DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

120 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Sport - ce este, ce poate

fiderzen
post 26 May 2004, 20:10
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




si cu tine acuma,e masina lu' tasu' si se sparge si el in figuri laugh.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amigo
post 26 May 2004, 23:17
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 April 04




Pai fratzilor eu tot citesc aici cum va mancati intre voi cu dacia sport, ca e masina, ca nu e, apoi de dacie in general....
Eu am o dacia sport si acum i-am facut capitala, mai am un pic si o bag la vopsit.
De cand am cumparat-o (aprox un an) nu am pus mana pe motor, inafara de faptul ca am aruncat uleiul din ea si am pus altul. Si vreau sa spun ca sub curu` meu saracutza nu prea are timp sa se odihneasca.
Iar pe rep. capitala in total am bagat cam 6 mil. tablarie, cam tot atata manopera, si restul 10. mil, vopsit, jenti intoarse si alte magarii...
deci, cam cu 20-30 de mil. faci ce vor muschii tai la o masina romaneasca care din intamplare se numeste Dacia. Eu mi-am luat sportiva cu 14 mil. , imi plac masinile cu 2 usi, si s-au facut vreo 5mii si ceva de exempl. Nu is multe, sunt ushoare, are motor de 1,4 si poti face multe lucruri fainutze pe ea. Si ce daca locul in spate e putin? da ce? eu stau in spate? cui nu ii convine sa nu se puna la mine in masina.
Si de ma supar si scot bancheta din spate si bag o instalatzie de sunet de vorbitzi singuri. Care-i problema? nu am zis niciodata ca o sa fie ferrari chiar daac e roshie
Du pa ce o termin o sa pun niste poze pe site, chiar daca la capitolul spoilere inca nu am apucat sa imi rezolv ceea ce mi-as dori, dar o sa fie, pe cum mai fac si eu ceva bani. Ca apoi pun mana si pe motor, si mai vorbim smile.gif
asa ca fratzilor.... mai bine o sportiva decat un ajf copt de 20 de ani de dincolo.

sa fiti iubiti smile.gif have fun


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 May 2004, 11:56
Post #93


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE
Axa cu came este de Renault 12 Gordini pentru \"intarirea\" cuplului motor.  

Axa cu came de Renault 12 Gordini nu merge cu chiuloasa de dacie, Gordini are doua rampe de culbutori, si difera unghiurile in care sunt camele asezate.
Nici axa cu came de Renault Alpine, nu merge cu chiuloasa de Dacie.In nici un caz masina aia nu are 120 cai.Chestia aia " daca scoti ventilatorul castigi 4 cai " e aberanta, ca si modul in care a aproximat puterea motorului.
Oricum mult respect pt ceea ce a realizat, dar a umflat foarte mult performantele masinii


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 31 May 2004, 00:40
Post #94


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




pe unde-s firmele astea care fac aripi din fibra?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trully
post 11 Jun 2004, 12:21
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




QUOTE

daca vinzi o dacie decent de noua iti iei un cartus de olcituri nu 2    

tare nu am ce zice si la faza asta are dreptate baiatu


--------------------
Nu am habar de ce se ascunde sub capota unei masini si de asta ii las pe altii sa se ocupe!!!interesul meu e sa imi mearga mie jafu de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trully
post 16 Jun 2004, 08:22
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




cea mai buna masina de la dacia a fost 1400 sport si o sa ramana!!!cui nu-i place sa nu-si cumpere


--------------------
Nu am habar de ce se ascunde sub capota unei masini si de asta ii las pe altii sa se ocupe!!!interesul meu e sa imi mearga mie jafu de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Donatelo
post 7 Jul 2004, 18:08
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 7 July 04




