turatii, turatii
![]() ![]() ![]() |
turatii, turatii
Axll |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|||
AlexM. |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 7 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum nu vreau sa fiu rau dar explica-mi si mie ce cautai pe la 7000 de ture ?? Cand tu ai puterea maxima la 5000 mai sus de 5500 hai maxim 6000. Dar la 7000 ce cautai ? Sau iti place sa vezi cum iti face uleiul spume ?
|
--------------------
DACIA
1310 L Break
- B 42 GEA Zambeste!! Maine va fi si mai rau!! Azi pierzi o piulita!! Maine tot motorul!!
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
o dacie cu 7000 de ture ... e deja SF ... la 5.500 - 5.800 sar pistoanele
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#64
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
ia zi la ce turatie are dacia putere maxima ...
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
citez ce a zis axll "la revelionul '98-'99 am spart motorul de urgenta, ( dupa ce am alergat toata noaptea cu masina), dimineata i-am dat o faimoasa talpa: I-a=7000; a-II-a 7000 si la a-III-a, pe la 6500, a iesit un piston cu baie de ulei cu tot. saraca masina nu a fost conceputa pt asamenea turatii"
pe la 6500, a iesit un piston cu baie de ulei cu tot. saraca masina nu a fost conceputa pt asamenea turatii" ...deci cine are dreptate |
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
argon |
![]()
Post
#67
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cu Dacia nu ai nici un motiv sa treci de 5500 RPM..bineinteles inafara de mitomania(Boală psihică caracterizată prin tendința de a denatura adevărul, de a inventa fapte care nu s-au petrecut în realitate) sau grandomania( Mania de a se crede om însemnat, valoros, de a-și acorda o importanță nejustificată; megalomanie) unor membri de aici
![]() This post has been edited by argon: 10 Feb 2006, 12:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
rtulea |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Dreptate are "tatabobu".
Turatia de putere maxima este la 6000 rpm. Ce spune "axll" acolo este intamplarea lui. La o turatie de 7000 rpm motorul, de fapt arborele cotit, executa 116,6 rotatii pe secunda. La o asemenea viteza de deplasare a pistoanelor intervin o serie de forte si acceleratii demne de luat in considerare. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
argon |
![]()
Post
#69
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(rtulea @ 10 Feb 2006, 12:51) Dreptate are "tatabobu". Turatia de putere maxima este la 6000 rpm. Ce spune "axll" acolo este intamplarea lui. La o turatie de 7000 rpm motorul, de fapt arborele cotit, executa 116,6 rotatii pe secunda. La o asemenea viteza de deplasare a pistoanelor intervin o serie de forte si acceleratii demne de luat in considerare. Turatia de putere maxima este 5250 RPM, asa ca nu are nimeni dreptate ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
cel mai bine cei care nu stiu sa citeasca cartea tehnica a daciei ... argon are perfecta dreptate ... nota 10 stilului de raspuns
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
argon |
![]()
Post
#71
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pai peste 5250 RPM e PURA prostie si risipa sa-l turezi, puterea nu mai creste, uzura e extrema...dar pe unii ii ajuta sa se simta mai macho cand il tureaza aproasta
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#72
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
argon |
![]()
Post
#73
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() Pe termen lung se uzeaza ambreajul... deci chair nu exista justificare pentru asemenea turatii, chiar daca sunt posibile... This post has been edited by argon: 10 Feb 2006, 13:08 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#74
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Argon, citeste mesajul 63 de pe pagina asta. D'aia m-am aprins. Oricum, daca motorul e incalzit, uleiul e bun si totul pus la punct nu se intampla nimic daca o turezi pana pe la 6000 (evident, nu o tii asa mult timp ca apare ce zici tu).
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
ok la faza cu pistoanele am exagerat ... vina mea ... dar deja de la 5.500 RPM exista riscuri ...
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
argon |
![]()
Post
#76
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 10 Feb 2006, 13:08) Argon, citeste mesajul 63 de pe pagina asta. D'aia m-am aprins. Oricum, daca motorul e incalzit, uleiul e bun si totul pus la punct nu se intampla nimic daca o turezi pana pe la 6000 (evident, nu o tii asa mult timp ca apare ce zici tu). iti dau dreptate...nu prea au cum sa sara pistoanele, nu te-am contrazis ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
alexblondul |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru Nedisciplinat Group: Members Posts: 335 Joined: 4 February 06 From: Lizeanu - Stefan Cel Mare ![]() |
dar o pompa de ulei cu debit marit ajuta la ceva ???
|
--------------------
Dacia
1310
1986 TLX
- B 12 SVE Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
|
|
tuner |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
intrebare.... daca din obisnuinta circul cu masina la turatii ridicate si mai ales de la semafor la semafor rar cate un drum in afara orasului e posibil ca din aceea cauza sa se strice mai des pompa de apa?
|
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
Axll |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
ce cautam la 7000 de ture? iti spun imediat: la ora aia fite pe "smecher", putin luat in freza si doua tinere domnisoare.
eu nu spun ca am procedet inteligent, si nici nu sfatuiesc pe cineva sa faca asa, ci am relatat un fapt. a sparge motoare e un "talent" mai vechi de al meu. si apropo titlu e "Turatii" intradevar mai mult de 5800-6000 de ture nu ai de ce sa ii dai ca ii dai degeaba, dar... fiecare cu stolul lui ![]() |
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
gasita undeva pe net
![]() Attached thumbnail(s) image1577_623.jpg ( Size: 42.31k ) Number of downloads: 159 |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#81
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.448 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci asa arata un turometru defect? Daca nu ma insel (si e posibila si treaba asta ), ala e un bord de masina cu injectie. Deci nu avea acul cum sa ajunga acolo.
