DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 147 148 149 150 151 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

djasu82
post 7 Jul 2008, 07:34
Post #4441


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ce imi place cand faceti comentari gratuite biggrin.gif sincer vorbind , bujia nu se va suda de chiuloasa . Era vorba doar de temperatura eletrodului central atata tot in rest e ok.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 7 Jul 2008, 08:42
Post #4442


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Cum sa sara, argon? blush.gif
Camera de ardere nu e un recipient etans cu volum fix. Peretele inferior (capul pistonului), se deplaseaza in jos in timpul exploziei, nu-i asa?
Daca explozia e mai puternica, nu arunca bujia afara (daca are filetul bun), ci apasa mai abitir pe piston.

This post has been edited by Kinetix: 7 Jul 2008, 08:43


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Jul 2008, 10:39
Post #4443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ceea ce inseamna batai in cuzinezi, ca la detonatii, eventual reactii mai violente, cu spargeri de pistoane..etc..
Ma rog, ca sa nu mai facem comentarii (cu doi i, domnu' digei), succes si sa ne spuneti rezultatele.

This post has been edited by diaconuliviu: 7 Jul 2008, 10:40


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 7 Jul 2008, 11:09
Post #4444


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Liviu, cred ca detonatiile sunt acele explozii care apar inainte ca pistonul sa fi ajuns la sau sa fi depasit PMS (TDC sau cum vreti sa-i spuneti). Astfel, puterea exploziei nu se consuma prin lucru mecanic de impingere a pistonului in jos, ci se transforma in caldura, generand totodata acele batai periculoase de care vorbeai.
Daca insa avansul se ajusteaza corect, astfel ca explozia sa apara imediat dupa trecerea pistonului prin TDC, energia va genera mai mult lucru mecanic util si mai putina caldura si socuri daunatoare nu-i asa?
Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 7 Jul 2008, 20:11


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2008, 12:25
Post #4445


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Kinetix bravo eu nu mai comentez stiu doar atat e invidia mare sau mai bine spus lenea e cucoana mare .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Jul 2008, 12:52
Post #4446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Kinetix @ 7 Jul 2008, 11:09)
Liviu, cred ca detonatiile sunt acele expozii care apar inainte ca pistonul sa fi ajuns la sau sa fi depasit PMS (TDC sau cum vreti sa-i spuneti). Astfel, puterea exploziei nu se consuma prin lucru mecanic de impingere a pistonului in jos, ci se transforma in caldura, generand totodata acele batai periculoase de care vorbeai.
Daca insa avansul se ajusteaza corect, astfel ca explozia sa apara imediat dupa trecerea pistonului prin TDC, energia va genera mai mult lucru mecanic util si mai putina caldura si socuri daunatoare nu-i asa?
Toate cele bune.
*


In primul rind am scris "CA LA detonatii", nu EXACT detonatii"...adica o ardere violenta...
In al doilea, avansul se alege asa incit PRESIUNEA maxima sa fie exact dupa trecerea de PMI[nterior] (sau PMS[uperior] pe vechiul nomenclator). Problema e ca poti regla cit vrei, daca bujia trece de 800 grade C autoaprinderea apare oricum, necontrolat. E ca si cum ai avea un chibrit in cilindru aprins permanent.
In plus, acele detonatii care apar INAINTE de PMI cu mult, sint violente, generind SOCURI si, mai rau, tendinta de intoarcere a arborelui cotit in sens invers (cei ce au avut de-a face cu pornirea unei "Bucegi" cu manivela stiu ei povestea, ca delcoul se rotea in sens de scadere a avansului, etc, altfel iti rupe mina)....
Ori, efectul volantei combinat cu detonatia sau arderea inainte de termen, compuse, dau ca rezultanta un moment de torsiune care poate rupe arborele.
Apoi, chiar si DUPA PMI, daca socul e soc, unda va actiona pe piston, ce crezi ca i se va intimpla?

OFF: Dar, merita incercat, sincer. Mai ales ca de mult n-am mai vazut motoare avariate. Dar, repet, nu trebuie sa ma ascultati, in lenea mea sau invidia aia mare si mai ales in nebunia mea, vreau doar sa va pun frina de la un maret proiect de [poate] perpetuum mobile. Neglijati, va rog, va implor, absolut TOT ce am scris.

