1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
![]() ![]() |
1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion
SiloS |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
AmunDei |
![]()
Post
#212
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Daca intrebai iti ziceam dinainte AVD.
E scump pentru ca la ei repair kit-ul include by default si axul turbinei iar piesele OEM sunt scumpe. Pt T2-ul ce il am eu, repair kit inclusiv ax si cu tot cu manopera este cam 1100 ron. |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
SiloS |
![]()
Post
#213
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca tot m-a costat "o caramida" de bani reparatia turbinei, am mai cautat niste maruntis prin buzunare si am mai luat o jucarie: un ceas care sa-mi indice presiunea. Il consider a fi practic, dar aduce si un "+" estetic consolei centrale...
This post has been edited by SiloS: 11 Jan 2018, 18:48 Attached thumbnail(s) a94ffb13_e4ca_4fb4_b34c_e65de5aa4935.jpg ( Size: 133.72k ) Number of downloads: 1930 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dizzy |
![]()
Post
#214
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
Te-ai gandit cumva sa pui si ceas de EGT ( Exhaust Gas Temperature)?
Am inteles ca ar ajuta motoarele mai in varsta sa nu se incinga peste limitele normale. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#215
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu. Ceasurile pe care le am pe masina ar trebui sa imi fie suficiente pentru a o tine sub control, prioritatea ar fi sa le fac pe toate sa fie functionale. Ceasurile de temperatura, respectiv presiune ulei nu functioneaza.
Am montat turbina. Operatiune complicata, dar nu imposibila. Am iesit in teste cu masina si chiar am venit cu ea in Bucuresti. Nu ca as fi avut ceva de carat, dar imi era pur si simplu dor de ea. Merge foarte bine. Dar cum niciodata cheltuielile la o masina veche nu se opresc, bateria masinii pare ca e aproape de sfarsit. Dupa ce am montat turbina, am pornit cu greu Nissanul - bateria moarta (masina nepornita ~1luna), starterul insuficient de puternic cat sa ma ajute la ceva, am pus cablurile pe Samurai, dar si Samurai-ul are bateria cu un picior in groapa, asa ca solutia a venit de la BMW ( baterie buna de 85Ah, alternator potent ![]() In fine... acum caut baterie... Am montat si ceasul de presiune in turbo. Arata ok, functioneaza ok, dar lumina lui e de-a dreptul deranjanta. Si inca ceva ... am schimbat uleiul. O sa ma uit maine in tabloul de bord sa imi notez aici. LE : 346.7oo km This post has been edited by SiloS: 13 Feb 2018, 20:05 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Agrig |
![]()
Post
#216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Fain!
Sa te bucuri de ea si sa n`ai probleme! Eu folosesc un Y61 scurt tot 2.8l. La alimentare mai bag 0,5l ulei 2T la un rezervor. Oicum masina e tinara, doar 69Kkm. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
SiloS |
![]()
Post
#217
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Dupa ce am facut Nissan-ul functional, m-am lovit cu o noua problema: aerisirea circuitului de racire. Chiar dinainte sa o trag pe dreapta ( cu ~1000 km ) am sesizat o problema si anume ca nu mai baga caldura cum trebuie. Dar deh, era vara, apoi nu am mai folosit masina si am zis ca voi rezolva problema dupa ce repar turbina.