Mai, mai... vad ca nu stiti nimic despre Dacia Sport smile.gif . Haideti sa va lamuresc eu ce ii cu Dacia asta sport, nu mi-o luati in nume de rau.. dar na vad ca nu stiti nimic smile.gif... Am o Dacie 1410 Sport luata de nou.. din `84. Dacia Sport nu a fost un experiment nereusit sau mai stiu eu ce sustineau altii(a fost chiar si exportata :!: ). A fost produsa intr-o serie redusa (pana prin `89-`90.. desi am vazut Dacii Sport de prin `92-`93... si nu erau la comnda.. in fine... pe tema asta se mai poate dicuta smile.gif ), era destul de scumpa pt acea vreme, iar cei mai multi is doreau o masina de famile si nu una sport. Din acest motiv + altele poate biggrin.gif chiar si in acele vremuri sa vezi o Dacie Sport pe strada era un lucru rar si cei mai multi ramaneau uimiti cand vedeau unu (taicamiu a avut o experienta mai putin placuta din cauza asta: unu sofer de aro a ramas asa uimit cand a vazut-o incat o uitat sa mai franeze si o acrosat-o in partea dreapta spate :x )
Am citit si eu prin niste carti mai vechi si intradevar cica a existat si o Dacie 1310 Sport.. dar eu sincer nu am auzit de vreo una.. deci nu am vazut decat Dacia 1410 Sport biggrin.gif .
NU am sa va dau nush ce date tehnice... trebuie sa stau sa caut prin carti... si nu am chef.. ce va spun va spun din cap biggrin.gif .. deci
-nu am sa va spun ca sporturile sunt mai scurte, mai joase decat Berlinele.. banuiesc ca v-ati dat seama laugh.gif
-arcurile + amortizoarele sunt mai mici si mai tari decat la o dacie berlina + ca pe spate are arcuri duble
- la partea frontala, jos...undeva pe sub motor smile.gif (ca nu mai stiu unde exact) sunt plasate niste contragreutati (pt viraje)
-tot in partea din fata, sub bara fata erau echipate cu unu mic spoiler(special conceput pt sport)
- orice ce asemanare cu o dacie berlina se termina odata cu capota fata
- parbrizul este mai inclinat decat la o Dacie normala, cupola este lasata spre spate si se termina cu o luneta (identica cu parbrizul), un porbagaj scurt (inclusiv capacul porbagajului este mai mic) si un mic eleron smile.gif
- motorul de 1400 (nu mai tin minte daca era identic cu celelate motoare de 1400 sau avea mici operate mici schimbari) echipat cu o cutie in 4 trepte sport (special conceputa pt Dacia Sport, nu se gaseste in echiparea la nici un alt model de Dacie.. vo spun sigur pt ca am vrut si eu mai demult sa o schimb cu una in 5 - are un raport mai mic al treptelor.. de aici si acel sprint pe care nu il egaleaza nici o dacie berlina cu motor de 1.4 sau 1.6 nemodificat)
- interiorul: 2 scaune fata special concepute pt modelul sport, in spate o bancheta profilata pt 2 persoane - de asemenea specifica daciei sport.
La primele modele de Dacie Sport fetele de portiera erau aceleasi cu fetele de portiera de la berlina - diferenta era la rama si geam, iar in spate aveam un geam fix. La modelele urmatoare portierele fata au fost marite(pt a facilita accesul la bancheta din spate) iar geamul spate a fost micsorat (logic nu? laugh.gif ). De asemenea modelele "mai noi" de Dacii Sport au fost echipate cu o cutie in 5 trepte dar cu acelasi raport => mau multe beneficii laugh.gif (cunosc pe cineva care cu o asemenea Dacie 1410 Sport cutie in 5 a prins 180Km/h - dacia nu este modificata - o cunosc si pe ea si pe propietar smile.gif - nu mai stiu cat timp a mers cu viteza asta, oricum nu 10 sec, dar motorul a fost refacut in ~2 sapt - NO COMMENT smile.gif )
Datele de mai sus nu sunt despre Sportul meu.. sunt date in leg cu caracteristicile generale ale Daciei 1410 Sport (asta pt cei care nu au inteles deja treaba asta 8) ). Imi cer scuze pt eventulele greseli de exprimare sau de scriere smile.gif.

PS: Daca vrei sa iti modifici o dacie pt liniute se merita un sport. Cineva zicea de taierea barelor ce desparte habitaclul de porbagaj, eu nu recomand asta... sa se mai gandeasca..
OK.. cam atat smile.gif ... See ya


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 19 Sep 2004, 00:46
Post #98


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




mai baieti,vad c-ati murit,las ca va invii eu,ce ziceti de poza asta? ca pe mine m-a trezit din morti,era pe-aici pre vreun topic ratacita..am pus-o la locul ei!!

sub numar o fi cumva radiator de ulei? si daca da,la ce-i trebuie neaparat? o fi turbo??