This post has been edited by diaconuliviu: 7 Jul 2008, 13:14


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Jul 2008, 12:58
Post #4447


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Kinetix @ 7 Jul 2008, 09:42)
Daca explozia e mai puternica, nu arunca bujia afara (daca are filetul bun), ci apasa mai abitir pe piston.
*




tocmai, dar la temperaturile alea care in mod sigur nu vor sta izolate in electrozi, filetul nu va mai fi bun mult timp. Si ma refer la filetul din chiulasa, nu la cel de otel al bujiei. Nu mi-am pus problema de explozie mai puternica, si la aceasi intensitate daca ar fi...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 7 Jul 2008, 14:39
Post #4448


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




Acuma, ma bag si eu. smile.gif Daca temperatura elecrotodului central este cu mult mai mare decat in mod normal, este posibil sa crape portelanul bujiei din cauza dilatarii excesive. Si vorba lui liviu, daca temperatura electrodului central este de peste 800 grade, intradevar ai o "bujie calda" ca la diesel. La 800 grade culoarea este un rosu aprins, de aici toate probabilitatile ca amestecul sa se aprinda necontrolat. Detonatiile fiind mai mult ca sigur inaintea scanteii controlate.
Merita incercat controlul descarcarii de joasa tensiune direct pe electrozi (energetic si cand trebuie), pe urma se poate comanda si un motor cu asa ceva. Dar pana nu se "dozeaza " energia pe electrozii bujiilor, riscati sa faceti pagube mari.! doh.gif


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 7 Jul 2008, 15:24
Post #4449


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.652
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 7 Jul 2008, 13:58)
tocmai, dar la temperaturile alea care in mod sigur nu vor sta izolate in electrozi, filetul nu va mai fi bun mult timp. Si ma refer la filetul din chiulasa, nu la cel de otel al bujiei.  Nu mi-am pus problema de explozie mai puternica, si la aceasi intensitate daca ar fi...
*


Se rezolva elegant, simplu si durabil cu un helicoil in chiulasa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2008, 16:37
Post #4450


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Acum sariti in sus , nu am spus ca si pun direct pe motor jucaria ! Voi cauta un mic motor in 4 timpi am inteles ca la noile scutere exista asa ceva . In legatura cu bujia se poate face alceva , se elimina electrodul lateral si se lasa cel central acuma va depinde cat de puternica e bobbina de inductie sa asigure o scantee intre eletrodul central si capul de la piston. Liviu daca ne descurajam nu rezolvam absolut nimic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 7 Jul 2008, 18:20
Post #4451


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pai , daca vrei sa dai scanteie intre electrodul central si capul pistonului, trebuie sa te gandesti ca in afara de distanta cand pistonul este sus, se mai adauga si distanta data de avansul aprinderii. Si aici cred ca depaseste 3 mm la motoarele turate.! (tinand cont de un avans de pana la 30..40 % )
LE: Nu am calculat!!

This post has been edited by gotronic: 7 Jul 2008, 18:20


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2008, 18:51
Post #4452


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Atunci merem pe denso care are eletrodul central din iridium , momentan sa gasesc un motor in 4 timpi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 7 Jul 2008, 20:31
Post #4453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Liviu, baieti, cand scriu ceva aici (sau in alta parte a forumului), o fac pentru a ajuta, cat de putin (si daca imi sta in putinta), la realizarea unui experiment, lamurirea unei neclaritati, rezolvarea unei probleme tehnice, etc. Sub nici o forma nu intentionez sa jignesc pe cineva in vreun fel. Nu am pretentia ca ceea ce stiu este absolut. Oceanul Cunoasterii e inca neexplorat...
Oricum, ii respect pe cei care au mai multa cunostinta decat mine si e posibil ca sa nu le inteleg uneori expunerile elaborate.
Totusi, ma intristeaza sa vad un spirit de competitie neproductiva intre colegii mei.

djasu, nu e nevoie sa tai tot electrodul de masa. Vei suprasolicita bobina de inductie, capacul si rotorul delcou, fisele. E suficient sa-l scurtezi ("side-gapping), si astfel va ceda mai repede caldura catre partea filetata a bujiei, respectiv catre chiulasa.

