DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

155 Pages « < 80 81 82 83 84 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare

YRX
post 9 May 2021, 19:32
Post #2431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-aveti voi metoda cu femeile... radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 10 May 2021, 13:03
Post #2432


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.080
Joined: 11 February 04




QUOTE(dizzy @ 7 May 2021, 20:01)
Mno, ma facurati curiosi, luni i-o cer colegului sa mai dau  o tura.
*



Well, prin amabilitatea colegului, am mai stat in dansa.
E stramta, dar nu chiar ca nara iepurelui.
Eu incap bine in dansa.



This post has been edited by dizzy: 10 May 2021, 13:03


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 10 May 2021, 13:10
Post #2433


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.396
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 7 May 2021, 21:57)
Hai, bajti, ca are si Subaru H6 aspirate dry.gif
*


la fel ca boxeru diesel, alea sunt rusine nu mandrie


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 May 2021, 10:06
Post #2434


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




A venit si timpul schimbatului pompei de ambreiaj la Touareg.
In toata perioada, de la schimbarea cilindrului receptor si pana acum, ambreiajul a mers multumitor, dar parca tot era ceva care ma nemultumea, avea zile mai bune si zile mai proaste, simteam niste ezitari pe lungimea cursei si, oricum, imi casunase pe el, eram atent numai la el. Impreuna cu ne-gasirea unui defect evident la cilindrul receptor m-a convins sa schimb si pompa, cu toate ca este cu mult mai mult de munca fata de cilindru.

La Touareg exista asa numitul "plenum chamber", un compartiment intre motor si habitaclu unde sunt inghesuite toate comenzile, jumatate din electronica masinii, ECU, ABS, conducte de AC, stergatoarele cu angrenajele aferente. Este foarte inghesuit, cu toate ca daca se infunda scurgerile aduna vreo 30 de litri de apa.
Ca sa ajung la cilindrul de ambreiaj (la tevile lui de fapt) trebuia sa dezmembrez o cutie de sigurante si relee si sa o scot de acolo. M-am pus pe munca - baterie decuplata, stergatoare jos, grila de sub parbriz jos, cutia de sigurante jos.
Initial imi era destul de neclar cum sa dau o cutie de sigurante jos, ce dracu fac cu firele care vin in ea, dar la fata locului mi s-a luminat treaba. Cutia era din 3 parti, capacul superior, mijloc si capacul inferior, pe masura ce le dezmembrai scoteai formele de cablu din mufe si din cutie.

Adica asa:

20210515_132539_resized.jpg ( Size: 329.52k ) Number of downloads: 422
20210515_173433_resized.jpg ( Size: 305.92k ) Number of downloads: 421


Ca dupa toata munca sa obtin un spatiu de lucru cam asa:

20210515_173458_resized.jpg ( Size: 369.06k ) Number of downloads: 420


Adica un loc in care intra mana pe cant si d-abia poti sa atingi cu varfurile degetelor tevile cilindrului (este chestia aia mica din fundal dintre servofrana si guguloiul ala de plastic). In conditiile astea trage de furtunul de alimentare care este infipt pe pana si da jos siguranta de la teava de presiune, scoate teava, schimba oringul.
Ma dau destept si zic ca scot cilindrul cu tot cu tevi in habitaclu si le demontez acolo. Ma pun pe munca - acoperirea de sub bord, arcul de rapel al pedalei, axul pedalei, pedala, suruburile cilindrului si surpriza - nu merge, nu trece cu tevile montate. Inapoi in plenum chamber, cu degetul mijlociu imping teava, cu aratatorul tin contra in cilindru, cu inelarul zgaltai de teava sa iasa, cu ala mic cant la pian... biggrin.gif
Am reusit sa scot teava de presiune, aia de alimentare neam, n-am suficient loc sa trag drept de ea, ii dau cu ulei, o plimb, pana la urma reusesc sa scot teava de pe garnitura, merge si asa, eliberez astfel cilindrul.
A, in prealabil am golit vasul de frana, ca altfel terminam toata masina. Nu ai cum sa pui tava sub el, nu ai cum sa pui dop, nu merge decat o carpa mica. Cu vasul gol nu a curs mare lucru.

Il scot de pe masina cu tot cu pedala, nu m-ama mai chinuit sa decuplez clipsul ala de pe ax, cu pedala jos merge mult mai usor, asa ca mai bine se scoate cu totul.

Imi trag sufletul si incep sa analizez componentele scoase.

Arcul de rapel

20210515_162137_resized.jpg ( Size: 385.39k ) Number of downloads: 441


De fapt e un intreg mecanism care are rolul de a bascula pedala ori in sus ori in jos, indeplinind astfel un dublu rol, o ridica de la jumate in pozitia maxim, o apasa de la jumate la minim, ajutand astfel ca efortul sa nu fie prea mare.
in manual are pagina lui dedicata, cum se monteaza, cum se unge. L-am curatat, l-am uns si l-am asamblat la loc.

