Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
psychoo |
![]()
Post
#15181
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Attached thumbnail(s) Screenshot_20230917_190231_Gallery.jpg ( Size: 326.49k ) Number of downloads: 119 Screenshot_20230917_192232_WhatsApp.jpg ( Size: 822.04k ) Number of downloads: 92 Screenshot_20230917_193556_Gallery.jpg ( Size: 447.08k ) Number of downloads: 93 |
||
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#15182
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
bmw, daca e aliata tija aia, ok. Credeam ca e inox chior de suruburi, clasa de duritate redusa, cum zicea Agrig mai demult. Nu zic cat costa prezoanele de chiulasa ARP pentru sugar... Deci s-ar explica.
Tevile trec prin spartura aia, se vede in prima poza cu zoom si da, e jale ce-i acolo, de aici si scarpinatul in crestet. psychoo, interesanta varianta, esti sigur c-alea-s fara riscuri? Vad ca mai trebuie fitingurile dinspre robinetul din perete. Am sa caut pe net ceva solutie de-a gata, fie si constructie clasica, dar cu furtun HD ceva. Rezervoarele de toilet, toate 3, sunt in pereti. Ma depaseste grav subiectul, si ma sperie totodata. This post has been edited by Muttley: 17 Sep 2023, 18:42 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#15183
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Varianta aia are cauciuc oringuri care intra in baterie si pressfit cu piulita aia conica. Este cel mai safe care l.am gasit pana acum si chiar daca ar fi sa cedeze un oring, o sa planga nu pierzi 2mc pe ora pe acolo
Fittingarata respectiva o faci cu calti sau locktite cu teflon care daca nu plange la primul montaj nu mai are sanse sa se degradeze, deoarece in contact cu apa se umfla si se auto sigileaza Saibele de juma de tol folosite sunt clingherit, acelasi principiu ca si caltiul. Mai este si varianta cu saibe de silicon, dar eu am mers pe clingherit ca e dovedit in timp (zeci de ani pe la alte instalatii vazute de mine si recomandate de instalatori) |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
wolfin |
![]()
Post
#15184
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 17 Sep 2023, 18:39) Rezervoarele de toilet, toate 3, sunt in pereti. Ma depaseste grav subiectul, si ma sperie totodata. Asa am pus si eu. N ai de se sa te sperii. Daca se fisureaza furtunul curge in rezervor....toata servisarea prin usita clapeta. Oricum...cica ar tine intre 10..si 15 ani. Ma refer la furtun. Restul . .. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15185
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(Muttley @ 12 Sep 2023, 15:50) Le-am trimis pozele, le astept indicatiile. In principiu, un produs nou, iar la livrarea lui, sa-l ia p-asta. Ciudat e ca mi-au raspuns imediat la mail, ca anunta colegii de la tehnic, si ma cauta ei.Cum nu m-a cautat nimeni, le-am mai scris dupa o saptamana. Dupa o alta saptamana am sunat. Cica trebuia sa completez formularul de garantii de pe site, nu pe mail se trimite. "Pai mi s-a raspuns", i-am zis duduii. N-a mai zis nica. Apoi, nici in 3 vieti nu mi-ar fi trecut prin caputul limpede ca tre' sa caut formular pe site. Deci sa aveti in vedere cu astia. Azi a venit pistonul de schimb, dar asta curgea muuuuult mai rau decat primul. Se vedea ca s-a umblat la el, cum vopseaua aia jalnica era sarita de pe zonele esentiale. Probabil nenea care m-a sunat in urma cu 2 zile, si caruia i-am zis sa-l verifice, ca nu-l vreau defect, chiar l-a verificat si l-a stricat mai rau. Ma rog, am sters, am pus UV, am pus lumina puternica, si am vazut ca vomita prin alta parte, pe la un dop filetat de langa chestia aia de eliberare a pistonului. L-am pus cu dopul usor in sus, am scos dopul. Acolo era un oring stalcit, rupt in 2, o bucata cazuta inauntru, una agatata de dop. Stiam in strafundurile gandurilor mele ca am undeva un oring mic de AC. Am rascolit toata casa, toate cutiile. Ma hotarasem la fir din teflon pe filet cand, dupa ultima