DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Folie, ionizare

klaus
post 28 Sep 2004, 09:31
Post #91


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




La cererea insistenta a publicului, mentionez aici textul de lege care reglementeaza treaba cu transparenta geamului (implicit a foliei) din Ordin nr. 211/2003 pentru aprobarea Reglementărilor privind condițiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere în vederea admiterii în circulație pe drumurile publice din România - RNTR 2, publicat in MO 275 din 18/04/2003:
QUOTE
11. Vizibilitatea conducătorului auto  
  11.1. Autovehiculele cu caroserie închisă sau cu cabină trebuie să permită conducătorului, în orice condiții meteorologice de exploatare, o vizibilitate (factor de transmitere normală a luminii) suficientă în față, lateral și în spate.  
  11.2. Geamurile exterioare ale autovehiculelor și remorcilor trebuie să fie confecționate din sticlă de securitate sau din alte materiale cu proprietăți echivalente, astfel încât, în caz de spargere a lor, pericolul de rănire a ocupanților cu cioburi să fie cât mai redus.  
  11.3. Parbrizul nu trebuie să diminueze și nici să deformeze imaginea văzută prin el, să conserve o transparență de cel puțin 75% în câmpul de vizibilitate al conducătorului, chiar și în cazul geamurilor colorate sau după o exploatare îndelungată, iar în cazul spargerii, să permită totuși o vizibilitate suficientă pentru conducerea în condiții de securitate a autovehiculului.  
   Geamurile laterale față, precum și luneta, dacă vehiculul respectiv nu are oglindă exterioară, trebuie să asigure o transparență de cel puțin 70%.  
  11.4. Pe suprafața parbrizului sau în dreptul acestuia nu trebuie amplasate folii autocolante, etichete sau alte obiecte care ar diminua zona principală de vizibilitate a conducătorului.  
  11.5. În vederea omologării, geamurile de securitate ale vehiculelor și materialele din care sunt confecționate trebuie să corespundă condițiilor tehnice cuprinse în Directiva 92/22/CEE sau în Regulamentul nr. 43/00 ECE - UN.  
   Începând cu 1 ianuarie 2004 la omologarea de tip a vehiculelor în ceea ce privește geamurile de securitate trebuie respectate condițiile tehnice cuprinse în Directiva 92/22/CEE ultima modificare prin Directiva 2001/92/CE sau în Regulamentul nr. 43/00 ECE - UN.  
   Începând cu 1 ianuarie 2004 se admite introducerea pe piață a geamurilor de securitate ale vehiculelor numai dacă acestea respectă condițiile tehnice cuprinse în Directiva 92/22/CEE ultima modificare prin Directiva 2001/92/CE sau în Regulamentul nr. 43/00 ECE - UN.  
   Prin excepție de la prevederile alineatului anterior se acceptă omologarea și introducerea pe piață a geamurilor de securitate ale vehiculelor care corespund condițiilor tehnice cuprinse în Directiva 92/22/CEE dacă:  
  - sunt destinate vehiculelor în circulație și  
  - satisfac condițiile tehnice aplicabile în momentul primei înmatriculări a vehiculului.  
   În vederea omologării, geamurile de securitate ale tractoarelor trebuie să corespundă condițiilor tehnice cuprinse în Directiva 89/173/CEE, ultima modificare prin Directiva 2000/1/CE, iar pentru motociclurile și motocvadriciclurile prevăzute cu caroserie, ale Directivei 99/22/CE, ultima modificare prin Directiva 2001/92, sau, pentru cele cu viteza maximă de cel mult 45 km/h, ale Directivei 89/173/CEE, anexa III - A.  
  11.6. Geamurile de securitate ale autovehiculelor din categoriile M și N trebuie să fie confecționate din sticlă de securitate, după cum urmează:  
  - parbrizul se confecționează din sticlă stratificată obișnuită, sticlă stratificată tratată în prealabil (cel puțin una dintre foi să fi fost securizată), sticlă - material plastic;  
  - geamurile laterale pot fi confecționate atât din sticlă stratificată, cât și din sticlă pretensionată.  
   Geamurile trebuie să fie marcate conform prevederilor reglementărilor menționate la pct. 11.5.  
