Skoda Octavia 3, Primul meu Diesel
![]() ![]() |
Skoda Octavia 3, Primul meu Diesel
dizzy |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
|
||
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|||
corbex |
![]()
Post
#92
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Daca nimeresti un blocaj la ora de virf, care poate tine si doua ceasuri, nu-ti ajunge bateria
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Dizzy il folosesc mereu, da mai uit...
Corbexe, am inteles ca bateria are un fel de protectie , cand simte ca nu mai tine taie porcaria de start stop..... |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#94
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
teoretic bateria ar trebui sa fie de tip AGM VRLA care ar fi speciala pt start stop/ franare regenerativa
si e cam de 2 ori mai scumpa decat una clasica ![]() cel putin la rombat una de 70Ah AGM e cam 600 de lei fata de premier 70Ah la cam 300 de lei PS sa o stapanesti sanatos ![]() This post has been edited by andreig1982: 10 Sep 2014, 13:08 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
cdadan |
![]()
Post
#95
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Auto start&stop-ul poate fi enervant uneori, pentru control exista buton dedicat sau ambreiaj care daca nu e complet eliberat, prosteste functia. Oricum, magaoaia functioneaza dupa o gramada de reguli, ar fi o lista lunga si n-are rost sa plictisesc audienta. Electromotorul e supradimensionat corespunzator, facut sa reziste, sa reziste, sa reziste. Inca n-am auzit de vreunul sa dea ortul popii, asa ca nu e stres. Plus ca din ce-mi dau seama lucreaza cumva pe doua viteze, in sensul ca la repornire automata invarte mai nervos.
Bacteria cica-i de soi care se potriveste cu genul asta de comportament. De tinut, cred ca tine. Troaca mea e din toamna lu' 2007 si inca are bateria initiala. Cica si alternatorul e un pic supradimensionat. Bizonica e simplu de manevrat, tre sa stea ledul ala de auto aprins, in rest daca vrei sa dezactivezi compresorul apesi butonul de ac. Daca uiti ac-ul aprins, nu-i problema, compresorul are cilindree variabila, consuma lucru mecanic doar in functie de necesar. Cand nu-i nevoie de el, franeaza mai nimica, iar cand afara sunt peste 35 si soare arzator, te trage inapoi de zici ca ai parasuta. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
corbex |
![]()
Post
#96
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
La baterie ma gindeam ca poti sa fii obligat sa pleci de pe loc de 50 de ori in 3 km. Cu motorul oprit, cine-ti pune curentul la loc? La Bucuresti sau pe valea Prahovei, nu la Cluj, acolo doar cobori feleacul. Am avut cinstea sa incerc experienta, de citeva ori. Dar daciile nici n-aveau si nici nu au stop&go.
This post has been edited by corbex: 10 Sep 2014, 13:41 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
"Cu motorul oprit, cine-ti pune curentul la loc? "
Cica asta ?! "Funcția de recuperare a energiei de franare" "Sarcina motorului poate fi redusă și poate fi obținută o funcționare mai economică a acestuia, grație funcției de recuperare a energiei de frânare, care utilizează energia cinetică pentru a încărca acumulatorul mașinii......" This post has been edited by mariusd4: 10 Sep 2014, 13:46 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
corbex |
![]()
Post
#98
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aia-i gargara de marketing. Pornesti, faci 10 metri, opresti. Ce recupereaza? Din aia 10 m, 8 sint in accelerare. Acum multi ani mi-a trebuit o ora sa trec prin pasajul Unirea. Era sa mor axifisiat. Atunci ar fi fost buna functia asta
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#100
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
daca imi aduc aminte bine dintr-un test facut de ams cu un opel insignia echipat cu start stop motorul a fost oprit cam 30% din timp
adica din vreo 3 ore petrecute in trafic a functionat efectiv 2 ore mazda foloseste i-ELOOP care e tot un fel de funcție de recuperare a energiei de frânare dar o stocheaza intr-un condensator nu in baterie |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
corbex |
![]()
Post
#101
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
O data l-am prins blocat. Dar blocat bine. Am mai prins la Lujerului. De atunci evit pasajele. Nu-ti inchipui cum e sa respiri, in spatiul ala limitat, gazele a una-doua sute de masini. Nu-i amuzant.
This post has been edited by corbex: 10 Sep 2014, 14:19 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Alydor |
![]()
Post
#102
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
tine si bateria nu iti fa probleme... Daca cumva bateria e mai descarcata sau afara sunt peste 30 de grade sau sub zero grade, start-stop devine inactiv. Si eu il dezactivez in Brasov, cam peste tot sunt sensuri giratorii, unde nu prea stai cu minutele.
