DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

516 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004

marcykone
post 4 Sep 2014, 17:20
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 29 December 08
From: Giurgiu






--------------------
Audi/Vw A4/Scirocco 2014/2010 - GR-83-YSA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 4 Sep 2014, 17:27
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




E clar ca inca -ti place. De vrun an de zile am in zona unde locuiesc , un swift care nu e S . Cand o intoarce pe langa scuar ridica roata din interior aproape peste bordura. Ma unge la suflet masinuta aia chiar si acuma cand am citit topicul asta.Pentru mine ideea e sa reusesc sa cunosc masina care o am si sa pot scoate din ea tot ce poate , indiferent ce masina e. Saptamana asta facui serviciu cu un Matizol si e haios rau atat cat poate el .


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Sep 2014, 18:53
Post #183


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2014, 18:52)
Mi s-a raspuns. Printre altele:
"Pentru partea cu frana de motor cred ca este vorba de o chestiune mecanica constructiva asa ca nu putem inlocuii motorul. "
E mai nasol decat credeam. Stie cineva ce motor se potriveste? Masor maine cu o ruleta sa vad cat loc avem. Sau sa sudez fulia defazoare, poate ies mai ieftin?
*


E clar ca-i de la mosor!


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 4 Sep 2014, 19:32
Post #184


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ofer moteur aspire, servisat numai cu Motul 300V, proaspat rodat, la schimb cu agregatul tau ! Frana de moteur are berechet !


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 4 Sep 2014, 21:16
Post #185


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2014, 19:52)

E mai nasol decat credeam. Stie cineva ce motor se potriveste?

baga-i un zeronoo teceie; cica fuge tare.


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 4 Sep 2014, 22:02
Post #186


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




QUOTE(Muttley @ 3 Sep 2014, 22:15)
AmunDei, greu am vazut postul tau prin atata Mort Focus si Frijider Prestij. Mersi.


QUOTE(madhorsefuzzy @ 3 Sep 2014, 22:23)
Pot oare baietii de la RacingCode sa induca in soft fdm? unsure.gif


QUOTE(mezym @ 4 Sep 2014, 08:22)
Racing code my fat ass!

Am vrut sa mocirlesc, pardon, tunaresc Fluence-ul. Fiind un motor aspirat nu poti decat sa-i faci un old school tuning, adica alte axe cu came, alta admisie, alta evacuare (in intregime) si, ultima chestie, un remap.
Am luat legatura cam cu cine va trece prin cap din Romania: ElixirMotorsport, DimSport, Superchips si pe mai cine vreti voi. Ei, marii tuneri din Romania sunt, de fapt, niste inchipuiti, forma fara fond ca toata tara (somer dar cu e46 2.0d la scara). Ori ma luau ca nu merita (desi am spus de la inceput ca 6-7000 de euro sunt dispus sa decartez sa pot ajunge la 145-150 de cai), ori ca nu se baga, ori ca pot face doar remap!
No shit?!?! Adica practic nu stii sa faci nimic, doar sa iei banii unor creduli de au impresia ca doar un soft le va scoate cai minune. Le-am spus ca cei de la Ktec au kituri pentru motorul K4M (axe cu came sport, galerii admisie si evacuare),  trebuie doar sa faca masuratori la axe, evacuare si sa conceapa un traseu al evacuarii, desigur. Apoi mai erau ceva verificari pentru cutie, daca versiunea mea de JH3 ar suporta surplusul.
Raspunsurile au fost aceleasi. Singurii car par a interveni in motoare sunt cei de la Elixir, dar sa pui un turbo si un intercooler mai mare nu e mare filosofie (pe un motor turbo; la aspirate au zis ca nu se baga, doar magicul ciptuning).
Altfel, imi place ca fac bani usor pacalind niste naivi. Cand a fost vorba sa ii pui la treburi serioase au luat-o la fuga. Sa spui ca nu merita sa modifici un aspirat e o prostie si o lipsa de competenta. Se pot face modificari si in aspirate iar ca pret nu sunt mai costisitoare decat cele facute intr-un turbo (turbina, intercoolerul sport nu sunt ieftine). Ca rezultatele sunt mai mici e adevarat. Un tuning presupune interventii cel putin la motor (apoi suspensii, frane), remap-ul e apa de ploaie.
Pana la urma s-ar putea sa duc masina la Ktec in Anglia cand voi avea urmatoarea vacanta de vara. Asta daca nu-mi iau RS pana atunci.


Este mare problema cu tunerii de la noi cand primesc cate un caz din asta 'noutate'. In 99% dintre cazuri vor fi serviti doar clientii pt care exista o reteta garantata sau una existenta care poate fi imbunatatita. La fel am patit si eu cu asta mica din semnatura, aproape nimeni nu se incumeta la a incerca ceva nou, chiar pe riscul clientului.

De asta am postat linkul pentru Muttley, eram curios de raspuns, care este pe masura. In mod normal atata timp cat ai access la soft si intelegi toate datele problemei trebuie sa fii capabil sa gasesti o solutie. Nu poti, sanatate, nu mai incasezi banii, dar te documentezi dupa si poate la urmatoarea masina o sa ai mintea mai limpede.

