Dacia 1410 Sport '85, Reconditionare/restaurare
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1410 Sport '85, Reconditionare/restaurare
sorin105 |
![]()
Post
#361
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#362
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu e greu de gasit,au fost o serie prin 97 care aveau cutia asta......in remat orice gasesti.....rapoarte ? habar n-am,pe aia n-am desfacut-o,in carte nu e mentionata,mondiru e un teoretician si atat,eu pun pariu ca daca-l pui la niste "incercari" mai grele la fata locului se pierde
![]() ![]() 70 de cai.....adica 16 cai in plus de la o axa,o evacuare ,un carbelitor ? ma pui pe ganduri......eu spun real 60 dar "cu bataie" ,umflat.......volanta usurata nu-ti da cai,te lasa sa urci mai repede in ture si-ti da de cap in anumite scenarii chiar si la ralanti daca e usurata din "ureche" ..... cand o termini vin-o sa facem un "sprint" impreuna,eu am 62 de cai pe dacia mea,motor stock de 1400,te tine sa te pui cu rabla mea ? ![]() This post has been edited by sobolan: 5 Mar 2017, 19:07 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(sobolan @ 5 Mar 2017, 18:58) 70 de cai.....adica 16 cai in plus de la o axa,o evacuare ,un carbelitor ? Si in primul rand o chiulasa rectificata, ca de fapt aia-i "inima" motorului. Da, merge, vezi replica de raliu a lui Dan Spuderka. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#364
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
voi visati.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
maho |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Uite aici, dupa 0:30. Nu-i nici un vis, am vazut-o si-n realitate in actiune, acu' 2 ani, cand mergeam spre locul de adunare pt. intalnirea nationala (la motelul de pe dn1), m-a depasit pe mine (aveam ~75-80/h) si inca doua masini din fata mea, in curba (fara prea multa vizibilitate
![]() ![]() This post has been edited by maho: 6 Mar 2017, 11:05 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Rob3rto |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 4 Mar 2017, 23:14) .....motorul de 1,6 e INUTIL si lipsit de vlaga daca cumva iti trece prin cap sa-i pui un carfil monocorp.... Avut 1.6 cu carfil de 1.3-foarte multumit, diferenta mare fata de 1.4 Avut pe acelasi 1.6 dublucorp de Lada-extrem de multumit! Consum bun la mers omenesc si reprize bune de acceleratie ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
Un filmulet cu ea in actiune in 2015, la Brasov. Poate va ajuta cu ceva.
This post has been edited by iustin_uap: 6 Mar 2017, 14:00 |
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
sobolan |
![]()
Post
#368
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
film,film da' n-a pus-o nimeni pe dyno....eu am mai scris,voi credeti ce-o fi....in jurul unul bloc de dacie poti construi o mica bestie de maxim 90 de cai,asta ca sa si tina,adica sa fie safe cat de cat.....ca sa ajungi la 90 e musai turbina........eu nu contest ca o axa te ridica dar nu asa de sus,asta tot zic.....o chiuloasa da,mareste RC-ul,depinde....dar nu iei din astea 16 cai....eu asa cred,voi injurati-ma si gata.....
Ex,de cand am chiuloasa de 1600 porneste la rece fara soc probabil din cauza supapelor de admisie mai mari,paremi-se ca ar urca mai repede in ture,poate mi se pare....logica e ca motorul se decomprima deci devine mai puturos.......din 102-13 e 102-14.... La chiuloasa se poate lucra cu un biax la traseele de adm-ev,eu le-am finisat ca oglinda,nu marit,doar finisat dar degeaba daca nu-s facute si galeriile la fel......aici is multe de zis,se pot pune serpisori.....ca sa castigi acei 16 cai e de munca......vorbim ca sa ne aflam in treaba......eu am mai "mesterit" la o dacie prin anii 2000,repet ca vorbesc din experienta mea si nu baliverne..... Jur ca am curaj sa fac o line cu masina lui.....cu rabla mea verde...... QUOTE(Rob3rto @ 6 Mar 2017, 12:36) ce model era carburatorul,poti sa-mi zici ? eu pot face rost .....am auzit si eu ca astea de lada is faine la dacii ! This post has been edited by sobolan: 6 Mar 2017, 14:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Carburator de Lada 1200, prima clapeta foarte mica, iar clapeta a2a actionata vacuumatic. Am inteles ca cel de 1500 e mai bun ca asta. Prima clapeta e mai mare iar actionarea celeilalte se face mecanic... Partea buna e ca ambele seamana f mult cu carfilil si merg si jicloarele de carfil(in caz ca se vor marite pe a doua treapta, exista burghie si bormasina)
Am mai avut unul de Lada Samara, nou nout(primit de la colegul Muttley)... S-a comportat IMPECABIL pe 1.6-le de Dacie fara sa umblu la nimic in el. Cu el am scos cele mai mici consumuri, tragea foarte liniar si urca mai mult in ture. Cand l-am pus pe Alpine am umblat la surubul de amestec si am stricat toata jucaria ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Si eu am de pe Lada 1200 doar ca al meu are clapete egale si jigloarele de benzina diferite, pe camera 1 mai mare si pe camera 2 mai mic...alea de aer is egale...trage bine cu el, din cate imi aduc aminte e facut tot sub licenta Weber ca si carfilul
This post has been edited by BN64FLO: 6 Mar 2017, 22:55 |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
