DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Studiu comparativ intre cele 3 motoare de la Logan

little sam
post 5 Jan 2006, 17:29
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




Salutare tuturor!Daca nu va suparati o sa prezint aceasta comparatie intre motoare unui profesor de AR cu experienta beton in domeniu si va voi aduce la cunostinta toate interpretarile,greselile daca este cazul,fara suparare,si unele imbunatatiri,tot asa daca este cazul.Felicitari celui care a facut comparatia!

Scuze!Era sa uit:cred ca voi posta concluziile in max 10 zile.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
little sam
post 14 Jan 2006, 12:51
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




Salut!Am prezentat comparatiile dintre motoare respectivului profesor si in principiu sunt bune.Detalii mai multe peste o saptamana:a in ceput perioada de examene si momentan nu se poate ocupa de ce i-am prezentat.Va tin la curent.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NIN
post 30 Jan 2006, 19:12
Post #33


Membru de seara


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 September 04
From: Timisoara/Jimbolia




Salut.

1. Multumesc lui little_sam pt interesul acordat. Il rog sa imbunatateasca digramele daca are ceva idei.

2. Am o versiune umpic mai aranjata. Contine si un posibil motor dci 85 Cai. Am mai aranjat pe grafice. Fisierul e atasat

2.a In pagina de schimbare viteze se poate observa forta (accceleratia) maxima in functie de viteza pe care o dezvolta masina, cu posibilitatea de a specifica la cat(turatie) se schimba viteza. Se pot compara motoare de puteri diferite la care se schimba viteza la turatii diferire. Criteriile de echivalenta sunt simple acceleratii medii, nu foarte realiste.

3. Aveti informatii despre specific fuel consumption sau break specific fuel consumption pentru motoarele Dacia/Renault?. Diagrama asta ar fi foarte interesanta pentru o simulare soft a consumului.

4.Toate caracteristicile pe care le am (au fost publicate) sunt pentru sarcina totala (pedala la blana, obturator complet deschis, WOT). Cum arata diagramele la sarcini partiale? , are cineva ceva teorie/documentatie?, cum se calculeaza?. Exista vre-o masina care sa-ti indice in vre-un indicator pozitia clapetei de acceleratie (sarcina). Ar fi utila in condusul econom (pseudoeconom)?

5. Au mai fost discutii pe forum despre faptul ca indicatorul de viteza are o eroare artificiala (nu eroare de masura ), un fel de offset introdus prin norme , vit indicata e intodeauna mai mare. Plecand de la ipoteza ca indicatorul de turatii nu are aceasta eroare introdusa am(as) putea stabili care este (in medie) caracteristica erorii de viteza.
Recent am observat ca desi in tr 5 la 3000rpm viteza teoretica este de 100(101), viteza indicata este 110. Eu nu am Logan dar daca cativa posesori de Logan (3..5) ar esantiona turatia indicata (din 250 in 250 ) si ar nota viteza indicata as putea face niste calcule(treapta 4 si 5 e interesanta aici).
Pt a fi mai usor propun ca indicatia celor 2 ceasuri sa fie inregistrata intr-un mic filmulet (calitate buna) pentru treptele 4 si 5 (fisiere separate) , intr-o plaja cat mai mare de turatii (o baleiere prin accelerare sau decelerare).
Eu voi extrage esantioanele din inregistrari.
Ar fi nevoie de 3..5 inregistrari pt Cut viteza de la benzina si CV de la diesel (pt fiecare).
Indicatii de masurare
- nu apasati abreiajul
-presiunea in pneuri sa fie cea normala
- film cat mai scurt
Gasim o metoda de a transmite inregistrarile dupa ce cel putin unul din voi ma ajuta si face o inregistrare, (sau calcule direct)!

Multumesc!


Help: nu pot face upload la atasament:The requested file upload failed because suitable permissions have not been enabled on the 'uploads' directory. Please contact the board administrator and inform them of this error.

Atasamentul se afla aici


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus 1.4MPI - TM-XX-T??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosming
post 2 Feb 2006, 21:23
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 2 November 05
From: Cluj-Napoca




Felicitari!
O treaba inginereasca din pasiune...

No comment...
Tot respectul.

Offtopic:
Nu am mai vazut atatea grafice din anul III de facultate - AC-Automatica Cluj-Napoca - cine a facut acolo stie despre ce vorbesc smile.gif.



