DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> zeronoua teceie

R E M U S
post 5 Jan 2014, 13:52
Post #61


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Da, dar nu in halu' asta si doar pe partea asta.


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 Jan 2014, 14:19
Post #62


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(cdadan @ 5 Jan 2014, 14:09)
Cel de pe meaganul lui argon ar fi mers exceptional, cu consumuri infime. Oricare alt K4J lua bataie de la 0.9 tce, la prestatii si consum.
*


Din ce am vazut in filmul de mai sus (9,5% la 130 la ora), ma indoiesc pina la rupere ca bate un 1,4 la consum.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 5 Jan 2014, 14:28
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(centurion @ 5 Jan 2014, 13:40)
Consumul trebuie stimulat, nu?
*


Cel mai bine s-a văzut în dezvoltarea motorului Diesel și în creșterea ponderii acestuia în numărul de mașini vândute, în condițiile în care motorina este un subprodus și are prețul de rafinare la o treime față de benzină!

Este ca la imprimante, ea nu costă mult, dar cartușele de cerneală sunt cele care te "omoară"!

Iar motorina la pompă vedem toți cât costă, dacă îmi spunea cineva acum 25 de ani că motorina o să fie mai scumpă ca benzina îl compătimeam că are probleme cu capul și nu știe ce vorbește!


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 5 Jan 2014, 17:45
Post #64


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(corbex @ 5 Jan 2014, 15:19)
(9,5% la 130 la ora),
*


Avea vant potrivnic. La vale si cu vant din spate, consumul tinde spre zero.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 5 Jan 2014, 19:52
Post #65


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




QUOTE(corbex @ 5 Jan 2014, 15:19)
(9,5% la 130 la ora)
*



imi bate si muscle car-ul meu la banii aia mad.gif

dar na, n-am buton de peco la ea


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Jan 2014, 20:47
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(cdadan @ 5 Jan 2014, 14:09)
Cel de pe meaganul lui argon ar fi mers exceptional, cu consumuri infime. Oricare alt K4J lua bataie de la 0.9 tce, la prestatii si consum.
*


De pe wikipedia, despre Clio 2 K4J 1.4 16V (ca mi-a fost lene sa caut si in alte parti):

1.4 L (1390 cc) 16-valve I4; 98 CP (72 kW); viteza maximă:185 km/h; 0–100 km/h: 10.0 s (1998-în prezent)

Logan 2 0.9 tce: 0-100 km/h in 11 secunde, viteza maxima 169 km/h.

Deci, cine ia bataie si de ce nu ar fi fost mai bun K4J in dauna tce-ului ? biggrin.gif

@corbex: La 130 la ora cazanul meu de Megane 1.6 16V ia cu 1.5 litri mai putin, desi e mai grea hardughia.

This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 20:54


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 5 Jan 2014, 21:22
Post #67


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




da bre da n-auzi ca, cu 1.6 le al tau bagi planeta-n faliment?


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 21:57
Post #68


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 20:47)
1.4 L (1390 cc) 16-valve I4; 98 CP (72 kW); viteza maximă:185 km/h; 0–100 km/h: 10.0 s (1998-în prezent)
*


Care pana in prezent? huh.gif
10.2 face cutiuta de clio 2 in 3 usi. Pe o conserva un pic mai mare (ca a lu' argon) face 12.7. O mai fi si diferenta intre euro 2 si euro 4, dar cat are tce-ul? Euro 5? Vezi de ex. pe Logan, 1.6 16v trecut la euro 5, cate secunde a pierdut pana la suta fata de euro 4. Cumva 11.3, comparativ cu 10.2 la euro 4?


QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 20:47)
La 130 la ora cazanul meu de Megane 1.6 16V ia cu 1.5 litri mai putin, desi e mai grea hardughia.
*


Fix la masina ta te-ai gasit sa lauzi consumul la viteze de autostrada. radmasa.gif
Iote aici un 0.9 care ia sub 9 la 150. Facatura, clar. sleep.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 Jan 2014, 22:12
Post #69


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Bineinteles ca-i facatura. Omulpleaca de la 11, incepe sa ia piciorul de pe pedala si ajunge la 9. Daca te uiti la ac, o ia usor la vale, spre 140. La stilul asta de condus sint doctor. Iti fac un film la orice ora cu consum sub 5 la 100 la ora. Doar sa nu vrei sa dureze mai mult de 30 de secunde-


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Jan 2014, 22:12
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@cdadan: tocmai, ca nu laud consumul la vechitura mea de motor, e chiar mare, ci, dimpotriva, vreau sa punctez ca masina mea de 1,3 tone consuma chiar mai putin decat multlaudatul motor de 0.9 pus pe un Logan mai usurel.

Bun, chiar si asa, ce mare afacere ar fi acest 0.9 tce fata de un 1.4 16V? Unde e acel 6.1% la 160 la ora, care sa justifice acest nou si mirobolant motor?

This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 22:16


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 5 Jan 2014, 22:12
Post #71


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




Logic, ii scosese discul vidia de pe arbore. Eu nu inteleg ce le asa de greu oamenilor astia sa ne spuna cat e consumul. Daca vrei sa afli consumul in afara la o anumita viteza bagi CC-ul pe o portiune cat de cat dreapta sau incerci sa o tii la viteza aia si sa astepti cateva minute sa se stabilizeze consumul si sa faci o medie.
In oras e si mai simplu. Mergi un plin, vezi viteza medie, ai consumul mediu si aia e. Ei nu, posteaza consum instant in oras la 40 KM/h de 5.5 si zic ca ala e.

This post has been edited by SorinCT: 5 Jan 2014, 22:15


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Jan 2014, 22:17
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Exact asa fac eu consumul la o anumita viteza la masina mea. Cat imi arata CB-ul, aia e. Tocmai de aceea am indicat valori realiste si nu diminuate.

Ce nu intelege lumea e ca, turbina e pusa pe un motor pentru ca, in anumite regimuri de turatie (cele ridicate, bineinteles), motorul sa se comporte ca un motor de o cilindree mai ridicata, prin faptul ca introduce sub presiune mai mult aer in motor, ceea ce face posibila introducerea a mai mult carburant pentru a fi ars in totalitate. In consecinta, putem spune ca, la 6000 de ture, in motorul de 0.9 intra aer si benzina aproximativ la fel (daca nu si mai mult, dupa cum arata clipurile) cat intrau in motorul de 1.6, pentru a scoate din motor 90 CP. Fara turbina, motorul ala ar scoate in jur de 50 cp (putin mai mult decat un motor de Matiz, pentru ca cilindreea e asemanatoare) si nu ar putea duce masina peste 140 de kilometri pe ora.
Asadar, acest motor nu va putea never ever, la peste 100-120 km la ora, sa consume mai putin decat vechile motoare de 1.4 sau 1.6, asta pentru ca n-ai cum sa cresti randamentul motorului Otto, ale carui pierderi sunt disipate sub forma de caldura, la fel cum nu vei obtine niciodata, pe aceeasi masina, un consum de GPL mai mic sau macar egal cu cel de benzina.

Singura economie pe care o obtii la un astfel de motor e la rulajul in regim urban si la relanti, unde consumul in litri la ora va fi mai mic decat la un motor atmosferic de cilindree mai mare. Insa, daca vei dori sa se comporte ca un motor de cilindree mai mare, consumul va fi in consecinta. Deci, nu vei face mare branza. Poate vei obtine o economie de 0.5-1 litru in consumul urban, dar asta doar in cazul in care mai mult stai decat mergi.

