TERMOSTAT
![]() ![]() ![]() |
TERMOSTAT
Remus66 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
- B-71-KPD
2005 Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|||
clr |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine sta la fel ca la tine. Si asa a facut de noua. In general eu sunt multumit de caldura pe care o baga masina. Dupa cca. 10 min. se incalzeste si e Ok. Singurul semn de intrebare mi-a aparut saptamana trecuta cand am mers cu o DSN de la serviciu. Dupa 5 min. deja baga caldura binisor, iar dupa 10 min. acul statea undeva la jumatate, chiar un pic mai sus. Nu spun ca a mea nu baga caldura, dar timpul de incalzire e clar mai lung, chiar daca nu deranjant. Probabil are alt termostat, nu stiu, o sa merg si eu la un service sa ma interesez daca exista mai multe modele.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(clr @ 9 Dec 2004, 10:38) Si la mine sta la fel ca la tine. Si asa a facut de noua. In general eu sunt multumit de caldura pe care o baga masina. Dupa cca. 10 min. se incalzeste si e Ok. Singurul semn de intrebare mi-a aparut saptamana trecuta cand am mers cu o DSN de la serviciu. Dupa 5 min. deja baga caldura binisor, iar dupa 10 min. acul statea undeva la jumatate, chiar un pic mai sus. Nu spun ca a mea nu baga caldura, dar timpul de incalzire e clar mai lung, chiar daca nu deranjant. Probabil are alt termostat, nu stiu, o sa merg si eu la un service sa ma interesez daca exista mai multe modele. Iti confirm eu ca exista cel putin doua modele : -primul(cel defect) care de altfel ma si lasat , era din fabrica se chema "Calrostat " , sper ca am scris corect , si care deschide dupa 1,5 ani mai devreme cu cateva grade , si caldura era lipsa . - al doilea(cel nou) luat de la Ipso - dupa codul din manual , avea un nume dar nu-l mai retin si este putin diferita forma , tot 89 grade deschidere completa si scria pe el "Made in France - Dolphy" . Ce este ma interesant este ca nu avea garnitura si am fost nevoit sa o folosesc pe cea veche . !? : Pentru a vedea daca termostatul mai este bun verificati indicatorul de temperatura , si daca difera adica la drum lung ramane mai jos fata de cum era anul trecut , inseamna ca se deschide mai devreme . Pentru informare : la schimbare eu am completat doar 1 litru antigel si 1 litru apa distilata , atat .Problema e daca il schimbati voi ,sa etansati toti senzori de sub furtune , ca sa nu intre antigel , si se desface doar cele 3 suruburi de la capacul de plastic si se schimba termostatul .Nu uitati de garnitura , sa o puneti pe cea veche daca nu gasiti una noua . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Gata! Am schimbat termostatul si acum am intr-adevar caldura asa cum aveam la inceput cind masina era noua.Acul termometrului de la bord se stabilizeaza la orizontala (asa cum stiam ca se intimpla la inceput) sau chiar un pic mai sus si la drum in afara orasului si la drumuri relativ scurte in oras.
