Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Fratzica |
12 Feb 2023, 19:26
Post
#14431
|
Zen Group: Moderatori Posts: 2.912 Joined: 6 April 04 |
|
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
Victorine |
12 Feb 2023, 22:14
Post
#14432
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.987 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
Ce moment! Feliciteișăns!
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Filip |
12 Feb 2023, 23:52
Post
#14433
|
Forumist Group: Members Posts: 2.909 Joined: 23 July 09 |
Felicitari!
Dar nu mai lipi scoci pe vopsea, risti sa iti ramana vopsea pe scoci, cum am patit o data la 1310. |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
psychoo |
13 Feb 2023, 07:30
Post
#14434
|
Membru Group: Members Posts: 3.424 Joined: 23 August 07 From: Timisoara |
Ce fain se vede reflexia in capacul diferentialului
Edit: prea liniste pe aici. O fi scos-o la un giratoriu? This post has been edited by psychoo: 13 Feb 2023, 20:11 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
|
|
AmunDei |
14 Feb 2023, 10:45
Post
#14435
|
Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal |
"Vand Subaru. Motiv: nu mai am ce mesteri la el."
|
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
Muttley |
14 Feb 2023, 11:06
Post
#14436
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Nu scot absolut nimic, gizas.
E liniste ca n-am ce sa-i fac. Astept semilunile de blocare suruburi amortizor spate, iar odata cu ele va veni si miezul de timonerie. Am impresia ca azi le baga pe electroeroziune. Si m-astept in orice clipa sa fiu invitat sa ridic controllerul, si e o sare pe drumuri... In uichend am fost invitat sa portez o chiulasa de k20 de Integra, desi nici nu vreau sa aud. Dar mi s-au promis 2 chiulase complete de WRX ca recompensa daca accept. Deci cum sa n-am ce mesteri la Subaru... Imi astern pentru urmatorul pas deja This post has been edited by Muttley: 14 Feb 2023, 11:07 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cj77shv |
14 Feb 2023, 11:27
Post
#14437
|
Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 April 08 From: Cluj-Napoca |
|
--------------------
Renault
Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6
2008 - Initiale Paris
- CJ-56/95-JON
|
|
Muttley |
14 Feb 2023, 11:31
Post
#14438
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
158 chiar, vad pe pagina anterioara
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cj77shv |
14 Feb 2023, 11:43
Post
#14439
|
Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 21 April 08 From: Cluj-Napoca |
Bine... la drept vorbind tu ai EJ20, nu EJ25, si teoretic e mai rezistent...Dar totusi 150k pt un EJ turbo e ceva
|
--------------------
Renault
Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6
2008 - Initiale Paris
- CJ-56/95-JON
|
|
Muttley |
14 Feb 2023, 11:46
Post
#14440
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Ideea de baza e aceeasi. Nu stiu cum a fost de la zero la 113 mii km, dar la mine isi ia schimb de ulei intre 3 si 5 mii km. Si nici nu trag de ea ca un descreierat.