--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2006
cosming
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NIN
post 6 Feb 2006, 19:00
Post #35


Membru de seara


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 September 04
From: Timisoara/Jimbolia




Salut,

As dori sa repet punctul 5 (la un post anterior). Asta chiar nu pot sa-l fac singur, am nevoie de ajutor :

5. Au mai fost discutii pe forum despre faptul ca indicatorul de viteza are o eroare artificiala (nu eroare de masura ), un fel de offset introdus prin norme , vit indicata e intodeauna mai mare.
Plecand de la ipoteza ca indicatorul de turatii nu are aceasta eroare introdusa am(as) putea stabili care este (in medie) caracteristica erorii de viteza.
Recent am observat ca desi in tr 5 la 3000rpm viteza teoretica este de 100(101), viteza indicata este 110. Eu nu am Logan dar daca cativa posesori de Logan (3..5) ar esantiona turatia indicata (din 250 in 250 ) si ar nota viteza indicata as putea face niste calcule(treapta 4 si 5 e interesanta aici).
Pt a fi mai usor propun ca indicatia celor 2 ceasuri sa fie inregistrata intr-un mic filmulet (calitate buna) pentru treptele 4 si 5 (fisiere separate) , intr-o plaja cat mai mare de turatii (o baleiere prin accelerare sau decelerare).
Eu voi extrage esantioanele din inregistrari.
Ar fi nevoie de 3..5 inregistrari pt Cut viteza de la benzina si CV de la diesel (pt fiecare).
Indicatii de masurare
- nu apasati abreiajul
-presiunea in pneuri sa fie cea normala
- film cat mai scurt
Gasim o metoda de a transmite inregistrarile dupa ce cel putin unul din voi ma ajuta si face o inregistrare, (sau calcule direct)!


E cineva interesat de treaba asta? sau ma las pagubas.
Chiar daca puteti face masuratorile(si chiar aveti de gand) in urmatoarea luna (doua), cel putin spuneti-mi sa stiu ca are rost sa astept....

Multumesc

This post has been edited by NIN: 6 Feb 2006, 19:01


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus 1.4MPI - TM-XX-T??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 7 Feb 2006, 16:02
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Imi voi nota datele solicitate cu ocazia primului drum mai lung. Nu am posibilitatea sa si filmez. Sper sa te ajute.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 13 Feb 2006, 15:54
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Vit. IV.
2000 rpm - 58 km/h
2500 rpm - 75 km/h
3000 rpm - 85 km/h

Vit.V.
2000 rpm - 73 km/h
2500 rpm - 91 km/h
3000 rpm - 110 km/h
3200 rpm - 120 km/h
3500 rpm - 125 km/h


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NIN
post 13 Feb 2006, 16:58
Post #38


Membru de seara


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 September 04
From: Timisoara/Jimbolia




Multumesc!

Mai astept si de la ceilalti colaboratori informatii cat mai detaliate

This post has been edited by NIN: 13 Feb 2006, 18:39


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus 1.4MPI - TM-XX-T??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IulianP
post 13 Feb 2006, 18:05
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 28 October 05




QUOTE(G.R. @ 13 Feb 2006, 15:54)
Vit.V.
3200 rpm - 120 km/h
3500 rpm - 125 km/h
*



G.R. e posibil sa fie o lejera eroare : parca la 3500 rpm are ceva mai mult de 125 km/h; si cred ca nu creste cu 300rpm in cei doar 5 km/h in plus, de la 120 la 125 km/h. Imediat ce am posibilitatea verific si eu (eu vorbesc de motorul de 1,6).

Toate cele bune


--------------------
Dacia Logan 1.6 Ambition - B 02 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 14 Feb 2006, 14:22
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




S-ar putea. Sa incerce si altii, de aceea este bine ca sa fie mai multe masuratori. Insa ma gandesc ca peste 120 creste destul de mult rezistenta aerului. Cu vant din spate putea sa am si 140. Poate.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 14 Feb 2006, 15:47
Post #41


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(G.R. @ 14 Feb 2006, 14:22)
S-ar putea. Sa incerce si altii, de aceea este bine ca sa fie mai multe masuratori. Insa ma gandesc ca peste 120 creste destul de mult rezistenta aerului. Cu vant din spate putea sa am si 140. Poate.
*


Daca ai rezistenta de la aer... iti scade automat si turatia la motor sau... se pastreaza viteza si turatia dar creste consumul.

Daca ai vant din pupa (aka posterior) e invers.

