DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

516 Pages « < 475 476 477 478 479 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004

Agrig
post 6 Feb 2023, 16:19
Post #14281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.066
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




https://www.google.com/search?client=firefo...vid:QwTQ6ehb7-0
Exact alea sint solutiile folosite si de mine la masinile baiatului doar ca prin 2016 am dat prima tura, in 2019 a doua, urmeaza anul asta alta tura.
Pistolul folosit nu e de la ei, e ceva nemtesc da tot scump ca gaia, asta de la Fluid totusi pare mai ieftin...


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 6 Feb 2023, 17:32
Post #14282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




Daca ai fost multumit de fertan, poti folosi Fertan UBS 240.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Feb 2023, 18:16
Post #14283


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Doar va atrag atentia, in caz ca v-a scapat.
Si indrazniti sa spuneti ca nu-i ceva ce te lasa spiciles.

QUOTE(Agrig @ 6 Feb 2023, 15:52)
Dat pe rugina usoara, direct, daca nu-i rugina nu se da ca nu are unde penetra.
*



Adica decopertez antifonul sub care am rugina usoara, si dau direct.
Pana acum am decopertat, am tratat cu altele, am dat cu ceara. Si a ruginit.

Victorine, tu cu Toyota rosie si pe dedesubt de la rugina, cum ti se pare ce zice Agrig in quote? Nu tumnesio? Veata vesnica, perpetuum mobile, free food?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 6 Feb 2023, 19:01
Post #14284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.066
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Baiatul a fost cind a luat LC150 de noua sa-i faca, tratamentul nemtii l-au trimis la plimbare ca n-are pic de rugina, cica trebuie sa fie un pic ruginita sa intre uleiul ala in ea ca altfel nu prea are rost.
Prin urmare am spalat bine masina cu spuma activa de vreo 2 ori, uscata tot vreo 2-3 zile apoi dat cu peria de sirma desi nu prea a fost ce si apoi uleiul la tub spray, ceara bagata in cavitati si cred ca 2 sau 3 zile a stat la uscat bine de tot si apoi filmul ala negru.
Pe ceara aia nu se vopseste, este ca un fel de vaselina si ramine destul de moale, se da doar in chesoane, elemente interioare, sasiu, traverse si asa ramine.

Deci cam mai bine de 1 saptamina a fost pe rampe.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 6 Feb 2023, 19:04
Post #14285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Ba așa pare, sfântu' gral.
N-o să vadă Toyota mea așa ceva, chiar dacă are destul de mult maro, din fericire diar pe elementele masive. Ca să le fac alea ar trebui să demontez puntea spate cu totul de pe mașină și s-o fac bucăți. Nu. A mea nu e obiect de cult.

This post has been edited by Victorine: 6 Feb 2023, 19:06


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Feb 2023, 06:43
Post #14286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Care should be taken around non oil resistant rubber goods. May cause swelling. FLUID FILM® may soften some vehicle undercoatings. This includes undercoating type paints. Check with dealer/manufacturer for compatibility.

Asta ati citit-o, nu?
Mai ales la japoneze, unde undercoatingu e soft din fabica.
Sunt mai multe produse bazate pe lanolina (grasimea din blana oilor) de genul, au si americanii, vedeti si pe la ei ce zic.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 09:00
Post #14287


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




dar lanolina aia are si un solvent, ala inmoaie chestii.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 10:29
Post #14288


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(YRX @ 7 Feb 2023, 07:43)
Asta ati citit-o, nu?
*


Niu sleep.gif
Deci inapoi la ceara din dedeman, aia e.

https://youtu.be/zw44m2T9VU8

Furtunul asta curge ever so slightly si la mine, e returul de ulei in baie al turbinei.
Si curge de ani foarte multi, ca shad cu un furtun nou cumparat dinainte de schimbul de ambreiaj, de prin 2018-2019.
Ei, la schimbul de ambreiaj mi s-a parut prea bataie de cap sa-l schimb, asa ca l-am lasat.
Desigur, au trecut 3 ani, deci probabil e si mai necajit acum.
Ma gandesc sa incerc sa-l schimb. Dar sub nicio forma NU doresc sa detasez furtunurile de antigel de pe turbo, ca nu vreau sa fac dus cu Hepu in casa.
Ce ma oftica e ca nu m-a apucat harnicia asta cat inca n-aveam cutia de viteze on. Acum am. Una mult mai mare.

