DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

516 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004

Wolfman
post 12 Oct 2014, 20:19
Post #241


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Sorry, credeam ca doar la calcarea ambreiajului ramane turata, altfel chiar e destul de tricky.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 12 Oct 2014, 20:55
Post #242


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(Muttley @ 12 Oct 2014, 21:20)
in film apas ambreiajul
*


ești actor? huh.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2014, 17:03
Post #243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Era interesant daca puteai sa-i montezi o clapeta de acceleratie cu cablu, cum are Loganul.

Eu la 60 de mii de km mai am peste 1/3 din placutele de frana originale tocmai datorita clapetei ce functioneaza normal. Cu noile reglementari sigur le-as fi terminat demult.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Oct 2014, 17:05


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Oct 2014, 17:16
Post #244


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sunt atatea masini cu clapeta motorizata(am si io doua), la care ai frana de motor normala, ce reglementari visezi? Ca este de ceva vreme si Logan cu clapeta motorizata care are frana de motor ca orice Logan cu clapeta pe cablu, mai are rost sa-ti aduc la cunostiinta?

This post has been edited by argon: 13 Oct 2014, 17:18


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Oct 2014, 17:23
Post #245


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Muttley @ 11 Oct 2014, 10:57)
Voi vorbi la Dimsport, inteleg ca e un nene care-si facea veacul p-aici, Doc.
*
QUOTE(Muttley @ 12 Oct 2014, 22:03)
Sa aiba Doc de citit cat mai putin.
*

biggrin.gif

Sigur se pricepe. La un moment dat modifica informatia catre TdB sa zica fericitul ca i-a scazut turatia la acceasi viteza dupa tiuning.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 13 Oct 2014, 18:01
Post #246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




IRONICK are dreptate la treaba asta cu Doc, multi viseaza cai putere pe pereti dar habar n-au de motoare, transmisii, ce se intampla pe acolo.

Eu chiar am propus niste modificari de foarte mult bun simt pentru motorul K4M cu acceleratia pe cablu- modificari la corpul clapeta si cutia filtrului de aer, usor de realizat cu piesele stock. N-au fost amatori, desi raspunsul masinii se schimba sesizabil. In schimb, cum vine unul si promite nu stiu cati cai in plus "din soft" hopa si dornicii, cu banii in pumn, stand la rand...


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Oct 2014, 19:54
Post #247


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Era mai inmteresant fara clapeta de acceleratie.

Io n-am inteles o treaba: cand eliberezi gazul si treci in celebra frana de motor, instantul, consumul instant, se duce rapid in zero sau o mai freaca pagubos o perioada?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 13 Oct 2014, 21:54
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(argon @ 13 Oct 2014, 18:16)
Sunt atatea masini cu clapeta motorizata(am si io doua),  la care ai frana de motor normala, ce reglementari visezi? Ca este de ceva vreme si Logan cu clapeta motorizata care are frana de motor ca orice Logan cu clapeta pe cablu,  mai are rost sa-ti aduc la cunostiinta?
*


Pai tocmai aici e problema, ca nu se pot modifica setarile din calculator, ca atunci cand eliberezi acceleratia, clapeta sa se inchida. Crede-ma ca si eu as vrea sa intru in calculatorul masinii mele, sa-i dau ceva mai multa benzina la acceleratie, dar nu prea se poate la nivel de amatori.

Acum cativa ani, cand mi se infundase catalizatorul la symboala si a trebuit sa-l scot, constatasem ca, dupa ce resetam calculatorul si pana sesiza din nou ca e o problema la sonda lambda 2 (cateva zeci de kilometri), masina mergea incredibil de bine, mai bine decat cand era noua. Dupa ce se aprindea martorul antipoluare in bord, motorul trecea in regim de avarie si mergea mai nasol. Am contactat Dimsport pe atunci, sa-i intreb daca se poate face ceva sa se ignore sonda lambda 2, dar raspunsul a fost ca nu fac d-astea. Probabil le-a fost rusine sa recunoasca ca stiu doar sa se conecteze cu laptopul, sa dea un "apply" pe acolo si sa-ti ia banul.
Deh, cerem si noi prea multe de la firmele de tunning.

This post has been edited by Laurentziu83: 13 Oct 2014, 21:56


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 13 Oct 2014, 21:59
Post #249


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Habar n-aveti ce vorbiti de Doc.
Mai interesati-va despre fosta lui Honda Civic cu motor de 2.0 aspirat, la care a facut o multime de modoficari si a participat la o multime de competitii.
Masina a fost pregatita software si hardware, 100% de DimSport!


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 13 Oct 2014, 22:01
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




QUOTE(Laurentziu83 @ 13 Oct 2014, 21:54)
Crede-ma ca si eu as vrea sa intru in calculatorul masinii mele, sa-i dau ceva mai multa benzina la acceleratie, dar nu prea se poate la nivel de amatori.

Am contactat Dimsport pe atunci, sa-i intreb daca se poate face ceva sa se ignore sonda lambda 2, dar raspunsul a fost ca nu fac d-astea. Probabil le-a fost rusine sa recunoasca ca stiu doar sa se conecteze cu laptopul, sa dea un "apply" pe acolo si sa-ti ia banul.
Deh, cerem si noi prea multe de la firmele de tunning.
*



Da-i mai mult aer si baga ea benzina cat trebuie, in limita dimensiunii injectoarelor!
Cu astia cu cip-cirip-tuning ai pus punctul pe i, se lauda cu nu stiu ce cresteri de putere din oleaca de avans marit si nitica benzina in plus. Pune-i sa faca ceva mai complicat si gata, au capitulat, chiar daca o fac pe bani.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 13 Oct 2014, 23:04
Post #251


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Baga o laie. Ii dai peste cap calculatorul si nu stie ce sa faca si ai sanse mari saa mearga mai nasol. Cel mai la indemana exemplu e Subaru modificat la WD; cand a ajuns cu el pe dyno avea sensibil mai putini cai decât avea din fabrica pentru ca saracul ECU nu stia cum sa mai calculeze amestecul.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 14 Oct 2014, 19:16
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Tiuningul asta(stage 1, fara upgrade de hardware prin motor) se face de obicei extragand ecu-ul de pe masina, se desface ecu-ul si se inlatura cumva protectia de scriere/ incriptare si dupa aia se pot rescrie prin OBD2 fara probleme hartile de timing de injectie si avans si se mareste rev limit-ul/ etc... De obicei toti tiunerii au hartile astea de upgrade deja predefinite pentru toate tipurile de masina si nu se chinuie sa-ti faca tie harti custom. Poti incerca pe la astia care fac soft-uri (in special astia care fac pentru masini de curse) si sa-i intrebi daca hartile lor de stage1 pt. stift rezolva problema ta sau daca pot sa-ti faca harti custom. Sau poti sa-ti inlocuiesti ecu-ul cu unul de curse complet programabil radmasa.gif


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2014, 11:14
Post #253


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




carton la radiator


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2014, 11:16
Post #254


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sincer, nu stiu ce e cu japonezoii astia. Si la mine se incalzeste foarte greu rabla. Eu sincer in iernile mai grele merg cu carton. Si nu imi este rusine smile.gif

This post has been edited by driverx: 28 Oct 2014, 11:18


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 28 Oct 2014, 11:16
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova






--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 28 Oct 2014, 11:24
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




fara taiere pui o patura pe tine si o husa electrica pe scaun smile.gif

sau eventual mai multe haine si in functie de temperatura interioara urmezi programul de striptease...

This post has been edited by sorin1983: 28 Oct 2014, 11:25


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2014, 11:25
Post #257


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 28 Oct 2014, 12:14)

*



He's back...vai ce amintiri huh.gif wub.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Oct 2014, 11:26
Post #258


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Recomand kiturile waeco cu carbon wub.gif si un loc unde s-o lasi sa se incalzeasca dimineata.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 28 Oct 2014, 11:30
Post #259


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.628
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




daca n-ai luat si volan incalzit tongue.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 28 Oct 2014, 11:30
Post #260


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.221
Joined: 25 November 06
From: Deva




Ia-ti garaj, tine-o si tu la 20 de grade et voila, ai scapat de problema.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 28 Oct 2014, 11:37
Post #261


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(dr_mKe @ 28 Oct 2014, 12:30)
Ia-ti garaj, tine-o si tu la 20 de grade et voila, ai scapat de problema.
*



Asa crezi tu. Sa vezi ce fain e sa te urci in masina, totul cald, frumos, pornesti la drum si dupa 1-2 km incepe totul se devina rece, sa apara turturi in toate partile. E nevoie de inca 2-3 km ca sa revina totul la starea in care era cand masina statea in garaj.

Been there, done that...

This post has been edited by driverx: 28 Oct 2014, 11:37


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2014, 11:40
Post #262


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(driverx @ 28 Oct 2014, 11:16)
Sincer, nu stiu ce e cu japonezoii astia. Si la mine se incalzeste foarte greu rabla. Eu sincer in iernile mai grele merg cu carton. Si nu imi este rusine smile.gif
*


Nu cred ca-i chestie de japan, ca mai stiu si altele care se incalzesc ok.

Matli, o alta solutie ar fi sa investighezi daca bordul are prinauntru suport (adica mufa si taieturi) pentru incalzitorul electric de dizelare.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 28 Oct 2014, 11:55
Post #263


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Muttley @ 28 Oct 2014, 11:11)
Cu clima off, sarcina si turatie mai mari, am redus durata de incalzire 
*


De la 6 la 7 mii? unsure.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Oct 2014, 11:59
Post #264


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(driverx @ 28 Oct 2014, 12:16)
Sincer, nu stiu ce e cu japonezoii astia.
*




QUOTE(Muttley @ 28 Oct 2014, 12:37)
dom' dioftor, e japoneza.
*




Ce va mai alintati, poate si crede careva, unui olandez altu unguresc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Oct 2014, 12:01
Post #265


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Muttley, da jos ce a pus bozgoru' ala acolo si pune Waeco MSH 300.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 28 Oct 2014, 12:02
Post #266


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Nu pricep de ce stai 8 minute in frig, cum se ridica putin acul la temperatura da drumul la clima..mai poti verifica concentratia de antigel, mecanicii mei ziceau ca daca e prea concentrat se incalzeste mai greu, desi nu vad logica..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Oct 2014, 12:04
Post #267


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Pe de alta parte ar trebui sa te bucuri - ai un motor eficient!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 28 Oct 2014, 12:10
Post #268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




ai pus jantele de iarna? daca da, creca ca te-am vazut aseara pe 1 mai (actual mihalache)

ps asta nu are incalzire electrica auxiliara?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 28 Oct 2014, 12:10
Post #269


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




si la mine scade fo 3 grade cand dau drumul la clima, apoi creste la loc..intr-adevar la bmw mai repede, la tdi muult mai greu desi totul e ok, asa cum zice si 16v e mai "eficient"...si impac si capra si varza

eu asa fac, clima oprita 2-3 minute la pornire, apoi baga direct calai spre cald..


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 28 Oct 2014, 12:12
Post #270


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Rezistenta d-aia de 1kW ca la scenicalau biggrin.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
516 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 08:26
Forum Renault