Renault Captur 0,9 TCe Expression
![]() ![]() |
Renault Captur 0,9 TCe Expression
dr_mKe |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#62
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 5 Aug 2014, 09:34) A se vedea Opel Mokka, la care "unghiul de atac" este mai slab decat la Logan din cauza multimii de apendici aerodimanici. nu unghiul de atac este problemaQUOTE(dr_mKe @ 5 Aug 2014, 09:34) problema este simpla |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Se vrea SUV, dar nu poate urca pe o bordura ceva mai inalta, atat de jos atârnă plăsticăraiele cu rol aerodinamic în partea frontală. Tocmai asta-i baiul. La ce bun să-l cumperi dacă pe primul drum cu macadam ușor denivelat îți faci praf bara față.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#64
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Dane, trebuie să ai un anumit nivel, altfel nu înțelegi
![]() Pricepi ? ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cdadan |
![]()
Post
#66
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
A, ma scuzati.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#67
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 5 Aug 2014, 10:55) Se vrea SUV, dar nu poate urca pe o bordura ceva mai inalta, atat de jos atârnă plăsticăraiele cu rol aerodinamic în partea frontală. Tocmai asta-i baiul. La ce bun să-l cumperi dacă pe primul drum cu macadam ușor denivelat îți faci praf bara față. Nu stiu ce platice vezi tu in partea frontala. Doar deflectoarele din fata rotilor care sunt destul de elastice si la distanta fata de marginea oalei ca sa nu le apuce la urcare. Iar carenajul fata nu se poate face inclinat in partea de jos, din destule motive ce tin de siguranta sau constructie. Eu ma refeream mai sus la carenajele si scuturile lipsa de sub podea, de puntea spate. Oricum, fata de alte masini are colturile/capetele inchise de la eleronul spate dar nu si triplele spate corespunzatoare. Iar cu break-ul gasesti documentatie pe topicul dedicat ca sa intelegi diferenta fata de masinile cu portbagaj. This post has been edited by IRONICK: 5 Aug 2014, 12:15 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Opel_Mokka_1.4_Turbo_4x4_Photos_5.jpg ( Size: 92.86k )
Number of downloads: 977
La fel de jos ca și la o mașină de oraș, pe una care se vrea SUV. Un Megane Scenic face o figură mai bună pe drumuri la iarbă verde. Nu știu unde ai citit că m-am referit la altceva, decât strict la partea frontală. Mokka nu se va vinde suficient de mult cât să impresioneze șoarecii de la marketing. Oricum nu va fi cumpărată de "cunoscători" care să aprecieze detaliile pe care le amintești tu. This post has been edited by dr_mKe: 5 Aug 2014, 13:12 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Unul vorbeste de mokka ... altul de captur ... va intelegeti voi cumva ...
|
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Pentru el există doar aerodinamica de sub mașină în acest monolog.
Pentru mine partea practică: un break are portbagaj mai mare, lungime de încărcare mai mare, ținută de drum mai bună, arată mai bine, etc, șamd. Aerodiamic or fi suferind ele (breakurile) de ceva lift al punții spate la viteze mari, dar pentru asta există Alfa Romeo 156 SW ![]() ![]() N-am înțeles nici o dată rațiunea acestor modele. Să zicem că au sens în oraș, cât de cât, comparativ cu o berlină de aceiași lungime oferă mai mult spațiu și practicalitate, la dimensiuni compacte. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#71
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Auzi cine vb. de motor ..
![]() Fa-i rost de 2 monograme cu 3.0 V6 si este alta masina ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
ancutachis |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 April 12 ![]() |
Merge internetul pe R-Link? M
|
--------------------
Renault
Megane
2001/cabrio
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Daca n-am gasit MCV 16v la momentul respectiv . . . . .
