fauacht, audi V8 quattro ABH 32valve (restaurare DIY)
![]() ![]() |
fauacht, audi V8 quattro ABH 32valve (restaurare DIY)
ursul_bipolar |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|||
comanr |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
Valoarea e in jur de 300g/km, masina are catalizatoare si sonde de temperatura pe ele precum si o sonda lambda, varianta G-KAT fiind incadrata in germania la Euro2
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 10 Oct 2017, 08:51) O transmisie integrală adevărată, curată și cinstită, nu o păcăleală electronică. O cutie automată adevărată, cum a lăsat Dumnezeu, nu o improvizație robotizată. Un V8 aspirat, nu un V6 turbo. etc. QUOTE(argon @ 10 Oct 2017, 08:54) Dap. ![]() This post has been edited by VladSoare: 10 Oct 2017, 21:10 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
psychoo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(comanr @ 10 Oct 2017, 20:44) Cam aiurea sa comparam 10 -20 ani cu mii de ani, dar am observat ca exista "barbati" care tind sa isi compare dotarea cu obiecte de dimensiuni foarte mari, de aici si prostul obicei de a trimite persoane sau grupuri de persoane in respectivul lor loc intim folosind sintagma "dute n ... mea." Cu siguranta ei sufera de acelasi fenomen de exagerare a dimensiunilor, spatiului si timpului. Cu siguranta relativitatea poate schimba perceptia asupra multor lucruri, iar trasarea de concluzii exagerate poate fi filtrat. Evolutia tehnologica e cu avantaje si dezavantaje. Am avut oltcit. Am apreciat senzatia de mecanica, raspunsul la acceleratie fara intarzierile calculatoarelor si atat. Restul e ca un cosmar. Desi sunt aspecte care din motive economice sunt neplacute, beneficiile sunt mult peste orice din trecut. Cu mare plus pe confort. Nu cred ca exista masina istorica cu care poti parcurge 2000km dintr.un foc fara sa ai nevoie de minim 2 zile de refacere dupa... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#35
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Iar o luati pe langa...
![]() Comane, nu-mi place cum ai organizat topicul. Eu unul n-am vazut forma masinii, ai sarit direct in poze cu circuite electronice. Pune poze, scrie detalii despre ce era masina asta cand ai luat-o, in ce stare se afla la inceput. Sa avem termen de comparatie peste 3 ani ![]() Personal nu m-ar putea atrage vreo clipa, ca n-are 3 pedale ![]() Dar o poveste buna as gusta-o. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
comanr |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
Am spus ca masina a fost parasita, plina de soareci dar probabil ca ai parcurs fara multa atentie.Vopseaua nu arata bine, are lacul sarit si e matuita de soare, am niste poze pe undeva, acum are barele/farurile date jos.
Exista si cu 3 pedale dar probabilitatea sa iei una e foarte rara pentru ca au fost cateva sute de bucati, cutia automata a venit pe default iar utilizatorii au considerat o ca pe un mare plus, doar la cerere se putea pune manula in 5 rapoarte. Confortul si rapiditatea schimbarilor celei automate o face mult mai potrivita pentru motorul V8, puterile mari merg mai bine gestionate prin convertizor. Intr adevar daca ai probleme la cutie, costa bani frumusei dar asa a fost sa fie, masina nu a costat bani, adica mi e rusine sa zic cat a costat, va ramane secretul meu, puteti considera ca am luat o gratis, are actele si radierea de franta, a avut candva numere rosii care au expirat. Ca si tehnologie/dotari masina e mult mai avansata decat multe plasticuri sinistre, avand scaune electrice ambele pe fata, cel din stanga cu 4 memorii si oglinzi cu memorii, servodirectia merge pe loc cu un deget(are servotronic, o optiune rara la ele) , cutia atomata, climatronic, pilot automat, inchidere din telecomanda, awd. Adica eu unul nu vad despre ce avansare sa mai fie vorba, un volan care face ca un dildo(bazaie de tampit), o tableta cu soft din care se poate pune "sunet de V8" sau pentru cei fumati sunet de modul stelar.Bine ar mai fi din alea cu proiectia pe geam, n are, e aiurea, are ceasuri cu limbi, naspa.Toate astea pentru mine reprezinta downgrade major 11 Oct 