Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
Gil26 |
![]()
Post
#3331
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|||
BN64FLO |
![]()
Post
#3332
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Pana nu isi fac oglinda sabotii pe discuri, oricum nu o sa fie perfacta frana
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3333
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai scris unde trebuie, suna fix a frana de mana de dacia 1300. Verifica bine cablurile, se poate sa se fi lungit si/sau sa se fi destramat, sau camasa sa permita patrunderea umezelii. Si mai uita-te si dupa ceva uzura sau indoituri la diverse puncte de prindere, inclusiv in jugul ala de sub consola in care miscarea transmisa de un cablu de la pedala se transforma in doua cabluri spre roti.
Vad ca zici ca e intepenita camasa. In ce sens "intepenita"? |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3334
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Mai este o diferenta intre 1300/Logan, dimensiunea tamburului, astea cu disc si tambur pe spate in fapt au minitamburasi nu tamburi...
Numa buni de simulat un diferntial blocant daca ai tractiune pe spate. ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#3335
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci, sa o luam metodic:
- sabotii noi, ma rog, i-am schimbat in vara trecuta. Am facut si recomandarea lor (a manualului) de a actiona frana pe jumatate de la 50 km/h, pe liber. Masina nu dadea semne sa se opreasca pe o lungime de drum considerabila, daca nu puneam frana treceam granita tarii. Asta e rodarea lor. De reglat din partea fixa i-am dus la limita blocarii, nu mai am unde. - cablurile trag de saboti. Cu masina ridicata nu pot sa misc rotile. Par in buna stare, sunt si foarte groase, camasile nu sint agatate pe nicaieri, la capete nu sunt ruginite. Piesa in care intra, u rol de echilibrare, se trage simetric stanga- dreapta. Pe stand la ITP aveam dezechilibru neglijabil. - interiorul discurilor nu sunt oglinda, ca ele nu actioneaza in mers, ca la sistemul cu tambur de frana. Tu pui frana doar stationar. Multi se plang ca ruginesc si mai trebuie curatate. Cand am schimbat sabotii am luat discurile cu smirghel de i-am facut luna. Nu sunt ruginite, dar nici stralucitoare. Parca am observat ca erau mai polizate pe un diametru decat pe cel la 90 de grade, parca ar fi ovale. Ma-sa mare, sunt OE (au cod), schimbate de raposatul acu' vreo 50 kkm. Primul set de placute este mai mult decat jumatate. Dupa acoperire par ATE la origini. Pedala e un fel de black box. Nu am idee cum functioneaza, dar ceva face cu siguranta. Mi se pare ca arcul ala din cap compenseaza in functie de forta lungimea cablului care duce la centru. La centru e iar un mecanism care pare un amplificator de forta, cablul de vine de la pedala trage de chestia aia, care trage de cablurile care duc la roti. In concluzie, cursa utila am, sabotii se duc pe disc, doar ca nu suficient de fortos. Cursa pedalei este de 10 clickuri. Inainte de dat 2 ture la piulita de la centru se ducea 12-13 clickuri. Ma gandesc ca alungirea cablurilor as fi compensat-o de acolo Nu stiu cat ar trebui sa fie, singura specificatie este ca intre 5 si 7 clickuri trebuie sa blocheze roata, blocheaza la 6, ca asa i-am reglat. Doar ca blocheaza la mana, nu la masina in panta. De pornit cu frana de mana trasa n-am pretentie, doar sa tina masina pe loc. Scoaterea mecanismului pedalei si a cablurilor aferente e laborioasa rau, as prefera sa gasesc vinovatul inainte. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#3336
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.063 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu i-aș mai servi niște frână de mână în mers, să mai rodez saboții, înainte de orice altceva.
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
andreig1982 |
![]()
Post
#3337
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Tu-ti faci pb cu frana de mana si altu' pe VW forum zice ca a schimba lichidul de frana e o ineptie si se lauda ca are o masina care nu-l are schimbat de 10 ani
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
YRX |
![]()
Post
#3338
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nenea Myke, cred ca s-au rodat destul. O sa mai fac odata, de doua ori ca acum am umblat iar la reglaj, inainte de ITP. Dar nu cred ca e totusi asta. M-a mai pus pe ganduri urma inegala pe tambur, nu s-or pupa pe raza, or ataca doar cu marginile? Asta n-am fost atent, daca sunt frecati pe toata lungimea, cand am desfacut discul... Dar a venit iarna si io n-am garaj....
