DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> JENTI INTOARSE

florinfty
post 7 Aug 2004, 12:42
Post #121


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




Prieteni.....VREAU GARDA LA SOL CAT MAI JOASA!!!!!!!!!!!!!Astept sugestii!!
Multumesc!


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinfty
post 7 Aug 2004, 12:49
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




E adevarat ca daca tai din arcuri devine mai rigida??? :?: .......sau trebuie sa mai fac altceva?

biggrin.gif


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Aug 2004, 13:34
Post #123


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Tai arcurile o spira, le aplatizezi cu autogenul la capatul unde le-ai taiat, si intaresti amortizoarele.Cauciucuri 185/60/13. Pierzi confort, dar castigi stabilitate.
Daca doar tai arcurile nu devine mai rigida, o sa se comporte la fel.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 7 Aug 2004, 14:12
Post #124


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Nu sunt noi, le-am curatat si lacuit si din aceasta cauza arata asa.
Pretul lor e 200 e.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinfty
post 8 Aug 2004, 07:33
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




QUOTE

Tai arcurile o spira, le aplatizezi cu autogenul la capatul unde le-ai taiat, si intaresti amortizoarele


Ok,chiar astazi le tai, dar unde pot sa intaresc amortizoarele??? Si de ce trebuie sa aplatizez capatul la arc? nu se "asaza" ele?
Multumesc! :twisted:


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 8 Aug 2004, 08:29
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Tai arcurile o spira...

Taind arcurile vei micsora cursa amortizoarelor. Cu timpul, pistonul din interior va bate in cap si-l va distruge.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 8 Aug 2004, 10:50
Post #127


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Te contrazic,daca tai aprox o spira, scazi garda cu 4-5 cm. Mai mult de atat daca tai o sa loveasca pistonul in corpul amortizorului in partea de jos daca incarci masina prea mult (aici ai dreptate),dar eu am spus o spira!
Gandeste-te ca atunci cand incarci portbagajul garda scade cu mult peste 4-5 cm si nu loveste nimic.
Cursa amortizorului o sa fie aceeasi, numai punctul de plecare si de oprire o sa difere.
Amortizoarele poti sa le intaresti undeva prin Giulesti am inteles, dar nu stiu unde exact, costa 200-250 mii bucata.
florinfty, dupa ce o sa vezi cum arata arcul o sa iti dai seama de ce trebuie aplatizat cu autogenul.Intr-adevar nu o sa se aseze bine daca nu faci operatia asta.
Atentie cui ii dai arcurile pe mana sa nu le decaleasca unde nu trebuie. Si atentie cat tai din ele, nu recomand mai mult de o spira din motivele scrise de Laurentiuu.
Incadreaza-te in maxim 5 cm, care eu zic ca sunt suficienti, arata si masina bine, e si stabila, si nu dai nici in gropi. Foloseste cauciucuri cu talon mai mic, si mai late.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinfty
post 8 Aug 2004, 11:48
Post #128


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




Multumesc mult B-34-SGM,chiar azi o sa tai arcurile,dar momentan nu am timp de intarit amortizoare; masina trebuie sa circule.Daca poti sa afli mai exact pe unde sta in Giulesti, mi-ai fii de mare ajutor :drunksinging: .........sper sa fac rost de alte amortizoare, sa nu stau in "loc".
Bafta!


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 8 Aug 2004, 11:54
Post #129


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




O sa intreb unde exact e atelierul pentru amortizoare si o sa iti spun imediat ce aflu. Ce faci tu acum la masina vreau sa fac si eu, cand o sa am fonduri si timp.
Cand termini sa imi arati si mie cum a iesit. Ai grija ca o sa pierzi din confort intarind amortizoarele, dar o sa fie mult mai stabila.
Un prieten de al meu intra in curba de 90 grade cu 70- 80 si masina sta lipita de sosea, se inclina foarte putin. Are cauciucuri de 185, amortizoare tari, si garda coborata.
Dezavantajul e ca se simt gropile mai tare ca inainte.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinfty
post 8 Aug 2004, 12:14
Post #130


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




Ok, poate ne intalnim.....eu stau f. aproape de Academia Romana...
Tel. 0724006744
Te rog nu uita de amortizoare tongue.gif


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 9 Aug 2004, 22:28
Post #131


