DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 245 246 247 248 249 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

gotronic
post 2 Nov 2010, 10:26
Post #7381


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Va salut!

Nu inteleg cum naiba se deregleaza avansul singur. Nu ati strans delcoul???
Toata "povestea" a inceput de cand ati schimbat bujiile? Ca daca este asa, sunt foarte multe bujii contrafacute pe piata si acestea merg cca 100 Km dupa care cedeaza. In afara de bujii, ati masurat fisele, verificat capac delcou, pipa si curatenia delcoului? Unde ati reglat distanta la senzor?? Sper ca nu la "platini". Senzorul, nu are cum sa dea scanteie mai mica decat cu platina. Nu senzorul da scanteia ci aprinderea. (In atentia meseriasului). Senzorul, scoate fronturi mai bune pentru comanda aprinderii, deci scanteia ar trebui sa fie mai buna. Masurati si bujiile cu ohmetru pe electrodul central (sa nu fie bujii cu rezistenta incorporata pentru motoare cu injectie). Rezistenta ar trebui sa fie de cativa ohmi, daca are valori de Kohmi, atunci, bujiile nu sunt ce scrie pe ele. (pentru carburatie, nu au rezistenta incorporata in electrodul central). Daca apar probleme in mers, si "scutura", mai verificati si incarcarea acumulatorului. Daca aveti releu mecanic sau unul defect electronic., este posibil ca in instalatia electrica a masinii sa apara impulsuri de tensiune mai mari de 18Vcc, ceea ce face ca aprinderea (varianta cu senzor) sa se blocheze. Dupa ce tensiunea scade ea porneste iar si tot asa.
Nu inteleg de unde mai gasiti "benzina proasta".

Numai bine!



--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 3 Nov 2010, 00:06
Post #7382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Bujiile pana acum am mers cu ele vreo 200 km si arata bine,chiar ieri m-am uitat la ele.

Dl.Gotronic referitor la senzor distanta a fost reglata corespunzator bineinteles ca nu la platini ci fata de cama,toata treaba a inceput de cand am bagat benzina mai proasta care era de la un prieten luata pe naspa si a mers prost cu ea,dupa ce am scos-o toata si am bagat de la peco si-a revenit a mers mult mai bine,intre timp schimbasem si bujiile. Am sa tin cont de sfatul dvs.si am sa masor bujiile si fisele,bujiile sunt sigur pt.carburatie,daca erau pt.injectie pana acum nu cred ca mai mergeau....,capacul de delcou este bun,l-am verificat,sa ma uit si la pipa sa vad. Incarcarea o m buna,acum vreo 2 saptamani am verificat si aveam la relanti 13.6-13.8V si in sarcina 14.4V cu releu electronic. Problema este ca ea are tendinta sa se balbaie la mersul constant ca asa in demaraje sau in sarcina merge fara probleme,la relanti ce am observat ca apar niste intreruperi dupa ce se incalzeste motorul.
Numai bine....


--------------------
Dacia 1310 - CT-00-ZMP 1988,berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 3 Nov 2010, 05:20
Post #7383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai intreruperile pot avea si alte cauze. de exemplu culbutori dereglati.


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 3 Nov 2010, 18:59
Post #7384


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




dupa un drum de 250 Km la munte, incarcat la maxim, drum la care masina s-a comportat exemplar, ultimii 2-3 km au fost de groaza. scutura, tremura, nu are putere, moare motorul, chestii grele de tot. am verificat platina (am aprindere electronica fara senzor) si...surpriza. e (im)puscata si afumata. am schimbat-o cu una noua "dudoco" si merge perfect. spuneti-mi va rog din ce cauza s-a intamplat? nu am cu ce sa masor tensiunea care trece prin platina, dar cu aprinderea electronica nu ar avea voie sa fie mai mare de cativa volti, nu-i asa?