  11.7. Câmpul de vizibilitate spre înainte al conducătorului la autoturisme și alte autovehicule din categoria M1 trebuie să corespundă prevederilor Directivei 77/649/CEE, ultima modificare prin Directiva 90/630/CEE, iar vizibilitatea înapoi, prevederilor Directivei 71/127/CEE, ultima modificare prin Directiva 88/321/CEE; pentru tractoare câmpul de vizibilitate trebuie să corespundă prevederilor tehnice ale Directivei 74/347/CEE, ultima modificare prin Directiva 97/54/CE, sau ale Regulamentului nr. 71 ECE - UN.  
  11.8. Pentru celelalte autovehicule de transport de călători și mărfuri obturarea câmpului de vizibilitate al conducătorului cu stâlpi ai cabinei sau alte elemente nu trebuie să depășească limitele indicate, conform semicercului de vizibilitate spre înainte prezentat în anexa nr. 4.  
  11.9. Pentru asigurarea unei bune vizibilități înainte automobilele și celelalte autovehicule cu parbriz trebuie dotate cu:  
  - dispozitiv de ștergere a parbrizului, care să realizeze îndepărtarea de pe o suprafață suficient de mare a depunerilor care pot reduce vizibilitatea conducătorului, inclusiv spre oglinzile retrovizoare vizibile prin parbriz;  
  - instalație de spălare a parbrizului, care să realizeze udarea cel puțin a suprafeței pe care acționează ștergătorul de parbriz.  
  11.10. Dispozitivele de ștergere și spălare a parbrizului trebuie să corespundă pentru autovehiculele din categoria M1 condițiilor tehnice prevăzute în Directiva 78/318/CEE, ultima modificare prin Directiva 94/68/CE;  
   Instalația de dezaburire și dejivrare a parbrizului autovehiculelor din categoria M1 și a altor geamuri trebuie să împiedice obturarea vizibilității conducătorului spre înainte și prin oglinzile retrovizoare, conform condițiilor tehnice din Directiva 78/317/CEE;  
   Autovehiculele cu caroserie închisă sau cu cabină trebuie să fie dotate cu apărătoare de soare (parasolare) care să protejeze cât mai mult posibil vederea conducătorului.  
  11.11. Pentru asigurarea bunei vizibilități spre înapoi și lateral autovehiculele trebuie dotate cu oglinzi retrovizoare care să permită conducătorului observarea cu ușurință, fără a-și modifica poziția normală a corpului în timpul conducerii, a circulației înapoi și lateral, inclusiv atunci când tractează remorci sau semiremorci, după cum urmează:  
  - oglindă retrovizoare amplasată pe partea laterală stângă;  
  - oglindă interioară, cu excepția mașinilor autopropulsate pentru lucrări, precum și a altor autovehicule care nu permit vizibilitatea spre înapoi prin peretele spate;  
  - oglinda retrovizoare amplasată pe partea dreaptă, care este obligatorie la autovehiculele care nu sunt prevăzute cu oglindă interioară sau nu au asigurată vizibilitatea prin această oglindă;  
  - această oglindă este obligatorie și la autovehiculele pentru transport de călători și marfă cu o masă totală maximă autorizată de peste 3,5 t, la tractoarele dotate cu cabină, la motociclete cu viteză maximă, prin construcție, de peste 80 km/h;  
  - autovehiculele pentru transport de marfă din categoriile N2 >= 7,5 t și N3 trebuie dotate cu oglindă de parcare (clasa V), precum și cu oglindă cu unghi mare de vizibilitate (clasa IV), conform Directivei 71/127/CEE ultima modificare prin Directiva 88/321/CEE, sau Regulamentului nr. 46 ECE - UN, seria 01 de amendamente. Aceste două clase de oglinzi pot fi montate și pe autovehicule din categoriile N2 < 7,5 t și M2, M3.  
  11.12. La omologarea de tip a autovehiculelor rutiere numărul oglinzilor retrovizoare, montajul acestora și vizibilitatea pe care trebuie să o asigure trebuie să corespundă prevederilor tehnice ale Directivei 71/127/CEE, ultima modificare prin Directiva 88/321/CEE, sau ale Regulamentului nr. 46 ECE - UN, seria de amendamente 01, iar pentru tractoarele agricole și forestiere, ale Directivei 74/346/CEE, ultima modificare prin Directiva 98/40/CE.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavian
post 28 Sep 2004, 16:14
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 12 March 04
From: Bucuresti