Voi l-ati mai lasa, sau l-ati face nou?

unsure.gif


This post has been edited by Muttley: 7 Feb 2023, 10:58


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 7 Feb 2023, 11:13
Post #14289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 6 August 08




Nou, clar.


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 11:18
Post #14290


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




daaamn, acolo e ginecologie si fara cutie. Eu as plati pe unul sa il schimbe, dar cum asta nu e optiune as zice sa-l mai lasi. Si tu sigur il schimbi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 11:23
Post #14291


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Pai l-as lasa pentru cand scot motorul. Dar e la ghici daca supravietuieste pana atunci...

Si nici n-am cleste d-ala cu bacuri lungi mad.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 11:26
Post #14292


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Un motiv f bun sa iti iei si scula aia . Dar e riscant sa inceapa ala brusc sa curga grav cand e si incins pe acolo?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Feb 2023, 11:48
Post #14293


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Nus' de ce mai intrebi, daca l-ai pomenit, tu deja il vezi cum se rupe fix cand ti-e lumea mai draga, si astepti sa-ti confirme lumea.
Poate fi prins cu sarma in caz de ceva?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 11:58
Post #14294


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ok, nu m-am gandit la incendiu. Il schimb... sleep.gif
Intrebam pentru ca e zero presiune acolo, si poate zice careva ca rezista pururi in astfel de imprejurari. Ma rog, presiune de carter. Dar da, incendiu, downpipe oparit, chestii...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Feb 2023, 12:09
Post #14295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-ai presiune zero, sau ma rog, nu e presiune e debit. Ce intra pe tur iese pe retur, deci e debit serios.
Problema este daca se rupe serios iti arunca tot uleiul din motor intr-un minut afara.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 13:41
Post #14296


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Ce debit sa fie la ungerea unui ax de turbina minuscul... huh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 13:45
Post #14297


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pai ce diametru are turul?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Feb 2023, 13:47
Post #14298


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Pai debitu' e dat de pompa. Cât îi ia sa cicleze tot uleiul din baie? Când ai acolo deschidere directă, locul ăla devine cel cu cea mai mica rezistenta.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 13:52
Post #14299


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Turul e o teava subtirica, iar debitul prin furtunul de retur e dictat de o sectiune de trecere minuscula = jocul ax turbo/lagare.

Nu zic ca doar picura, dar nici 5l/minut nu-s acolo.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Feb 2023, 14:32
Post #14300


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Și legătura între pompa și tur cum e?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 14:33
Post #14301


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Parca prin bloc...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 14:42
Post #14302


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Lagarul turbinei in sine e o restrictie, daca ala e ok, nu curge ca furtunul de incendiu pe retur. Dar si putin daca curge si da pe esapament e risc sa o ia toata masina .

This post has been edited by einstein1984: 7 Feb 2023, 14:43


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Feb 2023, 14:45
Post #14303


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Deci pe direct. Vezi că sărăcia aia de pompa de transfer de la Lidl, aia pusă la bornele bateriei, are un debit de vreo 10 litri/minut. Daca o burtesti empiric pe ideea că acolo ai un milimetru patrat, și totalul secțiunilor țevilor de ungere alimentate direct din pompa e de un centimetru pătrat, în condiții de etanșare corecta 1% din debitul pompei îți trece pe acolo. La 10 litri/minut ar fi 5 litri trecuți prin secțiunea aia mica in 50 de minute, dar asta e când ai peste tot aceleași condiții. Când e liber drumul se circulă mai cu spor. Se vede că n-am habar de hidro, nu? 04.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 15:03
Post #14304