Mentionez ca termostatul nou cumparat de la CNCD de pe Mihai Bravu cu 275000 lei, este identic cu cel vechi adica "Dauphinoise Thomson France 89*" ceea ce ma face sa cred ca tot cam 2 ani va dura si acesta dar acum am experienta in diagnosticare si schimbare. Pentru alti posesori de SN as rezuma cele de mai sus astfel: -daca vara sau iarna la drum lung sau iarna in oras dimineata la drumuri de aprox. 10 Km. acul termometrului nu se stabilizeaza la orizontala ci sensibil sub aceasta pozitie, aprox cam la 3 mm mai sus de liniuta inferioara: -daca iarna in conditiile de mai sus sesizati si o lipsa de caldura sau mai bine zis o incalzire evident lenta a habitaclului cu ajutorul instalatiei de incalzire, atunci este foarte clar ca termostatul vostru s-a imbolnavit si deschide ceva mai devreme ceea ce inseamna sensibil mai putina caldura in masina. Pentru cei care ca si mine circula vara 98% in oras, fenomenul "imbolnavirii" termostatului poate trce cu usurinta neobservat fiindca in regim urban vara motorul se incalzeste foarte repede si oricum functioneaza la o temperatura mai mare cu acul termometrului de la bord catre limita superioara a domeniului normal de temperatura. La inlocuirea termostatului pierderea de lichid de racire a fost nesemnificativa, eu lucrind in felul urmator: 1. am tras cu ajutorul unei seringi si al unui furtun aproape tot lichidul de racire din vasul de degazare (expansiune). 2. dintr-o sticla de plastic de 1 litru de apa minerala am "cioplit" cu cutitul un fel de scafa pe care am introdus-o cit de mult posibil sub planul de imbinare al corpului termostatului. Sticla am taiat-o pe 2 generatoare de la fund catre dop cam pe 3/4 din lungimea ei. Partea cu dopul am lasat-o intacta si am bagat in dop un furtun care avea celalalt capat introdus intr-o sticla colectoare ceva mai mare de ex. 2 litri. Sticla trebuie sa stea cit de jos posibil pentru a se putea scurge in ea lichidul de racire. 3. am desfacut complet surubul de jos dinspre radiator al corpului termostatului iar celelalte se slabesc usor astfel incit tinind cu mina de corpul termostatului am "reglat" debitul de lichid ce se scurgea in scafa si de aici pe furtun in sticla colectoare, pina cind nu a mai curs deloc lichid. 4. am scos si celelalte 2 suruburi apoi termostatul de la care am recuperat fara probleme garnitura si am montat totul inapoi in ordine inversa, ungind usor cu vaselina cele 3 suruburi de fixare. Clr cred ca si la tine trebuie schimbat termostatul.Acum la mine sta acul termometrului exact cum ai vazut tu la acea DSN de serviciu sau firma cu care ai fost in cursa acum citeva zile. Sper ca am fost destul de coerent si nu am obosit pe nimeni! Bafta! |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
- B-71-KPD
2005 Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
stoianco |
![]()
Post
#35
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
Salut.
La mine DSN-ul se incalzeste foarte repede ceea ce ma face sa cred ca decalibrat. Tot spre aceasta concluzie ma trimite si faptul ca motorul are o tendinta sa se supraincalzeasca chiar si acum, iarna (dupa 1 ora de mers in oras pe la semafoare acul termometrului se duce catre linia de sus si se parcheaza pe acolo pe undeva si, in zilele mai calduroase din toamna, au fost momente cand a pornit electroventilatorul pentru a micsora temperatura glicolului. Cel mai probabil o sa las acest termostat pana pe la primavara si cand se va incalzi afara si atunci o sa il schimb cu unul nou. |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
stoianco,
este foarte normal ce ti se intimpla, chiar daca este iarna, in oras dupa o ora de mers cu semafoare si trafic lent antigelul se incalzeste suficient de tare ca sa porneasca ventilatorul, neavind un flux de aer rece care sa il strabata ca la mersul in afara orasului.Si la mine se intimpla la fel dar nu mi s-a parut necesar sa precizez. Ai un termostat foarte bun deocamdata si eu sunt de parere sa-l lasi in pace pina cind se va defecta in sensul aratat de mine citeva posturi mai sus! Bafta! |
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
- B-71-KPD
2005 Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
clr |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Am lipsit o saptamana, motiv pentru care n-am mai putut intra in discutie. Am schimbat si eu termostatul inainte sa plec si rezultatul s-a vazut imediat. Acul sta acum la jumatate si in mod evident se incalzeste mai repede. Chiar si caldura baga mai bine.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Liviu |
![]()
Post
#38
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Un pret ceva ?