tigara, pe drum spre garaj, trecand pe langa el, m-a lovit. Portofelul!!! Aveam in el un oring mic de clima de vreo 4-5 ani. Si era de atat de mult timp acolo, incat ma obisnuisem cu el, nici nu-l mai bagam in seama. Aflu maine daca mai curge (prin alta parte, ca aici l-am lecuit). IMG_20230929_182708.jpg ( Size: 758.13k ) Number of downloads: 482 Motiv de oftica cu asta micu'. E atat de lat ca nu incape pe usa. IMG_20230929_142332.jpg ( Size: 588.52k ) Number of downloads: 103 Eu aveam de gand sa asamblez motorul in camera tehnica, lumina, caldura, apoi sa-l poftesc in garaj, in curte, etc, pentru asezarea in masina. Se pare ca-l voi aduna in fata masinii, langa usa garajului, unde e frig. Si ma gandesc extrem de serios sa daram partial peretele ala dintre camera tehnica si garaj, e atat de inutil si pagubos... Clar nu acum. QUOTE(Muttley @ 7 Sep 2023, 14:44) Dilema asta ramane. Grav! Chit ca se pliaza, parca tot nu e de ajuns.Probabil am s-o vand la primavara, iar cand imi trebuie iar, cumpar alta. E cea mai voluminoasa scula pe care am luat-o vreodata, si pe care o folosesc cel mai rar. Pe dos. IMG_20230929_203642.jpg ( Size: 555.73k ) Number of downloads: 115 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#15186
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Ajusteaza-i putin bratul ala cu flexul (nu vad cum se prind rotile), dar tine minte ca i-ai modificat geometria si sa nu il bruschezi vreodata ca sa nu il ia cu lesin.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15187
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Probabil te referi la suportul mic. Nu-l tai, motorul de sugar e lat rau (2x inaltimea unui motor clasic), risc sa sparg gresia cu el.
Mutam ieri chestii prin garaj ca sa-i fac loc macaralei, cand am descoperit tragedia. De pe rotile de iarna ale Ignisului au cazut plumbii. Roti curate, nemerse, vopsea noua. Au cazut de pomana, destul de inexplicabil. Voiau forta centrifuga de 140 la ora imediat dupa lipire, sau ce? Intrebarea e... Dezlipesc si ce a ramas, si o iau de la zero cu echilibrarea? Sau sa cer reechilibrare doar pe ce s-a dezlipit? Ce a ramas pare destul de fix... ![]() IMG_20231001_105817_2.jpg ( Size: 970.35k ) Number of downloads: 87 Asta mare, uichendul ce s-a-ncheiat, ambele zile, m-a dus cu bicicleta. IMG_20230930_122517.jpg ( Size: 1019.14k ) Number of downloads: 476 Am senzatia ca o cam intind cu amanarea scoaterii motorului. Am zis ca o mai folosesc si octombrie, ca e pacat de vremea asta sa nu pedalez. Dar cum eu voi scoate motorul vechi si-l voi face bucati afara, pe motiv de antigel si ulei vs pereti albi si podea curata, parca e riscant sa astept noiembrie, trebuie un compromis. Ca urmare, ieri am mers pentru ultima oara cu motorul de fabrica. La pedalat, la shaorma, apoi spalatorie si uscat pe centura. Mi-ar placea sa fi fost un moment special in mintea mea, dar oricat ma fortez sa fi fost astfel, nu mi-a dat cu emotie si reculegere deloc ![]() Deci sa-nceapa demontarea. Incep astazi, in pauza de masa, cu borna minus, ca alta idee n-am. IMG_20231001_141457.jpg ( Size: 1.05mb ) Number of downloads: 486 IMG_20231001_144507_2.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 89 Fapt divers. Eram sambata la o terasa de la strada principala din Poiana. In mai putin de jumatate de ora: - grup de motociclete (bai, MOTOCICLETE, NU MOTOARE, cata imbecilitate colectiva poate sa existe, sa stalciti notiunile astea deliberat?!?) d-alea inalte, de offroad. Paraiala dracu'. - grup de riceri cu bani. M3 sau M4, ca nu le stiu, un R35, ceva natii de haudi. Pops and bangs, antilag, imi vibra ciorba in castron, lumea deranjata pe buna dreptate in jur. Pai a mea e tantar in comparatie, nici nu se aude in zumzetul de fond dintr-o aglomeratie oarecare. Si da, e oribil sa fii expus la sunetele alea, ca muritor de ocazie, suna alea absolut comparabil cu petardele alea puternice de revelion. Si uite asa, olimpicii de la RAR fac filtre, si am senzatia ca ii ard p-astia cu motoare mici si finala schimbata, gen eu. Ca aia cu 500-1000 cai au tot felul de butoane de evacuare in bord si se scot simplu, cu "ce ai bos, poftim, nu se aude". Babute cu zarzavat vs mari tunuri. This post has been edited by Muttley: 2 Oct 2023, 10:16 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15189
