Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
BLUE R 19 |
![]()
Post
#8461
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|||
gotronic |
![]()
Post
#8462
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(neaghi @ 13 Aug 2016, 21:07) Ideea/intrebarea era ca poate o scinteie mai puternica, reuseste sa aprinda acel amestec superimbogatit.Ar fi cea mai simpla si comoda solutie. Nu stiu daca o scanteie mai puternica rezolva aceasta problema, (daca as fi "excroc" as zice da si as lua banii la oameni), dar nu este cea mai simpla metoda de rezolvare. Rezolvarea "naturala", am mai scris pe aici (ca si eu am avut Oltcit, si ala era mai al naibii de pornit si pus la punct cu al sau dublu corp), este APASAREA clapetei de acceleratie cand dam la demaror.(pana la fund daca este nevoie, fiecare masina cu "naravul" ei). Astfel intra mai mult aer si porneste la fel de bine. Garantat, asa faceam si eu. ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#8463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(gotronic @ 14 Aug 2016, 01:16) Rezolvarea "naturala", am mai scris pe aici (ca si eu am avut Oltcit, si ala era mai al naibii de pornit si pus la punct cu al sau dublu corp), este APASAREA clapetei de acceleratie cand dam la demaror.(pana la fund daca este nevoie, fiecare masina cu "naravul" ei). Astfel intra mai mult aer si porneste la fel de bine. Garantat, asa faceam si eu. ![]() Mai exact : apasarea si mentinerea apasarii la maxim pana porneste, astfel se elimina vaporii (sunt aspirati) si ajunge la rand amestecul normal - atunci va porni. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
neaghi |
![]()
Post
#8464
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 June 11 ![]() |
QUOTE(BLUE R 19 @ 14 Aug 2016, 00:01) Pai daca sunt vapori...este saracit, s-a vaporizat benzina in amonte si motorul trage tot vapori...de fapt sunt numai vapori si aer lipsa. Ai pata calda la carburator sau flansa izolanta, vreun scut izolator ceva ? Nu stiu daca e saracit, in cazul asta ar fi pornit cu un sprit, si poate nici benzina nu-i ci adaosurile alea etanol si ce mai este, ca alea se evapora mai repede. La mine admisia e deasupra evacuarii, prin admisie trece lichid, are o garnitura de cauciuc cam de 20-25 mm, si nici o alta izolatie termica( cum e tabla aia cu azbest la Dacia ).Ba mai vine caldura si in socul automat, si mai sta si filtru de aer ca o palarie pe carburator si nu-l lasa sa se raceasca. Tot metoda acceleratiei o folosesc si eu, dar tot nu porneste cum trebuie. Problema e ca nici nu stiu sigur ce se intimpla acolo.Se incalzeste benzina in furtun/uri, in pompa mecanica, sau numai in CNC?pe net am vazut tot felul se situatii si asa zise rezovari...De exemplu, nu inteleg cum poate ajuta o conducta/teu sau filtru cu retur, daca benzina fierbe in CNC?Ca teu dintotdeauna am avut , si numai acum de cind am pus acel separator de vapori s-a mai ameliorat situatia cit de cit. Ma gindesc ca cele mai realiste solutii dar si complicate ar fi, prima sa montez un furtun in gitul carburatorului o electrovalva si un miniaspirator..actionat manual de la un micro sau automat cu senzor de temperatura sa traga vaporii care probabil vor mirosi deosebit de suav.. ![]() Era mai simplu cu o aprindere nu ? ![]() This post has been edited by neaghi: 14 Aug 2016, 03:22 Attached thumbnail(s) P1020975.JPG ( Size: 3.28mb ) Number of downloads: 454 |
--------------------
Audi
100
c2
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#8465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(neaghi @ 14 Aug 2016, 04:16) Era mai simplu cu o aprindere nu ? ![]() Era, insa nu ai ce sa aprinzi (poate ajuta putin la sfarsitul etapei de eliminare a vaporilor), sunt doar vapori de benzina fara aer, doar eliminarea lor cat mai rapida sau preventia - impiedicarea, reducerea fenomenului. Ai carburator weber, sa-i montezi pata calda si racordata la circuit, eventual si un scut sub carburator. Frumos motor ![]() This post has been edited by BLUE R 19: 15 Aug 2016, 00:30 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8466
