ar prinde bine o vopsea noua, se vede rugina prin golurile capacelor - prea mult pipi de caine, probabil. De asemenea am simtit si o bataie/un joc in anumite situatii, deci probabil voi mai schimba ceva pe la articulatii la urmatoarea revizie. This post has been edited by MuciX: 17 Mar 2016, 11:58 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#2160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Aici pot sa-mi dau cu parerea ca am experimentat ambele brand-uri.
Eu am pe 18" de cand am luat masina Toyo PROXES T1 Sport, sunt multumit de ele, probabil ca urmatoarele tot Toyo o sa fie. Stau bine si pe uscat si pe umed, nu am avut nicio emotie cu ele. Tot ce pot sa spun este ca probabil sunt putin mai zgomotoase decat Michelin sau Goodyear sau Dunlop sau altele. Acum au inceput a patra vara, nu s-au consumat excesiv dar nici nu abuzez de frana. Pe ale mele scrie made in japan si au DOT 2012. Un prieten de-al meu cu o Honda Civic a luat fix modelul pe care il vrei tu dupa ce a vazut la mine. El le-a luat pe 17", la fel, nu l-am auzit sa se planga de ele. Legat de jantele Alcar. Alcar (KFZ - http://www.alcar-stahlrad.com/EN/stahlrad ) este singurul producator (fabrica este in Elvetia) care produce jante de tabla exact dupa specificatiile OEM. Eu am la matza un set alcar de tabla pe 16 pe care l-am luat in Oct 2013, nicio problema cu ele, sunt foarte solide. Pe astea am pus cauciucurile de iarna. Pentru spartan (aka spark) am cumparat 8 jante tot alcar (4 pt vara, 4 pt iarna), la fel nicio problema cu ele. S-au echilibrat excelent, nu au nicio deformare sau bataie. This post has been edited by ursul_bipolar: 17 Mar 2016, 12:34 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 08:13 |