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 3 Nov 2010, 20:53
Post #7385


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




De care aprindere electronica ai ??
Daca ai AT01 si ai joc radial mare la axul delcou si platina cu lamela slaba se poate "impusca", asta din cauza "balbaielii" contactelor. Bobina de inductie ai masurat-o in primar sa vezi ce rezistenta ohmica are?? Mai verifica si caderea de tensiune pe contactul de la cheie, nu ar trebui sa fie mai mare de 1V.(fata de tensiunea bateriei)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 4 Nov 2010, 07:04
Post #7386


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




da, am AT01 fara senzor, delcoul e nou, platina a fost romaneasca, acum am pus dudoco, sper sa nu mai am probleme


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 5 Nov 2010, 21:06
Post #7387


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




O aprindere electronica de la dvs. (pentru o Dacia 1310) asigura o pornire usoara a motorului daca e foarte frig, sa zicem -25 grade? Asta in conditiile in care bujiile sunt k (apropo de care recomandati?), partea electrica k, delcoul k.


--------------------
Volkswagen Passat TDI - GL-11-UST 1996
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 5 Nov 2010, 21:28
Post #7388


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Dragos, pune mana si citeste cateva pagini, nu-ti fie lene... wink.gif tongue.gif

Si normal ca asigura o pornire usoara! Scanteie mai puternica =>
explozie mai puternica in camerele de ardere => pornire mai usoara.

In legatura cu bujiile, iti spun maine ce bujii iti recomand, ca am uitat de care am
pe masina... le cumparasem de pe un e-magazin, acum vreo 6 luni... Ceva made
in Japan... tot de pe topicul asta am ales producatorul si modelul de bujii... asa
ca... Bonne lecture!

This post has been edited by dacia_slk: 5 Nov 2010, 21:34


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 5 Nov 2010, 21:58
Post #7389


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Tocmai ca imi era lene... sunt 200 si ceva de pagini blush.gif Mersi pentru informatie... Sa-mi spui ce tip de bujii ti-ai luat ca m-am saturat de Sinteroame: sunt proaste!!!


--------------------
Volkswagen Passat TDI - GL-11-UST 1996
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 5 Nov 2010, 22:26
Post #7390


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




eu am pus aprindere de la gotronic ..cea cu ledul rosu am inteles ca ar fii printre ultimele...cele care merg cu senzor...senzorul nu l-am luat deocamdata...cand am pus-o am schimbat capac delco /bujii am pus sinterom/ fisele neaparat am pus tesla/ platina am pus noua modelul cu gaura...si numai am probleme cu ce tine de aprindere ...o i-a la sfert ..numai am treaba cu impuscatul platinei etc...urmeaza sa comand si senzorul sa fiu impacat ca e completa...inainte de a o monta recomand sa masori si cati ohmi are bobina de inductie pentru ca daca nu are numai stiu exact cati ohmi iti poate arde aprinderea..oricum primesti de la userul gotronic toate instructiunile de montare..daca o iei de la el...prin posta...eu recomand


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 5 Nov 2010, 23:07
Post #7391


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Dragos, am gasit! Salvasem link-ul... Chiar de aici am cumparat, nici nu
sunt foarte scumpe... Si merg excellent! 1 data la 3luni verific distanta
electrozilor. Luate la recomandarea calduroasa a lui luciano_smile.
http://www.autozr1.net/bujii-ngk/487-bujii-ngk-bp6hs.html


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 5 Nov 2010, 23:27
Post #7392


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(dacia_slk @ 5 Nov 2010, 23:07)
luciano_smile.
*


Vezi ca mai incurcat blush.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 5 Nov 2010, 23:27
Post #7393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Dorinromeo,AT01 arde mai incet platinele,dar tot le arde.Ia AT011 care nu prezinta acest fenomen.In plus,varianta mai noua cu IGBT are energie la pornire mai buna ca AT01.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 5 Nov 2010, 23:43
Post #7394


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




iar daca alegi sa folosesti At011 cu platina regleaz-o la 0,25


--------------------
Dacia 1310 pe GPL - DB 05 MBI 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 5 Nov 2010, 23:59
Post #7395


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(xrt3xrt3 @ 5 Nov 2010, 23:43)
iar daca alegi sa folosesti At011 cu platina regleaz-o la 0,25
*


Asa e! Sunt perfect de acord si recomand calduros! Prinde bobina o energie de... mama-mama...

6 Nov 2010, 00:01:
QUOTE(iuliano_smile @ 5 Nov 2010, 23:27)
Vezi ca mai incurcat  blush.gif
*


blush.gif blink.gif Sorry.