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Din cate stiu eu nici benzinele nu mai sunt ca odinioara, au alte compozitii care sunt mult mai volatile, de aceea marea majoritate a rezervoarelor sunt etanse si au un fel de "condensor", imi scapa acum denumirea exacta. (la cele pe injectie vreau sa spun)
This post has been edited by gotronic: 17 Aug 2016, 12:12 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Ov |
![]()
Post
#8467
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
canistra de carbon activ
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
jkf |
![]()
Post
#8468
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara, am montat aprinderea electronica impreuna cu senzorul 011, pentru a porni motorul a trebuit sa rotesc delcoul pana cand capsula de vacum a indoit (incalecat) fisa de la a doua bujie dinspre baterie si se acceleraza in suturi, fara senzor, motorul merge perfect si capsula de vacum, ca reper pentru avans, este in pozitie ca la oricare alta dacie, ce credeti ca are motorul meu ? Fisele sunt Tesla (noi), bobina Doduco (noua), bujiile Brisk (noi), alternator de Matiz (incarca 14,5 v), set motor nou, chiulasa planata, avans vacumatic foarte mic, nu ma intereseaza economia de benzina, distanta la senzor am pus de 0,6 mm, bujiile le-am pus la 0,9 mm si aproape ca am pornit motorul invers, le-am schimbat cu unele sinterom si tot asa a facut, am refacut la 0,7 mm si pornea dar mergea in suturi, in final am lasat doar aprinderea electronica.
This post has been edited by jkf: 15 Oct 2016, 22:17 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8469
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Bine ca nu ati rotit pana sa"indoiti" bujia, ca era mai grav.
![]() Delcoul trebuie rotit in partea cealalta (in sens invers acelor de ceasornic) cca 20 grade fata de pozitia cu platina. Asta din cauza ca senzorul "citeste" spre varful camei nu la baza camei cum face platina. LE Reglati avansul static la semnul de pe volanta cum scrie in prospect. In jurul acestei valori reglati stanga/dreapta delcoul cateva grade unde merge mai bine. In mod normal, daca se regleaza avansul static, ar trebui si cel dinamic sa fie bun, dar dupa un numar de Km sau modificari la motor nu mai corespunde. In plus delcourile de "Dacie" sunt de 4 sau 5 tipuri.(curbe dinamice diferite atat centrifugale cat si vacumatice): Dacia 1100, D 1300, D1310 (1400), si cred ca doua pentru Dacia 1600cc. Le Le edit. De unde ati luat aprinderea ? This post has been edited by gotronic: 15 Oct 2016, 22:28 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8470
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Este vreo problema pentru senzor daca anulez avansul vacumatic ? Vreau sa scot cat mai multa putere din acest motor, masina este reconditionata (tabla si motor) si circul cu dansa numai in weekend.
This post has been edited by jkf: 15 Oct 2016, 23:02 Attached thumbnail(s) P1010027.JPG ( Size: 3.38mb ) Number of downloads: 333 P1010031.JPG ( Size: 3.09mb ) Number of downloads: 317 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8471
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nu este nici o problema, doar senzorul sa fie in aceeasi pozitie in care era si cu vacumaticul. Conteaza pozitia senzorului stanga/dreapta fata de cum a fost proiectat sa citeasca cama. Altfel iese din plaja de citire. In mod normal roata aia dintata a vacumaticului trebuie sa fie la dintele nr.2 din cate imi aduc aminte. Daca delcoul este modificat (sa aiba cursa mai lunga la vacumatic ), este posibil sa iasa din zona activa. Spun asta ca pe vremuri multi mareau cursa avansului vacumatic, pentru "raspunsuri mai rapide la acceleratii" sau ceva de genul asta.
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8472
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Am masurat fisele Tesla siliconate si au 5.5 kohmi
![]() This post has been edited by jkf: 16 Oct 2016, 22:21 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8473
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Are condensator de deparazitare? (alternatorul de Matiz) Nu am inteles , ai 12V la bobina cu motorul pornit si 12,2v cu motorul oprit? tensiunea la +bobina de inductie trebuie masurata cu platina inchisa (cu sarcina) si contactul pus. Bobina de inductie trebuie masurata si in secundar, sa nu fie intrerupt sau cu spire in scurtcircuit.
