DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Propuneri viitor model Dacia mai mic decat Logan, Puneti-va imaginatia la incercare!

dizzy
post 19 Oct 2005, 17:35
Post #1


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Privind felul in care au renascut si au evoluat constructori auto gen Skoda am ajuns la concluzia ca ideea de monocultura auto nu e buna. Dacia ar putea scoate pe piata un model mai mare, in genul Renault Laguna, asa cum a facut Skoda cu modelul Superb, idee care nu mi se pare inspirata la ora asta.
Un model mai mic ar avea in schimb succes pe piata. Ar veni pe o piata destelenita deja de Tico si Matiz, modele de succes in Romania. Principalii clienti ar fi firmele mici, si familiile pentru care portbagajul nu este cel mai important lucru.
Va propun ca in acest topic sa punem idee de la idee, despre cum am vrea sa fie aceasta mini-Dacia. Va rog sa aveti in vedere ca lucrurile propuse sa fie simple si bune, evident costurile mici vor trebui sa guverneze acest "concept". Ca sa aiba succes pe piata, cred ca pretul ar trebui sa fie undeva cu 20-25% mai jos decat la Logan, la o echipare echivalenta, cam la preturile la care era Solenza.
Asadar dati drumul la idei.
Premiul cel mare pt cel mai inspirat design: O sticla de bere la 2l
Premiul pt cea mai interesanta dotare: O sticla de bere la 2l
Premiul pt cea mai interesanta solutie tehnica : O sticla de bere la 2l
Premiul caterinca: O sticla de bere la 2l
(am niste bere care expira in curand si eu m-am cam lasat de sport)

Viziunea mea:
Masina ar trebui sa fie ceva gen Toyota Aygo mai mare un pic si mai spatioasa. In gama ar inlocui Dacia Solenza, o masina cu multi fani, oferind o completare a gamei Logan
Ar trebui sa incapa inauntru plasele de la cumparaturil din piata, o geanta, un ghiozdan, cam cat folosesti zilnic. Pentru momentele in care ai nevoie de spatiu ar fi util sa poti rabata bancheta.
Spatiul interior sa fie generos pt locurile din fata si mic pt cele din spate, cam ca in Oltcit. Ar fi bune 4 portiere intrucat in Romania sunt clar preferate.

Caracteristici tehnice:
- Lungime cam 3,8 m
- Latime 1,6m
- Inaltime 1,5m
- Motor 1,0MPI sau 1,2l MPI + 1,5dci

Echiparea de baza trebuie sa fie spartana, ca masina sa coste putin:
- Vitezometru, indicatoare de benzina si temperatura apa(?), jurnalier, un singur airbag, parasocuri nevopsite, eventual geamuri spate fixe.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 19 Oct 2005, 17:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Asta ce-o mai fi? Sedinta de brainstorming ca sa se dea idei alora de la Dacia?
@Dizzy, e anul 2005, nimeni nu iti da nimic gratis, nici macar o idee... si cu atit mai putin pe un forum care s-a format pentru a gasi rezolvari la probleme de toate felurile provocate de marca Dacia.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mimunku
post 19 Oct 2005, 17:44
Post #3


Membru de rezervă


Group: Members
Posts: 176
Joined: 18 October 04
From: Românica




dizzy cam asa ar trebui sa arate ? biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
2_CV.jpg ( Size: 101.04k ) Number of downloads: 253


--------------------
Dacia Săndel de Brasil 2009
Daca n-ar fi proștii, deștepții ar muri de foame (Camil Petrescu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Oct 2005, 21:29
Post #4


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




2CV ar fi prea scump .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Oct 2005, 08:28
Post #5


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




2CV ar fi un model bun de urmat in ceea ce priveste habitabilitatea, simplitatea si consumul redus. Designul este de asemenea unul reusit si fara varsta
In schimb structura fragila si interiorul prea spartan nu l-ar face prea dorit in ziua de azi.
@smudo Pe acest forum ne dam toti ideile gratis. Ne invatam unii pe altii cum sa le reparam, sa le imbunatatim sa le facem sa tina mai mult, sa mearga mai bine. Comunitatea linux nu ar fi existat niciodata daca in anul 2005 nu ar fi facut nimeni nimic pe gratis.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Oct 2005, 08:56
Post #6


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Eu cred ca iese o caroserie identica:

Attached thumbnail(s)
735761520847474711.jpg ( Size: 46.33k ) Number of downloads: 332


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 20 Oct 2005, 08:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




geamuri spate fixe??? pot fi termopane sau vor fi cu rama de lemn...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 20 Oct 2005, 08:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




geamuri spate fixe, zici?...

si uite cum le vin ideile astora de la reno. Ca parca n-au destule.

ba io chiar sugerez geamuri de tabla.. sau nu, de plastic, ce-or gasi mai ieftin.

ca romanu o sa marce banu' oricum


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Oct 2005, 09:44
Post #9


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




N-ar fi mai bine sa fie geamu' optional? 10561582.gif Eventual si volanul, pentru reducerea costurilor
Si sa vanda dom'le CKD-uri la tot poporu, ca-i mai ieftin!


