zeronoua teceie
![]() ![]() |
zeronoua teceie
R E M U S |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|||
corbex |
![]()
Post
#62
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Ampt |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(centurion @ 5 Jan 2014, 13:40) Cel mai bine s-a văzut în dezvoltarea motorului Diesel și în creșterea ponderii acestuia în numărul de mașini vândute, în condițiile în care motorina este un subprodus și are prețul de rafinare la o treime față de benzină! Este ca la imprimante, ea nu costă mult, dar cartușele de cerneală sunt cele care te "omoară"! Iar motorina la pompă vedem toți cât costă, dacă îmi spunea cineva acum 25 de ani că motorina o să fie mai scumpă ca benzina îl compătimeam că are probleme cu capul și nu știe ce vorbește! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
zanzie |
![]()
Post
#64
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#65
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 5 Jan 2014, 14:09) Cel de pe meaganul lui argon ar fi mers exceptional, cu consumuri infime. Oricare alt K4J lua bataie de la 0.9 tce, la prestatii si consum. De pe wikipedia, despre Clio 2 K4J 1.4 16V (ca mi-a fost lene sa caut si in alte parti): 1.4 L (1390 cc) 16-valve I4; 98 CP (72 kW); viteza maximă:185 km/h; 0–100 km/h: 10.0 s (1998-în prezent) Logan 2 0.9 tce: 0-100 km/h in 11 secunde, viteza maxima 169 km/h. Deci, cine ia bataie si de ce nu ar fi fost mai bun K4J in dauna tce-ului ? ![]() @corbex: La 130 la ora cazanul meu de Megane 1.6 16V ia cu 1.5 litri mai putin, desi e mai grea hardughia. This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 20:54 |
--------------------
.
.
.
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#67
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
da bre da n-auzi ca, cu 1.6 le al tau bagi planeta-n faliment?
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
cdadan |
![]()
Post
#68
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 20:47) 1.4 L (1390 cc) 16-valve I4; 98 CP (72 kW); viteza maximă:185 km/h; 0–100 km/h: 10.0 s (1998-în prezent) Care pana in prezent? ![]() 10.2 face cutiuta de clio 2 in 3 usi. Pe o conserva un pic mai mare (ca a lu' argon) face 12.7. O mai fi si diferenta intre euro 2 si euro 4, dar cat are tce-ul? Euro 5? Vezi de ex. pe Logan, 1.6 16v trecut la euro 5, cate secunde a pierdut pana la suta fata de euro 4. Cumva 11.3, comparativ cu 10.2 la euro 4? QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 20:47) Fix la masina ta te-ai gasit sa lauzi consumul la viteze de autostrada. ![]() Iote aici un 0.9 care ia sub 9 la 150. Facatura, clar. ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#69
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Bineinteles ca-i facatura. Omulpleaca de la 11, incepe sa ia piciorul de pe pedala si ajunge la 9. Daca te uiti la ac, o ia usor la vale, spre 140. La stilul asta de condus sint doctor. Iti fac un film la orice ora cu consum sub 5 la 100 la ora. Doar sa nu vrei sa dureze mai mult de 30 de secunde-
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
@cdadan: tocmai, ca nu laud consumul la vechitura mea de motor, e chiar mare, ci, dimpotriva, vreau sa punctez ca masina mea de 1,3 tone consuma chiar mai putin decat multlaudatul motor de 0.9 pus pe un Logan mai usurel.
Bun, chiar si asa, ce mare afacere ar fi acest 0.9 tce fata de un 1.4 16V? Unde e acel 6.1% la 160 la ora, care sa justifice acest nou si mirobolant motor? This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 22:16 |
--------------------
.
.
.
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#71
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Logic, ii scosese discul vidia de pe arbore. Eu nu inteleg ce le asa de greu oamenilor astia sa ne spuna cat e consumul. Daca vrei sa afli consumul in afara la o anumita viteza bagi CC-ul pe o portiune cat de cat dreapta sau incerci sa o tii la viteza aia si sa astepti cateva minute sa se stabilizeze consumul si sa faci o medie.
In oras e si mai simplu. Mergi un plin, vezi viteza medie, ai consumul mediu si aia e. Ei nu, posteaza consum instant in oras la 40 KM/h de 5.5 si zic ca ala e. This post has been edited by SorinCT: 5 Jan 2014, 22:15 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Exact asa fac eu consumul la o anumita viteza la masina mea. Cat imi arata CB-ul, aia e. Tocmai de aceea am indicat valori realiste si nu diminuate.
