Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........
![]() ![]() ![]() |
Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........
Kunzite |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Oltena
12TRS
|
|||
MariusI |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
@kunzite: adica tu te lauzi ca ii 'iei' la semafor pe unii pe care nu-i intereseaza chestia asta, daca inteleg corect..si atunci what's the point ?
Am stat si am observat in ultimul an: mai sus de 4500rpm schimb foarte rar in oras, cca 5% din timp, iar majoritatea merg intre 2500-3500rpm. Afara o calc mai des, dar numai pentru depasiri. Concluzia fireasca e ca mi s-ar potrivi un diesel, mai ales ca generatiile noi nu mai au problemele/disconfortul pe care le aveau cele vechi. Intr-adevar, pana acum 2 ani nu m-as fi gandit sa-mi iau diesel (cum nu ma gandesc nici acum sa-mi iau un VW/Skoda TDI), dar parerea mea e ca acum s-au schimbat circumstantele. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
johnsws |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 15 Nov 2005, 12:50) ... Ashu, "senzatiile" astea-s niste chestii cam subiective. Tie poate-ti place clantanitul de diesel, bagatul in scaun la 1500 ture (si schimbat la 2000); eu prefer sa simt (cand am chef) cum urla motorul la peste 5000rpm. Iar in viata de zi cu zi cuplul superior al dieselului ma lasa complet rece, cat timp oricum plec de la semafor mai repede decat majoritatea (fara a forta) despre ce dieseluri se vorbeste aici , ca nu inteleg cum sa schimbi viteza la 2000 rpm? la 2000 schimbi viteza la camioanele din anii 70-80! daca astea sunt cunostintele dumitale despre diesel tin sa iti aduc aminte ca ai uitat sa mentionezi ca dieselul are probleme cu pornitul iarna ![]() si inca ceva: si eu plec de la semafor mai repede decat majoritatea, nici eu nu fortez, dar probabil ca nici ceilalti ![]() sunt foarte multe dieseluri care dau clasa la motoarele pe benzina, dar asta nu inseamna ca unele trebuie aruncate la gunoi, deoarece pot oferi senzatii subiective apreciate de catre unii soferi. si aici sunt de acord ca uneori e placut cum suna un boxer in ture, insa la ralanti motorul de oltcit tremura mai tare decat al meu diesel. si-apoi de ce n-ar fi mai economic un motor diesel? ca eu desi am diesel cand ma uit la cat consuma un pejo d'asta de 1,4 hdi parca ar fi vorba de motociclete (3,6 litri la 100 km !!!) pai pentru asa o chestie oare nu merita 1 litru de ulei in plus la fiecare revizie si un filtru de motorina mai scump la 2 revizii?! ai de unde face economii ca sa dai 200.000 lei pe un litru de ulei in plus! si pentru cei mai pretentiosi exista dieselul de pe toyota care necesita ceva cunostinte despre diesel ca sa-l recunosti , ca dupa zgomot...cam slabe sperante. This post has been edited by johnsws: 15 Nov 2005, 17:28 |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
Marius, nu ma laud cu nimic si nimeni nu se intrece cu nimeni.
QUOTE(Ashu) In rest partza-partza (scuzati mircu dar nu se intelege altfel), ca asa cum am mai zis, nu stiu cine isi duce masina pana in 5000 de ture in fiecare treapta de viteaza, cand foloseste masina in viata de zi cu zi. QUOTE(Kunzite) Iar in viata de zi cu zi cuplul superior al dieselului ma lasa complet rece, cat timp oricum plec de la semafor mai repede decat majoritatea (fara a forta) Acum pricepi? Daca ar fi fost asa cum spune Ashu (citez: "partza-partza") toate dieselurile ar fi trebuit sa mi-o ia inainte. Ori, amarata mea de benzinara se comporta mai mult decat decent in astfel de conditii.Ah, si nu prea-mi duc masina pana in 5000 de ture ca n-am unde. Johnsws, evident ca am exagerat nitel, la 2000 schimba pensionarii ![]() ![]() Conceptul de motor boxer nu se opreste la Oltcit, btw; masinuta asta doar mi-a deschis apetitul catre asa ceva. QUOTE nici eu nu fortez, dar probabil ca nici ceilalti In cazul meu: nici eu nu fortez, cu siguranta nici ceilalti (daca incearca ii las sa se duca). Again, e vorba de mers normal, linistit.This post has been edited by Kunzite: 15 Nov 2005, 18:00 |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
IsNa |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
Parerea mea e ca motorul trebuie adaptat la tipul de masina.