Am mai curatat bucsile axului pedalei, axul si sigurantele lui, uns totul si pregatit de montaj.

La remontaj am inceput cu oringul tevii de presiune. M-am tot sucit si invartit, cum sa scot oringul de pe teava cu o singura mana. 90% power of will, l-am zburat de pe teava cu unghia de la degetul mare, ca meseriasii care deschid sticle de bere cu mana... ohmy.gif

Deci oring nou pus, am inceput montajul cilindrului pe panou, am avut si garnituri la suruburi, pus totul la loc corect, clipsat pedala, pus axul, pus arcul, pus tevile in cilindru, pus lichid in vas, aerisit un pic cat sa vad daca mustesc, asamblat cutia E-box, pus mufele la loc, cablurile, mansoanele de cauciuc, curatat bine plenum chamberul.

Am gasit si un senzor atarnand de o mufa. La o mica cautare pe google s-a dovedit a fi senzorul de calitate al aerului, folosit de climatizare pentru a trece pe recirculare cand sunt dieseluri pe aproape... biggrin.gif
Am vazut ca se prinde pe grila de plastic de sub stergatoare, l-am pus la locul lui.

Aerisit apoi ambreiajul bine si facut o tura de proba.
OOOOO, daaaaaa! Alta viata! Ambreiaj serios, nu gluma. Cursa completa si uniforma, control mult mai fin la viteze mici si se apasa mai usor pedala. Mai incolo analiza pompei vechi si ce avea de fapt.

This post has been edited by YRX: 17 May 2021, 10:08


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 May 2021, 10:36
Post #2435


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.396
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Vai de capul meu....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 17 May 2021, 10:56
Post #2436


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.080
Joined: 11 February 04




Domnu' , v-ati gandit la o cariera de ginecolog? De furnici?


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 17 May 2021, 11:16
Post #2437


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Pare simplu si rapid din cum povestesti, mai ales remontatul pare ca a mers ca uns smile.gif


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 May 2021, 11:19
Post #2438


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.396
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




e frumos sa lucrezi la masini, cand ai piesele intinse frumos pe banc....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 May 2021, 11:37
Post #2439


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Bun, schimbam piese dar trebuie sa aflam si de ce... biggrin.gif

Dupa schimbare am incercat sa-mi dau seama ce este in neregula cu sistemul hidraulic al ambreiajului. Alarma a sunat dupa ce mi-a ramas pedala la podea, dar si pana atunci mai fusesera poticneli, mers greoi, zguduiam masina daca nu eram super fin in miscari (aproape "finom" - din clasici biggrin.gif ). N-am mai avut masini cu ambreiaj hidraulic pana acum, deci nu prea eram priceput la semne de oboseala, asa ca simptomele minore nu le-am luat in seama.

Dupa cilindru ambreiajul a mers o idee mai bine, a mai facut o singura data faza cu pedala la fund, dar am dat vina pe aerisire, el se mai aeriseste si singur. Negasind o defectiune evidenta a cilindrului nu m-am culcat pe o ureche, mi-am dat seama ca n-am remediat problema.

Pompa de ambreiaj a urmat la disectie, sa caut piticul care tot stinge lumina.
E ciudat sistemul, este diferita de o pompa de frana.
Astea-s toate piesele componente:

20210517_114413_resized.jpg ( Size: 333.2k ) Number of downloads: 394


Corpul, pistonul, 2 garnituri de presiune, una la partea de presiune inalta si una la spate, pentru etansare si un oring de etansare corp.
Functioneaza diferit fata de pompa de frana, in sensul ca garniturile sunt fixe in corp si pistonul se misca prin ele. Presiunea se realizeaza impingand pistonul in camera din fata a corpului, volumul dislocat de el fiind cel care creaza presiune. Singurele puncte de contact sunt cele 2 garnituri, in rest alezajul este mult mai mare ca pistonul. Deci uzura va aparea la garnituri, pistonul este de metal.
Asa, in mana, pompa asamblata avea 2 poticneli, la inceput de cursa si pe la mijloc, care se simteau foarte bine in comparatie cu cel nou care mergea lin. Mai era slabit si la imbinarile bila, 2 la numar, la clipsul alb de legatura cu pedala si la legatura pistonului cu tija, dar nu era aia problema.

Ce sa o mai lungesc, garnitura din fata, aia de presiune era largita bine, scapa in spate catre camera de umplere si se si intepenea pistonul in ea, probabil se misca. Se vede cum are un joc mare pe piston fata de aia din spate care e fest pe el. Daca ceda si aia din spate incepea sa curga.

