DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> da in nas frate...., ajutor...

lgabyy
post 4 Dec 2005, 11:02
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




.... sad.gif .andutzu.. tot mai da in nas.. merge mai bine de atunci dar tot asa face.. atunci facusem un drum mai lung si era motorul incalzit.. aseara cand am plecat cu ea in oras a inceput sa faca la fel dar motorul merge mai bine si trage mai bine decand i-am desfacut surubul.. MAI ARE SI ALTCINEVA VREO SOLUTIE LA PROBLEMA PE CARE O AM EU....PLSSSSS!!!! 1zhelp00.gif pt cei ce nu stiu: "..am o problema cu masina mea dacia 1410... cand plec cu ea de pe loc si o accelerez brusc da in nas... trebuie sa o iau usor ca la o anumita turatie se duce in nas... si asta nu numai in viteza 1 ci si 2-3 .... dar... daca trag soclu (asa se zice ... sau nu)... trage de o gasesc dracii... nu trebuie tras mult decat putin... am schimbat carburatorul... corp inferior... tot asa face... am verificat nivelul.. degeabas.. am schimbat fise bujii... bobina.... DEGEABA...am fost si la mecanic.. si.. nimic...am rectificat s chiulasa...(dadea rateuri.. acu s-a potolit)... nu are vlaga pana nu ii trag soclu.. ... poate v-ati confrumtat si voi cu asa ceva... vreau solutii.. imi puteti scrie si pe email... lgabyy@yahoo.com.. multumesc " ufffff


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 4 Dec 2005, 11:42
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 4 Dec 2005, 11:53
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42)
andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc
*


Verifica pompa de spritz. Da capacul de la carb jos, ala care duce catre filtru de aer.Uita-te in interiorul carburatorului si accelereaz-o.(nu conteaza daca e cu motorul pornit sau oprit)Ar trebui sa vezi un jet de benzina, subtire.(ca si cum ar iesi dintr-o seringa). Daca nu iese nimic sau iese dar sub forma de picaturi s-ar putea sa fie de acolo.


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 4 Dec 2005, 13:09
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42)
andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc
*


verifica daca nu trage cumva aer fals pe undeva. ai servofrana?


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 4 Dec 2005, 14:07
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(AC @ 4 Dec 2005, 13:09)
verifica daca nu trage cumva aer fals pe undeva. ai servofrana?
*


Ca sa verifici servofrana, strangulleaza furtunul care duce din galerie la pompa servo.Pe urma verifica daca merge bine. Ai grija ca n-o sa-ti mai tina frana bine, pedala v-a fi foarte tare. excl.gif


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 4 Dec 2005, 15:50
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42)
andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc
*



auzi...tu ai mai mers cu dacia iarna ? stii ca pana nu se incalzeste motoru da in nas ca toti dracii ? Si trebuie sa tii socul tras pana se incalzeste ? blink.gif De-abia dupa ce iti ajunge apa la 85/95 grade, poti sa il impingi pana la capat.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 4 Dec 2005, 16:11
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




QUOTE(andu911 @ 4 Dec 2005, 15:50)
auzi...tu ai mai mers cu dacia iarna ? stii ca pana nu se incalzeste motoru da in nas ca toti dracii ? Si trebuie sa tii socul tras pana se incalzeste ?  blink.gif De-abia dupa ce iti ajunge apa la 85/95 grade, poti sa il impingi pana la capat.
*


CORECT! Motorul se probeaza cu motorul cald, cam dupa 5-10km de mers.Orice dacie da in nas cand are motorul rece, cu atat mai mult iarna.Deci in concluzie... daca da in nas decat "la rece" e absolut normal (pentru o dacie smile.gif)


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Dec 2005, 09:31
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(andutzu @ 3 Dec 2005, 22:58)
Nici eu nu accept ce zice majoritatea.Daca ma luam dupa sfaturile postate aici nu rezolvam niciodata problema.(tu spunei ca nu are cum sa fie de la acel surub) Daca nu umblam la el, ce faceam pana la urma, imi luam alta masina?
*


hai s-o lamurim: pe linga acul acelui "surub de aer" cum i se spune de catre mecanici trece AMESTESTEC aer benzina. Prin DUZA trece AER, la fel si prin deschiderea pozitiva a clapetei (daca e reglata bine).