2017, 08:53: when it's automatik...zf4hp24 -restangerea/reverificarea cuplului suruburilor de fixare a blocului de valve -ulei schimbat de 3 ori la rand (flush) -curatarea baii , a magnetilor si inlocuirea filtrului de transmisie -confectionarea unei joje transmisia desi neglijata se afla intr o stare absolut buna, fara zgomote dubioase sau smucituri, fara uzuri excesive, modelele cu 4.2 fata de cele de 3.6 au un racitor suplimentar pentru transmisie, trebuie sa va zic ca masina are vreo 5 radiatoare in fata, radiatorul de apa este jumi-juma pentru motor si cutie, dar la cele de 4.2 dupa cum ziceam mai exista un racitor suplimentar echipat cu un ventilator care a fost reconditionat si testat, enjoy the pics. Undeva prin anul 90 audi a decis sa elimine jojele de la cutiile automate(momentan toti producatorii fac asta, defapt majoritatea folosesc transmisii zf) deoarece , zic ei, elimina cazurile de supraincarcare a cutiei cu ulei, adica multi utilizatori (care nu se pricep decat la a verifica uleiul, asta cred ei, ei defapt nici la asta nu erau buni) , oameni decenti de altfel aveau prostul obicei sa verifice si sa completeze uleiul de la transmisie dupa cum li se parea lor, verificand la rece nivelul aparea mai mic, ei completau , transmisia avea probleme ulterior. Daca initial avea un sens, eu cred ca momentan elimarea acelei joje de metal de 60 cm face parte din viziunea corporatisto-trista de reducere a costurilor adica se pliaza foarte bine pe tampenia din capul lor si astfel treba asta cu joja de cutie are o acoperire bestiala, orice cap de creta din uzina intrebat vine cu povestea asta de adormit babe, la urma urmei fiecare firma are prostii ei, de inteles, de unde atatia oameni destepti, ei nu exista, nu alcatuiesc majoritati. @mutley fix asa doresc sa fie acest thread, cu foarte multe informatii dar fara lucruri explicite gen mura in gura(oricum cine nu intelege intreba la infinit,clar de pe forum nu putem invata foarte multe si aici ma gandesc la mucix ![]() ![]() This post has been edited by comanr: 11 Oct 2017, 08:53 Attached thumbnail(s) 14448816_544306259110169_8959370507436555266_n.jpg ( Size: 79.77k ) Number of downloads: 881 14463045_544306292443499_3519744832571656374_n.jpg ( Size: 75.38k ) Number of downloads: 899 14440989_544306302443498_6326308807804238388_n.jpg ( Size: 71.9k ) Number of downloads: 899 14492403_544309795776482_6180806354678097690_n.jpg ( Size: 72.5k ) Number of downloads: 901 14141920_533279783546150_8000135227331849118_n.jpg ( Size: 63.31k ) Number of downloads: 898 14211993_533279803546148_5694012282443560152_n.jpg ( Size: 80.61k ) Number of downloads: 158 14222170_533279720212823_204873659944260127_n.jpg ( Size: 97k ) Number of downloads: 156 14238233_533279823546146_3646773173506676124_n.jpg ( Size: 78.42k ) Number of downloads: 153 14238271_533279870212808_379681910692061822_n.jpg ( Size: 68.24k ) Number of downloads: 150 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
Muttley |
![]()
Post
#37
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Renuntarea la joja mai are o motivatie in aceea ca se evita, in diverse imprejurari, contaminarea cu apa.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
comanr |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
pai nu prea vad cum, pentru ca exista teaca la toate transmisiile inclusix la x5 din 2010 , la grand kerokee din 2009 dar in loc de joja este un dop.
un dop = mai ieftin decat o joja |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
Muttley |
![]()
Post
#39
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Scoti joja, o lasi alaturi, bagi turbojetul sa speli motorul, pui joja la loc, te duci la garantie. Fix asa!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
comanr |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
nu ma mira, cred.
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
dizzy |
![]()
Post
#41
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Odata ajuns la un nivel decent de fiabilitate si longevitate a cutiei automate, nu prea mai are send sa pui joja. Mai bine ii pui un semnal de ulei la minim in bord si aia e.
