DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> da in nas frate...., ajutor...

ceacu
post 10 Apr 2006, 10:41
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(tabek @ 10 Apr 2006, 08:52)
Surubul de amestec este destrans cu 7 ture complete (360 grade), cu arcul pus.
Bujiile sunt cam negre, au aprox. 4000km, sunt bujii Brisk.
*



Dupa experienta personala surubul este destrans cam prea mult (la mine [si nu numai] era destrans 3-4 ture). Exista doua cauze pentru aceasta situatie, intra aer fals sau intra prea putin aer. Avand in vedere ca bujiile sunt prea afumate inclin sa cred ca intra prea putin aer. Vezi daca merge mai bine deschizand putin clapeta de acceleratie (de la surubul ei) si inchizand surubul de amestec. Vezi daca poti obtine un relanti stabil cu surubul de amestec destrans 4 ture si deschizand putin clapeta.


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 12 Apr 2006, 09:19
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(ceacu @ 10 Apr 2006, 10:41)
Dupa experienta personala surubul este destrans cam prea mult (la mine [si nu numai] era destrans 3-4 ture). Exista doua cauze pentru aceasta situatie, intra aer fals sau intra prea putin aer. Avand in vedere ca bujiile sunt prea afumate inclin sa cred ca intra prea putin aer. Vezi daca merge mai bine deschizand putin clapeta de acceleratie (de la surubul ei) si inchizand surubul de amestec. Vezi daca poti obtine un relanti stabil cu surubul de amestec destrans 4 ture si deschizand putin clapeta.
*



Am mai inchis surubul de amestec cu 2,5 ture, clapeta de acceleratie era deja deschis la maxim. Turatia cu motorul cald nu cade sub 900rpm nici cu clapeta de acc. deschis la maxim. Pot sa spun ca masina merge destul de bine.
Mai am insa o problema: motorul tremura la ralanti f. tare cand e cald motorul. Tremura toata masina la ralanti.
Asta de la ce sa fie?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Apr 2006, 13:35
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca dupa reglajul cu lampa trebuie sa scazi avansul precis ai jocuri in contragreutati sau arcuri slabe. Uite cum faci: scoti capacul delco, rotesti motorul manual pina in delco vei vedea un capat de arc. In pozitia aia rotesti usor stinga-dreapta axul "camelat" si privesti daca acel ochet de arc joaca pe piesa pe care e fixat. Daca nu joaca sau nu vezi (e spatiu ingust si trebuie sa "ai ochi" pentru asta) rotesti motorul incit sa vezi celelalt arc, poate acolo se vede mai bine. Asta functioneaza la delco de 1300 si unele modele de 1400 (102.00 parca) , la 1400 rest modele si 1600 unul din arcuri ar trebui sa aiba joc, pentru ca "curba de avans" e "doua segmente cu pante diferite".
Daca ti se pare complicat, roaga pe cineva sa se uite in locul tau. Daca nu, si esti indeminatic, aduci motorul "la semn",asa incit "luleaua" sa fie spre aripa stinga, nu spre motor, scoti delcoul si demontezi platoul cu platine, asa vei vedea mai usor de ce spuneam.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 12 Apr 2006, 14:38
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(diaconuliviu @ 12 Apr 2006, 13:35)
*


Bun, cred ca am inteles la ce si unde trebuie sa ma uit. Dar daca gasesc ca am jocuri in arcuri, ce fac? trebuie sa schimb arcurile, sau se poate schimba dispozitivul de avans centrifugal cu totul?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 12 Apr 2006, 15:52
Post #95


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Eu stiu ca unul din cele doua arcuri are joc, asa este conceput mecanismul!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 12 Apr 2006, 15:59
Post #96


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(tabek @ 12 Apr 2006, 09:19)
Am mai inchis surubul de amestec cu 2,5 ture, clapeta de acceleratie era deja deschis la maxim. Turatia cu motorul cald nu cade sub 900rpm nici cu clapeta de acc. deschis la maxim. Pot sa spun ca masina merge destul de bine.
Mai am insa o problema: motorul tremura la ralanti f. tare cand e cald motorul.  Tremura toata masina la ralanti.
Asta de la ce sa fie?
*


Umbli cu ture si cu fractii si 360grade...si altele, pai cum sa-ti mearga!!
wacko.gif
surubul de amestec il inchizi-deschizi pana ce gasesti turatia lui maxima
iar cu surubul clapetei de acc. scazi pana la 800(relanti)

This post has been edited by amc: 12 Apr 2006, 16:00


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 13 Apr 2006, 10:24
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