![]() Andrei, eu chiar folosesc frana de mana, eu las de obicei masina asigurata doar cu frana de mana. Toate masinile au avut frana beton, nici nu plecau de pe loc cu motorul. Asa ca la musiu' Touareg ma enerveaza, imi da o senzatie de nesiguranta. Lichidul de frana are aproape 2 ani, l-am schimbat cand am mesterit comanda ambreiajului. E al doilea schimb de cand e la mine... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3339
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
La Lexus-ul baiatului sint la fel, mici si actionare cu pedala, am reglat si verificat la ei de m-am saturat, in vit1 pleca cu frina de mina trasa si asa a fost de noua.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
andreig1982 |
![]()
Post
#3340
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
Nu a fost nici o aluzie referitoare la frana de mana, doar o paralela intre dorinta unui om ca un sistem de siguranta sa functioneze cum trebuie si al altuia ca merge si asa.
![]() Cu frana de mana te inteleg perfect si eu o folosesc si am aceeasi pretentie. Poate niste saboti cu un coeficient de frecare mai mare ar ajuta in cazul tau. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
YRX |
![]()
Post
#3341
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am luat binenteles ... Brembo...
![]() Acum am verificat, pentru PR-ul meu 1KE astia sunt, de 185 mm diametru si aia am luat. Mai sunt de 210, dar nu la mine. Agrig, n-am pretentia sa tina in loc 2.5 TDI, doar sa tina masina pe loc. Si cred ca ar reusi, dar nu ma prind ce-i in neregula. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#3342
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.412 Joined: 15 January 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Daca zici ca nu tine oricum ai regla, zic ca trebuie sa schimbi cablurile+camasile aferente.
E posibil, ori cablul sa fie elastic, ori camasa sa se comprime=>frana ineficienta. La bicicleta am patit asa cu camasile de la deraiorul spate care se comprimau=> schimbare proasta a vitezelor. Camasile de le montasem erau din Decathlon, am luat de la Jagwire si problema s-a rezolvat. Daca nu vrei sa schimbi cablurile, dar sa poti parca in panta/rampa, poti parca cu rotile fata virate maxim catre bordura, eu asa fac intotdeauna de pot sa las masina pe liber indiferent de cat de abrupt e. |
--------------------
.
.
.
|
|
marksman |
![]()
Post
#3344
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#3345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Pai ce sa aiba mai mult decat atunci cand merg pe drumuri cu gropi?
|
--------------------
.
.
.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3346
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Coane, ia-l pe Oaie sau pe Alex (că pe Făcălie nu cred ca-l prinzi la de-astea) și verifică dacă la primul click al pedalei se simte că trage la capătul celălalt de saboți.
Înafara de asta, zici că dezechilibrul era insesizabil. Da' forță de frânare cât era la frana de mana de picior? |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Agrig |
![]()
Post
#3347
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
La cea de serviciu e pe discuri, aia de parcare e pe niste tamburasi in discuri, din start e deja redusa forta de frinare fiind diametrul mic.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
tatabobu |
![]()
Post
#3348
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La una dintre ale mele e tot pe tambur in disc, și scoate cam 2/3 din forța de frânare a frânei de serviciu. La mine dezechilibrul e mărișor dar în limite (spre 20%), din cauza unui câine pe DN1, care a tras rău de cablul din dreapta. Deși totul pare in regula la ochi, pe partea dreapta frana de mana e sensibil mai slabă
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#3349
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Chestia-i ca daca ai jdemii de reglaje de la pedala la sabot, sunt sanse bune sa fie geometria mecanismului in balarii.
Gen daca esti zombie si vrei sa deschizi o usa care pe partea cealalta, are un sifonier proptit pe ea, impingi perpendicular pe usa, nu in unghi. Dar sa si optimizezi p-acolo, nu te astepta la miracole. Daca-s "tamburii" mici, aia e. Am aceeasi frana la sugar, si nu prea tine. Diametru prea mic. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
YRX |
![]()
Post
#3350
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Astia ai mei au 185 mm diametru. Logan-ul e cam tot pe acolo, 200 parca tin minte. E diferenta de greutate, dar mi-e greu sa cred ca dimensionarea ar fi deficitara. Ii mancau astia cu fulgi cu tot, ca ce masini proaste au facut.