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
corbex |
![]()
Post
#103
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aceasta Deva a Birsei!
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Alydor |
![]()
Post
#104
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
badie, tehnologia a mai avansat de pe vremea Warburgului... asa ca nu mai fii tanga...
Suma respectelor, Alydor |
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
corbex |
![]()
Post
#105
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ma refeream la giratorii, nu la baterie. Stie toata lumea ca bateriile au avansat. Acum sint mai scumpe si dau curent cu puritate de 99,98%.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#106
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(corbex @ 10 Sep 2014, 14:47) Sistemul o fi uneori enervant, dar nu e prost. Cand te infigi intr-o cloloana, presupunem ca in prima faza sunt indeplinite diverse conditii si se opreste. Daca te pui in miscare doar pe cativa metri, miroase el cumva coloana, functie de distanta sau viteza, si nu se mai opreste. |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Asta chiar nu am incercat, sa-l las in coloana sa vad ce face. Maine am sa vad.
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
cdadan |
![]()
Post
#108
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
E valabil pentru coloana d-aia gen dop, unde mergi cativa metri cu a 1-a si te opresti din nou. Plus manevrele de parcare.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
Alydor |
![]()
Post
#109
|
![]() Pressar Group: Members Posts: 2.771 Joined: 12 March 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Igo8 - C520
Primo - Samsung Galaxy Mega 5.8 Duos Cine nu poate da exemple da sfaturi.. When everything fails, RTFM! |
|
Markos |
![]()
Post
#110
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Hai ca m-ati facut curios... imi vine acu sa plec da linsei o bere.
<span class='edit'>10 Sep 2014, 21:57:</span> Ce am observat eu: cand intra DPF-ul in regenerare nu opreste, dimineata la prima pornire + manevrele inainte/inapoi de iesire din curte nu opreste, daca tin ambreiajul calcat la fel, daca masina se misca catusi de putin nu se opreste.... This post has been edited by mariusd4: 10 Sep 2014, 20:59 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
Markos |
![]()
Post
#112
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Dacă nimerești un Tico-n față, nu mai adulmecă decât fum. Mult.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#113
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu mai adulmeca nimic. Senzorul pentru calitatea coloanei nu detecteaza decit grupuri mai mari de trei masini.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#114
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
speedman |
![]()
Post
#115
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Daca nu pui centura, start&stop nu va functiona. Recomand folosirea sstemului s&s pt ca vei consuma cu cel putin 0.5-0.7l. Referitor la consumul in oras, se poate si mai bine..., iar afara sub 5 poti scoate lejer.
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
dizzy |
![]()
Post
#116
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
As cam prefera pe afara sa nu mi se opreasca motorul.
A mea, cu motorul ei din anii 90 scoate relaxat sub 5 daca nu-i dau in gura deci asta noua ar trebui sa fie parfum. Zi-mi si mie cum se comporta la regenerarea DPF, etc? This post has been edited by dizzy: 11 Sep 2014, 10:13 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
mariusd4 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
La regenerare DPF creste turatia motorului la relanti pe la 1000 RPM, e recomandat sa mergi putin mai turat pt. ca procesul sa se finalizeze mai repede, da nu-i problema nici asa. Pana acum a intrat o singura data pe la 50 km, acum am 300 in cap.
Ma enerveaza ca nu ai un indicator de regenerare filtru. Cunosc utilizatori cu DPF care nu au tinut cont in nici un fel de regenerare si nu au nici o problema pana in prezent. |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
cdadan |
![]()
Post
#119
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Gurile rele gresesc (cu sau fara intentie). Sistemul chiar reduce consumul de carburant in traficul de oras, cu multe semafoare. Iar la o simpla pornire n-are cum sa haleasca 10 grame.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ba cica e tocmai invers, mai nou. Asa stiam si eu. Azi am facut o proba, opreste motorul ori de cate ori opresc eu masina in coloana, este posibil sa nu fie ceva setat pe acolo, am vazut un meniu cu S&S dar nu am avut timp sa-l parcurg.
In ceea ce priveste consumul, am testat...am intrat in coloana cu 6.6 si l-am tinut la relanti, a crescut imediat la 7.6 in 5 min, apoi am activat S&S vre-o 10 porniri aproximativ si consumul a ramas acolo fara sa mai creasca. Pnm, mai am de explorat...... 11 Sep 2014, 12:58: Din ce am constatat eu, masina consuma foarte mult la relanti fata de mers in sarcina..... This post has been edited by mariusd4: 11 Sep 2014, 11:58 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:30 |