DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........

paulp
post 17 Nov 2005, 10:19
Post #151


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Raluam pentru tataie. EU am facut proba la Iasi. Andrei la Kolbensmidhtu lui de 2000m . Rezultatele sint aceleasi. smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 17 Nov 2005, 10:35
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Nu inteleg, ce proba ai facut, sau numa' glumesti?


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 17 Nov 2005, 10:46
Post #153


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 11 February 04




Pai la ora asta benzinarele sunt lasate in urma de turbodieseluri de capacitate cilindrica echivalenta. Merg destul de des cu un Passat 1,9TDI de 130 CP 6 viteze. Masina este un deliciu. Merge excelent, consuma putin, confort cat cuprinde. Prin comparatie un motor de 2,0 16V benzina de 136 CP merge mai prost, trebuie turat tare si consuma mult.
In termeni de performanta pura un motor pe benzina e mai bun, adica in ceea ce priveste 0-100kmh 0-1000m, etc. Dar in ceea ce priveste utilizarea zilnica, reprize de exemplu, un diesel se impune. Si de ce sa nu ne mandrim cu asta: consumul este sensibil mai mic decat la o masina pe benzina. Totodata un diesel are o valloare mai mare la revanzare si este mult mai cautata ca masina SH.
Partea proasta la diesel: revizii mai dese si mai scumpe, piese mai scumpe, mecanici buni greu de gasit si ticalosi de felul lor, combustibil de calitate proasta la pompele din RO.
Concluzie: Imi place dieselul si de-abia astept sa imi permit unul bun!


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 17 Nov 2005, 11:25
Post #154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




QUOTE(paulp @ 16 Nov 2005, 22:18)
Nea Kunzite, ca sa pricepi ce e cu cuplu asta de-l tot laudam noi, fa matale o experienta cu orice benzinara sub 2L, si baga I-a la o panta de sa zicem 5%, ridica piciorul de pe ambreiaj si vezi ce se intimpla daca nu atingi acceleratia wink.gif
Iti spun io, ca moare instantaneu wink.gif
Ei bine, diselu te urca in virfu pantei de zici ca ai cabluri de tractiune smile.gif si nu se ofileste, asa cum poate el la 700 de ture.
Asta e una din probele de baza ale dieselelor smile.gif
*



Scuza-mi ignoranta, dar am impresia ca baietii aia de se incapataneaza sa tot puna pedale de acceleratie la masini le pun cu un scop: ca sa le folosesti rolleyes.gif

Ah, si-n panta chiar de 5-10% sa stii ca pot pleca si fara sa ating pedala (doar p-aia de frana eventual wink.gif ) idem pe drum drept (plec si cu-a doua, se chinuie masina ce-i drept), mai greu e in rampa tongue.gif

Dizzy, nu pricep: adica masina pe benzina e mai performanta dar e mai slaba? Adica daca ar fi sa comparam masina mea cu un diesel "low-end", d-ala de atinge 100km/h in 15 sec, dieselul ar fi de fapt mai performant? In ce conditii?
Chiar vreau sa inteleg fenomenul, idem si chestia cu masinile la mare altitudine (prezenta turbinei mi se pare o explicatie plauzibila)


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 17 Nov 2005, 12:19
Post #155


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.213
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




QUOTE(paulp @ 17 Nov 2005, 07:19)
Raluam pentru tataie. EU am facut proba la Iasi. Andrei la Kolbensmidhtu lui de 2000m . Rezultatele sint aceleasi. smile.gif
*




In primul rind se scrie Tataie... blink.gif Un pic de respect, pt barba alba.... tongue.gif
In al doi-lea rind, GARANTEZ ca pe drum cu inclinatie 0% plec si cu a III-a far as afolosesc acceleratia! Nu mai vorbesc de panta.... Exceptie cazul in care este frina de mina trasa icon_mrgreen.gif
O sa caut azi o rampa de cca 5% si o sa incerc si de aici o plecare fara a folosi pedala de acceleratie! Dar deja am un feeling ca o sa reusesc! 04.gif


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Așılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagle
post 17 Nov 2005, 12:27
Post #156