La o masina mica de oras, benzinarul e de preferat pt. ca e (totusi un pic) mai silentios, mai ieftin de intretinut, mai ecologic, (inca si cu TDI-urile) mai elastic, iar consumul mai mare nu se simte atat de mult la o masina mica. La o masina mare pt. calatorii, cuplul si economia de carburant a dieselului bat benzinarele. Nu rareori ajung din urma un TIR, incetinesc in spatele lui, iar pt depasire schimb inapoi, c-am ajuns la 2000 ture cu incetinirea. Cu un TD, as calca pedala si as decola pe loc... Dac-ar fi buzunaru' mai adanc as alege Corsa 1.0l benzinar pt oras si un Megane combi 1.9 dCi pt drumuri. |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#96
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(Smudo @ 14 Nov 2005, 20:04) Azi era litrul de super 123,9 centi (asa sint scrise preturile in Germania la combustibili, diferit de cum sint scrise in Austria, unde pretul asta ar fi fost 1,239 €/litru), dupa ce ii zisai aleia ca vreau oferta lor, cumparai cu 118,9 centi. Asa mult??? ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
adso |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 330 Joined: 19 January 04 ![]() |
Money, in germania am luat de f. curand cu 1.24, si in austria cu peste 1.10 (nu mai stiu exact cat) benzina super, adica aia de 95.
ce am observat eu ca in austria bleifrei se zice altfel, nu mai stiu exact cum ![]() PS preturile sunt de autostrada. This post has been edited by adso: 15 Nov 2005, 19:26 |
-------------------- Call me Ishmael...
|
|
Smudo |
![]()
Post
#98
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
E super-ieftina benzina in Austria fata de Germania... azi mai scazuse inca un cent, deci costa 122,9 centi/litru. (superul). De maine si pina lunea viitoare o sa inceapa sa creasca iar cu inca vreo 2-3 centi/litru, asa se intimpla mereu. Motorina era (parca) 111,9 centi/litru. Cind merg in Romania bag de aici doar cit sa ajung in Austria, unde fac plinul si cind intru si cind ies spre Ungaria. Am mai scris pe forum, cind a fost uraganul in America ajunsese aici superul si la 146,9 centi, de am crezut ca nu vad bine ce scrie. Inca ceva: din pretul pe litru al benzinei, mai mult de jumatate sint impozite. TVA, eco-impozit, si inca unele.
EDIT: Preturile despre care am vorbit mai sus nu sint preturi de autobahn, ci preturi de la benzinarii normale in interiorul orasului. This post has been edited by Smudo: 15 Nov 2005, 19:43 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
ashu |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
He he he, acum ati deviat spre pretul benzinei si al motorinei, adica chiar discutia din care s-a rupt threadul asta.
![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pai 122,9 centi ar insemna 1,23 euro.La aproximativ 36000 lei/1 euro,asta inseamna peste 44000.Daca gresesc,imi cer scuze.
La statiile Petrom am vazut benzina fara plumb 95 la 32100 lei/l. Saptamana trecuta,o vecina care a venit din Italia,mi-a spus ca acolo benzina este 0,80-0,90 euro. This post has been edited by cristio_79: 15 Nov 2005, 20:21 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
laur |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE Acum pricepi? Daca ar fi fost asa cum spune Ashu (citez: "partza-partza") toate dieselurile ar fi trebuit sa mi-o ia inainte. Ori, amarata mea de benzinara se comporta mai mult decat decent in astfel de conditii. Ah, si nu prea-mi duc masina pana in 5000 de ture ca n-am unde. Ok. Deci pt. tine toate masinile sint bune, benzinare, dieseluri sau Oltcituri. E corect, pina la urma scopul e deplasarea din punctul A in punctul B. QUOTE Parerea mea e ca motorul trebuie adaptat la tipul de masina. La o masina mica de oras, benzinarul e de preferat pt. ca e (totusi un pic) mai silentios, mai ieftin de intretinut, mai ecologic, (inca si cu TDI-urile) mai elastic, iar consumul mai mare nu se simte atat de mult la o masina mica. Tocmai ca e cam invers....in oras se vede cel mai mult economia de carburant, si tot acolo e mai fain de condus dieselul, ca nu schimbi toata ziua vitezele. In afara daca mai retrogradezi la o depasire nu-i nimic, mai rupi monotonia ![]() |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
BAC |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Nu motoarele pe benzina sunt cele mai ecologice, ci cele pe motorina. Uitati-va pe tabelurile cu emisiile poluante. In cazul Opel mtorul de 1.4 pe benzina are aceasi catitate de CO2(g/km) ca si dieselul de 1.9 l.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#103
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
Laur, nu toate masinile ci doar benzinarele cu motoare boxer de turatie
![]() Masini precum SuperNova (pe care de altfel o apreciez pentru alte calitati, mai ales vara ca are AC ![]() ![]() Economie de carburant? Ce-i aia? |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
AND |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai frate ca si eu am avut TRS si nu-i masina de curse! E masina zgomotoasa , cu care stai acasa cand ploua si daca ai noroc poate iti porneste iarna (cu socu tras).
