DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de Golf 2 1,6L GTI pe o Dacia 1300, Vreau sa stiu daca pot sa montez

Siconi
post 30 Nov 2005, 21:46
Post #61


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(mesteru surubel @ 30 Nov 2005, 13:52)
pai nici eu nu cred ca o modific pe a mea la exterior ci o las asa plina de rugina si cu vopseaua sarita dar la motor , sistem de franare si alte mici modificari pt o calatorie foarte sigura tot tre facute. cat cutractiune spate e buna la un motor de vre 150cp in sus sa iti fuga spatele si fite multe. eu mam apucat sa adaptez pe puntea de reno 18turbo grupu de la papuc cu tot cu planetare , asa numa pentru spactacol cu dacia . mie mi se pare ca 4x4 e mai mult sa legi de ea o remorca sau plugu si sa meri la arat cu ea decat sa ii aduci o modificare de spectacol. acuma decizia ii apartine fiecaruia , fiecare face ce vrea cu masina lui
*


Cand am deschis acest topic, am luat in considerare posibilitatea de a schimba un motor stock DACIA cu un altul, care sa-i confere masinii noastre o putere sporita. Desigur ca sunt bine-veniteideile legate de sistemul de franare sau directie sau tractiune, dar sa nu uitam de unde am plecat. Ce-i drept, e bine de luat in calcul modificarea sistemului de franare ca altfel herghelia de sub capota ar lua-o razna de tot si noi impreuna cu ea. Nu cred ca ar folosi nimanui.
Si, cu toate astea, sa ramanem "on topic".
Ce fel de motor ar fi mai potrivit pe o D1300 si de ce? Dar cutie de viteze? Cum putem modifica o cutie ca sa avem rapoarte bune demaraj/viteza la motorul propus?

Cred ca e destul pentru acest topic. gun3.gif post-336-1110552459.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 1 Dec 2005, 00:19
Post #62


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(mesteru surubel @ 30 Nov 2005, 13:52)
eu mam apucat sa adaptez pe puntea de reno 18turbo grupu de la papuc cu tot cu planetare
*


Mai, da' aia-i "pesa" rara, nu e pacat s-o modifici (strici)?!? sad.gif unsure.gif sad.gif Iti recomand s-o lasi in pace daca inca nu te-ai apucat s-o mutilezi si s-o folosesti cum e ea sau s-o dai la Bursa blush.gif Scuze de off...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Dec 2005, 23:50
Post #63


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Camd ai o pasiune in sange, nu mai conteaza ca ai una sau doua masini ca sa ai ce strica, ca oricum tot o strici pana la urma; macar asa incerci ceva mai cu folos decat s-o forjezi pana la ultima picatura si tot sa nu ai satisfactie. Ce-i drept, te cam costa in plus, dar e valabil in ambele cazuri.
De preferat achizitionarea uneia vechi, care sa aibe tabla inca buna ca s-o poti modifica tu dupa plac si sa nu te trezesti ca ai stricat masina lu' tata.
Apropo, off topic, stie careva o gioarsa de dacie numai buna de tinut in curte sau garaj degeaba? Sa aiba toate usile, geamurile si capotele e necesar, ca restul si asa se arunca sau modifica substantial... Stie careva ceva de genul asta de vanzare?
huh.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Punkeru
post 5 Dec 2005, 21:49
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 December 05




eh ...ce sa zic ... io am motor de Renault 1.6 tdi diesel .. s-a potrivit perfect .. si am modificat doar prinderea la cutie .. e cutie de dacie in 5 trepte (de fuga) motoru merge impecabil si are consum de 5.5% . La mine la munca (lucrez la un service) facem modificari din astea...(reclama ascunsa smile.gif )


--------------------
Dacia Break - CT-03-ZSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Dec 2005, 00:38
Post #65


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




[quote=Punkeru,5 Dec 2005, 22:49]
eh ...ce sa zic ... io am motor de Renault 1.6 tdi diesel .. s-a potrivit perfect ..

Si eu tot spre un motor strain inclin, dar nu sunt decis inca ce fel de...
Mai ajutati-ma cu asta, sau daca are cineva totusi un motor de Golf 2 montat pe D1300/D1400... nu ma supar de ceva posturi de la voi.

Off topic: unde pot gasi un motor de R25 2.5L V6 turbo, ~200CP? Si cam cat costa?

This post has been edited by Siconi: 6 Dec 2005, 00:39


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 6 Dec 2005, 08:34
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




QUOTE(Punkeru @ 5 Dec 2005, 23:49)
Renault 1.6 tdi diesel


Sigur ca da .... Renault TDI ... radmasa.gif Doar daca ai lipit o emblema TDI pe portbagaj, altfel no f..king way. 168.gif

This post has been edited by litza: 6 Dec 2005, 08:35


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 6 Dec 2005, 18:48
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




!!!! totusi eu cred ca cel mai bun compromis ar fi motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1. e usor nu se torsioneaza sasiu , cat de cat usor de montat , si cu cutia mea copiata dupa cea de golf2 de fuga ai avea cam tot ce vrei. demaraj , tractiune , si o remorca putere , si sa nu uitam un consum beton. si de ce sa nu stric o piesa rara de eu cred ca fac bine ce fac. cat pt o dacie numa buna de tinut in garaj dami un mesaj pe pm ca te ajut eu.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 6 Dec 2005, 19:04
Post #68


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(mesteru surubel @ 6 Dec 2005, 19:48)
si de ce sa nu stric o piesa rara de eu cred ca fac bine ce fac. cat pt o dacie numa buna de tinut in garaj dami un mesaj pe pm ca te ajut eu.
*



Daca mi te-ai adresat mie, cred c-ai inteles rau... Eu ziceam ca-i pacat de puntea aia cu discuri s-o strici, nu de Dacie. Dacia nu-i pesa rara, se gasesc pe toate drumurile, am si eu una happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Dec 2005, 19:23
Post #69


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




[quote=mesteru surubel,6 Dec 2005, 19:48]
!!!! totusi eu cred ca cel mai bun compromis ar fi motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1. e usor nu se torsioneaza sasiu , cat de cat usor de montat , si cu cutia mea copiata dupa cea de golf2 de fuga ai avea cam tot ce vrei. demaraj , tractiune , si o remorca putere , si sa nu uitam un consum beton.

Cam ce performante are un asemenea motor? ce CP, cmc, alimentare (inj/carb), cat atinge si in cat timp? chestii de-astea. Nu tine doar pt tine, man.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Dec 2005, 20:34
Post #70


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai daca e cu injectie mecanica, carburatorul ce rol sa mai aiba?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Dec 2005, 21:29
Post #71


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2005, 21:34)
Pai daca e cu injectie mecanica, carburatorul ce rol sa mai aiba?
*




Nu vreau sa fiu rautacios, dar in enuntul de mai sus era si un slash " / ", care insemna "sau" in limbaj prescurtat, in caz ca ai uitat, ca presupun ca stiai. am omis partea cu injectia, dar scuze de greseala. Vin de la lucru si sunt cam obosit, incat nu am mai vazut ca deja s-a specificat acest aspect. biggrin.gif

This post has been edited by Siconi: 7 Dec 2005, 22:52


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Dec 2005, 22:10
Post #72


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai mesteru surubel a scris : " motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1" si asa l-ai citat. Ce rost mai are sa intrebi cum e alimentat. Pentru restul, google, ca nu l-a construit mesterul surubel si mai au si altii Golfuri GTI


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Dec 2005, 03:06
Post #73


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 7 Dec 2005, 23:10)
Pai mesteru surubel a scris : " motorul de GTI cu 16 valve si injectie mecanica de pe golful1" si asa l-ai citat. Ce rost mai are sa intrebi cum e alimentat. Pentru restul, google, ca nu l-a construit mesterul surubel si mai au si altii Golfuri GTI
*


Mersi de observatie; totusi, nu m-ai lamurit cu nimic din ce am intrebat eu. Da si tu o mana de ajutor. N-a zis nimeni ca mesterul surubel l-a facut, dar ce speificatii are tot poate sa imi spuna, daca nu el altcineva atunci, ca nu ma duc maine sa-mi iau, doar sa-mi fac o idee, ca sa stiu spre ce sa ma orientez, ca parca asta era titlul topicului: "motor de golf...", indiferent de care pana la urma, dar sa ne lamurim cu cate ceva, in mod constructiv.
Daca tot stiti voi cate ceva, de ce sa ma mai chinui sa caut aiurea pe google, cand voi ma puteti indruma mult mai bine? de-aia m-am si inscris ca membru in acest club, ca sa invat ce nu stiu si sa facem o treaba buna IMPREUNA. Mai astept sa se indure careva si sa-mi zica si mie cele cerute un pic mai sus, nu mai vreau sa ma repet.

Bafta la tuning, bre! cool.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 8 Dec 2005, 08:51
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Scuze ca intrerupt ... din umilele mele cunostinte ... 1.8 16V , cod motor KR (Europa), PL (USA) a fost doar pe Golf II.

Multi meseriasi pe aici ...


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Dec 2005, 12:54
Post #75


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu ma pasioneaza istoria VW dar cred ca ai dreptate. GTI a fost doar de la golful 2 in sus ,nu?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Dec 2005, 15:11
Post #76


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu, a fost si pe prima generatie de Golf wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 8 Dec 2005, 16:27
Post #77


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cred ca exista doar 2 gti-uri : II si V .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Dec 2005, 16:30
Post #78


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La rugamintea lui siconi, postez datele pentru motorul de VW Golf1 GTI:
Manufacturer Volkswagen
Type S-4
SOHC
8 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 5
Construction
Bore Ś stroke 79.50mm Ś 80.00mm
3.13 in Ś 3.15 in
Bore/Stroke ratio 0.99
Displacement 1588 cc
(96.906 cu in)
Unitary capacity 397 cc/cylinder
Compression ratio 9.50:1
Fuel system Bo fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 111.5 PS (110.0 bhp) (82 kW)
@6100 rpm
Max. torque
(DIN) 130.0 Nm (96 lbft) (13.3 kgm)
@5000 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 69.3 bhp/litre
1.14 bhp/cu in
Specific torque 81.86 Nm/litre


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Dec 2005, 16:32
Post #79


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Motorul cu 16 valve nu a fost montat pe Golf 1, iar injectia bosch K-jet sunt destul de sigur ca e elctronica si nu mecanica (deci dificil de transplantat). Tot mi-ar fi mila sa omor un golf GTI pentru motor (mai bine iau motorul si il pun pe alt golf decat in dacie) dar fiecare cu ideile si posibilitatile sale. Siconi, parca cimparai un motor de R5 turbo la bursa, ce s-a intamplat?
Si pentru motorul Golf 2 GTI 16 valve:
Manufacturer Volkswagen
Type S-4
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Main bearings 5
Construction
Bore Ś stroke 81.00mm Ś 86.40mm
3.19 in Ś 3.4 in
Bore/Stroke ratio 0.94
Displacement 1781 cc
(108.683 cu in)
Unitary capacity 445.25 cc/cylinder
Compression ratio 10.00:1
Fuel system Bo K-Jet fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW)
@6100 rpm
Max. torque
(DIN) 168.0 Nm (124 lbft) (17.1 kgm)
@4600 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 76.9 bhp/litre
1.26 bhp/cu in
Specific torque 94.33 Nm/litre
Pentru date tehnice privind orice tip de masina serviti aici : www.carfolio.com

This post has been edited by einstein1984: 8 Dec 2005, 16:38


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onyxs86
post 8 Dec 2005, 19:02
Post #80


Membru cu Dacie S P O R T


Group: Members
Posts: 341
Joined: 15 September 05
From: C O N S T A N T A




mai bine modificam un SPORT cool.gif


--------------------
DACIA SPORT 1989 1.4 65cp
R.E.M.A.T RACING TEAM

SKODA OCTAVIA 2006 1.9 TDI

OPEL GTS 2004 2.2 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Dec 2005, 20:07
Post #81


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




[quote=einstein1984,8 Dec 2005, 17:32]
Siconi, parca cimparai un motor de R5 turbo la bursa, ce s-a intamplat?

Inca nu stiu ce sa cred ca e mai bun pt daciuta mea... sunt in cumpana, dar nu stiu spre ce sa inclin mai mult. Hai sa va zic ce vreau eu cu adevarat: vreau sa tunez dacia mea pentru STREET RACING, cam tot ce include acest gen de curse. Asa ca am nevoie de o herghelie buna, cutie ca s-o "mane" bine si eficient, suspensii sport, jante late de 17'' (zic eu), aripi umflate, discuri frane ventilate pe toate rotile, etc, etc, etc.
Asta urmaresc eu, desi nu ma dau banii afara din casa. Dar putin cate putin poate adun ce-mi trebuie pana la vara. Daca aveti informatii cu adevarat utile proiectului meu, accept cu bucurie.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 Dec 2005, 22:17
Post #82


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pentru inceput, cred ca ar trebui sa citesti cartea pe care o vei gasi aici
Tu si toti cei care se gandesc sa-si modifice masina ar trebui macar sa rasfoiasca cartea.
Motorul de R5 cred ca e mult mai bun pentru dacie pentru ca este practic inrudit cu cel de Dacie si s-a discutat destul pe forum despre montarea lui. Cel de golf insa e transversal, are o injectie electronica si nu se pupa cu cutia de viteze.
Eu cred ca cel mai bine ar fi sa modifici intai sasiul (punti,suspensii,frane directie), rotile si mai la sfarsit sa indesi minunea de motor. Insa daca vrei sa iasa ceva frumos si sigur e nevoie de bani.

