JENTI INTOARSE
![]() ![]() ![]() |
JENTI INTOARSE
florinfty |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|||
florinfty |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
E adevarat ca daca tai din arcuri devine mai rigida??? :?: .......sau trebuie sa mai fac altceva?
biggrin.gif |
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Tai arcurile o spira, le aplatizezi cu autogenul la capatul unde le-ai taiat, si intaresti amortizoarele.Cauciucuri 185/60/13. Pierzi confort, dar castigi stabilitate.
Daca doar tai arcurile nu devine mai rigida, o sa se comporte la fel. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Daddy |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Nu sunt noi, le-am curatat si lacuit si din aceasta cauza arata asa.
Pretul lor e 200 e. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
florinfty |
![]()
Post
#125
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ok,chiar astazi le tai, dar unde pot sa intaresc amortizoarele??? Si de ce trebuie sa aplatizez capatul la arc? nu se "asaza" ele? Multumesc! :twisted: |
||
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|||
Laurentiuu |
![]()
Post
#126
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Taind arcurile vei micsora cursa amortizoarelor. Cu timpul, pistonul din interior va bate in cap si-l va distruge. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
B-34-SGM |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Te contrazic,daca tai aprox o spira, scazi garda cu 4-5 cm. Mai mult de atat daca tai o sa loveasca pistonul in corpul amortizorului in partea de jos daca incarci masina prea mult (aici ai dreptate),dar eu am spus o spira!
Gandeste-te ca atunci cand incarci portbagajul garda scade cu mult peste 4-5 cm si nu loveste nimic. Cursa amortizorului o sa fie aceeasi, numai punctul de plecare si de oprire o sa difere. Amortizoarele poti sa le intaresti undeva prin Giulesti am inteles, dar nu stiu unde exact, costa 200-250 mii bucata. florinfty, dupa ce o sa vezi cum arata arcul o sa iti dai seama de ce trebuie aplatizat cu autogenul.Intr-adevar nu o sa se aseze bine daca nu faci operatia asta. Atentie cui ii dai arcurile pe mana sa nu le decaleasca unde nu trebuie. Si atentie cat tai din ele, nu recomand mai mult de o spira din motivele scrise de Laurentiuu. Incadreaza-te in maxim 5 cm, care eu zic ca sunt suficienti, arata si masina bine, e si stabila, si nu dai nici in gropi. Foloseste cauciucuri cu talon mai mic, si mai late. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
florinfty |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult B-34-SGM,chiar azi o sa tai arcurile,dar momentan nu am timp de intarit amortizoare; masina trebuie sa circule.Daca poti sa afli mai exact pe unde sta in Giulesti, mi-ai fii de mare ajutor :drunksinging: .........sper sa fac rost de alte amortizoare, sa nu stau in "loc".
Bafta! |
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
O sa intreb unde exact e atelierul pentru amortizoare si o sa iti spun imediat ce aflu. Ce faci tu acum la masina vreau sa fac si eu, cand o sa am fonduri si timp.
Cand termini sa imi arati si mie cum a iesit. Ai grija ca o sa pierzi din confort intarind amortizoarele, dar o sa fie mult mai stabila. Un prieten de al meu intra in curba de 90 grade cu 70- 80 si masina sta lipita de sosea, se inclina foarte putin. Are cauciucuri de 185, amortizoare tari, si garda coborata. Dezavantajul e ca se simt gropile mai tare ca inainte. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
florinfty |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ok, poate ne intalnim.....eu stau f. aproape de Academia Romana...
Tel. 0724006744 Te rog nu uita de amortizoare tongue.gif |
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|
Mae |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
teoretic NU Fe=kx, k constanta arcului
x diferenta intre lungimea initiala a arcului si lungimea aceluias arc deformat de o forta( greutatea masinii+alte forte) deci daca tai arcul suspensia nu e mai rigida ci doar masina se coboara cu catzva centimetrii Practic va fi mai rigida pt ca vei da cu masina de pamanta/asfalt, pietre si paractic ajungi la un moment dat ca in anumite momente masina ta sa fie din familia taratoarelor |
--------------------
dacia
break
2001 injectie burn baby... burn... burn
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Am mers cu masina incarcata la maxim, 5 persoane + bagaje in portbagaj. Garda la sol a scazut cu mai mult de 5 cm ( mai ales pe spate), si nu am dat cu masina de asfalt/pamant. Daca tai arcurile si nu mergi cu ea incarcata totul e ok.
Aici depinde care e scopul masinii. Daca e pentru carat cartofi/verze la piata recomand inaltatoare pt arcuri :mrgreen: Daca vrei sa faci din dacie o masina sport, cobori garda si intaresti suspensia. Attached thumbnail(s) Dacia10.jpg ( Size: 34.16k ) Number of downloads: 1091 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
echosektor |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
...si iata cate poate face dacia..ala a bagat in ea cat poti baga intr-un tir laugh.gif
|
-------------------- null
|
|
Mae |
![]()
Post
#134
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 19 February 04 From: pierdut prin bucuresti ![]() |
ca sa stea pe sosea mai bine incearca sa ii schimbi barile de torsiune sau sa mai pui cate una pe fiecare punte. (adica 2 bari de torsiune /punte)
parca exista un topic cu asa ceva |
--------------------
dacia
break
2001 injectie
|
|
florinfty |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa va spun ca nu am avut timp sa tai arcurile, cred ca o sa fac asta cand am si amortizoarele intarite.....cat despre bara de torsiune, pe fata am una f. groasa si tare de la o dacie care a participat la raliu (cand alergau Daciile). Am si pt. spate dar nu am montat-o inca! :slimb:
|
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Am vazut bara stabilizatoare a lui florinfty, e cu peste 5 mm mai groasa decat cea de dacie.
