Dacia 1310 -Green Frog, 1984
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 -Green Frog, 1984
MuciX |
![]()
Post
#121
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#122
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
s-a facut tot, rateurile erau de la distributia decalata cu un dinte.....am pus-o la punct a mers juma de ora apoi a inceput iar...cazuse si bobina
![]() ![]() Concluzie : a trebuit pana la urma sa ma tarai tot eu pe sub ea ![]() Chiulasa a fost mesterita de mine cap-coada cu exceptia planarii.....aia a mers din prima ![]() Tabla e super-ok,am pus autogenul la un suport de cric pe dreapta fata(era cazul) in rest toate bune......Eu o tin in curte si cand mai am timp mai bag o ora-doua de mestereala,noroc de vremea asta care tine cu mine.....la primavara o vopsesc total si sper sa o pot atesta..... De priceput ma pricep si eu atat cat trebuie ca sa iasa o dacie ok(tinand cont ca nu prea am conditii dar as avea ceea ce-mi trebuie)..... Btw : am avut si eu un Bayerische E46-320 benzina,l-am dat ...o masina buna cu distributie pe lant ![]() This post has been edited by sobolan: 9 Nov 2015, 18:33 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
1310CL |
![]()
Post
#123
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
A iesit super bine la pensula,e foarte curat compartimentul motor la tine.
![]() O intrebare in legatura cu masina ta,la mine la esapamentul spate am gasit ceva ce n-am vazut pe restul daciilor mai vechi,ma intrebam daca a avut si a ta pus asa ceva,din cate am auzit asa veneau din fabrica...desi am unele indoieli,pun o poza cam miscata,nu merge s-o rotesc dar sper sa se inteleaga. ![]() This post has been edited by 1310CL: 10 Nov 2015, 10:22 Attached thumbnail(s) DSC_0168.JPG ( Size: 857.11k ) Number of downloads: 762 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#124
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Toate au avut agrafa respectiva,la unele a disparut in decursul anilor,din motive lesne de ințeles(las'ca merge și așa!).
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
QUOTE(sobolan @ 9 Nov 2015, 17:45) ce e curios ca baba asta a mea are o tabla asa de groasa si buna,mai buna decat era pe fosta dacie din 98.... Nu e ciudat deloc. Ca regula generala, Daciile cu cat sunt mai vechi cu atat sunt mai solide. Alea produse la mijlocul anilor '90 is renumite pt. tabla incredibil de proasta cu care au iesit din fabrica. Nici alea de dupa 2000 nu-s departe. Daca te uiti pe strada la Daciile produse in perioadele amintite mai sus, rar vezi una care sa nu fie atacata tare de rugina si pe care tabla sa stea ca lumea. E drept ca nici proprietarii nu prea au avut grija de ele, dar astea au plecat cu un handicap din start. Confirm si eu ca s-a schimbat legea privind vehiculele istorice. Acum e suficient ca masina sa aiba peste 30 de ani vechime si, fireste, sa fie originala si in stare tehnica si estetica buna. |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
MuciX |
![]()
Post
#126
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Pai una dintre conditii pentru inmatricularea ca vehicul istoric este ca vehiculul fie "recunoscut" de catre un club auto, respectiv Retromobil. Si imi vine greu sa cred ca vor admite orice masina, care nu se afla in stare buna si/sau prezinta modificari neconforme cu perioada.