![]() ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
clr |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
280.000 lei in Calarasi
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
274 000 lei la CNCD Mihai Bravu, Bucurersti.
|
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
- B-71-KPD
2005 Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
bj |
![]()
Post
#41
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine se incalzea destul de repede motorul. Dar am facut "prostia" sa pierd capacul de la vasul de antigel. Fiind incepator m-am dus repede la service si am luat un capac nou cu "nu-stiu-ce" supape, model nou (385.000 lei). De atunci in majoritatea timpului acul se stabilizeaza orizontal.
Nu stiu exact daca e de la capacul ala, dar acum merge perfect. Pe un drum de 5 statii de tramvai deja acul e la orizontala si baga caldura. |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
- B-65-xxx
exLeon, exDSN BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#42
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cam ce pret mai are un termostat la momentul actual? Sunt si termostatele de "uzina" si de "srl"? Nu prea imi place cum "baga" caldura. Aerul este destul de rece, chiar si la 80 de grade. Lichidul de racire si caloriferul nu au nici 2 ani, asa ca suspectez termostatul...
|
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
serviccom |
![]()
Post
#43
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Probabil ai pus mana in dreptul aeratorului de sus, incearca sa pui mana in dreptul aeratorului de jos de la picioare, la mine se cunoaste diferenta, baga mult mai fierbinte. E si normal ca doar e traseul cel mai scurt. Acum nu stiu cum e la tine.
|
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#44
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Este la fel la ambele. Azi am incercat sa fortez radiatorul cu un carton pus in fata. Evident a urcat mai repede temperatura dar aer tot calai... Am fost la piese auto si am luat un termostat de la klaxcar cu 20 de lei. Un magazin mai in fata termostat original renault = 24 lei
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#45
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
baga-l in apa si vezi la ce temperatura se deschide cu ajutorul unui termometru asa il verifici si pe cel original.
Attached thumbnail(s) 19_01.jpg ( Size: 141.05k ) Number of downloads: 4138 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
fuzzzy |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.080 Joined: 21 February 09 From: BucureSHIT! ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 23 Jan 2010, 21:49) Este la fel la ambele. Azi am incercat sa fortez radiatorul cu un carton pus in fata. Evident a urcat mai repede temperatura dar aer tot calai... Am fost la piese auto si am luat un termostat de la klaxcar cu 20 de lei. Un magazin mai in fata termostat original renault = 24 lei ![]() ![]() ![]() Te oftici ca nu ai luat original renault? Piesele klaxcar se pare ca sunt mai bune, calitativ decat cele cu "holograma", iar pretul mult mai bun... iar in legatura cu termostatul, din ce am vazut la al meu, chiar si pe frigul asta in 6-7 km facuti in oras se incalzeste destul de bine. Degeaba stau pe loc cu masina 10 minute, mai bine stau doar 5 si plec... in mers se incalzeste cel mai bine... iar despre carton... mai bine lasa... p.s.: oricum trebuie neaparat sa desfac bordul sa verific aeroterma si instalatia de ventilatie complet... dar la vara, acum e cam dificil si nici nu am unde... This post has been edited by fuzzzy: 24 Jan 2010, 10:16 |
--------------------
reno
clio hb
- X-xXx-XxX
'02 "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guță
Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@ |
|
Maskatu |
![]()
Post
#47
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Am reusit astazi sa schimb termostatul, in ciuda faptului ca erau -10 grade afara
![]() Am urmat sfatul colegului remus66, anume punerea unei sticle taiate sub carcasa termostatului, si incet incet am scos cu seringa (de 60ml). Am luat garnitura de la vechiul termostat, si am pus-o la cel nou. Nu am mers foarte multi km incat sa imi dau seama daca are vreun efect. Probabil nu am reusit sa "sar" de 89 de grade, cu toate ca imi apar pe ceasuri 4 linii la apa, dar asta inseamna 80-105 grade... deci poate nu am ajuns la 89 ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
serviccom |
![]()
Post
#48
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Oricum nu poti sa-ti dai seama imediat ca dureaza o vreme pana se aeriseste complet instalatia de racire. Eu am schimbat radiatorul asta vara si cateva luni de zile am tot completat, e adevarat foarte putin dar totusi odata ce isi lua antigel e clar ca si aerul iesea, am aerisito inainte destul de bine si am avut si niste rulaje mai lungi dar asa sa aerisit ea mai greu. Eu tin nivelul antigelului perfect la nivelul maxim de pe vas si il verific tot timpul cu motorul rece, asa am observat cel mai bine, iar de ceva vreme e nivelul cui (adica la maxim). Sa specific ca nu am nici un fel de pierderi.