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Oct 2005, 09:48
Post #10


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(tatabobu @ 20 Oct 2005, 10:44)
Si sa vanda dom'le CKD-uri la tot poporu, ca-i mai ieftin!
*



si asa apare la roman DO IT YOURSELF . . . .

This post has been edited by IRONICK: 20 Oct 2005, 09:48


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 20 Oct 2005, 09:55
Post #11


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




Stati linistiti!
E pe vine, e pe vine!
Doar nu credeti ca francezu' e prost!


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 20 Oct 2005, 10:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




Mai, faceti varza topicul omului...
Sa va spun eu cum ar trebui sa fie masina. Pai... micuta, 2+1 usi, motor cam de 1.3l - boxer racit cu aer. Suna cunoscut? biggrin.gif


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 20 Oct 2005, 10:17
Post #13


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Si daca-i tai motorul in doua, faci tunning la ce am postat eu mai sus 053.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 20 Oct 2005, 10:24
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




icon_mrgreen.gif

mie chiar foarte cunoscut conceptul, sa nu uitam aprindere electronica, frane pe disc ventilate pe fata, frane pe disc pe spate, 5 trepte... - astea ca si dotari standard.

Numai ca ar trebui sa fie nitel mai economica.

in rest, ca si pret e beton!

Serios, daca s-ar mai fabrica, nici n-as mai sta pe ganduri... Da asa, pana in3500 euro.
Iar daca ar avea si ceva dotari ce se cer in ziua de azi- un ABS, niste airbaguri acolo, un aer conditionat - nu cred ca nu ar avea succes.


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 20 Oct 2005, 10:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




Probabil or sa se gandeasca sa faca si sa vanda ceva gen Twingo, dar la pretul lui.

Cred ca s-ar face ceva bani cu ceva gen Oltcit reloaded, cu un motor mai nout si racit cu apa sa nu mai sece benzinariile iarna in oras.

Adevarul e ca nici buburuzele nu prea au concurenta deocamdata la noi, pe langa Matiz nu prea mai e ceva apropiat pret.

Dar sa cresti conurenta pe o piata ieftina ... discutabil, si sigur nu simplu.
Poate doar sa incerci sa dai impresia ca ai umblat mult la calitate ca sa nu scazi preturile, sau chiar sa le cresti daca reusesti sa convingi ce marfa super pui pe piata. Modelul de urmat il cunoastem deja.

Dar daca le cresti prea mult .... piticanii scumpe exista deja o droaie.

Altfel, masini pe la 3000 de Euroi cat costa berlina .... poate doar asa prin interviuri ca da bine (ca si cea de 5000), pe piata insa ... mai greu.

Mi-ar place o masina electrica pt oras, da sa fie ieftina, chiar daca micuta, si cu un minim de siguranta.
Au niste indieni unele (nu mai retin site-ul dar erau prezenti si la noi) parca sunt jucarii. Parca si Tico e limuzina pe langa ele. Numai ca pe cutiutele alea cica au pus ABS si multe litere si cer peste 12.000. Astia extraterestri! Ce dracu cred ca vand aici ?... carturile alea la asa preturi...?
Dar vazand cat de mult cer oamenii aia, parca parca ar fi ceva loc de scos o jucarea cu electromotor, dar mai la pretul ei.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 20 Oct 2005, 11:13
Post #16


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




vizitati site-ul nostru de DESIGN DACIA, si o sa gasiti voi ceva acolo...
la sectiunea concepte...


www.daciade.... si mai departe va zic pe PM ca cica nu am voie sa dau numele siteului....

Siteul asta este facut de membrii daciaclub...


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bertro
post 20 Oct 2005, 11:24
Post #17


Membru dezmembrat


Group: Members
Posts: 592
Joined: 3 June 05
From: IASI, rumenia




...dar nu este sub nici o forma afiliat cu DaciaClub, deci raspunderea pentru continutul sau revine exclusiv celor care au trimis respectivele imagini. ca sa nu divagam aici, vedeti topicul aferent de la "cafenea".

on-topic: si eu as prefera ca viitorul model Dacia sa fie o masina mica, de oras, cu confort mare, consum mic si pret pe masura. cine are bani de "limuzinoase" probabil se orienteaza spre alte marci. Si da, as fi si eu incantat sa apara un nepotel modern al Oltcit-ului.


