Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........
![]() ![]() ![]() |
Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........
Doru |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
|
||
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|||
laur |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE Nu va mai luati diesele. Va rog eu mult. Ca daca or sa mai fie multe, iar scumpesc astia motorina Trebuie sa te dezamagesc, si eu vreau unul Sper sa aiba vreo 130 cp se ingroasa gluma......pe bune, e rau tare dieselul....il pornesti cu festila dimineata cind e frig....tremura de se rup sudurile.... |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
AND |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Porneste iarna foarte usor , stai linistit!
maddan , pe la 9500e ti-as recomanda un Peugeot 307 1.6 HDi sau 2.0 HDi , si crede-ma ca sunt de ajuns cei 110cp sau chiar si cei 90. Am mers destul cu 2.0 HDi 90cp si se infige de minune. In primul rand 307 e mult mai avansat tehnologic decat Vectra B , si il gasesti cu mult sub 100k km , cam din 2001 sau 2002. Daca ai noroc , poate gasesti o Octavia 1.9 TDi cu mai putin de 100.000km la pretul asta , sau cel mai usor cred un Ford Focus precum cel al lui paulp. ![]() Cred ca Vectra B este depasit nu numai tehnic , ci si moral. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Doru |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
QUOTE pe bune, e rau tare dieselul....il pornesti cu festila dimineata cind e frig....tremura de se rup sudurile.... Stiu ![]() ![]() Cu papucul diesel insa n-au fost asemenea probleme.A pornit si la frigurile alea crunte de iarna trecuta. This post has been edited by Doru: 14 Nov 2005, 18:16 |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
AND |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai comparatii din astea faci ..
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
MariusI |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai toate dieselurile moderne au pe langa bujiile incandescente si filtre de motorina cu incalzire sau alte incalzitoare aditionale, de-asta nu mai sunt probleme la pornire.
Singura mea ingrijorare e calitatea motorinei de la noi, care am inteles ca nu e chiar ce scrie pe ea.. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
paulp |
![]()
Post
#67
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
De asta trebuie sa pui motorina din locuri cit de cit sigure (Mol, OMV, Rompetrol).
O singura data am pus motorina (din fericire dupa aia am schimbat filtrul de motorina, ca altfel imi dadeam palme) de la o statie intilnita in drum (un no name galben) si noroc ca nu am pus decit 10l ca-mi dadeam palme la cum mergea tractorasul meu ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
laur |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
Doru |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Ne-am prins
![]() |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#70
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Hai sa intru si eu cu sustinerea benzinarelor
![]() Din punctul meu de vedere dieselul e fain daca esti o fire linistita ... Problema (asa cum o vad eu la diesel) este ca ofera un cuplu mare pe o plaja relativ mica de turatii -> e spintena dar nu pentru mult timp. Benzinarele in schimba ofera un cuplu cat de cat constant cu un maxim oarecare la un anumit nivel. De exemplu la renoul meu am cuplu aproape egal incepand cu 2800rpm si pana pe la 5500 (adica din masina se simte ca accelereaza constant si tare). Asta inseaman un cuplu bun pentru depasiri pe o plaja de 2700 rpm ceea ce e foarte mult. Cine se plange ca nu poate depasi cum trebuie cu un benzinar (imi pare rau ca trebuie sa spun asta) inseamna ca nu stie sa conduca o asemenea masina. Normal ca o depasire in forta incepand de la 60Km/h se face cu vit a III-a ... la benzinare iti trebuie rotatii ca sa ai putere. Pe de alta parte imi plac benzinarele ca-s mai confortabile din punct de vedere acustic ... M-am plimbat cu dieseluri de generatie noua si pot spune ca tot se aude motorul. Pe scurt, fiecare isi ia ce ii place sau ce isi permite caci diesel versus benzina nu mai reprezinta o problema de putere sau pornire iarna. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Smudo |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(maddan @ 14 Nov 2005, 16:27) Intreb pentru ca doresc ca in primavara sa cumpar un diesel si am doua manii: sa ma strecor prin trafic in oras (in fine, de asta poate scap) si sa am reprize bune cand merg in afara si ma angajez in depasiri. La a mea am de exemplu un cuplu de 170Nm la 2600 turatii, iar CP max 115/5200 turatii. Prima secunda masina pleaca greu de pe loc. In a doua secunda insa acceleratia este ca din tun. Un DTI de 2.0 (de exemplu de pe Vectra B 2.0) sau chiar un Astra de 1.7 DTI sunt mai sprintare in depasiri? Incearca sa te interesezi mai bine ce se intimpla din 2007 cu masinile aduse de afara, si poate mai astepti un an pina sa iti iei masina. Si eu am ramas uimit ce demaraj are Opelul, mai ales ca ma asteptam sa ma dezamageasca dupa ce avusesem BMW inainte. Chiar aveam parere destul de nasoala despre Opel in general, dar cel putin motorul C20NE e peste motorul de pe 318 cu 113 CP, chiar daca Bmw-ul are tractiune pe spate. Durata de viata... e considerat cel mai bun motor pe benzina de la Opel in privinta asta. Si asta o spun chiar si fanii VW de aici, chiar daca nu le face prea mare placere sa recunoasca ![]() Despre 1,7 DTI am citit pe forumurile nemtesti de ca se cam gindeau maniacii sa isi monteze motor din ala pe Calibra... din motive destul de clare. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
ashu |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviu @ 14 Nov 2005, 19:26) Pe scurt, fiecare isi ia ce ii place sau ce isi permite caci diesel versus benzina nu mai reprezinta o problema de putere sau pornire iarna. Foarte corect! Si as adauga, de cand motorina e mai scumpa ca benzina, nu mai reprezinta nici o problema de costuri de exploatare reduse. Adica argumentul achizitionarii unui benzinar sau a unui diesel nu mai este decat cel personal, de preferinta proprie si atat. Ma bucur ca sunt atatia care au inteles asta, nu de alta dar era un user mai ciudatel pe aici, nu-i retin numele, care afirma ca am inventat pe loc argumentul cu placerea de a conduce un diesel, ca sa am de ce sa ma contrazic cu el. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Repet, pe mine m-a surprins cit au "lucrat" cei de la BMW la motoarele diesel, comparativ cu ce au facut la benzinare. Sa fie dieselul motorul viitorului (ca sa zic asa)? Pentru ca pina sa se ajunga sa se foloseasca Wankel-ul pe mai multe masini... cred ca mai e.
Am condus odata un A3 1,9 TDI in 6 trepte, m-a uimit masina aia... intr-a 3-a cind intram pe autobahn aproape scirtiiau rotile. Am ajuns cu ea sa imi arate 220 km/h pe bord si nu se auzea prea tare motorul. Punct slab la masina aia: in curbele mai largi de pe autobahn, nu prea ii placea nevesti-mii cum se comporta masina la 180-190 km/h. ![]() EDIT (ca sa nu fac alt post): ca si info, poate apare oferta asta si in Romania. Azi cind venii de la servici ma oprii sa bag ceva benzina, si surpriza la Shell (de obicei de la ei alimentez). Ma duc normal la casa sa platesc, ii dau cartea sa imi treaca si punctele pe ea, si imi spune vinzatoarea ca incepind de azi au o oferta prin care pot sa economisesc ceva banuti atunci cind alimentez, si ma intreaba daca am chef sa fac treaba asta. Ii spun ca "da", si imi povesteste ca de azi platesc cu 5 centi/litru mai putin si ca in loc de 1 punct/litru primesc 5 puncte. Imi spune sa tastez inca o data data nasterii pe aparatul in care mi-a bagat cartea, si cu asta inseamna ca sint de acord sa beneficiez de oferta lor. Azi era litrul de super 123,9 centi (asa sint scrise preturile in Germania la combustibili, diferit de cum sint scrise in Austria, unde pretul asta ar fi fost 1,239 €/litru), dupa ce ii zisai aleia ca vreau oferta lor, cumparai cu 118,9 centi. Ar fi bine daca ar face asa si in Romania (ma refer la oferta, nu la preturi ![]() This post has been edited by Smudo: 14 Nov 2005, 21:36 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
BAC |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
QUOTE(maddan @ 14 Nov 2005, 17:16) AND, vizez un Vectra B de 2.0 DTI de prin 2001, deci in jurul a 9000-9500eur. ![]() Multumesc pentru raspunsuri! Dieselul ma atrage din ce in ce mai mult. Ramane sa-mi fac si calculele tinand cont si de scumpirea motorinei, si de faptul ca nu mai suport un motor sub 100 de cai, si de faptul ca nu vreau sa dau prea multi bani pe o masina... ufff. Greu, greu! ![]() Ca sa gasesti un astfel de Opel la km aia va trebui sa cauti ceva, nu se gaseste asa usor. Daca vrei un diesel de Opel incepand de la 100 CP este numai DTI-ul de 2.0l sau 2.2 de 125 CP. Aceste motare nu sunt, cum se spune cultivate. Nu ofera un raspuns liniar si uniform la acceleratie la fel ca un TDI de VW sau, dupa cate am citit, ca un HDI. Pana nu trece turatia de 2000 acceleratia este suparator de lejera. Dupa acesta turatie da, parca bagi NOS in ea. Vectra este mai grea si s-ar putea sa ofere acceleratii mai slabe ca la Astra. Ai condus una? |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Mr_K |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 25 November 03 From: Dej ![]() |
Am condus si io un vectra 2.0dti (cel din avatar) pana in 2000 rpm ii ca si mort, peste 2000rpm merge lejer.
