Motor de Golf 2 1,6L GTI pe o Dacia 1300, Vreau sa stiu daca pot sa montez
![]() ![]() ![]() |
Motor de Golf 2 1,6L GTI pe o Dacia 1300, Vreau sa stiu daca pot sa montez
Siconi |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
Muttley |
![]()
Post
#62
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(mesteru surubel @ 30 Nov 2005, 13:52) Mai, da' aia-i "pesa" rara, nu e pacat s-o modifici (strici)?!? ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#63
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Camd ai o pasiune in sange, nu mai conteaza ca ai una sau doua masini ca sa ai ce strica, ca oricum tot o strici pana la urma; macar asa incerci ceva mai cu folos decat s-o forjezi pana la ultima picatura si tot sa nu ai satisfactie. Ce-i drept, te cam costa in plus, dar e valabil in ambele cazuri.
De preferat achizitionarea uneia vechi, care sa aibe tabla inca buna ca s-o poti modifica tu dupa plac si sa nu te trezesti ca ai stricat masina lu' tata. Apropo, off topic, stie careva o gioarsa de dacie numai buna de tinut in curte sau garaj degeaba? Sa aiba toate usile, geamurile si capotele e necesar, ca restul si asa se arunca sau modifica substantial... Stie careva ceva de genul asta de vanzare? ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Punkeru |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 December 05 ![]() |
eh ...ce sa zic ... io am motor de Renault 1.6 tdi diesel .. s-a potrivit perfect .. si am modificat doar prinderea la cutie .. e cutie de dacie in 5 trepte (de fuga) motoru merge impecabil si are consum de 5.5% . La mine la munca (lucrez la un service) facem modificari din astea...(reclama ascunsa
![]() |
--------------------
Dacia
Break
- CT-03-ZSS
|
|
Siconi |
![]()
Post
#65
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
[quote=Punkeru,5 Dec 2005, 22:49]
eh ...ce sa zic ... io am motor de Renault 1.6 tdi diesel .. s-a potrivit perfect .. Si eu tot spre un motor strain inclin, dar nu sunt decis inca ce fel de... Mai ajutati-ma cu asta, sau daca are cineva totusi un motor de Golf 2 montat pe D1300/D1400... nu ma supar de ceva posturi de la voi. Off topic: unde pot gasi un motor de R25 2.5L V6 turbo, ~200CP? Si cam cat costa? This post has been edited by Siconi: 6 Dec 2005, 00:39 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
litza |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
QUOTE(Punkeru @ 5 Dec 2005, 23:49) Renault 1.6 tdi diesel Sigur ca da .... Renault TDI ... ![]() ![]() This post has been edited by litza: 6 Dec 2005, 08:35 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
!!!! totusi eu cred ca cel mai bun compromis ar fi motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1. e usor nu se torsioneaza sasiu , cat de cat usor de montat , si cu cutia mea copiata dupa cea de golf2 de fuga ai avea cam tot ce vrei. demaraj , tractiune , si o remorca putere , si sa nu uitam un consum beton. si de ce sa nu stric o piesa rara de eu cred ca fac bine ce fac. cat pt o dacie numa buna de tinut in garaj dami un mesaj pe pm ca te ajut eu.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
Muttley |
![]()
Post
#68
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(mesteru surubel @ 6 Dec 2005, 19:48) si de ce sa nu stric o piesa rara de eu cred ca fac bine ce fac. cat pt o dacie numa buna de tinut in garaj dami un mesaj pe pm ca te ajut eu. Daca mi te-ai adresat mie, cred c-ai inteles rau... Eu ziceam ca-i pacat de puntea aia cu discuri s-o strici, nu de Dacie. Dacia nu-i pesa rara, se gasesc pe toate drumurile, am si eu una ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Siconi |
![]()
Post
#69
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
[quote=mesteru surubel,6 Dec 2005, 19:48]
!!!! totusi eu cred ca cel mai bun compromis ar fi motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1. e usor nu se torsioneaza sasiu , cat de cat usor de montat , si cu cutia mea copiata dupa cea de golf2 de fuga ai avea cam tot ce vrei. demaraj , tractiune , si o remorca putere , si sa nu uitam un consum beton. Cam ce performante are un asemenea motor? ce CP, cmc, alimentare (inj/carb), cat atinge si in cat timp? chestii de-astea. Nu tine doar pt tine, man. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#70
