zeronoua teceie
![]() ![]() |
zeronoua teceie
cdadan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|||
R E M U S |
![]()
Post
#32
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Nu stiu ce sa zic de 1.4 mpi de pe logan, dar de 1.4 mpi pe symbol 2007 pot sa zic ca e mega ok pentru 75 de cai, bine, il ajuta si cutia etajata extraordinar.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
cdadan |
![]()
Post
#33
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Il ajuta sa para mai fasnet, dar rapoartele alea sunt scurte ca dracu'. La drum daca treci de 120, nu te mai auzi in masina, om cu persoana.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#34
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
De accord, dar totusi prefer extrema asta decat cealalta, daca nu bagi zilnic autostrada ca aia din afara eu zic ca esti mai castigat cu o cutie scurta per total. Alt exemplu, accord 2010 2.2 diesel 150 cp, nu mi-a dat impresia ca ar trage de toti caii aia afisati pe specificatii.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
corbex |
![]()
Post
#35
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Jumate trag, jumate se odihnesc, cu schimbul.
This post has been edited by corbex: 4 Jan 2014, 19:26 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#36
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
OT: ma cam lasa masina de facut paine, se poate face schimb de inimi cu un tce d-asta?
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#37
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Ntz. E prea fortos si arde painea dupaia.
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
gabize |
![]()
Post
#38
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
Capitan_marian |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 790 Joined: 10 December 12 ![]() |
klaus..
![]() |
--------------------
Btwin RockRider
520
2016 Corbeanca
|
|
cdadan |
![]()
Post
#40
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(R E M U S @ 4 Jan 2014, 19:11) De accord, dar totusi prefer extrema asta decat cealalta, daca nu bagi zilnic autostrada ca aia din afara eu zic ca esti mai castigat cu o cutie scurta per total. In oras merge bine. Extraurban te mai chinui cu ea, dar e indicat sa nu treci de 120. Pe autostrada e jale, mai bine lipsa. Sau ... respecti indicatia de la punctul anterior. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu am avut 1.4 pe Symbol, in oras mergea bine, in trafic de Galati am scos si sub 9%, in afara insa, in depasiri, chiar si cu a 3-a pana la 120, te cam rugai de ea. Altfel, la 140 la ora constant mergea bine. Consum sub 6% n-am vazut niciodata, dar nici peste 7% prea des. Daca as fi avut motorul de 1.6 as fi fost mult mai multumit, dar nu exista in oferta.
Parerea mea e ca, daca nu erau bulangiii de la UE cu normele lor Euro, nu merita sa existe 0.9tce. 1.4, 1.6 si 1.6 16V pe Logan isi faceau treaba foarte bine, la consumuri decente si costuri de intretinere minime, motoarele neavand probleme de-a lungul anilor. Asa, cand pui suplimentar pe o masina o turbina, un intercooler, probabil si alte repere adiacente, automat cresti riscul ca la acel motor sa aiba mai multe probleme. Vorba aia, cate Logane de 1.4 au avut probleme la turbo? ![]() Poate o consuma 0.9 tce 5% in loc de 6% (desi n-am vazut pe nimeni sa confirme asta, mai degraba e invers), dar eu prefer sa platesc 1 litru de carburant in plus la suta de kilometri si sa stiu ca am un motor in care nu bag decat consumabile 10 ani cat il tin, eventual sa stiu ca pot cumpara respectiva masina la SH si sa stiu ca, daca motorul merge bine, asa va merge pana o dau la rabla. La 0.9 tce n-am de unde sa stiu daca motorul n-a vazut vreodata chiptuning... This post has been edited by Laurentziu83: 4 Jan 2014, 20:23 |
--------------------
.
.
.
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Pisleagmarius @ 4 Jan 2014, 20:10) klaus.. ![]() Doamne...individul asta este inca liber!? Si mai si posteaza pe aici, mai zice ca este si moderator. This post has been edited by aurelyan: 4 Jan 2014, 20:28 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#43
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(R E M U S @ 4 Jan 2014, 20:44) il dau pe eco da-l dreq de bestie poate-mi da si mie epurasu pana la paste barem print screen din iutubul ala migalos unde cand ii da cu eco e diferenta aia mirobolanta de 1.5/kmp in minus This post has been edited by hitman1234: 4 Jan 2014, 20:35 |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
#Dino |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.189 Joined: 10 November 07 From: Loading... ![]() |
Omule tu intelegi expresia ‘‘utilizator obisnuit‘‘ ????
Ai vazut tu logane care sa faca sprint 0...100 sau 100...140? Inteleg ca sustii cauza trotinetei, dar sa fim realisti. Ca o curiozitate.. daca ar face astia de la reno un motor 0.8 tce ar fi implicit mai tare decat 0.9 tce, nu?? Si lasa.ne cu pleonasmele, impresiile mele sunt implicit personale. QUOTE(cdadan @ 4 Jan 2014, 19:31) Am inteles. Si ce ar fi relevant? Repriza de la 140 la 180? Sa fim seriosi, daca 1.4 pierde 2 secunde pana la 100, de acolo in sus pierde si mai mult. Pierde pe linie, din orice pozitie. Daca cifrele nu sunt relevante, ce ar fi relevant? Impresiile personale ale colegului kissfm, care a mers cu tce-ul 2 km pe b-dul Timisoara? |
--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G
/ Megane 3 1.6 16v 2013
/ Logan 1.4 MPI 2007
|
|
centurion |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(kissfm @ 4 Jan 2014, 06:32) Degeaba turbo, degeaba motor mic... Pur si simplu trebuie sa o duci sus in ture daca vrei cuplu/caluti, ceea ce evident inseamna un consum proportional. Sigur va aparea un destept sa prezinte curba cuplu/putere senzationala. Spui ca cdadan comenteaza la ceea ce ai scris. Dar cum naiba sa nu comentezi cand vii cu lucruri de genul celor de mai sus? Daca cuplul maxim la acest turbo incepe de la 2000 tr/mn, atunci de ce sa-l duci in ture ca sa ai cuplu? Cand tu intrebi "la ce turatie intra turbina", cum sa nu comentezi intrebari (sa nu le spun stupide) de genul asta? |
--------------------
-
-
-
|
|
kossak |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu cand m-am dat cu un sandero 0.9 nu l-am turat mai mult de 4000 rpm dar si asa mi s-a parut ca se misca incomparabil mai bine decat 1.4-le. Sa nu mai zic ca nici nu aveam impresia ca motorul e intre scaune.