Eu am un vectra pe benzina, dar cand am condus prima data vectra ul pe motorina am fost dezastru. In oras mergeam rau de tot ori era prea turat motoru ori subturat. Chiar si in afara localitatii aveam ceva probleme in anumite curbe. Acuma m-am obisnuit si cu un diesel. Oricum prefer o masina pe benzina. |
--------------------
Opel
Vectra 1.6i
- CJ 07 KLO
|
|
AND |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Smudo , n-ar putea sa-si gaseasca maddan prin germania un VW Passat 1.9 TDi 130cp , model 2001 pana in 10.000 euro? Daca da , eu asta as recomanda ...pentru ca merita sa te duci pana acolo pentru o limuzina ca aia.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#77
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci una si cu una fac 2. Asa cum spunea liviu mai sus, benzinarele cer turatii mari. Eu am probat pe SLZ mea si nu fac asta des, dar am fost placut uimit cum reactioneaza la un kickdown de la 60 km/h in viteza a 2-a. Am condus si eu diesel de 68 si 130 de cai si cunosc senzatia, este placuta intr-adevar, dar nu vreau sa ma las "pacalit" de o senzatie. Pacalit e mult spus, ma refer pacalit in cazul in care sa ajung sa pun idei la bataie bazate pe aceste senzatii.
In conditii de soferie identice aproape, niciodata un 1.5dci de 65 de cai nu va face motorul de 1.4, 75 de cai, pentru simplu fapt ca atat poate, iar specificatiile tehnice nu mint, nu sunt puse aiurea acolo. Degeaba ziceti unii ca intre 60 si 100 isi prinde mai repede viteza diesel-ul. Pana una alta 100km/h prinde mai repede cu 2 secunde benzinaru de 75 fata de diesel-ul de 65 si eu am curaj sa pun banu jos pentru a dovedi acest lucru. Aaaa, da, daca punem 1.5 dci de 80 de cai si soferul stie sa o exploateze, motorul de 1.4, 75 de cai va avea sanse, dar destul de mici, dar in cazul acesta diferenta este de 0.8 secunde, nu 2 secunde si depinde mai mult de sofer. De asemenea conteaza si greutatea masinii. Drept pentru care desi Astra 1.7CDTI are 80 de cai, prinde suta in 14.5 secunde si chiar daca dupa aceea incepe sa-si ia usor usor avans, are de recuperat ce a pierdut pana la 100km/h, iar diferenta se va vedea pe la viteza maxima care este intr-adevar superioara, nu cu mult, dar se simt acei 5 cai in plus. Acolo oricum nu mai conteaza f. mult. Deci daca sunt posesori de Astra 1.7CDTI de 80 de cai doritori sa faca cinste, sa trimita un PM. ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
ashu |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Simt nevoia sa ma repet, nu stiu nici eu de ce. Senzatia aia pacalicioasa de la diesel o ai mai tot timpul, ca la fiecare treapta de viteza treci prin turatia de cuplu maxim, cand masina te impinge in scaun. Acceleratia constanta si prelungita pe o plaja de turatie mult mai mare de la o benzinara, care te face sa scoti suta in mai putine secunde, nici nu iti ofera o senzatia la fel de misto, nici nu o folosesti decat la depasiri, cand mergi la drum lung. In rest partza-partza (scuzati mircu dar nu se intelege altfel), ca asa cum am mai zis, nu stiu cine isi duce masina pana in 5000 de ture in fiecare treapta de viteaza, cand foloseste masina in viata de zi cu zi. Tot n-am stabilit daca vorbim de masini de facut curse (legale au ba) cu ele, sau de masini de mers prin oras. Ca atunci cand invocam timpu pe 0-100 din carte ne-ar fi util daca am discuta de liniute (la care desigur participa soferi priceputi, nu incepatori), daca discutam de mers prin oras sau in conced, nu prea are relevanta, ca eu cred ca nici 1% dintre soferii de pe drumurile patriei n-au facut vreodata in viata lor 0-100 in timpul din brosurica masinii.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
maddan |
![]()
Post
#79
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
AND, tin sa te dezamagesc, dar VW-urile nu ma intereseaza absolut deloc. Imi plimb fundul de 2 ori pe saptamana intr-un VW Passat din ala nou, ca pasager, si nu-mi place absolut, dar absolut deloc. Skoda Octavia asijderea, desi aia chiar mi se pare mai misto inauntru decat Passatul.
