Discutii pe teme feroviare - Despre trenuri !, DOAR material rulant
![]() ![]() ![]() |
Discutii pe teme feroviare - Despre trenuri !, DOAR material rulant
einstein1984 |
![]()
Post
#961
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
gibonu |
![]()
Post
#962
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.191 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 11 Aug 2021, 08:07) Da amice, i-am dat șpagă casieriței CFR că sa îmi dea un bilet de tren. Este prima data cand aud ca trebuie sa dai spaga casierei pentru bilet. In rest, agresivitatea verbala nu te ajuta la nimic. Dimpotriva. <span class='edit'>12 Aug 2021, 00:01:</span> QUOTE(tatabobu @ 11 Aug 2021, 10:24) Ce va mirati ma asa ca bicicleta e taxata ca un bagaj de 15 kile? Se intampla sa stii vreo alta tara din UE in care bicicleta sa fie considerata ca are 15 kile? Se intampla sa stii vreo alta tara din UE in care biletul de bicicleta costa de 6 [sase] ori mai mult compatativ cu biletul pentru calator [Buc - Buftea, 5 Lei / calator si 30 Lei / bicicleta]? Ca fapt divers, in Bulgaria te poti urca cu bicicleta in orice tren iar tariful este 2 Leva [aprox 5 Lei]. Gasesti aici mai multe detalii: https://www.bdz.bg/en/a/transportation-of-bicycles Pe site-ul MAV [Caile Ferate Maghiare imi este frica sa ma uit]. Iar mai la vest de Ungaria nu mai are rost sa discutam. <span class='edit'>12 Aug 2021, 00:07:</span> QUOTE(dizzy @ 11 Aug 2021, 10:47) Oricum ai lua-o, mi se pare usor stupid sa-ti fwti 4 ore pe zi pe tren. Tocmai ce ne-a spus @MuciX ca uneori orele petrecute in tren sunt echivalate cu orele petrecute la birou. Dar tu nu vrei sa intelegi asta. This post has been edited by gibonu: 11 Aug 2021, 22:10 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
tatabobu |
![]()
Post
#963
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Tot ca fapt divers, pretul e dat si de cerere. Daca ar fi gratuita, parcarea aia mare de sub TNB ar fi plina continuu. Cat despre cei din Buftea care vor sa mearga cu trnu' plus bicla la scarbici, permitep-mi sa rad. Nu cred ca-s mai mult de cinci, si nici aia in fiecare zi.
Si apropo, Gibonu, vad ca iarasi ignori partea a doua a argumentatiei ca sa te legi strict de chestia aia pe care o pricepi, si anume ca "bicicleta n-are cinshpe kile". Da, asa e. Sunt si de 25. Ghici ce, aia tot 15 kile platesc. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#964
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Aici nici mie nu mi se pare ok, adică PLM, dacă iei bani de bicle, fa și loc special pentru ele, nu fuüte filmul călătorilor cu biciclete permise oriunde in vagon.
QUOTE(gibonu @ 11 Aug 2021, 21:54) Tocmai ce ne-a spus @MuciX ca uneori orele petrecute in tren sunt echivalate cu orele petrecute la birou. Dar tu nu vrei sa intelegi asta. Nici nu o vad ca pe echivalare, munca e muncă, indiferent că e prestată din metrou, camion, vapor... avion. Bine, colegul dizzy nu e de acord, i se pare anapoda, deci NU imposibil. Personal creca poți face un planning in tren, daca ești PM, github nu crecă face sughiț dacă îți creezi un PR din metrou, dacă ești developer. Mie mi-ar fi mai greu, că îmi trebuie ecran mare, dar eu nu lucrez din tren. Bine, m-aș descurca pentru alte activități în caz de nevoie. This post has been edited by MuciX: 12 Aug 2021, 00:58 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#965
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Bine, nu-ți mai zic "amice", sa nu te consideri agresat verbal.