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#105
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Kunzite |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
AND, cica Oltcitul inca ar avea omologare pentru raliuri (grupa N), asa ca e masina de curse
![]() Bre, stiu ce-i Oltcitul: o masina veche, demodata, consuma, polueaza, e veche, n-are AC, ABS, airbaguri, nu se mai produce de 11 ani, am spus ca-i veche? Dar e prima masina la care-am putut simti urletul motorului la 6000+rpm, a fost o senzatie de-a dreptul delicioasa ![]() Ca exista o droiaie de masini mult mai bune din orice punct de vedere (inclusiv la capitolul 'fun'), sunt de acord. Insa cam toate masinile ieftine (si deci accesibile, ca nu ma dau banii afara din casa) sunt... insipide; degeaba consuma putin si-s ecologice daca adorm la volan. In plus, dupa cum am spus: motorul boxer nu inseamna Oltcit - iar topicul e "Eterna lupta benzina vs motorina", nu "Oltcit vs. restul lumii"; crede-ma - si daca aveam un Subaru tot la fel ziceam ![]() Moneytalks, prin octombrie in .de benzina era peste 1.3 euroi/l. Aia mai scumpa, fireste ![]() This post has been edited by Kunzite: 16 Nov 2005, 12:00 |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
cryo |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 14 September 05 From: Iasi ![]() |
Sunt de acord cu cei care spun ca mersul la turatie in oras e ceva rar intalnit. Nu ii contrazic nici pe cei care sustin ca un diesel ar fi mai convenabil pentru mersul in oras. Dar mai ales, ii aprob pe cei care isi dau seama ca alegerea unei masini nu sta doar in aceste criterii, si ca ele (criteriile) sunt cam relative.
Mi-am luat benzinara. Marisoara si nervoasa. OK, nu prea merg cu ea in peste 6000 de ture (mai ales in oras). Dimpotriva, schimb cam pe 3500-4000, aproape la fel ca un diesel. Dar cand vreau sa o aud tipand (si putini impatimiti de masini mai sport nu ar intelege), pot face asta. Multi spun ca e o pacoste sa tot freci schimbatorul de viteze, ca sa depasesti. Personal, ador un schimbator mai sportiv, cu cursa scurta, si nu l-as da niciodata pe un schimbator automat (aka sa nu am treaba cu schimbatul vitezelor). Nu ma deranjeaza absolut deloc sa retrogradez intr-o treapta mai mica atunci cand am nevoie, sa calc acceleratia si sa ma uit cum obiectul-problema se transforma in cateva secunde intr-un punct in retrovizoare. As putea spune chiar ca imi place ![]() Diesel vs. benzina s-a transformat in mare parte dintr-un concurs al costurilor, intr-un concurs al gusturilor. Dupa cum bine puncta cineva, nu prea te mai intereseaza 1-2 l de benzina la suta de km atunci cand ai dat 20.000 pe o masina, pentru a-ti satisface o placere (da, placere, pentru ca daca era doar de mers de la A la B, 99% din noi nu ar fi fost pe forumul asta). Conduc acum, de 2 saptamani, o Skoda Fabia 1.9 diesel, de servici. Stiu ca e cel putin deplasata comparatia, dar fata de Accordul meu de aproape aceeasi capacitate, parca as fi in Flintstones si ar trebui sa pedalez. Cuplu in 2-3000? b*cough*shit. Ajung in situatii de genul: rampa destul de serioasa, nu am putere intr-a 4-a (moare motorul cu 4 oameni in masina), schimb a 3-a, insa turatia este prea mare si ies din plaja de putere. Am doua alternative: scad turatia intr-a 3-a si merg cu 40 la ora, ca la inmormantare, sau schimb a 4-a si iar scade motorul sub 2000. Destul cat sa-ti strice placerea ocaziei unei calatorii mai exotice. Nu sunt nici genul care face plecari de la semafor, liniute si altele. Ma amuza cand vad cum se ambaleaza cate unul langa mine la semafor, probabil arzand de nerabdare sa povesteasca tipelor cum l-a facut pe "fraerul" ala la plecarea din intersectie. Daca nu o fac, nu inseamna ca nu pot, sau ca VTEC-ul meu e mai slab decat TDI-ul lui. Uneori insa mai dau si in mintea lor (Exemplu, o tipa mai "jmecheroasa" cu un Passat TDI, scurtcircuiteaza toata coada de la semafor (eu eram primul), si se baga in mijlocul