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Treci si masori unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 15:22
Post #14305


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




de la Sf Garretie citire:
"OIL SUPPLY TO TURBOCHARGER TO BE
ENGINE OIL WHICH HAS BEEN FILTERED
BY A FULL FLOW FILTER OF 20 MICRON
MAXIMUM RATING. RECOMMENDED
MINIMUM ID OF THE OIL SUPPLY LINE IS
9.53MM. OIL PRESSURE AT THE TURBO-
CHARGER OIL INLET TO BE 2.17 KG/SQ CM
MINIMUM AT PEAK TORQUE AND ABOVE
AND NO LOWER THAN .70 KG/SQ CM AT
LOW IDLE""
tot el zice ca uleiul sa ajuga la turbo cu o conducta -4AN sau 5,9 mm aproxdiametru interior si drenarea cu -10 AN CA debit cica 1,5-2 l/min la turbo cu ax pe cuzineti si 1,,2-1,4 l/min daca e cu rulmenti. Am mai invatat ceva azi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Feb 2023, 15:29
Post #14306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




De la un Holset

Installation Data
1. Mount the turbocharger on the turbine inlet flange. All other connections must be flexible and heavy pipework
should be supported. Always pre-lube with clean engine oil.
2. Always position the bearing housing so that the oil drain is at the bottom and kept within 22° of the vertical centre
line when installed on the engine.
3. Oil should be filtered below 15/20 microns. The oil quality must be as specified by the engine manufacturer.
e.g. API - CD (MIL - L - 2104C). Improvement in life can be obtained by using super high performance diesel
(SPHD) oils, particularly where extended oil drain periods are used.
4. Oil pressure must show at the turbocharger oil inlet within 3 - 4 seconds of engine firing to prevent damage to
turbocharger bearing system from lack of lubrication.
5. The minimum oil pressure, when the engine is on load must be 210 kPa [2.0 kgf/cm2, 30 lbf/in2] and pressures up
to 415 kPa [4.0 kgf/cm2, 60 lb/in2] are satisfactory. Under idling conditions the pressure should not fall below 70 kPa
[0.7 kgf/cm2. 10lbf/in2].
6. The oil inlet pipe should be 9.5 mm [0.375 in.] bore minimum and the oil drain pipe should be 19 mm [0.75 in.] bore
minimum. The oil must drain downwards by gravity from the turbocharger into the engine under all operating
conditions.
Normal oil temperature is 95+/-5°C (203+/-9°F). It should not exceed 120°C (248°F) under any operating condition.
11. Oil return pipes are permitted to decline at an overall angle of not less than 30 degrees below horizontal.
15. Recommended oil flows for the turbochargers are 2 litre/min at idle and 3 litre/min above maximum torque speed.

Acu', normal, flow-ul difera functie de turbina, Einstein cred ca a pus de la ascutitorile alea de sub un litru.
Ganditi-va ca uleiul si raceste, deci trebuie sa se miste.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Feb 2023, 16:31
Post #14307


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Holset nu fac din alea de camion de obicei?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 7 Feb 2023, 17:23
Post #14308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Instructiunile sunt de la Holset hx40. E o turbina pentru motoare 1.8 - 3.0, benzina si 3 - 7 litri diesel. Nissan RB o are, Toyote, BMW etc. E populara printre tuneri, de aia are si instructiuni detaliate publice.
Nici a lui Muttley nu cred ca e micuta. Incercam sa evidentiez circuitul serios de ulei prin ea, e valabil pentru toate turbinele.



--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 7 Feb 2023, 17:27
Post #14309


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




sad.gif

IMG_20230207_172351_2.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 425


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 7 Feb 2023, 17:39
Post #14310


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(tatabobu @ 7 Feb 2023, 14:45)
Se vede că n-am habar de hidro, nu? 04.gif
*


E vorba de ULEI, nu APA!


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
516 Pages « < 475 476 477 478 479 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:47
Forum Renault