LE. Trage un fir direct de la baterie si alimenteaza bobina de inductie sa vezi daca mai face.(doar de proba). Poate este ceva in instalatia masinii. Asa pus pe direct iti dai seama daca este de la bobina, condensator, fise, aprindere sau senzor. This post has been edited by gotronic: 16 Oct 2016, 22:29 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8474
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Am 12 v la + bobina si 12.2 v la baterie cu motorul oprit, fara sa tin cont daca platina este pe cama sau nu, alternatorul de matiz nu l-am desfacut niciodata, am avut alternator de dacie pana acum 1 an, fara condensator si turometrul mergea perfect (doar daca acceleram la maxim se dadea peste cap), am pus fir gros de la baterie + la + bobina si de la baterie - la carcasa bobina si degeaba.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8475
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Carcasa bobinei de inductie nu conteaza daca este conectata la minus. Infasurarile nu sunt conectate la carcasa sau minus. Masurarea tensiunii pe bobina trebuie facuta cu platina inchisa neaparat. Minusul de la acumulator se pune la blocul motor si de la el la caroseria masinii prin trese de cupru groase. (sau fir de cupru gros)
This post has been edited by gotronic: 16 Oct 2016, 23:04 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8476
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am pus un alt turometru de dacie direct la minus borna, + si minus baterie (am o carte cu scheme de dacia) si am scos firul maro care se duce la bord si spre surprinderea mea, tot haotic merge, nu mai inteleg nimic. Daca scot orice fisa de bujie, incepe sa miste acul putin la relanti, am scos si cureaua de la alternator crezand ca baga paraziti.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8477
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Pe clasic (cu platina si condensator doar, fara aprindere electronica) merge turometrul ?
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8478
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Nu merge nici pe clasic, am 2 delcouri complete, 3 perechi de fise, 5 condesnatori, 2 bobine si 3 turometre. Au mai ramas bujiile care nu sunt noi, am un set de brisk si unul sinterom, ambele seturi regalte cu lera la 0,7.
18 Oct 2016, 21:38: Am sa deviez putin de la subiect, cum au inceput toate probelmele. Am plecat cu Dacia sa cumpar struguri ![]() This post has been edited by jkf: 18 Oct 2016, 20:38 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8479
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
De unde bobina de inductie noua "Doduco" si cat a costat?
Acum daca vrei sa comanzi o bobina Doduco la un magazin, are pret de catalog la engrosisti de cca 260 lei ! Aprinderea electronica, daca instalatia electrica nu este in parametri, iti "scoate la iveala" toate imperfectiunile sistemului de aprindere. Prima data "rezolva" pe clasic tot ce poti, (cu masuratori cu tot) si pe urma treci pe "electronic". Daca bobina de inductie se incalzea asa tare in 30 m, asta "spune multe" pentru cineva care are idee despre instalatia de aprindere (rezistenta ohmica in primar mult prea mica de 3 ohmi sau spire in scurt circuit imediat ce se incalzeste un pic). De aici si impuscarea platinii . Este posibil si condensatorul de la platina sa fie doar caracasa lui vanduta, nu stiu ce este in interior. Odata stiam sau am auzit pe forum ca din 9 bucati gasesti unul bun. Acuma nu mai stiu. Trebuie luata "la mana" toata partea de aprindere, din pacate, altfel nu sunt raspunsuri "standard" la o masina "hibrida". (Delcou SH de motor 1100, 1300, 1400 sau 1600 !, alternator "Matiz", platina "Doduco", bobina "Doduco" fise Tesla...) Am pus in ghilimele produse care ar trebui sa fie de foarte buna calitate si un pret relativ mare, de aceea nu cred ca sunt originale, mai ales daca au un pret acceptabil. LE Nu stiu cum este sistemul de prindere si intindere al curelei la alternatorul de Matiz, urmareste ca minusul acestuia sa fac contact ferm cu motorul, deoarece la curenti de zeci de amperi trebuie un contact electric foarte bun. <span class='edit'>19 Oct 2016, 20:44:</span> Cine mai doreste aprindere electronica AT011 Cu senzor 011 , mai sunt cateva pe stoc, dupa care nu stiu daca mai fac. La fel si cu AT012 si senzor 012CW(CCW) la 12V sau 6V, cu plus sau minus la masa (Nu mai gasesc componente pentru ele, in special pentru senzori). This post has been edited by gotronic: 19 Oct 2016, 20:47 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8480
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Revin cu noutati, inexplicabile
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8481
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ai fire oxidate in instalatia electrica sau sigurante care nu fac contact bine sau fire oxidate in papuci. Ar trebui sa le cositoresti pe toate sa fii sigur.