Attached thumbnail(s)
agh.sized.jpg ( Size: 62.03k ) Number of downloads: 2426


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Sep 2004, 01:40
Post #99


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




pui de drac, am fost la Craiova atunci, si am vazut acea dacie, are turbo pe motor de 1300, daca vrei iti dau detalii,am vorbit cu proprietarul si am examinat motorul.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BasIc
post 19 Sep 2004, 11:04
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 21 November 03
From: BRASOV




dar spune la toti detaliile ca doar suntem la dacia sport.....si cred ca ne intereseaza pe toti.....
chiar sunt curios de alta dacie cu turbo..in afara de aia de pe 4 tuning.....


--------------------
"Bas|c Rulzz!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Sep 2004, 11:54
Post #101


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Blocul e de dacie, 1300 cmc. Pistoanele sunt un pic mai scurte decat cele normale, pentru a micsora compresia.Sunt pistoane normale,se gasea asa ceva mai de mult,pentru a putea merge cu benzina proasta sau gazolina.
Galeriile, turbina si carburatorul (nonocorp) si celelalte accesorii sunt de la un R5.
Circuitul de ulei l-a legat la sonda de presiune de la ulei.
Delco-ul e de la R5, ca sigur nu merge cu delco de dacie, nu corspunde curba de avans.
Puterea se invarte in jurul valorii de 100 cai maxim dupa mine.

Oricum 4 carburatoare orizontale sunt superioare turbinei :mrgreen: laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 19 Sep 2004, 11:55
Post #102


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




da,sgm,ia baga aici tot ca sunt extrem de curios,modificari cu amanuntul,stii ca ma intereseaza,nu?


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Sep 2004, 12:03
Post #103


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Aia de pe 4 tuning m-a surprins cel mai mult,numai un roman putea sa se gandeasca sa sufle carburatoare orizontale cu o turbina. In viata mea nu am mai vazut asa ceva,turbina pe carburatoare orizontale.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 19 Sep 2004, 13:43
Post #104


Gangester


Group: Members
Posts: 4.293
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Pentru toate exista un inceput ! biggrin.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 19 Sep 2004, 14:01
Post #105


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




aia n-o stiu,baga o poza te rog aici!!!


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 Sep 2004, 16:08
Post #106


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




http://www.4tuning.ro/dacia_turboTM.htm
Uita-te aici, ai toate informatiile date de proprietar.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanCaraba
post 20 Sep 2004, 10:03
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 September 04
From: Onesti




Salut. Am si eu o problema cu Dacia mea Sport. E din 91, arata bine, dar am cateva chestii care ma dor:
1. Scaunele sunt oribile. Ce scaune pot sa pun?
2. Imi vibreaza tare masina.
3. Are putere, dar nu prea o arata. smile.gif Glumesc. Merge bine, dar am bataie de Bolt din cauza la un Mecanic, care mi-a facut motorul.

Dati-mi si mie niste sfaturi pentru imbunatatire.
Mersi


--------------------
Stefan Caraba
Universitatea TRANSILVANIA Brasov
Sectia Autovehicule Rutiere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Sep 2004, 10:07
Post #108


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1. http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=4888
2. da mai multe detalii
3. ar trebui sa rezolvi problema inainte sa fie prea tarziu


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanCaraba
post 20 Sep 2004, 10:20
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 20 September 04
From: Onesti




In primul rand am o bataie la pistonul numarul 1, adica e o bataie de bolt. Nu cred ca mai am ce sa fac, deoarece am schimbat de 2 ori pistonul impreuna cu Biela si Boltul, dar nimic, aceeasi bataie. Nu stiu ce sa mai fac. Poate sa imi fac din nou motorul? Motorul l-am facut acum aproape un an.

Vibratiile cred ca sunt de la legaturile motorului si a cutiei pe caroserie, adica pe sasiu. Pot sa le rezolv.

Scaune cred ca o sa-mi iau de VW Polo. Sunt Bune si au aliura de sport.

Si inca ceva. Cum pot gasi date technice despre Dacii pe internet, indiferent de format (HTML sau PDF), dar sa fie compacte ca sa le scot la printer? Am cartea de la Dacia, dar parca nu e de ajuns.