Dupa ce am remontat turbina m-am lovit de faptul ca masina in continuare baga caldura cu intermitente si ca practic circuitul de racire nu prea se aeriseste... Am tras o sperietura mare ca m-am gandit la chiulasa ( timp si bani ), dar problema s-a dovedit a fi din cauza modului in care era facut circuitul de racire. Masina a avut termoflot, a fost anulat si in locul lui a aparut un furtun care practic a scurtcircuitat traseul de racire. Reparatia si modifacarea a constat in faptul ca am refacut traseul, fara bypass de data asta, dar am adaugat 2 aerisitoare pe returul de la aeroterme (aeroterma fata + aeroterma pentru pasagerii fata ![]() Mai mult, am repus pe pozitie vasul de expansiune, l-am reparat (peticit), i-am pus un furtun care sa stea la funcul acestuia... Rolul aerisitoarelor sta in numele lor. Pe cel al robinetilor ma simt dator sa il detaliez. IARNA: Merg fara pasageri in spate, inchid robinetul pentru spate => va baga caldura mai bine pe spate. VARA: Inchid ambii robineti => 1) circuit de racire mai eficient, se plimba apa mai multa si mai repede prin radiatorul de racire si 2) nu vor mai exista scapari de caldura in habitaclu. Eventual si 3) motorul va ajunge mai repede la temperatura de lucru. Stiu ca e un moft si ca sunt in mare parte inutile, dar fiecare are piticii lui. Eu nu concep o masina de teren fara sa aiba multe luminite, asa ca am luat pentru tractor un set de proiectoare de ceata, galbene. Am apucat de le-am sudat suportii pe bullbar si le-am montat, dar pana voi face instalatia electrica va mai trece inca o luna. (nu vreau sa fac treaba asta in garaj in weekend, o pot face linistit in fata blocului dupa ce se va mai incalzi). Tot la capitolul lumini se incadreaza si proiectorul pentru spate. Aveam montate 2 bucati sus pe roof-rack, dar daca pe timp de iarna am dat jos roof-rack-ul, a disparut si lumina ![]() Ce voi face mai departe, nu stiu.... cert e ca la vara vreau sa am masina vopsita, infoliata... sa arate si ea la fel de bine precum ruleaza! Attached thumbnail(s) 20180131_155929.jpg ( Size: 723.75k ) Number of downloads: 1604 20180131_155933.jpg ( Size: 647.27k ) Number of downloads: 1578 53c4f431_f218_494b_8383_e4c9a21e8fa5.jpg ( Size: 144.2k ) Number of downloads: 1584 0ffd1a25_de58_4416_b71d_4c57edfffa3a.jpg ( Size: 168.93k ) Number of downloads: 1616 a158e28c_5af8_472c_a54a_75f79e3fa7f9.jpg ( Size: 213.13k ) Number of downloads: 351 099baf6e_1ce9_4ba8_b43c_71d2167351cc.jpg ( Size: 140.85k ) Number of downloads: 328 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
MuciX |
![]()
Post
#218
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ce e rasturnat in dreapta nissanului?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
wolfin |
![]()
Post
#219
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.797 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
mai bine de la ce masina a fost.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
SiloS |
![]()
Post
#220
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Este restul a ceea ce fost masina unui prieten ( Samurai ). Am facut-o bucati-bucatele, sa vedem ce o sa iasa din ea...
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dizzy |
![]()
Post
#221
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(SiloS @ 16 Jan 2017, 15:11) Pregatesc masina pentru a ajunge la mare la Vadu/Corbu - dar cu cine? Ca femeile, in general, vorbesc mult si prost, si daca stai prea mult cu una, te plictiseste si te enerveaza. Asa ca nu-mi permit sa-mi intind nervii sa o suport pe una un weekend intreg. Iar una cu care sa vorbesc liber, despre orice subiect, cam greu de gasit. Adica... e penibil sa arunci un ochi in biblioteca unuia -pentru mine era evident ca se uita degeaba, imi dadusem seama de la prima intalnire ca ii este straina cartea- iei o bucata, o rasfoiesti cu un aer intelectual, dupa care o pui la loc cu cotorul inspre perete... si ti se pare ok? Alta a venit si, in aceeasi nota in care dorea sa para o fata citita, ia un exemplar, il rasfoieste si il pune la loc. Pentru ea, "la loc" insemna sa il puna pe alt raft cu carti mici - astfel incat cartea ce doar o tinuse in mana iesea in evidenta - fiind cu cativa centimetri mai inalta. Salut Silos, Fata din povestea ta a ajuns vedeta Attached thumbnail(s) 5a79a046ed503_msfs84fdsh701__700.jpg ( Size: 64.15k ) Number of downloads: 360 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
MuciX |
![]()
Post
#222
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
In felul asta nici nu indoaie colturile cand le pune la loc.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#223
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
M-am amuzat teribil cand am deschis poza.
