DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de Golf 2 1,6L GTI pe o Dacia 1300, Vreau sa stiu daca pot sa montez

SiloS
post 10 Dec 2005, 13:27
Post #91


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eu as :
1. demonta masina complet .
2. As monta la loc tot ce trebuie cu piesele modificate si motorul si as aduce modificarile necesare caroseriei [ ma refer la taieturi , "alungiri" , ce mai e necesar in functie de motor si cutie ] .
3. As da jos tot ce e de dat jos pentru a face tabla si pentru a intari caroseria [ recomand si un roll-cage]
4. As vopsi-o
5. As monta la loc motorul , cv si interiorul .
6. Ma duc la curse si dau fumul la masini de peste 170 cp .

Serios vorbind , nu stiu ce trebuie si cum trebuie , insa cert e ca o sa dai jos si o sa montezi la loc o gramada de piese de mai multe ori . Totul depinde de complexitatea proiectului . O sa lucrezi mult si de-abia la sfarit o sa capete si masina o forma de masina [ in ultimele zile chiar ] .

Totul depinde de timpul tau , de banii tai si de cunostiintele tale despre mecanica si motoare . S-ar putea sa dureze un an , s-ar putea sa dureze o luna . Iti urez succes in ceea ce vrei sa faci !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 10 Dec 2005, 13:30
Post #92


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




einstein , tu mi-ai dat numai virusi : tuningul pt tonti.exe nu il pot sterge iar ultimul fisier pe care l-ai pus imi cere parola pentru a-l deschide .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 Dec 2005, 20:05
Post #93


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Fisierul uploadat de mine era un .pdf, nu stiu cum a ajuns exe, dar l-am sters fara probleme. Poate era deschis cand ai vrut sa-l stergi.
La mine nu cere parola, ca tot de acolo l-am downloadat. Eu vreau sa citeasca lumea cartea, nu sa se enerveze degeaba, sincer!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Dec 2005, 12:11
Post #94


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 10 Dec 2005, 21:05)
Fisierul uploadat de mine era un .pdf, nu stiu cum a ajuns exe, dar l-am sters fara probleme. Poate era deschis cand ai vrut sa-l stergi.
La mine nu cere parola, ca tot de acolo l-am downloadat.  Eu vreau sa citeasca lumea cartea, nu sa se enerveze degeaba, sincer!
*


Si la mine tot ".exe" este, chiar daca nu cere nici o parola. Dar tot nu pot sa-l deschid. incearca sa mai incarci odata fisierul; cine stie? poate ca merge.
Ca sa revenim on topic, am urmarit si vazut evolutia lui SGM si sunt uimit. Am vazut chiar si un fimulet postat su masina lui la o liniuta cu un bmw, la aeroport, dar nu l-am putut descarca, ca eram tare curios sa vad o dacie afumand un bmw. Cred ca era o eroare la astia pe site la 4tuning.ro (no commercial-no offence).
M-a impulsionat si acum vreu neaparat sa montez un motor strain. Revin: care motor se preteaza mai bine: R5 GTT sau Golf 2 V6 200 CP? Si la ce cutie de viteze ca aia de dacie vreau s-o schimb. Am inteles cca motoarele de golf se impaca bine cu cutii de passat sau audi 80/100, iar cele de R cu cv de fuego sau originale de pe motoarele respective. Ma insel cumva?
Totusi, care dintre dele doua matoare e mai "grozav"? Desigur ca oricare ar fi, va fi refacut complet si chiar modificat, poate daca permite bugetul. Ca sa raspund unei intrebari mai sus postata, "street racing" e ceea ce numiti voi "low-rider", dar nu cuprinde doar liniute, ci si drifting, draging, city street circuit, o competitie mai complexa, zic eu. cool.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 12 Dec 2005, 12:30
Post #95


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Siconi, daca vrei sa rada si curu maței maidaneze cand iti vede masina, fa-o ca aia din avatar.

Mai cizelativa oameni buni. Stiu, fiecare cu gusturile lui, dar aia e doar o exagerare facuta pe calculator. NU merita, si din cate imi dau seama tu nu ai bani sa faci masina aia CA LUMEA sa arate ca aia din avatar. Sigur, o poti face ca tot taranu din cartoane sa ii dai forma aia, dar o sa bagi la bani in fibra pana iti vine rau. Si vreau sa vad omul care iti va face ieftin sa iti iasa forma aia CA LUMEA.