De unde stiti voi ca bujia va depasi 800 de grade in cazul folosirii sistemului de generare a plasmei?
Pe de alta parte, daca acest lucru se va intampla, cred ca simpla reducere a energiei scanteii, simultan cu reducerea lungimii electrodului de masa, va reduce tenperatura acestuia.
Poate ca nu e necesar sa folosim condensatori de sute de microfarazi. De vreme ce unul de 1-2 microfarazi face o treaba asa de buna in aprinderile CDI, oare de ce unul de 10-20uF nu ar aduce un surplus semnificativ de putere a scanteii, capabila sa aprinda aproape tot ce se gaseste in camera de ardere in acel moment?

This post has been edited by Kinetix: 7 Jul 2008, 20:46


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 7 Jul 2008, 20:46
Post #4454


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




QUOTE(Kinetix @ 7 Jul 2008, 20:31)
De unde stiti voi ca bujia va depasi 800 de grade in cazul folosirii sistemului de generare a plasmei?
*



De la djasu tongue.gif

<span class='edit'>7 Jul 2008, 20:58:</span>
QUOTE(Kinetix @ 7 Jul 2008, 20:31)
Pe de alta parte, daca acest lucru se va intampla, cred ca simpla reducere a energiei scanteii, simultan cu reducerea lungimii electrodului de masa, va reduce tenperatura acestuia.
Poate ca nu e necesar sa folosim condensatori de sute de microfarazi. De vreme ce unul de 1-2 microfarazi face o treaba asa de buna in aprinderile CDI, oare de ce unul de 10-20uF nu ar aduce un surplus semnificativ de putere a scanteii, capabila sa aprinda aproape tot ce se gaseste in camera de ardere in acel moment?
*



Era vorba de electrodul central al bujiei (care nu prea mai ai ce sa-i faci, ca e departe de un contact direct la chiuloasa).... Iar amestecul eu cred ca odata aprins, sigur arde tot. Exceptie face un amestec prea bogat (care poti sa-i dai si mama plasmei ca nu mai are oxigen sa arda), si cazurile de spritz din acceleratie la cele pe carburatoare. La amestecurile sarace oricum arde tot si acolo, dar mai mult pe galeria de evacoare din cauza arderii lente.! Si o aprindere "mai violenta" nu stiu cat de "sanatoasa" este tinand cont ca valoarea exploziei ar trebui sa fie maxima cand pistonul este cam la jumatate din cursa, cand biela este inclinata la maxim, iar cuplul se transforma mai bine.!

This post has been edited by Motorola: 7 Jul 2008, 21:00


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2008, 21:18
Post #4455


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Motorola vorbesti si tu sa te afli in treaba pune osu la treaba .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 7 Jul 2008, 21:22
Post #4456


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




fleur.gif Eu va tin pumnii!


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2008, 21:33
Post #4457


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Asa se spune mai nou "faceti voi iar noi comentam" cam asa merg lucrurile si in tara aceasta dupa cate am observat.
Kinetix se poate face un invertor pe la 20 - 40 khz si poti pune un condensator de 20uF/400v . Invertorul trebuie sa asigure energie tot timpul asta necesita o putere de vreo 100W curati. Am incercat pe invertorul de la CDi cu un condensator de 50uF la 400V si a lucrat foarte frumos .Intre eletrozi se creea o perla alba fara a incalzi eletrozii la incandescent cum se intampla descarcand un condensator de 220uF la tensiunea de 270V. O sa fac o mica filmare maine sper ca in seara aceasta depanez monitorul.

This post has been edited by djasu82: 7 Jul 2008, 21:43


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 7 Jul 2008, 21:39
Post #4458


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




Eun imi dadusem cu parerea doar, dar vad ca esti prea sigur pe ce crezi ca faci asa ca te las in pace.! console.gif


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jul 2008, 21:48
Post #4459


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pe de alta parte acum cateva postari Kinetix a dorit doar sa suplimenteze scanteea generata de bobina de inductie si da Kinetix se poate face cu un simplu invertor pe o frecventa de lucru intre 10-20khz si care sa-ti asigure 300-450V pe un condensator de 2-4uF . Vei observa cate energie ai pe bujie fara sa-i aduci eletrozii la incandescenta. La mine se poate realiza din alimentarea cdi-ului fiindca are destula putere ca sa mai descarce inca un condensator in tandem cu aprinderea .