Apropo, dacă ești așa fericit cu trenul, de ce nu te-ai dus cu trenul cu bicicletele in Covasna? Sau cu caiacul către delta tot cu trenul? Cum e teoria cu drepturi și obligații? Cari o bicla cu trenul, ocupi loc deci trebuie sa plătești. Cât? Cât vrea compania de transport cu zugul. La început susțineați că vin fericiții din Bruxelles până în Paris cu trenul că sa muncească. Asta însemna 4 ore pe zi cu trenul adăugate la cele 8+1 ore de munca. In continuare mi se pare o pierdere de timp , program de biropat, sa faci asta. E dreptul tau sa muncești așa. Cele 4 ore zilnic pot fi folosite la ceva mai productiv sau mai relaxant. Acum ați schimbat povestea, că de fapt muncesc in tren. Daca nu sunt legați de vreun loc, de ce sa nu lucreze confortabil de acasă , la birou, cu un ecran de 27-32-34, tastatura comoda, in loc sa stea in tren si sa se holebeze intr-un 15'' ? Sa vina de 3 ori pe luna la birou că sa discute ce nu se poate discuta la telefon? Ok, până la urmă ajungem că în poveștile cu Radio Erevan. This post has been edited by dizzy: 12 Aug 2021, 08:41 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#966
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 12 Aug 2021, 01:47) Cat despre cei din Buftea care vor sa mearga cu trnu' plus bicla la scarbici, permitep-mi sa rad. Nu cred ca-s mai mult de cinci, si nici aia in fiecare zi. Asta pentru ca n-ai infrastructura. Ca altfel ar fi mai mult de 5. Si nu doar din Buftea. Dar la noi cat timp isi lasa Gigel Uberu' pe avarii pe toata banda 1 de trebuie sa-l ocolesti pe banda 2, plus diverse gropi din asfalt... Nu de alta, dar dintre cei care ajung cu trenul la Bucuresti mai sunt si oameni care au treaba in zonele in care n-ai metrou, iar bicicleta e mai rapida decat setebeul. |
--------------------
.
.
.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#967
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cum era cu cutiile alea de pus biclele in gara?
Alea pe care le "pazea" Politia Comunitara si nu intra nici un aurolac sa doarma inauntru? De ce nu-si lasa biclele acolo la gara? O bicla o iei cu 1-200 lei, o lasi acolo, o gasesti neatinsa maine cand vii la munca. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#968
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cum naiba a ajuns si topicul despre material rulant in aria de desfasurarea a evangehlistilor bicicletei?
Trenul trebuie sa care oameni in primul rand, cand o putea face asta bine si profitabil dupa aia se poate orienta la bagaje agabaritice (de parac ala de la buftea nu-si poate lua trotineta plianta) This post has been edited by einstein1984: 12 Aug 2021, 09:10 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MuciX |
![]()
Post
#969
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 12 Aug 2021, 08:56) Asadar, draga conservar (inteleg ca mi-ai atribuit si mie apelativul de evanghelist, desi am bicla doar de un an), trenul e pentru oameni, nu si pentru bicle; perfect de acord, la fel cum orasele sunt pentru oameni atunci cand se blocheaza accesul auto in centru, nu? QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 05:53) La început susțineați că vin fericiții din Bruxelles până în Paris cu trenul că sa muncească. [...] Acum ați schimbat povestea, că de fapt muncesc in tren. N-ai nominalizat, dar ma ridic eu. Nu ne-ai numit prosti pe fata, dar ai dat-o cu Erevan. E si asta ceva. Cineva, nici nu mai conteaza cine, a zis de TGV pe ruta Bruxelles - Paris iar tu ai sarit sa judeci ca sunt "biropati". Eu doar am spus ca aritmetica ta nu e neaparat preciza, pentru ca oricum poti lucra si in tren. Si am dat exemple de oameni care exista, pe care ii cunosc personal si care fac, sau faceau, asta in mod regulat. Ba chiar sunt niste oameni eficienti. Acum (daca tot te deranjai ieri ca nu te-am citat exact, dar ca am spus eu ceea ce sugerai - "absolut impostibil" vs "inutil") asta nu inseamna ca eu am spus ca aia din TGV lucreaza toti in tren. Eu am spus ca poate nu e fix asa cum pare la prima vedere si am dat exemple, din nou, oameni pe care ii cunosc personal. P.S. am incercat sa impartasesc cate ceva din ceea ce am invatat de la oamenii de aici, dar ma pot opri oricand si va pot lasa sa continuati asa cum stiti voi, fara sa mai bruiez cu idei ridicole. Chiar nu ma incanta atitudinea asta de desconsiderare cu atat mai putin sa fiu acuzat ca o dau la intors. This post has been edited by MuciX: 12 Aug 2021, 09:48 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#970
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci sa o luam treptat, trenul de pasageri nu e menit sa care o bicileta pentru fiecare pasager. nici la noi, nici la altii. Daca o face, e normal sa ceara niste bani pt asta. 2 biciclete atarnate cred ca echivaleaza cu un scaun lipsa?
