da in nas frate...., ajutor...
![]() ![]() ![]() |
da in nas frate...., ajutor...
lgabyy |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|||
lgabyy |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
andutzu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42) andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc Verifica pompa de spritz. Da capacul de la carb jos, ala care duce catre filtru de aer.Uita-te in interiorul carburatorului si accelereaz-o.(nu conteaza daca e cu motorul pornit sau oprit)Ar trebui sa vezi un jet de benzina, subtire.(ca si cum ar iesi dintr-o seringa). Daca nu iese nimic sau iese dar sub forma de picaturi s-ar putea sa fie de acolo. |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
AC |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42) andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc verifica daca nu trage cumva aer fals pe undeva. ai servofrana? |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
andutzu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
andu911 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42) andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc auzi...tu ai mai mers cu dacia iarna ? stii ca pana nu se incalzeste motoru da in nas ca toti dracii ? Si trebuie sa tii socul tras pana se incalzeste ? ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
andutzu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
QUOTE(andu911 @ 4 Dec 2005, 15:50) auzi...tu ai mai mers cu dacia iarna ? stii ca pana nu se incalzeste motoru da in nas ca toti dracii ? Si trebuie sa tii socul tras pana se incalzeste ? ![]() CORECT! Motorul se probeaza cu motorul cald, cam dupa 5-10km de mers.Orice dacie da in nas cand are motorul rece, cu atat mai mult iarna.Deci in concluzie... daca da in nas decat "la rece" e absolut normal (pentru o dacie ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(andutzu @ 3 Dec 2005, 22:58) Nici eu nu accept ce zice majoritatea.Daca ma luam dupa sfaturile postate aici nu rezolvam niciodata problema.(tu spunei ca nu are cum sa fie de la acel surub) Daca nu umblam la el, ce faceam pana la urma, imi luam alta masina? hai s-o lamurim: pe linga acul acelui "surub de aer" cum i se spune de catre mecanici trece AMESTESTEC aer benzina. Prin DUZA trece AER, la fel si prin deschiderea pozitiva a clapetei (daca e reglata bine). Deschizind acel surub de amestec, amestecul global se imbogateste. E de ajuns o mica cantitate de amestec in plus ca sa compenseze aerul care intra in motor pe linga obturator intre pozitia de relanti si acele orificii de progresiune. Relantiul si turatiile mici cer amestecuri bogate in general-teoria motoarelor.De aceea da in nas( sau nu mai da desfacind 1/2 tura acel surub). De asemenea si o crestere mica de avans pe relanti (mai ales daca vacuumaticul nu asigura valoarea corecta) poate rezolva problema. This post has been edited by diaconuliviu: 5 Dec 2005, 09:34 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
lgabyy |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
adevarul este ca atunci cand e motorul rece face figuri mari.. cand se incalzeste mai putin face.. dar se simte o infranare usoara la accelerare.. si o accelerare usor sacadata... asta dupa ce am desfacut surubul de aer 1 tura jumate, relatiul a ramas la fel, dar va mai intreb ceva.. jiglerul din carburator de langa ala cu bila ce dimensiuni trebuie sa aiba la un motor de 1400?? .. dimensiunile lui din fabrica... am impresia ca un vecin mi-a pus unul de 1310... si intradevar consuma mai putin... ce dimensiune are ????
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
lgabyy |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
si care e consumul normal iarna la un motor 1400 cu jiglere originale de dimensiuni coresp in oras???