This post has been edited by djasu82: 7 Jul 2008, 22:59


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 Jul 2008, 06:53
Post #4460


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




OS, argon, nu mai bine "splitati" si duceti astea cu flama/plasma pe la generatorul de hidrogen?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jul 2008, 20:21
Post #4461


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Azi cum am spus aseara voi posta si un filmulet dar inainte de filmulet pun poza cu descarcarea unui condensator de 4uF nepolarizat care e alimentat la 430V. Se initiaza tot cu o simpla scantee , puterea e mare fiindca bubuie hartia si ai da si foc. Deci ce ai dorit Kinetix s-a rezolvat .
picture029xq2.th.jpg


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 8 Jul 2008, 20:37
Post #4462


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Bravo, djasu. Ai taiat cumva din electrodul de masa?
Putine aprinderi electronice pot genera asemenea "flash-uri" pe bujie.
Daca arderea ar deveni prea violenta, determinand aparitia problemelor de care amintea Liviu, se poate realiza admisia de vapori de apa (barbotor, aburi, etc) care o va domoli, scazandu-i temperatura in acelasi timp.
Toate bune.

This post has been edited by Kinetix: 8 Jul 2008, 20:42


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 8 Jul 2008, 20:48
Post #4463


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




astazi tocmai ma dezamagit aprinderea electronica tranzistorizata Gotronic (cumparata acum 2 sapt) , ma lasat in drum.
Cand acceleram se tura un pic ii scadea turatia se tura ii scadea turatia iar la relantiu se oprea,
Am tras spre dreapta, am oprit motorul si asta a fost tot... n-a mai pornit sub nici o forma pana nu am demontat aprinderea... o ora m-am invartit pe langa ea ca sa-mi dau seama ce are...

Ce aprindere ma sfatuiti sa achizitionez?


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jul 2008, 21:18
Post #4464


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Kinetix e temperatura optima pentru bujie si asta se poate realiza cu generator de inalta frecventa 20-40khz care sa genereze 300-400-500V la o putere de 70-80W pentru a merge la rece. De aceea dau si marjea de putere. Eletrodul s-a taiat singur ieri pe timp ce mai probam montajul propus de catre cei de pe net am dus eletrodul lateral al bujiei pana la incandescanta asta datorita faptului ca am folosit un condensator de 470uF polarizat alimentat la 130V. Oricum acuma e mult mai controlabila flama generata chiar si la turati de peste 8000 de ture. Controlul a fost din generator . Deci se poate iar la o bobina de tico energia v-a fi si maimare daca pe o simpla bobina de dacie am obtinut asa ceva. A si inca ceva se poateintroduceflama direct pe fisa centrala energia va fi la fel fiindca am probat deja distanta intre capul bujiei si alimentarea ei la distanta de 2 cm. Voi posta si un filmulet , deci Kinetix treci la treaba si realizeaza un generator care sa-ti asigure 400 , o punte de 4 diode by359 care tin la inalta frecventa la curent si tensiune mare. Si pe langa toate 2 condensatoare nepolarizate de 2,2uF puse in paralel si o rezistenta de 100 ohmi aceea care nu da voie sa fie pus direct in scurt invertorul.

Apropo dacia dece ti-a picat aprinderea ??? cauze pot fi in primul rand distanta mica intre varful camei si senzor 0.5-0.6 mm e mica eu am pus la 1.4mm de varful camei. Dupa aceea bobina ia sa masori cu un multimetru pe gama ohmilor sa vezi ce rezistenta prezinta in primar adinca intre bornele + si - sub 2 ohmi e risc sa ia foc aprinderea. Alceva asteptam de la tine sa ne spui mai mult ..

This post has been edited by djasu82: 8 Jul 2008, 21:37


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 Jul 2008, 21:35
Post #4465


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




@ DaciaPower. La care aprindere te referi? AT01 sau AT011.? Eu inclin sa cred ca nu aprinderea te-a lasat.(Nu ai fi primul) Ai masurat bobina de inductie inainte? Cati ohmi avea in primar si de care este.? Aprinderea da o tensiune mai mare si daca bobina e cu "probleme" asa se intampla. La fel si cu platinile (daca au joc la platou, nu calca bine una pe alta sau daca jocul axului delcou este exagerat).!!! Poti sa revii cu detalii? (si de unde ai luat aprinderea)
Merci.!