20210517_114447_resized.jpg ( Size: 218.13k ) Number of downloads: 87


Einsteine, ca sa ajungi pe banc trebuie sa le demontezi intai de pe masina. Nu exista ocolisuri.
N-a fost simplu, dar nici extraordinar de complicat, am facut lucrarea pe 2 zile, am stat sa curat, cateva ore mi-a luat sa scot mizeria din plenum. Daca tot am umblat la baterie sa o decuplez, am scos-o sa o pun pe redresor, am reglat stergatoarele la milimetru ca in manual, am curatat mufe electrice, plastice, pufere de cauciuc etc. Adica am facut tot ce se putea lega de operatia asta.

This post has been edited by YRX: 17 May 2021, 11:42


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 May 2021, 11:43
Post #2440


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Ausma? Cand te lasi de meserie si te apuci de restaurari?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 17 May 2021, 12:13
Post #2441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.001
Joined: 20 April 05
From: Timișoara




Probabil pe când incepe junioru sa aduca primii bani in casa biggrin.gif


--------------------
Toyota Auris Touring Sports HSD 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 May 2021, 12:38
Post #2442


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.396
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
Einsteine, ca sa ajungi pe banc trebuie sa le demontezi intai de pe masina. Nu exista ocolisuri.
din pacate da, asa este. De aia imi vine mai degraba sa platesc pe altul sa faca ce ai facut tu. dar vorba lui tatabobu, mai fain era pe o masina cu carisma decat pe tractor.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 17 May 2021, 15:35
Post #2443


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Aveti voi treaba cu Dieselele, trebe bine inteles, Dieselul este pentru masini! benzinarele pentru autoturisme!
tongue.gif

This post has been edited by Agrig: 17 May 2021, 15:36


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 May 2021, 15:55
Post #2444


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Dieselul pe camp, la munca, nu pe strazi la plimbare.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 17 May 2021, 16:11
Post #2445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Da, asta este deosebirea dinte masini si autoturisme, unde merge masina, autoturismul nu poate, invers insa se poate!
biggrin.gif


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 May 2021, 16:30
Post #2446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Va bat! mad.gif
Touareg-ul 1 o sa devina masina "cu carisma", evolutiile ulterioare sunt mult mai "imblanzite", cativa s-au prins si incep sa le cumpere.
N-am voie, inca, la rabla din '90 pe care mi-o doresc... Altfel demult aveam un 6 in linie ne-BMW la care sa mesteresc.

This post has been edited by YRX: 17 May 2021, 16:31


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 May 2021, 16:31
Post #2447


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.396
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Mercedes? iti plac asa mult masinile patrate?
Chiar ma gandeam ce o sa insemne masinile din anii 2000 si dupa ca rable clasice. Carburatoare se mai fac, se mai pot produce piese penru ele, printare 3D etc, dar daca pica un ecu.... nu le mai repara nici sfantu.

This post has been edited by einstein1984: 17 May 2021, 16:32


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 May 2021, 16:33
Post #2448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Dap, un 320CE W124 vreau. Sau chiar si o berlina in 4 usi.

Se repara si electronica, chiar si pe la noi. Sunt firme pe afara care reconditioneaza ECU-uri, blocuri ABS, borduri etc. Daca va fi cerere se va baga chiar si Bosch, de ex, ca la alternatoare.
La clasice tot tinichigeria ramane de baza, ca sa ai o masina veche.

This post has been edited by YRX: 17 May 2021, 16:37


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 May 2021, 16:36
Post #2449


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.396
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




That would be noice, si mie-mi plac bordurile de lemn dar as prefera un emrc unui jaguar daca ar trebui sa il repar smile.gif . decapotabila nu merge?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 May 2021, 16:36
Post #2450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Cam catzi km faci matsle pe an si catzi pe asfalt si cati pe aratura. Perioada de carat tevile si cablurile cu cârca a lasat rani adanci. mellow.gif


YRX:
In romana se poate?

This post has been edited by YRX: 17 May 2021, 16:40


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 17 May 2021, 16:37
Post #2451


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.679
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:30)
Touareg-ul 1 o sa devina masina "cu carisma", evolutiile ulterioare sunt mult mai "imblanzite", cativa s-au prins si incep sa le cumpere.