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




teoretic NU Fe=kx, k constanta arcului
x diferenta intre lungimea initiala a arcului si lungimea aceluias arc deformat de o forta( greutatea masinii+alte forte) deci daca tai arcul suspensia nu e mai rigida ci doar masina se coboara cu catzva centimetrii


Practic va fi mai rigida pt ca vei da cu masina de pamanta/asfalt, pietre si paractic ajungi la un moment dat ca in anumite momente masina ta sa fie din familia taratoarelor


--------------------
dacia break 2001 injectie
burn baby... burn... burn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 10 Aug 2004, 00:12
Post #132


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am mers cu masina incarcata la maxim, 5 persoane + bagaje in portbagaj. Garda la sol a scazut cu mai mult de 5 cm ( mai ales pe spate), si nu am dat cu masina de asfalt/pamant. Daca tai arcurile si nu mergi cu ea incarcata totul e ok.
Aici depinde care e scopul masinii. Daca e pentru carat cartofi/verze la piata recomand inaltatoare pt arcuri :mrgreen:
Daca vrei sa faci din dacie o masina sport, cobori garda si intaresti suspensia.

Attached thumbnail(s)
Dacia10.jpg ( Size: 34.16k ) Number of downloads: 1091


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 10 Aug 2004, 10:45
Post #133


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




...si iata cate poate face dacia..ala a bagat in ea cat poti baga intr-un tir laugh.gif


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mae
post 12 Aug 2004, 06:30
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 19 February 04
From: pierdut prin bucuresti




ca sa stea pe sosea mai bine incearca sa ii schimbi barile de torsiune sau sa mai pui cate una pe fiecare punte. (adica 2 bari de torsiune /punte)


parca exista un topic cu asa ceva


--------------------
dacia break 2001 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinfty
post 12 Aug 2004, 14:47
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




Trebuie sa va spun ca nu am avut timp sa tai arcurile, cred ca o sa fac asta cand am si amortizoarele intarite.....cat despre bara de torsiune, pe fata am una f. groasa si tare de la o dacie care a participat la raliu (cand alergau Daciile). Am si pt. spate dar nu am montat-o inca! :slimb:


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 12 Aug 2004, 15:53
Post #136


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am vazut bara stabilizatoare a lui florinfty, e cu peste 5 mm mai groasa decat cea de dacie.
O bara mai grosa are cam acelasi efect ca intarirea arcurilor.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xXx
post 22 Aug 2004, 21:00
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 18 February 04




Am si eu o intrebare. Daca vreau sa-mi cumpar niste jante in 4 sau 5 prezoane se merita sa le iau de la vulcanizarile care vand si d-astea (ca am vazut cateva), sau sa ma duc pe la dezmembrari? Si inca ceva; e mai bine sa schimb discurile (tamburii) sau sa pun flanse de trecere de la 3 la 4 (5) prezoane?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xXx
post 22 Aug 2004, 21:06
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 18 February 04




Daddy sunt geniale jantele alea. asa ceva as vrea si eu sa imi iau daca as sti de unde. n-ar mai trebui s-mi bat capul cu flanse si alte prostii.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 4 Sep 2004, 19:18
Post #139


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Poate stie cineva... Exista jante (pe 4 gauri) de 15'' cu latimea de 6''????


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkitects
post 6 Sep 2004, 14:14
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 September 04




Salutare. Am si eu o dacie 1300 din 75. Are cutie de viteze cu rapoarte destul de scurte...cel putin asa mi-am dat eu seama. Vreau sa pun ceva jante mai klumea...ma gandeam la 14-15"..am sa umflu si aripile( cred ca cu segmenti de aripa de golf II) si as dori sa stiu cam in ce masura rezista/nu rezista motorashu...ca nu prea cred sa stric cutia de viteze cu jante mai mari...

multumesc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
THUNARU
post 4 Oct 2004, 22:15
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 September 04




am pe berlina jante AEZ 16" 7j cu gume dunlop sp sport 205/45.nu am probleme pe fata...dar spatele a trebuit putin ridicat fiindca imi atingea aripa.am adoptat solutia cu flanse.pot spune ca este relativ simplu sa le faci,dar strungarul si mai ales strungul sa fie bun.nu am probleme cu bracajul si nici nu mi-au crescut muschii de la rotit volanul pe loc !nu este diferenta mare ....
la mine probleme sunt cu opritul "bolidului".
se impune si o modificare (in bine) a sistemului de franare...dupa parerea mea...