This post has been edited by einstein1984: 8 Dec 2005, 22:21


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 9 Dec 2005, 09:11
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




pai daca vrei sa mori iti pui motoru de reno5 ca la ala ii trece benzina direct prin turbina si incendiu garantat. mai bine motoruu de golf 1 sau 2 (golf 1 120cp golf2 140cp) pt ca e usor , cuplu bun , nu se torsioneaza sasiul si relativ usor de montat , costuri mici de intretinere , consum bun si cai destul de multi. si de ce sa nu strici un GTI daca pentru tine dacia ramane masina de suflet si vrei sa fi regele soselelor cu ea


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Dec 2005, 15:59
Post #84


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Vei fi regele ********** mele. Masina aceea (Golful 2) e de vreo 3 ori mai bine gandita si construita decat Dacia berlina. Berlina are o distributie tembela a greutatii (motorul ala impins mult in fata), o punte spate anacronica si o rigiditate lipsa.
O 1300 cu motor de golf, frane de renault si scaune de peugeot numai dacie nu e!
Un mic amanunt intreb si eu: ce planetare folosesti la 140CP, ca cele de Dacie se duc naibii la 65CP?
Carburatorul aspirat de la Renault a fost gandit el bine de inginerii lui renault (mai multi si mai scoliti ca cei care scriu pe acest topic), ca altfel nu circula pe strada.
Ce e "street racing"?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Dec 2005, 16:53
Post #85


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca in schimb vrei ceva ce seamana cu o dacie dar depaseste majotitatea masinilor cinstite de pe strada, priveste http://eurotuned.com/vw/RS1/RS1.htm]aici .
Dar pentru asta e nevoie de bani. Si inca multi.
Ford_V6 vroia sa faca asa ceva , insa mai are de economisit pana atunci.

This post has been edited by einstein1984: 9 Dec 2005, 16:55


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Dec 2005, 22:10
Post #86


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




[quote=einstein1984,8 Dec 2005, 23:17]
Pentru inceput, cred ca ar trebui sa citesti cartea pe care o vei gasi aici
Am descarcat programelul, dar nu-mi ruleaza sub WinXP Pro-SP1. Tu ce OS folosesti? Ai reusit sa-l deschizi?

Asa mai merge. Acum zic si eu ca se discuta ON TOPIC. Mai vreau pareri sau sfaturi de la cei cu oarecare experienta in ale tuning-ului.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 9 Dec 2005, 22:23
Post #87


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Nu stiu cat de bine e venit reply-ul meu , dar la un motor puternic in primul rand trebuie intarita caroseria .

Asadar , inainte sa spuneti ca aveti bani de motor si pentru montarea lui ganditi-va ca trebuie intarite toate punctele de sudura iar masina trebuie sa fie in stare perfecta . Degeaba aveti o dictai herghelia daca nu aveti control . Niste jante pe 17 sunt prea mari pentru niste curse de sprint , masina o sa accelereze prea greu . Mai bine cu niste jante pe maxim 15"

So , pentru cei care au proiecte ambitioase , ganditi-va bine cati bani o sa bagati in masina . Sigur o sa apara probleme si bineinteles o sa depasiti bugetul . Si eu fac parte din categoria celor care vor sa aiba o dacie 1300 respectabila , insa nu am cunostiintele necesare si nu pot sa fac ceva din auzite . Si fara bani . Sa nu credeti ca fac parte din categoria alora care spun "las-o ba , ca merge si-asa " sau "tot dacie ramane indiferent ce i-ai face" insa este foarte greu pentru a face ceva reusit .

ps : mie "tuning-ul pentru tonti nu imi merge" . este sub forma .exe si nu se intampla nimic cand dau dublu click

This post has been edited by SiloS: 9 Dec 2005, 22:26


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Dec 2005, 22:27
Post #88


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cam asa vreau sa arate masina mea, ca aia din avatarul meu, sau cat mai aproape. Va imaginati ca la un astfel de look e nevoie si de o herghelie de cai putere, nu gluma, ca te rad si curcile cu o asa racheta si tie nu-ti mai porneste ca trebuie sa cureti bujiile, sau ti-au puscat platinele. Ar fi penibil.



--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Dec 2005, 22:31
Post #89


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




SiloS, ai dreptate in ce priveste caroseria. Dar trebuie sa stii cum o modifici in functie de componentele care vin montate, inclusiv motorul; daca tut te apuci de caroserie, o faci de la A la Z, nu mai modifici pe urma ca nu-ti intra nu-stiu-ce. Ca daca o modicif, o si pregatesc de vopsit, chiar daca e cam ultimul pas, inainte de final.
Tu ce ai face? Cu ce ai incepe?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Dec 2005, 11:54
Post #90


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.378
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu l-am incarcat ca pdf. Nu stiu cum a ajuns exe.Dar il puteti gasi si aici.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 07:18
Forum Renault