Exista trenuri rapide pe distante lungi (la altii, nu la noi). O fi motivul eprfect sa stai la 200km de job ca e casa mai ieftina? Probabil ca or fi unii care zic ca da, mai ales daca lucreaza in jurul garii de destinatie. E lipsa trenurilor de mare viteza spre ploiesti si puitesti motivul pentru care e Bucurestiul aglomerat? iarasi nu cred. acum ca am terminat, putem sa revenim la trenuri? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MuciX |
![]()
Post
#971
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E nevoie de comparatia aia dusa la extrem? Adica vezi o lume in care fiecare, dar fiecare calator din tren are si o bicla dupa el?
Cand chiria este 400 vs 2000 euro pe luna, si in plus unde e mai ieftin ai mai multa liniste, mai mult spatiu, mai mult... s-ar putea sa merite naveta aia. Din nou, nu creca a zis nimeni ca afara e corect iar in romania nu, dar s-a aratat ca in alta parte se poate cara bicla in tren, in spatiu special desemnat fara sa platesti bilet in plus. In romania nu numai ca platesti bilet (putem sa ii spunem suprataxa), dar incomodezi si ceialti calatori. Si nu stiu altii cum sunt, dar eu ma simt incomod cand stiu ca incomodez pe altcineva si nu prea pot face mare lucru in privinta asta. Deci cum e, sunt si trenurile care au vagon de bicle pentru oameni, au ba? This post has been edited by MuciX: 12 Aug 2021, 10:04 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#972
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Omul mi-a spus, ca din ce a vorbit cu colegii lui de pe ruta Bucuresti - Brasov "erau zile in care nu mai puteau trece prin tren de atatea biciclete". [QUOTE]inteleg sa stai in suburubia orasului, gen ille de france pentru paris, si sa iei 40 de min RER sa ajungi in centru (si in centru la 1 km de unde ai treaba, nu la gara centrala). Dar 2 ore? Repet, exista unii care sunt avantajati de asta, dar banui ca de departe nu sunt principalul motiov al existentei liniei aleia (aka principala sursa de venit), asa cum autostrada nu e pentru turistii care merg cu masina la ski/plaja. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MuciX |
![]()
Post
#973
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Acum serios, a cui e vina ca nu mai e loc de biciclete? A calatorilor carora CFR le-a spus ca pot veni cu ele contracost, sau a CFR-ului care ia bani pentru dar nu se asigura ca e loc?
Parerea mea e ca fie le interzici, fie bagi vagoane pentru biciclete. Prima nu e ideala pentru mobilitate, dar macar nu iti bati joc de aia care ti-au dat bani. Ontopic: Tren de agrement la noi in sat. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#974
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
F frumos trenul de agrement dar cam polueaza
![]() Multumesc ca impartasesti din ce vezi tu in jurul tau intr-o tara civilizata; Raman la parerea mea ca o naveta (zilnica- daca e nevoie sa precizez asta) de 2 ore dus plus 8-9 ore de munca plus 2 ore intors, te face biropat. Cu 13 ore de calatorit plus 7 ore de somn , cu ce mai ramai din viata? Daca nu trebuie sa stai in birou, de ce sa te carutezi zilnic? Te duci de 3-4 ori pe luna la birou, restul din biroul tau de acasa, cu ecranul tau de xy inch si lucrezi cat vrei. Daca n-as face destule calatorii pentru munca - poate as mai crede ca e un sistem ok sa te carutezi zilnic. Daca exista niste oameni carora le place sistemul asta - foarte bine pentru ei. Nu cred ca in Bruxelles e chiria 400, dar in Paris poate fi si mai mult de 2000, pe locuinte echivalente. Prin Timisoara-Cluj-Bucuresti- de-abia inchiriezi un 2-3 camere ok cu banii aia. This post has been edited by dizzy: 12 Aug 2021, 11:03 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
MuciX |
![]()
Post
#975
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 11:02) N-am cautat, dar nici eu nu cred ca e doar atat. Eu am raspuns la asta. QUOTE(einstein1984 @ 12 Aug 2021, 09:58) La "țară" inca mai gasesti chirii ok. 12 Aug 2021, 11:45: QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 11:02) Raman la parerea mea ca o naveta (zilnica- daca e nevoie sa precizez asta) de 2 ore dus plus 8-9 ore de munca plus 2 ore intors, te face biropat. Iar eu ti-am aratat cu exemple ca aritmetica aia nu pușcă in orice situatie. This post has been edited by MuciX: 12 Aug 2021, 11:45 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#976
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cu un exemplu nu se face majoritate
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
MuciX |
![]()
Post
#977
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Tine minte bine asta!
