DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> turatii, turatii

Axll
post 10 Feb 2006, 02:11
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 11 December 05




faimoasa dacie isi ia cite ture vrei sa ii dai, dar dupa 6000 de turatii/min. mai mult guita decit sa isi ia viteza ( asta in cazul unui motor nemodificat substantial) . in functie de cit e de nou motorul in tr a I-a isi ia cam 45-55; a-II-a 80-90; a-III-a 110; iar de la a-IV-a in sus Dumnezeu cu mila. singura problema e aceea ca distrugi motorul foarte rapid, indiferent de ce ulei folosesti.

la revelionul '98-'99 am spart motorul de urgenta, ( dupa ce am alergat toata noaptea cu masina), dimineata i-am dat o faimoasa talpa: I-a=7000; a-II-a 7000 si la a-III-a, pe la 6500, a iesit un piston cu baie de ulei cu tot. saraca masina nu a fost conceputa pt asamenea turatii.


--------------------
dacia 1300 - BZ 04 BJL
am vrut mai mult...decit normal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexM.
post 10 Feb 2006, 10:23
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 7 June 05
From: Bucuresti




Acum nu vreau sa fiu rau dar explica-mi si mie ce cautai pe la 7000 de ture ?? Cand tu ai puterea maxima la 5000 mai sus de 5500 hai maxim 6000. Dar la 7000 ce cautai ? Sau iti place sa vezi cum iti face uleiul spume ?


--------------------
DACIA 1310 L Break - B 42 GEA
Zambeste!! Maine va fi si mai rau!! Azi pierzi o piulita!! Maine tot motorul!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 10 Feb 2006, 11:57
Post #63


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 335
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




o dacie cu 7000 de ture ... e deja SF ... la 5.500 - 5.800 sar pistoanele


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 10 Feb 2006, 12:37
Post #64


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(alexblondul @ 10 Feb 2006, 12:57)
o dacie cu 7000 de ture ... e deja SF ... la 5.500 - 5.800 sar pistoanele
*



Hai nu zau! Cat de rapciuga e dacia aia careia ii sar pistoanele la 5800 de ture? Tu macar ai idee la ce turatie are dacia puterea maxima?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 10 Feb 2006, 12:39
Post #65


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 335
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




ia zi la ce turatie are dacia putere maxima ...


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 10 Feb 2006, 12:40
Post #66


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 335
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




citez ce a zis axll "la revelionul '98-'99 am spart motorul de urgenta, ( dupa ce am alergat toata noaptea cu masina), dimineata i-am dat o faimoasa talpa: I-a=7000; a-II-a 7000 si la a-III-a, pe la 6500, a iesit un piston cu baie de ulei cu tot. saraca masina nu a fost conceputa pt asamenea turatii"
pe la 6500, a iesit un piston cu baie de ulei cu tot. saraca masina nu a fost conceputa pt asamenea turatii" ...deci cine are dreptate


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Feb 2006, 12:49
Post #67


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cu Dacia nu ai nici un motiv sa treci de 5500 RPM..bineinteles inafara de mitomania(Boală psihică caracterizată prin tendința de a denatura adevărul, de a inventa fapte care nu s-au petrecut în realitate) sau grandomania( Mania de a se crede om însemnat, valoros, de a-și acorda o importanță nejustificată; megalomanie) unor membri de aici radmasa.gif

This post has been edited by argon: 10 Feb 2006, 12:49


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 10 Feb 2006, 12:51
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Dreptate are "tatabobu".

Turatia de putere maxima este la 6000 rpm. Ce spune "axll" acolo este intamplarea lui. La o turatie de 7000 rpm motorul, de fapt arborele cotit, executa 116,6 rotatii pe secunda. La o asemenea viteza de deplasare a pistoanelor intervin o serie de forte si acceleratii demne de luat in considerare.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Feb 2006, 12:52
Post #69


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(rtulea @ 10 Feb 2006, 12:51)
Dreptate are "tatabobu".

Turatia de putere maxima este la 6000 rpm. Ce spune "axll" acolo este intamplarea lui. La o turatie de 7000 rpm motorul, de fapt arborele cotit, executa 116,6 rotatii pe secunda. La o asemenea viteza de deplasare a pistoanelor intervin o serie de forte si acceleratii demne de luat in considerare.
*




Turatia de putere maxima este 5250 RPM, asa ca nu are nimeni dreptate wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 10 Feb 2006, 12:54
Post #70


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 335
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




cel mai bine cei care nu stiu sa citeasca cartea tehnica a daciei ... argon are perfecta dreptate ... nota 10 stilului de raspuns biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Feb 2006, 13:00
Post #71


