Dacia 1410 Sport '85, Reconditionare/restaurare
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1410 Sport '85, Reconditionare/restaurare
Rob3rto |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|||
sorin105 |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 17 Apr 2017, 17:39) Te invidiez pt carburtoarele alea daca-s functionale! Axa o ai? Daca da, sa-i faci niste poze, nu de alta dar sa n-ai surprize ![]() Nu stiu daca sunt funcționale,deschid clapetele,,nu sunt blocate,le-am suflat,o sa desfac "trompetele" sa scot sita sa vad ce se ascunde înăuntru,sa nu fie pline de cine mai stie ce gunoaie. Axa este,este ce trebuie..mai îmi trebuie tijele,sper sa fac rost de ele in 1-2 săptămâni si sa ma apuc de treabă. Trebuie sa studiez motorul foarte bine,îmi va trebui o notiță tehnică. Chiuloasa va pleca joi la verificat,desfăcută si curățată. Poate vin la Ploiesti intr-un weekend sa ne uităm la carburatoare. This post has been edited by sorin105: 17 Apr 2017, 19:04 Attached thumbnail(s) received_1419976018062387.jpeg ( Size: 349.86k ) Number of downloads: 1129 received_1419976248062364.jpeg ( Size: 281.47k ) Number of downloads: 1133 received_1419976184729037.jpeg ( Size: 248.15k ) Number of downloads: 1122 20170415_132049.jpg ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 1116 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#423
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
vrei sa zici ca piesele de mai sus,se vor constitui intr-un motor?
par trecute in rezerva... |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#424
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
axa o tii in motorina si-o "scoti" ....da' pistoanele par a se fi intalnit cu vremuri grele,daca-s integre la fuste si nu au ciobituri/fisuri is ok,sa le masori bine diametrul si ovalitate mai ales jos la fusta....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(razvan1985 @ 17 Apr 2017, 20:40) Daca sunt ruginite înseamnă ca sunt trecute in rezervă?Am vazut axa ciobita intr un motor si funcționa. Piesele le-am băgat in motorină,vor pleca la curățat. QUOTE(sobolan @ 17 Apr 2017, 20:48) axa o tii in motorina si-o "scoti" ....da' pistoanele par a se fi intalnit cu vremuri grele,daca-s integre la fuste si nu au ciobituri/fisuri is ok,sa le masori bine diametrul si ovalitate mai ales jos la fusta.... Pistoanele sunt de aruncat,voi face altele noi,am vorbit,mai durează câteva zile sa isi revină lumea din beție si sa se apuce de treaba. Chiar daca motorul a stat afara 15 ani intr un sopron se va reface cu piese de calitate in asa fel sa reziste,am discutat cu mai mulți posesori de alpine,se poate pastra blocul de alpine si set motor de dacie 1.4 sau 1.6,eu o sa fac motorul pe 1.4 cu pistoane cocosate. Daca are cineva cartea tehnică a motorului sa o posteze,ca am cautat si nu am gasit nimic. |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Cu set de 1.4 de Dacie o sa ai R.C. foaaarte mic, la 1.6 se schimba treaba, volumul cilindrului fiind mai mare
![]() Esti un om mega norocos, ai axa de aspirat... Daca asculti pe aici si vrei sa o arunci, o primesc cu cea mai mare placere ![]() ![]() Pistoanele de Alpine aspirat nu arata asa, acolo cred ca si-a bagat cineva nasu' pe-acolo. Eu nu mi-as bate capul cu aia de la Slatina si as baga un set de 1.6 cu arbore cu tot ![]() ![]() This post has been edited by Rob3rto: 18 Apr 2017, 10:47 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#427
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Treaba cu axa ciupita...