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
centurion |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Tind sa cred ca viitorul, in clasa mica, apartine acestor 'SUV-uri de oras'. Nu inteleg nici eu de ce exista, cand un break este mult mai practic din toate punctele de vedere, dar piata ne contrazice pe toti. Captur se vinde bine, Juke la fel, probabil si Mokka & Co. Si sunt sigur ca vor mai fi lansate si alte modele similare de catre ceilalti constructori. Este pur si simplu la moda sa ai 'SUV'. Indiferent de care este el....
|
--------------------
-
-
-
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 4 Aug 2014, 22:40) vb.aia, unu arunca o piatra .... deosebit rau capturul asta, de parca la 70 sau mai jos merge prin vid Nu inteleg zau. omul e multumit de masina si tu incerci sa-i spui ca nu e multumit? Nebun vad ca l-ai facut, brusc te faci ca nu stii cum creste o exponentiala, desi am impresia ca stii. @all. Serios, nu incercam sa tratam sectiunea asta ca pe un JURNAL? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#78
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
un regulament pt jurnal se gaseste?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#80
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 5 Aug 2014, 16:07) Nu inteleg zau. omul e multumit de masina si tu incerci sa-i spui ca nu e multumit? Nebun vad ca l-ai facut, brusc te faci ca nu stii cum creste o exponentiala, desi am impresia ca stii. @all. Serios, nu incercam sa tratam sectiunea asta ca pe un JURNAL? Unde incerc sa il conving? Sau nu este voie sa iti dai cu parerea? Trebuie doar sa aplaudam? Tu ai citit postul lui? 5 Aug 2014, 16:22: QUOTE(dr_mKe @ 5 Aug 2014, 14:05) Atunci exemple de elemente aerodinamice! Eu am adus vorba de cateva care ti-au scapat usor. This post has been edited by IRONICK: 5 Aug 2014, 16:22 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cdadan |
![]()
Post
#81
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 5 Aug 2014, 16:18) Da. uite un citat mai prelung un pic QUOTE(Black5gram @ 3 Aug 2014, 16:48) Pentru cunoscatori, Grande Strada delle Dolomiti, intre Cortina d'Ampezzo si Bolzano. 100 de km cu suisuri si coborasuri, 5 pasusi peste 2200 m, sute de curbe (ace de par)... Ce pot sa va spun? Din nou, Captur a fost la superlativ. In foarte putine curbe a trebuit sa schim din a 2-a in prima. Problema a fost nu s-o fac sa traga, ci s-o tin in frau. END OF PART 1. E fericit omul, probabil peste capabilitatile masinii. El sa fie fericit... Sau poate era vorba de alalat citat QUOTE(partner @ 4 Aug 2014, 21:34) Asta am realizat-o prin cresterea exponentiala a consumului la peste 90Km/h cand aerodinamicitatea isi spune cuvantul. Unde al naibii daca inteleg ce zice gresit. Amu asta e drept, cu putina mecanica de-o stiu. Ca no, din ce-mi aduc aminte, ca sa se deplaseze, o masina invinge fortele de frecare interne, cu solul, si cu aerul. Primele doua sunt relativ constante, ultima creste cu patratul vitezei. Ca sa ramana simplu, nu mai urcam si-un deal sa bagam si gravitatia la inaintare. Recunosc, habar n-am, da' tu stiu ca ai tot experimentat trebi de aerodinamica, probabil ai mai multe sanse sa stii. La o masina oarescare, la ce viteza devin primele doua forte irelevante? Nu de alta, cu raspunsurile criptic-monosilabice pe care le dai cateodata, nu poci spune ca inteleg ce vrei sa zici. Nu-mi pierd ore de somn pe tema asta, dar no, cateodata poate se mai gaseste cateunul care ar vrea sa inteleaga. Ca doar asta-i pana la urma rostul unui forum, daca nu ma insel. QUOTE(b76bgaarh @ 5 Aug 2014, 16:14) http://www.daciaclub.ro/index.php?act=announce&f=126&id=5 QUOTE(IRONICK @ 5 Aug 2014, 16:18) QUOTE(Liviu @ ~2010) Va rog sa respectati opiniile mai mult sau mai putin subiective/obiective ale celor ce scriu in jurnalele proprii. Astea nu mi se pare ca se incadreaza QUOTE(IRONICK @ 4 Aug 2014, 22:40) Poate ma insel... |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Black5gram |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 30 December 13 ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Aug 2014, 18:30) Permite-mi