Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Agrig |
![]()
Post
#14281
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.066 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
andreig1982 |
![]()
Post
#14282
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Daca ai fost multumit de fertan, poti folosi Fertan UBS 240.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14283
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Doar va atrag atentia, in caz ca v-a scapat.
Si indrazniti sa spuneti ca nu-i ceva ce te lasa spiciles. QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2023, 15:52) Adica decopertez antifonul sub care am rugina usoara, si dau direct. Pana acum am decopertat, am tratat cu altele, am dat cu ceara. Si a ruginit. Victorine, tu cu Toyota rosie si pe dedesubt de la rugina, cum ti se pare ce zice Agrig in quote? Nu tumnesio? Veata vesnica, perpetuum mobile, free food? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
![]()
Post
#14284
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.066 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Baiatul a fost cind a luat LC150 de noua sa-i faca, tratamentul nemtii l-au trimis la plimbare ca n-are pic de rugina, cica trebuie sa fie un pic ruginita sa intre uleiul ala in ea ca altfel nu prea are rost.
Prin urmare am spalat bine masina cu spuma activa de vreo 2 ori, uscata tot vreo 2-3 zile apoi dat cu peria de sirma desi nu prea a fost ce si apoi uleiul la tub spray, ceara bagata in cavitati si cred ca 2 sau 3 zile a stat la uscat bine de tot si apoi filmul ala negru. Pe ceara aia nu se vopseste, este ca un fel de vaselina si ramine destul de moale, se da doar in chesoane, elemente interioare, sasiu, traverse si asa ramine. Deci cam mai bine de 1 saptamina a fost pe rampe. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Victorine |
![]()
Post
#14285
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Ba așa pare, sfântu' gral.
N-o să vadă Toyota mea așa ceva, chiar dacă are destul de mult maro, din fericire diar pe elementele masive. Ca să le fac alea ar trebui să demontez puntea spate cu totul de pe mașină și s-o fac bucăți. Nu. A mea nu e obiect de cult. This post has been edited by Victorine: 6 Feb 2023, 19:06 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
YRX |
![]()
Post
#14286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Care should be taken around non oil resistant rubber goods. May cause swelling. FLUID FILM® may soften some vehicle undercoatings. This includes undercoating type paints. Check with dealer/manufacturer for compatibility.
Asta ati citit-o, nu? Mai ales la japoneze, unde undercoatingu e soft din fabica. Sunt mai multe produse bazate pe lanolina (grasimea din blana oilor) de genul, au si americanii, vedeti si pe la ei ce zic. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14287
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dar lanolina aia are si un solvent, ala inmoaie chestii.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14288
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(YRX @ 7 Feb 2023, 07:43) Niu ![]() Deci inapoi la ceara din dedeman, aia e. https://youtu.be/zw44m2T9VU8 Furtunul asta curge ever so slightly si la mine, e returul de ulei in baie al turbinei. Si curge de ani foarte multi, ca shad cu un furtun nou cumparat dinainte de schimbul de ambreiaj, de prin 2018-2019. Ei, la schimbul de ambreiaj mi s-a parut prea bataie de cap sa-l schimb, asa ca l-am lasat. Desigur, au trecut 3 ani, deci probabil e si mai necajit acum. Ma gandesc sa incerc sa-l schimb. Dar sub nicio forma NU doresc sa detasez furtunurile de antigel de pe turbo, ca nu vreau sa fac dus cu Hepu in casa. Ce ma oftica e ca nu m-a apucat harnicia asta cat inca n-aveam cutia de viteze on. Acum am. Una mult mai mare. Voi l-ati mai lasa, sau l-ati face nou? ![]() This post has been edited by Muttley: 7 Feb 2023, 10:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#14289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Nou, clar.
|
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14290
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daaamn, acolo e ginecologie si fara cutie. Eu as plati pe unul sa il schimbe, dar cum asta nu e optiune as zice sa-l mai lasi. Si tu sigur il schimbi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14291
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pai l-as lasa pentru cand scot motorul. Dar e la ghici daca supravietuieste pana atunci...
Si nici n-am cleste d-ala cu bacuri lungi ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14292
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Un motiv f bun sa iti iei si scula aia . Dar e riscant sa inceapa ala brusc sa curga grav cand e si incins pe acolo?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14293
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Nus' de ce mai intrebi, daca l-ai pomenit, tu deja il vezi cum se rupe fix cand ti-e lumea mai draga, si astepti sa-ti confirme lumea.
Poate fi prins cu sarma in caz de ceva? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14294
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ok, nu m-am gandit la incendiu. Il schimb...
![]() Intrebam pentru ca e zero presiune acolo, si poate zice careva ca rezista pururi in astfel de imprejurari. Ma rog, presiune de carter. Dar da, incendiu, downpipe oparit, chestii... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#14295
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-ai presiune zero, sau ma rog, nu e presiune e debit. Ce intra pe tur iese pe retur, deci e debit serios.