Group: Members
Posts: 0
Joined: 17 November 05
From: Timisoara




QUOTE(dizzy @ 17 Nov 2005, 10:46)
Pai la ora asta benzinarele sunt lasate in urma de turbodieseluri de capacitate cilindrica echivalenta. Merg destul de des cu un Passat 1,9TDI de 130 CP 6 viteze. Masina este un deliciu. Merge excelent, consuma putin, confort cat cuprinde. Prin comparatie un motor de 2,0 16V benzina de 136 CP merge mai prost, trebuie turat tare si consuma mult.
In termeni de performanta pura un motor pe benzina e mai bun, adica in ceea ce priveste 0-100kmh  0-1000m, etc. Dar in ceea ce priveste utilizarea zilnica, reprize de exemplu, un diesel se impune. Si de ce sa nu ne mandrim cu asta: consumul este sensibil mai mic decat la o masina pe benzina. Totodata un diesel are o valloare mai mare la revanzare si este mult mai cautata ca masina SH.
Partea proasta la diesel: revizii mai dese si mai scumpe, piese mai scumpe, mecanici buni greu de gasit si ticalosi de felul lor, combustibil de calitate proasta la pompele din RO.
Concluzie: Imi place dieselul si de-abia astept sa imi permit unul bun!
*



Sal'

Desi tind sa-ti dau dreptate in ceea ce priveste DIESE-lul si calitatiile elogiate, trebuie sa vezi si celalata parte: sunt mai scumpe, tehnologia abia acum este la nivelul cerintelor. Pentru a face un DIESEL de ultima generatie sa sune frumos si sa mearga bine, o droaie de electronica si soft sunt implicate.

La benzinare este mai simplu, deci au o sansa sa fie mai fiabile...

In plus, motorina este un produs secundar al petrolului, cu pretul scazut doar din cauza balantei cerere/oferta. Daca in SUA ar fi macar 20% DIESEL, atunci sa te tii cu pretul motorinei...


--------------------
Dacia Break - undisclosed
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 17 Nov 2005, 12:55
Post #157


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Miki, scuze ca am folosit litere mici, n-a fost intentie 10561582.gif

BAC, dealul Buciumului are o inclinatie de 10%, nu confundati cu grd. wink.gif

Si incercarea a facut-o don Liviu cu masinuta mea la iesirea de la o parcare subterana unde inclinatia era destul de pronuntata smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 17 Nov 2005, 13:56
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




@Smeagle :
1. Un benzinar nu o sa fie niciodata mai fiabil decat un diesel .. asta e la mintea copilului. rolleyes.gif
2. Daca nick-ul tau se refera la monstruletul din LOTR , afla ca se scrie Smeagol smile.gif ..sorry!

@Kunitze : Da! Uite ca ai inteles bine! Benzinarul e mai performant insa mai slab!
Hai sa luam de ex un VW Passat 1.9 TDi 130cp vs un benzinar de 130cp ...sa zicem Daewoo Leganza 2.0 16v . Performantele motoarelor sunt absolut similare!

Passat Variant 1.9 TDi 0-100 in 10.2 sec / 228Nm@1900rpm
Passat Berlina 1.9 TDi 0-100 in 9.9 sec / 228Nm@1900rpm
Leganza 2.0 16v 0-100 in 10.2 sec / 148Nm@3000rpm

E usor de inteles , tu spuneai ca-ti place cum simti motorul cand il turezi la max! Eh cu un turbo-diesel ai aceeasi senzatie si nici macar nu trebuie sa-l turezi pana moare! Te scuteste de zgomotul infernal + consumul astronomic! Sa dai tu tot ce poate unei benzinare cum este Leganza de mai sus sa vezi de nu-ti consuma peste 30l/100km in timp ce Passat-ul TDi fortat la max consuma cat un Logan urban happy.gif .. sau ceva de genul asta!

De la un turbo-diesel poti ai senzatia accelerarii maxime la fiecare atingere a pedalei , in fiecare treapta , fiecare repriza , pe cand pe benzinara o chinui de ramai cu rezervorul gol si cu timpanele deranjate.

Placerea de a conduce un diesel este muult peste cea cand conduci un benzinar PUNCT! SINGURUL avantaj al benzinarelor acum este ca sunt mai ieftine cu circa 1000 euro decat acelasi model dar pe motorina.