14 Feb 2023, 17:34: Mno, electroeroziune cu fir. Imi aminteste de Dacie received_857912981977136.jpeg ( Size: 409.22k ) Number of downloads: 993 received_599692051976742.jpeg ( Size: 255.93k ) Number of downloads: 485 received_8695022270573182.jpeg ( Size: 390.18k ) Number of downloads: 992 Sau cand KW face gauri fancy, ovale, ca sa se bucure clientul. Iar clientul asta nu doreste Si miezul de timonerie maneta, la diametru majorat. I-am mai cerut tesituri cu unghi mic la capete, deci probabil pleaca maine. received_1606284619814123.jpeg ( Size: 170.65k ) Number of downloads: 995 14 Feb 2023, 18:50: Ia, discutie. Ca am simtit ceva cand i-am dat pe capre, ceva ce simt ocazional de cand conduc, dar nu mi-am batut capul. Cred ca se manifesta cel mai pregnant la Dacie. Pe capre, pentru ca nu aveam drum sub roti care sa ajute, acceleram si franam cu stangul, iar pedala de frana se oprea intr-un punct anume. Cand eliberam acceleratia, pedala de frana mai cobora putin si se restabiliza mai jos. Nu mi s-a doar parut, ca am repetat si facea la fel. Explicatia mea... - cand accelerez, ori daca mut repede piciorul din acceleratie-n frana, vacuumul din admisie nu exista (mai ales la turbo e lagul mare), iar pedala se opreste functie de forta cu care apasa piciorul meu. - dupa 1-2 secunde, timp in care vacuumul din admisie creste urmare a inchiderii clapetei, forta de apasare din picior e suplimentata de servofrana, ca aia cu vacuum lucreaza. Intrebarea ar fi... de ce se duce pedala-n jos cand creste forta de apasare, ce cedeaza, ce e elastic? Lichid incompresibil, discuri si alte fieratanii rigide... Eu zic ca racordurile flexibile, se umfla. Ma gandesc la asta pentru ca oricum urmeaza sa schimb racordurile cand scot etrierele pentru revopsit. Eu voiam OEM, pentru fiabilitate si somn linistit, dar in lumina noilor informatii, poate e si ceva adevar in argumentele pro-braided. Eu tot OEM as lua, dar imi ramane-n caput intrebarea "oare cum e cu celelalte, cum se simte frana cu alea, cum moduleaza?". Nu cred c-am incercat niciodata. Pareri? This post has been edited by Muttley: 14 Feb 2023, 17:50 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
14 Feb 2023, 18:01
Post
#14441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.949 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. |
Creste vacumul cu inchiderea clapetei, la masinile grele de teren cu pompa de vacum (diesele) exista "rezervor" tocmai ca sa compenseze debitul la turatie redusa si frinari secventiale, coborire panta, etc.
Sint furtunele un pic elastice, se aseaza mai bine si etrierele pe disc, garniturile pistonasului de frina se umfla, e o manifestare relativ normala. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
14 Feb 2023, 18:12
Post
#14442
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Pai zici ca e de preferat progresivitatea asta data de elasticitate?
Ca mie-mi place masina sa fie mai directa. Desiiiiiiii... La bicicleta am niste frane relativ elastice, ca-s un model cam vechi, dar mie-mi plac asa. Franele mai noi, odata in contact placutele cu discul, maneta ingheata, dozezi doar din apasare, nu din cursa. Sunt confuz, nu stiu ce vreau |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bmwh548 |
14 Feb 2023, 18:12
Post
#14443
|
Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi |
Am observat fix ce zici la Draciile de 1 litru. Opresc la semafor (S&S oprit), frana calcata maxim, dupa vreo 2 secunde pedala mai coboara o idee. Singura explicatie cred ca ar fi vacuumul suplimentar.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
14 Feb 2023, 18:13
Post
#14444
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Si clapeta de acceleratie DBW, care se inchide doar cand vrea ea, si are o leneeee......
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
14 Feb 2023, 18:19
Post
#14445
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.949 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. |
E de la clapeta aia controlate electronic, nici frina de motor n-ai la alea.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
14 Feb 2023, 18:28
Post
#14446
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bmwh548 |
14 Feb 2023, 18:46
Post
#14447
|
Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
14 Feb 2023, 18:50
Post
#14448
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
http://www.fordcapriforum.com/forum/viewtopic.php?t=46779