"Geamurile laterale față, precum și luneta, dacă vehiculul respectiv nu are oglindă exterioară, trebuie să asigure o transparență de cel puțin 70%. "




interesant ar fi sa gasim unde scrie amenzile si cum isi dau seama daca ai 30% sau 50% si unde scrie ce firme sunt autorizate sa puna folie sau sa ionizeze aceste geamuri.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 28 Sep 2004, 21:27
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Ce vom face? Vom fi niste romani revoltati :evil: este prea de tot .. fac un pic de offtopic aici : legea spune ca masina cu radarul nu are voie sa stea ascunsa dupa alta masina, curba, tufisuri etc dar ei nu fac decat sa te vaneze in ciuda acestor fapte spuneti-mi si mie daca ai curaj sa te iei cu ei in gura.... nu ai ce sa le faci si vorba cuiva care spunea mai sus ce sa-i explici unuia daca nimeresti sa te opreasca unu mai batut in cap cum e treaba cu folia.. body graphics etc. iara nu ai cu cine sa te intelegi


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octavian
post 28 Sep 2004, 22:01
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 12 March 04
From: Bucuresti




revin, as dori si eu un link catre noul cod rutier si toata legislatia asta cu contraventii, infractiuni amenzi sa vedem si noi unde scrie in lege sau in ce monitor oficial s-a publicat lista cu firmele care pun folie autorizata, sa vedem ce lege scrie ca nu ai voie geamuri negre si alte chestii din astea. cred ca daca am sti toate astea am putea vorbi altfel cu capetele de creta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 29 Sep 2004, 18:12
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




mie mi-au cerut "actele la control" si pe urma a zis ca imi retine talonul pt ca am folie....asa ca nu mai puteam sa "nu am talonul la mine".
Si ce sa ma inteleg cu ei ca am nimerit chiar cand era o razie pt masini furate pe la vitan...erau mai multe masini de politie si militianul jegos...zicea ca imi da amenda si ca nu am facut actele masinii..."i-am zis ca e imprumutata masina pe urma". ce jegosi sunt unii oameni :vmad:


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 30 Sep 2004, 09:44
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




Da, a luat talonul si amenda 700.000.
Si m-am dus cu masina fara folii la Candiano Popescu,,,,ca sa constate ca am "remediat problema". Faza naspa era ca nu am facut actele , iar masina e pe numele vechiului proprietar si a trebuit sa ma duc cu el acolo. Consum de benzina aiurea....doar pt ca un cap de creta e idiot ( erau folii prin care se vedea totul , si doar pe geamurile laterale spate )


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 1 Nov 2004, 08:26
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Irinel75, spune-mi te rog, cum se comporta geamurile? Au inceput sa se cojeasca sau nu? Ma intereseaza in special luneta, stiut fiind ca se jupeste pe trasele dezaburirii.... De cand mi-a intrat in cap sa-mi fac si eu geamurile, ma uit cu atentie la toate masinile care au asa si multe arata naspa.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
irinel75
post 1 Nov 2004, 12:12
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 17 June 02
From: VASLUI




Salutare ... biggrin.gif ..despre cojire nici vorba..dezaburirea eu o tin doar cit e nevoie ...daca apuca a se dezaburi putin o opresc, si dupa aia uscarea geamului se face cu ajutorul ventilatiei din masina..
alta problema este ca am carat o cutie de Tv in spate si pe o suprafata de 2 cm mi-a frecat geamul..dar insesizabil ca e intr-un colt...de altfel , eu sunt multumit..desi sincer 80% pe luneta e cam mult noaptea..dar..cu atentie se rezolva..masinile din spate cu faza lunga sau scurta nici nu le bagi in seama..parca ar fi cu pozitiile aprinse nicidecum cu faruri...


--------------------
RENAULT MEGANE 2 2006 - VS-58-KNX
MEGANE SEDAN 2 / 1.5 dci 102CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 1 Nov 2004, 12:29
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Eu as vrea sa le dau doar o tenta fumurie, asa ca o sa le fac maxim 60% pe spate. Ma enerveaza efectul de oglinda dar am inteles ca apare indiferent de gradul de ionizare, n-ai ce-i face...

Multzam!


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 2 Nov 2004, 20:56
Post #100


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Nu apare indiferent de gradul de ionizare.Ai sa vezi ca geamurile de pe spate se vad oglinda, iar cele din fata zici ca nici nu-s afumate (asa e la mine).


