Discuri pe spate, ...se merita?
![]() ![]() ![]() |
Discuri pe spate, ...se merita?
voinicel |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Noua mea pisica Group: Members Posts: 149 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
|
|||
Lord Hades |
![]()
Post
#32
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
Stiu eu pe unii care incep sa planga cand schimba placute de frana la 4 roti. Chestia asta e pentru sumacheri autohtoni sa iti pui dicuri pe spate la logan.
In caz de franare puternica puntea spate pierde din incarcare, o blocare a rotilor (tamburii sunt suficienti) se produce derapaj. La ce iti trebuie discuri? |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#33
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 20 Nov 2008, 22:29) Stiu eu pe unii care incep sa planga cand schimba placute de frana la 4 roti. Chestia asta e pentru sumacheri autohtoni sa iti pui dicuri pe spate la logan. In caz de franare puternica puntea spate pierde din incarcare, o blocare a rotilor (tamburii sunt suficienti) se produce derapaj. La ce iti trebuie discuri? ca e mai " smecher cu discuri" asa e la noi in romania. |
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Dsign |
![]()
Post
#34
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Lordule, stim ca sunt acrii aia cu boabe multe si rotunde
![]() Ideea e urmatoarea: am anvelope bune, late, omologate (205/45/17), am suspensie sport, care imbunatateste considerabil stabilitatea rotii pe suprafata de rulare, am si dicuri de frana sport, Tarox, ventilate, mult mai eficiente decit originalele. In cazul asta, fata franeaza mult prea bine, spatele insa nu se ridica la nivelul de aderenta al anvelopelor+suspensie. Asa ca discurile la puntea spate sunt binevenite. Eu unul sunt pentru imbunatatirile care te ajuta sa stai bine pe sosea si care-ti sporesc siguranta, sia asta este una din acele imbunatatiri. Daca discurile sunt montate bine, atunci nu sunt probleme. Se poate regla forta de franare pe puntea spate, astfel incit sa nu se blocheze inaintea puntii fata. |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
Lord Hades |
![]() ![]()
Post
#35
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Dsign @ 20 Nov 2008, 23:35) Aici gresesti! 120km/h cu Loganul e mai mult decat suficient pentru mine. Daca tu ai dezvoltat o asemenea pasiune pt masina asta, bravo tie, banii tai, fa-o in conditii de siguranta si securitate maxima si e OK. Dar mai e o zicala: Ce ii trebuie chelului? Bube in cap! ![]() |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
Dsign |
![]()
Post
#36
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Las-o fratioare, ca e mai buna decit multe alte cazane cu pretentii. Daca stateam cu troaca in service sa repar tot felul de "bube", nu mai aveam bani de giumbuslucuri. Orice cazan as avea, tot i-as face cite o imbunatatire, ceva. Ca deh, ma maninca...
Auzi vorba de la fratele tau, care a lucrat si lucreaza prin service-uri : Ligheanul asta e o masina mult prea buna, altele la acelasi nivel de pret sunt praf. Daca vrei exemplificare cu acte in regula, pe privat, ca aci facem off-topic. Asa ca, eu bag banutul in siguranta mea, pentru ca la anul, cind o sa o dau pe asta, o sa-mi iau tot Logan, si o sa transfer totul pe el. Mi s-a parut rautacios comentariul tau referitor la "sumaheri autohtoni" Inca nu m-am apucat sa lucrez la franele cu discuri pe spate, insa asta e urmatoarea modificare pe care o voi face This post has been edited by Dsign: 20 Nov 2008, 23:01 |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
PAULIC |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Dsign,iti stau la dispozitie oricind cu toate detaliile si iti garantez ca in 3 ore ai discuri pe spate,cu costuri mult mai mici decit la ce ai schimbat pe fata. Doar stii ca am aproape un an de cind merg cu discuri pe spate.