Deschizind acel surub de amestec, amestecul global se imbogateste. E de ajuns o mica cantitate de amestec in plus ca sa compenseze aerul care intra in motor pe linga obturator intre pozitia de relanti si acele orificii de progresiune. Relantiul si turatiile mici cer amestecuri bogate in general-teoria motoarelor.De aceea da in nas( sau nu mai da desfacind 1/2 tura acel surub). De asemenea si o crestere mica de avans pe relanti (mai ales daca vacuumaticul nu asigura valoarea corecta) poate rezolva problema.

This post has been edited by diaconuliviu: 5 Dec 2005, 09:34


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 5 Dec 2005, 12:23
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




adevarul este ca atunci cand e motorul rece face figuri mari.. cand se incalzeste mai putin face.. dar se simte o infranare usoara la accelerare.. si o accelerare usor sacadata... asta dupa ce am desfacut surubul de aer 1 tura jumate, relatiul a ramas la fel, dar va mai intreb ceva.. jiglerul din carburator de langa ala cu bila ce dimensiuni trebuie sa aiba la un motor de 1400?? .. dimensiunile lui din fabrica... am impresia ca un vecin mi-a pus unul de 1310... si intradevar consuma mai putin... ce dimensiune are ????


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 5 Dec 2005, 12:25
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




si care e consumul normal iarna la un motor 1400 cu jiglere originale de dimensiuni coresp in oras??? huh.gif


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 5 Dec 2005, 12:31
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




pentru 1400 dimensiunea e 140. Pentru 1300 - 135. Nu scade consumul cu jiclor de 1300. In schimb o sa mearga prost din cauza amestecului sarac.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 5 Dec 2005, 13:19
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




QUOTE(lgabyy @ 2 Dec 2005, 20:57)
harbulet fi mai explicit cu lantul si cu patina aia ca nu am inteles mai nimic... PS: am tras un pic soclul.. masina zboara de sub mine si cand o accelerez accelereaza uniform fara sa dea in "nas"... hmmm sa fie oare probleme de lant si patina...?????? ..o fi...
*




LA mine cand se incalzea facea ca draqu se zglatia, dadea in nas, tremura etc nervi peste nervi

mers la mecanic si reglat la relanti a mers bine pana acasa latin-lujerului bucurie

a doua zi mers la serv la fel nervi, nervi

apucate si schimba bobina, platina bujii, fise , filtu aer, avans vacumatic etc. (toate au costat cat lucrare la latin) nimic tot la fel, reglam la ea in fiecare seara aprope

in fata blocului un nene a vazut ca ma chinuian in fiecare seara pe langa ea a venit si a zis schinba patina si lantu si merge OK - era ca afumat - io am cumparat numai patina (zicand in barba e afumat dar sa incerc totusi si imi pare rau acu' ) mers la tata acasa si schimbat alta masina



--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 5 Dec 2005, 13:19
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(cristidb @ 5 Dec 2005, 12:31)
pentru 1400 dimensiunea e 140. Pentru 1300 - 135. Nu scade consumul cu jiclor de 1300. In schimb o sa mearga prost din cauza amestecului sarac.
*


Eu am schimbat jiclorul de la 140 la 135 si merge OK. Poate nu mai este asa sprintena dar eu merg pina la 90/H. Consumul este de 9.3/100 fata de 10/100 pe acelasi traseu. Dar avind in vedere ca pornesc cu socul si stau pe loc pina se incalzeste motorul (sterg geamurile) cred ca , consumul (scuzati cacofonia) este mai mic.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Dec 2005, 15:54
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(harbulet @ 5 Dec 2005, 13:19)
LA mine cand se incalzea facea ca draqu se zglatia, dadea in nas, tremura etc nervi peste nervi
[...]
in fata blocului un nene a vazut ca ma chinuian in fiecare seara pe langa ea a venit si a zis schinba patina si lantu si merge OK - era ca afumat - io am cumparat numai patina (zicand in barba e afumat dar sa incerc totusi si imi pare rau acu' ) mers la tata acasa si schimbat  alta masina
*