QUOTE(amc @ 12 Apr 2006, 15:59)
Umbli cu ture si cu fractii si 360grade...si altele, pai cum sa-ti mearga!!
wacko.gif
surubul de amestec il inchizi-deschizi pana ce gasesti turatia lui maxima
iar cu surubul clapetei de acc. scazi pana la 800(relanti)
*


Cred ca nu ai citit destul de atent posturile mele...stiu cum se face, problema e ca degeaba inchid-deschid surubul de amestec, nu exista o turatie maxima, ci o plaja de turatia maxima. Iar cu clapeta de acc. deschis la maxim sta la 900, chiar 1000rpm cu motorul cald. Nu mai am cum sa scad. Masina inca da in nas un pic, si cu motorul cald. Poate ca ar mai trebui sa-i dau un pic avans, dar atunci turatia creste pe la 1100-1200rpm.



--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Apr 2006, 12:00
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(amc @ 12 Apr 2006, 15:52)
Eu stiu ca unul din cele doua arcuri are joc, asa este conceput mecanismul!
*


Am scris in postul de mai sus ca daca e 1300 is arcuri tensionate, daca nu, dupa modelul de motor, tensionate sau unul cu joc. Citeste atent..


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 13 Apr 2006, 14:49
Post #99


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




Yo la 1300 asa am, un arc cu joc si unul fara si merge bine!

QUOTE(tabek @ 13 Apr 2006, 10:24)
Cred ca nu ai citit destul de atent posturile mele...[...]
*


Pune si tu un alt carburator de imprumut si vezi daca mai face la fel!



This post has been edited by diaconuliviu: 14 Apr 2006, 07:09


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 13 Apr 2006, 17:05
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Cred ca am rezolvat problema. L-am rugat pe un prieten sa se uite la arcurile alea, a zis ca-s in regula. Am observat insa, ca axul delco e destul de uzat si are joc, asa ca am reglat platina la 0.3, si am reglat si avansul cu becul. Surpriza, nu mai trebuie sa iau din avans decat f.f. putin, nu mai intrerupe cum facea inainte, acum sta la ralanti la 1000rpm, nu mai da in nas.rolleyes.gif
Sper sa fie problema rezolvata, sa vedem cum se va comporta masina maine. A mai ramas problema tremuratului la ralanti, asta insa nu cred ca-i din reglaje. Aveti idee de la ce tremura motorul meu? Oare reglajul culbutorilor ar putea rezolva problema? Cam tacane culbutorii...

This post has been edited by tabek: 13 Apr 2006, 17:06


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Apr 2006, 07:19
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(amc @ 13 Apr 2006, 14:49)
Yo la 1300 asa am, un arc cu joc si unul fara si merge bine!
[...]


Ia o fisa tehnica de delco (diversele tipuri de pe Dacia 1yxx) si incearca sa trasezi "curbele" de avans, pe una din extreme sau pe medie (O sa vezi ca avansul la o anume turatie este dat ca un interval). Vei vedea ca la 1300 este o dreapta continua iar la 1400 unele motoare este o linie frinta. Cum crezi ca se face fringerea? Tocmai prin arc cu joc, care se leaga "in paralel" pe cel initial la acea turatie de fringere.
Daca la tine e cum spui, cineva ti-a inlocuit axul cu unul de 1400. Sau, poate, chiar delcoul tau e de 1300.

Ca merge bine, o fi, mai ales la ceea ce simte fiecare. In fond si in carti spune ca se pot folosi diverse combinatii de avansuri cu care motorul sa mearga bine.
Optimul gasit de cei de la Renault/Dacia a fost ala.

Ce-ai zice de combinatia: avans initial 13 grade+/- 2, avans vacuumatic lipsa si arcurile tarate altfel, incit sa compenseze variatia acelui vacuumatic? Iti spun eu ca va merge. Doar ca nu vei avea avans optim la motoare cu uzuri, cind vacuumul nu mai e acelasi la aceeasi deschidere.