Asa, se gaseste sigur un berbec sa uite sa puna joja la loc, altul sa puna lichid de frana, etc. Verificarea anuala la service de catre mecanici mai putin ticalosi e suficienta pentru cele mai multe masini. In cazul unei masini din categoria milf, e mai bine sa ai joja, mai ales daca o poti pune usor. Mai ii scapa cate o supapa, mai o scrugere, etc. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
comanr |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
realitatea a dovedit ca nu exista acel lifetime oil de la bmw sau alte tampenii, uleiul se schimba, mai ales daca fortezi masina sau ai un stil de condus mai agresiv, chiar la masini cu 1 an vechime. cutiile nu pica dar dupa o vreme din cauza uleiului uzat nu mai pleaca cum trebuie, fac diverse depuneri, etc.
parerea mea (si nu numai) este ca o joja ajuta, bine exista tampiti care nici la motoare nu au pus dapai la cutii, fac lucruri prea fiabile ![]() |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Pe aici nu se intelege asta. Oamenii traiesc in lumea lor mintiti de prostii gen long life si alte rahaturi marketizate.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
comanr |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
este incredibil gradul de pisdificare la care a ajuns marketingul si moda in auto, eu resimt sila in orice masina noua, imi vine sa o las in mortii ei sa bazaie toate alarmele alea demente , sa o pun cu directia Dunare, du-te in garla gunoi sinistru.
This post has been edited by comanr: 11 Oct 2017, 09:23 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
dizzy |
![]()
Post
#45
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Depinde ce relatie ai cu masina.
Eu am ramas cu obiceiuri de pe vremea Daciei, sa verific uleiul a motor de fiecare data cand pun lichid de parbriz (adica atunci cand deschid capota). Dar masinile de prin zilele noastre nu prea mai au nevoie de gadiliciul asta saptamanal. Pentru cei care vad masina ca pe "cutia neagra" in care se urca, apasa butonul, pleaca la treaba, o alimenteaza, pun lichid de parbriz, duc la service o data pe an, intretinerea preventiva este o pierdere de timp. This post has been edited by dizzy: 12 Oct 2017, 05:01 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#46
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.184 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Imi place supararea ta!
![]() Apreciez si determinarea cu care abordezi fiecare maruntis al unei masini superbe. |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
silvanu96 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Se numeste pasiune. Probabil ca nici nu conteaza daca va vedea vreodata asfaltul patriei.
Jos palaria. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
comanr |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
meanwhile la ea acasa...
11 Oct 2017, 22:17: voi incerca sa pun niste checkpoint uri misto din cand in cand cu imagini din perioada e testare a platformei, anii 80. Accelerated testing in Ingolstadt corrosion research center - Cold chamber *photo courtesy of sjmautotechnik.com This post has been edited by comanr: 11 Oct 2017, 22:17 Attached thumbnail(s) 22446976_708788692661924_958657976_n.jpg ( Size: 125.54k ) Number of downloads: 222 body12.jpg ( Size: 35.67k ) Number of downloads: 229 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
comanr |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
...masina prezenta ambele oglinzi, in stare proasta, insa doar cea din dreapta functiona corect, cea de la sofer fiind inerta. Situatia era si mai complicata la modul ca "dotarile" faceau ca aceste oglinzi sa se seteze automat pe cele 4 memorii ale scaunului soferului, ceea ce se cheama memory mirrors, optiune prezenta doar in ultimii ani de fabricatie.
Investigand, cu schemele electrice la indemana, am observat ca oglinda din stanga era de la un model mai vechi, fostul proprietar rroman a considerat ca e o treaba buna sa pui o oglinda de audi 100 si sa lasi cablajul in usa, lasand "buleftrica" pentru o zi mai norocoasa. Acea zi nu avea sa vie, desi aratau la fel, comanda pe vechile oglinzi se facea cu un motoras si un mic ambreiaj, la cele mai noi de pe V8 existau doua motorase pentru ambele axe conform schemelor (ceea ce e si standardul actual) plus, colac peste pupaza, o pereche de potentiometre multitura folosite pentru pozitionarea oglinzilor care duceau direct in ECU oglinzi care era legat cu fratili lui , ECU scaune electrice cu memorie. Long story short, am aruncat tot, cautat oglinda noua cu totul nou inclusiv cablaj pe AudiTradition, 500 de heuro mai tarziu eram un om fericit...not for long. Iarna trecuta a fost cumva mai grea, cand s au topit zapezile putina apa a reusit sa intre