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#978
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
In Bucuresti inca sunt chiriile ieftine raportat la venituri.
Prin Londra cam dai spre 1500 de lire pe o chirie decenta, in timp ce salariul mediu e de 1700 de lire, prin urmare cam faci naveta de nevoie, nu de placere. Prin Vest pe majoritatea trenurilor am vazut spatiu/rastel de biciclete, (cu exceptia TGV/RENFE) pentru care nu plateai bilet separat. E drept cam 4-5 locuri maxim/vagon. In Tiganistan nu doar ca nu ai vagoane cu locuri pentru biciclete, dar nu ai nici macar pentru trollere, de cand au renuntat la vagoanele compartimentate, spatiul de bagaje iti mai permite cel mult sa cari un rucsac, de asta e plin de trollere pe culoarele de trecere, ce sa mai vorbim de biciclete. In mod paradoxal a ajuns sa fie mai spatios autocarul, in burta lui bagi lejer biciclete si trollere. Plus ca nu are locuri fata in fata, ai ceva intimitate. Insa nu e la fel de confortabil. Pana la urma, CFR e sustinut din banii nostri. Pe banii nostri, au reconstruit vagoanele cu maximum de locuri posibile/vagon inghesuite ca la balamuc si acum ne foot la icre ca nu mai au spatii si pentru biciclete. |
--------------------
.
.
.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#979
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cam care ar fi solutia potrivita in momentul asta? Sa se schimbe parcul de material rulant in asa fel incat sa existe vagoane cu locuri pentru biciclete? Daca da, cat la suta din numarul de vagoane, cu cate locuri de bicicleta la suta de calatori si cum sa fie reglementat accesul cu bicicleta? Gratuit si te urci doar daca are loc in rastel, pret modic, pret pe kilogram ca la orice alt bagaj extra? Sau sa lase "la liber" pe cine vrea cu bicicleta in tren, indiferent de gradul de ocupare sau existenta al locurilor pentru biciclete? Sau alta?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
gibonu |
![]()
Post
#980
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.191 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 12 Aug 2021, 02:47) Tot ca fapt divers, pretul e dat si de cerere. De 6 ori mai mult pretul biletului de biciclete vs biletul de calatori nu are nicio legatura cu cererea si oferta. Este pur si simplu o modalitate de a-i goni pe cei care doresc sa mearga cu bicicleta in tren. Fie ca ne place sau nu asta. Te poti uita si la alti operatori feroviari in afara de CFR Calatori. Vei vedea ca la niciunul dintre ei nu vei gasi un tarif de 6 ori mai mare pentru bicicleta. Iar CFR Calatori este liderul de piata in domeniu. QUOTE(tatabobu @ 12 Aug 2021, 02:47) Daca ar fi gratuita, parcarea aia mare de sub TNB ar fi plina continuu. Nu am sustinut niciodata ca transportul bicicletei in tren trebuie sa fie gratis. Am spus doar ca este necesar un tarif decent, nu o relatie de 6 la 1. QUOTE(tatabobu @ 12 Aug 2021, 02:47) Cat despre cei din Buftea care vor sa mearga cu trnu' plus bicla la scarbici, permitep-mi sa rad. Nu cred ca-s mai mult de cinci, si nici aia in fiecare zi. Aici este mult pe langa realitate. Daca ar exista niste tarife decente, ar fi foarte multi care ar veni cu bicicleta in Bucuresti, cu trenul la munca. Insa la 60 Lei / zi cat ar costa oficial la CFR Calatori, cati crezi ca ar accepta? QUOTE(tatabobu @ 12 Aug 2021, 02:47) Si apropo, Gibonu, vad ca iarasi ignori partea a doua a argumentatiei ca sa te legi strict de chestia aia pe care o pricepi, si anume ca "bicicleta n-are cinshpe kile". Da, asa e. Sunt si de 25. Ghici ce, aia tot 15 kile platesc. Nu ignor nimic. Personal cele 15 kile sunt in avantajul meu. Bicicleta mea are peste 15 kile, iar incarcata pentru o tura cu cortul trebuie sa gasesc un cantar de TIR-uri. Insa ma gandesc si la altii, care au cursiere, MTB-uri jmekere, etc. Astept in continuare sa ne spui o tara din UE in care biletul pt bicicleta este de 6 ori mai scump comparativ cu biletul pt calator. <span class='edit'>12 Aug 2021, 23:45:</span> QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 07:53) Bine, nu-ți mai zic "amice", sa nu te consideri agresat verbal. Nu "amice" era problema. Ci modul agresiv in care a fost formulata postarea respectiva. Dar nu conteaza. QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 07:53) Apropo, dacă ești așa fericit cu trenul, de ce nu te-ai dus cu trenul cu bicicletele in Covasna? 