In alta ordine de idei, astazi a fost o zi trista pentru portofelul meu. Mi-am luat inima in dinti si am comandat baterie. 500 RON, Varta argintie de 110 Ah. Sper sa tina 4 ierni... FEBRUARIE 2018 - SCHIMBAT BATERIA Duminica "mi-a fost dor" sa lucrez cu lemnul si am modificat suportul din portbagajul de la Patrol. In urma folosirii lui in vara lui 2017 am bagat de seama ca e nevoie de cateva schimbari: alte compartimentari, alte intarituri.... nu am facut poze, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant... This post has been edited by SiloS: 27 Feb 2018, 15:52 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#224
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Sa montez bateria cea noua a fost poveste. Bateria luata ... mai lunga decat cea veche cu ~8cm. Bateria veche ... incapea la limita in suportul ei.
Ce e de facut ? Am bagat flexul in suportul vechi, am modificat pozitia bateriei astfel incat sa permita trecerea unui manunchi de fire pe dedesuptul ei ( recunosc, am facut o tiganie cu 2 scandurele ), am modificat sistemul ei de fixare in suport (bateria fiind acum mai sus cu ~5cm, tijele respective pentru fixare au ramas mici si au trebuit prelungite) si am relocat cutia de relee pentru troliu. 2 ore a durat. Cei 900A - putere de pornire isi spun cuvantul. Nissan-ului i se potriveste de minune expresia "doar ii arati cheia si porneste". Azi m-am invartit pe langa ea si am inversat statia cu casetofonul... mi se parea mie ca nu se apasa butoanele cum trebuie la casetofon, ca nu se vede afisajul de la statie... bibileala de primavara. Si sa nu uit, noua achizitie pentru tractor: lanturi pentru zapada. Am achizitionat un set de 4 lanturi tip scarita - marimea corespunzatoare pentru anvelopele de pe masina. Sunt mari, sunt grele ( 10kg/ bucata ), se monteaza relativ greu, sistemul lor de prindere nu e chiar eficient ( trebuie sa confectionez niste tensionatoare suplimentare ), sunt voluminoase. Probabil o sa vand 2 dintre ele, dar inainte de asta as vrea sa le vad cum se descurca in zapada in combinatie cu AT-urile. Attached thumbnail(s) 948715c0_c820_4732_8e58_97a26fa82129.jpg ( Size: 185.5k ) Number of downloads: 300 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#225
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Tichia de margaritar... ce-i trebuie chelului altceva decat tichie de margaritar?
Am facut comanda impreuna cu mai multi prieteni de niste buzunare pentru usi. Sunt cam mici pentru nevoile mele, dar totusi practice. Am "legat" proiectoarele galbene la un buton in bord - acum sunt si functionale. Am montat proiectorul spate - in momentul cand voi avea mochetele scoase ii voi face si instalatia electrica. Attached thumbnail(s) 5fb30c87_15a7_4634_ac18_f62621a60f62.jpg ( Size: 161.62k ) Number of downloads: 258 9997a261_8207_41f8_bb0d_dfc0fc79a101.jpg ( Size: 199.17k ) Number of downloads: 230 40599703_1120_445c_8851_e3da1cd644c4.jpg ( Size: 286.97k ) Number of downloads: 234 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
dizzy |
![]()
Post
#226
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
Apoi, ce-ti tii in buzunarasul ala? Portofelul? Telefonul ?
Sugestie (ca nu imi place sa recomand pe banii altuia): Masori cat loc ai disponibil si te duci pe la dezmembrari si ochesti ceva care sa maximizeze locul disponibil. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#227
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
e bine s aincepi cu lanturi doar pe spate... daca o ingropi cu 4 lanturi montate ai nevoie de TAF sa te scoata din zapada. DAr ATurile merg bine la zapada.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#228
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cum ramane Patrolu' nu ramane nici o masina!