Ne-am lamurit?


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 17 Nov 2005, 14:31
Post #159


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




QUOTE(AND @ 17 Nov 2005, 13:56)
Placerea de a conduce un diesel este muult peste cea cand conduci un benzinar PUNCT! SINGURUL avantaj al benzinarelor acum este ca sunt mai ieftine cu circa 1000 euro decat acelasi model dar pe motorina.

Ne-am lamurit?
*



Trebuia sa specifici : DIN PUNCTUL TAU DE VEDERE smile.gif.


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 17 Nov 2005, 14:38
Post #160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Hai mai Liviule! Nu-mi spune ca si tu esti de partea benzinarelor doar pentru ca esti posesor otto! Si eu tot benzinara am dar asta nu inseamna ca pot sa ignor toate avantajele diesel-ului smile.gif . Oricum te felicit pentru alegerea facuta in materia de motorizare ..1.6 16v de la Renault este in mare parte cel mai performant si economic motor pe benzina din clasa lui. 1.6 16v-ul reprezinta benzinarul meu preferat , pentru ca ai performante si consum redus in acelasi timp. wink.gif

Dar ai dreptate , parerea mea este ca diesel-ul , odata ce ti-l permiti, este mai avantajos cam din toate punctele de vedere.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 17 Nov 2005, 14:41
Post #161


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




AND, pe pagina a III-a a acestui topic, adica la mesajul cu numarul 70, adica asta : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17074824 , eu am spus ceva ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 17 Nov 2005, 14:46
Post #162


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Pana acum vad ca nici unul din fanii dieselurilor nu mi-a raspuns la o intrebare pusa cu ceva pagini in urma !
De ce in tarile unde costul carburantului "nu se pune" adeca e ieftin nu vezi picior de diesel ???????
Daca ar fi asa de fiabile si superioare la toate capitolele de ce vanzarile de diesel acolo tind spre 0 ( zero) , inclusiv la jeepuri????
Astept raspunsuri


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 17 Nov 2005, 15:19
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Liviu , iti respect punctul de vedere , si sunt de acord cu descrierea ta asupra benzinarelor insa nu si cu cea asupra diesel-urilor. Nu trebuie sa fii o fire linistita pentru a conduce un diesel , dupa cum observi am facut comparatia intre un benzinar la 130 cai si un diesel la aceeasi putere putin mai sus. Diesel-ul ESTE mai sprinten.

Uite si o micuta comparatie la un Megane II Estate exact ca al tau , intre motorul 1.6 16v 115cp si 1.9 dCi 120cp (diferenta este de 5 cp in favoarea diesel-ului , si am preferat acesta decat 1.5 dCi 100cp ..pt ca o diferenta de 15cp este deja mult prea mare).

Megane Estate 1.6 16v 115cp / 152Nm@4200 rpm (cam mult trebuie turata nu crezi?)
0-100 in 11.3 sec
viteza maxima 190km/h
consum urban 9.1l/100km

Megane Estate 1.9 dCi 120cp / 300Nm@2000 rpm (sa nu te pui cu asa ceva la semafor..ca abia pe la 80 la ora incepi sa recuperezi distanta care a pus-o diesel-ul intre voi la start smile.gif )
0-100 in 10.8 sec
viteza maxima 194km/h
consum urban 7.1l/100km

Acum vezi de ce nu sunt de acord cu "diesel e pentru o fire linistita" ?

Si din punctul meu de vedere , cand compari o masina pe benzina cu una diesel , nu are rost sa spui ca cea diesel costa cu 1000-2000 euro mai mult decat cea pe benzina pentru ca aici comparam performantele si ce inseamna benzinara vs. diesel , nu daca-si permite nu stiu ce posesor de MPi sa-si cumpere ceva pe motorina. Celor care zic ca dieselul nu-i rentabil pt ca e mai scump la achizitie si benzinarul e mai folositor, le zic : Ghinion! Jucati la loto si poate castigati bani incat sa va permiteti mai mult decat un benzinar! Dar nu incercati sa spuneti ca aveti performante si avantaje mai multe cu acesta decat cu un turbo-diesel de aprox aceeasi putere. smile.gif

Edit :

