REPARAREA ELECTROMOTORULUI TIP LUNG cu poze, pasii parcursi pentru repararea electromotorului
![]() ![]() ![]() |
REPARAREA ELECTROMOTORULUI TIP LUNG cu poze, pasii parcursi pentru repararea electromotorului
bygy007 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#2
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
f bun
doar o completare, bucsele de preferat, sa fie batute cu-n ciocan de cauciuc sau intre ciocan si bucsa sa se bage o placa de lemn... se pot sparge, crapa, etc... just in case. propun si un tutorial cu desfacerea starterului... ca ala e f imputit la reparat |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
sobolan |
![]()
Post
#3
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 14 Mar 2008, 20:20) starter ai tu la neon acasa,"starter" sau "balastru" ii mai spune.... on topic: aia se numeste bobina de anclasare.... LE: stai sa-l vezi pe ala a meu cu 4 carbuni...o zi am plans langa el ![]() This post has been edited by sobolan: 14 Mar 2008, 23:15 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
pcostica |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
completare:
bucsele de bronz sunt pereche,una scurta se pune la capacul cu perii iar cea lunga in capacul de aluminiu.Daca se strange gaura(nu intra axul de la rotor)se corecteaza cu ajutorul unui alezor fi12. Bafta. |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
nirosbogos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 15 Mar 2008, 00:10) Foarte gresit!!!Faci o mare confuzie! Starterul e tubul acela mic cu 2 pini,care ajuta la aprinderea tubului fluorescent(neon,cum ii zici tu),iar balast se mai numeste droser-ul(alta componenta a corpului de iluminat cu tub fluorescent). Balastru e ala de-l toarna dulgherii la fundatia cladirilor. ![]() |
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#6
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
starter, etc, cum s-o numi, .... ma rog, eu de starter il stiam.
asta e, invatam |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Vin si eu cu o intrebare, pornirea masini (contact, prima cheie) poate sa tina si de electromotor ? Si daca da, cam in ce procent ?
This post has been edited by Adrian_Boy: 2 Apr 2008, 18:04 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
inainte sa il repar pornea foarte greu , dupa reparatie , La sfert
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
La mine avea o constanta de timp de parca as fi pornit un motor de avion cu turbina se auzea un tiuit si dupa aceea o loa , acuma dupa trrei luni ai arat cheia la motor si porneste.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(nirosbogos @ 14 Mar 2008, 23:51) BALÁSTRU s. n. compas dintr-un braț, cu manșon la partea superioară, de care este legat un al doilea braț care se arcuiește și poartă un creion, la trasarea de cercuri mari. BALÁST, balasturi, s.n. [...] 2. [...]; amestec de pietriș și de nisip întrebuințat la prepararea betonului, la pietruirea șoselelor etc. – Din fr. ballast. DULGHÉR, dulgheri, s.m. Meseriaș care execută lemnăria unei case, a unei clădiri sau diverse alte construcții și elemente de construcție din lemn. – Din tc. dülger. Asa ca... Sursa: www.dexonline.ro |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nirosbogos |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 3 Apr 2008, 12:05) DULGHÉR, dulgheri, s.m. Meseriaș care execută lemnăria unei case, a unei clădiri sau diverse alte construcții și elemente de construcție din lemn. – Din tc. dülger. La faza cu bastru am cam gresit-o ![]() In alta ordine de idei,cum pot elimina fenomenul care imi apare la electromotor(cam des) atunci cand pun contactul?Si anume zornaitul acela de patinare,scapare.Trebuie sa-i dau vreo 2-3 chei pana cupleaza. This post has been edited by nirosbogos: 3 Apr 2008, 18:51 |
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
pcostica |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
schimba bendixul.
Bafta. |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Fratilor ma tot chinui sa lipesc carbunele din interior cu letconul modelul aragaz (adica acela care se incalzeste de la flacara) si nu vrea, se duce caldura pe carcasa electromotorului.
Aveti vro sugestie ? <span class='edit'>3 Apr 2008, 20:27:</span> QUOTE(bygy007 @ 3 Apr 2008, 01:05) Da, sper sa fie si la mine din aceesi chestie, ca fara cateva chei nu vrea, cu toate ca am schimbat de la tablita pe care sta carburatorul pana la platina (adica tot traseul). This post has been edited by Adrian_Boy: 3 Apr 2008, 20:28 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(nirosbogos) Balastru e ala de-l toarna dulgherii la fundatia cladirilor. QUOTE(nirosbogos @ 3 Apr 2008, 18:50) [...]in constructii ,dulgherii sunt aia care fac cofrajele (sabloanele/tiparele din lemn sau metal in care se toarna betonul). In alta ordine de idei,cum pot elimina fenomenul care imi apare la electromotor(cam des) atunci cand pun contactul?Si anume zornaitul acela de patinare,scapare.Trebuie sa-i dau vreo 2-3 chei pana cupleaza. Deci, eu ma legam de ce fac dulgherii, care NU TOARNA balast, beton, alte amestecuri ci FAC COFRAJE, ma rog, lucreaza cu lemn. Despre faptul ca electromotorul invirte inainte de a cupla, de regula din reglajul de cursa (daca ai electromotor LUNG, din piulita de pe solenoid, daca ai SCURT, din excentric) sau bendix (ambreiajul cu pinion) defect. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nirosbogos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
Nu prea vad cum as putea sa-l reglez fiindca e practic lipit de motor si strans doar la cele 2 suruburi de sus.