Din pacate raspunsuri de genul 'nu imi pasa', 'nu renteaza' sau 'nu stiu' fara pic de interes fata de client sunt mult prea comune la noi. Si sunt intr-un fel motivul pt care am ales calea turbo in defavoarea construirii unui motor aspirat (indiferent pe ce masina il pui). Pt. ca la aspirat deja trebuie sa-ti dai lucrarea de licenta, dizertatie si doctorat in acelasi timp ca sa ai rezultate concludente (si imi aduc aminte tot de topicul lui Muttley cu admisia aia nebuna facuta de la zero).

Cat despre problema calda ce persista la acest Suzuki (sa-i zicem ca e feature), sincer nu cred ca vei gasi raspuns cat de curand.

This post has been edited by AmunDei: 4 Sep 2014, 22:21


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 5 Sep 2014, 08:56
Post #187


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca apelai la mine, iti sugeram sa frinezi manual cu piciorul pina la 3500, dupa care intra frina de motor. Si eram ieftin.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 5 Sep 2014, 10:08
Post #188


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Nu vrei frana de motor cand ai frana de picior.


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 5 Sep 2014, 10:27
Post #189


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Io zic sa-i pui nistre frane mai serioase si nu te mai intere frana de motor laugh.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 5 Sep 2014, 12:56
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Muttley, am vorbit cu un preten care are ceva bmw si si-a rezolvat problema cu rev hangu' in felul urmator: a observat ca throttle body-ul lua aer cand era in frana de motor, chiar daca era full inchis. Singurul vinovat putea fi IAC-ul (iddle control valve-ul) care ramanea deschis, desi trebuie sa fie inchis. Dupa ceva research si-a dat seama ca ECU comanda IAC-ul sa ramana deschis (ca sa ramana cotet(z)ul turat si sa arda benzina nearsa, din cauze de poluare, etc...). El si-a obturat partial furtunul care duce la IAC si nu mai are rev hang si ii si merge bine la relanti. Poate merge si la tine aceiasi tactica...


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 5 Sep 2014, 13:15
Post #191


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




e simplu: vezi furtun-> sho pa el.
eu ti-am zis ca am lustruit de tanpit doo ore corpul de clapeta la 525 pana sa inteleg ca-i feature nu bug, sunt curios tu cum te vei distra biggrin.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R E M U S
post 5 Sep 2014, 13:27
Post #192


Group: Modelatori


Group: Members
Posts: 531
Joined: 14 May 13
From: ¯\_(ツ)_/¯




Bre, serios acum. Daca tot esti fan turatii, de ce nu ai cautat un type r in perfecta stare. Macar aveai masina. Zic si eu


--------------------
Mitsubishi Colt 2009

sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH
sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot
restu' e cancan...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 5 Sep 2014, 13:33
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Si ultimul Type-R sufera de rev hang biggrin.gif


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 5 Sep 2014, 13:34
Post #194


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




I-a placut masina asta, a mai fost tongue.gif


Matli, s-o porti cu placere acum imi place si mie cum arata. biggrin.gif

This post has been edited by MuciX: 5 Sep 2014, 13:34


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 5 Sep 2014, 13:46
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Muttley, ma gandesc/ sper ca furtunul respectiv este supradimensionat pentru functia de rev-hang(am impresia ca-i trebuie aer mai mult la turatii mari cu clapeta de acceleratie inchisa decat la relanti). Incearca sa-l obturezi partial (pe diferite diametre) si vezi ce se intampla (incearca sa si dai drumul la AC/ faruri/ casetofon/ etc... la relanti si vezi cum face)...

This post has been edited by MihaiD: 5 Sep 2014, 13:47


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 Sep 2014, 14:24
Post #196


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(Muttley @ 5 Sep 2014, 13:33)
MihaiD, ma intrebam eu acum la o shaorma fara de toate... daca idle control valve-ul ala controleaza debitul de aer pentru mers in gol, iar eu il obturez partial, cum va fi mentinut amestecul unde trebuie? Stie ECU sa controleze fin clapeta?
Gen nu e suficient sa mi se para mie ca merge ok la relanti. Poate ca el merge hyper-bogat ma gandesc, si nu-i deloc combinatie...
*


Daca treaba aia-i o solutie, cred ca nu-i chiar un cap de tara sa pui o valva pe care s-o comanzi sa se inchida / deschida invers proportional cu turatia.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 5 Sep 2014, 15:14
Post #197


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Pai mno, io zic de un divais suplimentar care-l poti da la o parte in caz de nevoi de garantie.
Ca altminteri, sper si eu ca se poate rezolva si cu un update la softul din ECU, da' parca ziceai ca asa iti pleaca garantia la plimbare.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 5 Sep 2014, 15:30
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Muttley, incearca sa deconectezi valva de ICV; atentie motorul nu o sa-ti stea la relanti, dar poti sa-l ti din pedala. Fa un test drive asa si vezi daca problema dispare. Daca da, continua investigatiile (cu obturarea partiala a furtunului, etc...).