La link, unii dintr-o tara cu apa foarte calda isi ridica probleme de legalitate. Pai la noi, daca ma opreste "injiner" in trafic, mai pune ceva pe langa coiloverele cu aprobare in Germania dar fara aprobare in Dancilia. Sau pe langa folie. Sau leduri in pozitii. Ah, de toba "neoriginala" uit intotdeauna. OEM it is... https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=982494 Se pare ca nu doar furtunurile flexeaza, se misca si pompa de frana, si trebuie fixata locului. Creca va trebui sa vad cum e in mers si gata. This post has been edited by Muttley: 14 Feb 2023, 19:37 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
15 Feb 2023, 21:04
Post
#14449
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
QUOTE(psychoo @ 13 Feb 2023, 08:30) Poftim galagie. received_1316894285536775.jpeg ( Size: 297.95k ) Number of downloads: 748 Am facut comanda online la Cargus, singura varianta prin care puteam plati eu, in calitate de destinatar fara contract cu nu stiu cine. 27 lei COLETUL de pana-ntr-un kilogram (nici 100g nu-s acolo), dar am platit si TAXA DE RIDICARE DE LA ADRESA, 11 lei. Babaiatule, astia aplica manevra cu acciza de la tigari si la coletarie? Cum slbz sa dau 38 lei pe adus ce apare-n poza aia, cand pe vremuri era 19-21 lei asa ceva...? Anfine, ma consolez cu gandul ca nu fac asta des. Asadar, daca pleaca maine (joi) si binevoiesc a ajunge vineri, in uichend pot finaliza suspensia spate si timoneria. Haideti subiect nou de discutie. Click pe poza asta va rog, ce arata dezaxarea bieletei antiruliu spate fata de brat. Sau fata de bara antiruliu, tot dracul ala. Si da, se confirma, din cauza porcariei aleia de bara Whiteline imi statea masina p-o parte. Am masurat de 7 ori wheel to arch saptamana asta, e la fel stanga-dreapta, cu bieleta decuplata, ca in poza. Cea mai buna veste pana la urma, ca deja eram convins ca-i sasiul stramb. Revenind, ziceam cand am pus poza ca iau alta bara. Prima optiune, pentru ca producator de renume, ar fi asta. Dar... cusco.png ( Size: 356.74k ) Number of downloads: 95 Parca-s nebuni! Se vede de la 5m distanta de monitor ca au facut-o dinadins damboulea. Chiar nu inteleg logica... Dar fie sanatosi. Ei, riscul de a da vreo 300 dolari pana la usa doar ca sa ma oftic si mai rau e prea mare. Totusi... pare-se ca strict pe masina mea, prin rotirea cateva grade a bieletei, am impresia ca ar pica la fix si centrat pe gaura urmatoare. Practic, bara ar sfarsi prin a fi, de exemplu, legata: - pe pozitia hard pe dreapta; - pe pozitia medium in stanga. uaitlain.png ( Size: 132.9k ) Number of downloads: 65 Intuitia imi spune ca tot ce se intampla e sa se mute, acum inventez termenul, "centrul de torsiune" mai intr-o parte. Evident, bara ar fi o idee mai slaba, ar fi "medium jumate", sau "aproape hard". Dar, in linii mari, nu vad vreo problema speciala. Bine, as mai putea sa vad cum se aliniaza gaurile pe pozitia medium, poate printr-o minune destul de probabila pica bine, dar mi-as baga picioarele-n el balans fata-spate, pe care l-am rafinat cu jdemii de combinatii de bare de-a lungul anilor, si abia ce-l nimerisem sa-mi placa. Deci? Ce parere aveti, stranuta daca amestec gaurile? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Victorine |
15 Feb 2023, 22:00
Post
#14450
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.987 Joined: 20 April 05 From: Timișoara |
O fi pentru exemplare cu volanul în șanț?
Întreb, nu m-am gândit prea mult. This post has been edited by Victorine: 15 Feb 2023, 22:00 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
psychoo |
15 Feb 2023, 22:01
Post
#14451
|
Membru Group: Members Posts: 3.424 Joined: 23 August 07 From: Timisoara |
Mie si bara alba imi pare la fel de stramba ca aia albastra...oare asa o fi si aia de fabrica?
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
|
|
Muttley |
15 Feb 2023, 22:11
Post
#14452
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Bara alba-gri e cea de pe masina, si da, e stramba, ca d-aia m-agit
Nu pare a fi stramba cu intentie, doar are o executie jalnica, cu abateri din topor. Aia albastra in schimb e dubioasa rau. Bara originala pica perfect pe gauri, dar are o singura pozitie. Si e prea subtire, ofcors. Victorine, nu exista compensare rambleu din bara antiruliu. Aia se face cel mult din geometrie, dar nu cred ca se mai aplica in mileniul asta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Agrig |
15 Feb 2023, 22:44
Post
#14453
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.949 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. |
Bara aia se propteste in niste bucse, apare un brat mai scurt, altul mai lung, la extrem cind am rupt o bieleta la bara de torsiune tractorul statea inclinata pe partea cu bieleta buna.
