Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
marcykone |
![]()
Post
#181
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 29 December 08 From: Giurgiu ![]() |
|
--------------------
Audi/Vw
A4/Scirocco
2014/2010
- GR-83-YSA
|
|
verde |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
E clar ca inca -ti place. De vrun an de zile am in zona unde locuiesc , un swift care nu e S . Cand o intoarce pe langa scuar ridica roata din interior aproape peste bordura. Ma unge la suflet masinuta aia chiar si acuma cand am citit topicul asta.Pentru mine ideea e sa reusesc sa cunosc masina care o am si sa pot scoate din ea tot ce poate , indiferent ce masina e. Saptamana asta facui serviciu cu un Matizol si e haios rau atat cat poate el .
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#183
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2014, 18:52) Mi s-a raspuns. Printre altele: "Pentru partea cu frana de motor cred ca este vorba de o chestiune mecanica constructiva asa ca nu putem inlocuii motorul. " E mai nasol decat credeam. Stie cineva ce motor se potriveste? Masor maine cu o ruleta sa vad cat loc avem. Sau sa sudez fulia defazoare, poate ies mai ieftin? E clar ca-i de la mosor! |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Ofer moteur aspire, servisat numai cu Motul 300V, proaspat rodat, la schimb cu agregatul tau ! Frana de moteur are berechet !
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
zanzie |
![]()
Post
#185
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2014, 19:52) E mai nasol decat credeam. Stie cineva ce motor se potriveste? baga-i un zeronoo teceie; cica fuge tare. |
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#186
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
QUOTE(Muttley @ 3 Sep 2014, 22:15) AmunDei, greu am vazut postul tau prin atata Mort Focus si Frijider Prestij. Mersi. QUOTE(madhorsefuzzy @ 3 Sep 2014, 22:23) Pot oare baietii de la RacingCode sa induca in soft fdm? ![]() QUOTE(mezym @ 4 Sep 2014, 08:22) Racing code my fat ass! Am vrut sa mocirlesc, pardon, tunaresc Fluence-ul. Fiind un motor aspirat nu poti decat sa-i faci un old school tuning, adica alte axe cu came, alta admisie, alta evacuare (in intregime) si, ultima chestie, un remap. Am luat legatura cam cu cine va trece prin cap din Romania: ElixirMotorsport, DimSport, Superchips si pe mai cine vreti voi. Ei, marii tuneri din Romania sunt, de fapt, niste inchipuiti, forma fara fond ca toata tara (somer dar cu e46 2.0d la scara). Ori ma luau ca nu merita (desi am spus de la inceput ca 6-7000 de euro sunt dispus sa decartez sa pot ajunge la 145-150 de cai), ori ca nu se baga, ori ca pot face doar remap! No shit?!?! Adica practic nu stii sa faci nimic, doar sa iei banii unor creduli de au impresia ca doar un soft le va scoate cai minune. Le-am spus ca cei de la Ktec au kituri pentru motorul K4M (axe cu came sport, galerii admisie si evacuare), trebuie doar sa faca masuratori la axe, evacuare si sa conceapa un traseu al evacuarii, desigur. Apoi mai erau ceva verificari pentru cutie, daca versiunea mea de JH3 ar suporta surplusul. Raspunsurile au fost aceleasi. Singurii car par a interveni in motoare sunt cei de la Elixir, dar sa pui un turbo si un intercooler mai mare nu e mare filosofie (pe un motor turbo; la aspirate au zis ca nu se baga, doar magicul ciptuning). Altfel, imi place ca fac bani usor pacalind niste naivi. Cand a fost vorba sa ii pui la treburi serioase au luat-o la fuga. Sa spui ca nu merita sa modifici un aspirat e o prostie si o lipsa de competenta. Se pot face modificari si in aspirate iar ca pret nu sunt mai costisitoare decat cele facute intr-un turbo (turbina, intercoolerul sport nu sunt ieftine). Ca rezultatele sunt mai mici e adevarat. Un tuning presupune interventii cel putin la motor (apoi suspensii, frane), remap-ul e apa de ploaie. Pana la urma s-ar putea sa duc masina la Ktec in Anglia cand voi avea urmatoarea vacanta de vara. Asta daca nu-mi iau RS pana atunci. Este mare problema cu tunerii de la noi cand primesc cate un caz din asta 'noutate'. In 99% dintre cazuri vor fi serviti doar clientii pt care exista o reteta garantata sau una existenta care poate fi imbunatatita. La fel am patit si eu cu asta mica din semnatura, aproape nimeni nu se incumeta la a incerca ceva nou, chiar pe riscul clientului. De asta am postat linkul pentru Muttley, eram curios de raspuns, care este pe masura. In mod normal atata timp cat ai access la soft si intelegi toate datele problemei trebuie sa fii capabil sa gasesti o solutie. Nu poti, sanatate, nu mai incasezi banii, dar te documentezi dupa si poate la urmatoarea masina o sa ai mintea mai limpede. Din pacate raspunsuri de genul 'nu imi pasa', 'nu renteaza' sau 'nu stiu' fara pic de interes fata de client sunt mult prea comune la noi. Si sunt intr-un fel motivul pt care am ales calea turbo in defavoarea construirii unui motor aspirat (indiferent pe ce masina il pui). Pt. ca la aspirat deja trebuie sa-ti dai lucrarea de licenta, dizertatie si doctorat in acelasi timp ca sa ai rezultate concludente (si imi aduc aminte tot de topicul lui Muttley cu admisia aia nebuna facuta de la zero). Cat despre problema calda ce persista la acest Suzuki (sa-i zicem ca e feature), sincer nu cred ca vei gasi raspuns cat de curand. This post has been edited by AmunDei: 4 Sep 2014, 22:21 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
corbex |
![]()
Post
#187
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca apelai la mine, iti sugeram sa frinezi manual cu piciorul pina la 3500, dupa care intra frina de motor. Si eram ieftin.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#188
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Nu vrei frana de motor cand ai frana de picior.
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Io zic sa-i pui nistre frane mai serioase si nu te mai intere frana de motor
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Muttley, am vorbit cu un preten care are ceva bmw si si-a rezolvat problema cu rev hangu' in felul urmator: a observat ca throttle body-ul lua aer cand era in frana de motor, chiar daca era full inchis. Singurul vinovat putea fi IAC-ul (iddle control valve-ul) care ramanea deschis, desi trebuie sa fie inchis. Dupa ceva research si-a dat seama ca ECU comanda IAC-ul sa ramana deschis (ca sa ramana cotet(z)ul turat si sa arda benzina nearsa, din cauze de poluare, etc...). El si-a obturat partial furtunul care duce la IAC si nu mai are rev hang si ii si merge bine la relanti. Poate merge si la tine aceiasi tactica...
|
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#191
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
e simplu: vezi furtun-> sho pa el.
eu ti-am zis ca am lustruit de tanpit doo ore corpul de clapeta la 525 pana sa inteleg ca-i feature nu bug, sunt curios tu cum te vei distra ![]() |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#192
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Bre, serios acum. Daca tot esti fan turatii, de ce nu ai cautat un type r in perfecta stare. Macar aveai masina. Zic si eu
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
MihaiD |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Si ultimul Type-R sufera de rev hang
![]() |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
MuciX |
![]()
Post
#194
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
I-a placut masina asta, a mai fost
![]() Matli, s-o porti cu placere acum imi place si mie cum arata. ![]() This post has been edited by MuciX: 5 Sep 2014, 13:34 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Muttley, ma gandesc/ sper ca furtunul respectiv este supradimensionat pentru functia de rev-hang(am impresia ca-i trebuie aer mai mult la turatii mari cu clapeta de acceleratie inchisa decat la relanti). Incearca sa-l obturezi partial (pe diferite diametre) si vezi ce se intampla (incearca sa si dai drumul la AC/ faruri/ casetofon/ etc... la relanti si vezi cum face)...
This post has been edited by MihaiD: 5 Sep 2014, 13:47 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Muttley @ 5 Sep 2014, 13:33) MihaiD, ma intrebam eu acum la o shaorma fara de toate... daca idle control valve-ul ala controleaza debitul de aer pentru mers in gol, iar eu il obturez partial, cum va fi mentinut amestecul unde trebuie? Stie ECU sa controleze fin clapeta? Gen nu e suficient sa mi se para mie ca merge ok la relanti. Poate ca el merge hyper-bogat ma gandesc, si nu-i deloc combinatie... Daca treaba aia-i o solutie, cred ca nu-i chiar un cap de tara sa pui o valva pe care s-o comanzi sa se inchida / deschida invers proportional cu turatia. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Pai mno, io zic de un divais suplimentar care-l poti da la o parte in caz de nevoi de garantie.
Ca altminteri, sper si eu ca se poate rezolva si cu un update la softul din ECU, da' parca ziceai ca asa iti pleaca garantia la plimbare. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Muttley, incearca sa deconectezi valva de ICV; atentie motorul nu o sa-ti stea la relanti, dar poti sa-l ti din pedala. Fa un test drive asa si vezi daca problema dispare. Daca da, continua investigatiile (cu obturarea partiala a furtunului, etc...).
This post has been edited by MihaiD: 5 Sep 2014, 15:31 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Erorile ar trebui sa treaca dupa ce-o reconectezi.
![]() |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#200
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 4 Sep 2014, 18:52) Mi s-a raspuns. Printre altele: "Pentru partea cu frana de motor cred ca este vorba de o chestiune mecanica constructiva asa ca nu putem inlocuii motorul. " E mai nasol decat credeam. Stie cineva ce motor se potriveste? Masor maine cu o ruleta sa vad cat loc avem. Sau sa sudez fulia defazoare, poate ies mai ieftin? stai potol ca nu e baietii asa meseriasi precum se dau ei ![]() QUOTE(Muttley @ 5 Sep 2014, 08:30) Am mai gasit! http://www.dimsport.ro/ro/chiptuning/suzuk...age-normal-2878 Deja ranjesc asteptand raspunsu'. bre', in general pe aici pe la noi lumea stie doar Ctrl+C / Ctrl+V ori tu ai un soft mai recent si baietii asteapta sa apara ceva pe piata ![]() daca vrei intradevar ceva profi, "hand made" ca sa zic asa, recomand o vizita prin Austria ![]() QUOTE(Muttley @ 5 Sep 2014, 14:29) Parca vad... if rev>4000 and speed>0 and load=0 then ICV on. Vreau macar sa ma conving ca-i de acolo, apoi sa caut pe cineva mult prea destept care sa gaseasca secventa asta si sa-i dea un mare si suculent delete! probabil ca mai e si o alta conditie care sa confirme ca masina se afla in timpul unui ciclu de depol.. 'acolo ar trebui umblat, ceva conditii de coolant temp / air temp sau un atm. pressure ca sa fie treaba seriosa ![]() ceva de genu' cu dezactivarea vanei EGR cand se "incaleca" conditiile de air_temp_shut-off low / hi |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#201
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
eu ma refer strict la parametrii motor utilizati de ECU pt GMP, deci temp aer admisie... ce legatura are cu temp din TdB?!
![]() This post has been edited by P-A-C-O: 5 Sep 2014, 19:25 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
dizzy |
![]()
Post
#202
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Intreb si eu acilea poată va pricepeți.
La scarbicì o skoda rooomster 1.4 benzina care se oprește când frânezi. LE: Motorul se opreste Adica cam invers fata de sss. Aveți idee de la ce? S-au schimbat: clapeta, bujii, bobine. This post has been edited by dizzy: 5 Sep 2014, 21:30 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Markos |
![]()
Post
#203
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#204
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mars |
![]()
Post
#205
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
dizzy |
![]()
Post
#206
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Motorul se opreste . Masina nu prea.
Furtunul servofrana-admisie pare intreg... Mai verific |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
balanel |
![]()
Post
#207
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Sa stii ca nu e o problema la toate Euro 5. A mea de exemplu nu face asa.
Asa ca eu cred ca o sa o rezolvi. Poate sigura diferenta e ca a mea nu are EGR, dar nu stiu daca asta influenteaza cu ceva. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mai are ala si o supapa unisens, de regula pe tulumba mecanismului servo. Suficient sa fie aia fisurata/bulita.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#209
|
![]() - Group: Members Posts: 22.546 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dizzy |
![]()
Post
#210
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca obturez furtunul afecteaza cu ceva restul?
Frana ar merge mai greu dar ar merge, nu? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 15:24 |