|
--------------------
MERCEDES LOGAN
E 220 CDI 1,5 DCI
W211 2003 LAUREATE 2006
- B38TXY B48VCK LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003 |
|
Lord Hades |
![]()
Post
#38
|
![]() Memento Mori Group: Members Posts: 1.640 Joined: 28 July 07 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Dsign @ 20 Nov 2008, 23:58) Imi cer scuze daca te-am jignit cumva, dar e plina lumea de cretini si incep sa nu ii mai suport. Banii tai, pasiunea ta, fa treaba cu acte in regula si nu am nimic cu tine. Ba din contra apreciez o treaba facuta cu bun gust. Ca mi se pare inutila, asta e parerea mea. E ok acum? ![]() QUOTE(PAULIC @ 21 Nov 2008, 01:44) Felicitari, la cat mai multi ani si sper sa te ajute discurile alea daca ajungi vreodata in situatii critice. Daca masina era mai grea pe spate, si franarea cu tamburi nu era eficienta puneau direct din fabrica discuri. Oricum e irelevant sa mai discutam pe utilitatea lor pe LOGAN. |
--------------------
OOOO
A3
2010 / Vorsprung Durch Technik
- BV03:-) "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
|
|
PAULIC |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 June 07 From: Bucuresti ![]() |
[quote=Lord Hades,21 Nov 2008, 22:55]
Felicitari, la cat mai multi ani si sper sa te ajute discurile alea daca ajungi vreodata in situatii critice. Daca masina era mai grea pe spate, si franarea cu tamburi nu era eficienta puneau direct din fabrica discuri. Oricum e irelevant sa mai discutam pe utilitatea lor pe LOGAN. Multumesc pentru felicitari si iti doresc sa nu ai parte de acele situatii critice pentru ca e mai bine.Acum ,revenind la subiect, din cite inteleg de la tine,numai masinile grele au fost dotate cu discuri de frina pe spate. Sa ma scuzi dar imi permit sa te contrazic nitel si sa dau si citeva exemple.Prin ani 70-72,cind aveam eu 10-12 anisori,tatal meu avea o dacie 1100. Inaintea ei a avut un renault 10 major. Culmea e ca amindoua aveau discuri de frina pe spate. Sa fi fost alea mai grele ca loganul? Tot in acea perioada exista si renaultu gordini care era mai micut dar avea si el discuri pe spate.Revenind in zilele noastre luam ca exemplu Mini Cooper care este tot o masina usoara dotata cu discuri pe spate.Acum ca am lamurit cit de cit ca nu greutatea este un criteriu pentru a dota masina cu un sistem de frinare cu discuri de frina pe spate(care este de necontestat mai eficient) spune-mi si mie de ce pe megan producatorul pune discuri si pe logan acelas producator pune tambur? Eu cred ca datorita costurilor de productie.Dar daca loganul s-a vrut o masina ieftina din toate punctele de vedere, asta nu inseamna ca ca nu il avantajeaza un sistem de frinare mai performant. This post has been edited by PAULIC: 22 Nov 2008, 00:28 |
--------------------
MERCEDES LOGAN
E 220 CDI 1,5 DCI
W211 2003 LAUREATE 2006
- B38TXY B48VCK LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003 |
|
juristul2000 |
![]()
Post
#40
|
![]() "Membru 20 cm record" Group: Members Posts: 793 Joined: 6 October 05 From: Oradea ![]() |
Da numai ca nu vad cum mai trece Loganu cu sicuri pe spate de ITP - luat pe bune
![]() |
--------------------
logan
dacia
Laurate 2005
- AR-07-RZV 20% warn permanent!!!
decat sa...... mai bine nu!!!! NU, da spaga!!! |
|
driverx |
![]()
Post
#41
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Oameni buni. Pe Lancerul meu, masina cu aaaaalta distributie a greutatii pe punti si dupa 5500km de abia incep sa apara urmele pe discurile spate. Va dati seama cat de tare se franeaza cu ele. Si franez tare.