Peugeot 307... cu placere, insa scorurile la pejouri sunt mai mari decat bugetul meu... Nu stiu - sunt fiabile dieselurile de la Pejo? Nu am condus Vectra B, conduc o Vectra A si sunt super multumit. Vreau insa ceva mai nou si de-aia intrebasem... O sa ma "dau" cu toate masinile care m-ar putea interesa si abia apoi o sa-mi dau si banii pe una. Din pacate in bugetul meu nu poate intra o masina nou-nouta, toate ofertele fiind cu submotorizari si dotari naspa in pretul asta... ![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
catb |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
_
_
_ If oranges smell like chicken, why are tomatoes blue? Think about it!
|
|
Kunzite |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
M-am plimbat si eu cu o Octavia Superb (1.9 TDi), din pacate n-am putut sa o si conduc. Lux, ce mai - statea foarte bine pe sosea la 160km/h iar arse heater-ul face toti banii
![]() Dar... zgomotul de diesel era prezent si destul de pronuntat la peste 2000 ture! Nu stiu altii ce parere au, dar mie nu-mi place defel cum suna un diesel (modern!), prefer maraitul unui benzinar boxer (mai ales daca scrie Porsche pe el ![]() Ashu, "senzatiile" astea-s niste chestii cam subiective. Tie poate-ti place clantanitul de diesel, bagatul in scaun la 1500 ture (si schimbat la 2000); eu prefer sa simt (cand am chef) cum urla motorul la peste 5000rpm. Iar in viata de zi cu zi cuplul superior al dieselului ma lasa complet rece, cat timp oricum plec de la semafor mai repede decat majoritatea (fara a forta) |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
catb |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 27 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
_
_
_ If oranges smell like chicken, why are tomatoes blue? Think about it!
|
|
ashu |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 15 Nov 2005, 12:50) M-am plimbat si eu cu o Octavia Superb (1.9 TDi), din pacate n-am putut sa o si conduc. Lux, ce mai - statea foarte bine pe sosea la 160km/h iar arse heater-ul face toti banii ![]() Dar... zgomotul de diesel era prezent si destul de pronuntat la peste 2000 ture! Nu stiu altii ce parere au, dar mie nu-mi place defel cum suna un diesel (modern!), prefer maraitul unui benzinar boxer (mai ales daca scrie Porsche pe el ![]() Ashu, "senzatiile" astea-s niste chestii cam subiective. Tie poate-ti place clantanitul de diesel, bagatul in scaun la 1500 ture (si schimbat la 2000); eu prefer sa simt (cand am chef) cum urla motorul la peste 5000rpm. Iar in viata de zi cu zi cuplul superior al dieselului ma lasa complet rece, cat timp oricum plec de la semafor mai repede decat majoritatea (fara a forta) Pai io ce am zis? Da, unii prefera senzatia de diesel, altii benzinaru ca se tureaza in draci. Fiecare cu a masii. ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
DFA |
![]()
Post
#84
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 15 Nov 2005, 13:50) M-am plimbat si eu cu o Octavia Superb (1.9 TDi), ............Dar... zgomotul de diesel era prezent si destul de pronuntat la peste 2000 ture! Motoarele TDi de la VAG sunt renumite pentru zgomotul lor specific și mai mare decât al celor Common Rail..., așa că nu e nici o surpriză că zgomotul e destul de pronunțat! Poate o mașină cu TDCi...? HDi? dCi? CRDi? etc. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DFA |
![]() ![]()
Post
#85
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(paulp @ 14 Nov 2005, 18:22) ![]() ![]() (oricum trebuie ca motorina să fie cu 35-40% mai scumpă decât benzina ca motorizarea diesel să fie la fel de "rentabilă" ca benzinarele...) |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Kunzite |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 23 February 05 ![]() |
Ei, Ashu, pai eu nu te contrazic, doar prezint un punct de vedere diferit
![]() Catb: da, cu Oltcitul meu. Nu vorbesc de liniute (in primul rand ca nu m-as baga la intreceri pe strada iar apoi... sa fim seriosi, 0-100km/h in 13.1 s nu-i un timp cu care sa te lauzi), ci de plecat mai mult sau mai putin normal; doar de viata de zi cu zi era vorba, nu? Cred ca diferenta o face masa masinii si simplul fapt ca turez motorul nitel mai mult inainte de a schimba. DFA, nu uita ca pretul unui diesel e mai mare, diferenta trebuind sa die recuperata daca tot facem calcule d-astea. |
--------------------
Oltena
12TRS
|
|
DFA |
![]()
Post
#87
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 15 Nov 2005, 14:16) DFA, nu uita ca pretul unui diesel e mai mare, diferenta trebuind sa die recuperata daca tot facem calcule d-astea. Firește, eu vorbeam de un caz general, că doar nu toți au cumpărat ieri mașinile diesel, sunt destui care le au de multișor și și-au recuperat măcar parțial diferența, dacă nu în totalitate. Uite și un mic calcul (atașat) cu diferența între motorizările Logan: Attached thumbnail(s) Comparatie_consum_Dacia_Logan.gif ( Size: 16.56k ) Number of downloads: 65 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
body |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 568 Joined: 19 July 04 From: Ploiesti ![]() |
Mda , desi vad ca pe aici sunt multi fani dieseluri , eu nu sunt unul dintre ei !Ati mers vre-odata cu o Land Cruiser de 4,5 litri pe benzina?