O mai scoti cu doua TAFURI |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#229
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
E adevarat, daca ramai pe undeva cu o masina mare e dificil...
Ultima zapada de la sfarsitul saptamanii trecute aproape "a paralizat" traficul, creand suficiente situatii dificile. Sunt mandru ca Vineri am reusit sa ajut 3 persoane. La Bucuresti am scos un vecin din parcare - cu troliul. Langa Buzau, pe drumul catre Focsanei, am blocat traficul si am scos din sant masina unui amic. Ce e intr-adevar de lasat scris pentru posteritate e ca am tras un TIR. Nu era bagat in zapada, nu era incarcat, dar era parcat in pozitie pentru incarcare/descarcare, langa rampa depozitului, fara posibilitatea de a mai da cu spatele si cu gheata/zapada batatorita sub roti. Cu ajutorul rablamentului din dotare l-am ajutat sa se puna in miscare. O data. A doua oara l-am ajutat sa iasa din curtea depozitului, DN-ul e un pic mai inalt decat curtea in care se afla, asa ca a avut nevoie din nou de ajutor. V-am spus ca mi-am luat girofar ? Ei bine, Vineri a fost ziua in care l-am folosit. Am blocat traficul de 2 ori si m-am facut observabil in conditiile de viscol si ninsoare. ( o data cand am scos tirul in DN si o data cand am troliat prietenul "picat" in sant ) Vreau sa consemnez si faptul ca drumul spre Buzau a fost un drum in care 1) am mers cu MRL-urile cuplate, 2) am avut portiuni cu zapada, flescaraie - in care anvelopele late au trebuit "sa-si faca loc" si mai ales 3) vant puternic din fata. Totul s-a tradus intr-un consum ridicat. Foarte ridicat. Cred ca undeva la 13%, poate chiar mai mult. Am montat 2 lanturi, am confectionat un sistem de tensionare pentru ele - ceva simplu si care sper sa fie eficient, dar nu am reusit sa ies in probe pentru ca... s-a stricat masina. Bujiile incandescente nu mai cuplau, asa ca ca nu mai pornea. Am banuit calculatorul, releele. Am verificat cu electricianul tot sistemul, ocazie cu care am invatat cu exactitate sistemul de comanda al bujiilor incandescente - faza de preincalzire la 12v, faza de postincalzire la 6v. Problema s-a dovedit a fi din mufa cu care se conecteaza calculatorul masinii. Calculatorul e pozitionat la baza stalpului A, cu mufa in jos. Din cauza gaurilor datorate ruginii a tot sarit apa pe mufa, pe calculator. Rezultatul se traduce prin oxidarea pinilor de comanda pentru relee bujiilor. Ce mi s-a intamplat a fost picatura care a umplut paharul. Saptamana viitoare vreau sa demontez masina in vederea carpelii. Scopul meu e ca intr-o luna sa dispara gaurile din podea, sa ii schimb pragurile, sa repar oalele arcurilor spate, sa ma asigur ca prinderile caroseriei pe sasiu sunt intregi, sa o antifonez si sa o vopsesc. Nu vreau reconditionare/restaurare, vreau o "carpeala" si o "spoiala" prin care sa ma asigur ca nu mai am gauri in podea si ca masina va avea un aspect "comercial". This post has been edited by SiloS: 27 Mar 2018, 19:33 Attached thumbnail(s) 7fae9cf8_4c82_40e6_9a06_7c0cf0db5719.jpg ( Size: 139.93k ) Number of downloads: 285 9b0ba9b2_3f02_4ff0_9324_af536fe3be02.jpg ( Size: 270.09k ) Number of downloads: 266 eea04e3d_c828_4419_878f_882cb405cc3d.jpg ( Size: 73.6k ) Number of downloads: 234 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#230
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
In afara de oalele spate de care stiam ca sunt "frante", am mai descoperit o singura gaura in sasiu - localizata tot pe langa oalele spate. In rest, pare ok.