Ce nu intelege lumea e ca, turbina e pusa pe un motor pentru ca, in anumite regimuri de turatie (cele ridicate, bineinteles), motorul sa se comporte ca un motor de o cilindree mai ridicata, prin faptul ca introduce sub presiune mai mult aer in motor, ceea ce face posibila introducerea a mai mult carburant pentru a fi ars in totalitate. In consecinta, putem spune ca, la 6000 de ture, in motorul de 0.9 intra aer si benzina aproximativ la fel (daca nu si mai mult, dupa cum arata clipurile) cat intrau in motorul de 1.6, pentru a scoate din motor 90 CP. Fara turbina, motorul ala ar scoate in jur de 50 cp (putin mai mult decat un motor de Matiz, pentru ca cilindreea e asemanatoare) si nu ar putea duce masina peste 140 de kilometri pe ora. Asadar, acest motor nu va putea never ever, la peste 100-120 km la ora, sa consume mai putin decat vechile motoare de 1.4 sau 1.6, asta pentru ca n-ai cum sa cresti randamentul motorului Otto, ale carui pierderi sunt disipate sub forma de caldura, la fel cum nu vei obtine niciodata, pe aceeasi masina, un consum de GPL mai mic sau macar egal cu cel de benzina. Singura economie pe care o obtii la un astfel de motor e la rulajul in regim urban si la relanti, unde consumul in litri la ora va fi mai mic decat la un motor atmosferic de cilindree mai mare. Insa, daca vei dori sa se comporte ca un motor de cilindree mai mare, consumul va fi in consecinta. Deci, nu vei face mare branza. Poate vei obtine o economie de 0.5-1 litru in consumul urban, dar asta doar in cazul in care mai mult stai decat mergi. This post has been edited by Laurentziu83: 5 Jan 2014, 22:29 |
--------------------
.
.
.
|
|
Markos |
![]()
Post
#73
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Ce-a ajuns și minunea asta de zeronoo teceii, are jurnal de bord propriu
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#74
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
In plus de asta marind presiunea de admisie se ridica si presiunea maxima. Presiuni mai mari inseamna solicitari termice si mecanice mai mari in motor ce reduc durata de viata si cresc intervalele de revizii. Mai pui in calcul si agregatul de TSA si te trezesti ca mare diferenta intre fiabilitatea diferitelor motorizari nu prea e.
De echilibrarea motoarelor in 3 cilindri sau de faptul ca 0.9 TCe e un motor dezaxat nu mai vorbim. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Markos |
![]()
Post
#75
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Măcar au renunțat la mosor?
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
l@u |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
nu, dar in schimb i-au pus rulmenti !
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#77
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 22:12) vreau sa punctez ca masina mea de 1,3 tone consuma chiar mai putin decat multlaudatul motor de 0.9 pus pe un Logan mai usurel. Eventual de la 170 in sus. QUOTE(Laurentziu83 @ 5 Jan 2014, 22:12) Pe mine ma intrebi? ![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai nu tu ziceai?
![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#79
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Ce?
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#80
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Reconoaste nea Dan ca tu ai bagat raca in omenire
![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#81
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Argon a citit, a ras cu mainile pe burta si a zis ca degeaba, tot nu da expero ala antifonat care produce pe polizor d-asta
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
corbex |
![]()
Post
#82
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu mai are Espero. Acum are Megan 1.4 16v, adica primul motor care e deasupra liniei unde se termina polizoarele. Al meu, care are decit 8v, e chiar pe linie. Da-i tai pe toti la consumuri si consumabile. De-mi pun ambitia, il tai si pe Argon.
This post has been edited by corbex: 6 Jan 2014, 11:04 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#83
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Argon, burta?
![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
decat.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#85
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(R E M U S @ 6 Jan 2014, 10:36) Reconoaste nea Dan ca tu ai bagat raca in omenire ![]() ![]() Am postat si eu ce am gasit. Da' sa spui ca le-am luat de bune, asta-i alta poveste. Nu de alta, dar la urma am pus un zambaret, destul de sugestiv. QUOTE(cdadan @ 31 Dec 2013, 22:29) Pentru cei care nu s-au prins din prima, am zis pe urma: QUOTE(cdadan @ 31 Dec 2013, 23:33) Lamuriram treaba? |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#86
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu conteaza, ai intaritat lumea. S-a produs o avalansa de comenzi.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#87
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Np, accept comision.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#88
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Neste baieti zic cam asa despre motorul minune.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
argon |
![]()
Post
#89
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ala e consum pe simulator, adica pe role, fara sa ia in calcul frecearea cu aerul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
simplyclever |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 18 December 13 ![]() |
eu cred !
aceste consumuri acum 10 ani,in toamna lui 2004,acelasi lucru se spunea, de nou proaspatul Logan pe filiera zvonistica made Daewoo,Craiova si uite ca 1.4 mpi,nu consuma mult |
--------------------
Skoda
Fabia
2003 combi 1.4 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:43 |