|
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
cdadan |
![]()
Post
#47
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#48
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(kossak @ 4 Jan 2014, 21:18) Eu cand m-am dat cu un sandero 0.9 nu l-am turat mai mult de 4000 rpm dar si asa mi s-a parut ca se misca incomparabil mai bine decat 1.4-le. Sa nu mai zic ca nici nu aveam impresia ca motorul e intre scaune. Toate masinile sunt silentioase cand sunt noi. Esti sigur ca faci comparatia cu 1.4 cand era nou? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cdadan |
![]()
Post
#49
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Daaaa, buna asta.
![]() Cam cat de noua trebuie sa fie? Si cam dupa cat timp/km devine ne-silentioasa? Tu ai baut apa dupa Laurentiu83? This post has been edited by cdadan: 4 Jan 2014, 23:11 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mie 0.9 teceie asta nu mi-a lasat o impresie prea buna. Am mers cu el pe Sandero, si senzatia a fost ca motorul trebuie turat destul de mult pentru a se misca cat de cat. Ceea ce e cam nasol, fiind turbo te astepti sa ai ceva mai mult raspuns la turatie mai mica decat la un aspirat de aceeasi putere.
Comparat cu 1.0 ecoboost pe Fiesta, in varianta de 100 de cai, mi s-a parut mai lenes, mai zgomotos si mai "vibrant" ![]() Dupa mine, avantajele sunt consumul in oras (probabil) si costurile mai mici cu RCA, ca diferenta la impozit e oricum nesemnificativa. Dar ca performante...nu prea cred ca e ce trebuie "minunea". Eu sunt tare curios ce va zice motorul asta in materie de fiabilitate, tinand cont ca un turbo are particularitatile sale. Exploatat corect si intretinut dupa carte, sigur o sa tina suficient de mult daaar...cand o sa ii dea Gogu Tractoristu' in goarna, ca e "turbooooo", si nu il va lasa sa se racoreasca inainte de a-l opri, dupa ce il va conduce subturat si va calca in dusmanie acceleratia la podea la 1200 RPM, dupa ce va pune ulei Kaufland la revizia facuta pe sant...oare ce se va intampla? ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
R E M U S |
![]()
Post
#51
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
IRONICK |
![]()
Post
#52
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Synyster @ 4 Jan 2014, 22:37) Comparat cu 1.0 ecoboost pe Fiesta, in varianta de 100 de cai, mi s-a parut mai lenes, mai zgomotos si mai "vibrant" Are si de ce. Motorul de la Ford are un arbore suplimentar sub vibrochen, la fel ca la motoarele diesel mai mari. Si suporti de motor. Si inca altele.![]() This post has been edited by IRONICK: 4 Jan 2014, 23:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
corbex |
![]()
Post
#53
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Dam jos 0,5 litri, punem turbina, care nu e gratis si nu simplifica intretinerea, ca sa jungem fix la performantele motorului de 1,4 aspirat. Care motor poti sa-l ignori maiestuos cale de 250-300 k lmp.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Ov |
![]()
Post
#54
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
kossak |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 752 Joined: 27 May 08 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 4 Jan 2014, 22:56) Sa stii ca mi s-a parut foarte OK ca si insonorizare. Cu 1.4 nou n-am cum sa compar, decat cu ce am eu sub capota. Pe de alta parte am mers cu un logan 2, 1.2, si asta mi s-a parut muult mai zgomotos decat sanderoul cu 0.9. Si nu vb de masina pe taxi. |
--------------------
Honda
Civic
1.8 Sport, ex Dacia Logan 1.4 Laureate "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#56
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
De acord, si injectia directa este unul din atuurile lui 0.9 fata de restul motoarelor. Un control mai fin al alimentarii cu combustibil inseamna si zgomot mai mic.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(corbex @ 5 Jan 2014, 10:55) Dam jos 0,5 litri, punem turbina, care nu e gratis si nu simplifica intretinerea, ca sa jungem fix la performantele motorului de 1,4 aspirat. Care motor poti sa-l ignori maiestuos cale de 250-300 k lmp. Fix asta tot repetam si eu. Producatorul practic te obliga sa iei motorul de 0.9, motoarele vechi si care si-au dovedit fiabilitatea nemaifiind in fabricatie. Sunt curios cum ar fi mers vechiul K4J 1.4 16V 98 CP (de pe Megane-ul lui argon) pe Logan 2, versus 0.9 tce. This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 12:50 |
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#58
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#59
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
bre, retineti un lucru, tot ce e bun si durabil trebuie eliminat, punct.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
centurion |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Consumul trebuie stimulat, nu?
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:32 |