Terminati cu prostiile astea. Mai bine faceti ceva ca lumea la masina, nu mai aruncati bani, timp, energie pe impresii deanpulea. This post has been edited by driverx: 22 Nov 2008, 10:04 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
history |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(driverx @ 22 Nov 2008, 11:04) Oameni buni. Pe Lancerul meu, masina cu aaaaalta distributie a greutatii pe punti si dupa 5500km de abia incep sa apara urmele pe discurile spate. Va dati seama cat de tare se franeaza cu ele. Si franez tare. Terminati cu prostiile astea. Mai bine faceti ceva ca lumea la masina, nu mai aruncati bani, timp, energie pe impresii deanpulea. Corect! ![]() |
--------------------
Citroen
C4
2009
- DJ-26-DIN
|
|
dan.gutu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 26 February 07 From: Europa ![]() |
QUOTE(juristul2000 @ 22 Nov 2008, 10:00) Da numai ca nu vad cum mai trece Loganu cu sicuri pe spate de ITP - luat pe bune ![]() Crezi ca ala care face ITP poate sa demonstreze ca nu a venit cu asa ceva din fabrica ? Crezi ca are o lista cu toate masinile care au disc pe spate si care nu ?Eu am studiat masina lui Paul in ceea ce priveste discurile de frana spate si totul este OK,practic nu exista nici o improvizatie.Toata stima Paul ! This post has been edited by dan.gutu: 22 Nov 2008, 22:23 |
--------------------
TOYOTA
COROLLA & AURIS HSD
2009 & 2012
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#44
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
dan.gutu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 26 February 07 From: Europa ![]() |
QUOTE(juristul2000 @ 22 Nov 2008, 10:00) Da numai ca nu vad cum mai trece Loganu cu sicuri pe spate de ITP - luat pe bune ![]() Eu fac ITP si nu m-a invatat nimeni, ca Loganul, nu are discuri pe spate ![]() |
--------------------
TOYOTA
COROLLA & AURIS HSD
2009 & 2012
|
|
PAULIC |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Dan. Amabil ca intotdeauna. Ce vreau eu sa se inteleaga, ca daca am intrat pe acest forum, am intrat ca sa fiu ajutat cu un sfat cind am nevoie sau sa ajut pe altul care are nevoie cu un sfat sau cu umilele mele cunostinte de mecanica.Am crezut ca cine a deschis topicul chiar este interesat de problema discurilor pe spate si ca postind il voi ajuta dind toate relatiile despre piese,de la ce masina,ce an, montare,reglaj repartitor, dar vad ca treburile astea nu a interesat pe nimeni mai mult ca grija de cum voi lua itp-ul. Daca se citeste bine regulamentul, scrie ca nu ai voie sa circuli pe drumurile publice cu DEFECTIUNI la sistemul de frinare. De modificari nu pomeneste nimic. Dimensiunea rotilor este trecuta si in cartea de identitate si in certificatul de inmatriculare. De ce oare nu este trecut si sistemul de frinare? Pentru ca atita timp cit functioneaza in parametri nu intereseaza pe nimeni.Tin sa spun ca nu am facut ceva artizanal, ci am inlocuit sistemul ca pe orice alta piesa de schimb. Am desfacut cele 4 suruburi care tine fuzeta tamburilor,am desfacut conducta de frina,am scos cablul de frina de mina,iar pe urma am montat totul la loc dar in loc sa montez fuzeta cu tambur am montat fuzeta cu disc. Am montat conducta de frina de renault,cu racord flexibil,pentru ca etrierul este mobil, nu este fix ca si pistinasul de la tambur si risti sa se rupa conducta daca nu are racord flexibil. Dupa ce am facut aerisirea am desfacut iarasi conducta si am bagat intre ea si etrier un manometri de presiune, cu care am reglat presiunea la frinare din regulator cu masina goala si incarcata comform manualului renault. Acum dupa cele descrise va rog sa imi spuneti voi unde este improvizatia sau partea care nu vi se pare in siguranta. Va rog sa ma credeti ca am scris toate astea doar sa ajut pentru ca mie mi-a trebuit citeva luni doar ca sa gasesc masina compatibila din toate punctele de vedere,fara sa trebuiasca sa fac nici un fel de modificare.