@body : ieete cu carcoteala! Ai gasit si tu o ramura rupta ca in sua nu se vand diesel-uri si gata crezi ca asta inseamna ceva? Acolo nu exista cultura diesel pe automobile! Diesel-ul este asociat cu economie si nu performanta (muscle cars) asa cum vor ei. Insa in prezent , uite-te pe ORICE articol , ORICE revista europeana auto , si vei gasi fraza " Diesel-urile au inceput deja sa depaseasca motoarele de benzina la performante " sau " Distanta intre benzinare si diesel-uri s-a micsorat spre aproape inexistenta " sau " Diesel-urile moderne sunt la fel de performante ca si motoarele pe benzina " . Insa eu , si cred ca nu numai eu ci si cei care au avut destule experiente cu diesel-uri (ashu , asarban) vom spune ca diesel-ul deja a depasit benzinarul .

This post has been edited by AND: 17 Nov 2005, 15:29


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 17 Nov 2005, 15:39
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




Ma citez pe mine:
QUOTE(laur @ 16 Nov 2005, 15:19)
E si chestie de gust, educatie, obicei local, mentalitati. Asta imi aduce aminte de un articol vis-a-vis de timplarie...in unele tari e preferat Al, in altele PVC-ul, in altele lemnul...toate au avantaje si dezavantaje, ca si motorina/benzina.
Revenind la intrebarea ta, raspund cu o alta intrebare: de ce in State se prefera motoarele de capacitati mari (peste 2l, de regula peste 3l)? Daca te uiti la un motor european (sau japonez) ai sa vezi ca are caracteristici dinamice mult mai bune la cilindree mai mica, si consum mult mai mic. La fel, de ce prefera americanii masinile maaaaaaaaaaaaari? Sau rrrrrromii turnulete la case?
De ce nu fac europenii case pe structura usoara ca americanii?
Chestie de gust....
*


Daca citesti pe sarite....


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacicuss
post 17 Nov 2005, 15:45
Post #165


Mare Vrajitor KKK


Group: Members
Posts: 299
Joined: 3 August 04
From: Poplaca




Pentru domnu' Body:
Doar despre USA: 1st of all, ghici de ce n-au semnat Protocolul de la Kyoto? in anii '50 au avut boom-ul ala economic si a devenit o moda, alimentata si de filme, sa ai masina cat mai urlatoare, mai mare la motor si mai insetata. Li se rupea la acea vreme de poluare, resurse...ca si noua, la acea vreme.
Si daca tot vrei niste lamuriri mai pertinente, io zic sa intrebi pe cineva din miezul problemei; da un ochi si intreaba-i pe dumnealor:
http://www.stealthtdi.com/
http://www.stealthtdi.com/Jetta.html
http://tdiclub.com/
...Or sa-ti raspunda, ca-s baieti de zahar, nu-si dau cu parerea despre ce n-au incercat...ca unii de pe aici wink.gif
L.E.: mie asta mi-a placut:
http://www.stealthtdi.com/TourNUS.html

This post has been edited by dacicuss: 17 Nov 2005, 15:51


--------------------
VW Passat 1.9TDI - ww-00-XXX
A religious war is like children fighting over who has the strongest imaginary friend...
The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 17 Nov 2005, 15:50
Post #166


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(body @ 17 Nov 2005, 15:46)
Pana acum vad ca nici unul din fanii dieselurilor nu mi-a raspuns la o intrebare pusa cu ceva pagini in urma !
De ce in tarile unde costul carburantului "nu se pune" adeca e ieftin nu vezi picior de diesel ???????
Daca ar fi asa de fiabile si superioare la toate capitolele de ce vanzarile de diesel acolo tind spre 0 ( zero) , inclusiv la jeepuri????
Astept raspunsuri
*



Ți s-a răspuns, da' n-ai văzut...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Nov 2005, 16:02
Post #167


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(AND @ 17 Nov 2005, 16:19)
Jucati la loto si poate castigati bani incat sa va permiteti mai mult decat un benzinar! Dar nu incercati sa spuneti ca aveti performante si avantaje mai multe cu acesta decat cu un turbo-diesel de aprox aceeasi putere. smile.gif

.....