![]() |
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
cristidb |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
pentru 1400 dimensiunea e 140. Pentru 1300 - 135. Nu scade consumul cu jiclor de 1300. In schimb o sa mearga prost din cauza amestecului sarac.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
harbulet |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 2 Dec 2005, 20:57) harbulet fi mai explicit cu lantul si cu patina aia ca nu am inteles mai nimic... PS: am tras un pic soclul.. masina zboara de sub mine si cand o accelerez accelereaza uniform fara sa dea in "nas"... hmmm sa fie oare probleme de lant si patina...?????? ..o fi... LA mine cand se incalzea facea ca draqu se zglatia, dadea in nas, tremura etc nervi peste nervi mers la mecanic si reglat la relanti a mers bine pana acasa latin-lujerului bucurie a doua zi mers la serv la fel nervi, nervi apucate si schimba bobina, platina bujii, fise , filtu aer, avans vacumatic etc. (toate au costat cat lucrare la latin) nimic tot la fel, reglam la ea in fiecare seara aprope in fata blocului un nene a vazut ca ma chinuian in fiecare seara pe langa ea a venit si a zis schinba patina si lantu si merge OK - era ca afumat - io am cumparat numai patina (zicand in barba e afumat dar sa incerc totusi si imi pare rau acu' ) mers la tata acasa si schimbat alta masina |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
vaally |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(cristidb @ 5 Dec 2005, 12:31) pentru 1400 dimensiunea e 140. Pentru 1300 - 135. Nu scade consumul cu jiclor de 1300. In schimb o sa mearga prost din cauza amestecului sarac. Eu am schimbat jiclorul de la 140 la 135 si merge OK. Poate nu mai este asa sprintena dar eu merg pina la 90/H. Consumul este de 9.3/100 fata de 10/100 pe acelasi traseu. Dar avind in vedere ca pornesc cu socul si stau pe loc pina se incalzeste motorul (sterg geamurile) cred ca , consumul (scuzati cacofonia) este mai mic. |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(harbulet @ 5 Dec 2005, 13:19) LA mine cand se incalzea facea ca draqu se zglatia, dadea in nas, tremura etc nervi peste nervi [...] in fata blocului un nene a vazut ca ma chinuian in fiecare seara pe langa ea a venit si a zis schinba patina si lantu si merge OK - era ca afumat - io am cumparat numai patina (zicand in barba e afumat dar sa incerc totusi si imi pare rau acu' ) mers la tata acasa si schimbat alta masina Faina idee; si a mea zgiltiie intr-o veselie de citeva zile si - ca si tine - schimbat tot, spalat carburator; singura de testat e aprinderea Malvina. Daca nu, posibil ce spui; interesant e ca uneori merge "ceas" apoi o apuca zgiltiiala. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
andu911 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
harbulet |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
andu911 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
harbulet |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
nu cand avea eu problema
![]() |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
daciafan |
![]()
Post
#49
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
schimba capacul delcoului
|
--------------------
/
/
/
|
|
lgabyy |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 1 December 05 ![]() |
am schimbat 3 capace si degeaba toate noi.. din zgaltaiala aia s-au dus draqu si segmenti a inceput sa pape ulei... sa ma duca pana la primavara macar
|
--------------------
dacia
1410
- DJ03VVG
|
|
mosh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
Salut! De 2 zile am exact aceeasi problema: zgaltait in sarcina. In weekend-ul care a trecut am schimbat aprinderea electronica, platina, capac delcou, filtru de benzina. Vineri am facut plinul de la OMV si duminica am mai complectat de vreo 500 mii, tot de la OMV (cel de pe bd.timisoara). Duminica seara am dat in ea fara probleme. Ieri dimineata au inceput figurile. Am pus tot ce am schimbat electric inapoi cum erau ca poate era vreuna proasta, am curatat carburatorul si jiglerele si tot nimic. Am verificat scanteia pe fiecare bujie, am vrf. cum arunca benzia in carburator pana am constatat ca benzina care intra nu arde cum trebuie desi avea scanteie. Am apelat la un coleg mai priceput, nu intamplator fostul proprietar al masinii, a mai bibilit-o si baiatul care e doctor si a constatat ca am apa in benzina+mizerie (stropi de apa pe peretii filtrului si mizerie la greu desi era nou). Am pus altul care il aveam la indemana si in 3-5 minute a devenit la fel ca cel de dinainte. Am pus aditiv "2+2" izopropilic ~70 mii lei (1 recipient de 335 ml) desi mi s-a spus ca ar fi trebuit ceva mai mult la ce era la mine in rezervor si am schimbat din nou filtrul de benzina. Am alergat-o putin si mai trepideaza gen intreruperi mici, dar foarte putin, nu deranjeaza, nu mai da in nas.
|
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La mine pe fundul decantorului se aduna 2-3 mm apa intr-o saptamina; am banuit si eu ca benzina "rosie" de la Petrom are apa, de fapt ei baga alcool metilic sa "suga" apa si am alimentat cu "fara Pb"; parea sa fie de acolo, pt ca se potolise; apoi, au apucat-o iar bitiielile; ieri am scos aprinderea electronica si merge bine, cu oarecari fluctuatii la relanti. Avansul fix il vrea mare, deci posibil si ce se spunea mai sus, lant+intinzator.