24 Jan 2010, 22:52: Si inca ceva: se poate vedea cu testerul temperatura la care deschide termostatul cel mai precis si nu e nevoie nici sa-l schimbi fara rost. Numai bine. This post has been edited by serviccom: 24 Jan 2010, 21:52 |
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#49
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
si u faci aceasi prostie pe care multi alti si eu am facut-o sa completez pana la linia de maxim cu motorul rece. Dupa ce pornesti motorul ai sa vezi ca nivelul creste peste lina de maxim cea ce nu e confrom carti .
Din cartulie rezulta ca dupa ce ai pornit motorul si a atins 80-100 de grade se completeaza pana la lina de maxim . Deci cand s-a deschis termostatul nivelul creste peste maxim cea ce nu e bine . Eu unu nu am probleme de genul acesta totul functioneaza asa cum e scris si in manual adica dupa ce s-a deschis termostatul nivelul din vasul de degazare atinge lina de maxim si nu o depaseste. Vezi mai sus This post has been edited by djasu82: 24 Jan 2010, 22:13 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
serviccom |
![]()
Post
#50
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
E adevarat ca imi trece cu motorul cald peste linia de maxim cam 1 cm dar nu e daunator cu nimic, nu trece exagerat de mult si e cam singurul mod de a-l controla mai precis (fara sa trag linii cu markerul pe vas)
![]() 24 Jan 2010, 23:24: Singurul lucru care poate sa-l faca e sa modifice un pic presiunea in vas. This post has been edited by serviccom: 24 Jan 2010, 22:24 |
--------------------
Renault
Trafic
- PE06 ZXZ
SL27 DCI 2006
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#51
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Este normal ca nivelul sa fluctueze in functie de temperatura apei si de regimul de mers. Poze din timpul operatiunii de schimbare a termostatului... Seringa de 60 si furtunul au fost sculele de baza.... si evident cheia de 10, sau 11, nu mai stiu sigur
![]() Attached thumbnail(s) 24012010_003_.jpg ( Size: 180.97k ) Number of downloads: 5564 24012010_004_.jpg ( Size: 179.3k ) Number of downloads: 6571 24012010_005_.jpg ( Size: 146.37k ) Number of downloads: 6218 |
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cum ai lucrat pe frigul ala complt nu stiu
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#53
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Cu manusi, care dupa cateva minute s-au imbibat cu antigel... la logan chiar si cu 2 linii la apa pe ceasuri adica 30-80 de grade, temperatura aerului degajata in aeratoare este mult mai ridicata fata de cea degajata de dsn. Probabil are caloriferul (radiatorul) de caldura din interior mai bun.
|
--------------------
Dacia
Logan
- ---
0.9 TCE - 2019
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
il are mai mare cred fata de al nostru ar fi o chestie sa se poate monta de logan la noi ... Oricum si la mine dupa primele 2 lini si cand e cuplat sa traga de afara se simte ca baga daca las pe recirculare parca simti ca nu baga mai nimic. Si azi am probat acest aspect in primul minut am lasat pe recirculare ca aveam parbrizul inghetat dupa inca un minut apar priemle 2 liniute la temperatura si nu se simtea ca baga asa ca am deschis trapa sa traga din exterior aer sigata s-a si simtit ca baga aer caldut.