Mai lasati NFS si Street Racing (mie imi suna a ilegal racing)....ca va umple capul numai de prostii. Luati exemplul lui Dyda parca. A facut o masina veche sa arate ca de la mama, in schimb are o gramada de imbunatatiri mai ales la siguranta. Sigur o sa aveti o masina mai fiabila, care va intoarce capul oamenilor (daca asta va manca asa tare) si o sa va bucurati de ea.

Satori..."drifting, draging, city street circuit, o competitie mai complexa"

Te joci prea mult jocuri sau vezi emisiuni cu fitosi. drifting, draging, city street circuit. TU vrei toate astea intr-o singura masina, masina care nici macar una din astea nu le poate indeplini prin natura constructiei ei, DAR TU LE VREI PE TOATE. Sfat prietenesc....dati o palma peste fata, spala-te cu apa rece si trezeste-te. O sa arunci bani de nu te vezi.

Ca sa nu mai zic ca tu vrei sa pui motoare tari pe caroserii vechi. Tin sa iti spun ca am Dacie din 77, fara tinichgerie, arata mult mai bine decat multe din 2001, rugina nu prea gasesti, usile se inchid bine cu degetul...fara sa imi laud masina, sunt useri pe forum care pot confirma asta. Am lovit in spate o dacie din 87 in stare buna si eu doar cu masca radiator indoita si indreptata greu cu ranga m-am ales, pe cand ala a schimbat tot spatele la masina DAR, DAR...degeaba...DEGEABA....toata structura s-a inmuiat in timp....masina se cam torsioneaza la denivelarile drumurilor noastre...ce sa zic daca as pune 140CP pe ea...NU REZISTA, ca sa nu mai vorbim de distributia greutatii, ca asta e buna de banc.

Faci o mare prostie, si chiar imi pare rau ca esti asa orb sa nu vezi asta....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 12 Dec 2005, 16:44
Post #96


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Desi nu-mi pace sa le stric visurile oamenilor, trebuie sa fiu de acord cu Driverx. 115 CP pe un sasiu facut pentru 50 e una, dar 200CP=sinucidere. Ideea cu dacia adusa in "concours condition" am adus-o si eu dar daca nu asta vrei.....
Tuningul ca tuningul dar exista limite (si acelea financiare sunt primele care intervin).


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Dec 2005, 08:58
Post #97


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mai, oameni, voi na-ti inteles nimic din toate astea. Nu e vorba de mine in mod special. Eu sunt un reprezentant al celor din zona mea, grup care isi propune sa creeze o echipa in acest sens. Stiu si eu ca o masina buna la toate nu exista. Cand am amintit tipurile de competitii, nu m-am referit la faptul ca vreau eu sa fac si sa dreg, ca eu sunt marele meserias.
Anyway, caroseria se poate ramforsa, greutatea se poate distribui si altfel prin montarea de contragreutati, chestia cu torsionarea caroseriei e din cauza ca ai garda inalta si suspensie elastica, nu sport. Ce-i drept, am cam exagerat un pic cu motorul de 200 CP, dar eram si curios sa vad opinii. Oricum, multumesc pentru sfaturi. Voi tine cont de ele in mare masura.
Driverx, am gasit un mester tinichigiu care iti poate modela tabla cam cum iti doresti, si unde mai pui ca se stie bine cu tata-miu, deci...ma rog e un avantaj; stiu ca pe gratis nu face, dar o reducere... asa, ca-ntre prieteni. Am gasit si un vopsitor bun, care stie si air-brush si care iti si coace vopseaua pe caroserie (are cuptor special pt masini). Am gasit si mecanici iscusiti care au lucrat pe la ACR in vremurile de glorie, cand se mai pregateau oamenii si de competitii.
Si la o adica, de ce sa nu scoatem din DACIA o masina cool? Stiu ca inseamna bani si inca multi, stiu ca inseamna timp si nu putin, dar daca ai o pasiune in sange...
Cat priveste aspectul, asta depinde de gustul fiecaruia. Cand o sa vie gata proiectul o sa postez poze ca sa luati la cunostinta, pana atunci voi pune poze cu etapele de pregatire si cele de lucru. Sper sa iasa o treba buna, dar si de voi am nevoie sa ma sprijiniti si indrumati acolo unde nu sunt stapan pe cunostinte.
Mersi de idei si sfaturi.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Dec 2005, 12:44
Post #98


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Uite un site intresant despre dinamica autovehiculelor, explicata pe intelesul "profanilor".


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ravenclaw
post 13 Dec 2005, 14:28
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 August 05




Citesc printre randuri entuziasmul unora (molipsitor as putea spune)... care ma motiveaza si carcoteala altora, pentru ca nu vad nimic constructiv din replyurile lor si care probabil ca intra pe forum ca sa fie bagati in seama (probabil ca acum se intreaba "oare despre cine vorbeste??"). Acelasi entuziasm ma misca si pe mine....citesc posturile voastre si imi zic "ce ma.... adica eu nu pot sa scot din asta o masina cool....nu pot sa o fac bec, sa mearga ceas si sa arate de moare lumea.....??" si pus pe treaba ma duc la ea (o dacie sport 1410 .... o doamna din 88) si ce gasesc????: o gramada de tabla ca de multe ori nu stiu cum sa o numesc.... un imens puzzle, si ma intreb cum dracu o monteaza astia in fabrica pentru ca piesele noi nu se potrivesc.... blink.gif nici intre ele nici cu ce e deja pe masina. Plastice proaste, tabla proasta....nu se potriveste surub pe gaura... etc. iar eu vreau sa o fac super.... dry.gif Mi-as dori macar sa am de la ce pleca.
Pt siconi.... procesul de modificare e unul lung si costisitor si din experientza mea pot spune ca e bine lasi un pic ideile la "distilat". Cu toti am vrea dacii cu motoare de porsche care sa afume impreze si gti-uri, unii sant chiar suficient de nebuni sa le monteze biggrin.gif, dar ceea ce tu trebuie sa cauti este un echilibru, o cale de mijloc intre ce poate masina (structura ei), ce vrei sa obtii si ce resurse dispui. Presupun ca nu te dau banii afara din casa .... asta inseamna ca o masina asa cum ti-o doresti tu (cum cred eu din ce imagine mi-am facut).... ai putea sa obtii dupa 1-2 ani (cel putin) de munca si bani bagati. Stabileste-ti prioritatile si vezi ce vrei sa faci cu masina daca e una pe care vrei sa o folosesti zi de zi treaba e oarecum mai nasoala, daca e ceva cu care vrei sa participi la liniute indeasa-i un motor puternic, umbla un pic pe la suspenie si mergi numai in linie dreapta wink.gif Dar cum iti spuneam.... ar trebui sa ai un punct de plecare, poate ca dacia ta e mai rasarita si o sa iti fie mai usor. Daca ai un proiect atat de radical tine cont ca trebuie sa dai tot jos de pe ea si luata la puricat in cel mai mic detaliu. Iti urez multa bafta si rabdare. Astept sa ne povestesti cand te apuci de ea.
P.S. : Pentru moderatori, multe din linkurile de la "imbunatatiri frecvente" nu merg, multe din ele importante, daca se poate face ceva in privinta asta ...v-as ruga (eventual nu sterse biggrin.gif )

This post has been edited by ravenclaw: 13 Dec 2005, 14:30


--------------------
Dacia Sport - Gl 02 DHD
Always outnumbered ... never outgunned
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Dec 2005, 20:04
Post #100


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Rawenclaw, iti multumesc pentru sfaturi, si nu numai tie, dar in mod special. Fonduri urmeaza sa primesc. Stiu ce ma asteapta, stiu ce vreau sa obtin, stiu ce am, stiu ca va fi dezmemvrata pana nu mai ramane un surb pe caroserie si apoi reasamblata cu ceea ce vine mai intai modificat, stiu ca tebuie intarita caroseria, sasiul. De la voi, sau de la noi, de pe forum am mai invatat si altelel pe care nu le-am stiut si pe care nu le mai enumar. Interesul meu nu e sa-mi arunc banii si nici sa-mi stric masina. Vreau sa cumpar o alta dacie pe care sa o modific. Momentan dispun doar de bugetulo alocat cumpararii altei masini, dar vine si restul. Problema e cum sa faci sa fie bine, sa fie "safety" si "powerfull" in acelasi timp, alegand compromisurile cele mai satisfacatoare, ca la Dacia nu ai incotro, trebuie sa faci un compromis. Dar eu mi-am detaliat proiectul pe etape, stiu cam cat am nevoie pentru fiecare etapa si evident suma finala, la care se vor mai adauga si alte cheltuieli neprevazute, ca asa e cu socoteala de acasa.
Totusi, cine are montat pe Dacie un alt motor, in special de Golf, sa nu stea asa, pe tusa, ci sa ne zica si noua cate ceva din problemele sau succesele intampinate de el, eventual solutii reale. Eu sunt specialist in computere, dar niciodata nu am refuzat sa arat si altora cand lucrez, ba chiar sa dau "consultatii" prin telefon. Nu ma laud, dar nu-mi plac oamenii care tin numai pentru ei, de parca le-ar lua cineva painea. Multumiri lui SGM care a pus fiecare etapa a schimbarii masinii lui cu detaliile aferente, ca sa vada si ceilalti si sa invete ceva. Multe multumiri. S-ar putea sa optez pentru un motor R5 Alpine GTT in locul celui de Golf ca inca nu am cumparat nici unul, dar inca nu sunt sigur. wacko.gif Dati si voi cu parerea.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Dec 2005, 23:11
Post #101


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Care stie cumva ceva despre motorul lui 7pitici, de la bursa? cam in ce stare este?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rasputin
post 19 Dec 2005, 11:25
Post #102


incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 19 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(Siconi @ 2 Dec 2005, 00:50)
Camd ai o pasiune in sange, nu mai conteaza ca ai una sau doua masini ca sa ai ce strica, ca oricum tot o strici pana la urma; macar asa incerci ceva mai cu folos decat s-o forjezi pana la ultima picatura si tot sa nu ai satisfactie. Ce-i drept, te cam costa in plus, dar e valabil in ambele cazuri.
De preferat achizitionarea uneia vechi, care sa aibe tabla inca buna ca s-o poti modifica tu dupa plac si sa nu te trezesti ca ai stricat masina lu' tata.
Apropo, off topic, stie careva o gioarsa de dacie numai buna de tinut in curte sau garaj degeaba? Sa aiba toate usile, geamurile si  capotele e necesar, ca restul si asa se arunca sau modifica substantial... Stie careva ceva de genul asta de vanzare?
huh.gif
*


de o dacia 1100 cu motor original si set cu 7000 de km ce zici???


--------------------
bmw k100rt 1984 - b-16-rsp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Dec 2005, 17:08
Post #103


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti






--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Dec 2005, 21:07
Post #104


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(Rasputin @ 19 Dec 2005, 12:25)
de o dacia 1100 cu motor original si set cu 7000 de km ce zici???
*



Eu vreau o Dacia 1300. Cu D1100 nu am ce face. Mersi de intentie.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Dec 2005, 21:12
Post #105


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




einstein, imi place pretul, dar mai am multe de bagat in motorul ala, ca nu pare complet dupa descrierea posesorului. mersi oricum.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 25 Dec 2005, 23:23
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




eu sunt sigur ca merge motor de 115 cai pe berlina. vezi topicul cu motoru de reno 5 gtt pe dacie. eu am pus pe nova motor de 90 si ceva de cai spre 100...merge perfect, in rest totul e stoc, nici o mdoficcare. bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Dec 2005, 11:22
Post #107


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




anndi, bineinteles ca merge si motor mai mare (a se vedea SGM si altii), ca mai cunosc si eu alte persoane care au facut aceasta modificare co motor de 145 CP pe D1300 si merge belea... Problema e sa nu exageram cu herghelia, ca totusi, sasiul nu-i facut pentru atata putere; daca mai umblam un pic pe la sasiu, ceva ramforsari, s-ar putea pune motoare si mai mari, dar nu stiu pe nimeni sa fi pus motor mai mare de 200 CP pe o Dacia.
Totusi, nu putem fi mai "on topic" si sa vedem daca se poate sau nu monta motor de Golf 2 pe berlina? Daca da, ce modificari s-au adus? Ce performante s-au obtinut? Detalii de-astea...