Pe langa asta, toate I.T.P.-urile se fac direct la R.A.R. deci clar trebuie sa fie in stare buna. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
maho |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(1310CL @ 9 Nov 2015, 13:36) cand s-a fabricat ultimul model ,adica 1992.... Asta de unde-ai scos-o ? "1310", ca model (si, mai ales, NUMAR de model = 1310), s-a fabricat pana in 2004. QUOTE(MuciX @ 9 Nov 2015, 17:53) Cat despre tabla, da stiu ca in anii 90 a scazut mult calitatea in cazul daciilor De fapt a scazut (calitatea tablei) cam de prin '85, de cand l-a apucat pe "ceasca" obsesia economiilor la toate, si obsesia achitarii datoriei externe; dupa ce l-au aranjat, nu se putea reveni instant la vechea calitate a tablei, pt. ca oamenii erau aceiasi, mentalitatea lor se stricase ("las' ca merge si-asa"), utilajele de productie erau uzate si imbatranite. Din pacate, se trecuse (luati de valul "capitalismului") la o societate de consum, in care un obiect nu trebuia sa te mai tina "o viata", ci trebuia inlocuit (in beneficiul material al producatorilor) cat mai repede. QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2015, 10:39) Din pacate. Prea putini din cei care fac un itp (mai ales din angajatii r.a.r.) stiu cu ce se mananca o dacie veche. La ce drec' sa m-astept, daca am intalnit angajati in service renault, care habar-n-au sa porneasca o dacie veche la cald (cu acc. calcata)?! Sau, mai rau, vad aici, pe forum, posesori care n-au citit manualul de utilizare si nu stiu lucrul asta...(doar un exemplu, ca la dacie sunt multe, nu poti sa ai pretentia sa te urci la covrig, sa dai cheie si sa pleci; tre' sa si gandesti nitel inainte, da' unii n-au cu ce). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
MuciX |
![]()
Post
#128
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Stiu ca tu ziceai ca ai avut niste "contre" cu cei de la R.A.R. Ce ma bucura pe mine la obligativitatea efetuarii I.T.P. direct la ei este ca sunt mai multe sanse ca acea verificare sa fie "pe bune" si aici ma refer la rigurozitate. Mai putine sanse sa vedem csenoane, tricsenoane, leduri puse acolo unde nu au ce cauta, vicii la trenul de rulare, etc.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Ov |
![]()
Post
#129
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(maho @ 10 Nov 2015, 15:07) Prea putini din cei care fac un itp (mai ales din angajatii r.a.r.) stiu cu ce se mananca o dacie veche. Nu te plange, m-am dus cu ims-ul si erau sa darame cosmelia cu el cand au plecat cu a 1-a de pe loc, a sarit m-ul ca un cal naravas, mai mai sa-l arunce pe tinerel de pe scaun. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
maho |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2015, 15:13) la R.A.R. Ce ma bucura pe mine la obligativitatea efetuarii I.T.P. direct la ei este ca sunt mai multe sanse ca acea verificare sa fie "pe bune" si aici ma refer la rigurozitate. Mai putine sanse sa vedem csenoane, tricsenoane, leduri puse acolo unde nu au ce cauta, vicii la trenul de rulare, etc. Eu vorbesc doar pt. masina mea, nu pt. altii: cei de la r.a.r. au fost total pe dinafara, si toate i.t.p.-urile (in alte parti) le-am facut pe bune, daca am avut probleme, le-am rezolvat inainte de revenire. @Ov: tocmai de-aia zic. Cer un tratament corect, nu binevoitor (dar care-ar putea pune in pericol pe altii), nici rauvoitor. Interesul tuturor sa fie siguranta circulatiei, nu scoaterea unora de pe drumuri, sau profitul altora. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#131
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(1310CL @ 10 Nov 2015, 11:20) A iesit super bine la pensula,e foarte curat compartimentul motor la tine. ![]() O intrebare in legatura cu masina ta,la mine la esapamentul spate am gasit ceva ce n-am vazut pe restul daciilor mai vechi, ma uit maine,habar n-am daca are sau nu ! QUOTE(iustin_uap @ 10 Nov 2015, 11:28) Nu e ciudat deloc. Ca regula generala, Daciile cu cat sunt mai vechi cu atat sunt mai solide. Alea produse la mijlocul anilor '90 is renumite pt. tabla incredibil de proasta cu care au iesit din fabrica. asa stiam si eu,pana in 89-90 au fost ok la tabla..... QUOTE(maho @ 10 Nov 2015, 16:07) De fapt a scazut (calitatea tablei) cam de prin '85, de cand l-a apucat pe "ceasca" obsesia economiilor la toate, si obsesia achitarii datoriei externe; nu prea cred...in 85 a luat tata una noua(ca asta verde) si era la fel de tanc la tabla.... QUOTE(MuciX @ 10 Nov 2015, 16:13) Stiu ca tu ziceai ca ai avut niste "contre" cu cei de la R.A.R. Ce ma bucura pe mine la obligativitatea efetuarii I.T.P. direct la ei este ca sunt mai multe sanse ca acea verificare sa fie "pe bune" si aici ma refer la rigurozitate. Mai putine sanse sa vedem csenoane, tricsenoane, leduri puse acolo unde nu au ce cauta, vicii la trenul de rulare, etc. Dapai dacia=failure ![]() ![]() ![]() QUOTE(Ov @ 10 Nov 2015, 16:19) Nu te plange, m-am dus cu ims-ul si erau sa darame cosmelia cu el cand au plecat cu a 1-a de pe loc, a sarit m-ul ca un cal naravas, mai mai sa-l arunce pe tinerel de pe scaun. e adevarat ca trebuie facut itp doar la RAR la astea istorice domnule OV ? ![]() Azi....am desfacut mai tot.....sa vad cum le-oi pune la loc acum ![]() si ultima poza cu dedicatie : @ 1310CL ![]() This post has been edited by sobolan: 10 Nov 2015, 22:35 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#132
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sobolan |
![]()
Post
#133
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi de raspuns,cred ca renunt la acel probabil atestat,nu-s sigur dar asa cred acum,mai vad eu
![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 10 Nov 2015, 23:58 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#134
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Dacia cade daca o faci prost sau tragi foarte tare/mult de ea
Eu la purcica de 4 ani nu am facut nimic in afara de ulei/antigel/lichid de frana Un vehicul istoric nu e o masina de mers zi de zi (si aici motivele sunt multe, cel principal fiind uzura si riscul crescut de accident), si la cateva sute, hai o mie, doua de km pe an cat faci cu o astfel de masina n-ar trebui sa se strice nimic la ea. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
MuciX |
![]()
Post
#135
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Trebuie sa imi caut si eu un garaj ca lumea, ce-i drept. In acelasi timp voi vrea totusi sa merg cu ea, nu neaparat in fiecare saptamana la cumparaturi, dar nici doar pentru parade nu as tine-o.