Era tare daca in locul radiatorului aveam un radiator format din rezistente electrice la fel ca la feon ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
avram1987 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 12 October 08 From: Galati ![]() |
credema ca preferam sa i-mi consume un pic mai mult dar sa am caldura din primele min
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- VS-85-XXX
2001 Dacia SuperNova .............Culoare Verde JAD
Ai venit la mine intr-o noapte calduroasa de vara, te-ai lipit de mine |
|
djasu82 |
![]()
Post
#56
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
nu stiu in mare trebuie sa ne infromam cu precadere la radiatorul de logan cel din interiorul aerotermei daca merita sa investesti bani plus daca se potriveste sau daca se pot face modificari. In rest partea cu rezistenta merita incercat acuma trebuie si calculata rezistenta respectiva in asa fel pe vreo 10 randuri sa-ti asigure caldura necesara totusi nu e economicos nu stiu ce sa zic nu am incercat dar e o solutie rapida.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
tuti |
![]()
Post
#57
|
![]() wum, wum Group: Members Posts: 131 Joined: 11 January 10 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de asta, pe cand stateam la casa, aveam in masina o aeroterma de 1200W. cand ajungeam seara, bagam un prelungitor in masina si-l cuplam la aeroterma. Dimineata inainte de a pleca, cuplam prelungitrul la 220 in casa
![]() ![]() dupa ce plecam, pana se incalzea motorul, masina tot calda era ![]() revenind la subiectul actual. Anul trecut mi-am schimbat si eu termostatul pe aceleasi considerente (acul urca numai pana "aproape" de jumatate. Acum urca putin mai sus de jumatate ) si s-a remediat problema. dar acum, in ultima luna, tot asa, imi baga doar aer calai.... Pe aeroterma in dreapta la pasager, toate cablurile si rotitele sunt la locul lor.... Banuiesc ca e o problema cu clapeta din aeroterma care dirijeaza aerul spre calorifer sau sa ocoleasca caloriferul.... cred ca o parte din aer trece prin calorifer, o parte intra direct in habitaclu..... |
--------------------
Dacia
SRN-Confort
2001
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#58
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai vezi comenzile de la maneta de aer cald ,rece cand e pozitionata pe jumatate trebuie sa bage jumatate aer cald jumatate aer rece .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
tuti |
![]()
Post
#59
|
![]() wum, wum Group: Members Posts: 131 Joined: 11 January 10 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() deci, maneta e data pe cald, "agregatul" comuta pe cald dar... cred ca e o problema cu garniturile clapetei ce directioneaza aerul prin/pe langa calorifer. |
--------------------
Dacia
SRN-Confort
2001
|
|
pandispan |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 29 May 07 ![]() |
Va rog sa imi dati o idee pentru ca am urmatoarea problema, sper sa fie legata de termostat:
Pe frigul asta (-5 grade) am pornit dimineata masina... am dat drumul la caldura, si am inceput sa o curat... Cu toate ca motorul nu a stat DECAT LA RELANTI, acul de temperatura a apei a ajuns la La NIVELUL LA CARE A PORNIT VENTILATORUL... de unul singur... dupa ce a pornit ventiatorul, a scazut temperatura, a ajuns la jumatate (spre ora 9, acolo unde sta deobicei) dupa care, in urmatoarele 10 min... a ajuns iar la nivelul mai de sus (10.30 sa zicem), unde iar a pornit ventilatorul.... si tot asa. Mi se pare foarte anormal, mai ales ca nu era turata, si mai ales ca afara e f frig. Pot sa circul cu ea, sau o sa ard ceva la motor, fierband apa? Oare ce are? This post has been edited by pandispan: 27 Jan 2010, 19:58 |
--------------------
Dacia
Supernova
Confort 2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 16:40 |