P.S.: cred ca pana la urma voi renunta la aceasta idee si voi trece la un motor R5GTT, ca nu se moai poate cu voi, nu vreti sa spuneti nimic. sad.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 26 Dec 2005, 12:24
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




parerea mea e mai bine sa ramai la motorul de golf 1,6turbo diesel la 100cp sau GTI la 1,8 16valve turbo si 140cp decat sa mergi pe motorul de reno 5gtt deoarece dupa parerea mea e prea periculos deoarece la el benzina trece direct prin turbina si deci e o bomba pe roti. daca chiar vrei motor de reno de ce nu optezi pentru motorul de reno21 nevada 1,7turbo 24 valve si 160cp. Oricum pentru mototrul de golf o sa ma interesez si o sa postez exact modificatile facute ca sa se potriveasca.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Dec 2005, 12:32
Post #109


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




mesteru surubel, ti-am trimis pe PM ceva intrebari. Nu ma supar daca o sa dai raspuns pe post ca sa cunoasca tot poporul. Special imi doresc un motor care sa dea cel putin 140 CP dupa rodaj, dar imi si trebuie o cv pe masura la el. Ce sfaturi imi dai tu sau altii care mai citesc?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 26 Dec 2005, 12:35
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




pai daca mergi pe motoru de golf pot sa iti dau cutia mea de viteze pe care o construiesc dupa cea de fuga de golf 2 gti si ar fi perfecta pentru tine , mai ales daca mergi pe motoru de golf.


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Dec 2005, 20:07
Post #111


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(mesteru surubel @ 26 Dec 2005, 13:35)
pai daca mergi pe motoru de golf pot sa iti dau cutia mea de viteze pe care o construiesc dupa cea de fuga de golf 2 gti si ar fi perfecta pentru tine , mai ales daca mergi pe motoru de golf.
*


Cutia ta copiata e in carcasa de cv de dacie, ca parca aia de golf era transversala si nu avea loc sub podul pedalier? Ce intelegi prin cutie de viteze copiata? ai schimbat rapoartele la cea de dacie si le-ai pus exact ca alea de la golf? pai ce performante crezi ca o sa obtinem in felul asta? ma gandesc si la planetare ca ale noastre sunt mai subrede, la priza, la cuplu etc. Da detalii pe PM despre chestia asta. Daca e asa cum cred eu, poate facem targul, dar mai intai performantele sa se vada! Oricum, mersi de oferta. Ramane valabila sper.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 28 Dec 2005, 20:23
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




motorul de golf poti sa-l pui pe o cutie de audi 80 , spre exemplu o cutie de a80 luata de pe un motor de 1,8 si problema e rezolvata, aproape. nu stiu cat de apropiate sunt rapoartele dar te interesezi si vezi. eu zic ca nu are sens sa pui pe motorul de GTI cutia de dacie pentru ca e mult prea scurta si nu o sa poti pune puterea pe sosea. in rest cu suportii motor si cutie vb cu un nenea tinichigiu si vezi!
daca vrei motor de reno poti sa il pui pe cel de 1,8 16v si 136 de cai pe o cutie de reno 18 sau 25. bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Dec 2005, 23:09
Post #113


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sau poti folosi o cutie secventiala Hewland care nu costa mai mult de 4000 de lire sterline.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Jan 2006, 17:28
Post #114


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Uite un site foarte tare frate! Calculeaza ce ai nevoie functie de ce vrei sa obtii. Problema e ca unitatile de masura sunt imperiale, dar cu un calculator de buzunar se rezolva si asta (eu nu gandesc decat in mm si unitati SI).
http://www.bgsoflex.com/auto.html
Calcule fericite.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Jan 2006, 19:14
Post #115


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 2 Jan 2006, 18:28)
Uite un site foarte tare frate! Calculeaza ce ai nevoie functie de ce vrei sa obtii. Problema e ca unitatile de masura sunt imperiale, dar cu un calculator de buzunar se rezolva si asta (eu nu gandesc decat in mm si unitati SI).
http://www.bgsoflex.com/auto.html
Calcule fericite.
*


E interesant acest site, dar inca nu am descoperit cum sa calculez acesti parametri pt motorul de Golf 2 GTI V6. Oricu multumesc.