Ideea e ca RPM e blocat cu viteza vehicolului. O rotatie a motorului misca tot ansamblul transmisie si misca roata intr-o masura constanta intr-o anumita treapta de viteza. Nu ai cum avea alta turatie la motor in aceeasi treapta la aceeasi viteza.


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 14 Feb 2006, 16:48
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Ori patineaza ambreiajul. wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strainu
post 10 Apr 2006, 20:20
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 10 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(little sam @ 14 Jan 2006, 13:51)
Salut!Am prezentat comparatiile dintre motoare respectivului profesor si in principiu sunt bune.Detalii  mai multe peste o saptamana:a in ceput perioada de examene si momentan nu se poate ocupa de ce i-am prezentat.Va tin la curent.
*




Hmmm..intre timp a trecut sesiunea, vreun update, ceva?


--------------------
Peugeot 107 1.0E TWO - AG - 0533...
"Software is like sex - It's better when it's free" - Linus Torvalds
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
little sam
post 11 Apr 2006, 09:41
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




Da vina mea. Update nu a fost nevoie deci treab e buna.Scuze pentru intarziere.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan.mircea
post 25 Apr 2006, 19:00
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 April 06




QUOTE(Danco @ 3 Jan 2006, 11:19)
De pe la 2700Km eu am simtit foarte clar diferenta, dupa 3500Km era deja alta masina! Tragea mult mai bine, era mai nervoasa si mai elastica.
*


Aeeeasi nedumerire aveam si eu,dar cu ajutorul tau am elucidat-o...eu am 1700 de km si o simt ca nu duce mai mult de 130 numai daca o fortezi....(1.6 mpi)


--------------------
logan 1.6 MPI - PH 10 TTO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daniel_Sarba
post 1 Mar 2007, 18:00
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 12 June 06
From: Oradea




Felicitari celui care a facut toate calculele astea.
As dori sa propun deocamdata un grafic de consum specific economic. Eu am obtinut pentru un Peugeot 205 consumul economic la 4500 rpm (benzinar cu Pe la 6000).
Am atasat graficul de consum si de viteze pe trepte pentru acelasi Peugeot 205.
Nu am facut calcule pentru logan din cauza ca nu am datele, iar eu la licenta am Peugeot 205.
Salutare.

Attached thumbnail(s)
ce_C.JPG ( Size: 104.94k ) Number of downloads: 661
Va.JPG ( Size: 122.02k ) Number of downloads: 628


--------------------
Dacia Logan 2008 - BH 13 SDC
dizelache 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 16 Jun 2007, 22:23
Post #47


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Daca poti detalia mai mult... mi se pare ciudat de mare turatia aia. Ce inseamna mai exact valoarea de 4500rpm? Adica daca mergi cu turatia asta consumi cel mai putin? No way....


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speaker
post 5 Nov 2007, 19:46
Post #48


Membru atot-cunoscator:)


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 October 07
From: BRASOV




QUOTE(NIN @ 10 Oct 2005, 12:43)
NOU: estimari pt 1.6 16V 107 CAI PUTERE!
1.Am updatat digrama de la diesel cu datele mai fine extrase din ultimele informatii de pe forum (diagrama cuplu(+putere)/turarie din date si cifre utile...). Sunt mici modificari la diesel in sensul ca are cuplu mai mic la sub 1750rpm (fata de  ce am presupus eu!)

2. Am introdus  o tentativa de caracteristica pt motorul 1.6 16V de 107 Cai putere!
- Am presupus ca are aceiasi cutie de viteza ca 1.4 si 1.6 8V (e destul de plauzibil, nu cred ca vor fi modificari majore)
- Nu am stiut exact cum ar trebui sa fie digrama de cuplu sub 2500 rpm, insa am apropiat-o de 1.6 8V, aici cele 2 supape in plus nefiind asa eficiente (cel putin asa se sustine  pe forum, si la clio 1.4 16V asa pare...)


3. Am marit visibilitatea in unele grafice punand doar vitezele (3,4 si 5)

4. Am introdus 190 Kg (pasageri + bagaje) la calculul acceleratiei

IN general:
- 1.5 dci -linie intrerupta
- 1.6 16V are triunghiuri rosii (in unele cazuri)

Concluziile le las la latitudinea  voastra, insa va rog sa le impartasiti daca aveti vre-o "revelatie" !! biggrin.gif

Numai bine!