8 Jul 2008, 21:45:
QUOTE(djasu82 @ 8 Jul 2008, 21:18)
Apropo dacia dece ti-a picat aprinderea ??? cauze pot fi in primul rand distanta mica intre varful camei si senzor 0.5-0.6 mm e mica eu am pus la 1.4mm de varful camei. Dupa aceea bobina ia sa masori cu un multimetru pe gama ohmilor sa vezi ce rezistenta prezinta in primar adinca intre bornele + si - sub 2 ohmi e risc sa ia foc aprinderea. Alceva asteptam de la tine sa ne spui mai mult ..
*



Pe 2 ohmi nu pica aprinderea neaparat, au mai patit si altii, se incalzeste exagerat bobina si se scurtcircuiteaza spirele (nedistructiv), dupa ce se raceste o "ia" din nou. Nu cred ca se refera la AT011 si senzor. !

This post has been edited by gotronic: 8 Jul 2008, 21:45


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 8 Jul 2008, 21:47
Post #4466


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




@ gotronic. Aprinderea este at01 (cred) oricum nu este cea cu senzor.
Din pacate in mijlocul strazii nu aveam cu ce sa masor si nici nu ma gandeam ca ar fii aprinderea... credeam ca este de la carburator.
oricum... fara sa vreau vazui ca avand contactul pus led-ul de la aprindere era stins. revenii la aprinderea clasica masina porni la sfert de cheie smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 Jul 2008, 21:57
Post #4467


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu stiu cum sa-ti spun, masuratoarea bobinei nu in strada trebuia facuta , ci inainte de a monta aprinderea pe masina. Scrie in prospect. La fel si masurarea fiselor care sa fie pana in cca 4 Kohmi, verificat capac delcou, pipa si curatenia lor... Eu zic ca aprinderea nu are nimic. Vezi pe masina restul instalatiei ce nu este in parametri.!
Si tine-ne la curent te rog.!

LE. Condensatorul de la delcou l-ai scos.???
LE,LE Ambalajul nu era ca asta, asa-i?!
http://www.daciaclub.ro/galerie/displayimage.php?pos=-24716

This post has been edited by gotronic: 8 Jul 2008, 22:50

Attached thumbnail(s)
3.jpg ( Size: 452.45k ) Number of downloads: 369


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaPower
post 8 Jul 2008, 22:10
Post #4468


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 23 May 08
From: Craiova




da, condesatorul a fost scos cu aprinderea electronica.
fisele la bujii sunt noi (tesla) au max o luna, la fel si platina
ciudat e ca pe aprinderea clasica merge bine motorul.
la fel si cu aprinderea a mers super bine pana azi sad.gif

Nu, nu era ca nici unul dintre ele... prin magazine nu am gasit cu senzor... cand intrebam se uitau toti ciudat la mine biggrin.gif
il am si acum dar nu pot sa-i fac foto ca n-am cablu de date sad.gif


This post has been edited by DaciaPower: 8 Jul 2008, 22:15


--------------------
Dacia 1310 Break CL 1998 - DJ-xx-ZLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 Jul 2008, 22:13
Post #4469


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ceva s-a intamplat. Verifica ce ti-am zis, vezi cat gasesti si spune-ne si noua. Pe urma mai vedem ce si unde. Dar cat a mers a mers bine?!!
In poza este aceeasi cutie (2 buc. ) din unghiuri diferite, sa se vada si senzorul si aprinderea


This post has been edited by gotronic: 8 Jul 2008, 22:15


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jul 2008, 22:14
Post #4470


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Poate ca in imaginea acesta video se vede mai bine flama intre eletrozi .

Dacia verifica bobina de inductie ce scantee da sti cum .... daca arunca o scantee sub 1 cm si e de culoare rosie necesita alta bobina de inductie . Si decat sa dai bani pe una romaneasca mai bine iti cumperi una de tico ai si garantie te duce pe la 60 de lei .

This post has been edited by djasu82: 8 Jul 2008, 22:15


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 147 148 149 150 151 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 04:52
Forum Renault