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pai peste 5250 RPM e PURA prostie si risipa sa-l turezi, puterea nu mai creste, uzura e extrema...dar pe unii ii ajuta sa se simta mai macho cand il tureaza aproasta radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 10 Feb 2006, 13:01
Post #72


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Blundu' vad ca pana n-a scris Argon habar n-aveai. Asa ca intreb din nou:



QUOTE(tatabobu @ 10 Feb 2006, 13:37)
Hai nu zau! Cat de rapciuga e dacia aia careia ii sar pistoanele la 5800 de ture? ...
*




--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Feb 2006, 13:05
Post #73


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




tongue.gif Pistoanele slabe sanse sa sara...dar apar alte efecte mentionate mai sus..in principiu ungerea nu face fata, si platina intra in asa zisul "zbor al platinei", asa ca ungerea e deficitara, aprinderea e deficitara si tot asa...
Pe termen lung se uzeaza ambreajul...
deci chair nu exista justificare pentru asemenea turatii, chiar daca sunt posibile...

This post has been edited by argon: 10 Feb 2006, 13:08


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 10 Feb 2006, 13:08
Post #74


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Argon, citeste mesajul 63 de pe pagina asta. D'aia m-am aprins. Oricum, daca motorul e incalzit, uleiul e bun si totul pus la punct nu se intampla nimic daca o turezi pana pe la 6000 (evident, nu o tii asa mult timp ca apare ce zici tu).


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 10 Feb 2006, 13:10
Post #75


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 335
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




ok la faza cu pistoanele am exagerat ... vina mea ... dar deja de la 5.500 RPM exista riscuri ...


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Feb 2006, 13:10
Post #76


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(tatabobu @ 10 Feb 2006, 13:08)
Argon, citeste mesajul 63 de pe pagina asta. D'aia m-am aprins. Oricum, daca motorul e incalzit, uleiul e bun si totul pus la punct nu se intampla nimic daca o turezi pana pe la 6000 (evident, nu o tii asa mult timp ca apare ce zici tu).
*




iti dau dreptate...nu prea au cum sa sara pistoanele, nu te-am contrazis cool.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexblondul
post 10 Feb 2006, 13:12
Post #77


Membru Nedisciplinat


Group: Members
Posts: 335
Joined: 4 February 06
From: Lizeanu - Stefan Cel Mare




dar o pompa de ulei cu debit marit ajuta la ceva ???


--------------------
Dacia 1310 1986 TLX - B 12 SVE
Dacia 1310, rosu imperial, si tot tacamul ... Benzina sa fie , motor avem noi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuner
post 11 Feb 2006, 19:14
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.556
Joined: 27 September 05
From: BrAsOv




intrebare.... daca din obisnuinta circul cu masina la turatii ridicate si mai ales de la semafor la semafor rar cate un drum in afara orasului e posibil ca din aceea cauza sa se strice mai des pompa de apa?


--------------------
am avut o dacie 131o L mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe
Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axll
post 11 Feb 2006, 19:33
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 11 December 05




ce cautam la 7000 de ture? iti spun imediat: la ora aia fite pe "smecher", putin luat in freza si doua tinere domnisoare.
eu nu spun ca am procedet inteligent, si nici nu sfatuiesc pe cineva sa faca asa, ci am relatat un fapt. a sparge motoare e un "talent" mai vechi de al meu. si apropo titlu e "Turatii"

intradevar mai mult de 5800-6000 de ture nu ai de ce sa ii dai ca ii dai degeaba, dar... fiecare cu stolul lui icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia 1300 - BZ 04 BJL
am vrut mai mult...decit normal...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 11 Feb 2006, 19:52
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




gasita undeva pe net icon_mrgreen.gif

Attached thumbnail(s)
image1577_623.jpg ( Size: 42.31k ) Number of downloads: 159


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 11 Feb 2006, 22:42
Post #81


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.448
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Deci asa arata un turometru defect? Daca nu ma insel (si e posibila si treaba asta ), ala e un bord de masina cu injectie. Deci nu avea acul cum sa ajunga acolo.
Sau, ca varianta, masina avea o roata fata suspendata pe capra si tembelul tura motorul cu ea in viteza. Daca nu era in sarcina , atingea turatia aia.
Un Break pe injectie in treapta a 3-a atinge 110 cand intra limitarea de turatie. Daca aia era in a 2-a cand a facut poza eu sunt T. Basescu in persoana! Situatie in care multi de pe forumul asta au pus-o!