P.S.
Ma gandesc ca s-ar putea face  o comparatie si cu caracteristicile altor modele concurente (Kalos!?, Cielo?, Fiat Albea! ), deocamdata ma gandesc...(poate aveti informatii[dati incoa, eu nu am] si v-ar interesa)....... ceva gen:" Saptamana asta la LoganShow avem invitat(a) Fiat Albea"....
*



Tot graficul acesta demonstreaza cat de trompeta este diselul in comparatie cu benzinarele.............Cu parere de rau, dar Renault inca habar n-are sa faca motoare diesel, fiind in acest moment mult lasat in urma de majoritatea firmelor concurente!!!


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 AMBITION - BV-79-AGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 5 Nov 2007, 19:53
Post #49


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Asa speaker, ia zii tu ... dar numai sa ai grija ca, daca transformi topicul intr-un versus benzina-diesel, te iau moderatorii la ochi. Si-asa ti-au sters niste posturi.

This post has been edited by cristi.r: 5 Nov 2007, 19:55


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 6 Nov 2007, 00:40
Post #50


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(speaker @ 5 Nov 2007, 20:46)
Tot graficul acesta demonstreaza cat de trompeta este diselul in comparatie cu benzinarele.............Cu parere de rau, dar Renault inca habar n-are sa faca motoare diesel, fiind in acest moment mult lasat in urma de majoritatea firmelor concurente!!!
*

r

Daca vrei te rog sa-ti explici exprimarea 'motorul este trompeta', ca sa intelegem si noi, vorbim de motoare sau de trompete .. blink.gif

Incearca sa nu strici topicul cu constatari de tip 'țața Leana'; daca nu esti in stare sa comentezi coerent si competent, abtine-te.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 6 Nov 2007, 15:35
Post #51


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Alooo, domnu' hash, ce-ai bre ? Lasa-l sa explice cum o fi numai sa spuna ceva. Macar ne mai amuzam si noi. Ia uite la el ... ii face educatie lui speaker ... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Si zii asa, speaker, TDI-urile sunt cele mai tari, nu ? Hai sa facem varza si topicul asta, la care se pare cineva a muncit, totusi ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NIN
post 6 Nov 2007, 18:55
Post #52


Membru de seara


Group: Members
Posts: 72
Joined: 22 September 04
From: Timisoara/Jimbolia




Apropo, ca de mult nu am mai facut nimic la graficele alea.

1.Parca exista pe 16.16V Van o cutie de viteze cu rapoarte ceva mai scurte decat cutiile precedente pe benzinare . Care sunt rapoartele?

2. Chiar daca Cx-ul l aVan e acelasi cu berlina (0.35) are aria (sectiunea/ proiectia de lungul longitudinalei) umpic mai mare, Cam cu cat e cocoasa de plafon mai mare ?

3. Poate fac un calcul cu TDI pe logan wink.gif



--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus 1.4MPI - TM-XX-T??
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speaker
post 23 Nov 2007, 21:31
Post #53


Membru atot-cunoscator:)


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 October 07
From: BRASOV




QUOTE(cristi.r @ 5 Nov 2007, 19:53)
Asa speaker, ia zii tu ... dar numai sa ai grija ca, daca transformi topicul intr-un versus benzina-diesel, te iau moderatorii la ochi. Si-asa ti-au sters niste posturi.
*




QUOTE(hash @ 6 Nov 2007, 00:40)
r

Daca vrei te rog sa-ti explici exprimarea 'motorul este trompeta', ca sa intelegem si noi,  vorbim de motoare sau de trompete ..  blink.gif

Incearca sa nu strici topicul cu constatari de tip 'țața Leana'; daca nu esti in stare sa comentezi coerent si competent, abtine-te.
*




QUOTE(cristi.r @ 6 Nov 2007, 15:35)
Alooo, domnu' hash, ce-ai bre ? Lasa-l sa explice cum o fi numai sa spuna ceva. Macar ne mai amuzam si noi. Ia uite la el ... ii face educatie lui speaker ... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Si zii asa, speaker, TDI-urile sunt cele mai tari, nu ? Hai sa facem varza si topicul asta, la care se pare cineva a muncit, totusi ...
*



Da, oare ar mai fi ceva de adaugat? Se pare ca pe langa moderatori mai exista pe acest forum si membri privilegiati, cu sute de mesaje la activ, care-si permit sa posteze off-topic cu atac direct la persoana, fara grija de a primi warn, asta probabil pentru ca-i alinta pe moderatori pe toate discutiile intalnite pe aici, cu fraze de genul "excelent subiect", "multumim mult pentru clarificari", "raspunsul primit a fost f. util", etc
Si in plus, nu am intrat decat in atentia lui klaus, ceilalti moderatori fiind mai "moderati".
Astept suspendarea si warn-ul de rigoare rolleyes.gif


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 AMBITION - BV-79-AGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 24 Nov 2007, 09:56
Post #54


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Alooo, domnu' "trompeta", vezi ca pana una-alta ai incalcat regulamentul dand "qoute" la mesaje intregi.