intersectiei, asteptand verdele. N-am rezistat tentatiei, si cand s-a schimbat culoarea, am plecat mai tare si la 10 metri de capatul intersectiei deja aveam o lungime de masina in fata ei. Imediat dupa aceea, am semnalizat dreapta si am lasat-o sa treaca, deoarece se agita de mama focului, fiind cat pe ce sa ajunga sub un TIR) Un diesel se conduce cu totul altfel decat o benzinara. Unii oameni prefera temperamentul mai linistit si confortabil al dieselului (ma refer la puterea la turatii joase, mai putine schimbari de viteza etc). Altii prefera comportamentul mai "sporty" al benzinarelor (turatii mari, condusul cu o mana pe volan si cealalta pe schimbator). Fiecare din cele doua gusturi isi are costul sau (pretul initial la diesel vs. consumul marit al benzinarei), laolalta cu avantaje si dezavantaje. Tot ce conteaza este sa te documentezi bine inainte, sa incerci cat mai multe variante, sa evaluezi ce iti place la o masina, si sa o alegi pe cea care consideri ca te reprezinta cel mai bine, in functie de bugetul disponibil. Combustibilul folosit si marca vin de-abia undeva dupa... |
--------------------
Honda
Accord
2.0i LS 2005
|
|
DFA |
![]()
Post
#108
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(cryo @ 16 Nov 2005, 15:37) Un diesel se conduce cu totul altfel decat o benzinara. Unii oameni prefera temperamentul mai linistit si confortabil al dieselului (ma refer la puterea la turatii joase, mai putine schimbari de viteza etc). Altii prefera comportamentul mai "sporty" al benzinarelor (turatii mari, condusul cu o mana pe volan si cealalta pe schimbator). Fiecare din cele doua gusturi isi are costul sau (pretul initial la diesel vs. consumul marit al benzinarei), laolalta cu avantaje si dezavantaje. Tot ce conteaza este sa te documentezi bine inainte, sa incerci cat mai multe variante, sa evaluezi ce iti place la o masina, si sa o alegi pe cea care consideri ca te reprezinta cel mai bine, in functie de bugetul disponibil. Combustibilul folosit si marca vin de-abia undeva dupa... Frumos și bine spus, @cryo ! Subscriu întru totul la părerea ta! |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
body |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
@ashu Cu land Cruiserul ala pe benzina ( care era masina de servici ) mergeam in Emirate unde era in jur de 25 de centi benzina !Asa ca
![]() Ma costa benzina acolo cam cat motorina la una de asta mica aici ! Intrebare de baraj pt fanii diesel! In contextul in care benzina e cat motorina ( sau ca sa fiu mai corect ) costurile de rulare sunt cam la fel de ce in tarile unde benzina( ca si motorina ) sunt f ieftine nu vezi picior(roata) de diesel? |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
cryo |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 14 September 05 From: Iasi ![]() |
referitor la pretul motorinei si al benzinei, ca fapt divers, in Israel motorina e de regula la fel sau chiar mai scumpa decat benzina (a fost la un moment dat o lege care interzicea dieselurile "mici", singurele permise fiind vehiculele militare si de transport, tocmai pentru a rezerva motorina resurselor "strategice")
Noroc ca-mi plateste firma motorina ![]() |
--------------------
Honda
Accord
2.0i LS 2005
|
|
DFA |
![]()
Post
#111
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(body @ 16 Nov 2005, 15:46) Intrebare de baraj pt fanii diesel! In contextul in care benzina e cat motorina ( sau ca sa fiu mai corect ) costurile de rulare sunt cam la fel de ce in tarile unde benzina( ca si motorina ) sunt f ieftine nu vezi picior(roata) de diesel? @body, dacă costul de achiziție al combustibilului este același, nu la fel este și costul de "rulare", cum spui tu. Costul per Km la o benzinară nu este același ca la un diesel! Iar faptul adus de tine în vedere poate fi explicat prin însăși întrebarea ta: "sunt f ieftine" dacă sunt foarte ieftine (benzina/motorina) nu mai contează motorizarea și cum benzinarele sunt mult mai cunoscute... Părerea mea... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