Va schimbati total ideile , bine consuma cam 25-30 la suta functie de teren dar e un motor care iti da nu-sh cum sa ma exprim o senzatie de putere. Acum cand benzina e cam cat motorina nu stiu daca mai e o afacere dieselul avand in vedere ca pretul de achizitie si intretinerea sunt mai scumpe decat la benzina. Ma rog sunt pareri si pareri , Eu pana acum nu am mers cu diesel la care sa nu simti acel mic ( sau mare , dupa caz in functie de masina) zgomot de tractoras. Deci , eu prefer si voi prefera mereu benzinarele. Ideea la benzina e ca SIMTI motorul cand se tureaza . Parerea mea . |
--------------------
Mitsubishi/Suzuki
Lancer/SX4
2007/2008
- PH-72-BVR PH-77-MMR body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
|
|
laur |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 8 July 02 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Kunzite @ 15 Nov 2005, 12:50) M-am plimbat si eu cu o Octavia Superb (1.9 TDi), din pacate n-am putut sa o si conduc. Lux, ce mai - statea foarte bine pe sosea la 160km/h iar arse heater-ul face toti banii ![]() Dar... zgomotul de diesel era prezent si destul de pronuntat la peste 2000 ture! Nu stiu altii ce parere au, dar mie nu-mi place defel cum suna un diesel (modern!), prefer maraitul unui benzinar boxer (mai ales daca scrie Porsche pe el ![]() Ashu, "senzatiile" astea-s niste chestii cam subiective. Tie poate-ti place clantanitul de diesel, bagatul in scaun la 1500 ture (si schimbat la 2000); eu prefer sa simt (cand am chef) cum urla motorul la peste 5000rpm. Iar in viata de zi cu zi cuplul superior al dieselului ma lasa complet rece, cat timp oricum plec de la semafor mai repede decat majoritatea (fara a forta) Ei, exista Skoda Superb si Skoda Octavia, nu Octavia Superb Iar daca tu cu Oltena pleci mai repede de la semafor decit majoritatea, e ok. Ai o supermasina ![]() |
--------------------
Peugeot
206 1,4 HDI
- . "parerea mea"
|
|
ashu |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(body @ 15 Nov 2005, 13:26) Mda , desi vad ca pe aici sunt multi fani dieseluri , eu nu sunt unul dintre ei !Ati mers vre-odata cu o Land Cruiser de 4,5 litri pe benzina? Va schimbati total ideile , bine consuma cam 25-30 la suta functie de teren dar e un motor care iti da nu-sh cum sa ma exprim o senzatie de putere. Pai e si normal ca la un motor de 4.5l sa simti senzatia de putere, ar fi fost ciudat ca abia sa se tarasca, nu? ![]() QUOTE(body @ 15 Nov 2005, 13:26) Acum cand benzina e cam cat motorina nu stiu daca mai e o afacere dieselul avand in vedere ca pretul de achizitie si intretinerea sunt mai scumpe decat la benzina. Pai nu-i o afacere, normal. Ce, motorul ala care consuma 30 la suta e o afacere? Nu cred, dar daca asta iti doresti si ti-l permiti, il iei, nu stai sa te gandesti ca ai iesi mai ieftin cu un motor de 1.4, in loc de 4.5 ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 18:22 |