Faceam referire in special la pistoane,bolturi ruginite... Axa,daca nu a "sapat" rugina in ea,iese la fata,total de acord. Am o axa Renault 11,impecabila,cu exceptia unei came ciupite,nu ma risc sa o montez,realizez ca va face tachetul zob ! |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 18 Apr 2017, 11:46) Cu set de 1.4 de Dacie o sa ai R.C. foaaarte mic, la 1.6 se schimba treaba, volumul cilindrului fiind mai mare ![]() Esti un om mega norocos, ai axa de aspirat... Daca asculti pe aici si vrei sa o arunci, o primesc cu cea mai mare placere ![]() ![]() Pistoanele de Alpine aspirat nu arata asa, acolo cred ca si-a bagat cineva nasu' pe-acolo. Eu nu mi-as bate capul cu aia de la Slatina si as baga un set de 1.6 cu arbore cu tot ![]() ![]() La masini si piese auto chiar am noroc "maxim".Aceste motor il stiam de 2-3 ani,doar ca a fost de durată,deoarece proprietarul a avut un 1300 si il punea pe masina.dar a vândut masina si m-a sunat sa imi spună dacă il mai doresc..nu am stat pe gand. Motorul a funcționat,a fost desfăcut pentru a fi reparat,dar din lipsa pieselor,probabil si a banilor a renuntat.. Axa o trimit prin posta,am adresa ![]() QUOTE(razvan1985 @ 18 Apr 2017, 15:06) Treaba cu axa ciupita... Faceam referire in special la pistoane,bolturi ruginite... Axa,daca nu a "sapat" rugina in ea,iese la fata,total de acord. Am o axa Renault 11,impecabila,cu exceptia unei came ciupite,nu ma risc sa o montez,realizez ca va face tachetul zob ! Partea de set motor se va arunca,pistoanele vor merge la facut.,am vorbit deja sa imi faca 4 bucăți,probabil o sa le fac de 1.6. Am desfăcut carbutatoarele,sunt curate,nu ma asteptam,norocul a fost ca au fost închise clapetele si au avut sita in fata la trompete si nu avut ce sa intre. Unul are nevoie de membrana de sprit,am comandat-o de la unix,pentru carburator dellorto 45 nu se găsesc set de reparație in Ro,dar membrana merge de la dellorto 40. Am comandat garnitura de chiuloasa si garnitura de la capacul de culbutori. Mai rămâne sa rezolv cu tijele,zic ca in 2 săptămâni le fac sau comand dupa ebay. Attached thumbnail(s) 20170418_201314.jpg ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 945 20170418_201320.jpg ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 110 20170418_201333.jpg ( Size: 1.75mb ) Number of downloads: 111 20170419_150018.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 115 20170419_150025.jpg ( Size: 1011.57k ) Number of downloads: 113 20170419_150033.jpg ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 125 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
La ce bani ai gasit garnitura de chiulasa?
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#430
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Rob3rto @ 20 Apr 2017, 19:04) 80 de lei plus curierul 30 lei,ultima pe stoc.. ![]() Au sosit culbutori si arculetele. Luni aflu daca mi se va trimite din Franța tijele. This post has been edited by sorin105: 21 Apr 2017, 15:36 Attached thumbnail(s) 20170421_140113.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 171 20170421_140138.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 159 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
După o perioadă de liniste si munca la masina revin cu poze de la klausenburg.
Față de anul trecut pot spune ca a fost "dezastru" din cauza problemelor tehnice,fisurarea unui disc de frana de la Pitesti la Târgu Secuiesc. Schimbarea fuzetei si blocarea etrierului. Una peste alta a fost ok,m-am distrat si voi continua sa modific masina in asa fel sa nu mai am probleme. Urmează sa montez discuri de.frână ventilate de gordini si sa pun motorul de alpin,pana la editia următoare https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...562026997337182 This post has been edited by sorin105: 15 May 2017, 21:53 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
După o lunga perioadă am gasit capacul de culbutori.
Pot spune ca este un moft,ca design si foarte rar si scump. Dar tot ce este rar este scump.Se va monta pe sportiva visinie,de la bun inceput am vrut sa fie mai diferită. O sa vina si un carburator dublu corp weber,momentan trebuie sa gasesc galerie si il voi monta. Attached thumbnail(s) downloadfile_4.jpg ( Size: 3.9mb ) Number of downloads: 177 downloadfile_5.jpg ( Size: 96.27k ) Number of downloads: 185 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#433
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Până la urmă la cât ți-a lăsat Dani capacul?
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Ov |
![]()
Post
#434
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce model de weber ii pui? Ce a fost pe r12 1.4 ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#435
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 24 May 2017, 21:24) Din punctul meu de vedere l-am cumparat ieftin,la cat de valoros este ca istorie si raritate. QUOTE(Ov @ 25 May 2017, 09:19) De r12.Motorul 1.4 clasic de dacie,vreau sa ii dau chiuloasa jos sa il comprim,chiar daca fac 1000 de km pe an.Eu zic ca merita modificarea facuta. Am un weber asemănător cu 32-ul,nu am gasit seria pe el,seama cu weber 32 doar nu stiu ce jiglere are in interior,l-am dus la un nene sa il curete si sa il regleze,mai trebuie tabla regaurita pentru a il pune pe o galerie dublu corp de dacie. La vara am ce mesteri. ![]() This post has been edited by sorin105: 25 May 2017, 17:38 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
payty |
![]()
Post
#436
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Axa sigur e de Alpine?