--------------------
DACIA Nova GT - xx xx XXX
posesor de DrACIA NOVA GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 20 Oct 2005, 11:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Ete scartz! Nepotel al oltcit-ului? D'aia nu ne depasim si noi conditia! De ce sa ne multumim cu ceva mai mic si decat Solenza? Uite am eu o propunere :

In momentul cand noul Renault Clio intra pe piata noastra , vechiul Clio (anume Symbol) sa inceapa sa fie fabricat la pitesti , sub numele de Dacia Symbol. Bineinteles ca s-ar renunta la o anume calitate de asamblare , si unele piese vor fi chiar de Logan , insa cred ca ar fi o idee pur si simplu geniala de a diversifica gama Dacia!

Attached thumbnail(s)
i8.jpg ( Size: 15.67k ) Number of downloads: 253


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 20 Oct 2005, 11:32
Post #19


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




nu cred ca va mai fi vreo solenza excl.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Oct 2005, 12:12
Post #20


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(AND @ 20 Oct 2005, 12:31)
Ete scartz! Nepotel al oltcit-ului? D'aia nu ne depasim si noi conditia! De ce sa ne multumim cu ceva mai mic si decat Solenza? Uite am eu o propunere :

In momentul cand noul Renault Clio intra pe piata noastra , vechiul Clio (anume Symbol) sa inceapa sa fie fabricat la pitesti , sub numele de Dacia Symbol. Bineinteles ca s-ar renunta la o anume calitate de asamblare , si unele piese vor fi chiar de Logan , insa cred ca ar fi o idee pur si simplu geniala de a diversifica gama Dacia!
*



Tu crezi ca s-au chinuit ani de zile sa faca o strutocamila cat mai ieftina din Logan, si dupa ceva ani de zile pur si simplu sa bage symbolu? blink.gif excl.gif Tu ii iei de prosti pe aia de la Reno?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 20 Oct 2005, 12:32
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




QUOTE(AND @ 20 Oct 2005, 11:31)
Ete scartz! Nepotel al oltcit-ului? D'aia nu ne depasim si noi conditia! De ce sa ne multumim cu ceva mai mic si decat Solenza? ...
*



De ce nu? Nu la tehnologia veche ma refeream, ci la dimensiuni: buburuza, eventual cu doua usi, scaune usor de rabatat/inlaturat, cu deschidere mare la portbagaj, si in plus design si tehnologie moderna. Adica mica, de oras si cat mai practica (un pluriel la indemana).

Nu cred ca dimensiunile masinii tin de conditie, si nu o sa insist sa discut de rezerve de petrol, poate mai degraba de glumele cu masina mare ca sa compenseze complexul de penis mic? .. nu, nici asta.

Exista cerere pentru masini f mici pt oras, usor de parcat, relativ dinamice (nu pt ca au motor puternic ci pt ca au masa mica si atunci un raport acceptabil intre putere si masa), cu un consum mic, si de ce nu cu oarecare charm de buburuza (chestie de gusturi, designer, etc).

Eu unul as prefera de pilda sa vin la job cu o masinuta mica, poate chiar de doua locuri, sau poate electrica, decat cu ditamai Loganul de nu stiu cati metri cubi.
El e bun la drumuri lungi, cu bagaje, saci de cartofi, soacre, chiuvete si ce mai ziceau proiectantii.

Symbol la Pitesti nu cred ca se intampla, sunt prea apropiate modelele astea, zic eu.
Poate ceva derivat din Clio bicorp... . Dar mai degraba vreaun Twingo aborigen ceva, cu efecte mai mici la concurenta in cadrul marcii.

Pana la urma multi asteptau un X90 micut, cochet, ieftin si cu 1.5 DCI de la Renault. Dupa aparitia Loganului s-ar putea ca unii sa mai viseze inca la ce li s-a semanat atunci in minte.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 20 Oct 2005, 12:53
Post #22


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




sper ca cea mai urata masina dupa MULTIPLA, din punctul meu de vedere, nu se va produce sub marca DACIA...
Daca se va produce ceva asemanator cu Clio in Romania, eu EMIGREZ... tongue.gif ...

poate vor scoate o reeditare a Lastunului sau un concurent ptr. Smart... Mi-ar placea!


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 20 Oct 2005, 13:08
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Salutare din nou!

Nu am dat numele explicit de Oltcit ca sa nu iasa flame-uri... biggrin.gif - da i-au pomenit altii numele.