Cat despre caroserie, am vazut si mai rau... Sa vedem ce o sa iasa... ps: i-am dat jos si evacuarea. Vreau sa-i construiesc un traseu free-flow din teava de 3". Fiind turbo, contra-presiunea va fi asigurata de insasi turbina. Va "grohai" cam asa: https://www.youtube.com/watch?v=4KbjT-Zrv7c Attached thumbnail(s) 20180407_183133.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 241 20180407_183055.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 233 20180407_183117.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 262 20180407_182954.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 262 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#231
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Atunci cand ajung sa depind de alte persoane, totul devine dificil.
Am dezmembrat masina acum 2 luni!!! In 2 luni nu mi s-a intamplat decat sa fiu dus cu zaharelul. Nea Marinica, pe care il apreciez pentru modul in care lucreaza, a fost exclus din prima pentru ca nu are notiunea timpului. Am incercat sa colaborez cu Nea Tica, om care m-a amanat usor-usor cu diverse motive: "adu-o dupa Paste, nu acum!", "stai sa termin si eu lucrarea asta si pe urma", "e vacanta de 1 mai, adu-o dupa ce se termina cu zilele libere!". Amanarea suprema am primit-o dupa ce i-a intrat bavura in ochi: "mi-a zis doctorul ca 2 saptamani sa stau linistit, dupa care ma apuc de Nissan!". Uite asa a trecut o luna si un pic, in fiecare saptamana aparand cate un motiv pentru care sa ma amane. Evident, am cautat pe altcineva. Nea Razvan. Om hotarat: "am 2 motoare de terminat si ma apuc de gipul tau!". Zis si facut. In saptamana urmatoare: "mai am 2 motoare de terminat si ma apuc de gipul tau!". Devenisem insistent: "stai sa termin cu motoarele astea 2, si ma apuc. Dar mai dureaza un pic, ca acum e sarbatoare mare si nu se lucreaza, apoi iarasi sunt zilele libere de 1 iunie..." Nea Razvan nu stiu daca a terminat motoarele respective, pentru ca a avut un accident de munca. S-a lovit cu drujba in picior. Uite asa am intrat in luna iunie, fiind amanat saptamana de saptamana de acesti "Nea...". In ultimele 2 saptamani am cautat om care sa fie de acord cu principiul "daca vreau un ban, muncesc". Am primit raspunsuri diverse: "Nu ma bag la masini asa vechi", "Ehhh, aici e de munca.... nu fac eu din-astea". Am cautat in service-uri, poate mecanicii au prieteni tinichigii: "stiu eu pe cineva, dar mai bine nu ti-l recomand, ca o sa iti manance nervii". Intr-un final, am aflat de Claudiu. Fara apelativul "Nea". Cladiu a zis "se face, stai linistit". O urma de speranta! Claudiu mi-a zis sa ii aduc masina, ca "Luni ma apuc de ea!" Asta se intampla Vineri. I-am dus masina Vineri seara. Ce o sa faca Claudiu la masina, Dumnezeu cu mila! I-am zis sa nu se atinga de sasiu, sasiul mi-l fac cu Nea Marinica. Nea Marinica "are mana" si sudeaza in argon. Caroseria o sa fie facuta cu autogenul. Ce am facut la rabla, pentru rabla, printre picaturi, in astea 2 luni: - am adaptat 2 amortizoare de hayon de Dacie Break la capota Nissan-ului. Capota este incredibil de grea, dificil de ridicat. Cu amortizoarele montate se ridica folosind un singur deget. - am cumparat masina cu 2 bare transversale. Am cautat sa le vand la un pret ok. Nu am reusit. De pomana nu mai dau. Dupa ce vezi ca cei care primesc de pomana se chinuie sa vanda si sa faca bani, dupa ce vezi ca sunt unii care iau de pomana chiar daca respectivele piese nu le sunt de folos, renunti la ideea de "donatie". La Samurai am renuntat la proiectoarele cu Halogen, inlocuindu-le cu un LEDBAR. Aceeasi poveste. Proiectoarele vechi mi-au devenit inutile. Rezultatul: rampa de proiectoare!!! Am de gand sa o folosesc iarna, atunci cand ROOF-RACK-ul devine inutil. Mai am sa ii montez niste semicoliere, sa pot monta pe ele lopata si cazmaua. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#232
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pune un proiector si in spate sa bata in jos, sa vezi ce faci cu sufa, cu bagajele etc.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#233
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.078 Joined: 11 February 04 ![]() |
La cate masini adapostesti, cred ca iesi mai bine daca iti iei tu echipament si inveti sa sudezi.