This post has been edited by einstein1984: 11 Feb 2006, 22:43


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Feb 2006, 23:45
Post #82


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 11 Feb 2006, 23:42)
Un Break pe injectie in treapta a 3-a atinge 110 cand intra limitarea de turatie. Daca aia  era in a 2-a cand a facut poza  eu sunt T. Basescu in persoana! Situatie in care multi de pe forumul asta au pus-o!
*


sa traiesti bine, nea Traiane, si cu cine vrei matale, ca noi traim cum am votat, adica prost. Posibil sa fie turata fara sarcina reala, adica suspendata, dar nu vad nici un rost sa faci o asemenea dementa "lucrare" doar ca sa te dai mare ca "uite la cat am dus-o. ce meserias sunt si ce bengoasa e dacia mea!!!" mi se pare aberant, dar ma rog...

This post has been edited by Siconi: 11 Feb 2006, 23:46


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Feb 2006, 12:40
Post #83


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.448
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai este ! Dar ia uite cu ce poza marfa se poate prezenta el pe forum. Dar 90 de km/h cu treapta a 2-a tot nu prinde!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Feb 2006, 12:43
Post #84


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(einstein1984 @ 11 Feb 2006, 22:42)
Deci asa arata un turometru defect?  Daca nu ma insel (si e posibila si treaba asta ), ala e un bord de masina cu injectie. Deci nu avea acul cum sa ajunga acolo.
 
*




E un bord de masina pe carburatie, uita-te atent ca are martor de soc wink.gif
Ala e bord Takosan si s-a pus si la carburatie


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 13 Feb 2006, 15:17
Post #85


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Am eu vedenii sau e aprins martorul franei de mana?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Feb 2006, 15:24
Post #86


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu ai vedenii, ti se pare doar happy.gif
Cum a zis si argon, aia-i dacie cu carburator (are martor pt soc), deci n-are limitare. Si, de data asta, am sa trec de partea celor care se jura ca asa este. De altfel, la un moment dat am incercat si eu prostia asta. Dovada sta si ce am scris mai demult:
QUOTE(Muttley @ 7 Nov 2005, 19:45)
Personal, m-am dus cu a 2-a-n 90 km/h, turometrul era mult pe rosu, deci se poate...
*



Oricum, asta-i doar o alta polemica lipsita de rost... dry.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 13 Feb 2006, 19:12
Post #87


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Baieti, s-a discutat mult aici, acum sa va spun si din experienta mea. Am vazut cu ochii mei IN 2 BERLINE DIFERITE ( una '97, alta '96 ) urmatoarele : a2a: 90km/h, a3a: 130 km/h. Nici mie nu mi-a venit sa cred ca este posibil, asa ca am incercat si cu dacia mea de pe-atunci ( '99, carburatie ) ... intr-a 2a, la 5000 rpm avea doar ~ 65Km/h. Mai mult de 5000rpm nu i-am dat ca mi-a fost mila ( la asta i-a fost schimbata cutia de viteze pe cand era in garantie, si am impresia ca are rapoartele putin mai mici: estimez cam cu 200rpm mai mult fata de cealalta dacie a mea. Nu stiu daca este eroare, sau chiar difera rapoartele )

Din cate mai retin, in cazul celor 2 berline cu 90 intr-a 2a, turometrul era undeva ~ 6500rpm. ( ambele aveau motorul standard de 1.4, carburatie, fara nici un fel de modificare )

Trageti si voi ce concluzie doriti ... eu am vazut cu ochii mei ( bine, nu contest ca vitezometrul ala nu are eroarea lui, dar totusi )

This post has been edited by LYM: 13 Feb 2006, 19:18


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Feb 2006, 21:30
Post #88


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.448
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




OK, dacia prin de 90 km/h cu reapta a 2-a. Dar e pacat de ea!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hunedoreanul
post 13 Feb 2006, 21:41
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 February 06
From: Deva - romania




salutari , si tin sa apreciez munca buna pe care o faceti aici. cu turele si implicit top speedu dacilor tin minte ca au mai existat niste divergente de opinie acum vreo cateva lunii , parca la ''grupuri conice''(daca nu ma insel) si pana la urma nu sa ajuns la nici un rezultat. sar putea sa mai am pozele salvate pe undeva prin calculator pentru ca am urmarit toata discutia.


--------------------
dacia 1600 - HD-87-VAL
DACIA IS THE BEST , DRIVE ONE MILE AND PUSH THE REST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 13 Feb 2006, 21:46
Post #90


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(hunedoreanul @ 13 Feb 2006, 21:41)
cu turele si implicit top speedu dacilor tin minte ca au mai existat niste divergente de opinie acum vreo cateva lunii , parca la ''grupuri conice''(daca nu ma insel) si pana la urma nu sa ajuns la nici un rezultat. sar putea sa mai am pozele salvate pe undeva prin calculator pentru ca am urmarit toata discutia.
*



Intr-adevar, a fost o zi memorabila wub.gif . Si rezultatele au existat, mai exista ramasite din ele p-acolo... happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 17:55
Forum Renault