DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Captur 0,9 TCe Expression

IRONICK
post 12 Aug 2014, 19:16
Post #91


-


Group: Members
Posts: 22.099
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dr_mKe @ 12 Aug 2014, 08:23)
Am facut o mica excursie la Alba Iulia alaltaieri, constant la 140 kmh cu AC pornit, 2 persoane, vant nu prea a fost, 8.2 %. La 160 kmh constant pe drumul de intoarcere, consum 9.8 %.
*

QUOTE(tatimeu @ 12 Aug 2014, 18:06)
Doctore...stresul e mare la servici. Deci e vorba de Deva -Sebes nu Alba. Partea cu Brad am scris-o pentru a vedea si colegul ca stiu preabine zona. Cred ca numai pe conditii de noapte pe respectiva autostrada circuli cu viteza "constanta". In rest nici o sansa. Numai bine si bafta pentru conducatorii auto din zona
*

excl.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 12 Aug 2014, 19:29
Post #92


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.279
Joined: 22 January 04




QUOTE(Black5gram @ 12 Aug 2014, 09:48)
Ia uite mai jos o poza pescuita de pe net, la intamplare, cu drumul spre Pasul Pordoi; o sa ti-o traduc: "mai aveti pana in pas 25 de curbe stranse..." . si nu stim unde a fost facuta poza: la inceputul urcusului, la mijlocul lui... Si semnul iti spune cat mai ai pana in pas, deci daca in ziua aceea am facut 4 pasuri, cea ce inseamna suis si apoi coboras, si daca pui o medie de 25 de curbe, inseamna ca numai la urcus am facut 100. [attachmentid=1627957362]
*



Hai sa iti traduc eu: semnul ala indica o inclinatie totala a drumului de 25 de grade prin acea curba.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Aug 2014, 19:45
Post #93


-


Group: Members
Posts: 22.099
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(mars @ 12 Aug 2014, 19:29)
Hai sa iti traduc eu: semnul ala indica o inclinatie totala a drumului de 25 de grade prin acea curba.
*

25 de grade de bautura


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 12 Aug 2014, 19:51
Post #94


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.279
Joined: 22 January 04




Sau succesiune de curbe, na. Dar sigur nu sunt numerotate curbele.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Aug 2014, 20:45
Post #95


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(IRONICK @ 12 Aug 2014, 20:45)
25 de grade de bautura
*




--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2012
post 13 Aug 2014, 07:32
Post #96


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 19 October 12
From: Iasi




QUOTE(mars @ 12 Aug 2014, 19:29)
Hai sa iti traduc eu: semnul ala indica o inclinatie totala a drumului de 25 de grade prin acea curba.
*



Adica vreo 50%, nu? smile.gif


<span class='edit'>13 Aug 2014, 07:33:</span>
QUOTE(mars @ 12 Aug 2014, 19:51)
Sau succesiune de curbe, na. Dar sigur nu sunt numerotate curbele.
*



Sigur sigur?

Ia vezi linkul asta:
https://www.google.ro/maps/@46.531725,10.45...g!2e0?hl=ro
Aia o fi temperatura de afara?

Uite si de pe Pordoi, poate e chiar cel din poza:
https://www.google.ro/maps/@46.488786,11.80...g!2e0?hl=ro

This post has been edited by 2012: 13 Aug 2014, 07:39


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black5gram
post 13 Aug 2014, 07:39
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 30 December 13




QUOTE(mars @ 12 Aug 2014, 19:51)
Sau succesiune de curbe, na. Dar sigur nu sunt numerotate curbele.
*



Daca te uiti atent in poza aleasa la intamplare de pe net, mai jos poti observa inca un indicator cu nr. 23 sau 24. Iti spun sigur ca e vorba de numerotarea curbelor, ca la un moment dat, dupa atatea urcusuri, era singurul lucru care mai imi dadea speranta ca ajung la capatul drumului: "Mai sunt 10, mai sunt 9, mai sunt 8... mai e o singura curba! Slava Domnului!"

13 Aug 2014, 07:41:
Hm... Sau poate sa fi fost vorba de grade celsius? smile.gif

This post has been edited by Black5gram: 13 Aug 2014, 07:41


--------------------
Renault Captur 2013 / Expression / TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 13 Aug 2014, 09:43
Post #98


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




De obicei sunt numerotate curbele.

A propos, de motor am auzit, dar franele ? Au avut fading ? biggrin.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 14 Aug 2014, 05:46
Post #99


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.279
Joined: 22 January 04




Si de ce mama ciorilor au pus semnul ala pentru grade? Sau e pus de fiecare data cand mai creste inclinatia totala cu un grad?

This post has been edited by mars: 14 Aug 2014, 05:51


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Aug 2014, 08:41
Post #100


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Am vazut si eu semne d'astea. Pe giratoriile din deva. Indicau fie cite grade are cercul (cifrele erau intre 322 si 366) fie era numeratarea acestora.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2012
post 14 Aug 2014, 16:31
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 19 October 12
From: Iasi




QUOTE(mars @ 14 Aug 2014, 05:46)
Si de ce mama ciorilor au pus semnul ala pentru grade? Sau e pus de fiecare data cand mai creste inclinatia totala cu un grad?
*



Eu ma retrag...


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 14 Aug 2014, 20:23
Post #102


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale






--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stolniceanulucian
post 19 Sep 2014, 17:16
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 31 March 11




Am citit toata discutia de aici.
Iti doresc multi kilometri fara probleme cu Captur ul.

Acum ceva timp in urma am fost la un test drive cu Renault Captur dCi 90cp.
Ceea ce a scris initiatorul discutiei este intr-u totul adevarat.

Portbagajul este exact asa cum l-a descris, iar comportamentul la viteze de autostrada este foarte bun.

Desi era diesel, versiunea pe care am testat-o eu avea tot 90 de cp (la fel ca Tce 90). Pot sa spun ca am ramas uimit cat de bine trage pentru 90 de cp. Mie mi s-a parut ca trage mai bine decat VW Jetta 1.6 Tdi de 105 cp. Am avut una la servici pe care am condus-o mai multi kilometri si mi s-a parut enervanta in anumite situatii.

Ajungea foarte usor la 140 de km pe h, iar stabilitatea era foarte buna. Pozitia la condus mi s-a parut confortabila, iar spatiul pentru pasageri e foarte bun pentru dimensiunile exterioare ale masinii.

In masina eram 4 persoane de cate 90 de kg fiecare.

Personal, mi se pare ca Renault Captur este un pachet foarte bun, mai ales in combinatia cu motorul Tce90.
Are consum decent in oras, dar si suficienta vlaga pentru autostrada.
E usor de condus in oras pentru ca e compact, dar in acelasi timp are si un portbagaj decent.
Are garda la sol suficienta cat sa nu te doara capul la borduri mai inalte sau alte minuni.

Per total mi se pare o masina foarte reusita.

This post has been edited by stolniceanulucian: 19 Sep 2014, 17:19


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL Landi Renzo 2008 Preferance - BT-03-YPY
berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox
orlando 1.8 twinport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black5gram
post 21 Nov 2014, 23:38
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 30 December 13




A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat nimic in jurnal legat de Captur-ul meu... Sa ma scuzati! Am promis o parte a II-a la concediul petrecut in Dolomitii italieni. Ce-a mai ramas de spus? Pai ar fi drumul de intoarcere acasa. Normal, cand te intorci din concediu, chiar daca ai plecat cu masina full-loaded, obligatoriu trebuie sa te intorci cu ceva souvenir-uri. Si cand vii din Italia, obligatoriu trebuie sa aduci ulei de masline, paste si cafea. Unde sa mai pun in aceste conditii 12 sticle de ulei, 12 cutii de paste si 8 cafele la jumatate de kilogram? Pai aici intervine ingeniozitatea prin care bancheta din spate poate fi impinsa in fata, marind capacitatea portbagajului. A fost sufficient sa o imping 10 cm, cat sa incapa in picioare sticlele de ulei, lipite de bancheta, ca imediat am facut rost de spatiu suficient pentru uleiul de masline si cateva cutii de paste. Unde sa pun restul cutiilor de paste? Am scapat usor de 8 cutii punandu-le sub scaunele din fata. Si am facut toate acestea fara sa afectez confortul pasagerilor din spate, carora le-a ramas suficient spatiu pentru ca genunchii sa nu dea in scaunele fata. Si tot nu am gasit loc pentru cafea. Pana ce mi-am adus aminte ca exista sub podeaua portbagajului locul pregatit pentru roata de rezerva, respective kit-ul de reparatie pana. Well, iata inca un spatiu in care am putut inghesui nu numai cafeaua, ci si alte cateva pachete de biscuiti si ciocolata. Si dintr-o data m-am simiti ca un deler de droguri care doreste sa-si transporte marfa peste granita :-) . A fost un concediu reusit, si Captur-ul a contribuit categoric la asta.


--------------------
Renault Captur 2013 / Expression / TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
partner
post 22 Nov 2014, 00:50
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 20 June 13
From: Bucuresti




Vezi ca in portbagaj ai pe ambele laterale 2 fante de acces catre interiorul aripii din spate si amortizoare. Acolo vei gasi o groaza de loc de depozitare pentru nimicuri. Eu de exemplu, am bagat printre altele instinctorul si cablurile de curent.
Iar daca renunti la imensitatea de plastic care e pus sa sustina roata de rezerva, mai faci si acolo rost de mult spatiu.