Insa in prezent , uite-te pe ORICE articol , ORICE revista europeana auto , si vei gasi fraza " Diesel-urile au inceput deja sa depaseasca motoarele de benzina la performante " sau " Distanta intre benzinare si diesel-uri s-a micsorat spre aproape inexistenta " sau " Diesel-urile moderne sunt la fel de performante ca si motoarele pe benzina " . Insa eu , si cred ca nu numai eu ci si cei care au avut destule experiente cu diesel-uri (ashu , asarban) vom spune ca diesel-ul deja a depasit benzinarul .
*




1. Ai spus esentialul, dar il ignori: un diesel are nevoie de turbina pentru a ajunge la aceeasi putere cu un benzinar, la capacitate cilindrica echivalenta. Imi permit sa te intreb: ai condus vreodata un turbo-benzinar de generatie noua? Si, daca da, mai are un diesel putere mai mare?
2. Da, mai ales in Top Gear la testarea performantelor noului 5er diesel...RIGHT! Ups, sau poate respectiva e revista de moda?

QUOTE(AND @ 17 Nov 2005, 14:56)
De la un turbo-diesel poti ai senzatia accelerarii maxime la fiecare atingere a pedalei , in fiecare treapta , fiecare repriza , pe cand pe benzinara o chinui de ramai cu rezervorul gol si cu timpanele deranjate.

Placerea de a conduce un diesel este muult peste cea cand conduci un benzinar PUNCT! SINGURUL avantaj al benzinarelor acum este ca sunt mai ieftine cu circa 1000 euro decat acelasi model dar pe motorina.
*




Hai ma, omule, las-o! Tu esti destept, iar ceilalti sunt prosti si nu-si dau seama de placerea de a conduce un diesel! Chiar nu te-ai gandit ca nu exista o norma universal valabila? Ce vrei tu, sa avem toti aceeasi opinie? Uite, si eu pot sa spun ceva din aceeasi gama cu gugumania de mai sus: "cea mai buna carne e carnea de oaie, punct! carnea de porc e doar mai ieftina cu x lei kilu', si d'aia se cumpara mai multa".
De ce nu poti intelege ca nu toti au acelasi sistem de valori ca tine?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 17 Nov 2005, 16:10
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




AND, 1.9 TDI de la VW nu are doar 235Nm, cel de 105CP are 250. La cel de 130 trebuie sa fie pe la 280.
O comparatie intre Kia Rio 1.4 si 1.5CRDi:
98 CP/6000rot 110 CP/4000
124Nm/4700 235Nm/2000
12.3 sec 11.5 sec acc.0-100km/h
150 CO2 g/km 121 CO2 g/km emisii
72 dB 71 dB zgomot
Din comparatia turatiilor se poate deduce de ce un diesel e mai rezistent, mai fiabil: are uzura mai mica la celasi nr. de km

Paulp, am crezut ca ai testat chestia cu rarefierea aerului, acum mi-am dat seama ca e vorba de panta.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 17 Nov 2005, 16:11
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
cea mai buna carne e carnea de oaie, punct!

Ai perfecta dreptate ! Pe bune !


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catb
post 17 Nov 2005, 16:15
Post #170


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




Nu sunt de acord tongue.gif. smile.gif


--------------------
_ _ _
If oranges smell like chicken, why are tomatoes blue? Think about it!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 17 Nov 2005, 16:18
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Nici eu. Prefer puiul.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catb
post 17 Nov 2005, 16:20
Post #172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 27 April 05
From: Bucuresti




Cum ar veni, motorul electric?


--------------------
_ _ _
If oranges smell like chicken, why are tomatoes blue? Think about it!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Nov 2005, 16:20
Post #173


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Laur, exact asta voiam sa subliniez: unora le place carnea de oaie, altora de porc. Unora le place apa plata, altora minerala. Unora le place Coca Cola, altora Pepsi. Unora le place sa se fataie cu un benzinar, altora cu un diesel. Dar nici una din aceste optiuni nu da dreptul cuiva sa spuna ca ce-i place lui e cel mai bun, PUNCT! Exact asa cum a spus si Liviu, trebuia neaparat adaugirea "din punctul meu de vedere".

PS: ba carnea de oaie e cea mai buna, PUNCT (pentru mine, nu pentru toata lumea).