Chiar nu stiu sa umblu. Cat despre cat este el de lung,nu am de unde sa stiu fiindca nu l-am comparat cu altul.Seamana f.mult cu cel din pozele postate la inceput,de bygy007 Roata zimtata din capatul rotorului nu e tocita,am examinat-o cand am desfacut electromotorul. This post has been edited by nirosbogos: 4 Apr 2008, 11:07 |
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(nirosbogos @ 4 Apr 2008, 12:06) N-o fi ea uzata, dar in el mai ai niste role care blocheaza intr-un sens. Daca se uzeaza pe acolo, scapa (practic se invarte electromotorul in gol, desi bendixul e cuplat pe coroana). P.S. Vezi si uzura coroanei. This post has been edited by yo9hrb: 4 Apr 2008, 13:33 |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
nirosbogos |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 25 June 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1410
1994
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ciriitul ala (invirtirea in gol ) se produce cind surubul se desface sau se deregleaza se regleasa sau se stringe din suruburileindicate de mine cursa furcii tot de acolo se regleaza
Attached thumbnail(s) starterul.jpg ( Size: 327.97k ) Number of downloads: 3782 montare_finala.jpg ( Size: 361.53k ) Number of downloads: 2311 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Ionescu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 24 January 06 From: Romania ![]() |
Una din problemele frecvente este furca aceea care impinge bobina (sper sa nu zic gresit). Luati din aceea din teflon, pare-se ca e mai buna. Cand am luat din plastic pentru ca nu am stiut, la jumatate de an a trebuit schimbata. Din teflon se pare ca tine mai mult. O am deja de un an pe masina, iar tata nu mi-a raportat inca probleme.
Vorbea cineva de pornit. Da, dupa cate stiu eu, electromotorul are destula importanta. Poate a vea de exemplu un mic scurt undeva si mai papa din baterie. Cat despre pornirea motorului de Dacie, in general, a zis bine cineva mai sus: daca platina e buna, si carburatorul ne-cofetarit, porneste la sfert si iarna la -20. Eu am un carburator nou-noutz, luat acum 4 ani, are deja 30.000km si nici macar la ralanti nu s-a umblat pe el. Platina e noua, condensatoru bun. Rezultatul? La -20 la Bv pe 3 ianuarie, a pornit la prima cheie. Evident cu starterul tras. Nu uitati: platina si carburatorul fac totul! |
--------------------
Dacia
Duster
2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
|
|
payty |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am desfacut electromotorul de pe masina mea si l-am curatat, am schimbat bucsele de bronz, etc, etc.
cand il montez la loc, daca strang cum trebuie cele doua piulite de pe capacul cu periile incepe sa se invarta greu. daca le las mai libere, se invarte acceptabil. E posibil sa nu fi montat cum trebuie bucsele? adica sa nu fie aliniate (cea dintr-un capat cu cealalta)? Am dat cu vaselina pe ele, totul e in regula la capitolul asta. Si mai e o chestie. Daca il alimentez la baterie si il las sa mearga vreo 7-8 sec, se incinge rau lagarul din capatul cu periile, in asa fel incat vaselina se topeste si curge din el ca un ulei. Care ar putea fi cauza? This post has been edited by payty: 10 Apr 2008, 20:40 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate nu l-ai montat in aceeasi pozitie in care l-ai demontat
This post has been edited by bygy007: 10 Apr 2008, 22:01 Attached thumbnail(s) busa_2.jpg ( Size: 134.97k ) Number of downloads: 1832 cositorire_perie_stator__.jpg ( Size: 137.61k ) Number of downloads: 2127 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
payty |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu , catarea aia am pozitionat-o unde trebuie. E una si in capacul frontal, si in cel din spate, cu perii. Trebuie reglat ceva la el? sau se pun pur si simplu cele doua capace, se strang suruburile si gata! Chestia asta cu incinsul o facea si inainte sa il desfac. Am avut niste probleme cu pornirea si daca dadeam mai mult la cheie (vreo 15 sec) iesea fum de undeva din zona electromotorului, deci banuiesc ca tot de la lagarul din discutie.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate este rotorul strimb , este posibil sa se invirta greu si din cauza frinei incalzirea se produce din cauza frecarii , alta idee nu am
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
payty |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
salut. Vreau sa testez electromotorul meu in circuit, exact asa cum e schema si pe masina.