LE. Un singur lucru cred ca nu ai facut. Nu ai reglat avansul la aprindere. Motoarele in 4 timpi nu prea pornesc invers, poate dau o explozie pe invers, atat. Vacumaticul trebuie sa fie lasat pe delcou (nu merge mai bine fara el) sau daca nu il folosesti trebuie astupat spre carburator, altfel trage aer fals si modifica raportul aer/benzina. Capsula vacumatica ai verificat-o sa nu fie sparta sau sa piarda aer pe la membrana? (Trage aer cu gura pe furtun si vezi daca misca platina (senzorul) in fata. Daca ai servofrana, verifica si membrana ei. Daca este sparta, trage aer fals si pe acolo. Nu da vina numai pe aprindere in totalitate. LE. Capacuul nu iti este fisurat? pipa este curata si necarbonificata? Ai protectie de cauciuc sau plastic la delcou? FOARTE IMPORTANT: Verifica "fazarea" delcoului. Traseaza pe corpul delcoului semne cu un marker in dreptul ploturilor de la fise. Rotesti delcoul in sensul de functionare al motorului si urmaresti ca scanteia sa fie data cand pipa este in dreptul semnelor de la ploturile capacului delcou. Trage de avansul vacumatic la maxim si urmareste ca pipa sa fie tot in plaja ploturilor de la capacul delcou. Daca nu este asa, inseamna ca nu sunt bune: capacul delcou, pipa sau reglajul avansului vacumatic. Mai este posibil sa fie si distributia sarita cu un dinte sau delcoul montat invers in blocul motor (numai daca este extrem de uzat la ax incape invers, altfel se rupe cuplajul lui) This post has been edited by gotronic: 20 Oct 2016, 21:39 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8482
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru sfaturi, sambata am sa ma straduiesc sa o rezolv pentru ca imi doresc din tot sufletul sa mearga cu senzor in loc de platina, fara sa umblu la carburator, motorul sta foarte turat fata de cum statea cu platina (diferenta de 300 rpm), cand am facut o tura cu masina nu mi-a venit sa cred cat cuplu are la plecarea de pe loc. Iarna, dupa viscol, cand intra zapada pe la motor de abia pornea sau daca pornea nu mai statea la relanti. Nu am pus la indoiala nicio clipa calitatea aprinderii, am scris mai sus ca am topit cateva platini si stricat cateva bobine pana am cumparat alt delcou sh, as fi dat si 500 lei pe unul nou, original, din pacate sunt pe net unele la 100 - 120 lei pe care nu le-as incerca nici daca as primi eu 100 - 120 lei, cred ca sunt facute din zamac. Bobina pe care o am acum a costat 60 lei, are 3,5 ohmi primar si 9,3 kohmi secundar si imi pare rau, nu am stiut, la unix auto au bobine la 160 - 200 lei, diferite marci, nu m-am gandit nicio clipa la unix auto, mai am o masina, peugeot 206 si numai de acolo cumpar piese, calitate fabrica intotdeauna.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#8483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(jkf @ 20 Oct 2016, 23:05) pana am cumparat alt delcou sh, as fi dat si 500 lei pe unul nou, original, din pacate sunt pe net unele la 100 - 120 lei pe care nu le-as incerca nici daca as primi eu 100 - 120 lei, cred ca sunt facute din zamac. Trebuia sa postezi anunt de cumparare, acolo sa spui ca oferi 500 lei, cum vedeam (daca nu mi-o lua altcineva inainte), te sunam ca sa-ti trimit delcoul nou - Electroprecizie. ![]() This post has been edited by BLUE R 19: 20 Oct 2016, 22:31 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
jkf |
![]()
Post
#8484
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Din pacate am cautat pe Olx si pe Okazii, nu am gasit si m-am dus la parc dezmembrari si am cumparat de la o Dacie care pornea la sfert, a cerut 50 lei
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai verifica izolatorul de plastic prin care iese surubul de vine prins la platina sa nu dea la carcasa delcoului 1 , si piesa de plastic de tine arcul la platina sa aibe 2 umeri 2
This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2016, 22:45 Attached thumbnail(s) normal_poza_2.jpg ( Size: 139.35k ) Number of downloads: 187 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
jkf |
![]()
Post
#8486
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
Delcoul tau este OZN
![]() https://www.wetransfer.com/downloads/3bc5e2...20205456/6d467c blitzul de la telefon a facut sa arate GROAZNIC tot compartimentul motor, in realitate arata bine. A fost bezna totala cand am facut pozele. This post has been edited by jkf: 20 Oct 2016, 23:01 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8487
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Monteaza aprinderea electronica cu lamela de prindere perpendiculara pe bobina de inductie (in linie cu cele doua suruburi). Astfel sta cat mai departe de fisa centrala de inalta tensiune. Poate sa-ti fure inalta spre aprindere in timp. Porneste-o pe intuneric si urmareste scaparile de inalta tensiune, daca sunt ar trebui sa le vezi. ca sunt cam multe fire pe acolo care atarna cum nu trebuie.