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
M-am starnit iar sa-mi iau masina, ca dupa multa seceta, au aparut unele pe afara la vanzare (XV benzina manual, ca la asta ma oprisem ultima oara, dupa mazde si serii 1
![]() Bun, in trecut mi-am luat o teapa cand am luat masina in orb - Swift Sport cu acceleratie tampita. Altfel, o masina superba, pe care am tot regretat-o mergand cu Ignisul (*). Si mai era sa-mi iau o teapa cand, prin 2016, voiam Jimny. Si un prieten mi l-a-mprumutat p-al lui o saptamana si imi venea sa ma intorc prin Ploiesti sa i-o returnez in Bucuresti, ca n-are rost sa ne pierdem timpul. Un XV vechi fiind aproape 20ke, am zis sa nu fac vreo prostie regretabila. Ca urmare, ieri, duminica, m-am dus la Bucuresti sa ma vad cu un coforumist. Singurul XV benzina manual de pe forumul ala, sau de care stiu in Romania. IMG_20231008_120044.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 82 * inainte insa, sa fac o lista cu ce-mi displace la Ignis, in ordinea deranjului, 1) suspensia. E cea mai caruta masina cu care am mers in viata asta. Am avut doar masini neconfortabile, Dacie 1310, Twingo, Swift Sport... Nu pomenesc WRX-ul aici, pentru ca ala e chiar ok. De acord, am acceptat Ignisul in prima faza, dar ori s-au dus dracu' de tot drumurile, ori am imbatranit, ori ambele, ori mai sunt si altele. Ieri, la iesire din Brasov, pana prin Predeal cred, asfalt nou. Un deliciu de masina. In rest...... 2) etajarea cutiei. 4000 de ture la o viteza de croaziera de 120 la ora real e... nu stiu, ok pana la urma, ce treaba am eu ca urla motorul. Asa am mers ieri tot drumul, dar pe A3 as fi mers cu 139. Ei bine, la 5000rpm deja stramb din nas, mi-e mila de ea, stau cu grija de consum de ulei, simt ca zboara banii din rezervor pe esapament... De fapt, apropo de zburat, ma intorc la punctul 1 putin. Pe A3, si la 100 la ora cred ca m-am desprins de asfalt de cateva ori. Rahat de autostrada. 3) ergonomia, ori statura mea care e in afara intervalului de ergonomie pentru masina asta. - lipsa foot-rest, asta ma dispera si cand merg la magazin dupa biscuiti. - scaunul dimensionat pentru oameni mult mai mici, care ma termina la drum lung. - parasolarul, care si rabatat lipit de parbriz, ma impiedica sa vad drumul (perechea perfecta a scaunului). 4) inca de cand m-am despartit de Swift regret cruise controlul si scaunele incalzite. Poate si keylessul, dar ala treaca. 5) desi as pune-o prima dintr-o perspectiva rationala, sa zic ca nu m-a suparat real niciodata in viata asta - siguranta pasiva. Ignisul n-are. Dar la halul in care se circula, cu ochii in telefon, fara semnal, cu 700 la ora pe drumuri aglomerate, deja am ani buni de cand mi-e cu adevarat teama, in special de drumuri lungi. Ieri pe deneu era un motociclist imprastiat pe banda 2, nu misca. Iar un grup de pirande si olimpici plangeau pe langa el, probabil autorii porcariei, n-am incetinit sa ma uit mult, imi displac chestiile astea prea tare. Motociclist ma vad in Ignis. 6) cica s-au vandut 500 bucati in Europa, UK inclus. Iar mai mult de jumatate dintre soferii care conduc in Brasov ies din giratoriu de pe banda 3, faci accident aici cu dreptatea in mana. Or daca-mi sparge vreun dintr-asta o bara sau un overfender, de unde-l iau... Cred ca la un drum de 10km prin oras, evit 2-3 accidente sigure. N-am facut accident niciodata, dar deja o intind grav, probabilistica nu prea iarta. End asterix. XV-ul are siguranta pasiva gramada. Despre aia activa zic acusi. Are suspensie comfy. Sau oare? Zic acusi. Restu-s ok si bifate toate. Se adauga faptul ca-mi place marca, subiectivismul cantareste mult la mine. Se adauga raspandirea prin alte parti ale globului, in care oamenii scriu mult pe forumuri, nu doar onomatopee si hate, deci am solutii pe tava la eventuale probleme. Ignisul aproape zero. Are si lipsuri insa. Unul grav rau, am aflat ieri. XV... Masina e cea mai mortaciune abjecta sinistra periculoasa din univers. Raspunsul la accelerare seamana cu al Titanicului, sau al unui avion d-ala mare in cel mai bun caz. Iar cu pedala din dreapta trecand prin podea, nu face absolut nimic, ca am iesit pe A2, si la 130 la ora m-am plictisit sa accelerez, deja trecusera 5km, imi era jena de om. Cum dracului face aia 187 la ora, nu stiu. Am zis ca poate se dezlantuie sus in ture. Am incercat intr-a 2-a, la 5500rpm imi fu jena iar. Am zis ca poate e filtrul de aer original, l-am intrebat. Cica schimbat de un an. Am zis ca e masina uzata, fara compresii, dar n-are nici 50kkm, iar proprietarii sunt oameni foarte civilizati. Si cred ca n-are nimic anormal fix masina aia, pentru ca am mai condus un Forester cu acelasi motor, dar automata, si parca si aia era senzatia de pe lume. Mi-ar placea sa zica fostul proprietar cum naiba facea o depasire cu aia. Stiu ca citeste. Iar revelatia suprema a fost cand m-am urcat la loc in Ignis sa plec spre casa, si fara sa realizez, total inconstient, am calcat-o ca pe icsve de m-am activat spontan. Direct raketa, sa ma urc pe garduri p-acolo. De raspunsul la accelerare cu dbc ce sa mai zic. Supensia e foarte, surprinzator de tare, pentru modelul cu cea mai mare garda la sol din clasa. Zice internetul ca pentru prestatie pe asfalt. Si totusi, modelele cu noua platforma globala Subaru, de dupa 2018, sunt din alt film, cu alea plutesti pe un aeroglisor. Si n-au deloc ruliu, chiar s-asa. Si e zgomotoasa la gropi, si e vajaiala de vant pe autostrada, ma asteptam la mult mai mult. Bun, n-am verificat cum sta in viraje, pentru ca o data nu intelegeam motorul ala de nicio culoare, si pentru ca jena, deja era mult prea de treaba proprietarul, nu puteam sa i-o scartai. Dar probabil e ok la tinuta de drum. In concluzie, testdrive cu XV, dezamagit rau de motor, surprins neplacut de suspensie si insonorizare. Ciudat si CC-ul, in afara de un martor chior in bord cum ca e activ, altceva nimic, nici macar "on/off", de viteza setata nu mai zic. Dar astea-s prostii. Iar acum nush ce sa fac. Credit de nevoi personale pe 15ke, ca sa mai platesc 5ke dobanda, si sa am cea mai mortaciune de pe planeta masina cu care sa nu indraznesc sa depasesc un Logan 1.4mpi, ca daca accelereaza mosneagu' ma omoara... sau nimic. Si doar facusem calculele de mult... - Ignis 109 cai, 930kg. - XV 150 cai, 1400kg. Diferenta mica in teorie. Ok, AWD, doua transmisii principale conice cu randament slab, dar totusi, 200Nm fata de 140. Nimic. Fara sa exagerez, cred ca se simte de 2 ori mai inceata, e jale rau de tot. Iar de conversii la WRX si alte alea nu mai am chef. Nush. Daca primesc poze cu XV-ul din Germania, probabil ma duc la banca sa fac creditul, dar absolut deloc convins sau cu entuziasm. Pareri? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15190
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ignisu avea cutie lunga era si el mortaciune....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15191
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
![]() Eu nu zic de 0-200 aici, ceea ce ar fi cu adevarat problematic la XV, cu timoneria aia cu cabluri, gen Duster. Si aia e cam moartea pasiunii. Ci mers constant cu 40 la ora in 2, ~3000 ture, calcat, nimic. Bai, e lenta, lasa-ma cu teoriile, ca nu descopar acum masinile. Mai nasol e ca mi-a scris acum tipa de la parcul auto, sa ma intrebe daca sa se apuce de sesiune foto. I-am zis ca da ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#15192
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Amu' poate ar fi o idee sa abordezi problema nu cu "da' ce sa-mi iau" cat cu "de ce am nevoie".