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca e cu injectie mecanica, carburatorul ce rol sa mai aiba?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Siconi |
![]()
Post
#71
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2005, 21:34) Nu vreau sa fiu rautacios, dar in enuntul de mai sus era si un slash " / ", care insemna "sau" in limbaj prescurtat, in caz ca ai uitat, ca presupun ca stiai. am omis partea cu injectia, dar scuze de greseala. Vin de la lucru si sunt cam obosit, incat nu am mai vazut ca deja s-a specificat acest aspect. ![]() This post has been edited by Siconi: 7 Dec 2005, 22:52 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#72
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai mesteru surubel a scris : " motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1" si asa l-ai citat. Ce rost mai are sa intrebi cum e alimentat. Pentru restul, google, ca nu l-a construit mesterul surubel si mai au si altii Golfuri GTI
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Siconi |
![]()
Post
#73
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2005, 23:10) Pai mesteru surubel a scris : " motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1" si asa l-ai citat. Ce rost mai are sa intrebi cum e alimentat. Pentru restul, google, ca nu l-a construit mesterul surubel si mai au si altii Golfuri GTI Mersi de observatie; totusi, nu m-ai lamurit cu nimic din ce am intrebat eu. Da si tu o mana de ajutor. N-a zis nimeni ca mesterul surubel l-a facut, dar ce speificatii are tot poate sa imi spuna, daca nu el altcineva atunci, ca nu ma duc maine sa-mi iau, doar sa-mi fac o idee, ca sa stiu spre ce sa ma orientez, ca parca asta era titlul topicului: "motor de golf...", indiferent de care pana la urma, dar sa ne lamurim cu cate ceva, in mod constructiv. Daca tot stiti voi cate ceva, de ce sa ma mai chinui sa caut aiurea pe google, cand voi ma puteti indruma mult mai bine? de-aia m-am si inscris ca membru in acest club, ca sa invat ce nu stiu si sa facem o treaba buna IMPREUNA. Mai astept sa se indure careva si sa-mi zica si mie cele cerute un pic mai sus, nu mai vreau sa ma repet. Bafta la tuning, bre! ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
litza |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Scuze ca intrerupt ... din umilele mele cunostinte ... 1.8 16V , cod motor KR (Europa), PL (USA) a fost doar pe Golf II.
Multi meseriasi pe aici ... |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#75
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma pasioneaza istoria VW dar cred ca ai dreptate. GTI a fost doar de la golful 2 in sus ,nu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#76
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu, a fost si pe prima generatie de Golf
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#77
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cred ca exista doar 2 gti-uri : II si V .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#78
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La rugamintea lui siconi, postez datele pentru motorul de VW Golf1 GTI:
Manufacturer Volkswagen Type S-4 SOHC 8 valves total 2 valves per cylinder Main bearings 5 Construction Bore Ś stroke 79.50mm Ś 80.00mm 3.13 in Ś 3.15 in Bore/Stroke ratio 0.99 Displacement 1588 cc (96.906 cu in) Unitary capacity 397 cc/cylinder Compression ratio 9.50:1 Fuel system Bo fuel inj. Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic Converter N Max. output (DIN) 111.5 PS (110.0 bhp) (82 kW) @6100 rpm Max. torque (DIN) 130.0 Nm (96 lbft) (13.3 kgm) @5000 rpm Maximum rpm Coolant Water Specific output 69.3 bhp/litre 1.14 bhp/cu in Specific torque 81.86 Nm/litre |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]() ![]()
Post
#79
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorul cu 16 valve nu a fost montat pe Golf 1, iar injectia bosch K-jet sunt destul de sigur ca e elctronica si nu mecanica (deci dificil de transplantat). Tot mi-ar fi mila sa omor un golf GTI pentru motor (mai bine iau motorul si il pun pe alt golf decat in dacie) dar fiecare cu ideile si posibilitatile sale. Siconi, parca cimparai un motor de R5 turbo la bursa, ce s-a intamplat?