Ca sa ajung acasa am desfacut-o si pa aia buna, asa a fost masina mai stabila. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
15 Feb 2023, 22:52
Post
#14454
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Poate ai bara antiruliu din 2 bucati, ori alt sistem. Daca rupi o bieleta, bara nu mai lucreaza si gata, isi pierde unul dintre reazeme.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
15 Feb 2023, 23:38
Post
#14455
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.888 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
QUOTE(Muttley @ 14 Feb 2023, 19:12) Pai zici ca e de preferat progresivitatea asta data de elasticitate? Ca mie-mi place masina sa fie mai directa. Desiiiiiiii... La bicicleta am niste frane relativ elastice, ca-s un model cam vechi, dar mie-mi plac asa. Franele mai noi, odata in contact placutele cu discul, maneta ingheata, dozezi doar din apasare, nu din cursa. Sunt confuz, nu stiu ce vreau Am schimbat eu conductele cu unele cu cămașă metalică la una dintre motociclete și diferența e mai mult decât sesizabilă. Însă tot sistemul se întărește, nu mai e loc de dozare, o faci din mână/picior. Însă mie așa-mi place... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi
|
|
Agrig |
16 Feb 2023, 00:39
Post
#14456
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.949 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. |
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Muttley |
16 Feb 2023, 12:27
Post
#14457
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
Singura completa de pe tot ibeiul la momentul asta.
Doar ca e 2001, fara DCCD, cu PCD mic la butuci, cu rapoarte scurte de Japonia. Si e cam departe, cam grea, nu merge pusa la Cargus cu 38 dalei. Ma mai uit din cand in cand, doar ca sa-mi reconfirm c-am facut bine 16 Feb 2023, 15:12: Later: Na c-am treaba si dincolo de uichendul asta. Nu de alta, da' imi da cu spaima cand ma uit la FIRELE alea... IMG_20230216_133934.jpg ( Size: 564.82k ) Number of downloads: 75 IMG_20230216_134816.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 87 IMG_20230216_135740_2.jpg ( Size: 1.57mb ) Number of downloads: 487 Mierea e for size, era in drum, daca tot am iesit prin sare. Aia penca 38 lei o gramajoara de piese de la Pitesti la Brasov. Iar ce apare-n poze, de la New York la Brasov, 50 lei. Bine, pe motiv de "nuuuuuu, ia restul, colaboram bine de atata timp doar". But still... Apropo, colegul de forum, ti-a venit radiatorul Chestia aia printata 3D, rama ledurilor, normal ca nu se potriveste pe consola centrala, cred ca e pentru stanga volanului. Bine c-am luat doua, bricolez. Dar la atat m-am priceput sa ma uit... This post has been edited by Muttley: 16 Feb 2023, 14:12 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
16 Feb 2023, 22:32
Post
#14458
|
membru Group: Members Posts: 4.553 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
Hai ma, nu te mai speria de fire ca nu musca, sunt mufate deja. N-ai cum sa le pui prost. E LEGO cu catare, intra intr-un singur fel.
Zi mai bine daca ai de gand sa scoti zgarietura aia de pe semiluna 3 cu ceva dremel inainte de montare |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
16 Feb 2023, 22:44
Post
#14459
|
__________________ Group: Members Posts: 13.011 Joined: 4 September 04 From: - |
E cu desfacut izolatie pe pinul de TPS (pozitie pedala) din cablajul de ECU si intepat cu un fir acolo. Ca daca era doar mufaiala...
Si am mai facut cu widebandul, d-aia nu-s incantat, ca stiu cat e de naspa. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tatabobu |
16 Feb 2023, 22:51
Post
#14460
|
membru Group: Members Posts: 4.553 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
La wideband era mult mai sensibil semnalul decat ce ai aici. Nu poti sa iei semnalul de la senzor? Cred ca-i mai simplu sa infigi un fir in mufa acolo.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th May 2024 - 18:46 |