laur |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE In contextul in care benzina e cat motorina ( sau ca sa fiu mai corect ) costurile de rulare sunt cam la fel de ce in tarile unde benzina( ca si motorina ) sunt f ieftine nu vezi picior(roata) de diesel? E si chestie de gust, educatie, obicei local, mentalitati. Asta imi aduce aminte de un articol vis-a-vis de timplarie...in unele tari e preferat Al, in altele PVC-ul, in altele lemnul...toate au avantaje si dezavantaje, ca si motorina/benzina. Revenind la intrebarea ta, raspund cu o alta intrebare: de ce in State se prefera motoarele de capacitati mari (peste 2l, de regula peste 3l)? Daca te uiti la un motor european (sau japonez) ai sa vezi ca are caracteristici dinamice mult mai bune la cilindree mai mica, si consum mult mai mic. La fel, de ce prefera americanii masinile maaaaaaaaaaaaari? Sau rrrrrromii turnulete la case? De ce nu fac europenii case pe structura usoara ca americanii? Chestie de gust.... |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#113
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE(laur @ 16 Nov 2005, 15:19) de ce in State se prefera motoarele de capacitati mari (peste 2l, de regula peste 3l)? Raspunsul e simplu: la ce dimensiuni au americanii, un motor sub 150 cp nu ar face fata... ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
ashu |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cryo @ 16 Nov 2005, 14:37) Cuplu in 2-3000? b*cough*shit. Ajung in situatii de genul: rampa destul de serioasa, nu am putere intr-a 4-a (moare motorul cu 4 oameni in masina), schimb a 3-a, insa turatia este prea mare si ies din plaja de putere. Am doua alternative: scad turatia intr-a 3-a si merg cu 40 la ora, ca la inmormantare, sau schimb a 4-a si iar scade motorul sub 2000. Destul cat sa-ti strice placerea ocaziei unei calatorii mai exotice. Mi-a placut tot ce-ai scris si sunt de acord cu tine, mai putin pasajul citat mai sus. Nu vreau sa pornesc un flame, dar comportamentul prezentat de tine e foarte atipic pentru un diesel, poate avea Fabia aia ceva. Daca intr-a patra era prea subturat, atunci nu vad cum devine supraturat daca ii dai a 3-a. Plus ca n-am intalnit inca sa-mi moara dieselul de la turatie prea joasa, se chiuie, uruie, dar nu da in nas. Mie tocmai ca pe serpentine si rampe serioase imi place cel mai mult cum se comporta dieselul. De obicei cat timp tine drumul cu serpentine, o las numai in a 3-a. Si poa sa traga suficient de bine de la 1000 rpm pana la 3000, adica o plaja de viteza mai mult decat suficienta. Mi-aduc aminte ca am fost mai demult cu un prieten la munte si s-a crucit ce rampe urc eu intr-a treia cu 4 oameni in masina, la 1500 de rpm. Deh, omu era obisnuit cu o benzinara. In rest, ti-am zis, postul tau e scris cu bun simt si sunt total de acord. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
AND |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Fabia aia era SDI
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
cryo |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 14 September 05 From: Iasi ![]() |
exact
![]() |
--------------------
Honda
Accord
2.0i LS 2005
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#117
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
|
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
AND |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pot sa alerg mai repede decat un SDI
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Marius |
![]()
Post
#119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Esti sigur ? ..
![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
AND |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() Cele mai nervoase masini in oras pe care le-am intalnit sunt Passat-urile TDi. Nu stiu cum se face dar se pare ca 130 cai nu sunt usor de dresat! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:26 |