Ca la motorul asta ea iese prin bloc si antreneaza pompa de apa. Si are si un cuzinet acolo iar diametrul de la acel capat e mai mic, nu 38mm ca la restul. Am avut una impecabila la un moment dat si asa era, cum am zis mai sus. Legat de pistoane, stii cumva pe cineva care poate face pistoane pe comada ? Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 4.16k ) Number of downloads: 167 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#437
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(payty @ 25 May 2017, 21:59) Axa sigur e de Alpine? Ca la motorul asta ea iese prin bloc si antreneaza pompa de apa. Si are si un cuzinet acolo iar diametrul de la acel capat e mai mic, nu 38mm ca la restul. Am avut una impecabila la un moment dat si asa era, cum am zis mai sus. Legat de pistoane, stii cumva pe cineva care poate face pistoane pe comada ? Axa mea este de alpine,nu ma pricep,mi-au confirmat băieții care au. Legat de pistoane este o firma la Slatina sau 2-3 meseriași particulari care fac asa ceva,trebuie sa ai pistonul vechi ca model si iti toarnă.Destul de scump,500-600 lei toate 4 ![]() Eu am avut 4 pistoane brute cumpărate de 2-3 ani de la un mosulet,i le-am dat sa le prelucreze,încă nu am fost sa le iau,o sa ma duc dupa ca gasesc blocul motor de alpine,ca al meu este de dacie si nu vreau sa am probleme cu ungerea la anumite turatii. This post has been edited by sorin105: 27 May 2017, 14:10 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Am schimbat radiatorul la masina si am vazut ca se încălzește destul de tare,la limită..
Cu ce solutie sa il curăț? |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#439
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
otet....baga otel in el si lasa-l asa juma' de ora,il mai clatesti si mai bagi la nevoie.....dat jos de pe masina,nu recomand otet in insatalatia de racire !
Poti incerca si metoda hardcore cu detartrant dar se poate gauri daca-i vechi.....asta o faci pe propria raspundere. This post has been edited by sobolan: 5 Jun 2017, 22:00 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#440
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 5 Jun 2017, 20:26) Am schimbat radiatorul la masina si am vazut ca se încălzește destul de tare,la limită.. Cu ce solutie sa il curăț? 1. verifica daca atunci cand aprinzi/stingi farurile se modifica indicatia de temperatura. Daca da, atunci refa legatura de masa de la alternator la caroserie. 2. eu am dus radiatorul la niste baieti care i-au desfacut lateralele si l-au curatat mecanic pe interior. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#441
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 5 Jun 2017, 21:26) Am schimbat radiatorul la masina si am vazut ca se încălzește destul de tare,la limită.. Cu ce solutie sa il curăț? Detartrant pur daca e dat jos radiatorul, poti lasa o zi la orizontala fara sa-l afecteze.A iesit tot malul ara maroniu,ruginiu.Sau diluat 50/50 cu apa lasat 10 minute cu motorul in functiune. Am renuntat la radiatorul mic ptr ca mergea prea mult electroventilatorul.Am pus din ala mare. |
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 5 Jun 2017, 22:59) otet....baga otel in el si lasa-l asa juma' de ora,il mai clatesti si mai bagi la nevoie.....dat jos de pe masina,nu recomand otet in insatalatia de racire ! Poti incerca si metoda hardcore cu detartrant dar se poate gauri daca-i vechi.....asta o faci pe propria raspundere. Radiatorul este de aluminiu. Ma gândeam la varianta cu otet,dar nu cred ca functioneaza,se gaseste o solutie de curățat sistemul de răcire,o fi bună? Sau povesti si aruncat bani pe fereastra? QUOTE(Ov @ 6 Jun 2017, 13:35) 1. verifica daca atunci cand aprinzi/stingi farurile se modifica indicatia de temperatura. Daca da, atunci refa legatura de masa de la alternator la caroserie. 2. eu am dus radiatorul la niste baieti care i-au desfacut lateralele si l-au curatat mecanic pe interior. Când dau drumul la aeroterma se ridica acul,ma gândeam sa il duc la cineva specializat sa il desfacă si sa il curete/refacă. Ce rol are minusul de la alternator ? Eu nu am gmv,elice de plastic si "capac" distributie aer cum este la aro/tractor. QUOTE(dacia_gpg @ 6 Jun 2017, 15:10) Detartrant pur daca e dat jos radiatorul, poti lasa o zi la orizontala fara sa-l afecteze.A iesit tot malul ara maroniu,ruginiu.Sau diluat 50/50 cu apa lasat 10 minute cu motorul in functiune. Am renuntat la radiatorul mic ptr ca mergea prea mult electroventilatorul.Am pus din ala mare. La sportiva visinie am radiator mic,elice metalică si nu se încălzește peste 85 de grade nici moartă. Eu tind sa cred ca este si de la gpl,cumva blochează circuitul. Il mai dau jos,bag otet cald in el si il las 12/24 de ore,si vad daca a funcționat.Daca nu il arunc si ma duc in remat sa caut unul de injectata,poate acela este mai bun. |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Ov |
![]()
Post
#443
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 7 Jun 2017, 06:31) In lipsa unei legaturi bune ceasurile electrice nu-ti mai arata corect. Eu am patit fix chestia asta si dupa ce am dus radiatorul la facut si tot imi indica o temperatura foarte mare mi-a spus Dragos (Stormtrooper) sa verific legatura de la alternator. Dupa ce am refacut-o, indicatia de apa n-a mai urcat peste 80-85 de grade niciodata ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 7 Jun 2017, 07:31) ....ma duc in remat sa caut unul de injectata,poate acela este mai bun. Nu poate,sigur e cel mai bun!Vezi când îl iei,să fie cu tot cu furtune,sunt mai lungi! |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sorin105 |
![]()
Post
#445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Ov @ 7 Jun 2017, 15:33) In lipsa unei legaturi bune ceasurile electrice nu-ti mai arata corect. Eu am patit fix chestia asta si dupa ce am dus radiatorul la facut si tot imi indica o temperatura foarte mare mi-a spus Dragos (Stormtrooper) sa verific legatura de la alternator. Dupa ce am refacut-o, indicatia de apa n-a mai urcat peste 80-85 de grade niciodata ![]() Am rezolvat problema,îmi rămânea etrierul pe stânga blocat din cauza furtunului.. Eu am vazut ca incalzea roata,am schimbat etrierul dupa ce am ajuns de la Târgul Secuiesc. L-am curățat cu otet,este ok,pana acum,astept augustul de 40 de grade. ![]() QUOTE(Adrian Frigo @ 7 Jun 2017, 16:41) Multumesc pentru sfat! In weekend m-am jucat putin,am turnat câteva miezuri de jante gotti,dupa câteva zeci de încercări am reusit 80-90% sa fac unul. Mai ramane de finisat,centrat si vopsit. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...562026997337182 Attached thumbnail(s) 20170611_182742.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 113 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 11 Jun 2017, 21:34) ...am turnat câteva miezuri de jante gotti,dupa câteva zeci de încercări am reusit 80-90% sa fac unul. Unde l-ai turnat?Verificare cu ultrasunete îi faci sau...îl lași așa? P.S-interesante capacele de culbutori... ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#447
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 11 Jun 2017, 21:39) esti in Romania,ce dracu ' ...la primul viraj crapa de-o ia dracu' ,aluminiul din care-i facut jantele nu prea e aluminiu pur,mai are si magneziu,au aia si un CTC care-l verifica de goluri/fisuri etc.....probabil ca roata aia va fi folosita ocazional ca roata de rezerva. |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
4x4 |
![]()
Post
#448
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Sa zicem ca rezista materialul si ca e turnat bine... Ce faci cu buzele, le torni si pe alea?
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(sobolan @ 11 Jun 2017, 23:00) esti in Romania,ce dracu ' ... Nu neapărat!Am făcut eu verificarea la tuburile de oxigen,deci teoretic ar avea unde să le verifice.....totul e să vrei! ![]() QUOTE(sobolan @ 11 Jun 2017, 23:00) ....aluminiul din care-i facut jantele nu prea e aluminiu pur,mai are si magneziu,au aia si un CTC care-l verifica de goluri/fisuri etc...... Tocmai de aia am întrebat! ![]() QUOTE(Rob3rto @ 11 Jun 2017, 23:42) ... Ce faci cu buzele, le torni si pe alea? Asta sunt și eu curios.... |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 13:20 |