Eu sunt curios de niste optiuni pentru o asigurare. In caz de ceva, un RCA ne-ar da dauna totala la un far spart, cel mai probabil. Stiu ca astia nu fac asigurari casco pentru ce-i mai vechi de 10 ani, dar poate se gaseste o alta forma. Unii oameni (faimosi, ce-i drept) isi asigura fundurile, oi putea sa asigur si eu ursul. ![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#136
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
@ OV
![]() ![]() @muciX : din ce vad eu ,daca o faci vehicul istoric,devine "bibelou" de show ....nu asta intentionez la Dacie,am cu ce merge dar vreau s-o exploatez zi de zi .... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#137
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu e vorba ca devine bibelou de show. Stiu oameni care se bucura aproape zilnic de masini, dar personal in traficul din bucuresti si pe strazile actuale mie mi-ar fi frica sa merg
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@mucix, sobolan.
Stiti care-i faza? Dupa ce incepeti sa va dati seama cata bataie de cap inseamna orice reparatie, si cam incepeti sa aveti idee amandoi, o sa ajungeti amandoi la concluzia ca "aia" e masina de relaxare. Si nu "de show", relaxare la mine o insemnat la fel de bine sa iau amenda de depasirea vitezei. Pe autostrada ![]() Si desi in momentul de fata diferenta finainciara intre a avea o dacie atestata sau nu e insignifianta, banui ca in timp o sa se simta si asta. This post has been edited by bucatzel: 11 Nov 2015, 10:59 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
1310CL |
![]()
Post
#139
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@sobolan: Ai cel mai smecher sistem de prindere la toba finala nu mai are moarte-n veci....cand vorbeam de atestat ma refeream la 1310 TX,TLX(ochelaristele) alea pana-n 1992 s-au fabricat,din cate stiu eu,nu ma refeream strict la toata gama 1310.
Pan'la urma eu cred ca platesc timbrul si stau linistit..oricum sunt putini cei care inca mai doresc sa foloseasca batrana 1310 ca masina de zi cu zi...btw,ceva cutie in 5 la broasca verde pe viitor?? This post has been edited by 1310CL: 11 Nov 2015, 13:27 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
sobolan |
![]()
Post
#140
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(1310CL @ 11 Nov 2015, 14:26) niciodata,cutiile in 5 is problematice(eu am reparat una mai demult si dupa vreo 15oookm a cazut iar.....avea din fabrica helicoil pe filete in aluminiu(ce cretini !!! ) la flansa de sub capac si s-au slabit,pe vremea aia nu foloseam TL pe suruburi si a facut tot felul de jocuri pe acolo,a doua a murit aiurea,numai experiente nasole am avut cu ele,a treia mergea stas-asa am dat masina)....pentru oras nu ai nevoie in mare decat de 4....poate un 4 cu planetare scurte....sau poate asta am deja(ma bag eu sub ea sa vad)... This post has been edited by sobolan: 11 Nov 2015, 22:44 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Daca nu cumva a fost schimbata cutia (si planetarele, cu ea), atunci ai planetare lungi la a ta.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#142
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 12 Nov 2015, 12:34) stai calm....nu e regula,84 a fost un an de trecere de la 1300 la 1310 ,nu se stie exact....o sa ma uit eu dar nu e regula ! au fost prin 83 dacii 1310 cu bord de 1300.....a mea are aerisirile spate de 1300....84 a fost un an "incalcit" in istoria dacia... Azi,am reparat masa la faruri cu papuc de cupru si saibe de inox,am pus becuri de ceata galbene,am finalizat cam tot,mai vad eu ce mai fac......i-am pus si cel mai ieftin claxon "de firma" marca Hella (suna asa mai vintage,exact ceea ce-i trebuia)....pe viitor ma leg de capetele de bara de la directie,bieletele trebuie sa dispara din peisaj.....franele-s brici,la jumate de