Nu stiu cum sa-ti spun da aia nu este pozitie normala a delcoului. Surubul ala de 4 care iese din delcou unde se leaga platina (senzorul) inauntru trebuie sa stea mult mai inspre fisa cilindrului 3, adica inspre fata masinii.! Adica delcoul este prea mult rotit spre "dreapta" in sens invers acelor de ceasornic. Cred ca ai sarit o cama din delcou. Delcoul de Dacie are cursa stanga / dreapta destul de libertina. LE. Daca nu merge bine cand il indrepti (am mai intrebat daca ai reglat avansul la semnul de pe volanta si nu am primit nici un raspuns), mare lucru daca nu iti este sarita distributia sau delcoul are axul aiurea. LE. Verifica daca mai ai carbune la capacul delcou, se intampla sa mai cada si nu se vede. This post has been edited by gotronic: 20 Oct 2016, 23:33 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#8488
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masina mea (cea din semnatura) nu are delcou
![]() aia este o poza gasita la intimplare pe net pentru explicatii am avut si eu 1310 si m-am confruntat cu foarte multe probleme am vazut multe nereguli , la prima vedere 1 curata bine capacul eventual spala-l si pune-l la uscat , praful ala cu umezeala nu fac casa buna , acolo unde este incercuit si cu cifra 1 ce este? crapatura sau cauciuc 2 tresa aia de la masa la alternator este incinsa (2) si foarte subtire , si este foate importanta in functionarea masinii inlocuieste-o neaparat si cit mai repede , trebuie sa fie ceva de genul asta si ca idee daca vrei sa pui poze pe forum redu rezolutia la poze , maxim 1600/1200 This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2016, 23:30 Attached thumbnail(s) IMG_20161020_234853.jpg ( Size: 351.53k ) Number of downloads: 181 IMG_20161020_234939.jpg ( Size: 278.47k ) Number of downloads: 64 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gotronic |
![]()
Post
#8489
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ala cred ca este un delcou chinezesc de-al meu ce l-am testat pe masina lui gaba prin 2006. I-am montat si o aprindere chinezeasca pentru probe, pana intr-o iarna cand masina a ajuns la remat. A ramas la el atat delcoul cat si aprinderea de tip "Pertronix".
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
jkf |
![]()
Post
#8490
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 1 February 16 From: Bucuresti ![]() |
In seara asta aproape ca am rezolvat toate problemele, am schimbat pinionul de la delcou cu unul nou produs original dacia, il aveam de 10 ani in cutie, cel vechi era in pozitia corecta (cu volanta la semn), fara decalaje si fara uzura la dinti, interiori sau exteriori, in schimb pe cel nou l-am montat cu un decalj de un dinte (volanta la semn) si acum delcoul sta intr-o pozitie fireasca impreuna cu senzorul, am pornit si tot prost mergea, am reglat cu lera la 0,4 mm distanta la senzor si merge perfect motorul pana la 5.000 rpm, in sarcina nu poate mai mult de atat, in gol se tureaza pana la 7.000 rpm, am incercat la buji distante de 0,7 (mergea infect) 0,9 si am ramas la 0,95, avansul vacumatic l-am pus la nivel maxim (un dinte) si turometrul a inceput sa oscileze la relanti, maine am sa o mai gadil si revin. Intrebarea mea este, ce distante sa pun la senzor si buji pentru a obtine turatia maxima de la motor ?
CU 0,6 mm la senzor, motorul mergeain suturi dupa 4000, cu 0,7 de abia atingea 3.000. O pot pune la 0,2 ? Firele lasate aiurea pe acolo sunt de la alarma si de la electroventilator, capacul de delcou nu este fisurat, asa sunt finisate fisele de Urziceni, dar au 2,5 Kohmi, in medie ![]() This post has been edited by jkf: 21 Oct 2016, 21:01 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:41 |