Da' tot n-ai explicat de ce-i trompeta dizelu' de la reno ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speaker
post 24 Nov 2007, 10:20
Post #55


Membru atot-cunoscator:)


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 October 07
From: BRASOV




QUOTE(cristi.r @ 24 Nov 2007, 09:56)
Alooo, domnu' "trompeta", vezi ca pana una-alta ai incalcat regulamentul dand "qoute" la mesaje intregi.

Da' tot n-ai explicat de ce-i trompeta dizelu' de la reno ...
*


Pur si simplu pentru ca asa indica graficele.....atat un diesel cat si un benzinar trebuie sa atinga puterea maxima in plaja superioara de ture......ceea ce evident nu e cazul la dieselul renault. Puterea nu e cuplu, trebuie sa aiba o crestere continua pana aproape de turatia maxima dupa care sa scada brusc, nu sa cresca vag pana in domeniu turatiilor medii si apoi sa scada aproape de puterea de la 2.000 de ture pana la maximul de turatie. Consulta un grafic de diesel TDI, HDI, di(de la BMW wub.gif ) si cu siguranta ai sa vezi despre ce vorbesc. Numa bine!


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 AMBITION - BV-79-AGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 24 Nov 2007, 10:46
Post #56


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(speaker @ 24 Nov 2007, 11:20)
Puterea nu e cuplu, trebuie sa aiba o crestere continua pana aproape de turatia maxima dupa care sa scada brusc, nu sa cresca vag pana in domeniu turatiilor medii si apoi sa scada aproape de puterea de la 2.000 de ture pana la maximul de turatie.
*


Mai explica o data, te rog !

LE: hai sa admitem ca am inteles ce-ai zis ... ok ... in cazul asta, te rog frumos sa pui tu un grafic de la diesel-urile amintite de tine (concurente), ca sa ne luminam si noi cum le creste alora puterea in mod continuu pana la 6000 de ture !!!

This post has been edited by cristi.r: 24 Nov 2007, 12:49


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 24 Nov 2007, 23:21
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




6000 la diesel? Vreau si eu!


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 25 Nov 2007, 00:21
Post #58


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Ne pare rau, dar numai speaker si ale sale TDI, HDi, d, etc detin secretul. Si nici nu vrea sa spuna !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speaker
post 25 Nov 2007, 09:06
Post #59


Membru atot-cunoscator:)


Group: Members
Posts: 12
Joined: 6 October 07
From: BRASOV




QUOTE(cristi.r @ 24 Nov 2007, 10:46)
Mai explica o data, te rog !

LE: hai sa admitem ca am inteles ce-ai zis ... ok ... in cazul asta, te rog frumos sa pui tu un grafic de la diesel-urile amintite de tine (concurente), ca sa ne luminam si noi cum le creste alora puterea in mod continuu pana la 6000 de ture !!!
*


Dara unde dumnezeu am zis eu de 6.000 ture??? Am zis turatia maxima, care, evident la majoritatea diselurilor este 4.500 rpm.
Atasez un grafic gasit la repezeala, e de bmw, si desi nu arata stralucit nici asta, fiind de la generatia anterioara, se poate observa ca puterea maxima se atinge la 3.800 ture iar la 4.500 scade la putere identica de la 3.000 ture, nu ca la reno, la care puterea max. se atinge la 3.000 ture iar de acolo pana la 4.500 ture scade la puterea de 2.000 ture.
Este inadmisibil! excl.gif

This post has been edited by klaus: 25 Nov 2007, 13:28

Attached thumbnail(s)
BMW_20335_20D_1_.jpg ( Size: 185.58k ) Number of downloads: 482


--------------------
DACIA LOGAN 1.6 AMBITION - BV-79-AGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 25 Nov 2007, 10:01
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




N-ai zis tu de 6000. Da eu nu inteleg ce vrei sa zici. Ca motoarele de Renault sunt "trompete". Eu sunt multumit de motorul asta cum merge, ca nu vreau sa am avion. Daca vream avion luam TDI si restu.


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 22:08
Forum Renault