A! si un mic "secret": atunci cind curbele de avans sint cele mai bune si bine puse la punct, temperatura motorului va atinge un punct de minim. In rest, oricum ar fi reglat staticul, vacuumaticul si centrifugalul, temperatura va fi mai mare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 5 Jan 2011, 17:53
Post #102


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




eu mai am putin si intru in sevraj:
nu porneste la rece
cu socul tras la maxim porneste dupa ce o mai fortez
merge acceptabil avind in vedere ca este rece afara
dupa ce se incalzeste cun bag socul moare imediat cand accelerez moare imediat
daca accelerez cu socul tras merge merge aproape bine si binenteles ca dupa ce se incalzeste normal ca nu mai merge cu socul tras ca asa este corect
dar problema este ca cum bag socul moare , trag socul merge
relantiul merge bine
acum este iar o buba ca dupa ce se incalzeste bine merge bine de zici ca gaaata dar la pornire a doua zi iar incepe nebunia
acum cumparai carburator nou si ---dezamagit--- nu merge face tot la fel asa ca nu credeam ca nu va merge la rece
mentionez ca ma uitai la joc supape si este normal, avansul normal, aprinderea este buna.
cine a intalnit problema sa ma ajute urgent ca dimineata precis face la fel


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 5 Jan 2011, 20:10
Post #103


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Daca consideram reglajele mecanice bune,la fel si aprinderea,atunci inseamna ca atunci ai amestec sarac la pornire si la accelerare.Recomand sa maresti nivelul de benzina in CNC cu 2 mm ca sa-ti mearga mai bine la rece.Deasemenea verifica si diuza de pe furtunul care pleaca la galerie sa nu fie infundata.
Apoi trebuie sa verifici daca iti merge pompa de spritz la accelerare.Te uiti in carburator si accelerezi din cablu.Asa vezi jetul care e aruncat din gascan.El trebuie sa fie uniform.Deasemenea trebuie verificate gaurile de progresiune din corpul carburatorului.
Verifica astea si revin-o cu impresii.
Succes.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 5 Jan 2011, 20:53
Post #104


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




1-diuza este buna ca trage degetul cand il pui
2-am spus carburatorul este nou si face ca cel vechi mai ales ca umblai si la cel nou vazand ca face la fel nivel bun +sprit++++desi nu trebuia atata timp ca sintomul este acelasi

merge f bine la cald dar dupa ce ma omor sa pornescsi o tin din soc
cum deschid socul cum incepe sa moara trag si merge bine si iar si iar....
cind accelerez cu socul tras merge binisor ca se deschide socul progresiv
il targe aerul produs de clapeta de accelaratie


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 5 Jan 2011, 21:05
Post #105


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




QUOTE(kti @ 5 Jan 2011, 21:53)
1-diuza este buna ca trage degetul cand il pui
2-am spus carburatorul este nou si face ca cel vechi mai ales ca umblai si la cel nou vazand ca face la fel nivel bun +sprit++++desi nu trebuia atata timp ca sintomul este acelasi

merge f bine la cald dar dupa ce ma omor sa pornescsi o tin din soc
cum deschid socul cum incepe sa moara trag si merge bine si iar si iar....
cind accelerez cu socul tras merge binisor ca se deschide socul progresiv
il targe aerul produs de clapeta de accelaratie
*




5 Jan 2011, 22:06:
la tine nu este reglata masina ii dai prea multa benzina sau ia prea mult aer
(dar cel mai probabil face asa"moare cu socul tras" atunci cand se ineaca cand are prea multa benzina.


This post has been edited by ORIJINAL21: 5 Jan 2011, 21:06


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 5 Jan 2011, 21:54
Post #106


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Prietene,ai spus ca nu ai probleme cu aprinderea sau reglaje mecanice.Ei bine,te inseli.
La rece e clar ca ai amestec sarac,de accea cand impingi socu chiar la cald moare motorul.Am spus sa ridici nivelul cu 2 mm,asta iti face amestecul mai bogat,apoi scoti diuza de pe furtun si te uiti la ea sa nu fie gaura marita,mai mare de 2 mm diametru.Deasemenea trebuie pus carton in fata radiatorului sau protejat carburatorul asfel o sa ingehte.Socul nu trebuie influientat de clapeta de acc,el are un arc care il readuce in pozitie.
Verifici atent aprinderea in special calitatea scanteii.Scoti pe rand fiecare fisa si o pui la 1 cm de carcasa alternatorului.Scanteia trebuie sa aibe culoare alb-albastra,daca nu schimbi neaparat fisele.Platina reglata la 0,4 mm cu lera.
Succes!

This post has been edited by Paulorossi: 5 Jan 2011, 21:55


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kti
post 5 Jan 2011, 22:52
Post #107


,,hobyst,,


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 May 08
From: CRAIOVA




1-la cald am spus ca merge f bine
dar pana sa ajung la cald face toate astea
2-la rece daca bag socul moare
3- la rece daca accelerez cu socul tras merge
rece insemnand nu numai pornire ci si omorul care-l fac pana la cald bine nu caldut
tu zici ca este normal sa faca cu 2 carburatoare la fel unul nou ?