Mai ales ăsta, ultimul, e mașină de mers la mall. Touareg 1 îl poți duce în offroad și se descurcă onorabil.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 May 2021, 16:45
Post #2452


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:30)
Touareg-ul 1 o sa devina masina "cu carisma"
*


Dar ce comentarii se faceau la adresa lui atunci cand s-a lansat, mai ales pe forumul reno. Era aproape apogeul prostului gust, al opulentei si kitsch-ului. Ciudat, calificativele s-ar fi potrivit mai degraba primului kuleus, dar mai putin ala cu opulenta.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 May 2021, 16:45
Post #2453


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Popelul e alpinist rolleyes.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 17 May 2021, 16:46
Post #2454


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




VW s-a prins unde sunt folosite si le fac pe masura. De ce sa le mai puna reductoare, diff-uri blocabile, bari antiruliu decuplabile? Asa fac toti.

Decapotabilele w124 sunt scumpe rau, 30k si nu ma omor dupa ele. Sunt multe masini frumoase la care ma uitam cand eram copil, anii 90 au fost plini de modele grozave, era engineering-ul la putere, nu emotii, culori, tablete si fatalai...

Mie de la Jaguar mi-a placut XJS-ul ala coupe, era unul abandonat in intrarea aia pe Lipscani, mama ce masina...
Dar si W124 cred ca este o masina simbol a anilor alora, normal, si Renault avea 25 si Peugeot avea 405, BMW facea masini.

This post has been edited by YRX: 17 May 2021, 16:51


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 May 2021, 16:49
Post #2455


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Nu ai prins bijuteriile mecanice din anii '60-'70.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 17 May 2021, 17:01
Post #2456


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.856
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:46)
Renault avea 25 si Peugeot avea 405
*



In cazul asta cred ca vorba mai curand de 605 ca echivalent al lui R25, plus 505 care a fost si aia masina de masina...405 era din clasa cu R21 wub.gif


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 17 May 2021, 18:17
Post #2457


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(bion @ 17 May 2021, 16:36)
Cam catzi km faci matsle pe an si catzi pe asfalt si cati...


Ca de obicei, habar n`avem dar vorbim...
Problema mare este ca putini au avut norocul sa mearga cu masini de acest gen si in mediul lor natural si pe drum intins incit sa le aprecieze la adevarata lor valoare.
Alt bai este ca putini doresc sa plateasca costurile folosirii lor care nu sint mici deloc si atunci vorbesc in nestiinta si nestire...
Si inca ceva, noi nu caram pacientul, noi doar mergeam le el cu trusa de interventie, cei cu 4x4, cei cu autorurisme doar pr pedes apostolorum si cu toiagul, de` mai sint si ciini prun unele zone...
radmasa.gif
Un amic mai spunea el ceva:
-mai, unii dau mii de Euro sa mearge pe unde mergeti, voi insa sinteti platiti sa o faceti!



QUOTE(YRX @ 17 May 2021, 16:46)
VW s-a prins unde sunt folosite si le fac pe masura. De ce sa le mai puna reductoare, diff-uri blocabile, bari antiruliu decuplabile? Asa fac toti.



Mie de la Jaguar mi-a placut XJS-ul ala coupe, era unul abandonat in intrarea aia pe Lipscani, mama ce masina...
Dar si W124 cred ca este o masina simbol a anilor alora, normal, si Renault avea 25 si Peugeot avea 405, BMW facea masini.
*



Mda bara decuplabila... bieleta electrica e vreo 2000E la Patrol daca se defecteaza... sad.gif
De la Jaguar ..MK2 4,2l/6L, scuze, ala e tot Patrol, MK2 e cu 3,8l/6L.
Peugeot 404...contemporanul si concurenta lui Fiat 1800.

This post has been edited by Agrig: 17 May 2021, 18:46


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 May 2021, 22:45
Post #2458


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Asa e inginer dvs. Parca ai avut Slz matale. Era sigur dizăl si 4x4 si cuplu de vis. De la santier e si nostalgia ptr. dizăl laugh.gif
Pejo faceau pe vremuri unele din cele mai fiabile motoare pe motorina.


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 17 May 2021, 23:29
Post #2459


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.067
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(Agrig @ 17 May 2021, 18:17)
Ca de obicei, habar n`avem dar vorbim...


Interesant despre ce santiere visati, intelegerea dumneavoastra despre viata reala este doar un cliseu, ma rog, continuati, poate evoluati.
Nu`mi place insa trebuie sa ma citez, in cazul dumneavoastra este ceva normal.
Despre a mea Solenza gasiti info pe DC, cam pe la cautarile vestitului filtru de polen.
Peugeot au facut motoare Diesel excelente insa nu pe 404, mult mai incoace.
Dieselul este un motor bun pentru aplicatiile lui.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 May 2021, 23:42
Post #2460


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Chiar asa, cati va mai amintiti XJS-ul ala maro care a zacut in fata magazinului Bucuresti pe la inceputul anilor '90? 04.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
155 Pages « < 80 81 82 83 84 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 12:15
Forum Renault