Problema este daca se rupe serios iti arunca tot uleiul din motor intr-un minut afara. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14296
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ce debit sa fie la ungerea unui ax de turbina minuscul...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14297
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai ce diametru are turul?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14298
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai debitu' e dat de pompa. Cât îi ia sa cicleze tot uleiul din baie? Când ai acolo deschidere directă, locul ăla devine cel cu cea mai mica rezistenta.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14299
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Turul e o teava subtirica, iar debitul prin furtunul de retur e dictat de o sectiune de trecere minuscula = jocul ax turbo/lagare.
Nu zic ca doar picura, dar nici 5l/minut nu-s acolo. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14300
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Și legătura între pompa și tur cum e?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14301
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Parca prin bloc...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14302
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Lagarul turbinei in sine e o restrictie, daca ala e ok, nu curge ca furtunul de incendiu pe retur. Dar si putin daca curge si da pe esapament e risc sa o ia toata masina .
This post has been edited by einstein1984: 7 Feb 2023, 14:43 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#14303
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Deci pe direct. Vezi că sărăcia aia de pompa de transfer de la Lidl, aia pusă la bornele bateriei, are un debit de vreo 10 litri/minut. Daca o burtesti empiric pe ideea că acolo ai un milimetru patrat, și totalul secțiunilor țevilor de ungere alimentate direct din pompa e de un centimetru pătrat, în condiții de etanșare corecta 1% din debitul pompei îți trece pe acolo. La 10 litri/minut ar fi 5 litri trecuți prin secțiunea aia mica in 50 de minute, dar asta e când ai peste tot aceleași condiții. Când e liber drumul se circulă mai cu spor. Se vede că n-am habar de hidro, nu?
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14304
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Treci si masori
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14305
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
de la Sf Garretie citire:
"OIL SUPPLY TO TURBOCHARGER TO BE ENGINE OIL WHICH HAS BEEN FILTERED BY A FULL FLOW FILTER OF 20 MICRON MAXIMUM RATING. RECOMMENDED MINIMUM ID OF THE OIL SUPPLY LINE IS 9.53MM. OIL PRESSURE AT THE TURBO- CHARGER OIL INLET TO BE 2.17 KG/SQ CM MINIMUM AT PEAK TORQUE AND ABOVE AND NO LOWER THAN .70 KG/SQ CM AT LOW IDLE"" tot el zice ca uleiul sa ajuga la turbo cu o conducta -4AN sau 5,9 mm aproxdiametru interior si drenarea cu -10 AN CA debit cica 1,5-2 l/min la turbo cu ax pe cuzineti si 1,,2-1,4 l/min daca e cu rulmenti. Am mai invatat ceva azi. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#14306
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
De la un Holset
Installation Data 1. Mount the turbocharger on the turbine inlet flange. All other connections must be flexible and heavy pipework should be supported. Always pre-lube with clean engine oil. 2. Always position the bearing housing so that the oil drain is at the bottom and kept within 22° of the vertical centre line when installed on the engine. 3. Oil should be filtered below 15/20 microns. The oil quality must be as specified by the engine manufacturer. e.g. API - CD (MIL - L - 2104C). Improvement in life can be obtained by using super high performance diesel (SPHD) oils, particularly where extended oil drain periods are used. 4. Oil pressure must show at the turbocharger oil inlet within 3 - 4 seconds of engine firing to prevent damage to turbocharger bearing system from lack of lubrication. 5. The minimum oil pressure, when the engine is on load must be 210 kPa [2.0 kgf/cm2, 30 lbf/in2] and pressures up to 415 kPa [4.0 kgf/cm2, 60 lb/in2] are satisfactory. Under idling conditions the pressure should not fall below 70 kPa [0.7 kgf/cm2. 10lbf/in2]. 6. The oil inlet pipe should be 9.5 mm [0.375 in.] bore minimum and the oil drain pipe should be 19 mm [0.75 in.] bore minimum. The oil must drain downwards by gravity from the turbocharger into the engine under all operating conditions. Normal oil temperature is 95+/-5°C (203+/-9°F). It should not exceed 120°C (248°F) under any operating condition. 11. Oil return pipes are permitted to decline at an overall angle of not less than 30 degrees below horizontal. 15. Recommended oil flows for the turbochargers are 2 litre/min at idle and 3 litre/min above maximum torque speed. Acu', normal, flow-ul difera functie de turbina, Einstein cred ca a pus de la ascutitorile alea de sub un litru. Ganditi-va ca uleiul si raceste, deci trebuie sa se miste. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14307
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Holset nu fac din alea de camion de obicei?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#14308
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Instructiunile sunt de la Holset hx40. E o turbina pentru motoare 1.8 - 3.0, benzina si 3 - 7 litri diesel. Nissan RB o are, Toyote, BMW etc. E populara printre tuneri, de aia are si instructiuni detaliate publice.
Nici a lui Muttley nu cred ca e micuta. Incercam sa evidentiez circuitul serios de ulei prin ea, e valabil pentru toate turbinele. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14309
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#14310
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:47 |