This post has been edited by dacia_slk: 6 Nov 2010, 00:01


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 6 Nov 2010, 09:33
Post #7396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




Jocul axului delco nu este mare, am AT01, dar misc foarte greu corpul delco (eliberat de tot de sub-clema cu piulta M11); asa de greu il misc incat am rupt un capac nou de delco.
Am uns in interior cu mult spray dezincrustant si de ungere si tot nu isi da drumul: Se roteste corpul acesta de delco greu, greu, greu.

Din aceasta cauza, motorul merge cu rateuri si trebuie sa tin socul tras cel putin 1/4 cand motorul este cald.

Cand am rupt capacul delco, incercam sa fac punctul initial urmarind led-ul verde... Dar acesta...era stins. Cand reusesc sa pornesc motorul, AT01 functioneaza, am platina clasica reglata la 0.3, bujiile Bosch la 0.8...

(Am lovit sa deblochez mai mult corpul delco cu ciocanul, usor, moderat sa nu sparg, deformez... Tot asa, se invarte greu, greu greu, greu...

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2697045

This post has been edited by rodi: 6 Nov 2010, 09:37


--------------------
--- --- - --- ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1988
post 6 Nov 2010, 16:19
Post #7397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 5 June 09
From: Bacau




La cati km ar trebui schimbate bujiile?cele care le am au undeva 25.000 si a inceput sa porneasca cam greu masina.


--------------------
RENAULT MEGANE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 6 Nov 2010, 22:49
Post #7398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




La 25.000.


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Nov 2010, 19:02
Post #7399


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




eu pe vechea dacie cele originale le-am tinut pana la 47mii de km si inca erau bune .
Totul tine de reglaj amestec avans -soc pe timp rece.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 9 Nov 2010, 01:47
Post #7400


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Revin cu masuratorile facute la bobina,bujii si fise. Bujiile sunt ok d.p.d.v al rezistentei,cu fisele am o oarecare indoiala,precizez ca le am de 2 ani,sunt siliconice,Tesla.

Bobina: 3.3ohmi

Bujii: 1. 0.3ohmi; 2. 0.2ohmi; 3. 0.3ohmi; 4. 0.3ohmi;

Fise: 1. (9.85); 2. (8.60); 3. (9.27); 4. (9.22); (la fise valorile au fost masurate pe scara de 20k ohmi deoarece pe scara normala nu imi indica nimic).

Astept pareri si sfaturi,multumesc!


--------------------
Dacia 1310 - CT-00-ZMP 1988,berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 9 Nov 2010, 02:14
Post #7401


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




1. Bobina e OK.

2. La bujii habar n-am cat trebuie sa fie rezistivitatea.

3. Fisele au valorile cam prea mari. Ar trebui sa fie la jumatate sau chiar sfert din
valorile masurate de tine. Daca nu te deranjeaza parazitii radio, iti poti pune
chiar fise cu rezistenta 0.

Fisa centrala n-ai masurat-o?

This post has been edited by dacia_slk: 9 Nov 2010, 02:14


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 9 Nov 2010, 02:49
Post #7402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Am fost de am masurat si fisa centrala,are 3.60.


--------------------
Dacia 1310 - CT-00-ZMP 1988,berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 9 Nov 2010, 18:05
Post #7403


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(dragoselu @ 5 Nov 2010, 21:06)
O aprindere electronica de la dvs. (pentru o Dacia 1310) asigura o pornire usoara a motorului daca e foarte frig, sa zicem -25 grade? Asta in conditiile in care bujiile sunt k (apropo de care recomandati?), partea electrica k, delcoul k.
*



Sigur ca da!
Recomand AT011 cu senzor 011 smile.gif

This post has been edited by gotronic: 9 Nov 2010, 18:06


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 10 Nov 2010, 01:37
Post #7404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




QUOTE(schumi_86 @ 9 Nov 2010, 01:47)
Revin cu masuratorile facute la bobina,bujii si fise. Bujiile sunt ok d.p.d.v al rezistentei,cu fisele am o oarecare indoiala,precizez ca le am de 2 ani,sunt siliconice,Tesla.