--------------------
logan 1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel 2005 - xx-70-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Jan 2011, 10:04
Post #108


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Normal ca poate face cu doua carburatorare.Defectul poate fi in alta parte,poti schimba 10 carburatoare.
Ti-am spus sa ridici nivelul cu 2 mm si sa verifici aprinderea,in special fisele.Vezi si suportul socului daca nu e destrans.Bujiile au prostul obicei ca iarna sa cedeze ceramica si se strapung la rece,la cald insa nu au nimic.Te chinui sa pornesti si nu stii de ce nu porneste.
Astea fac pornirea foarte grea dimineata.
Ai verificat macar ceva din astea?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 7 Jan 2011, 14:40
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




Eu m-am invatat minte ce sa verific prima data atunci cand da in nas: traseul de alimentare!!! Mie dupa ce mi-a reglat-o un mecanic (carburator, platina, avans cu storboscopul, distanta electrozi bujii, etc...) la vre-o luna a inceput sa dea in nas la accelerare si sa trepideze din toate incheieturile, dupa ce i-am aplicat o desfundare la furtunele de benzina si-a revenit.
Datorita faptului ca rezervorul e de tabla, acesta rugineste si rugina infunda traseul de alimentare. De asemenea datorita faptului ca la noi se inmulteste benzina cu apa iarna se pot forma dopuri de gheata care infuda traseul din rezervor pana in pompa de benzina.
Rezolvare: cu pompa de roti sau compresor se sufla aer pe conductele de benzina(tur+retur), se desface busonul de la rezervor, si se sufla pana bolboroseste in rezervor. De asemenea pt a evita infundarea pompei de benzina cu mizerie rocomand montarea unui filtru decantor inainte de pompa, care se curata din cand in cand, atunci cand se incarca de mizerie, montarea filtrului decantor previne si ajungerea apei din benzina in carburator pt ca fiind mai grea decat benzina se decanteaza in filtru. Daca vreti sa nu mai aveti probleme cu infundarea carburatorului recomand montarea unui filtru de hartie intre pompa si carburator, care bineinteles ca se schimba si el periodic.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 7 Jan 2011, 15:08
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




deacord cu cele spuse pana acum dar daca e rugina infunda si sita ce se afla in corpul superior al pompei de benzina(sub clopot),e perfect sau ai o pompa de benzina cu decantor incorporat cum aveau scodele alea vechi asemanatoare daciilor 1100 cu mici modificari se potriveste la dacie


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 10 Jan 2011, 12:52
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 7 Jan 2011, 16:08)
deacord cu cele spuse pana acum dar daca e rugina infunda si sita ce se afla in corpul superior al pompei de benzina(sub clopot),e perfect sau ai o pompa de benzina cu decantor incorporat cum aveau scodele alea vechi asemanatoare daciilor 1100 cu mici modificari se potriveste la dacie
*


Tocmai de aceea pui filtru inainte de pompa, ca sa nu se infunde sita din pompa. Filtrul decantor il pui pe furtunul de tur care intra in pompa, daca e prea scurt furtunul de tur ca sa il tai in jumate si sa pui la mijloc filtrul, cumperi 2 furtune noi. Ar trebui sa il gasesti la orice magazin de piese auto, cere filtru de benzina decantor cu pahar de sticla. Am atasat o poza cu filtrul. Are un suport cu care se prinde de caroserie pt a sta in pozitie verticala. Este ieftin si montarea lui e o operatiune simpla care te scuteste de multe necazuri cauzate de mizeria din benzina.

Attached thumbnail(s)
247465041_4102573_700_700.jpg ( Size: 10.73k ) Number of downloads: 245


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1986 - AR 01 C N A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 10 Jan 2011, 21:40
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Kti, poti preciza la ce Dacie se intampla fenomenul?Ca ai scris ca ai Logan.Ce cod are carburatorul?Acela de pe partea stanga a carburatorului.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
truman
post 11 Jan 2011, 12:28
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 January 07




Va salut! De doua zile se intampla ceva ciudat. Motorul pare ca porneste, dar scoate niste sunete ciudate si tremura foarte mult, iar turatiile aproape ca nu cresc mai mult de 1500, oricat de mult as apasa pedala.
Am observat ca motorul sta (sa zicem) pornit doar daca tin apasat ambreiajul, atfel moare imediat. ohmy.gif


--------------------
DACIA 1310 1999 - B85---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 13 Jan 2011, 13:25
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




verifica si tu buiile alea,porma vezi cu delcoul platina buna,verifica distanta,vacum,verifica daca sau nuh ai gunoaie in decantor,in pompa de benzina sa nu ai gunoaie,in decantorul de carburator


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 19:41
Forum Renault