sa cred ca exagerezi si esti subiectiv. Refuz sa cred ca masina plina pana la refuz, cu forma caracteristica de caramida+ cute desupra, cu morisca de 0.9 la 160 fara probleme si mai putea...sa fim seriosi. Pai, atunci hai sa-ti spun de unde stiu si de ce imi amintesc foarte clar ca vitezometrul digital arata 160: momentul acela a fost urmat instantaneu de o palma venita de pe bancheta din spate centru peste scafarlia mea. Lucrurile stau asa: la 140 aud un scurt tusit din spate, la 150 incep comentariile, iar la 160 (e prima data cand o patesc, deci n-am stiut ce se va intampla) se pare ca sunt luat la tinta. Si ca tot veni vorba, atunci trebuie sa spun in acest context cele 2 minusuri ale Capturului fata de Logan: 1. (de cand cu copilul) in Logan, sotia statea spate dreapta, si vedea mai greu vitezometrul; in Captur sta spate centru (pentru ca e interzisa montarea scaunului de copil pe centru) si are o vizibilitate excelenta asupra vitezometrului. 2. La Logan vitezometrul era cu ac si puteam invoca 2 scuze: fie "N-ai vazut tu bine!" fie "Scuze... nu mi-am dat seama ca a trecut acul de 130!"; la Captur e digital, si se vede cred ca si din masinile care ciorcula in spate sau paralel. Repet acum motivul pentru care am inceput acest jurnal: singurul motiv e acela de a prezenta cat mai obiectiv masina, in ideea ca ajuta pe cineva, sau nu, la achizitionarea ei. Nu am niciun alt interes. Nu sunt fan Renault (daca ar fi fost sa aleg o masina fara sa tin cont de bani ar fi fost Volvo Cross). Nu sunt pasionat de viteza pe sosea, din contra, eu sunt acela pe care il claxoneaza toti ca merge prin localitate cu 60. Nu am niciun motiv sa prezint denaturat situatia sau exagerat. Si pentru ca se pare ca propozitia asta cu "ajunsul la 160" a starnit atatea discutii, fac mici completari ale contextului, cei care au umblat cat-de-cat pe autostrazi pe dincolo vor intelege: te afli cateodata intr-o depasire de coloana, sa zicem cu 130, si iti dai seama ca acea coloana e mai lunga decat credeai si nu gasesti loc sa intri pe banda 1. din spate vine o alta coloana in sir indian, tot in depasire. mie mi se pare normal sa o apesi putin, sa nu determini ditamai sirul sa franeze pe autostrada in spatele tau. si atunci o calci putin, incerci sa ajungi in fata coloanei de pe banda 1, si uite asa ajungi usor la 150. Sa fie foarte clar, nu cred ca am stat mai mult de 5 secunde la 160, dar ideea e ca atat a aratat vitezometrul si stiu ca turometrul nu era pe rosu, deci in consecinta masina "mai putea". Acuma, ca era vant din spate, ca era putin in coborare, credeti-ma ca nu mai stiu. si zic ca nici nu mai are importanta. 12 Aug 2014, 07:56: QUOTE(madhorsefuzzy @ 4 Aug 2014, 06:11) captur.JPG ( Size: 88.49k ) Number of downloads: 684 12 Aug 2014, 08:16: QUOTE(IRONICK @ 4 Aug 2014, 22:40) quote peste 2200 m, sute de curbe (ace de par)... Ce pot sa va spun? Din nou, Captur a fost la superlativ. In foarte putine curbe a trebuit sa schim din a 2-a in prima /quote mai taie din ele, da-le dracu' vb.aia, unu arunca o piatra <span class='edit'>4 Aug 2014, 22:43:</span> deosebit rau capturul asta, de parca la 70 sau mai jos merge prin vid Pai fii sigur ca in acele momente le-as mai fi taiat. Ia uite mai jos o poza pescuita de pe net, la intamplare, cu drumul spre Pasul Pordoi; o sa ti-o traduc: "mai aveti pana in pas 25 de curbe stranse..." . si nu stim unde a fost facuta poza: la inceputul urcusului, la mijlocul lui... Si semnul iti spune cat mai ai pana in pas, deci daca in ziua aceea am facut 4 pasuri, cea ce inseamna suis si apoi coboras, si daca pui o medie de 25 de curbe, inseamna ca numai la urcus am facut 100. pune si coborarea, pune si curbele care nu au fost chiar ace de par (dar nici departe) si pune si curbele care nu au fost numerotate. La cat se ajunge?A_Tornanti_passo_Pordoi_003.jpg ( Size: 137.75k ) Number of downloads: 674 This post has been edited by Black5gram: 12 Aug 2014, 08:16 |
--------------------
Renault
Captur
2013 / Expression / TCe 90
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu rulez constant cu 160 daca conditiile permit. Nu vad care ar fi problema.