Va spun dupa ce rezolv. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mosh |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 December 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 6 Dec 2005, 14:49) La mine pe fundul decantorului se aduna 2-3 mm apa intr-o saptamina; am banuit si eu ca benzina "rosie" de la Petrom are apa, de fapt ei baga alcool metilic sa "suga" apa si am alimentat cu "fara Pb"; parea sa fie de acolo, pt ca se potolise; apoi, au apucat-o iar bitiielile; ieri am scos aprinderea electronica si merge bine, cu oarecari fluctuatii la relanti. Avansul fix il vrea mare, deci posibil si ce se spunea mai sus, lant+intinzator. Va spun dupa ce rezolv. tot fara plumb ii bag si eu, tipul de la care am luat masina mi-a zis ca numai asta a bagat in ea si, intr-adevar, am constatat la mersul in rampa bara la bara se misca mai bine. Inainte de asta am avut o dacie din 89 cu motorul bun. Imediat dupa ce am luat-o am bagat-o putin in service la niste ametiti de mecanici care cica o facusera si am trecut ITP-ul. In fine, am alergat-o peste 100 km/h de au gasit-o dracii, a mancat ulei si s-a dus lantul de distributie si patina. In general, din cate stiu, scoate zgomote sesizabile, asa cum facea si a mea, dar nu trepida, nici nu dadea in nas. Eu cred ca pe vremea asta umeda creste si nivelul de apa in rezervoarele benzinariilor iar alcoolul acela metilic e mult prea slab. Cel izopropilic este mult puternic. Inainte sa-i pun aditivul cu pricina am aruncat un dop de alcool industrial in rezervor si s-a miscat putin mai bine. Eu zic sa incercati asa si daca da semne de mai bine... incercati si aditivul. |
--------------------
Dacia
Break
- B-47-AUI
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#54
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
QUOTE(lgabyy @ 3 Dec 2005, 20:09) andutzu... ai dreptate.. am slabit surubul cu o tura jumatate... si ... MERGEE... merge... nu mai da in nas.. o accelerez si nu mai face ca inainte... mai trebuie ea gadilata un pic dar din alta parte.. accelereaza un pic sacadat asa... dar nu mai da in nas cand accelerez, cand ma dau la ea nu mai face figuri.. azi am rezolvat-o .. o sa vad cum se comporta si la rece.. multam frumos de sfaturi cum e andu 911?? |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
andu911 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(B-38-NFS @ 6 Dec 2005, 20:01) Mai NFS, daca tu consideri ca aici facem intrecere in care da sfaturi mai bune...Pacat ca n-ai citit si mai departe.... ![]() QUOTE(lgabyy @ 4 Dec 2005, 11:42) andutzu... tot nu merge.. a mers ieri ca probabil era cald motorul... merge mai bine si trage mai bine.. sper ca nu haleste mai mult.. dar tot da in nas... mama masii de treaba... oricum si-a mai dat drumul decand am umblat la surub... se intinde la drum.. dar tre sa trag soclul ca sa o ia din loc... asa abea abea .... AJUTOR FRATILOR!!!! innebunesc Deci draga B-38-NFS, te rog sa nu lasi omul in balta si sa-i dai sfaturi mai departe, adu-ti aminte ca dai sfaturi, nu ca sa ma contrazici pe mine, ci ca sa-l ajuti pe el. Iti asteptam contributia. This post has been edited by andu911: 6 Dec 2005, 22:43 |
--------------------
-
-
-
|
|
B-38-NFS |
![]()
Post
#56
|
![]() membru Group: Members Posts: 113 Joined: 30 August 05 From: BUC -DR TABEREI ![]() |
daca omul nu incalzeste masina cum ,ar putea sa mearga ???sau sa faca reglaje .
a se citi motorul. ![]() ok. This post has been edited by B-38-NFS: 6 Dec 2005, 23:08 |
--------------------
spark /chevrolet
solenza/dacia
2006/2005
- b-23-REU NU E SUFICIENT SA FI BUN ,CI E SUFICIENT SA FI SI BUN DE CEVA .....
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
johnox |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Cine zicea ca daca desfaci surubul de "amestec aer-comb." intra mai multa benzina?..Nu era invers? Sorry..poate aveti dreptate ....dar poate explica cineva ?
Merci |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
johnox |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
mai Liviu, am citit , dar mi se parea cam pe dos, ca deschizind surubelul ala sa opresti din aer si nu invers..
Scuza-ma eu doar imi dau cu parerea, daca e cum zici tu, nu contest... |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:34 |