sobolan |
![]()
Post
#371
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Mersi de sfaturi,o sa incerc sa iau unul nou....de lada 1200
![]() This post has been edited by sobolan: 6 Mar 2017, 23:21 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Motorul de 1.3 este cel mai bun motor deoarece urca repede in ture,rezista la "talpă"
Motorul domnului Spuderka este un motor la care s-a muncit foarte mult,dovadă rezultatul de 85 de cai. Pentru motorul meu daca ajunge la 70 de cai cu un carburator weber 32 dir este de ajuns. Carburatorul de lada este foarte bun,sper sa pun mâna pe unul si sa il urc pe masina sa vad cum funcționează. Ieri am urcat "porcul" sus si până seara l-am pornit,dupa ce l-am luat la manivelă de câteva ori sa urce uleiul in rampa,pompa de ulei sa tragă ulei si sa faca presiune. A mers la ralati aproximativ 30-40 de minute,astăzi il mai las o ora la ralati. Astăzi pe seara il scot la un drum sa văd rezultatul munci mele. Attached thumbnail(s) 20170307_121732.jpg ( Size: 1.34mb ) Number of downloads: 614 20170307_121746.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 621 20170307_121754.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 612 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#373
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 8 Mar 2017, 08:30) Nu,urca mai greu in ture si atinge puterea maxima la 5250 de ture......cel mai repede urca in ture un motor de 1.4,are puterea maxima la 3200 de ture si e "patrat" sau ma rog,aproape "patrat" ...motoarele "patrate" is motoare de turatie in teorie si au randament mai bun......motorul tau,daca e cu palier marit,urca mai repede in ture fata de unul normal de 1.3 daca-i puneai volanta si kit ambreiaj de 200,asamblul asta fiind mai usor cu peste un kilogram decat cel de 180,dar spui ca ai usurat volanta.......e ok........e ok ca-l lasi la pe loc sa mearga,mai lasa-l si azi un pic inainte sa pleci cu ea pe roti,dupa 500 de km cand ai sa restrangi chiuloasa ii pui alt ulei....mergi pe Motul 15w50 ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Pe un Pepsi merge?
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#376
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Aveti amandoi dreptate
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 8 Mar 2017, 11:12) Nu,urca mai greu in ture si atinge puterea maxima la 5250 de ture......cel mai repede urca in ture un motor de 1.4,are puterea maxima la 3200 de ture si e "patrat" sau ma rog,aproape "patrat" ...motoarele "patrate" is motoare de turatie in teorie si au randament mai bun......motorul tau,daca e cu palier marit,urca mai repede in ture fata de unul normal de 1.3 daca-i puneai volanta si kit ambreiaj de 200,asamblul asta fiind mai usor cu peste un kilogram decat cel de 180,dar spui ca ai usurat volanta.......e ok........e ok ca-l lasi la pe loc sa mearga,mai lasa-l si azi un pic inainte sa pleci cu ea pe roti,dupa 500 de km cand ai sa restrangi chiuloasa ii pui alt ulei....mergi pe Motul 15w50 ![]() Cu volanta usurata si echilibrată si cu aprindere de golf,care urmează sa fie montată dupa rodaj,va urca in ture la aproximativ 7000 de ture,am văzutun motor in Pitesti si nu vorbesc prosti. Ralatiul datorită axei trebuie sa stea peste 1500 de ture,pot sa il reglez la 1000 dar functioneaza "întrerupt" Accelerarea va fi mai bruscă,presimt ca voi terminat câteva planetare. QUOTE(Rob3rto @ 8 Mar 2017, 23:17) Nu stiu ca nu am condus nicio dacie cu motor 1.6,a avut tata un papuc prin 94-96,din spusele lui tragea bine,dupa a facut pe comanda un break visiniu metalizat cu motor tot 1.6,dar nu l-a ținut mult. QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Mar 2017, 23:30) Fara sucuri cu chimicale,apa nu va mai place? ![]() QUOTE(sobolan @ 9 Mar 2017, 02:03) Usor,fara pariuri,eu vreau o lada de bere ![]() QUOTE(BLUE R 19 @ 9 Mar 2017, 02:23) Urmează sa fac un motor 1.4 si chiuloasa de alpine,chiuloasa o am,mai trebuie sa caut un bloc motor 1.4 cu arbore palier mic,cum am avut pe sportul visiniu,1.4 palier mic. Video cu motorul funcționând. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...562026997337182 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
Ov |
![]()
Post
#379
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 16 Jun 2006, 13:20) cursa la 1.6 e mai lunga decat la 1.3/1.4 deci nu prea are cum sa urce mai repede in ture teoretic cel mai ok motor si standard si pt modificari este motorul de 1.4 This post has been edited by Ov: 9 Mar 2017, 10:57 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Rob3rto |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 578 Joined: 1 January 11 ![]() |
Sa ne intelegem... Urca in ture mai repede pe loc, ori in sarcina? Pe loc, pt mine putin conteaza. In sarcina ar trebui sa urce mai repede, ca doar nu au proiectat inginerii aia un motor de 1.6 sa fie mai slab decat un 1.4
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1981
- PH 88 VBA
|
|
sobolan |
![]()
Post
#381
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu cred ca in sarcina urca mai rapid ala de 1.4.....ca nu e mai puternic,aia e altceva....ala de 1600 are puterea si cuplul la turatii mai mici,erau niste grafice dar nu dau eu de ele...