This post has been edited by MihaiD: 5 Sep 2014, 15:31


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 5 Sep 2014, 15:51
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Erorile ar trebui sa treaca dupa ce-o reconectezi. tongue.gif Oricum, e testul perfect, daca nu sta la relanti atunci esti 100% sigur ca n-o sa lase aer nici in frana de motor, pentru ca e inchisa.


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 5 Sep 2014, 17:39
Post #200


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2014, 18:52)
Mi s-a raspuns. Printre altele:
"Pentru partea cu frana de motor cred ca este vorba de o chestiune mecanica constructiva asa ca nu putem inlocuii motorul. "
E mai nasol decat credeam. Stie cineva ce motor se potriveste? Masor maine cu o ruleta sa vad cat loc avem. Sau sa sudez fulia defazoare, poate ies mai ieftin?
*


stai potol ca nu e baietii asa meseriasi precum se dau ei sleep.gif

QUOTE(Muttley @ 5 Sep 2014, 08:30)
Am mai gasit!

http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/suzuk...age-normal-2878
Deja ranjesc asteptand raspunsu'.
*


bre', in general pe aici pe la noi lumea stie doar Ctrl+C / Ctrl+V ori tu ai un soft mai recent si baietii asteapta sa apara ceva pe piata happy.gif

daca vrei intradevar ceva profi, "hand made" ca sa zic asa, recomand o vizita prin Austria blush.gif

QUOTE(Muttley @ 5 Sep 2014, 14:29)
Parca vad...
if rev>4000 and speed>0 and load=0 then ICV on.
Vreau macar sa ma conving ca-i de acolo, apoi sa caut pe cineva mult prea destept care sa gaseasca secventa asta si sa-i dea un mare si suculent delete!
*


probabil ca mai e si o alta conditie care sa confirme ca masina se afla in timpul unui ciclu de depol.. 'acolo ar trebui umblat, ceva conditii de coolant temp / air temp sau un atm. pressure ca sa fie treaba seriosa wink.gif ....
ceva de genu' cu dezactivarea vanei EGR cand se "incaleca" conditiile de air_temp_shut-off low / hi


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 5 Sep 2014, 19:23
Post #201


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




eu ma refer strict la parametrii motor utilizati de ECU pt GMP, deci temp aer admisie... ce legatura are cu temp din TdB?! blink.gif

This post has been edited by P-A-C-O: 5 Sep 2014, 19:25


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Sep 2014, 20:02
Post #202


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Intreb si eu acilea poată va pricepeți.
La scarbicì o skoda rooomster 1.4 benzina care se oprește când frânezi.
LE: Motorul se opreste
Adica cam invers fata de sss.
Aveți idee de la ce?
S-au schimbat: clapeta, bujii, bobine.

This post has been edited by dizzy: 5 Sep 2014, 21:30


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 5 Sep 2014, 20:42
Post #203


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(dizzy @ 5 Sep 2014, 21:02)
se oprește când frânezi.
*


Pai asta-i bine unsure.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Sep 2014, 21:11
Post #204


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dizzy @ 5 Sep 2014, 20:02)
Intreb si eu acilea poată va pricepeți.
La scarbicì o skoda rooomster 1.4 benzina care se oprește când frânezi.
Adica cam invers fata de sss.
Aveți idee de la ce?
S-au schimbat: clapeta, bujii, bobine.
*


servo este conectata la admisie


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 5 Sep 2014, 21:28
Post #205


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




QUOTE(dizzy @ 5 Sep 2014, 22:02)
La scarbicì o skoda rooomster 1.4 benzina care se oprește când frânezi.
*



Destepti, bre, nemtii astia!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 5 Sep 2014, 21:29
Post #206


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Motorul se opreste . Masina nu prea.
Furtunul servofrana-admisie pare intreg...
Mai verific


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 5 Sep 2014, 22:39
Post #207


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Sa stii ca nu e o problema la toate Euro 5. A mea de exemplu nu face asa.
Asa ca eu cred ca o sa o rezolvi.
Poate sigura diferenta e ca a mea nu are EGR, dar nu stiu daca asta influenteaza cu ceva.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 5 Sep 2014, 22:50
Post #208


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Mai are ala si o supapa unisens, de regula pe tulumba mecanismului servo. Suficient sa fie aia fisurata/bulita.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Sep 2014, 00:23
Post #209


-


Group: Members
Posts: 22.546
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dizzy @ 5 Sep 2014, 21:29)
Motorul se opreste . Masina nu prea.
Furtunul servofrana-admisie pare intreg...
Mai verific
*


depresiunea din admisie este folosita de servo
atunci cand circuitul trage aer fals, motorul da sa se opreasca la franare


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 6 Sep 2014, 05:08
Post #210


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Daca obturez furtunul afecteaza cu ceva restul?
Frana ar merge mai greu dar ar merge, nu?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
516 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 15:24
Forum Renault