Bobina: 3.3ohmi

Bujii: 1. 0.3ohmi; 2. 0.2ohmi; 3. 0.3ohmi; 4. 0.3ohmi;

Fise: 1. (9.85); 2. (8.60); 3. (9.27); 4. (9.22); (la fise valorile au fost masurate pe scara de 20k ohmi deoarece pe scara normala nu imi indica nimic).

Astept pareri si sfaturi,multumesc!
*



O parere nu are nimeni?....fisele mi se par cam suspecte... dry.gif


--------------------
Dacia 1310 - CT-00-ZMP 1988,berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 Nov 2010, 03:28
Post #7405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




fisele TESLA de exemplu au 4k cele de la bujii si parca 8k cea centrala. oricum valorile tale nu sunt prea rele. eu am avut la unele fise romanesti in jur de 200k iar cea centrala avea o rezistenta atat de mare incat nu aveam scala la aparatul de masura pt ea. totusi pornea motorul, desi mergea prost.


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 10 Nov 2010, 15:29
Post #7406


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(schumi_86 @ 9 Nov 2010, 02:49)
Am fost de am masurat si fisa centrala,are 3.60.
*



E... cam mica, dar merge. Repet, o scanteie mult mai puternica obtii cu
rezistivitati ale fiselor zero, dar ai paraziti radio. (Gresesc?!)

PS: Eu am cumparat recent (3 luni sa fie?!) un set nou de fise Tesla, fisele de la
bujii aveau in jur de 4-6KOhmi, iar cea centrala in jur de 8-9KOhmi, parca. Am
gasit o fisa veche Beaugicord, centrala, care avea parca 3KOhmi si am renuntat
la fisa centrala Tesla, nou-nouta si am pus-o pe cea Beaugicord.

De configuratia asta sunt foarte multumit. Nu folosesc radio in masina, asa ca as
fi putut pune fise cu rezistivitate 0, dar n-o fac, ca sa nu-mi mai dau o bataie de
cap.

This post has been edited by dacia_slk: 10 Nov 2010, 15:35


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 10 Nov 2010, 16:15
Post #7407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




eu am fise de cupru facute de mine, lucrate atent, cositorite, si in plus se infileteaza pe bujii sa fie contactul cat mai bun. La masurat au 0,9 ohmi
La partea cu parazitii nu pot sa raspund deoarece am filtru de deparazitare la cd-player si oricum nu folosesc radio ca n-am antena


--------------------
Mercedes-Benz c200 - /////AMG 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 10 Nov 2010, 17:04
Post #7408


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




d-le Gotronic,
azi, dupa un drum de 3 km in treapta 1 si 2 (aglomeratie din cauza unui accident) am avut surpriza sa constat ca din nou platina era arsa. am schimbat-o saptamana trecuta cu una Dudoco, noua. daca o tin tot asa, ies mai scump decat aprinderea. am fost la masuratori, am acumulator in garantie, incarcarea si bobina sunt in parametrii normali. D-voastra, ca producator al acestei aprinderi, puteti sa-mi dati o indicatie pentru a rezolva aceasta situatie neplacuta? in acel pliant se afirma ca platina este protejata contra acestui fenomen. precizez ca am modelul AT01.


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 10 Nov 2010, 17:50
Post #7409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




@dorinromeo: Nu stiu cum de ai probleme. Eu am folosit 1 an jumate aprindere at01 si nu am avut probleme sa am platina puscata. Si dupa 1 an jumate am dat aprinderea cuiva si probabil si acum merge.
Si niciodata nu am verificat bobina,incarcarea.
Din luna mai am aprindere cu senzor at 011, sincer e alta viata biggrin.gif. Parca miroase a masina straina cand nu mai stai sa reglezi platina.
Intradevar am releu nou de incarcare electronic cu fir de referinata, bobina inductie noua master-sport.

Poate ii lasi o distanta prea mica la platina si de aia se impusca. nedumerire.gif


--------------------
opel astra f-cc - TM-23-GZV 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 10 Nov 2010, 22:05
Post #7410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




o poza cu montajul din care sa reiasa ca a fost facut corect ar fi edificatoare


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 245 246 247 248 249 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 01:23
Forum Renault