This post has been edited by tatabobu: 17 Nov 2005, 16:21


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 17 Nov 2005, 16:26
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
"parerea mea"

e scris la mine in avatar....


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 17 Nov 2005, 16:28
Post #175


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(catb @ 17 Nov 2005, 16:20)
Cum ar veni, motorul electric?
*


Nu, gepeleul. Motorul electric e "carnea" din soia. tongue.gif


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 17 Nov 2005, 16:32
Post #176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




AND, ce bine-ar fi fost daca ai fi citit si de spunea dizzy...
QUOTE
In termeni de performanta pura un motor pe benzina e mai bun, adica in ceea ce priveste 0-100kmh 0-1000m, etc. Dar in ceea ce priveste utilizarea zilnica, reprize de exemplu, un diesel se impune.

Iar daca spuneam ca-mi place cum se simte motorul cand il turez, mi se pare clar ca lumina zilei unsure.gif ca n-o sa am aceeasi senzatie daca nu-l turez, VIRGULA! Cat despre timpii 0-100km/h, sunt prea multe variabile. Oare ce diesel de 60CP prinde suta in 13.1 sec?
Poate ar trebui sa puna de ex. Lotus pe Elise un diesel, ca prea-s bune rolleyes.gif


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 17 Nov 2005, 16:46
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Pune tu un turbo-diesel de 65cp pe un Matiz sa vezi ce 13 secunde scoate! Ca sa nu mai vorbim de Tico! ..s-ar duce ca din pusca.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunzite
post 17 Nov 2005, 17:03
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 23 February 05




Hmm... ma cam asteptam sa vii cu replici d-astea, "pune turbodiesel p-o bicicleta si sa vezi, faci din ea racheta" (n-am gasit alta rima tongue.gif)
Pana una-alta Tico are afaik 42CP si merge cu benzina.

This post has been edited by Kunzite: 17 Nov 2005, 17:06


--------------------
Oltena 12TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smeagle
post 17 Nov 2005, 17:37
Post #179





Group: Members
Posts: 0
Joined: 17 November 05
From: Timisoara




QUOTE(AND @ 17 Nov 2005, 13:56)
@Smeagle :
1. Un benzinar nu o sa fie niciodata mai fiabil decat un diesel .. asta e la mintea copilului.  rolleyes.gif
2. Daca nick-ul tau se refera la monstruletul din LOTR , afla ca se scrie Smeagol smile.gif ..sorry!
*



Ai dreptate cu nick-ul.

In legatura cu fiabilitatea: ma gandesc ca tu spui ca un diesel este mai fiabil (= probabilitatea mai mica sa se buleasca una sau alta) din cauza ca, in genere, este subturat fata de un benzinar.

Eu zic ca un diesel este mai putin fiabil din cauza ca sunt mult prea multe sisteme, componente care poate sa mearga prost. Daca-i sa vorbim de injectoare, un diesel din 2004 are presiuni de 1400 bar vs. benzinar cu mult mai mic (4-10 bar). Cam ce probleme ai tu sa faci o asemenea masina fiabila ?

Comportamentul diesel-ului "mai sportiv" - acceleratia si puterea sporita - se datoreaza in proportie de 40% - 50% electronicii. Aporturile naturale ale motorului sunt torq mare si posibilitatea simpla de a-l supraalimenta. De asemena poate fi mai eficient in arderea combustibilului.


--------------------
Dacia Break - undisclosed
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 17 Nov 2005, 17:48
Post #180


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Smeagle @ 17 Nov 2005, 18:37)
De asemena poate fi mai eficient in arderea combustibilului.
*



Nu că "poate fi", ci chiar este mai eficient!

Un benzinar are o eficiență de 20-25%.

Un diesel are 30-40%, din cauză că motorina produce mai multe unități BTU decât benzina!

-------------------------------
Notă: Motorul Otto poate atinge o eficiență de 32% la utilizarea bezinei amestecată cu alcool, iar cu alcool poate ajunge la 38%.

Motorul Diesel poate atinge o eficiență de 52%, întâlnită la motoarele maritime, de mare capacitate.

This post has been edited by DFA: 17 Nov 2005, 18:01


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:53
Forum Renault