QUOTE(Ov @ 9 Mar 2017, 11:54) ![]() This post has been edited by sobolan: 9 Mar 2017, 16:07 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
Motorul de 1.6 este facut sa ducă greul la turati mici.
Aseară am iesit cu masina,va trebui sa desfac cutia din cauza plăcii de presiune,a mers bine si dupa a inceput sa patineze,deja mi-a mâncat toate zilele..astazi o bag in garaj si din nou pe demontat.. This post has been edited by sorin105: 10 Mar 2017, 10:17 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
sobolan |
![]()
Post
#383
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 10 Mar 2017, 11:57) S-a rezolvat cu încă o zi de munca.. Attached thumbnail(s) received_750696981770321.jpeg ( Size: 46.06k ) Number of downloads: 370 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
4x4 |
![]()
Post
#385
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Daca ai so faci ca si jantele, mai bine te opresti aici.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
johnybic |
![]()
Post
#386
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
nu o sa o faca ca jantele acolo doar sa jucat un pic si se pot reface usor ,la caroserie este deja alta mancare de peste nu se poate juca ca la jante in fiecare zi
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sorin105 |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 937 Joined: 7 October 11 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(4x4 @ 12 Mar 2017, 00:55) Ce treaba are jantele cu masina,jantele le-am facut cum m-am priceput,oricum nu le voi monta pe masina,au fost făcute sa le pun pe perete in garaj. Am alte jante mai "speciale"ca nu se mai umbla la pasajele spate. QUOTE(johnybic @ 12 Mar 2017, 02:34) nu o sa o faca ca jantele acolo doar sa jucat un pic si se pot reface usor ,la caroserie este deja alta mancare de peste nu se poate juca ca la jante in fiecare zi ![]() La caroserie nu ma "joc" eu,las specialiști sa se ocupe,eu doar fac poze ![]() This post has been edited by sorin105: 12 Mar 2017, 20:15 |
--------------------
dacia 1100/1300
dacia 1410 sport(under constructione)
71/84
|
|
M.C. |
![]()
Post
#388
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
QUOTE(sorin105 @ 9 Feb 2017, 11:28) Arcurile mai tari nu se monteaza pentru ca supapele sa deschida mai mult( nici nu ar avea cum din arcuri ,deschiderea mai mare se poate face doar prin folosirea unei axe cu camele mai inalte ),se monteaza pentru ca supapele sa inchida mai repede in turatii ridicate. Dar de aici pot aparea uzuri mai rapide ale axei cu came,culbutorilor,tachetilor impingatori care acum se pot strimba si sari mult mai usor in ture. QUOTE(sorin105 @ 9 Mar 2017, 10:37) Ralatiul datorită axei trebuie sa stea peste 1500 de ture,pot sa il reglez la 1000 dar functioneaza "întrerupt" Ralantiul neregulat nu este din cauza axei cu came, este datorat volantei care a fost usurata. This post has been edited by M.C.: 14 Mar 2017, 09:19 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
sobolan |
![]()
Post
#389
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(M.C. @ 14 Mar 2017, 09:33) Dar de aici pot aparea uzuri mai rapide ale axei cu came,culbutorilor,tachetilor impingatori care acum se pot strimba si sari mult mai usor in ture. Ralantiul neregulat nu este din cauza axei cu came, este datorat volantei care a fost usurata. exact ce-am scris si eu mai sus da' m-asculta cineva ? eu am impresia ca unii joaca GranTurismo prea mult si cred ca la o masina adaugi cai in nestire doar dintr-o axa.....un motor "tunarit" bine facut ca sa tina macar 40oookm e opera de arta si nu multi o reusesc.......de la arcurile alea o sa belesti ghidurile supapelor,culbutorii,tachetii,axa chiar si blocul in cele din urma,forta de apasare e suportata de axa,axa sade in palierele blocului si asa sub-dimensionate....presimt ca o sa bucsezi blocul la palierele axei ![]() This post has been edited by sobolan: 14 Mar 2017, 10:40 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
M.C. |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
![]() Dar este masina lui, si face ce doreste cu ea. Probabil ca in urma acestor modificari, isi asuma riscul uzurilor mai accentuate ale motorului, care , evident, se va defecta mai repede. This post has been edited by M.C.: 14 Mar 2017, 14:06 |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:36 |