Multumesc anticipat


--------------------
Stefan Caraba
Universitatea TRANSILVANIA Brasov
Sectia Autovehicule Rutiere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 20 Sep 2004, 10:23
Post #110


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




intra pe DC++ si da-i un search: "Dacia 1304, 1305, 1307, 1309, 1310, 1325 - Manual de reparatii"

mai mult de atat nu pot sa-ti spun :mrgreen:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 20 Sep 2004, 20:56
Post #111


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




pai scaune puti pune,personal recomand din tot sufletul,model rekaro de pe golf sau opel kadett,sau astra,depinde ce bani ai,poti pune si de calibra dar nu cred ca ai un buzunar atat de darnic,in principiu,cele de care-ti zic sunt mai tari,si sunt umflate pe laterale si te tin bine in curbe,eu unul le ador...dar in fine,gusturile nu se discuta,spor la treaba!!!


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 24 Sep 2004, 13:24
Post #112


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Din foarte multe puncte de vedere o Dacia Sport e mai buna pt tuning decat o berlina, eu am sa exemplific doar trei;
1 - este mai scurta
2 - este mai joasa (caroseria)
3 - este mai usoara
Deci nu intra in discutie ca Dacia Sport a fost un "experiment nereusit", asta poate sa o spuna doar cei ce nu au avut sau nu au vazut atent o asfel de masina. Caroseria este mai rigida si mai ferma(din cauza ca are 2 portiere) suspensia spate cade inauntru nu in portbagaj, si multe alte alemente care m-au convins.
Cine vrea sa ma combata sa pofteasca aici, accept orice provocare. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eek
post 24 Sep 2004, 15:39
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 December 03
From: McTropolis




Departe de gandul ca ceea ce e scris aici sint mincini gogonate, cu totii par oameni seriosi si doxa in motoare, data fiind incapatanarea de a crede ca dacia atinge cu greu 120 km/h, as dori sa stiu si eu niste lucruri simple legate de tuning:

1. Carburatorul. Ce e acela carburator orizontal. Cel de dacie cum e? Vertical? Normal?
2. Circuitele carburatorului. Functionare, modul de intrare in uz si iesirea lor. Functionarea carburatorului. Ce fac jiglerele.
3 Turbina. Este vorba de turbosuflanta sau de turbina de supraalimentare? Este acelasi lucru?
4 Intercooler. Am vazut scris pe mai multe masini. Ce e aia intercooler?
5 Daca pistonul se scurteaza capacitatea cilindrica se mareste sau se micsoreaza? Dar raportul e compresie? Care sint rezultatele?

Toate acestea ma vor duce la un alt nivel de cunoastere si de-abia astept ziua in care voi avea dacia care va prinde 160 km/h.


--------------------
Oltena 12 TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Sep 2004, 15:56
Post #114


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




in mare:
1. carburatorul de dacie e vertical (admisia de aer si "evacuarea" de amestec) sunt in plan vertical. Ala orizontal e orizontal laugh.gif
2. mult de povestit aici. In mare carburatorul are functia de a asigura un amestec optim benzina/aer. Admisia se face in functie de depresiunea formata in camera de ardere. In mare, "circuitele" carburatorului sunt: camera de nivel constant (un fel de buffer pt benzina), circuitul de relanti (asigura amestecul pt relanti), circuitul de sarcina (pompa de sprit ...), socul (asigura un amestec mai bogat in benzina pt motorul rece). Jiglerele sunt practic niste gauri calibrate. Daca n-ar avea o valoare bine stabilita, nu s-ar putea realiza un reglaj optim.
3. turbina => actionata de gazele din evacuare, se invarte cu jde'mii de rotatii pe minut, si asigura o cantitate mai mare de aer pt admisie. Ideea e ca daca poti forta mai multa benzina sa intre in motor, nu acelasi lucru poti sa-l faci pe cale "naturala" si cu aerul. Asa a aparut turbina, pt a mari cantitatea de amestec din camera de ardere.
4. am 2 explicatii, dar nu stiu care e cea corecta: un circuit de racire cu radiator pt ulei, SAU (asta cred ca e pe bune) un circuit de racire al aerului iesit din turbina, inainte sa intre in carburator. Un aer mai rece inseamna un volum mai mare => putere mai mare.
5. daca pistonul se scurteaza, scade greutatea, scad inertiile, creste puterea (insignifiant), creste "agilitatea" motorului (mult, adica urca mai repede in ture). Raportul de compresie inseamna de cate ori a fost comprimat amestecul initial, adica daca pistonul este jos, amestecul este "normal". In momentul in care pistonul ajunge in punctul unde se face aprinderea (deplasarea maxima), volumul a scazut de 10 ori, adica amestecul initial a fost comprimat de 10 ori, adica avem un raport de compresie de 10:1 (sper sa nu bat campii :roll: )