P.S. la 2 ani dupa ce am ionizat geamurile, mi-am pus si folie pt ca se decolorasera geamurile.Daca ma opreste politia, le zic sa asa is geamurile si le arat abtipildul cu send'92 . biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 5 Nov 2004, 15:36
Post #101


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Oare nu se gaseste nimeni care sa se duca la pitesti sa-si faca geamurile si sa le ia si pe a noastre ( poate sunt mai multi doritori ) sa le faca, ar mai reduce din cheltuieli, poate daca sunt mai multi ale lui sa iasa gratis. smile.gif


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 5 Nov 2004, 15:49
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Daddy, eu m-am oferit sa ma duc dar sunt 2 probleme: 1. trebuie sa gasiti garaj in care sa tineti masinile vreo 2 zile si 2. trebuie gasita o modalitate sigura de ambalat, astfel incat sa ma intorc cu acelasi numar de geamuri cu care am plecat. Am vorbit si cu paul si mi se pare cam riscant. Eu propun altceva: si-asa vine iarna, o sa folosim la greu dezaburirea, existand posibilitatea ca pana la primavara sa bulim ionizarea de pe lunete. Drept urmare, eu zic sa asteptam pana la primavara, ne organizam intr-o sambata si mergem in gasca.
Pe forumul reno zicea cineva ca SEND'92 ar avea reprezentanta si in Galati. L-am rugat sa-mi confirme... ar fi mult mai comod.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BasIc
post 5 Nov 2004, 17:13
Post #103


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 November 03
From: BRASOV




chiar nu sunt probleme cu politia...?
Ca si acte ce anume ai la mana in cazul unui control?
Presupun ca de trecut in CI nici nu poate fi vorba...
As vrea sa trec si eu de pe folie pe ionizate,adica daca s-ar putea sa intru si in legalitate cu schimbarea asta ar fi nemaipomenit.


--------------------
"Bas|c Rulzz!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 5 Nov 2004, 21:24
Post #104


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Pai eu nu prea mai am rabdare pana la primavara si nici nu am dezaburire pe luneta ( dacia sport pe spate are acelasi geam ca pe fata ).
In alta ordine, nu are treaba dezaburirea cu ionizarea asta doar daca nu o uiti pornita, dar atata vreme cat este folosita pt dezghet ( asa a fost si proiectata ) si nu pt dezaburire ( uscare ) totul este Ok.
Eu oricum am sa mai urmaresc topicul sa vad daca se duce careva totusi, daca nu am sa-mi iau eu inima in dinti si dau o fuga.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
premiumfaraplumb
post 28 Nov 2004, 19:43
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 24 November 04




Imi pare rau ca va stric buna dispozitie si parerea asa de buna asupra ionizarii.
1. Legea la ora la care scriu eu postul nu mai permite nici un fel de ionizare sau de folie. Acu 3 zile un babalau de la circulatie mi-a oprit prietenu si negru pe alb "conform articolului lalala, trebuie sa se vada clar si din afara si din interior. CLAR SI DIN AFARA SI DIN INTERIOR" A scos hartia care i-au dat-o astia de la geamuri , RAR nu stiu ce ... omologare." Politistu :" nu e valabila pt ca nu e mai presus de ce scrie la circulatie. aci se bat cap in cap dup aia tot gaborii mai spun ca singurele legale sunt cele 3M folii, cum are ratbu. dar nici alea inseamna ca nu au dreptul. bine... e de inteles, nu pasagerii conduc... si pe buna dreptate soferu nu are treaba cu restul mijlocului de transport decat cu cabina lui obosita.

e cam aiurea dar... asta e


--------------------
DACIA 1988 DACIA DELTA - B-20-EEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uau
post 28 Nov 2004, 20:20
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 16 March 04
From: Bucuresti




salut. cateva lucruri despre ionizare. este legala ionizarea adica vi se da la mana o autorizatie rar si niste autocolante tarnsparente cu un scris alb pe ele pe care scrie factorul de transpenta 70% pe fata si 30% pe spate. Problema cu efectul de oglinda nu se rezolva decat daca le ionizati putin adica 50% maxim. Eu am ionizate geamurile 40% pe fata si pe spate tot 40% si am pus folie medium black. Nici o problema cu politia. Inainte aveam ionizarea si pe spate aveam folie dark black adica nu se vedea nimic de afara inauntru si mi-a luat talonul neavand nimic impotriva geamurilor de pe fata cele ionizate si cu folie pe ele deoarece se vedea ceva inauntru. Acum faceti cum vreti. Si este adevarat singura folie autorizata este 3M pe care nu o poti cumpara singur o poti cumpara cu tot cu montaj si costa extraordinar de mult pentru o dacie. Eu am o nova si mi-au cerut la ExperService 200 euro toata masina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
elro
post 8 Jan 2005, 14:27
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 12 November 04
From: Ct