Faina idee; si a mea zgiltiie intr-o veselie de citeva zile si - ca si tine - schimbat tot, spalat carburator; singura de testat e aprinderea Malvina. Daca nu, posibil ce spui; interesant e ca uneori merge "ceas" apoi o apuca zgiltiiala.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 5 Dec 2005, 16:22
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(diaconuliviu @ 5 Dec 2005, 15:54)
Faina idee; si a mea zgiltiie intr-o veselie de citeva zile si - ca si tine - schimbat tot, spalat carburator; singura de testat e aprinderea Malvina. Daca nu, posibil ce spui; interesant e ca uneori merge "ceas" apoi o apuca zgiltiiala.
*



sigur nu e givraj ? post-336-1110552449.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 5 Dec 2005, 16:48
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




QUOTE(andu911 @ 5 Dec 2005, 16:22)
sigur nu e givraj ?  post-336-1110552449.gif
*



givraj in august - septembrie?????!!!!!!!


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 5 Dec 2005, 16:50
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(harbulet @ 5 Dec 2005, 16:48)
givraj in august - septembrie?????!!!!!!!
*



Suntem in Decembrie. icon_mrgreen.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harbulet
post 5 Dec 2005, 16:53
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 December 04




nu cand avea eu problema biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 - berlina mlx
Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 5 Dec 2005, 16:57
Post #49


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




schimba capacul delcoului


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lgabyy
post 5 Dec 2005, 18:17
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 1 December 05




am schimbat 3 capace si degeaba toate noi.. din zgaltaiala aia s-au dus draqu si segmenti a inceput sa pape ulei... sa ma duca pana la primavara macar


--------------------
dacia 1410 - DJ03VVG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 6 Dec 2005, 12:12
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




Salut! De 2 zile am exact aceeasi problema: zgaltait in sarcina. In weekend-ul care a trecut am schimbat aprinderea electronica, platina, capac delcou, filtru de benzina. Vineri am facut plinul de la OMV si duminica am mai complectat de vreo 500 mii, tot de la OMV (cel de pe bd.timisoara). Duminica seara am dat in ea fara probleme. Ieri dimineata au inceput figurile. Am pus tot ce am schimbat electric inapoi cum erau ca poate era vreuna proasta, am curatat carburatorul si jiglerele si tot nimic. Am verificat scanteia pe fiecare bujie, am vrf. cum arunca benzia in carburator pana am constatat ca benzina care intra nu arde cum trebuie desi avea scanteie. Am apelat la un coleg mai priceput, nu intamplator fostul proprietar al masinii, a mai bibilit-o si baiatul care e doctor si a constatat ca am apa in benzina+mizerie (stropi de apa pe peretii filtrului si mizerie la greu desi era nou). Am pus altul care il aveam la indemana si in 3-5 minute a devenit la fel ca cel de dinainte. Am pus aditiv "2+2" izopropilic ~70 mii lei (1 recipient de 335 ml) desi mi s-a spus ca ar fi trebuit ceva mai mult la ce era la mine in rezervor si am schimbat din nou filtrul de benzina. Am alergat-o putin si mai trepideaza gen intreruperi mici, dar foarte putin, nu deranjeaza, nu mai da in nas.


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Dec 2005, 14:49
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




La mine pe fundul decantorului se aduna 2-3 mm apa intr-o saptamina; am banuit si eu ca benzina "rosie" de la Petrom are apa, de fapt ei baga alcool metilic sa "suga" apa si am alimentat cu "fara Pb"; parea sa fie de acolo, pt ca se potolise; apoi, au apucat-o iar bitiielile; ieri am scos aprinderea electronica si merge bine, cu oarecari fluctuatii la relanti. Avansul fix il vrea mare, deci posibil si ce se spunea mai sus, lant+intinzator.
Va spun dupa ce rezolv.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mosh
post 6 Dec 2005, 15:35
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 6 December 05




QUOTE(diaconuliviu @ 6 Dec 2005, 14:49)
La mine pe fundul decantorului se aduna 2-3 mm apa intr-o saptamina; am banuit si eu ca benzina "rosie" de la Petrom are apa, de fapt ei baga alcool metilic sa "suga" apa si am alimentat cu "fara Pb"; parea sa fie de acolo, pt ca se potolise; apoi, au apucat-o iar bitiielile; ieri am scos aprinderea electronica si merge bine, cu oarecari fluctuatii la relanti. Avansul fix il vrea mare, deci posibil si ce se spunea mai sus, lant+intinzator.
Va spun dupa ce rezolv.
*