Off Topic: stie careva cam cat mai costa o aripa fata de dacia? Este cu ceva diferita cea de berlina fata de cea pt sport? Din cate stiu eu, nu, dar vreau sa ma conving. Cred ca am gasit in sfarsit masina "ideala" pt proiectul meu de tuning. Va dau detalii dupa ce ma duc sa vad masina respectiva. E vorba de o D1410 Sport, din 1990 la un pret belea de bun, zic eu. Hai ca nu va mai tin in tensiune si va dau de veste imediat cum am ceva concret.

On Topic din nou: Stiu pe cineva din Timisoara care aduce la comanda orice motor, complet sau nu, cu toate actele necesare. Daca vrea cineva numarul lui, sa dea un PM si se rezolva. Aduce si piese, nu doar motoare.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Jan 2006, 19:25
Post #116


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(anndi @ 28 Dec 2005, 21:23)
In rest cu suportii motor si cutie vb cu un nenea tinichigiu si vezi!
*


Nu cred sa am nevoie de tinichigiu ca ma descurc si singur cu aparatul de sudura si prelucrarea tablei, cat de cat, asa ca niste suporti nu-mi vor crea probleme. Incerc sa ma descurc pe cat posibil nu de unul singur, dar in asa fel incat sa valorific si sa fructific toate cunostintele mele in orice domeniu despre care am habar. Daca aveti nevoie de ajutor, sper sa pot fi la inaltime si aproape de voi ca sa pot sa va ajut. Unde nu stiu nu ma bag, de aceea cer sfaturi de la voi sau altii ca voi.
Anndi, si eu m-am gandit la cutia de viteze de pa Audi 80 sau 100, modelele de pana in '90. Insa, ca si tine, nu stiu ce rapoarte au, si nici motorul respectiv nu stiu cam ca i-ar pofti inimioara. Sper sa o descurc pana la urma.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 2 Jan 2006, 20:09
Post #117


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti






--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Jan 2006, 22:50
Post #118


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(einstein1984 @ 2 Jan 2006, 21:09)

Da, Einstein, e interesant site-ul, dar daca m-ai si ajuta un pic ca nu inteleg chiar tot ce se cere pentru a determina una sau alta... ar fi si mai bine.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Jan 2006, 14:01
Post #119


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Gata? Toti ati renuntat? Nu mai are nimeni nimic de spus?
Si eu care speram sa pot face o treaba buna prin acest topic... Pacat ca nu e lumea interesata de motoare, numai de spoilere si eleroane sau neoane...
Nu vreau sa fiu rau, dar vad ca fiecare trage numai pentru el... ceilalti pot sa moara ca degeaba.
Am crezut ca suntem ca o familie, dar se pare ca m-am cam inselat.
Pacat de voi, cei care stiti atatea si care ne-ati putea invata si pe noi, mai putin stiutorii, si va ascundeti dupa deget. O sa vina vremea cand o sa ramaneti doar cu stiinta, dar fara realizari.

Scuze ca sunt off-topic, dar simteam nevoia.

Poate ca e mai bine doar ca simplu spectator. O sa incerc si eu asta.

Sa fiti sanatosi si sa aveti bafta la tuninguri adevarate, nu vorbe goale. mad.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yknot
post 26 Jan 2006, 16:25
Post #120


just turbo


Group: Members
Posts: 226
Joined: 29 September 04
From: Braila




mai, mai, mai..... multi dintre voi habar n-au despre ce vorbesc... dar totusi vorbesc.... mai mestere surubel, cine ti-a zis ca r5 GTT are carburator aspirat si circula benzina prin turbina.... ala este motorul de alpine turbo, si nu are nici o problema cu aprinderea amestecului care trece prin turbina...
sunt o groaza de berline care au pe ele motor de r5 gtt si merg foarte bine, iar sgm-ul are alpine turbo, si inca n-a luat foc.


--------------------
volvo 480 turbo 1990
ex. owner r5 GTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:35
Forum Renault