Si pentru motorul Golf 2 GTI 16 valve: Manufacturer Volkswagen Type S-4 DOHC 16 valves total 4 valves per cylinder Main bearings 5 Construction Bore Ś stroke 81.00mm Ś 86.40mm 3.19 in Ś 3.4 in Bore/Stroke ratio 0.94 Displacement 1781 cc (108.683 cu in) Unitary capacity 445.25 cc/cylinder Compression ratio 10.00:1 Fuel system Bo K-Jet fuel inj. Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic Converter N Max. output (DIN) 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW) @6100 rpm Max. torque (DIN) 168.0 Nm (124 lbft) (17.1 kgm) @4600 rpm Maximum rpm Coolant Water Specific output 76.9 bhp/litre 1.26 bhp/cu in Specific torque 94.33 Nm/litre Pentru date tehnice privind orice tip de masina serviti aici : www.carfolio.com This post has been edited by einstein1984: 8 Dec 2005, 16:38 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
onyxs86 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru cu Dacie S P O R T Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 05 From: C O N S T A N T A ![]() |
mai bine modificam un SPORT
![]() |
--------------------
DACIA
SPORT
1989 1.4 65cp R.E.M.A.T RACING TEAM
SKODA OCTAVIA 2006 1.9 TDI OPEL GTS 2004 2.2 TDI |
|
Siconi |
![]()
Post
#81
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
[quote=einstein1984,8 Dec 2005, 17:32]
Siconi, parca cimparai un motor de R5 turbo la bursa, ce s-a intamplat? Inca nu stiu ce sa cred ca e mai bun pt daciuta mea... sunt in cumpana, dar nu stiu spre ce sa inclin mai mult. Hai sa va zic ce vreau eu cu adevarat: vreau sa tunez dacia mea pentru STREET RACING, cam tot ce include acest gen de curse. Asa ca am nevoie de o herghelie buna, cutie ca s-o "mane" bine si eficient, suspensii sport, jante late de 17'' (zic eu), aripi umflate, discuri frane ventilate pe toate rotile, etc, etc, etc. Asta urmaresc eu, desi nu ma dau banii afara din casa. Dar putin cate putin poate adun ce-mi trebuie pana la vara. Daca aveti informatii cu adevarat utile proiectului meu, accept cu bucurie. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#82
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru inceput, cred ca ar trebui sa citesti cartea pe care o vei gasi aici
Tu si toti cei care se gandesc sa-si modifice masina ar trebui macar sa rasfoiasca cartea. Motorul de R5 cred ca e mult mai bun pentru dacie pentru ca este practic inrudit cu cel de Dacie si s-a discutat destul pe forum despre montarea lui. Cel de golf insa e transversal, are o injectie electronica si nu se pupa cu cutia de viteze. Eu cred ca cel mai bine ar fi sa modifici intai sasiul (punti,suspensii,frane directie), rotile si mai la sfarsit sa indesi minunea de motor. Insa daca vrei sa iasa ceva frumos si sigur e nevoie de bani. This post has been edited by einstein1984: 8 Dec 2005, 22:21 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
mesteru surubel |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 November 05 From: Brasov ![]() |
pai daca vrei sa mori iti pui motoru de reno5 ca la ala ii trece benzina direct prin turbina si incendiu garantat. mai bine motoruu de golf 1 sau 2 (golf 1 120cp golf2 140cp) pt ca e usor , cuplu bun , nu se torsioneaza sasiul si relativ usor de montat , costuri mici de intretinere , consum bun si cai destul de multi. si de ce sa nu strici un GTI daca pentru tine dacia ramane masina de suflet si vrei sa fi regele soselelor cu ea
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310 TLX Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#84
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Vei fi regele ********** mele. Masina aceea (Golful 2) e de vreo 3 ori mai bine gandita si construita decat Dacia berlina. Berlina are o distributie tembela a greutatii (motorul ala impins mult in fata), o punte spate anacronica si o rigiditate lipsa.