pedala ingheata tot,pompa din remat isi face treaba(nu incurajez pe nimeni sa faca asa ceva,sfatul meu e sa va luati pompe de frana noi/seturi reparatie noi,nu va jucati cu frana mai ales la dacie). Am pus ceara in lonjeroane,1 litru si mai pun.....ce mi-a placut la tuburile astea e ca au un furtun cam de 5ocm si la capat o duza din bronz care "scuipa" ceara 360 grade.....super ! Am indoit capota,uitai ceva sub ea si cand s-o inchid...poc....pe dublura....ca naiba,am indreptat-o cat de cat.....am lipit electrozi cu aparatul de sudura de indoitura apoi am tras....cat de cat s-a scos......am refacut si stratul de mastic de sub dublura cu kit montaj ! This post has been edited by sobolan: 12 Nov 2015, 21:22 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Stau f. calm, desi ai mai intrebat si acu' vreo doua saptamani, si ti s-a raspuns la fel.
QUOTE(iulica89 @ 28 Oct 2015, 23:31) Lungi sunt planetarele. Daca planetarele intra in cutie(pe semering) sunt lungi-asa au fost pana-n 85-86. QUOTE(sobolan @ 29 Oct 2015, 00:06) tnks ![]() Spor la treaba, maine. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#144
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mersi mult maestre......
![]() ![]() UPDATE: noaptea ![]() ![]() ![]() Ce imi place mult la ea is scaunele cu arcuri in ele ....parca ma imbratiseaza,scaunele astea din spuma de pe masinile noi is de kko. This post has been edited by sobolan: 13 Nov 2015, 01:43 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#145
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
la naiba
![]() ![]() BTW,pompa mea de frana e FI 19 mm ,dublu circuit .....wtf ? eu am zis ca-i simpla ![]() This post has been edited by sobolan: 14 Nov 2015, 01:14 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
De ce sa fie cu simplu circuit ?
Mai degraba cu dublu circuit si 3 conducte (cele cu 4 conducte au i.c.p.). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sorin105 |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Iti mai lipseste inima de cheder sa fie masina ca noua,pentru tine am pret preferențial!
Iese super masina,spor la treaba. This post has been edited by sorin105: 14 Nov 2015, 19:00 Attached thumbnail(s) FB_IMG_1447520056382.jpg ( Size: 18.6k ) Number of downloads: 179 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#148
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(maho @ 14 Nov 2015, 11:15) De ce sa fie cu simplu circuit ? Mai degraba cu dublu circuit si 3 conducte (cele cu 4 conducte au i.c.p.). mai degraba,asa e....celelalte cu icp is in tandem ,de multe ori multi nu stiu sa le amorseze corect inainte de montaj si de aici problema lor sau aerisesc circuitul la pedala,intra tumburucul din sonda pe pistonul nr 1 si nu mai ai frane decat pe jumate de circuit......is multe de zis acolo.... QUOTE(sorin105 @ 14 Nov 2015, 19:59) Iti mai lipseste inima de cheder sa fie masina ca noua,pentru tine am pret preferențial! Iese super masina,spor la treaba. Inima de la chederul meu e neagra....ar merge ce ai tu...vorbim pe pm ! Azi am scor iar troaca la plimbare...merge vis,am foit-o pe ici pe colo,apa sta la 85,pe loc a mers in ralanti cam 10 min si a urcat la 90 de grade(elicea e de kko)......ideea e ca ELV-ul merita,la vara il pun(mersi sorine) ...... Si o "solutie" anti-bisnitareala,preluata de la altii....mai puteti prelungi viata bratelor IPAS fara sa dati sume astronomice pe ele ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
In perioada aia deja se punea inima neagra de cheder.
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#150
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
pai,explica-mi si mie te rog,cum se amorseaza o pompa cu ICP,noua,montata pe masina(fara gluma),multumesc !
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 10:27 |