O sa mai aplic o franare in mers sa vad, poate poate. Dar totusi trebuie sa vad cum functioneaza chestia asta: s_l400__2_.jpg ( Size: 15.49k ) Number of downloads: 457 Cursa mare a pedalei cred ca de aici vine. Reglajul ala cu arc si zimti, sa vad daca pot sa-l resetez cumva. This post has been edited by YRX: 21 Nov 2022, 12:58 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#3351
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Am numarat la al meu, la al 16-lea click masina muteste pe loc, pana acolo nu sta daca o las in panta...nu am reglat-o si nici nu o voi regla...pt mine frana de parcare e doar cand leg platforma, in rest treapta 1 si nu are nicio problema
|
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
YRX |
![]()
Post
#3352
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
16??? Mama, unde ai atata spatiu, la mine cu sabotii vechi se ducea 12-13 si ingropam pedala in gaura aia din mocheta.
Daca nu mai ploua astazi ma duc sa investighez compensatorul ala de la pedala. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#3353
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat sa vad ce-i cu compensatorul ala de la pedala. Mai bine imi propuneam sa dau cardanul jos...
![]() Ansamblul ala al pedalei are o carcasa de plastic prin fata caruia trece un fascicol de cable cat ala transoceanic. Nici vorba sa fie treaba simpla. Din ce am vazut cablul se misca destul de mult, asa ca intai epuizam solutiile ce nu implica scoaterea reactorului nuclear de pe USS Enterprise... ![]() Trebuie sa-mi fac de drum pe undeva unde sa pot frec sabotii. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3354
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai acces la partea de sus a ansamblului, acolo unde-i tamburusul pe care sta arcul? Daca da vezi daca poti sa-i pui niste saibe taiate pe post de distantiere, sa-l tensionezi un pic in plus.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#3355
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.063 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Să nu se rupă cablul apoi…
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
tatabobu |
![]()
Post
#3356
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca apesi pedala si cablul nu incepe sa traga de tamburi inseamna ca a ajuns prea lung. Daca ii pui niste distantiere care sa-l tina un pic tensionat si se rupe la actionare inseamna ca era chiar uzat bine. Nu e ca si cum ar fi un sistem a carui functionare defectuoasa ar bloca masina, ramane utilizabila si pana e reparat.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#3357
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aia e treaba, ca n-am acces la partea cu compensatorul. Ideea mea era sa incerc sa-l resetez. Ca sa scoti cablul din pedala se apasa intai arcul mic care blocheaza zimtii si apoi arcul mare si se blocheaza cu un stift. M-am gandit sa nu fie blocat mecanismul pe vreo treapta aiurea, dar, dupa ce am vazut cursa cablului nu cred.
Mai vad dupa rodaj, daca da semne de imbunatatire. Daca nu, cred ca ramane sa mut distantierul la intrarea de la roata. Aia se lasa cu frane demontate, probabil la vara, o combin cu vopsit etrieri. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#3358
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit sa gasesc si eu o bucata de drum pe care sa aplic frana de mana pana la oprirea masinii. Parca s-a mai imbunatatit treaba, sta pe loc in panta, e drept, nu foarte accentuata, dar aia am gasit-o. Cred ca sunt pe drumul cel bun.
Am facut un pic de ordine prin casa si am gasit asta: 20221212_133214_resized.jpg ( Size: 93.46k ) Number of downloads: 192 Deci s-au facut 5 ani de cand suntem impreuna. 5 ani am mers cu ea peste tot, cu precadere la drumuri lungi, ne-a tinut in siguranta, la racoare sau la caldura, dupa caz. Nu m-a dezamagit niciodata, nu ne-a lasat in drum si nu i-am atins limitele, am fost prin zapada, prin noroaie, in nisip dar si pe autostrazi si tot felul de drumuri mai mult sau mai putin nationale. Am ales bine acum 5 ani? Oooo, daaaa, maine as pleca iar dupa ea. O masina deosebita, cu tot ce-i trebuie si mult peste. Nu, n-o vand, doar o laud... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#3359
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.389 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Cati km in 5 ani?
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
YRX |
![]()
Post
#3360
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aproximativ 50k km.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 12:25 |