maaaaaaaaaa dar gaborii sunt cu cap`u

Asta vara am ramas si eu fara talon dar din vina mea mad.gif :
Sa vadeti: am fost pana la Bucuresti si nu m-a oprit nici un amarat de politai(eu fiind din CT ,si cand am fost la bunici m-a oprit int-o localitate amarata Stupina in care nu este politie niciodata ,si cum spuneam din vina mea ca aveam 100 in localitate si m-a luat din mers ei veneau de pe contra sens ,si mai erau si detasati amaratii erau din TL si mi-au tras o amenda de 300.000 pt viteza si 300.000 pt folie+ talonul blush.gif
Si asa ca am dat-o jos de pe laterale si de pe luneta doar jumate ca m-am gandit sila difuzoare sa nu bata soarele pe ele(vara) ca le strica membrana si nu imi permit sa mai dau inca 3 mil pe ele ,si cand m-am dus sa imi iau talonul politaiul cica :
- pai si cum sa iti dau eu talonul de unde stiu eu ca nu mai ai folie pe masin dry.gif imi venea sa ii trag una prin geamul de la ghiseu ph34r.gif ca nu imi da talonul si m-a trimis la rar sa imi dea aia o hartie ca ,caorespund din punct de vedere ....bla-bla-bla si am mai dat si acolo vreo 100.000 sa imi dea o amarata de hartie cu un actibild de la ei cu semnul de la rar,si cu aia m-am prezentat la politaiul ala stupid si mi-a dat talonul dar......... tot imi venea sa ii dau una ph34r.gif ph34r.gif ph34r.gif

si in prezent asa arata masina mea biggrin.gif tongue.gif
si apropo am si eu pe spate o jaluzea care are acelasi efect ca luneta ionizata nu trece lumina farurilor prin ea se vede ceva dar pe mine numa deranjeaza deloc,si pe laterale am ceva cu ventuze gen,,ursuleti''

Attached thumbnail(s)
Copy_of_DSC00314.JPG ( Size: 803k ) Number of downloads: 313
May20272.JPG ( Size: 91.65k ) Number of downloads: 301


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, 1,5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragOn
post 8 Jan 2005, 14:47
Post #108


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




GIP există și în București pe B-dul Preciziei (Militari)!


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micu
post 16 Jan 2005, 14:25
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 24 December 04




am gasit si TM 2,2 mil cu rar pentru cei interesati cauta in publitim de sap trecuta ultimile pagini din auto parca la dezmembrari


--------------------
dacia 1300 - tm 06 pmz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucas007
post 27 May 2005, 15:21
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 19 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(SYL @ 16 Apr 2004, 11:52)
De unde ti-a venit ideea ca ionizarea se duce dupa un an???? Eu am geamurile ionizate de 4 ani si sunt in stare perfecta. Probabil ca prietenul tau caruia i s-au cozjit geamurile le-a curatat cu sol pt geamuri sau alti detergenti sau le-a zgariat (geamurile ionizate se curata cu o carpa de bumbac si cu spirt !!!! )
Folia aia de 100k NU e omologata RAR, si aia chiar ca se duce nu intr-un an, in 3 luni (de vara).
*



nu se duce deloc intr-o vara...am avut la fosta masina.vw.golf si n-a avut nimic cativa ani...defapt si acum 1 luna pana s-o vand n-a avut nivi o problema....
asta cu 3m poate rezista mai bine la spargerea geamului....nu contest ca este mai buna decat cea din targ ...dar sa nu fim carcotasi...ce-o sa zica astia de la firmele care monteaza folie...ca-s la fel de bune ca alea din targ ???


--------------------
BMW 318 2001 COUPE - B-68-BDL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m_and_trix
post 27 May 2005, 19:32
Post #111


-


Group: Members
Posts: 144
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare,tata are un ARO 243 culoarea kaki militar si vreau sa pun folie pe geamurile laterale ale lungi de 243, folie neuatorizata de rar.Ce spuneti are sanse sa-l opreasca politia?