Mai prost nu cred ca-ti iese ca la meseriasi si ai si pe ce lucra. Totusi sa-i pui si bara de siguranta la capota Nissanului, sa nu te ghilotineze peste spate in caz ca mor amortizoarele alea. Sper ca bara aia de lumini o faci cu smileys ![]() ![]() ![]() ![]() /=========\ This post has been edited by dizzy: 18 Jun 2018, 09:44 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#234
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Proiectoare de spate sunt 3:
- pe fiecare colt al roof rackului - unul pe usa spate. Smiley-face ma gandesc sa fac pe diferentiale. Diferentialele de Nissan sunt foarte mari. Garda la sol la Patrol pe 33" e mai mica dacat la Samurai pe 31". Attached thumbnail(s) 28b44e45_82b7_46a1_8b83_e6bbf95e4d5e.jpg ( Size: 174.56k ) Number of downloads: 257 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Iulikk |
![]()
Post
#235
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu mai face pomeni ca nu merita. Asa am incercat si eu sa fac "pomana" si lumea stramba din nas ca sunt piese folosite. Lumea acum vrea si moca si nou si de calitate. Si daca se poate, sa ii si montezi piesele.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#236
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu e nimic spectaculos, este doar o normalitate atat de rara incat ma surpinde.
M-a sunat mai devreme tinichigiul sa ma intrebe cateva detalii despre cum vreau sa montam profilul rectangular pe post de prag. I-am trimis poze pe whatsapp in care i-am aratat ce vreau, el mi-a trimis inapoi poze in care mi-a aratat ce a facut. O raza de speranta!... |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#237
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
păi ce-a făcut?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#238
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Doar a taiat si a curatat.
Mai nimic, dar dupa ce stai 2 luni in care te rogi de unul si de altul sa faca treaba, e o raza de speranta ca Nea Claudiu s-a apucat de treaba... Cand va fi un progres notabil, il voi consemna aici prin poze. Momentan, e doar un sentiment de "eliberare". |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#239
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Pragurile sunt schimbate, trager-ul refacut.
Toate din teava rectangulara. Nu sunt 100% multumit de trager dintr-un singur motiv: nu am fost eu acolo langa Nea Claudiu cand a ridicat botul masinii si nu stiu exact in ce tensiune se afla noile puncte de prindere. Totul e facut "din topor", dar nu am pretentii de originalitate. Avantajul e ca, in caz ca vreau sa tensionez botul, sa il mai ridic 1cm, o pot face. Schimbandu-i Bodyliftul de la punctele fata. Cert e ca primele 2 randuri de puncte de prindere ale caroseriei erau ruginite. Se observa si in pozele puse de mine. Cat despre punctele de prindere de la picioarele soferului/pasagerului - Dumnezeu cu mila. Este practic imposibil sa reconstruiesti dupa cotele originale. I-am explicat lui Nea Claudiu ca vreau sa imi tina masina ridicata de prag - partea din fata in timp ce lucreaza la podea. El a inteles ce trebuie facut. Cum si cat o va face, ramane la latitudinea lui. Omul e mai optimist decat sunt eu. Mi-a spus ca saptamana care vine vrea sa incheie capitolul tinichigerie si peste 2 saptamani sa o vopseasca... Ma pregatesc sa "imi fac" masina asa cum mi-o imaginez eu. Tocmai ce am dat comanda de un set compus din 4 paravanturi din plastic negru. |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
SiloS |
![]()
Post
#240
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Lucrarile avanseaza. Marile gauri nu mai exista. Au mai ramas acum doar cele mici. Nea Claudiu in continuare este optimist si spune ca vrea sa o termine saptamana asta.