in habitaclu pe langa geamul copt si astfel ECU oglinzi a fost corodat si terminat. Traiasca A8 si Ebay, primul model de A8 avea fix acelasi ECU, luat, pus rezolvat, relocat acel ECU, cu mufele in jos pentru a preveni incidente ulterioare, so far so good... Desi unele lucruri merg facute fara costuri sau costuri reduse, pentru altele e nevoie de buget, enjoy the pics. incredibil este faptul ca tehnologia de pe V8 este regasita 10 ani mai tarziu sau 20 ani mai tarziu la alte modele, nu neaparat audi, aici ma refer la diversi actuatori, ecu, transmisie, in engleza suna cel mai frumos: It was far ahead of it's time... This post has been edited by comanr: 13 Oct 2017, 09:04 Attached thumbnail(s) 14449900_544117162462412_1378474999884688398_n.jpg ( Size: 56.63k ) Number of downloads: 207 14462823_544117315795730_1873776884100700332_n.jpg ( Size: 100.26k ) Number of downloads: 163 14516388_544117222462406_2199285241994312494_n.jpg ( Size: 81.37k ) Number of downloads: 161 14520522_544117105795751_2627616126544265144_n.jpg ( Size: 86.79k ) Number of downloads: 147 14525029_544117199129075_2341208158615803229_o.jpg ( Size: 78.08k ) Number of downloads: 145 14566236_544117179129077_2074942105138784935_o.jpg ( Size: 61.48k ) Number of downloads: 136 16265685_597631090444352_6882394975117361858_n.jpg ( Size: 67.76k ) Number of downloads: 133 16143345_597631057111022_3452351078263194931_n.jpg ( Size: 51.68k ) Number of downloads: 152 15936767_603018236572304_7958893922395461317_o.jpg ( Size: 229.74k ) Number of downloads: 189 s_l1600.jpg ( Size: 60.99k ) Number of downloads: 176 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
Speedy |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Probabil ca atunci cand masina ta a iesit de pe poarta frabricii, s-a gasit unul care posibil detinea un Ford Model T sau ceva asemanator ca varsta si tehnologie, sa comenteze cum ca masinile noi sunt prea complicate si cum fura ele din placerea de a conduce si cum bazaie toate motorasele electrice si ca pornirea la manivela e sfanta samd.
Una peste alta eu iti apreciez munca, dar las-o mai moale cu aversiunea asta nejustificata fata de masinile noi. In afara de faptul ca masina ta este una rara, nu vad in ce situatie s-ar putea descurca mai bine decat una de generatie noua. Spor la treaba in continuare! |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
4x4 |
![]()
Post
#51
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Nu poti spune omului cum sa gandeasca! Unii mai gandesc si independent, si curios ajung la aceeasi concluzie. Am mers zilele astea cu o octavia mk3. O boratura lowcost cu metri patrati de plastic chinezesc, daca tu crezi ca acuma traim varful industriei auto, te inseli amarnic. Eu cred ca dupa anii 90 calitatea masinilor a scazut progresiv.
Te rog peste 30 de ani sa iei un audi din anu asta si sa incerci sa il faci sa mearga ca nou. Atunci poate ai sa intelegi. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
comanr |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
Când ai AstraJ la semnătură și vorbești de V8...
![]() O să pun un link cu un jeg sinistru, o făcătură franceză, să vedeți in ce hal poate să facă, drept e că avea o bubă la casetofon dar a ratat Dunarea la mustață, rar așa plastick! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...100005923993277 <span class='edit'>13 Oct 2017, 20:43:</span> Haideti sa lasam gunoaiele la locul lor, bune și ele in loc de masină, revenind la lucruri... Accelerated testing in Ingolstadt corrosion research center - salt spray chamber *photo courtesy of sjmautotechnik.com This post has been edited by comanr: 13 Oct 2017, 20:45 Attached thumbnail(s) body9.jpg ( Size: 38.09k ) Number of downloads: 225 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
Comanr, sunt de acord cu tine ca nu se mai fac masini cum se faceau odata, dar nici audi 100 n-a fost vreo referinta in industria auto.
Cand BMW facea masini, auto union nici nu exista, ma rog faceau masini de cusut... PS, n-am clio asa cum scrie in semnatura. This post has been edited by CT-05-DGP: 13 Oct 2017, 22:14 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.064 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Audi V8 era nava-amiral a lui Audi, scumpă și îndopată tehnologic, e normal să fie văzută ca un punct de referință în vremea ei.
Așa, putem porni o polemică și despre faptul că avea quattro și rivalii lui încă "împingeau" cu roțile din spate. Ce-i al lui e pus deoparte. P.S. N-am avut Audi, dar am avut un amărât de BMW E34. |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
CT-05-DGP |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 January 07 ![]() |
Daca tu crezi ca e referinta, asta nu inseamna ca si este.