0.9 tCe trage surprinzator in treptele 1-4, singurul minus mai evident fiind slabiciunea la demaraj sub 2000 rpm. Incarcat, inclin sa cred ca trage sesizabil mai ok decat Meganul lui argon cu 1.4 16v. Imi permit sa recomand becuri argintii pentru lampile de semnal in spate cel putin, gen Osram Diadem. Dupa mine, arata mult mai bine blocurile optice cu ele montate. Mi-s curios de consum la viteze stabilizate. Am facut o mica excursie la Alba Iulia alaltaieri, constant la 140 kmh cu AC pornit, 2 persoane, vant nu prea a fost, 8.2 %. La 160 kmh constant pe drumul de intoarcere, consum 9.8 %. This post has been edited by dr_mKe: 12 Aug 2014, 08:24 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
corbex |
![]()
Post
#85
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ai inceput sa semeni cu Argon.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 12 Aug 2014, 08:23) Eu rulez constant cu 160 daca conditiile permit. Nu vad care ar fi problema. te. Mi-s curios de consum la viteze stabilizate. Am facut o mica excursie la Alba Iulia alaltaieri, constant la 140 kmh cu AC pornit, 2 persoane, vant nu prea a fost, 8.2 %. La 160 kmh constant pe drumul de intoarcere, consum 9.8 %. cred ca nu vorbesti de Alba Iulia aia pe care o cunosc eu, sau de drumurile care duc acolo. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
cdadan |
![]()
Post
#87
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Intre Deva si Alba cea mai mare parte din drum se face pe autostrada. Deci nu-i aia pe care o stii tu.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
mestere
o stiu mult prea bine. La Sebes se cam termina autostrada, iar daca a plecat de la scarbici (banuiesc ca spitalul din brad - scuze daca am inteles gresit) mai face aproximativ 40km cu mai multe stopuri si drum de o singura banda.) |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Vorbeam de Deva-Alba, strict bucata facuta pe autostrada, unde am resetat CB tocmai in scopul determinarii consumului la viteza stabilizata.
Pe drumul meu de naveta nu are sens sa mergi repede acum, pentru ca nimeresti in 2 minute la urmatorul semafor, care este in mod evident rosu. 0.9 tCe trage foarte ok si nu seaman deloc cu argon. Daca treapta a 5-a ar fi mai scurta putin nu ar parea asa lesinat, pentru ca in a 4-a trage cel putin ca Loganul de 90 cp, benzina. Autostrada se cam termină pe la Cunța, ceva mai încolo de Sebeș. This post has been edited by dr_mKe: 12 Aug 2014, 16:00 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
Doctore...stresul e mare la servici. Deci e vorba de Deva -Sebes nu Alba. Partea cu Brad am scris-o pentru a vedea si colegul ca stiu preabine zona. Cred ca numai pe conditii de noapte pe respectiva autostrada circuli cu viteza "constanta". In rest nici o sansa. Numai bine si bafta pentru conducatorii auto din zona
|
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:35 |