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pui de drac
post 24 Sep 2004, 17:31
Post #115


Membru fals


Group: Members
Posts: 634
Joined: 13 January 04
From: Iasi




da,da,ov,bune explicatii,nici eu nu reuseam sa explic atatea la un loc,dar nu devenim nitel off-topic? ba chiar foarte mult?


--------------------
DACIA 1100 - IS 99 HRB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eek
post 24 Sep 2004, 17:53
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 December 03
From: McTropolis




QUOTE
(sper sa nu bat campii :roll: )


Ba da, insa esti baiat de treaba laugh.gif laugh.gif laugh.gif . dar nu te pricepi la tuning agresiv. pun pariu ca dacia ta nu are 120 de cai si nici nu prinde 200 la ora.

Off-topic: ceasurile alea sint varza, sant facute la Timisoara, si cred ca costa o gramada in cazul in care mai gasesti . Mai bine cauta ceva SH daca suportul, consola se potriveste. trebuie 3 fire, masa, + permanent si + la cheie, pe care oricul le ai.


--------------------
Oltena 12 TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eek
post 24 Sep 2004, 17:56
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 December 03
From: McTropolis




Pui de drac, baga COX si taci din gura :mrgreen: . Ce, vrei sa-ti iei o axa cu cateva came pe cap? Una din aia care nu se inmoaie in benzina si care e arsa de delcou???
Matizu e cea mai tare masina laugh.gif .


--------------------
Oltena 12 TRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 24 Sep 2004, 19:02
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




COX???????
ce e aia....poate te referi la NOS(nitro oxide system...parca...asa am citit pe undeva)


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mig
post 24 Sep 2004, 19:45
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 21 September 04
From: Cluj-Napoca




La Dacia sport din '89:
la 2000 rot./min .... 25km/h in tr. 2; 40 km/h in tr. 3
la 3000 rot./min .... 40 km/h in tr. 2; 60 km/h in tr. 3

Din cartea tehnica (inca o mai am)
Lungime totala: 4151
Latime totala: 1610
Inaltime: gol: 1295; incarcat: 1250
Ampatament: 2241
Ecartament fata: 1314
Ecartament spate: 1312
Garda la sol: gol: 132; incarcat: 85
Diametru de bracaj: intre trotuare: 10m; intre pereti 10,7 m

Greutati:
Gol in ordine de mers:
- pe puntea fata: 530
- pe puntea spate: 370
- total: 900
Sarcina maxima autorizata:
- pe puntea fata: 610
- pe puntea spate: 620
- total: 1230

Sarcina maxima admisa: 330


--------------------
DACIA LOGAN AMBITION
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fred
post 27 Sep 2004, 10:11
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 26 September 02
From: Los Angeles




in legatura cu turbina si carburatoarele orizontale se poate face, dar nu sa sufli doua orizontale ca nu prea merge...
solutia de carburatoare orizontale si turbo se face prin a folosi un singur carb orizontal si sa se monteze inainte de turbina; bineinteles carbul trebuie setat pentru a merge cu turbina...
de obicei se folosesc carburi orizontale monocorp (SU, Zenith, Mikuni), dar pentru solutii turbo cu carburator orizontal dublu-corp (Weber, Dellorto, Solex) exista flanse de adaptare de la iesirea din carb pe intrarea in turbina;
atasez niste poze mai jos pentru o mai buna pricepere...

Attached thumbnail(s)
Becker%20engine.jpg ( Size: 84.14k ) Number of downloads: 2078
DVturbo2.jpg ( Size: 74.47k ) Number of downloads: 1785
1943.jpg ( Size: 20.12k ) Number of downloads: 1503


--------------------
Subaru Impreza WRX Wagon 2002
..:: Novatech tuning ::..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
120 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 15:08
Forum Renault