Numai bine. Ps. Dane vezi loganul tunat in Brazilia,are discuri pe spate? Si sigur acolo se omologheaza. This post has been edited by PAULIC: 23 Nov 2008, 03:05 |
--------------------
MERCEDES LOGAN
E 220 CDI 1,5 DCI
W211 2003 LAUREATE 2006
- B38TXY B48VCK LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003 |
|
PaulT |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
[quote=PAULIC,22 Nov 2008, 01:27]
[quote=Lord Hades,21 Nov 2008, 22:55] Felicitari, la cat mai multi ani si sper sa te ajute discurile alea daca ajungi vreodata in situatii critice. Daca masina era mai grea pe spate, si franarea cu tamburi nu era eficienta puneau direct din fabrica discuri. Oricum e irelevant sa mai discutam pe utilitatea lor pe LOGAN. Multumesc pentru felicitari si iti doresc sa nu ai parte de acele situatii critice pentru ca e mai bine.Acum ,revenind la subiect, din cite inteleg de la tine,numai masinile grele au fost dotate cu discuri de frina pe spate. Sa ma scuzi dar imi permit sa te contrazic nitel si sa dau si citeva exemple.Prin ani 70-72,cind aveam eu 10-12 anisori,tatal meu avea o dacie 1100. Inaintea ei a avut un renault 10 major. Culmea e ca amindoua aveau discuri de frina pe spate. Sa fi fost alea mai grele ca loganul? Tot in acea perioada exista si renaultu gordini care era mai micut dar avea si el discuri pe spate.Revenind in zilele noastre luam ca exemplu Mini Cooper care este tot o masina usoara dotata cu discuri pe spate.Acum ca am lamurit cit de cit ca nu greutatea este un criteriu pentru a dota masina cu un sistem de frinare cu discuri de frina pe spate(care este de necontestat mai eficient) spune-mi si mie de ce pe megan producatorul pune discuri si pe logan acelas producator pune tambur? Eu cred ca datorita costurilor de productie.Dar daca loganul s-a vrut o masina ieftina din toate punctele de vedere, asta nu inseamna ca ca nu il avantajeaza un sistem de frinare mai performant. [/quote] Si Dacia 1100 si Renault-ul 10 au motoarele pe spate.Deci sunt mult mai grele decat Loganul PE SPATE(era vorba de greutatea pe puntea spate..cel putin eu asa am inteles,si asa e si logic).Oricum,felicitari! ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
raqzvan |
![]()
Post
#48
|
![]() gute Laune war Trumpf Group: Members Posts: 514 Joined: 21 September 06 From: Constanta, Romania ![]() |
Si unele loturi de Oltcit aveau discuri pe spate. Iar Oltcitul avea 850kg (conform hârtiilor)...
This post has been edited by raqzvan: 23 Nov 2008, 18:19 |
--------------------
Geely
Logan
Laureate 1.6MPI 2006 Austin Powers: Allow myself to introduce... myself.
|
|
PAULIC |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@PaulT ai bagat de seama ca am facut referire si la Mini Cooper?
|
--------------------
MERCEDES LOGAN
E 220 CDI 1,5 DCI
W211 2003 LAUREATE 2006
- B38TXY B48VCK LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003 |
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#50
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
eu cand am dat de permis asa am invatat nu modifici nimic la frane, lumini etc deci e ilegal ce ai facut. si cu asta basta.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Da Paulic,am observat referirea la Mini.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
PAULIC |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan_90 @ 23 Nov 2008, 23:14) eu cand am dat de permis asa am invatat nu modifici nimic la frane, lumini etc deci e ilegal ce ai facut. si cu asta basta. Poti,daca te rog frumos sa postezi pagina din regulament in care scrie partea cu modificarile la sistemul de frinare? Poate ai dreptate si iti voi multumi pentru ca m-ai luminat in ceva ce mie mi-a scapat. Daca este precum zici ,ramin dator de cinste ca eu din 81, de cind am dat am cam uitat toate paragrafele. |
--------------------
MERCEDES LOGAN
E 220 CDI 1,5 DCI
W211 2003 LAUREATE 2006
- B38TXY B48VCK LOGAN LAUREATE 1,5 DCI 2006
MERCEDES E 220 CDI 2003 |
|
paul_damian |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Mai degraba problema e reglementata de legislatia care reglementeaza activitatea Registrului Auto Roman, care contine bla-bla-ul cu omologari si "corespunde normelor tehnice de siguranță a circulației și de protecție a mediului înconjurător", adica alea care nu le baga nimeni in seama.