Ca paaaarca Icnisul l-ai luat ca sa nu mai mergi cu scubarul la munci... si acum nu mai mergi mai deloc pe acolo. Si daca tot te uiti la o masina ca un tractor, poate oi putea sa te uiti la una cu motor de tractor. Ca n-ai testat-o cum se simte pe curbe, nu cred ca-i vreo tragedie... Da' macar dupa ce o iei pe urmatoarea si pui Icnisul pe oleics, ne lasi pe noi sa-i scriem anuntul de vanzare? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15193
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Autovit
![]() Deci tu zici sa iau XV dizel, in ideea ca nu mai fac naveta la birou? E un punct de vedere valid in teorie, dar tot ma fatai toata ziua cu masina pe aici, pe langa casa. De exemplu, cel mai apropiat magazin e la 4km dar n-are de niciunele, celalalt e la 6km. Deci benzina. Acu', daca-mi amintesc de schimbul de ulei de la pemfeul colegului, parca si electrica as lua decat dizel. In schimb, ma mint singur cu ideea ca pot si eu sa merg ca pensionarul, ca nu tusesc. Singura mare problema e ca nu avem drumuri si trafic pentru masini lente. Astept pozele detaliate de la Sabina, sper sa nu-mi convina ce vad in ele. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Deci iei 15'le ca scrie subaru, ca'n rest nu'ti place?
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15195
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In teorie e fix ce trebuie, in realitate e mortaciunea dracu'.
Sper s-o mai pot eu imbunatati cat de cat, americanii zic ca e loc de usoara ameliorare cu motorul ala, sa raspunda mai bine, sa se mute cuplul mai jos. Daca nu, nu. 15-le? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
XV? Eu am o vorba. Teoreria e teoria, practica e practica. N'ai sa o faci racheta. Siparca e stricacios motorul ala? Sau era dizelu?
This post has been edited by tomageorgian: 9 Oct 2023, 16:28 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
wolfin |
![]()
Post
#15197
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Muttley |
![]()
Post
#15198
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
=))))))))))))))))))))))))))
XV = 15. Nici intr-o mie de ani nu m-as fi gandit, cu atatea X-uri la subaru, cu referire la alte chestii. Dizelul se rupe, asta cica consuma ulei 2011-2015, dar i-a trecut dupa. wolfin, fain modelul, dar nu mai vreau carute. Unul dintre argumente pro-Ignis a fost sa ma duc cu ea pe circuit. S-a dus naiba. A vazut doar gropi de romanica. Cateva luni pe an am un WRX care in curand va fi complet si peste orice alta editie speciala de hot-hatch. Mi-e de ajuns. Confort, gata. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
wolfin |
![]()
Post
#15199
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Te inteleg. Nici eu nu prea mai suport lipsa confortului..scaun sau tren rulare...si vitara cam asta imi ofera
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
marksman |
![]()
Post
#15200
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
În afară de scaune și poziția la volan, zic că Ignis-ul chiar e ok.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
wolfin |
![]()
Post
#15201
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Plus lipsa siguranta. Cred ca a spus o obsesiv...pana acum.
@ asta mi ar place daca as vrea un mini suv si comod.... e suficient de comod..placut https://m.olx.ro/d/oferta/nissan-juke-nismo-rs-IDhturs.html manual... In 15k range This post has been edited by wolfin: 9 Oct 2023, 16:57 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
marksman |
![]()
Post
#15202
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Nissan Joke. La închirieri am zis că vreau altceva, mai bine Duster. Am primit un Duster cu vreo 6000 km.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Ia'ti f20 116i pak sport bo$$. Ii faci ciuning si il ai de 210cai si 310nm, poti pune si 116i pe porcbagaj si esti boss de boss. Si daca nu'ti place nu cred ca ai probleme sa o vinzi , daca o iei alba sau rosie
https://www.autohero.com/fr/bmw-serie-1/id/...c-623d8fb4ba61/ Pãsra il poti duce la 170cai, acceptabil This post has been edited by tomageorgian: 9 Oct 2023, 17:29 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15204
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Chestia aia se pupa cu buze botoxate si ce naiba accesorii de luc mai poarta manelistii de multinationala acum. Si e si FWD cred.
wolfin, te-ai uitat la cum arata un XV din 2015? E transparent! Eu nu vreau sa sara cotineata in ochi, juke ala e ostentativ de-a dreptul. Pai subiectul pemfe il mai discutaram o data, chiar tu mi-ai dat link leboncoin cu una fara ecranul ala pe bord. Dar nu, prea banal, plus c-a-ncoltit rau in capul meu faza cu gropile. Am 23 de ani in care le-am ocolit pe toate. Gata, mi s-a luat. This post has been edited by Muttley: 9 Oct 2023, 17:31 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Jimny asta nou. Cica e super masina pe hautomata
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15206
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(tomageorgian @ 9 Oct 2023, 18:33) Sper ca e gluma, macar prima parte, c-a 2-a-i sigur. Ignisul e limuzina confortabila in comparatie pe drumuri asfaltate cu gropi. E si mai sigur cred. Si de vreo 7 ori mai rapida. Jimny e masina de coclauri si atat, nimic altceva. Da, am gresit in urma. Cea mai caruta masina pe care am condus-o-n viata asta fu Jimny-ul ala de imprumut, iar de atunci, Jimny in ochii mei a devenit unealta. Nicidecum de asfalt. D-aia n-am mentionat-o. Iar Jimny-ul nou e la fel cu cel vechi in esenta. Doar ceva cuplu in plus, 1.5 fata de 1.3 inainte. Ca la putere-s aproape la fel. Dar aia nu e masina, e revelatie pe offroad. Edit: offroad greu. Ca pe un forestier innebunesti in asa ceva, scutura si se rupe ceva rar. This post has been edited by Muttley: 9 Oct 2023, 17:55 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Jimny nou n'are legatura cu ala vechi. Doar ca nu se comercializeaza parca in Ro si nu poti face test drive.
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15208
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
M-am uitat la riviuurile de la carwow si parca am impresia ca-i fix la fel. Evident, fac abstractie de conectivitate cu telefonul si alte minuni pe care nu le inteleg.
Ok, e alta generatie de motoare, cu cursa lunga. Eu inteleg ca e alt proiect, niciun carry-over, dar e la fel! ![]() This post has been edited by Muttley: 9 Oct 2023, 18:17 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#15209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Na. Pacat ca n'ai unde sa'l vezi. E ideal oras si trece prin gropi usor dar ce'i drept are 102cai dar si 1T. Cunosc una. Cum e inchide usa ❤️. Un sunet infundat de zici ca'i softclose.
Duster nu'ti place? ![]() |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#15210
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Dusterul ar fi super ok, dar am pierdut rau contactul cu ele de vreo 8 ani. Duster 1 il stiam destul de bine, poate prea bine.
Inteleg ca acum sunt motoare gen 1.3 benzina turbo. Dar mi-e frica de necunoscut, stiu ca 0.9 turbo era cu povesti destul de horror. Si ca reteaua de servis e jale. Si piesele scumpe, nu ca la Subaru, 1800e un shortblock. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:42 |