This post has been edited by partner: 22 Nov 2014, 00:52


--------------------
Renault Captur 2013 / TCe120
EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 22 Nov 2014, 10:37
Post #106


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.791
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Extinctorul ar trebui tinut la indemana, in caz de Doamne fereste !
Iar "instinctorul" se tine la purtator, nu in masina, cu cablurile de curent... smile.gif http://m.dexonline.ro/text/instinctor

This post has been edited by b06fcn: 22 Nov 2014, 10:38


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
partner
post 22 Nov 2014, 10:55
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 433
Joined: 20 June 13
From: Bucuresti




Gresala mea - extinctor e corect.

Sa sti ca de acolo se scoate simplu, fanta se desface cu usurinta.


--------------------
Renault Captur 2013 / TCe120
EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Nov 2014, 08:27
Post #108


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.557
Joined: 19 November 07
From: când în când




Fanta e roz? rolleyes.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 24 Nov 2014, 10:00
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




naughty.gif


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 24 Nov 2014, 23:28
Post #110


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.791
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(MuciX @ 24 Nov 2014, 08:27)
Fanta e roz? rolleyes.gif
*



Depinde de instinctor... tongue.gif


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black5gram
post 30 Nov 2014, 16:43
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 30 December 13




Un serviciu care imi place la deler-ul meu Renault: schimb de anvelope (vara cu iarna si viceversa) + cazare anvelope: 60 lei.

30 Nov 2014, 16:47:
Revizia la 1 an (22.000 km): schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, completare antigel = 640 lei. Pret destul de mare comparative cu reviziile la Logan, dar pana la urma acceptabil.

30 Nov 2014, 16:53:
Si cu ocazia vizitei la service, mi-a fost activat internetul in Captur. Primul an e gratuit. E cool sa-ti verifici e-mail-urile direct pe R-link. Si o alta aplicatie utila e prognoza meteo. In rest, deocamdata nu m-a impresionat o alta aplicatie. Daca ai un smartphone, e mai util si practic decat internetul de pe R-link. Sigur, gratuit e super. Dar ma mai gandesc daca voi da 4-5 euro/luna cand va trebui sa-l platesc.

30 Nov 2014, 16:57:
Cel mai mare defect la Captur sesizat pana acum: iarna, daca speli masina, risti sa ramai cu rotile spate blocate. Am patit-o sezonul trecut. Nu stiu daca e din cauza ca am tras frana de mana si a inghetat sau din alte cauze. Dupa ce a iesit soarele si s-a dezghetat, s-au deblocat. Noroc ca am pastrat si Logan-ul... La Logan nu am patit niciodata asta.

30 Nov 2014, 17:00:
Al doilea cel mai enervant lucru la Captur: motantul fata dreapta. Am impresia ca ma incurca mai ales cand trebuie sa fi atent la trecerile de pietoni. Pentru siguranta si vizibilitate maxima, trebuie sa ma aplec putin in fata.

30 Nov 2014, 17:04:
Si al treilea cel mai enervant lucru la Captur (si ultimul): viteza a 2a. Daca incetinesti pentru "stop" sau "cedeaza trecerea" si scoti din viteza, dar nu vrei sa opresti masina ci doar sa incetinesti, dupa care bagi din nou a 2a pentru a pleca (dupa ce te-ai asigurat), masina nu reactioneaza 2-3 secunde de cand apesi acceleratia si ii ia apoi inca alte 2-3 secunde pana sa zvacneasca. Logan-ul zvacneste de la cea mai usoara atingere.

This post has been edited by Black5gram: 30 Nov 2014, 17:04


--------------------
Renault Captur 2013 / Expression / TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Nov 2014, 17:25
Post #112


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




'Motantul' e asa pentru siguranta, nu mai poate fi subtire ca la masinile vechi, si sa si indeplineasca norme de siguranta.

Si cu treapta 2, nu o mai scoate daca nu opresti, sau apasa doar ambreiajul fara sa o scoti, daca incetinesti prea mult.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 30 Nov 2014, 19:47
Post #113


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Asa sunt "modernele" motoare turbo: moarte la turatii mici.
Inclusiv extra-super-*uli-fantasticul 1.0 EcoBoost, pe care am avut neplacerea sa il incerc. M-am urcat dupa aceea razand in masina mea, care trage si in treapta 5, de la 1200 ture.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 2 Dec 2014, 22:25
Post #114


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.279
Joined: 22 January 04




Cam scumpa revizia aia. Treaba cu frana e general valabila. La Laguna am dezactivat frana automata de parcare, setarea din calculator fiind exact pentru vreme rece. Cred ca enervant e motorul ala cu totul, numai pentru faptul ca e subunitar.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 28 Feb 2015, 20:27
Post #115


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.367
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Cum mai merge Capturul?