In fond si la urma urmei nu vad ce ar fi asa de rau, sa faca un nepotel al oltcitului. O masinuta mai mica, chiar cu 2 + 2 locuri, exclusiv pt oras, economica, ieftina... Credeti ca nu s-ar vinde?? Ha? Mai oameni buni, smartul se vinde ca painea calda prin germania, tocmai pt ca e foarte foarte practica in viata de zi cu zi prin oras, te strecori usor, consuma foarte foarte putin, ai spatiu interior pt cele 2 persoane arhisuficient, design atractiv etc. Plus de asta pe un loc obisnuit de parcare incap 2 masini... ce ar fi daca am avea si noi un smart al nostru? Asa, pt buzunaru nostru, o masinuta de mic litraj fara ABS sau Airbaguri, ieftina, pt oras, cumparaturi, mers la scarbici etc.... credeti ca nu s-ar vinde?? Poate ca lumea cu bani ar fi la inceput reticienta, ca deh, romanii cu bani le place sa se dea jmecheri, sa umble numai cu masini de lux si multe mii de euro.. nu i-ar sta bine la don' director sa mearga cu o masinuta de-asta... da odata ce ar aparea mai multe versiuni pe piata, sunt sigur ca ar prinde (de ex vesrsiunea pt saraci - cheala cheala, versiunea pt astia mai cu fitze: sunroof, inchidere, climatronic, tiptronic, airbaguri, abs, esp, instalatie de muzica bengoasa, jenti mai bengoase etc) - eee, in momentul ala cred ca si-ar lua si aia mai cu bani, ar fi o masinuta mai de fitzosi...



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Oct 2005, 13:15
Post #24


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ciombe

Nu mai abera atata aici. Nu inseamna ca daca smart se vinde ca pita calda in jermany (chiar asa o fii rolleyes.gif ?), atunci si mult iubitul tau olcit ar avea un viitor. De ce? Pentru simplul fapt ca romanul vrea loc, vrea loc de cartofi, vrea masina cat mai mare, sa nu se mai simta inferior avand scula mica. De aia merge passatu si alte masini de genu care dau bine la prosti. Pana sa ajungem sa ne dorim SMART-uri....o sa mai inghete apele de muuuulte ori. Doar femeile romance si cu ceva cap ar fi deschise la o asemenea jucarie. In rest....passatuuuuuu


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JORJ
post 20 Oct 2005, 13:25
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 January 05




QUOTE(driverx @ 20 Oct 2005, 13:15)
.... romanul vrea loc, vrea loc de cartofi, vrea masina cat mai mare, sa nu se mai simta inferior avand scula mica ....
*


Eu stiam ca asta e doar un complex nefondat, de unde si celebra maxima:

Doamne ce saraci suntem,
si ce scule mari avem!

Zici tu ca vorba asta se refera de fapt la urmatoarea scula de model de Dacia ? Adica acum se implinesc profetiile, sau cum ? unsure.gif



--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 Perla - B -XX - XXX
Nu dau flashuri
Daca vreau sa depasesc semnalizez si astept
Nu claxonez decat daca e absolut necesar
Folosesc proiectoarele doar cand e ceata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 20 Oct 2005, 13:27
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Sa nu omitem un aspect. La noi inca se vinde Matiz, deci exista cerere si pentru astfel de masini. Sunt convins ca daca ar fi mai scump nu s-ar mai inghesui multi sa-l cumpere dar la 4500-5000 de euro este o optiune.
Si eu sunt de parere ca Dacia ar trebui sa treaca mai repede peste faza asta in care pune la dispozitie doar o varianta de caroserie.



Attached thumbnail(s)
Logan_compact.jpg ( Size: 74.61k ) Number of downloads: 320


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 20 Oct 2005, 13:43
Post #27


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




driverx , si tu ce preferi ca masina de familie ? Un smart sau un logan ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.avramescu
post 20 Oct 2005, 14:09
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 May 05




Cred ca Lastunul modificat (putin mai lat), ma refer la design, si construit macar cu materialele de pe Logan, ar fi o treaba destul de buna, are Renault un motor potrivit ?


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-64-TUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 20 Oct 2005, 14:29
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




1.4 16v tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Oct 2005, 14:36
Post #30


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.127
Joined: 11 February 04




Motor ar fi un 1,2 l benzina de 60 CP parca.
Mi se pare de ajuns.
Spatiul interior la Oltcit era destul pt locurile din fata.
Si in spate se statea decent daca nu erai inalt. Portbagajul ar fi exact ce ar fi nevoie la o masina de oras.
Problema mare la Oltcit a fost mecanica complicata si pretentioasa, serviceul prost motorul gurmand.
Hai ca pana acum se contureaza o caroserie de dimensiunile Oltcitului (cat avea ala lungime?), ce ziceti punem 2 sau 4 portiere?
Motor punem 1,2l de Renault sau 1,0 de Nissan de pe vechea Micra?




--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 08:08
Forum Renault