M-a trimis in weekend sa ii cumpar materiale, ba chiar i-am dus si vopseaua. Am cumparat o vopseaa texturata mata - alb branza . 350 RON. Kelfos pentru sasiu si burta. 250 RON Ultima tura de materiale (mastic, chit, filler, smirghel, diluant, vopsea negru mat, etc.) . 400 RON Prima data i-am mai dus niste electrozi si alte nebuneli, in valoare de ~300 RON. Deci materialele, 1300 RON. Tevile si profilele rectangulare m-au costat ~300 RON. Sa zicem ca avem un total pana acum - 1600 RON. Stiam de cand am luat masina ca parbrizul a fost montat incorect, a fost lipit direct pe caroserie, chederul fiind ciopartit si doar de decor. M-am ocupat in weekend si am fost de am demontat un parbriz de pe caroseria unui amic; am luat repede chederul si i l-am dus lui Nea Cladiu. Deci masina va avea parbrizul demontat, curatata rugina, chederul schimbat. Tot in weekend am hotarat sa ii curat, sa ii spal cu aparatul de spalat cu presiune tot ce inseamna plastic interior, mochete, scaune, banchete. A iesit la jeg din scaune, de nu-mi imaginam! Scriu aici si cu ocazia asta imi fac ordine in idei. Cand voi lua masina voi avea de facut asa: - tras cabluri pentru proiectorul spate, de pe usa spate. - tras cablu si montat undeva, prin portbagaj, o priza 12v (pentru pasagerii spate, lada frigorifica din portbagaj, etc) - refacut instalatia pentru proictoarele de pe roof-rack (momentan sunt vreo 3-4 fire de masa, proiectoarele de lateral au comanda separata fata de cele de pe centru. E un manunchi mare de cabluri - toate aceeasi culoare!!! Dezastru. Vreau sa le fac pe toate sa aiba aceeasi comanda. Astfel voi avea doar 4 cabluri care vor urca catre roof-rack: +pozitii, +proiectoare, +proiectoare spate, - pentru toate. Aici e de migala si s-ar putea sa pierd mai mult de jumatate de zi. Apoi urmeaza de pierdut o zi pe la Nea Marinica, unde sper eu sa ii repar si intaresc oalele de la amortizoarele spate. Apoi folia si paravanturile... 16 Jul 2018, 17:15: Poze primite pe whatsapp acum cateva minute: This post has been edited by SiloS: 16 Jul 2018, 16:15 Attached thumbnail(s) e4b1dbce_1778_4a5b_a8e2_59091312952e.jpg ( Size: 106.51k ) Number of downloads: 179 ccfad141_584f_4055_b36e_f2b128c1c6b8.jpg ( Size: 125.41k ) Number of downloads: 166 4c5602f7_b358_442d_8085_1c3a8d55dce9.jpg ( Size: 215.57k ) Number of downloads: 171 0deef159_212e_4571_a55d_7f548bbe40d3.jpg ( Size: 118.32k ) Number of downloads: 161 8b04dacb_8fc9_431a_9303_2fd9f1686b18.jpg ( Size: 264.59k ) Number of downloads: 160 e5e68840_012c_4fed_b9f3_cfc7691f7116.jpg ( Size: 249.43k ) Number of downloads: 155 1ee56f9f_762c_439a_b3df_00e409f5ef64.jpg ( Size: 165.31k ) Number of downloads: 120 a587bea7_0508_4a0c_9ac0_a1727b745d16.jpg ( Size: 203.64k ) Number of downloads: 119 a27cea94_5b5f_49db_8c29_7ab9eecbac5c.jpg ( Size: 205.45k ) Number of downloads: 124 30bc1928_2fe7_43f8_9d2e_32df5aece3ee.jpg ( Size: 173.43k ) Number of downloads: 113 1aa17fea_0805_48d0_95b1_ad40b728974d.jpg ( Size: 183.98k ) Number of downloads: 119 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 19:09 |