1. Pentru ca am masina si banii de benzina nu sunt o problema. Ca sa las liber un loc in tren [spre Valea Prahovei] pentru unul care vrea sa iasa cu bicicleta dar nu are masina. Am plecat sambata, m-am intors sambata. Stiu, nu ma crede nimeni. Dar sunt obisnuit sa spun ce gandesc, nu ceea ce vrea sa auda lumea. 2. Din motive de pandemie. Nu am nicio placere sa stau multe ore cu masca pe bot. Si nici "gramda de oameni multi" nu ma atrage in vremurile astea. Dar poti sta linisit. La plimbarile de pe canalele dobrogene am mers numai cu trenul in perioada 2016 - 2019. Sunt povestile aici pe forum, gasesti acolo poze din tren. Ca la jumatatea lui octombrie nu merge nimeni cu bicicleta la Medgidia. QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 07:53) Sau cu caiacul către delta tot cu trenul? Voi repeta de cate ori este nevoie: delirul nu ajuta la nimic, Si in niciun caz nu este un argument. Cand am spus io ca vreau sa merg cu caiacul in tren? Cum as putea urca caiacul in tren? Si cazul meu este fericit, caiacul are doar 2,90 m lungime. Dar exista si caiace de 5-6 m. QUOTE(dizzy @ 12 Aug 2021, 07:53) Ok, până la urmă ajungem că în poveștile cu Radio Erevan. Asa este, cum spui tu. Multumit? Nu mai repet ceea ce am tot spus pana acum, 12 Aug 2021, 23:56: QUOTE(einstein1984 @ 12 Aug 2021, 10:56) cum naiba a ajuns si topicul despre material rulant in aria de desfasurarea a evangehlistilor bicicletei? Transportul bicicletei in tren este ceva absolut normal si banal in Europa civilizata. Inclusiv in Bulgaria, ca si ea ne-a dat rusine in domeniul asta. Este la fel precum aer conditionat vara [care in RO nu-i in toate trenurile], caldura iarna [asta este, cel putin in ultimii ani], toaleta cu vas colector nu cu kkt pe sine [si la asta avem inca o problema], etc. Nu-i vorba despre niciun evanghelist al bicicletei. QUOTE(einstein1984 @ 12 Aug 2021, 10:56) (de parac ala de la buftea nu-si poate lua trotineta plianta) Poate sa-si ia si bicicleta pliabila, daca biciclistul se invarte pana la 100 kg. Asta-i moca, inclusiv la CFR Calatori. Poate sa vina si cu masina lui, cu Uber, poate sa-l tocmeasca pe unul sa-l care in carca. Insa normalitate in UE, anul 2021, este sa poti lua bicicleta in tren la un tarif rezonabil, ceea ce in RO nu se inampla. 13 Aug 2021, 00:06: QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Aug 2021, 18:16) dar nu ai nici macar pentru trollere, de cand au renuntat la vagoanele compartimentate, spatiul de bagaje iti mai permite cel mult sa cari un rucsac, Am mai discutat asta. Vagoanele cu compartimente sunt de domeniul trecutului. Te-am mai intrebat: de ce crezi ca in TGV sau ICE nu au vagoane cu compartimente? Spatiu de bagaje exista la capetele vagonului, sunt niste rafturi solide pentru bagaje voluminoase. QUOTE(Laurentziu83 @ 12 Aug 2021, 18:16) Pana la urma, CFR e sustinut din banii nostri. Si operatorii feroviari privati tot din banii nostri sunt sustinuti. Nu-i niciun secret ca functioneaza pe subventie, per calaror si per km parcurs. Adica pot plimba trenul gol, tot nu ies in pierdere. 13 Aug 2021, 00:15: QUOTE(tatabobu @ 12 Aug 2021, 23:05) Si cam care ar fi solutia potrivita in momentul asta? Un tarif rezonabil si atunci cand trenul nu are vagoane cu locuri pentru biciclete. Cel de acum, unic, de 15 Lei [cand exista locuri pentru biciclete in vagon] imi pare foarte rezonabil. Si ar mai putea re-permite accesul cu bicicleta in Sageata Albastra. Aici este noapte mintii: trenul vine din fabrica cu locuri pentru biciclete, are pictograma pe peretele exterior al vagonului, dar accesul cu bicicleta este interzis. Si biletele de biciclete limitate pentru fiecare tren [fara locuri pentru bicicleta] care sa se poata cumara online, asa cum sunt cele pentru trenurile unde exista locuri pentru bicicleta. Iar banii de pe biletele de bicicleta ar ajunge toti la CFR Calatori, nu la nasi. Si obligarea biciclistului sa alinieze ghidonul parelel cu cadrul inainte de a se urca cu bicicleta in tren, ca bicicleta sa ocupe cat mai putin loc. Pentu asta: - fie slabesti suruburile de la pipa; - fie scoti roata fata. La cursiera nu cred ca-i necesar, acolo latimea ghidornului nu este prea mare. Asadar, solutii exista. Mai trebuie si putin disponibilitate. This post has been edited by gibonu: 12 Aug 2021, 22:15 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#981
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Lasa, nu te mai victimiza atat.
Nu ti-a iesit demonstratia, mai incearca, o sa reusesti; pana atunci nu uita sa pupi pe drula cand il vezi. Sigur ca ai bani sa te duci cu mașina, e chiar mai ieftin in doi si doua bicle decât cu trenul. E mai comod cu mașina, e si mai rapid. Poti sa si fumezi in mașina ta. Numa' sa nu te prindă garda când atunci chiștoace pe geam This post has been edited by dizzy: 14 Aug 2021, 07:59 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#982
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
@tatabobu, daca serviciile ar fi ca in Germania si tarifele ca in Romania si tot ar fi nemultumiti....
Vorbim de biciclete si in 2021 nu ai trenuri si peroane de unde sa urci un fotoliu rulant in tren.... Suntem rupti in fund dar ne luam camasa noua! Iar 30 de lei sa ma ierte Dumnezeu dar e nimic, nu tarif aberant, sunt 6 euro, poti da mai mult la un metrou in vest de astia. 30 de lei sunt 5 litri de benzina, posibuilsa consume masina atat in plus daca mergi cu bicimeta pe plafon.... E tarif de transport, nu pomana electorala. This post has been edited by einstein1984: 13 Aug 2021, 09:48 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#983
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Gibonu, stii cand o sa-ti spun vreo tara din Europa in care biletul bicicletei e mai scump decat cel pentru persoane? Cand o sa-mi spui tu o tara din Europa (si am impresia ca te refereai la partea mai cu civilizatie vestica, nu la tarile care geografic sunt in Europa si atat: am aceeasi pretentie) in care biciclistii sunt atat de nesimtiti incat se urca cu bicicleta intr-un tren plin, in care nu e loc pentru biciclete, sau sunt toate locurile pentru biciclete ocupate.
Vrei sa incerci sa intelegi si de ce este format din nesimtiti (macar din punctul meu de vedere) de exemplu grupul de biciclisti care ocupasere cu 3 biciclete accesul in vagonul de clasa a doua ultima oara cand am fost la mare cu trenul, in conditiile in care era un vagon compartimentat, in care erau minim vreo 20-30 de oameni pe culoar si toate compartimentele pline? Sau intelegi de ce sunt nesimtiti? EDIT: vad ca n-ai o problema de fapt cu 15 lei biletul pentru bicicleta. Sa inteleg ca problema e ca ala de persoane e prea ieftin? This post has been edited by tatabobu: 13 Aug 2021, 15:49 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
miki |
![]()
Post
#984
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2021, 22:33) Si biletele de biciclete limitate pentru fiecare tren [fara locuri pentru bicicleta] care sa se poata cumara online, asa cum sunt cele pentru trenurile unde exista locuri pentru bicicleta. Problema ce a mai mare nu este tariful ci faptul ca la caserie ti se elibereaza ilegal bilet de bicla desi trenu nu are lociri speciale Sau clienti-i magar si nu spune ca are bicla nepliabila https://www.cfrcalatori.ro/transportul-bici...-si-schiurilor/ |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
tatabobu |
![]()
Post
#985
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca as fi inscris pe forumul biciclistilor as verifica daca vreodata la turele organizate acolo pe ideea "plecam cu trenul, ne intoarcem cu bicicleta" sau "plecam cu trenul, mergem pe acolo cu bicicleta si ne intoarcem cu trenul" a contactat cineva macar o data CFR-ul.
This post has been edited by tatabobu: 13 Aug 2021, 17:09 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
gibonu |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.191 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 13 Aug 2021, 11:20) E mai comod cu mașina, e si mai rapid. Poate odata vei ajunge sa nu mai raportezi totul strict la persoana ta. Te-ai gandit vreodata ca nu toata lumea are masina? Sau ca cel care are masina, poate nu este dispus sa investesca in bare transversale, suporti de bicicleta , etc ca se mearga la cateva zeci de km de oras sa se plimbe cu bicicleta? Cum ramene cu turele pe care nu le faci in circuit, ci de la punctul A la punctul B? Concret, cum trebuie sa procecez cand am facut singur cu bicicleta tura de la Dragasani la Corabia? Sau tura pe care am facut-o cu inca 4 insi de la Constanta la Braila [prin Macin si Babadag]? 17 Aug 2021, 00:01: QUOTE(einstein1984 @ 13 Aug 2021, 11:38) Iar 30 de lei sa ma ierte Dumnezeu dar e nimic, Cei 30 de Lei sunt pentru distanta 0 - 100 km. Daca vrei sa mergi pana la Sinaia costa 45 Lei iar daca vrei sa mergi la Constanta costa 60 Lei. Vrei sa pun aici tabelul de pe site-ul CFR? 17 Aug 2021, 00:17: QUOTE(tatabobu @ 13 Aug 2021, 17:44) Vrei sa incerci sa intelegi si de ce este format din nesimtiti (macar din punctul meu de vedere) de exemplu grupul de biciclisti care ocupasere cu 3 biciclete accesul in vagonul de clasa a doua ultima oara cand am fost la mare cu trenul, in conditiile in care era un vagon compartimentat, in care erau minim vreo 20-30 de oameni pe culoar si toate compartimentele pline? Sau intelegi de ce sunt nesimtiti? Am spus si repet: exista nesimtiti si printre biciclisit, asa cum exista printre automobilisti, motociclisti, etc. Cei 3 biciclisti pe care i-ai vazut avea macar ghidoanele aliniate parelel cu cadrul? Cred ca nu, dar te las pe tine sa raspunzi. Cam asa arata doua biciclete, la ultima usa a trenului [vagon de clasa I-a, daca are vreo relevanta]. 01.jpg ( Size: 104.5k ) Number of downloads: 74 Sursa pozei [postul nr. 40]: https://www.daciaclub.ro/Braila-8211-Macin-...309377-s30.html Se vede clar cum nu incomodeaza pe nimeni. La fel, la prima usa a trenului se mai pot pune inca doua biciclete. Si asa posti ajunge la 4 biciclete per tren, iar CFR Calatori ar lua banii pe bilete pentru acele biciclete. Acum, nasii iau banii. In rest, poti sta linistit. Am inteles, nu stii sa-mi indici nicio tara [din UE, ca noi traim in UE] in care pretul biletului de bicicleta este de sase ori mai mari comparativ cu cel pentru calator. QUOTE(tatabobu @ 13 Aug 2021, 17:44) EDIT: vad ca n-ai o problema de fapt cu 15 lei biletul pentru bicicleta. Sa inteleg ca problema e ca ala de persoane e prea ieftin? Pe 0-100 km, cred ca 5 Lei ar fi un pret decent. Si gratis pentru bicicletele pentru copii [parca pana la 10 - 12 ani sunt aceste biciclete]. Apoi, peste 100 km, da, 15 Lei per bicicleta ar fi un pret ok. Cat despre biletul pentru calator, preturile sunt ok. Mai ales daca ai card Tren Plus [25% reducere din pretul biletului propriu-zis]. 17 Aug 2021, 00:21: QUOTE(miki @ 13 Aug 2021, 18:13) Problema ce a mai mare nu este tariful ci faptul ca la caserie ti se elibereaza ilegal bilet de bicla desi trenu nu are lociri speciale Asta se intampla foarte rar, atunci cand trenul apare in Mersul trenurilor cu vagon pentru bicicleta, insa in realitatea nu are acel vagon [am patit-o acum cativa ani, cand veneam de pe Transfagasaran]. Casiera vede ce ii arata computerul, nu stie exact care este configuratie trenului. QUOTE(miki @ 13 Aug 2021, 18:13) Sau clienti-i magar si nu spune ca are bicla nepliabila Pare ca nu ai citit link-ul pe care l-ai postat. Daca l-ai fi citit, ai fi vazut ca pliabila este gratis. Adica nu iti poate da bilet pentru ceva care este gratis. This post has been edited by gibonu: 16 Aug 2021, 22:21 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#987
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
De ce mi-ar pasa mie de grupul tau?
Va descurcați, sunteți băieți mari. Ai destule solutii la problemele tale, trebuie doar sa vrei . Idea de a merge singur e proasta. In seara asta tocmai l-am ridicat pe un biciclist mai in vârstă. A căzut pentru că nu a văzut o bordura. Nu e bine sa mergi singur. This post has been edited by dizzy: 16 Aug 2021, 22:25 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
gibonu |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.191 Joined: 29 May 06 ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 13 Aug 2021, 19:09) Daca as fi inscris pe forumul biciclistilor as verifica daca vreodata la turele organizate acolo pe ideea "plecam cu trenul, ne intoarcem cu bicicleta" sau "plecam cu trenul, mergem pe acolo cu bicicleta si ne intoarcem cu trenul" a contactat cineva macar o data CFR-ul. Sa contacteze CFR ca sa ce? Crezi ca CFR Calatori are niste vagone dotate cu locuri pentru biciclete pe care le poate scoate din palarie, la cerere? 17 Aug 2021, 00:28: QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 00:21) De ce mi-ar pasa mie de grupul tau? Macar esti sincer, ceea ce este de apreciat. Conteaza doar interesul tau, altii sa fie sanatosi [ca sa ma exprim elegant]. Altii si cum mine ne descurcam, insa nu asta este normalitatea in UE, anul 2021 [spre 2022]. This post has been edited by gibonu: 16 Aug 2021, 22:28 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dizzy |
![]()
Post
#989
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Deci tu blochezi cu buna știință o cale de acces.
Daca are loc un accident și nu mai pot ieși oamenii, e in regula, că doar nu sunt bicicliști. Și la bloc blochezi scara. Dar eu sunt ala de nu-mi pasă. Din partea mea, biclele nu au ce căuta în alt loc decât cel special amenajat, in afara traficului. Daca n-ai, ghinion, vorba președintelui, bicla la vagon de marfă sau bagaje sau deloc! Cum ziceai și tu, mersul trenurilor e dăltuit in piatra, știi exact daca are sau nu trenul loc de bicle. Hai mah ipocritule, un set de bare de mașina e cat un plin de benzina, nu te mai da victima! <span class='edit'>16 Aug 2021, 23:36:</span> QUOTE(dizzy @ 13 Aug 2021, 10:20) Sigur ca ai bani sa te duci cu mașina, e chiar mai ieftin in doi si doua bicle decât cu trenul. E mai comod cu mașina, e si mai rapid. Poti sa si fumezi in mașina ta. Numa' sa nu te prindă garda când atunci chiștoace pe geam Și insist sa ma citești și să mă citezi integral. Mi-am adus aminte de niste cretini pe doua roti care treceau pe faleza de la Cazinoul din Mamaia , pedaland cu toată viteza , fluierând , printre pietoni. Printre copii, bătrâni, etc. Multe bețe-n spițe le urez. This post has been edited by dizzy: 16 Aug 2021, 22:48 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
MuciX |
![]()
Post
#990
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(gibonu @ 16 Aug 2021, 22:23) N-are nicio vină, aia e mantra nației. 17 Aug 2021, 07:05: QUOTE(dizzy @ 16 Aug 2021, 22:33) Mi-am adus aminte de niste cretini pe doua roti care treceau pe faleza de la Cazinoul din Mamaia , pedaland cu toată viteza , fluierând , printre pietoni. Printre copii, bătrâni, etc. Multe bețe-n spițe le urez. Mi-am adus aminte de bombardierul care m-a luat la Uber cu 110 pe DN1 și am zis că am trăit peak București și peak șoferi > bicicliști in materie de bun simt. Dar după aia am ajuns pe splai și i-a dat 125. Întreabă-ma daca a contat că i-am spus că mi-am luat traficul în calcul și chiar nu mă grăbesc. Dar exemplul tau cu biciclistul căzut e bun, chiar exista siguranță în numere; berbecii care au provocat carambol pe A2 și-au putut ține de urât unii altora. This post has been edited by MuciX: 17 Aug 2021, 07:05 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
InnoTrans - Berlin - 18.09.2018
... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:57 |