![]() Ideea e ca modificarea unui sistem de siguranta duce la invalidarea omologarii obtinute (in cazul de fata de producatorul Dacia), si in consecinta trebuie obtinuta o omologare individuala. Nu cred ca o sa se lege cineva de discurile de frana asa, tam-nesam, dar trebuie sa-ti asumi riscul sa umbli cu o masina neomologata, deci aflata ilegal pe drumurile publice. Adica... e cam de domeniul penalului chestia asta. Si nu stii cand intri in vizor - poate sa fie din cauza la o amarata de tamponare in parcare... |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
Dsign |
![]()
Post
#54
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Buna remarca @Damian, numai ca la reparatiile Casco ti se cere sa ai ITP valabil, iar la ITP se face verificare pe stand la frine. Daca ies ok, la revedere
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
voinicel |
![]()
Post
#55
|
![]() Noua mea pisica Group: Members Posts: 149 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(Lord Hades @ 20 Nov 2008, 22:29) Stiu eu pe unii care incep sa planga cand schimba placute de frana la 4 roti. Chestia asta e pentru sumacheri autohtoni sa iti pui dicuri pe spate la logan. In caz de franare puternica puntea spate pierde din incarcare, o blocare a rotilor (tamburii sunt suficienti) se produce derapaj. La ce iti trebuie discuri? Ca se schimba mai usor placutele! Referitor la blocare cred ca se ocupa ABS -ul de asta. In plus orice modificare care imi aduce un plus de performata este binevenita. Oricum era vorba de un sistem care s-ar putea sa echipeze LOGAN PH2, deci nu o improvizatie. As putea sa pun de asemenea intrebarea, de ce v-ati montat computer de bord pe versiunile care nu au, de ce ati activat functii din UCH pe versiunile care nu erau activate, aer conditionat pe versiunile fara, iar dupa ce imi dati raspunsul va voi spune ca din acelasi motiv vreau si eu sa montez un sistem de franare ca va fi lansat pe PH2. off: Referitor la "autohtoni si cretini", chiar ai dreptate sunt multi cretini care merg pe banda 1 si 2 unul langa altul in limita legala si cand vrea cineva sa treca mai repede nu se dau la o parte, nagandindu-se ca mai presus de teribilism si viteza omul ala are o urgenta sau rezolva o urgenta medicala sau de alta natura. Altii care cum da ploaia ies cu masinile si provoaca accidente. Altii care cum da zapada isi lasa masinile deoarece sun incapabili sa conduca pe zapada. This post has been edited by voinicel: 24 Nov 2008, 17:47 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
|
|
Executron |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
liviu2004 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
QUOTE(voinicel @ 24 Nov 2008, 17:38) off: Referitor la "autohtoni si cretini", chiar ai dreptate sunt multi cretini care merg pe banda 1 si 2 unul langa altul in limita legala si cand vrea cineva sa treca mai repede nu se dau la o parte, nagandindu-se ca mai presus de teribilism si viteza omul ala are o urgenta sau rezolva o urgenta medicala sau de alta natura. Altii care cum da ploaia ies cu masinile si provoaca accidente. Altii care cum da zapada isi lasa masinile deoarece sun incapabili sa conduca pe zapada. offtopic: daca am sa fiu in fata ta, exact asa am sa fac. Poate am sa salvez o viata, o persoana sau mai multe din drumul tau sau mai bine zis din culoarul tau de zbor. Multumesc pentru aprecieri. |
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
Dsign |
![]()
Post
#58
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu este nevoie, liviu, sa faci asemenea categorisiri. Pentru ca nu se stie cum vei avea si tu o urgenta si se va intimpla exact la fel... Numai atunci vei intelege greseala din gindirea ta.
Suntem majori, suntem apti dpdv psihic (cel putin teoretic) si stim sa discernem... Ca unii mai gresesc, asta nu tine de tine, ca l-ai lasat sau nu sa treaca cu viteza... Think about it a little more. Scuze de off-topic Acum, am trecut la discuri ventilate, de la cele pline pe care le aveam din fabrica. Pe mine cum ma categorisiti? Sunt un criminal, nu-i asa? Asemenea discutii le-am mai avut numai pe Daewooclub, adunarea de oameni stresati ![]() |
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
QUOTE(Dsign @ 24 Nov 2008, 17:07) la reparatiile Casco ti se cere sa ai ITP valabil, iar la ITP se face verificare pe stand la frine. Daca ies ok, la revedere Eu ma refeream la faptul ca vreun "dastept" sa isi dea seama de "problema", si atunci devii implicit vinovat pentru accident, indiferent de circumstante, si se poate ajunge la chestia penala de care am pomenit. |
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|
voinicel |
![]()
Post
#60
|
![]() Noua mea pisica Group: Members Posts: 149 Joined: 9 June 06 ![]() |
off: Cel mai destept cedeaza asa ca inchei.
on: @Design La ce bani te-a dus toata operatia? Ai schimbat si rulmentii? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:50 |