DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Skoda Octavia 3, Primul meu Diesel

dizzy
post 10 Sep 2014, 12:42
Post #91


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Daca ai buton de oprit functia Start-stop foloseste-l cu incredere.
Economisesti baterie+demaror.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 12:43
Post #92


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Daca nimeresti un blocaj la ora de virf, care poate tine si doua ceasuri, nu-ti ajunge bateria icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 Sep 2014, 12:49
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Dizzy il folosesc mereu, da mai uit...
Corbexe, am inteles ca bateria are un fel de protectie , cand simte ca nu mai tine taie porcaria de start stop.....


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 10 Sep 2014, 12:59
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




teoretic bateria ar trebui sa fie de tip AGM VRLA care ar fi speciala pt start stop/ franare regenerativa
si e cam de 2 ori mai scumpa decat una clasica biggrin.gif
cel putin la rombat una de 70Ah AGM e cam 600 de lei fata de premier 70Ah la cam 300 de lei

PS

sa o stapanesti sanatos smile.gif

This post has been edited by andreig1982: 10 Sep 2014, 13:08


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 10 Sep 2014, 13:34
Post #95


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Auto start&stop-ul poate fi enervant uneori, pentru control exista buton dedicat sau ambreiaj care daca nu e complet eliberat, prosteste functia. Oricum, magaoaia functioneaza dupa o gramada de reguli, ar fi o lista lunga si n-are rost sa plictisesc audienta. Electromotorul e supradimensionat corespunzator, facut sa reziste, sa reziste, sa reziste. Inca n-am auzit de vreunul sa dea ortul popii, asa ca nu e stres. Plus ca din ce-mi dau seama lucreaza cumva pe doua viteze, in sensul ca la repornire automata invarte mai nervos.
Bacteria cica-i de soi care se potriveste cu genul asta de comportament. De tinut, cred ca tine. Troaca mea e din toamna lu' 2007 si inca are bateria initiala. Cica si alternatorul e un pic supradimensionat.

Bizonica e simplu de manevrat, tre sa stea ledul ala de auto aprins, in rest daca vrei sa dezactivezi compresorul apesi butonul de ac. Daca uiti ac-ul aprins, nu-i problema, compresorul are cilindree variabila, consuma lucru mecanic doar in functie de necesar. Cand nu-i nevoie de el, franeaza mai nimica, iar cand afara sunt peste 35 si soare arzator, te trage inapoi de zici ca ai parasuta.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 13:39
Post #96


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La baterie ma gindeam ca poti sa fii obligat sa pleci de pe loc de 50 de ori in 3 km. Cu motorul oprit, cine-ti pune curentul la loc? La Bucuresti sau pe valea Prahovei, nu la Cluj, acolo doar cobori feleacul. Am avut cinstea sa incerc experienta, de citeva ori. Dar daciile nici n-aveau si nici nu au stop&go.

This post has been edited by corbex: 10 Sep 2014, 13:41


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 Sep 2014, 13:44
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




"Cu motorul oprit, cine-ti pune curentul la loc? "

Cica asta ?! "Funcția de recuperare a energiei de franare"

"Sarcina motorului poate fi redusă și poate fi obținută o funcționare mai economică a acestuia, grație funcției de recuperare a energiei de frânare, care utilizează energia cinetică pentru a încărca acumulatorul mașinii......"

This post has been edited by mariusd4: 10 Sep 2014, 13:46


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 13:47
Post #98


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Aia-i gargara de marketing. Pornesti, faci 10 metri, opresti. Ce recupereaza? Din aia 10 m, 8 sint in accelerare. Acum multi ani mi-a trebuit o ora sa trec prin pasajul Unirea. Era sa mor axifisiat. Atunci ar fi fost buna functia asta icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 Sep 2014, 14:02
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




radmasa.gif tu te plangi ca a trebuit sa treci o data in cativa ani, eu trec zilnic de vre-o 10 ani p'acolo.



--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 10 Sep 2014, 14:04
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.412
Joined: 15 January 06




daca imi aduc aminte bine dintr-un test facut de ams cu un opel insignia echipat cu start stop motorul a fost oprit cam 30% din timp
adica din vreo 3 ore petrecute in trafic a functionat efectiv 2 ore
mazda foloseste i-ELOOP care e tot un fel de funcție de recuperare a energiei de frânare dar o stocheaza intr-un condensator nu in baterie


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 14:04
Post #101


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




O data l-am prins blocat. Dar blocat bine. Am mai prins la Lujerului. De atunci evit pasajele. Nu-ti inchipui cum e sa respiri, in spatiul ala limitat, gazele a una-doua sute de masini. Nu-i amuzant.

This post has been edited by corbex: 10 Sep 2014, 14:19


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 10 Sep 2014, 14:18
Post #102


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




tine si bateria nu iti fa probleme... Daca cumva bateria e mai descarcata sau afara sunt peste 30 de grade sau sub zero grade, start-stop devine inactiv. Si eu il dezactivez in Brasov, cam peste tot sunt sensuri giratorii, unde nu prea stai cu minutele.


Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 14:20
Post #103


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Aceasta Deva a Birsei!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 10 Sep 2014, 14:46
Post #104


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




badie, tehnologia a mai avansat de pe vremea Warburgului... asa ca nu mai fii tanga...


Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 18:17
Post #105


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Ma refeream la giratorii, nu la baterie. Stie toata lumea ca bateriile au avansat. Acum sint mai scumpe si dau curent cu puritate de 99,98%.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 10 Sep 2014, 19:30
Post #106


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(corbex @ 10 Sep 2014, 14:47)
Pornesti, faci 10 metri, opresti. Ce recupereaza? Din aia 10 m, 8 sint in accelerare.
*


Sistemul o fi uneori enervant, dar nu e prost. Cand te infigi intr-o cloloana, presupunem ca in prima faza sunt indeplinite diverse conditii si se opreste. Daca te pui in miscare doar pe cativa metri, miroase el cumva coloana, functie de distanta sau viteza, si nu se mai opreste.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 Sep 2014, 19:48
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Asta chiar nu am incercat, sa-l las in coloana sa vad ce face. Maine am sa vad.


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 10 Sep 2014, 20:34
Post #108


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




E valabil pentru coloana d-aia gen dop, unde mergi cativa metri cu a 1-a si te opresti din nou. Plus manevrele de parcare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alydor
post 10 Sep 2014, 20:45
Post #109


Pressar


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 12 March 06




QUOTE(corbex @ 10 Sep 2014, 15:20)
Aceasta Deva a Birsei!
*


In Brasov nebunia cu giratoriile a inceput inainte de Deva. Plus ca astea din Brasov arata mai frumos tongue.gif


Suma respectelor, Alydor


--------------------
- - -
Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos

Cine nu poate da exemple da sfaturi..
When everything fails, RTFM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 10 Sep 2014, 20:49
Post #110


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(cdadan @ 10 Sep 2014, 20:30)
miroase el cumva coloana
*


Ăla-i senzor dedicat, de adulmecare a coloanei.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 10 Sep 2014, 20:54
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Hai ca m-ati facut curios... imi vine acu sa plec da linsei o bere.


<span class='edit'>10 Sep 2014, 21:57:</span>
Ce am observat eu: cand intra DPF-ul in regenerare nu opreste, dimineata la prima pornire + manevrele inainte/inapoi de iesire din curte nu opreste, daca tin ambreiajul calcat la fel, daca masina se misca catusi de putin nu se opreste....

This post has been edited by mariusd4: 10 Sep 2014, 20:59


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 10 Sep 2014, 20:58
Post #112


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Dacă nimerești un Tico-n față, nu mai adulmecă decât fum. Mult.


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 Sep 2014, 21:20
Post #113


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu mai adulmeca nimic. Senzorul pentru calitatea coloanei nu detecteaza decit grupuri mai mari de trei masini.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 10 Sep 2014, 22:01
Post #114


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(Markos @ 10 Sep 2014, 21:49)
Ăla-i senzor dedicat, de adulmecare a coloanei.
*


Sau mai exact d-asta:

QUOTE(corbex @ 10 Sep 2014, 22:20)
Senzorul pentru calitatea coloanei
*




--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 11 Sep 2014, 08:22
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.495
Joined: 21 April 07




Daca nu pui centura, start&stop nu va functiona. Recomand folosirea sstemului s&s pt ca vei consuma cu cel putin 0.5-0.7l. Referitor la consumul in oras, se poate si mai bine..., iar afara sub 5 poti scoate lejer.


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 11 Sep 2014, 10:13
Post #116


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




As cam prefera pe afara sa nu mi se opreasca motorul.
A mea, cu motorul ei din anii 90 scoate relaxat sub 5 daca nu-i dau in gura deci asta noua ar trebui sa fie parfum.
Zi-mi si mie cum se comporta la regenerarea DPF, etc?

This post has been edited by dizzy: 11 Sep 2014, 10:13


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 11 Sep 2014, 11:09
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




La regenerare DPF creste turatia motorului la relanti pe la 1000 RPM, e recomandat sa mergi putin mai turat pt. ca procesul sa se finalizeze mai repede, da nu-i problema nici asa. Pana acum a intrat o singura data pe la 50 km, acum am 300 in cap.
Ma enerveaza ca nu ai un indicator de regenerare filtru. Cunosc utilizatori cu DPF care nu au tinut cont in nici un fel de regenerare si nu au nici o problema pana in prezent.


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 11 Sep 2014, 11:45
Post #118


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




QUOTE(speedman @ 11 Sep 2014, 09:22)
Recomand folosirea sstemului s&s pt ca vei consuma cu cel putin 0.5-0.7l.
*



In plus, in minus... Irelevant probabil.

Gurile rele spun ca de fapt consumi mai mult cu sistemul pentru ca la pornire arzi mai mult carburant decat daca ai sta un minut la semafor.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 11 Sep 2014, 11:55
Post #119


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Gurile rele gresesc (cu sau fara intentie). Sistemul chiar reduce consumul de carburant in traficul de oras, cu multe semafoare. Iar la o simpla pornire n-are cum sa haleasca 10 grame.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusd4
post 11 Sep 2014, 11:57
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.967
Joined: 16 October 07
From: Bucuresti




Ba cica e tocmai invers, mai nou. Asa stiam si eu. Azi am facut o proba, opreste motorul ori de cate ori opresc eu masina in coloana, este posibil sa nu fie ceva setat pe acolo, am vazut un meniu cu S&S dar nu am avut timp sa-l parcurg.
In ceea ce priveste consumul, am testat...am intrat in coloana cu 6.6 si l-am tinut la relanti, a crescut imediat la 7.6 in 5 min, apoi am activat S&S vre-o 10 porniri aproximativ si consumul a ramas acolo fara sa mai creasca.

Pnm, mai am de explorat......

11 Sep 2014, 12:58:
Din ce am constatat eu, masina consuma foarte mult la relanti fata de mers in sarcina.....

This post has been edited by mariusd4: 11 Sep 2014, 11:58


--------------------
Renault/Skoda Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia 2007/2010/2014/2012/2019 - B 112 ...
"Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:30
Forum Renault