O 1300 cu motor de golf, frane de renault si scaune de peugeot numai dacie nu e! Un mic amanunt intreb si eu: ce planetare folosesti la 140CP, ca cele de Dacie se duc naibii la 65CP? Carburatorul aspirat de la Renault a fost gandit el bine de inginerii lui renault (mai multi si mai scoliti ca cei care scriu pe acest topic), ca altfel nu circula pe strada. Ce e "street racing"? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#85
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca in schimb vrei ceva ce seamana cu o dacie dar depaseste majotitatea masinilor cinstite de pe strada, priveste http://eurotuned.com/vw/RS1/RS1.htm]aici .
Dar pentru asta e nevoie de bani. Si inca multi. Ford_V6 vroia sa faca asa ceva , insa mai are de economisit pana atunci. This post has been edited by einstein1984: 9 Dec 2005, 16:55 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Siconi |
![]()
Post
#86
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
[quote=einstein1984,8 Dec 2005, 23:17]
Pentru inceput, cred ca ar trebui sa citesti cartea pe care o vei gasi aici Am descarcat programelul, dar nu-mi ruleaza sub WinXP Pro-SP1. Tu ce OS folosesti? Ai reusit sa-l deschizi? Asa mai merge. Acum zic si eu ca se discuta ON TOPIC. Mai vreau pareri sau sfaturi de la cei cu oarecare experienta in ale tuning-ului. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
SiloS |
![]()
Post
#87
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu stiu cat de bine e venit reply-ul meu , dar la un motor puternic in primul rand trebuie intarita caroseria .
Asadar , inainte sa spuneti ca aveti bani de motor si pentru montarea lui ganditi-va ca trebuie intarite toate punctele de sudura iar masina trebuie sa fie in stare perfecta . Degeaba aveti o dictai herghelia daca nu aveti control . Niste jante pe 17 sunt prea mari pentru niste curse de sprint , masina o sa accelereze prea greu . Mai bine cu niste jante pe maxim 15" So , pentru cei care au proiecte ambitioase , ganditi-va bine cati bani o sa bagati in masina . Sigur o sa apara probleme si bineinteles o sa depasiti bugetul . Si eu fac parte din categoria celor care vor sa aiba o dacie 1300 respectabila , insa nu am cunostiintele necesare si nu pot sa fac ceva din auzite . Si fara bani . Sa nu credeti ca fac parte din categoria alora care spun "las-o ba , ca merge si-asa " sau "tot dacie ramane indiferent ce i-ai face" insa este foarte greu pentru a face ceva reusit . ps : mie "tuning-ul pentru tonti nu imi merge" . este sub forma .exe si nu se intampla nimic cand dau dublu click This post has been edited by SiloS: 9 Dec 2005, 22:26 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Siconi |
![]()
Post
#88
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cam asa vreau sa arate masina mea, ca aia din avatarul meu, sau cat mai aproape. Va imaginati ca la un astfel de look e nevoie si de o herghelie de cai putere, nu gluma, ca te rad si curcile cu o asa racheta si tie nu-ti mai porneste ca trebuie sa cureti bujiile, sau ti-au puscat platinele. Ar fi penibil.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Siconi |
![]()
Post
#89
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
SiloS, ai dreptate in ce priveste caroseria. Dar trebuie sa stii cum o modifici in functie de componentele care vin montate, inclusiv motorul; daca tut te apuci de caroserie, o faci de la A la Z, nu mai modifici pe urma ca nu-ti intra nu-stiu-ce. Ca daca o modicif, o si pregatesc de vopsit, chiar daca e cam ultimul pas, inainte de final.
Tu ce ai face? Cu ce ai incepe? |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#90
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.378 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu l-am incarcat ca pdf. Nu stiu cum a ajuns exe.Dar il puteti gasi si aici.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 07:18 |