Oricum interesant proiect, succes mult. This post has been edited by CT-05-DGP: 14 Oct 2017, 00:23 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
1.5 dci Ex. Renault Laguna 2 1.9 dci Ex. Renault Clio Symbol 1.4 mpi
|
|
comanr |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
![]() Pai tocmai aia e , e o masina de referinta, audi 100 desi seamana ca si forma nu are nici o legatura cu V8, suspensia difera, transmisia difera, motoarele difera, sistemul de franare difera, caroseria este si ea mult diferita chiar daca nu se vede, lonjeroanele is mai groase , in fata exista un frame din aluminiu extrudat, nu tabla, daca tu ai vazut un audi100 inseamna ca nu intelegi niste lucruri(nu mă miră, de aceea incerc sa explic). V8 a primit si versiunea Langversion, o caroserie mai lunga, o masina de protocol ce se gaseste si astazi in garajele diplomatilor lumii desi nu mai apar asa des in trafic.A existat si un break fabricat in numar de 1 exemplar, insa nu a trecut la productia de serie, o masina atat de premium nu permitea o varianta break, nu la vremea aia. Dar, mai grav decat atat chiar si audi100 a fost o masina de referinta, cel putin la nivel de calitate. Pana la urma ce e aia referinta, pai ceva care nu s a mai facut, nu copie la indigo din vremea noastra, iata de pilda, transmisia automata, tractiunea integrala si motorul v8 toate la un loc nu se regasesc in portofoliul altui producator, dragul meu coleg (de nereferință) ct05dgp This post has been edited by comanr: 14 Oct 2017, 06:48 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
dizzy |
![]()
Post
#57
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca vei incerca sa revigorezi vreun taxi de 2.000.000km, probabil ca vei regreta.
Daca o sa te apuci de vreun A8 cu km decenti, pastrat in garaj, o sa fie mult mai usor. In plus A8 nou nu rugineste. Jos palaria pt Audi, au facut niste masini foarte bune cam pana au inceput sa se prostitueze prin anii 2000. La fel si Mercedes, dupa W124 au dat cinstea pe rusine. Mai degraba as lua in considerare japonezele din anii 2000. This post has been edited by dizzy: 14 Oct 2017, 06:57 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
comanr |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
Ideea e ca un A8 nu se justifica in contextul actual, doresc o masina care sa o pot eventual prezenta ca vehicul istoric, V8 e una din ele, mai usor de intretinut decat un A8, mai putin plastic care poate face probleme, sisteme mai fiabile, look aparte. Masina are fix 204 mii km, am si cartea service, dar a fost neglijata si parasita, in final am desfacut si motorul pentru a inlocui simeringurile de supapă, cele vechi erau intarite si uzate, dupa atata vreme. Vreau ca motorul sa mearga curat fara fum sau miros dubios, as vrea sa o folosesc macar o data pe saptamana.
Un alt argument a fost pretul, o masina deja in stare buna costa mult si acest proiect practic nu putea exista, neavand nimic sau aproape nimic de reparat, care i frumusetea. This post has been edited by comanr: 14 Oct 2017, 07:25 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#59
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Interesant proiect. Poate nu am fost eu atent si s-a mentionat anterior, dar care sunt performantele teoretice date de producator? Gen 0-100, vmax, consum interior/exterior/mixt, putere si cuplu motor (turatie de cuplu maxim)?
Vad ca esti foarte bine documentat si cred ca ai macar parte din aceste date. Sunt curios sa vad cum sta, pe mine ma pasioneaza specificatiile astea tehnice. LE: ceva de genul asta? https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4910 This post has been edited by Andy_ACS: 14 Oct 2017, 07:35 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
comanr |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
Mai exact asta e:
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=27277 Cu precizarea ca puterea maxima 206kw se obtine la 6000rpm si ca jantele au venit oe pe 16 alaturi de sistemul de directie servotronic, un fel de pachet sportiv, cauciucuri cu talon mic din fabrica. As mai face o precizare, desi anul 94 apare ca ultimul an de productie, defapt productia a fost sistata in 93, practic nu exista masina fabricata in 94, toate cele vandute in 94 au fost produse in 93. This post has been edited by comanr: 14 Oct 2017, 07:56 |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 02:55 |