This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 22:29


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Jan 2014, 22:29
Post #73


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Ce-a ajuns și minunea asta de zeronoo teceii, are jurnal de bord propriu mellow.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinCT
post 5 Jan 2014, 22:35
Post #74


Honor et Patria


Group: Members
Posts: 3.441
Joined: 22 July 07
From: Constanta




In plus de asta marind presiunea de admisie se ridica si presiunea maxima. Presiuni mai mari inseamna solicitari termice si mecanice mai mari in motor ce reduc durata de viata si cresc intervalele de revizii. Mai pui in calcul si agregatul de TSA si te trezesti ca mare diferenta intre fiabilitatea diferitelor motorizari nu prea e.
De echilibrarea motoarelor in 3 cilindri sau de faptul ca 0.9 TCe e un motor dezaxat nu mai vorbim.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI - CT-XX-LEA
Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007
EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Jan 2014, 22:36
Post #75


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Măcar au renunțat la mosor?


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Jan 2014, 22:38
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




nu, dar in schimb i-au pus rulmenti !


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 22:40
Post #77


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 22:12)
vreau sa punctez ca masina mea de 1,3 tone consuma chiar mai putin decat multlaudatul motor de 0.9 pus pe un Logan mai usurel.
*


Eventual de la 170 in sus.

QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 22:12)
Unde e acel 6.1% la 160 la ora, care sa justifice acest nou si mirobolant motor?
*


Pe mine ma intrebi? huh.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 5 Jan 2014, 22:48
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai nu tu ziceai? tongue.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 5 Jan 2014, 23:19
Post #79


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Ce? huh.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 6 Jan 2014, 10:36
Post #80


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Reconoaste nea Dan ca tu ai bagat raca in omenire pokey_eye.gif cand ai postat tabelu ala cu consumurile mirobolante, ca nimeni nu a crezut e partea a doua, oricum raul a fost facut. banana_bailando.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 6 Jan 2014, 10:43
Post #81


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Argon a citit, a ras cu mainile pe burta si a zis ca degeaba, tot nu da expero ala antifonat care produce pe polizor d-asta


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Jan 2014, 11:02
Post #82


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu mai are Espero. Acum are Megan 1.4 16v, adica primul motor care e deasupra liniei unde se termina polizoarele. Al meu, care are decit 8v, e chiar pe linie. Da-i tai pe toti la consumuri si consumabile. De-mi pun ambitia, il tai si pe Argon.

This post has been edited by corbex: 6 Jan 2014, 11:04


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 6 Jan 2014, 11:27
Post #83


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Argon, burta? ohmy.gif Argon nu era fibra? post-336-1110552439.gif


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 6 Jan 2014, 11:42
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




decat.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 6 Jan 2014, 12:00
Post #85


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(R E M U S @ 6 Jan 2014, 10:36)
Reconoaste nea Dan ca tu ai bagat raca in omenire pokey_eye.gif  cand ai postat tabelu ala cu consumurile mirobolante, ca nimeni nu a crezut e partea a doua, oricum raul a fost facut.  banana_bailando.gif
*


Am postat si eu ce am gasit. Da' sa spui ca le-am luat de bune, asta-i alta poveste. Nu de alta, dar la urma am pus un zambaret, destul de sugestiv.

QUOTE(cdadan @ 31 Dec 2013, 22:29)


Pentru cei care nu s-au prins din prima, am zis pe urma:

QUOTE(cdadan @ 31 Dec 2013, 23:33)
Sunt la fel de aberante ca cifrele aruncate de sceptici, pe aici.
*



Lamuriram treaba?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Jan 2014, 12:02
Post #86


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu conteaza, ai intaritat lumea. S-a produs o avalansa de comenzi.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 6 Jan 2014, 12:05
Post #87


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Np, accept comision. rolleyes.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Jan 2014, 12:48
Post #88


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Neste baieti zic cam asa despre motorul minune.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Jan 2014, 13:15
Post #89


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ala e consum pe simulator, adica pe role, fara sa ia in calcul frecearea cu aerul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
simplyclever
post 6 Jan 2014, 13:38
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 December 13




eu cred !
aceste consumuri

acum 10 ani,in toamna lui 2004,acelasi lucru se spunea, de nou proaspatul Logan
pe filiera zvonistica made Daewoo,Craiova

si uite ca 1.4 mpi,nu consuma mult


--------------------
Skoda Fabia 2003 combi 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:43
Forum Renault