tot fara plumb ii bag si eu, tipul de la care am luat masina mi-a zis ca numai asta a bagat in ea si, intr-adevar, am constatat la mersul in rampa bara la bara se misca mai bine.
Inainte de asta am avut o dacie din 89 cu motorul bun. Imediat dupa ce am luat-o am bagat-o putin in service la niste ametiti de mecanici care cica o facusera si am trecut ITP-ul. In fine, am alergat-o peste 100 km/h de au gasit-o dracii, a mancat ulei si s-a dus lantul de distributie si patina. In general, din cate stiu, scoate zgomote sesizabile, asa cum facea si a mea, dar nu trepida, nici nu dadea in nas. Eu cred ca pe vremea asta umeda creste si nivelul de apa in rezervoarele benzinariilor iar alcoolul acela metilic e mult prea slab. Cel izopropilic este mult puternic. Inainte sa-i pun aditivul cu pricina am aruncat un dop de alcool industrial in rezervor si s-a miscat putin mai bine. Eu zic sa incercati asa si daca da semne de mai bine... incercati si aditivul.


--------------------
Dacia Break - B-47-AUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 6 Dec 2005, 20:01
Post #54


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




QUOTE(lgabyy @ 3 Dec 2005, 20:09)
andutzu... ai dreptate.. am slabit surubul cu o tura jumatate... si ... MERGEE... merge... nu mai da in nas.. o accelerez si nu mai face ca inainte... mai trebuie ea gadilata un pic dar din alta parte.. accelereaza un pic sacadat asa... dar nu mai da in nas cand accelerez, cand ma dau la ea nu mai face figuri.. azi am rezolvat-o .. o sa vad cum se comporta si la rece.. multam frumos de sfaturi
*



cum e andu 911??


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 6 Dec 2005, 22:41
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(B-38-NFS @ 6 Dec 2005, 20:01)
cum e andu 911??
*



Mai NFS, daca tu consideri ca aici facem intrecere in care da sfaturi mai bune...Pacat ca n-ai citit si mai departe.... radmasa.gif

QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42)
andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc
*



Deci draga B-38-NFS, te rog sa nu lasi omul in balta si sa-i dai sfaturi mai departe, adu-ti aminte ca dai sfaturi, nu ca sa ma contrazici pe mine, ci ca sa-l ajuti pe el. Iti asteptam contributia.

This post has been edited by andu911: 6 Dec 2005, 22:43


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-38-NFS
post 6 Dec 2005, 22:44
Post #56


membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 30 August 05
From: BUC -DR TABEREI




daca omul nu incalzeste masina cum ,ar putea sa mearga ???sau sa faca reglaje .
a se citi motorul. blush.gif

ok.

This post has been edited by B-38-NFS: 6 Dec 2005, 23:08


--------------------
spark /chevrolet solenza/dacia 2006/2005 - b-23-REU
NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Dec 2005, 07:57
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B-38-NFS @ 6 Dec 2005, 22:44)
daca omul nu incalzeste masina cum ,ar putea sa mearga ???sau sa faca reglaje .
a se citi motorul. blush.gif

ok.
*



Eventual un pic delco spre dreapta-sa creasca avansul putin. Asta bineinteles, cu motorul cald, la temperatura de regim.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 9 Dec 2005, 19:27
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




Cine zicea ca daca desfaci surubul de "amestec aer-comb." intra mai multa benzina?..Nu era invers? Sorry..poate aveti dreptate ....dar poate explica cineva ?
Merci


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Dec 2005, 09:01
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(johnox @ 9 Dec 2005, 19:27)
Cine zicea ca daca desfaci surubul de "amestec aer-comb." intra mai multa benzina?..Nu era invers? Sorry..poate aveti dreptate ....dar poate explica cineva ?
Merci
*


De ce nu citesti tot? vezi la postul meu #38 pe pagina asta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnox
post 12 Dec 2005, 20:08
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 9 November 05
From: Craiova




mai Liviu, am citit , dar mi se parea cam pe dos, ca deschizind surubelul ala sa opresti din aer si nu invers..
Scuza-ma eu doar imi dau cu parerea, daca e cum zici tu, nu contest...


--------------------
SEAT Cordoba 1,6SXE 1997 - DJ-77-NOX
Sad But True
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 22:34
Forum Renault