Am legat C-ul din poza la firul scurt al electromotorului, masa la carcasa, dar nu stiu ce semnifica A si B din poza. Daca ma poate ajuta cineva, multumiri anticipat. Attached thumbnail(s) electromotor.jpg ( Size: 93.46k ) Number of downloads: 2157 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
A-ul e + permanent si B-ul e + pe contact.
![]() LE: Dar ce ai facut cu bobina de e rotita cu 90 de grade, ca parca trebuia sa aiba bornele A si C aliniate la corpul electromotorului. In pozitia asta o sa iti prajeasca galeria de evacuare firele de la A si B. This post has been edited by SGM.MYKE: 14 Apr 2008, 06:43 |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
payty |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai cred ca asa erau, pentru ca nu pot monta bobina in alta pozitie din cauza gaurilor din capacul de aluminiu al electromotorului.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
Incearca totusi sa il indrepti. In mod normal ar trebui sa ai inca doua gauri filetate in bobina, muta cele doua suruburi din gaurile actuale in celelalte doua si gata.
|
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sper sa intelegi dar trebuie sa il tii bine in mina si sa ai cabluri destul de grosute (poate chiar cele de la baterie)
Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 15.96k ) Number of downloads: 2338 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gameover |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 March 05 ![]() |
Salut !
Am fost la munte saptamana trecuta dintr-o data mi s-a oprit motorul, am constatat ca se infundase...am dat la automat cred ca 2 min in continuu pana cand nu mai mergea deloc la automat....a mai incercat o data si s-a auzit foarte incet ca incearca sa invarta apoi a cedat de tot. Am reusit sa o pornesc impinsa in timp ce am vazut iesind fum dar nu stiu de unde ca nu am apucat sa ma mai uit. Nu am mai oprit motorul pana cand am ajuns in Bucuresti. Am incercat in cateva randuri sa dau la automat dar pur si simplu nu se aude nimic decat un simplu "click", am observat ca acel click este dat de butonasul acela dp electromotor, nu stiu cum se numeste dar nu are nici cea mai mica intentie sa invarta, decat click si nimic. Se aprinde bordul. Mentionez ca am o dacia nova gt dublu corp din 99 iar electromotul este la fel ca la dacia lu` taicamiu`, el are 1310 din 86. Pacat ca el este la o distanta de 600 de km de mine si nu ma poate ajuta decat cu sfaturi, dar cum nu prea ma pricep mai deloc la mecanica va cer voua ajutorul....cine ma poate ajuta cu rezolvarea acestei probleme ? Sa se deplaseze pana la str. Doamna Ghica ? Ma pot deplasa si eu ca deja am dat jos electr dp masina si as putea sa ma car cu RATB`ul dar este mai complicat... As fi foarte recunoscator daca ma poate ajuta cineva....imi stric sarbatorile de Pasti fara masina ......iar nu ies din casa ![]() Astept PM.... This post has been edited by gameover: 23 Apr 2008, 00:28 |
--------------------
BMW
BMW
- bz-99-geo
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(gameover @ 23 Apr 2008, 01:26) Salut ! Am fost la munte saptamana trecuta dintr-o data mi s-a oprit motorul, am constatat ca se infundase...am dat la automat cred ca 2 min in continuu pana cand nu mai mergea deloc la automat....a mai incercat o data si s-a auzit foarte incet ca incearca sa invarta apoi a cedat de tot. Am reusit sa o pornesc impinsa in timp ce am vazut iesind fum dar nu stiu de unde ca nu am apucat sa ma mai uit. Nu am mai oprit motorul pana cand am ajuns in Bucuresti. Am incercat in cateva randuri sa dau la automat dar pur si simplu nu se aude nimic decat un simplu "click", am observat ca acel click este dat de butonasul acela dp electromotor, nu stiu cum se numeste dar nu are nici cea mai mica intentie sa invarta, decat click si nimic. Se aprinde bordul. Mentionez ca am o dacia nova gt dublu corp din 99 iar electromotul este la fel ca la dacia lu` taicamiu`, el are 1310 din 86. Pacat ca el este la o distanta de 600 de km de mine si nu ma poate ajuta decat cu sfaturi, dar cum nu prea ma pricep mai deloc la mecanica va cer voua ajutorul....cine ma poate ajuta cu rezolvarea acestei probleme ? Sa se deplaseze pana la str. Doamna Ghica ? Ma pot deplasa si eu ca deja am dat jos electr dp masina si as putea sa ma car cu RATB`ul dar este mai complicat... As fi foarte recunoscator daca ma poate ajuta cineva....imi stric sarbatorile de Pasti fara masina ......iar nu ies din casa ![]() Astept PM.... aceeasi problema am avut-o si eu acest topic l-am deschis cu aceasta ocazie daca urmaresti pasii il poti repara si tu este greu pina incepi ca dupa aia te inveti , nu este asa de greu , daca pui mina inveti daca nu nu o sa reusesti niciodata This post has been edited by bygy007: 23 Apr 2008, 21:28 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |