DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

54 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Discutii pe teme feroviare - Despre trenuri !, DOAR material rulant

dizzy
post 17 Aug 2021, 07:12
Post #991


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




Tu știi care o fi legătura între cele două evenimente.
Nu uitați să blocați caile de acces.
Lupu' moralist, in Jermania, ai voie sa blochezi o cale de acces in vagon?
Cam cum iti iei viteza cu tot cu bicla?
In Jermania ai voie sa blochezi scara blocului cu bicla, cum face colegul?
De manta 'fac ce vrea puma mea, blochez usa, blochez scara,ca am gura mare' nu pomenesti nimic?
Cum ar fi trecut pe acolo un cărucior de copil, un bagaj mai mare?

This post has been edited by dizzy: 17 Aug 2021, 07:58


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Aug 2021, 07:12
Post #992


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




@gibonu
de pe siteul cfr
QUOTE
7. În cazuri bine justificate în care gradul de ocupare al trenului respectiv este aproape de 100% sau peste, personalul de tren poate interzice îmbarcarea călătorilor cu biciclete, dacă aceștia NU posedă bilete de bicicletă pentru trenul respectiv.

8. În cazul grupurilor organizate de bicicliști, aceștia trebuie să depună o solicitare cu minim 72 de ore înainte, astfel încât direcțiile de specialitate să poată lua măsuri pentru organizarea transportului în funcție de materialul rulant disponibil.

si biciletele alea fix obstructioneaza o cale de evacuare, la fel ca la tine la bloc pe scara in rest chiar nu deranjeaza. Daca era unu mai gras....

This post has been edited by einstein1984: 17 Aug 2021, 07:57


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 17 Aug 2021, 21:50
Post #993


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.212
Joined: 29 May 06




QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 00:33)
Hai mah ipocritule, un set de bare de mașina e cat un plin de benzina, nu te mai da victima!


QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 09:12)
De manta 'fac ce vrea puma mea, blochez usa, blochez scara,ca am gura mare' nu pomenesti nimic?


Prin postarile astea doua ai depasit o limita a bunului simt pe care eu nu sunt dispus sa o accept.
Astfel, din momentul asta, nu voi mai interactiona cu tine, indiferent de topicul de pe forum.

<span class='edit'>17 Aug 2021, 23:57:</span>
@einstein1984

Tu chiar crezi in asta?

8. În cazul grupurilor organizate de bicicliști, aceștia trebuie să depună o solicitare cu minim 72 de ore înainte, astfel încât direcțiile de specialitate să poată lua măsuri pentru organizarea transportului în funcție de materialul rulant disponibil.

Chiar nu intelegi ca este pe ideea romaneasca zicem ca ei [UE] si facem ca noi?

Ce inseamna grup organizat de biciclisti? Cati biciclisti trebuie sa fie? 5, 10, 15, 50?

Tu chiar crezi ca CFR Calatori are niste vagoane cu locuri de bicicleta pe care sa le poata scoate din palarie in 72 de ore daca vor 30 de biciclisti sa meaga cu bicicleta in tren de la Bucuresti la Peris?

<span class='edit'>18 Aug 2021, 00:05:</span>
QUOTE(einstein1984 @ 17 Aug 2021, 09:12)
si biciletele alea fix obstructioneaza o cale de evacuare,


Eu zic sa te mai uiti odata la poza. Vei vedea ca nu obsctructioneaza nimic. Plus ca m-am urcat cu bicicleta in tren cu acordul nasului, asa cum fac tot timpul atunci cand urc dintr-o statie capat de linie.

In plus, am scris clar ca era ultima usa a trenului. Adica usa ca este tot timpul inchisa, fiind usa de trecere dintre vagoane, nu una dintre usile laterale de acces.
Ca sa fie si mai clar, este identica cu usa dintre primul vagon si locomotiva.

Asadar, mergand pe logica ta, am obstructionat o cale de evacuare care oricum era inchisa. Impecabil.

QUOTE(einstein1984 @ 17 Aug 2021, 09:12)
la fel ca la tine la bloc pe scara in rest chiar nu deranjeaza.


Cumva stai cu mine in bloc si eu nu stiu?
Nu am nicio intentie de a continua aici discutia asta off-topic.

QUOTE(einstein1984 @ 17 Aug 2021, 09:12)
Daca era unu mai gras....


Poti sta linsiti, era unul in tren cu mine in vagon, batea in 160 de kile. Se trata cu chipsuri si bere, dar asta este problema lui.
Pe langa biciclete nu a avut nicio problema sa treaca, mai greu a fost sa foloseasca scara trenului.

This post has been edited by gibonu: 17 Aug 2021, 22:07


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 17 Aug 2021, 22:42
Post #994


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(gibonu @ 16 Aug 2021, 22:23)
Sa contacteze CFR ca sa ce?
*



Pentru ca asa cere CFR-ul. Asa cum organizatorii unei manifestatii organizate trebuie sa contacteze primaria. Contract social and shit, ca nu traim undeva unde fiecare pulete face ce vrea. Da, stiu, poti sa-mi dai exemple garla de marlanii de genul asta, si pot si eu sa-ti dau (chiar facute de tine, sau facute de mine) dar asta nu inseamna ca este normal. Cu tine m-am lamurit de multa vreme, esti genul de om care nu are o problema daca el incalca o regula considerand ca n-a deranjat pe nimeni, dar ai pretentia ca toti ceilalti sa respecte regulile a caror incalcare te-ar deranja. De exemplu ai pus o poza de care esti tare mandru, cu bicicletele in capatul vagonului, si spui ca nu deranjeaza pe nimeni. Vrei sa spui ca nu deranjeaza foarte tare, dar nuanta asta iti scapa. De exemplu pe mine m-ar fi deranjat, si daca as fi urcat in tren pe acolo ai fi auzit niste cuvinte nu tocmai magulitoare referitoare la educatia aluia care incurca locul si obliga oamenii sa faca echilibristica. Dar sunt convins ca nu te-ai fi simtit vinovat de nimic, ca ce mare lucru sa renunte altul la un pic din confortul lui cand asta iti permite tie sa faci ceva ce-ti doresti.

Ca sa-ti dau si exemplu de bilet mai scump pentru bicicketa: Schiphol pana la Amsterdam Centraal: omu' 5 euro, bicicleta 5.6 euro. Acum imi spui si tu tara aia din UE in care se urca nesimtitii in trenuri cu bicicleta dupa ei chiar daca nu exista locuri speciale pentru ele? Nu, n-o sa-mi spui, cum nu mi-ai raspuns nici la alte mai mult de zece intrebari incomode pentru tine. Sau si mai frumos, o sa spui ca nu e diferenta suficient de mare, sau nu e distanta potrivita. Stiu ca o s-o scalzi, n-ai raspuns asa ca vei evita intrebarea.

This post has been edited by tatabobu: 17 Aug 2021, 22:45


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Aug 2021, 22:47
Post #995


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 07:12)
Tu știi care o fi legătura între cele două evenimente.
*


Legatura directa nu, dar vad ca ii dati sus si tare cu anectode de cand v-a facut voua un biciclist nu stiu ce cand erati mici, de parca lupii moralisti conservari sunt niste fecioare. Terminati cu prostiile, vi s-a spus de ț ori ca nu incercam sa justificam comportamentele unor dobitoci, nici din masini, nici de pe bicle.

QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 07:12)
Lupu' moralist, in Jermania, ai voie sa blochezi o cale de acces in vagon?
*


in U-bahn, S-bahn, Regional bahn am vazut ca mai sunt persoane care se opresc in usa cu bicicleta. In U-bahn am mai vazut in zona de la burlan, unde nu sunt scaune, dar loc pentru carut. Ce am vazut pana acum se cam dau la o parte daca vine un parinte cu un carut.

QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 07:12)
Cum ar fi trecut pe acolo un cărucior de copil, un bagaj mai mare?
*


Simplu, se misca bicicleta. De ce intrebi?

P.S. renunt si eu "la tine", vad ca deja le stii pe toate si simt ca te jignesc incercand sa descriu cate ceva. Te iei de mana cu aijtain, idei putine, dar fixe.

P.P.S. in calitate de pripasit prin germania de vreo 3 ani care merge la birou aproape doar cu transport in comun (am mai luat si mobra), din limitata mea experienta va spun ca dintre toti participantii la discutia asta gibonu e cel mai aproape de adevar cu privire la cum functioneaza lucrurile astea acolo, indiferent cat incercati voi sa i le intoarceti. O fi pentru ca le-a trait pe cont propriu de atatea ori? Hotarati voi.



This post has been edited by MuciX: 17 Aug 2021, 23:16


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 17 Aug 2021, 23:39
Post #996


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




Din partea mea , mi se imbrehene că nu mai comunici cu mine. Nu sunt la vreun concurs de popularitate. Îmi place cum ceri respectarea regulilor, dar sa fie la alții. Întotdeauna, la alții.
Depășirea limitelor bunului simt o faci și când blochezi scara blocului și când blochezi ușa trenului o călătorie intreaga. Dar acum faci pe neprihănitul și te bosumfli ca mi-am permis să-ți atrag atenția. Până la ora asta, mi-am carat bicicletele fara sa blochez nici cai de acces, nici uși de evacuare. Cu un minim de cheltuieli, gen un câteva pachete, maxim un cartuș de țigări, puteai face și tu asta.
Să presupunem că se urca unul mai corpolent și se sprijinea cu geamantanul de spițe, și îți rupea vreo 5 dintre ele și la roata fata, și la roata spate, asa-i că cereai să ți le repare?

MuciX , poate că greșesc, dar nu cred că în Germania ți se va permite sa blochezi o cale de acces. Chiar m-ai făcut curios și o sa mă documentez pe tema asta. Te faci că nu înțelegi că colegul și-a lăsat bicla acolo toată călatoria, nu până la prima. Și te oparesti prea repede când nu îți iese o demonstrație.

This post has been edited by dizzy: 17 Aug 2021, 23:50


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 18 Aug 2021, 02:23
Post #997


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




QUOTE(dizzy @ 17 Aug 2021, 23:39)
Din partea mea , mi se imbrehene că nu mai comunici cu mine. Nu sunt la vreun concurs de popularitate. Îmi place cum ceri respectarea regulilor, dar sa fie la alții. Întotdeauna, la alții.
Depășirea limitelor bunului simt o faci și când blochezi scara blocului și când blochezi ușa trenului o călătorie intreaga. Dar acum faci pe neprihănitul și te bosumfli ca mi-am permis să-ți atrag atenția.
*



Poate că de fapt aici e problema, la faptul că ți se cam rupe in banana de interlocutor. Ți-am mai atras atenția cu privire la exprimare și calificări la persoana mea, dar se pare că nu merit prea multe. Până să discutăm tema asta noi doi nu am interacționat, deci nu înțeleg de unde dificultatea.

Ironia face că ultima dată când am văzut pe cineva urcat cu bicicleta și stat în ușă a fost într-un S8, in drum spre aeroport, acum când a trebuit să vin în Ro. Îmi amintesc cum mă gândeam fix la discuția asta, dar că nu e cazul sa mă apuc sa pozez oameni "pe stradă" doar ca să demisionez ceva; sigur voi fi crezut pe cuvânt. De-aș fi știut eu. smile.gif Și oricum, ar fi fost de rahat un exemplu de acum, mișto era înainte de pandemie, când chiar era aglomerat. Și lumea proceda la fel.

In fine, gibonul chiar pare că a circulat pe afară și se vede că s-au lipit multe din Europa aia civilizată de el; dar na, noi românii avem o rezistență la schimbări mai puternică decât însăși nevoia acelor schimbări.

Eu am fost "slab" și când mi s-a luat am plecat invartindu-ma, sa las românii "adevărați" cu România pe care și-o doresc, dar asta nu înseamnă că mi-a plăcut să îmi las prietenii și familie și bucătărie în urmă. Așadar, deși etnicii noștri daci nu pot concepe asta, consider că toate rahaturile care m-au făcut să plec și mă vor tine departe de România și în general de românesc îmi dau toate motivele din lume sa fiu "lup moralist".

This post has been edited by MuciX: 18 Aug 2021, 02:27


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Aug 2021, 07:46
Post #998


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(MuciX @ 18 Aug 2021, 03:23)
P
In fine, gibonul chiar pare că a circulat pe afară și se vede că s-au lipit multe din Europa aia civilizată de el; d
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Da, el vrea conditii ca in Europa civilizata, dar intre timp sa faca romanisme ca la noi cu lasat in usa sau daca oficial nu se poate, sa dea ceva la nas.
Pe ala din S8 nu l-ai intrebat daca e roman? Sau sa-i bati obrazul putin cum i-a batut baba lui bwlan ca statea la ralenti?

Bai nene, ma faci sa cred ca nu vad bine, tu poate citesti alt topic .

This post has been edited by einstein1984: 18 Aug 2021, 09:18


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 18 Aug 2021, 09:13
Post #999


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




@mucix, partea de adresare către tine era marcată de numele tau. Motivele emigrării tale sunt...ale tale . Nu trebuie sa explici nimic. E viața ta, treaba ta, decizia ta. Tu ai beneficiile, tu tragi ponoasele.

This post has been edited by dizzy: 18 Aug 2021, 09:14


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 18 Aug 2021, 11:28
Post #1000


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.504
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




"Despre trenuri !, DOAR material rulant"

De cand bicicleta maimutoiului e material rulant? Ca vad ca asta se dezbate de cateva pagini.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 18 Aug 2021, 12:04
Post #1001


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Pai Gibonu are voie sa duca discutia in offtopic, pe o tema conexa care il intereseaza, dar pe altii nu i-a lasat deloc sa faca acelasi lucru.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Aug 2021, 12:24
Post #1002


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu stiu cate vagoane cu locuri de biciclete o avea CFR, dar accesibile pentru fotolii rulante pe orice peron banui ca sunt 0
Dar e ok, daca-l urca cineva in tren poate sta in usa, ca nu incurca.
L.E. se pare ca au dar ca sa-l citez pe gibonu, degeaba ii anunti ca nu au de unde sa scoata unul fix pentru tine deci mai bine stai acasa
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/soc...bilitati-883447

This post has been edited by einstein1984: 18 Aug 2021, 14:19


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 23 Aug 2021, 21:50
Post #1003


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.212
Joined: 29 May 06




QUOTE(MuciX @ 18 Aug 2021, 04:23)
noi românii avem o rezistență la schimbări mai puternică decât însăși nevoia acelor schimbări.


Sinteza perfecta a discutie despre transportul bicicletei cu trenul in RO.

Mai adaug doua aspecte.

Primul - decizia Parlamentului European, adoptata pe 29.04.2021.

"European Parliament upgrades rail passengers’ rights.

Refurbishing trains for more bicycles

In an effort to provide more sustainable mobility and comfortable alternatives, all trains must be equipped with dedicated spaces and racks for bicycles, with at least four bicycle spaces on each train.

The rules will enter into force 20 days after they are published in the Official Journal of the EU. They will start to apply two years later, with the exception of the bicycle space requirements, which will be applicable four years after the entry into force of the regulation
."
Sursa si mai multe detalii: https://www.europarl.europa.eu/news/en/pres...ssengers-rights

Al doilea - parerea [de acum doi ani] a altora care ar dori sa se poata urca cu bicicleta in tren.

"22.08.2019

Marian Iovan, co-fondator asociația OPTAR: ”E mult subdimensiunat față de cerere. Problema e de cât de multe bilete ar fi putut fi vândute dacă miile de concurenți care merg la concursuri de biciclete ar fi putut să meargă cu trenul”.

Mihai Deneș, vicepreședinte Federația Bicicliștilor din România: ”E o mare pierdere în dezvoltarea cicloturismului, faptul că cfr călători nu are vagoane de biciclete și nu oferă condiții prielnice pentru a merge cu bicicleta și a descoperi România cu ajutorul bicicletei
”.
Sursa si mai multe detalii: https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/c...e-le-impun.html

Si cu asta, avand in vedere cursul pe care l-a luat aceasta discutie, personal am incheiat, cel putin temporar, participarea mea la discutia depsre transportul bicicletei cu trenul. Pana la urma traim intr-o tara libera si fiecare este liber sa creada ce vrea.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

<span class='edit'>23 Aug 2021, 23:58:</span>
QUOTE(einstein1984 @ 18 Aug 2021, 14:24)
dar accesibile pentru fotolii rulante pe orice peron banui ca sunt 0


Corect.
Pe langa asta, si nevazatorii insotiti de caini ghid pare ca au mari probleme in vagoanele de dormit / cuseta ale CFR Calatori.

Asta este doar un caz: "Peripețiile unui tânăr nevăzător la vagonul cușetă. ”Nașul” i-a interzis accesul cu câinele însoțitor"
Sursa si mai multe detalii: https://clubferoviar.ro/nevazator-la-vagonul-cuseta/

Cel putin in 04.02.2020, in Regulamentul CFR Calatori inca nu se stia ca exista caini ghid, special dresati si antenati pentru a-i insoti pe nevazatori. M-as bucura daca azi s-a schimbat.

This post has been edited by gibonu: 23 Aug 2021, 21:59


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 31 Aug 2021, 13:22
Post #1004


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




Dintre contraperformantele Cailor Ferate Romane - astazi despre marfa
https://www.antena3.ro/actualitate/viteza-m...ile-612586.html
Viteza medie a trenurilor de marfă în România este de 16 km/h. Drumul unui marfar, de la Constanța la Arad, ar dura între 7 și 12 zile;
Un studiu al Consiliului Concurenței arată că viteza medie a trenurilor de marfă, în România, este de 16 km/h, astfel că drumul unui asemenea tren de la Constanța la Curtici (Arad) poate dura între 7 – 12 zile, în funcție de cantitatea transportată.



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Aug 2021, 13:34
Post #1005


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Cica lucreaza la pod la Gradistea, aka il darama pe ala vechi.

This post has been edited by einstein1984: 31 Aug 2021, 14:01


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 31 Aug 2021, 13:40
Post #1006


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




De la Constanta la Arad sint 800 de kilometri pe CF. La o viteza medie de 16 kilometri pe ora inseamna 50 de ore sau un pic peste 2 zile.

De unde ies alea 7-12 zile?

7 zile de la Constanta la Arad inseamna sub 5 kilometri pe ora viteza medie, nu 16.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 31 Aug 2021, 14:26
Post #1007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@Dizzy: ma scuzati, dar eu nu dau click pe link-urile anetei 3.

Altfel e adevarat ce zici. Marfarele merg asa incet odata pentru ca au si peste 40 de vagoane si trebuie intotdeauna sa poata opri in maxim 1200 de metri cat este distanta intre 2 blocuri de linie sau intre 2 semafoare. Mecanicul cand vede un semnal galben, stie ca urmatorul e rosu si trebuie sa declanseze frana pentru a nu depasi urmatorul semnal rosu. Idem si la verde clipitor, cand urmatorul semnal e galben. Apoi, trenurile de marfa trebuie sa dea prioritate trenurilor de calatori, care si ele dau prioritate functie de rang, respectiv Regio este depasit de trenurile IR.
Depasirile de trenuri se practica in statiile cu linii abatute, adica marfarul este tras pe linie abatuta din statie pana trece trenul de calatori (sau mai multe, daca merg la semnal), dupa care isi continua drumul.
Daca sunt putine statii cu linii abatute, de regula marfarul este oprit in prima statie disponibila, facandu-se tot posibilul ca sa nu fie incurcat mersul trenurilor de calatori. Asadar, e posibil ca un marfar sa astepte si o ora ca sa fie depasit de trenul de calatori.
Pe liniile principale, asta se intampla mai rar, dar pe o linie gen Tulcea-Medgidia, linie simpla neelectrificata cu statii vai mama lor in care e posibil ca abatutele sa fie prea scurte pentru ca un tren de marfa sa poata fi garat pe ele...mnezo cu mila.

@einstein, cred ca poza de mai jos explica mai bine de ce podul lui Ceao de la Gradistea este demolat acum:
Sans_titre.png ( Size: 436.99k ) Number of downloads: 214


sursa pozei: alexboia.net



This post has been edited by Laurentziu83: 31 Aug 2021, 14:33


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Aug 2021, 14:30
Post #1008


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ce treaba are lungimea trenului cu franrea? Fiecare vagon are franele proprii si isi incetineste propria masa, nu mai suntem la 1900.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 31 Aug 2021, 14:35
Post #1009


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu ma pricep sa calculez procent de masa franata si altele de gen, tot ce pot spune e ca nu poti opri un tren de cateva mii de tone ce ruleaza cu 100 de km/h in doar 1200 de metri.
Intra pe trenuletz.forumz.ro si vei gasi acolo explicatiile lui Dr2005 (Dragos Anoaica) referitoare la acest aspect.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 31 Aug 2021, 15:12
Post #1010


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




Am auzit la radio si mi se parea ireal , e un studiu al Consiliului Concurentei.
BAnuiesc ca trenul are viteza medie de 16km/h, atunci cand merge, ca daca o sta 2-3 ore in cate o statie, nu se considera si timpul ala. Prin depresiunea Brasovului, pe Sighisoara- Brasov, tot asa merge si cu pasagerii, cu vreo 20-30 km/h.
Pana la urma, daca duce carbuni, nu cred ca e e chiar o urgenta ca ajung azi sau vineri;
Cica pre vremea Ciuruitului exista tren Fieni (Fabrica de Ciment) --- Casa Poporului care venea fara nici o oprire, dadeau prioritate si trenurile de pasageri.

This post has been edited by dizzy: 31 Aug 2021, 15:15


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Aug 2021, 15:26
Post #1011


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Dar daca duce masini? Dacia are cate 3 trenuri cu 300 de masini pe zi de expediat. Unele la constanta unde trebuie sa prinda o nava RO RO.

This post has been edited by einstein1984: 31 Aug 2021, 15:27


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 31 Aug 2021, 20:01
Post #1012


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.727
Joined: 1 November 04
From: sat




Departe de mine să fac apologia comunismului, dar pe vremea aia CFR-ul era la ani lumină față de momentul actual în privința infrastructurii, așa izolată cum era România.
Citisem niște statistici comparative, nu mai rețin exact numerele: în 1989 s-au reparat vreo 650 km de cale ferată, în 2019(?) s-a reușit performanța de a repara 10 km.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 31 Aug 2021, 21:25
Post #1013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.212
Joined: 29 May 06




QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 15:34)
Cica lucreaza la pod la Gradistea, aka il darama pe ala vechi.


Pe langa poza postata de @Laurentziu83, crezi ca podul care se demoleaza acum mai era bun de ceva?

Mai multe detalii: https://clubferoviar.ro/demolarea-podului-de-la-gradistea/

In alta ordine de idei, cam astea sunt lucrarile care se fac in zona:
Vor fi reconstruite următoarele poduri de cale ferată:

– pod CF km 23+607 peste râul Argeș, între Haltele Vidra și Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeș, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeșului (direcția București) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcția Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m și 3 deschideri de 33 m.

– pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

– pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.

– pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.

Eșalonarea investiției se va face relativ egal pe parcursul a doi ani, cât este preconizat să dureze lucrarea. Lungimea traseului este de 12,02 km și cuprinde două viaducte și patru poduri.

Sursa: tot link-ul de mai sus.

31 Aug 2021, 23:33:
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 16:30)
ce treaba are lungimea trenului cu franrea?


Gasesti aici un articol foarte interesant si bine documentat despre protectia capetelor de linie din gari:
https://mihaicraciun.eu/2020/10/20/tren-la-...logie-din-1930/

Si se refera la trenurile de pasageri, mult mai usoare comparativ cu cele de marfa.


31 Aug 2021, 23:40:
QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 17:26)
Dar daca duce masini? Dacia are cate 3 trenuri cu 300 de masini pe zi de expediat. Unele la constanta unde trebuie sa prinda o nava RO RO.


Nu cred ca masinile Dacia coboara din tren si se urca direct pe nava RO-RO.

Cam asa arata [in aprilie 2017] o gramada mare de masini in portul Constanta Sud.

04.jpg ( Size: 127.72k ) Number of downloads: 155

Sursa: https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=308895&hl=



1 Sep 2021, 00:09:
QUOTE(marksman @ 31 Aug 2021, 22:01)
Departe de mine să fac apologia comunismului, dar pe vremea aia CFR-ul era la ani lumină față de momentul actual în privința infrastructurii,


Greu de spus.
Nu stiu cat de reale sunt cifrele de dinainte de 1990.

In plus, pe atunci trenul era cam unicul mijloc de transport intre orase. Pe atunci nu cred ca existau microbuze Buc - Giurgiu / similar pentru restul tarii.
Mai erau si sutele de mii [daca nu milioane] de navetisti care veneau zilnic din mediul rural ca sa lucreze [de multe ori in 3 schimburi] in fabricile din orase.

Alt astepect ar fi numarul scazut a vehiculelor proprietate privata, cota de benzina, interdictia de a circula duminica, etc.

This post has been edited by gibonu: 31 Aug 2021, 22:09


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 1 Sep 2021, 07:24
Post #1014


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Plus daca era precum in agricultură, una era raportul, alta realitatea din teren. smile.gif


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Sep 2021, 07:52
Post #1015


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ca viteza comerciala si volume transporatte sigur era mai bine. Se fura ca in orice intreprindere.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Sep 2021, 08:26
Post #1016


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




QUOTE(einstein1984 @ 31 Aug 2021, 16:26)
Dar daca duce masini? Dacia are cate 3 trenuri cu 300 de masini pe zi de expediat. Unele la constanta unde trebuie sa prinda o nava RO RO.
*


Presupun ca nu s-a ajuns la nivelul asta de "Just in Time".
Stii ca vine nava de 3000 de masini (ori alta cifra);
- Produci masini si le tii in parcul din Uzina Dacia
- Le transporti cu tren/camion in Portul Constanta in parcul lor
- Cand andocheaza nava incepi sa le urci;
Nu cred ca le aduce cineva pe toate in ziua aia, cu juma de ora inainte; Sau nu in Romania;

Referitor la linia Bucuresti-Giurgiu, sunt convins ca interesele dubarilor au facut sa nu se repare linia in 20 de ani;

This post has been edited by dizzy: 1 Sep 2021, 08:28


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Sep 2021, 08:29
Post #1017


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




nu, evident, dar 3000 de masini in parcul lui Dacia si ai cam blocat uzina, ca spatiul max e 4500, sau era ca au mai luat un teren langa. Un tren cred ca are 900 de masini daca nu ma insel.
Dar daca trenul intarzie, operatiile de descarcare, incarcare deja devin presante. SI chiar si asa, o parcare de 3000 de masini, oriunde ar fi, costa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 1 Sep 2021, 08:32
Post #1018


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.111
Joined: 11 February 04




Multumesc de date, stiu parcarea din Uzina Dacia dar nu am avut idee de capacitatea ei si nici nu le-am numarat vreodata biggrin.gif;

Fratili Google ne ajuta aici
https://adevarul.ro/locale/constanta/cea-ma...c68f/index.html
Nava Höegh Jacksonville de tip PC/TC (pure car/truck carrier) are o capacitate de 6.500 de unități și face parte dintr-o serie de două nave contractate cu unul dintre liderii globali in transportul maritim de automobile, compania Höegh Autoliners din Norvegia. Armatorul navei este compania Ocean Yield din Norvegia.
Citeste mai mult: adev.ro/pbkz30

Putem presupune ca alelalte "barcaze" sunt mai mici , sa zicem 3-4000 masini deci comparabile cu parcarea din Uzina Dacia; O firma cu logicstica Dacia, probabil ca au o parcare de capacitatea unei nave, in apropierea zonei de andocare;
Fara a ma pricepe prea tare la logistica, presupun ca se produc cele 900 masini cate incap pe tren, se incarca, se trimit in port; se repeta pana se pregatesc cele 4000 masini si sunt livrate in port, ideal in ziua incarcarii navei.

This post has been edited by dizzy: 1 Sep 2021, 08:38


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 1 Sep 2021, 12:21
Post #1019


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.595
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




de putut se poate, nu zic nu, dar parcarea aia din port, fiecare zi de staionat ine a costa bani. Si fiecare zi de intarziere, ca tre a fabrici masina mai devrele decat vine nava, enerveaza cientul care o asteapta si a dat deja avansul.
N-am zis ca blocheaza uzina, doar ca timpul e mai sensibil dceat la carbuni sau fier vechi.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 1 Sep 2021, 14:41
Post #1020


*


Group: Members
Posts: 522
Joined: 18 August 09




QUOTE(marksman @ 31 Aug 2021, 20:01)
: în 1989 s-au reparat vreo 650 km de cale ferată, în 2019(?) s-a reușit performanța de a repara 10 km.
*



Daca e sa fim corecti, de prin 2018 se inlocuieste magistrala 200, de la Arad pina pe la Teius. Si cind spun "inlocuieste" vreau sa zic ca se construieste o linie noua in apropierea celei vechi, cu toate instalatiile necesare, gari noi, renovat gari vechi, poduri noi, tunele, etc.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









InnoTrans - Berlin - 18.09.2018
...


--------------------
Go to the top of the page
54 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 19:32
Forum Renault