--------------------
- PH 25 TUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutz
post 10 Oct 2004, 10:48
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 12 August 03




Iata shi bolidu lu' Thunaru

R001_003.JPG ( Size: 492.09k ) Number of downloads: 1389





--------------------
Renault Laguna 1.9 dci 120CP 2002 Privilege - PH-88-PWR
Weitec, Luxor 17', Clarion 958 HU, Clarion APA 4400, Helix A1,Mac-Audio,2xPhase Thriller Pro 10' sub
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinfty
post 10 Oct 2004, 11:07
Post #143


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 17 July 04
From: Bucuresti




Ma intereseaza si pe mine niste flanse. Vreau sa renunt la jantele de Dacie!!!


--------------------
Folie Autorizata Llumar!
Florian 0724.00.67.44 YM - florinfty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shaq_rose
post 10 Oct 2004, 14:20
Post #144


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti - Drumul Taberei




daddy de unde ai luat jantele alea?


--------------------
DACIA 1300 - B-12-CVD
Nobody is perfect, I'm Nobody !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 Oct 2004, 14:37
Post #145


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Uai, arata pervers jantele alea, uai!!! Totusi... motivul (practic, nu estetic) pt care se monteaza jante m mari este acela de a incapea discurile m mari de frana. In timp ce la asta, ca discurile incap "lejer" e putin spus... Apoi, solutia de a inalta masina pt a nu freca rotile-n aripi este atat ineficienta cat si inestetica (parerea mea). Io as fi incercat sa largesc aripile si s-o cobor cat m mult... Dar, repet, arata bine.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cstavaru
post 10 Oct 2004, 20:53
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 February 04




Eu aveam o problema cu Dacia mea 1310: statea prea ridicata de bot. Dar ridicata rau, nu asa smile.gif Oare din ce cauza o fi fost ?

In fine, la indicatiile mele mi-a taiat cineva o spira si jumatate din arcurile fata. Pe langa faptul ca masina s-a "lasat" exact cat trebuie ( in nici un caz prea mult ), e si mult mai stabila la viteze mari si in curbe.

Chestia e ca masina s-a ridicat de fata in timp ce se lucra la renovarea ei ( nu stiu de ce, motorul nu l-am dat jos de pe ea ). Si inainte statea ridicata, dar nu asa mult.

Credeti ca am taiat prea mult din arcuri ? Acum masina sta exact ca o berlina noua, si imi place foarte mult ce alura are smile.gif. Inainte de a taia din arcuri ma uitam la cer din masina...am mai vazut fenomenul asta la masinile mai vechi, si nu inteleg de ce...stie cineva ? Mentionez ca arcurile spate sunt ok.



This post has been edited by cstavaru: 10 Oct 2004, 20:54


--------------------
Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SPAWN
post 11 Oct 2004, 23:11
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 26 May 04
From: BUCURESTI DR TABEREI




niste jante mai late mi-as pune si eu dar deocamdata am sa ma multumesc doar sa o cobor putin si niste cauciucuri ai late
de restu dacao sa am bani o sa le fac usor usor smile.gif


--------------------
CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 12 Oct 2004, 20:21
Post #148


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




cstvaru , din cate stiu daciile 1300 [ primele tipuri ] erau lasate de spate pentru o racire mai buna a baii de ulei . :shock:


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
THUNARU
post 16 Oct 2004, 15:00
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 September 04




dar...mai bine tac si nu mai zic nimic...

Attached thumbnail(s)
lateral.JPG ( Size: 122.08k ) Number of downloads: 1123


--------------------
- PH 25 TUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
THUNARU
post 18 Oct 2004, 21:21
Post #150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 29 September 04




si daca topicul este 14/15/16 atunci sa dau si eu o poza cu janta/16 cu tot cu flansa montata pe berlina mea.

Attached thumbnail(s)
jantasiflansa.JPG ( Size: 130.75k ) Number of downloads: 1006
dimensiunecauciuc.JPG ( Size: 130.81k ) Number of downloads: 825


--------------------
- PH 25 TUN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 10:07
Forum Renault