--------------------
AUDI A4 AVANT 2004 1.9 TDI - B-989-NLY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 28 May 2005, 09:10
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




normal ca sunt sanse.de ce nu te duci la RAR si iti dau aia omologare daca esti baiat dragut cu ei.nu crec ca ptr luneta si laterale spate sa iti ia mai mult de 500 mii.si iti dau si stampila pe talon si atunci altfel vor sta treburile.nu te lasa dus de val ca daca masina pare de armata nu te va oprii.se mai uita si la numarul de inmatriculare rolleyes.gif numai bine


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m_and_trix
post 28 May 2005, 13:38
Post #113


-


Group: Members
Posts: 144
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




Si daca se uita la numere , sunt de acoperire si in plus tata e imbracat militar ca se duce la serviciu cu ea.Si de care folie trebuie sa pun,ca nu merita sa iau una scumpa.


--------------------
AUDI A4 AVANT 2004 1.9 TDI - B-989-NLY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 28 May 2005, 21:13
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




cunosc un caz cand a fost oprita si o masina de armata pt folie si a vrut militianul sa ia talonul laugh.gif . Am fost si eu oprit pt folie si am ramas fara talon laugh.gif si aveam doar pe laterale spate si era si daia a doua ca transparenta laugh.gif

This post has been edited by Radduu: 28 May 2005, 21:14


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m_and_trix
post 28 May 2005, 22:10
Post #115


-


Group: Members
Posts: 144
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti




Atunci o vopsesc in kaki de camuflaj (mozaicat).Eu nu vreau sa pun pe luneta doar pe geamurile laterale ,alea lungi de 243 nu 244 ca asta are 4 usi,243-ul are 2 usi si hayon in spate.Eu cred ca nu e nevoie de autorizatie pt. geamurile alea lungi,ca mai sunt unele tipuri de 243 care are in loc de geam tabla. biggrin.gif


--------------------
AUDI A4 AVANT 2004 1.9 TDI - B-989-NLY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut12ro2001
post 28 May 2005, 22:46
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 May 05




Salut ! Imi cer scuze ca nu sunt in tema cu subictul dar as vrea si eu sa aflu o firma unde as putea si eu sa mi pun geamuri fumurii!!!
Cine ma poate ajuta, sa mi trimita si mie un mail la ionut12ro20012@yahoo.com
Va multumesc !


--------------------
Dacia berlina 1310 - 78 b ybv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 29 May 2005, 22:46
Post #117


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




QUOTE(matrafox @ 28 May 2005, 11:10)
normal ca sunt sanse.de ce nu te duci la RAR si iti dau aia omologare daca esti baiat dragut cu ei.nu crec ca ptr luneta si laterale spate sa iti ia mai mult de 500 mii.si iti dau si stampila pe talon si atunci altfel vor sta treburile.nu te lasa dus de val ca daca masina pare de armata nu te va oprii.se mai uita si la numarul de inmatriculare rolleyes.gif numai bine
*




banuiesc ca cu folia lor...care e destul de transparenta(ma refer la 3M)


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 12 Jun 2005, 23:44
Post #118


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




Salut all, Vreau sa va zic concluzia: La pitesti ionizatul e cel mai ieftin ! eu sunt din VL , stau in Buc deci trec la 2 sapt prin pitesti, daca se hotaraste cineva sa dea geamurile jos pot sa i le duc eu la pitesti poate sa vine cu mine( sa vedem cum e loc in masina ca an nova cu butelie GPL), Eu oricum o sa trec sa le fac pe ale mele. Pt detalii Y! messenger AICIDINCOLO , vreau sa le fac la limita si dupaia sa le pun folie sa le fac NEGREEE! nu ma intereseaza atat timp cat am ceva la mana sa le dau in nas la gabori biggrin.gif (adik o omolofare nu o ranga)
Y! mess AICIDINCOLO


ph34r.gif
excl.gif
cool.gif


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristy
post 13 Jun 2005, 01:20
Post #119


Ghinion


Group: Members
Posts: 110
Joined: 31 August 04
From: Bucuresti




Am si io folie neautorizata pe geamurile laterale din spate si luneta. Se poate omologa la RAR? Daca e prea inchisa?


--------------------
Dacia 1310 / Opel Astra GTC || 2000 / 2005 - B-08-LWJ / B-YY-XXX
Am o Dacie si nu ezit s-o folosesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 13 Jun 2005, 14:54
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




cristi,cand e vb in ziua de azi de omologari se pune problema cat de darnic esti tu.am un prieten care le avea super dark si tot le-am omologat dar a cotizat klumea cred ca undeva pe la 1,5 mildaca le iei de la rar cu 100 euor iti da si omologare ptr ele si ti le si monteaza.acum depinde de banii pe care ii pui tu in joc laugh.gif numai bine


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 14:40
Forum Renault