Cat mai este consumul?


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladionut
post 18 Oct 2015, 06:27
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 17 October 15




si pe mine ma interezeaza sa aflu ce s-a mai intamplat in "poveste", ce s-a mai intamplat anul asta, 2015 ? cum e in oras masinuta? cat consuma in bucuresti?

sincer, in 2016 si eu as vrea sa-mi schimb masina si Captur-ul este pe lista de incercari; sunt de asemena curios si ne Ford Ecosport caruia i se face reclama, dar nu a ajuns inca in showroom-uri.

niste poze ar fi binevenite smile.gif


--------------------
Ford Focus 2007 MKII
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black5gram
post 26 Jun 2016, 21:28
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 30 December 13




Pai... 2015 a insemnat Alpii francezi, la granite cu Italia, mai exact Parc national des Ecrins. Suficient sa zic ca zona in care am stat, Briancon, face parte din Tour de France, ceea ce bineinteles ca s-a tradus prin drumuri alpine de peste 2300 m. Normal ca, pe unde a putut urca biciclistul, am urcat si noi (4 adulti si un copil). Nici un fel de probleme pentru Captur. Si apoi am coborat spre sud, la Cannes, pe Route Napoleon (apropos, stiu ca e ceva drum pana acolo, dar daca aveti ocazia musai sa strabateti drumul acesta, desi exista si varianta de a cobori pe autostrada; sa nu faceti greseala de a alege autostrada!). Si ajungem la Monte Carlo, unde am trecut si prin cel mai greu moment cu Capturul. Masina plina cu bagaje si o straduta cu inclinatie exagerata. Pornire din rampa. Au scrisnit rotile si cu chiu si vai am iesit de acolo. Stiu, e pura subiectiva experienta, poate ca un alt sofer s-ar fi descurcat mai bine, dar am tinut sa o mentionez. Si concediul s-a terminat cu Cinque Terre. Acuma, am tinut sa va descriu itinerariul fiindca e placut sa bati drumurile acestea superbe si zonele pitoresti la volanul unei masini in care sa te simti bine, si pot sa spun ca in Captur m-am simtit minunat.
Asa cum am mai scris pe undeva pe aici, mentionez si in acest post ca in anumite momente (masina cu 4 adulti si un copil), pe drumuri montane cu inclinatie si ace de par, e putin dificil sa urci cu a 2-a la o turatie mai scazuta, si trebuie sa bagi viteza 1. Asta nu e prea placut, nu stiu daca tine de motor sau de setarea amreiajului, pe care nu stiu cum sa-l descriu... dar imi lasa o impresie de elasticitate intre viteza 1 si 2, mai exact parca viteza 2 nu e facuta pentru turatii mici. Compar aici cu Logan 1,4 benzina (masina anterioara), care prinde foarte bine, mult mai bine, viteza 2. Acceleratia era foarte sensibila si simteai imediat cum Loganul trage. La Captur, e diferit. Fac aceleasi manevre, pe acelasi drum, cu aceeasi viteza, si a daca vrei sa accelerezi in a 2-a la turatii mici, masina are o mica intarziere. Sigur, pe un drum drept, nu e o problema. Dar cand esti in urcare, si urmeaza curba stransa, si nu vezi imediat ce vine din fata... o reactie mai rapida a motorului ar fi atat de benefica!

26 Jun 2016, 21:30:
Legat de consum, din observatiile proprii spun asa:
- pe autostrada, viteza 130 km/ora, masina incarcata, nu sare de 8.
- mixtul e undeva la 6.
- cea mai mica valoare in afara, pe drum drept, ar fi de 3 l, la o viteza constanta de 70 km/ora.

26 Jun 2016, 21:41:
Poze la masina n-am prea facut, am gasit vreo 2 in arhiva (Col d'Izoard 2.360 m si Nisa)... dar promit ca voi face.

This post has been edited by Black5gram: 26 Jun 2016, 21:41

Attached thumbnail(s)
20150813_01_Col_d_Izoard.JPG ( Size: 409.36k ) Number of downloads: 194
20150818_085_Nisa.jpg ( Size: 553.45k ) Number of downloads: 213


--------------------
Renault Captur 2013 / Expression / TCe 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 27 Jun 2016, 10:31
Post #118


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ah, la Cinque Terre eu am prins o vreme groaznică, nu am putut vedea nimic blush.gif

Poate ar fi cazul sa înveți să faci dublu ambreiaj pentru retrogradarea din 2 în 1 în astfel de condiții dificile, pe urcare rolleyes.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 27 Jun 2016, 11:58
Post #119


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Problema motoarelor mici supra alimentate. Daca nu este turbo in functiune e jale ... dupa ce intra turma situatia se schimba ...


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2024 - 08:58
Forum Renault