Sau, ca varianta, masina avea o roata fata suspendata pe capra si tembelul tura motorul cu ea in viteza. Daca nu era in sarcina , atingea turatia aia. Un Break pe injectie in treapta a 3-a atinge 110 cand intra limitarea de turatie. Daca aia era in a 2-a cand a facut poza eu sunt T. Basescu in persoana! Situatie in care multi de pe forumul asta au pus-o! This post has been edited by einstein1984: 11 Feb 2006, 22:43 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Siconi |
![]()
Post
#82
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 11 Feb 2006, 23:42) Un Break pe injectie in treapta a 3-a atinge 110 cand intra limitarea de turatie. Daca aia era in a 2-a cand a facut poza eu sunt T. Basescu in persoana! Situatie in care multi de pe forumul asta au pus-o! sa traiesti bine, nea Traiane, si cu cine vrei matale, ca noi traim cum am votat, adica prost. Posibil sa fie turata fara sarcina reala, adica suspendata, dar nu vad nici un rost sa faci o asemenea dementa "lucrare" doar ca sa te dai mare ca "uite la cat am dus-o. ce meserias sunt si ce bengoasa e dacia mea!!!" mi se pare aberant, dar ma rog... This post has been edited by Siconi: 11 Feb 2006, 23:46 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#83
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.448 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai este ! Dar ia uite cu ce poza marfa se poate prezenta el pe forum. Dar 90 de km/h cu treapta a 2-a tot nu prinde!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#84
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 11 Feb 2006, 22:42) Deci asa arata un turometru defect? Daca nu ma insel (si e posibila si treaba asta ), ala e un bord de masina cu injectie. Deci nu avea acul cum sa ajunga acolo. E un bord de masina pe carburatie, uita-te atent ca are martor de soc ![]() Ala e bord Takosan si s-a pus si la carburatie |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#85
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Am eu vedenii sau e aprins martorul franei de mana?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#86
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu ai vedenii, ti se pare doar
![]() Cum a zis si argon, aia-i dacie cu carburator (are martor pt soc), deci n-are limitare. Si, de data asta, am sa trec de partea celor care se jura ca asa este. De altfel, la un moment dat am incercat si eu prostia asta. Dovada sta si ce am scris mai demult: QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2005, 19:45) Oricum, asta-i doar o alta polemica lipsita de rost... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
LYM |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Baieti, s-a discutat mult aici, acum sa va spun si din experienta mea. Am vazut cu ochii mei IN 2 BERLINE DIFERITE ( una '97, alta '96 ) urmatoarele : a2a: 90km/h, a3a: 130 km/h. Nici mie nu mi-a venit sa cred ca este posibil, asa ca am incercat si cu dacia mea de pe-atunci ( '99, carburatie ) ... intr-a 2a, la 5000 rpm avea doar ~ 65Km/h. Mai mult de 5000rpm nu i-am dat ca mi-a fost mila ( la asta i-a fost schimbata cutia de viteze pe cand era in garantie, si am impresia ca are rapoartele putin mai mici: estimez cam cu 200rpm mai mult fata de cealalta dacie a mea. Nu stiu daca este eroare, sau chiar difera rapoartele )
Din cate mai retin, in cazul celor 2 berline cu 90 intr-a 2a, turometrul era undeva ~ 6500rpm. ( ambele aveau motorul standard de 1.4, carburatie, fara nici un fel de modificare ) Trageti si voi ce concluzie doriti ... eu am vazut cu ochii mei ( bine, nu contest ca vitezometrul ala nu are eroarea lui, dar totusi ) This post has been edited by LYM: 13 Feb 2006, 19:18 |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#88
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.448 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
OK, dacia prin de 90 km/h cu reapta a 2-a. Dar e pacat de ea!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
hunedoreanul |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 13 February 06 From: Deva - romania ![]() |
salutari , si tin sa apreciez munca buna pe care o faceti aici. cu turele si implicit top speedu dacilor tin minte ca au mai existat niste divergente de opinie acum vreo cateva lunii , parca la ''grupuri conice''(daca nu ma insel) si pana la urma nu sa ajuns la nici un rezultat. sar putea sa mai am pozele salvate pe undeva prin calculator pentru ca am urmarit toata discutia.
|
--------------------
dacia
1600
- HD-87-VAL DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
|
|
Muttley |
![]()
Post
#90
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(hunedoreanul @ 13 Feb 2006, 21:41) cu turele si implicit top speedu dacilor tin minte ca au mai existat niste divergente de opinie acum vreo cateva lunii , parca la ''grupuri conice''(daca nu ma insel) si pana la urma nu sa ajuns la nici un rezultat. sar putea sa mai am pozele salvate pe undeva prin calculator pentru ca am urmarit toata discutia. Intr-adevar, a fost o zi memorabila ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 17:55 |