O bara mai grosa are cam acelasi efect ca intarirea arcurilor. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
xXx |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 18 February 04 ![]() |
Am si eu o intrebare. Daca vreau sa-mi cumpar niste jante in 4 sau 5 prezoane se merita sa le iau de la vulcanizarile care vand si d-astea (ca am vazut cateva), sau sa ma duc pe la dezmembrari? Si inca ceva; e mai bine sa schimb discurile (tamburii) sau sa pun flanse de trecere de la 3 la 4 (5) prezoane?
|
-------------------- |
|
xXx |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 18 February 04 ![]() |
Daddy sunt geniale jantele alea. asa ceva as vrea si eu sa imi iau daca as sti de unde. n-ar mai trebui s-mi bat capul cu flanse si alte prostii.
|
-------------------- |
|
Muttley |
![]()
Post
#139
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Poate stie cineva... Exista jante (pe 4 gauri) de 15'' cu latimea de 6''????
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
darkitects |
![]()
Post
#140
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 September 04 ![]() |
Salutare. Am si eu o dacie 1300 din 75. Are cutie de viteze cu rapoarte destul de scurte...cel putin asa mi-am dat eu seama. Vreau sa pun ceva jante mai klumea...ma gandeam la 14-15"..am sa umflu si aripile( cred ca cu segmenti de aripa de golf II) si as dori sa stiu cam in ce masura rezista/nu rezista motorashu...ca nu prea cred sa stric cutia de viteze cu jante mai mari...
multumesc |
-------------------- |
|
THUNARU |
![]()
Post
#141
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 September 04 ![]() |
am pe berlina jante AEZ 16" 7j cu gume dunlop sp sport 205/45.nu am probleme pe fata...dar spatele a trebuit putin ridicat fiindca imi atingea aripa.am adoptat solutia cu flanse.pot spune ca este relativ simplu sa le faci,dar strungarul si mai ales strungul sa fie bun.nu am probleme cu bracajul si nici nu mi-au crescut muschii de la rotit volanul pe loc !nu este diferenta mare ....
la mine probleme sunt cu opritul "bolidului". se impune si o modificare (in bine) a sistemului de franare...dupa parerea mea... |
--------------------
- PH 25 TUN
|
|
micutz |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 12 August 03 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 1.9 dci 120CP
2002 Privilege
- PH-88-PWR Weitec, Luxor 17', Clarion 958 HU, Clarion APA 4400, Helix A1,Mac-Audio,2xPhase Thriller Pro 10' sub
|
|
florinfty |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 17 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma intereseaza si pe mine niste flanse. Vreau sa renunt la jantele de Dacie!!!
|
-------------------- Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty |
|
shaq_rose |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 16 March 04 From: Bucuresti - Drumul Taberei ![]() |
daddy de unde ai luat jantele alea?
|
--------------------
DACIA
1300
- B-12-CVD Nobody is perfect, I'm Nobody !
|
|
Muttley |
![]()
Post
#145
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Uai, arata pervers jantele alea, uai!!! Totusi... motivul (practic, nu estetic) pt care se monteaza jante m mari este acela de a incapea discurile m mari de frana. In timp ce la asta, ca discurile incap "lejer" e putin spus... Apoi, solutia de a inalta masina pt a nu freca rotile-n aripi este atat ineficienta cat si inestetica (parerea mea). Io as fi incercat sa largesc aripile si s-o cobor cat m mult... Dar, repet, arata bine.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cstavaru |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
Eu aveam o problema cu Dacia mea 1310: statea prea ridicata de bot. Dar ridicata rau, nu asa
![]() In fine, la indicatiile mele mi-a taiat cineva o spira si jumatate din arcurile fata. Pe langa faptul ca masina s-a "lasat" exact cat trebuie ( in nici un caz prea mult ), e si mult mai stabila la viteze mari si in curbe. Chestia e ca masina s-a ridicat de fata in timp ce se lucra la renovarea ei ( nu stiu de ce, motorul nu l-am dat jos de pe ea ). Si inainte statea ridicata, dar nu asa mult. Credeti ca am taiat prea mult din arcuri ? Acum masina sta exact ca o berlina noua, si imi place foarte mult ce alura are ![]() This post has been edited by cstavaru: 10 Oct 2004, 20:54 |
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|
SPAWN |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
niste jante mai late mi-as pune si eu dar deocamdata am sa ma multumesc doar sa o cobor putin si niste cauciucuri ai late
de restu dacao sa am bani o sa le fac usor usor ![]() |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
SiloS |
![]()
Post
#148
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
cstvaru , din cate stiu daciile 1300 [ primele tipuri ] erau lasate de spate pentru o racire mai buna a baii de ulei . :shock:
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
THUNARU |
![]()
Post
#149
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 September 04 ![]() |
dar...mai bine tac si nu mai zic nimic...
Attached thumbnail(s) lateral.JPG ( Size: 122.08k ) Number of downloads: 1123 |
--------------------
- PH 25 TUN
|
|
THUNARU |
![]()
Post
#150
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 September 04 ![]() |
si daca topicul este 14/15/16 atunci sa dau si eu o poza cu janta/16 cu tot cu flansa montata pe berlina mea.
Attached thumbnail(s) jantasiflansa.JPG ( Size: 130.75k ) Number of downloads: 1006 dimensiunecauciuc.JPG ( Size: 130.81k ) Number of downloads: 825 |
--------------------
- PH 25 TUN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:07 |