Volkswagen Passat B6. De doua ori.
![]() ![]() |
Volkswagen Passat B6. De doua ori.
MyKe89 |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.071 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|||
Raduchu |
![]()
Post
#482
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
O sa mai fac undeva la 5-600 km in zilele care vin si sa vad daca mai gafaie. Oricum, ideea e ca are inceput de sfarsit, dar nu-l schimb pana nu plange iar, pt ca nu am cand..
Piese frantuzesti, deh.. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Aleex |
![]()
Post
#483
|
![]() out. Group: Members Posts: 176 Joined: 11 November 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
BMW
Seria 5 F10
2012 Kawasaki Z750 2009
Renault Megane 2 2008 Authentique 1.6 16v |
|
Raduchu |
![]()
Post
#484
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Glumeam si io.
![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
psychoo |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.721 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Inainte sa dai bani pe unu nou, de ce nu incerci sa il cureti pe asta?
Dai jos capacul ala negru si vei vedea mult praf de carbune de la periile motorasului electric. Acest praf, in conditii de umiditate si temperatura favorizeaza conductivitatea -> eroare Cureti frumos cu spray de contacte, ungi cu vaselina siliconica angrenajele din plastic si ar trebui sa mai tina destul This post has been edited by psychoo: 7 Jan 2022, 09:04 Attached thumbnail(s) Screenshot_20220107_090238_Gallery.jpg ( Size: 1.49mb ) Number of downloads: 712 Screenshot_20220107_090334_Gallery.jpg ( Size: 937.68k ) Number of downloads: 718 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#486
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.105 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Praf negru se vede insa de la periile motorasului...cam greu, ala este capsulat, cel putin asa pare.
Mai repede plasctic de la angrenaje, la astea cu plastic cam asa ceva se intimpla in timp. Acuma la contactele alea rotative de pozitie nici ala nu-i bun, izoleaza. In general curatat oglinda cu spray contact si totul trebuie sa mearga daca nu-s uzate lamelele sau ceva la rotorul de plastic de confirmare a pozitiei, cursorul , "potcoava" rezistiva ca ala potentiometru pare acolo. This post has been edited by Agrig: 7 Jan 2022, 09:48 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Raduchu |
![]()
Post
#487
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 7 Jan 2022, 10:01) Inainte sa dai bani pe unu nou, de ce nu incerci sa il cureti pe asta? Dai jos capacul ala negru si vei vedea mult praf de carbune de la periile motorasului electric. Acest praf, in conditii de umiditate si temperatura favorizeaza conductivitatea -> eroare Cureti frumos cu spray de contacte, ungi cu vaselina siliconica angrenajele din plastic si ar trebui sa mai tina destul Pe forumul marcii toti recomanda inlocuire. Au mai incercat altii sa-l "reconditioneze" si degeaba, nu a tinut mult.. Acuma, sincer, pt 600 lei ar merita o piesa noua. Tinand cont ca soft-ul de dieselgate forteaza destul de tare EGR-ul, ma gandesc ca-i ajunge si lui atatia ani. De obicei se cam strica rotitele de plastic, cum a zis si @Agrig. Ce bine ca nu am EGR-ul care vine cu tot cu racitor, ca ma scuturam de ~2000 lei de urgenta. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
psychoo |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.721 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Ala e praf de carbune.
Motorasele respective au carbuni care se uzeaza. Nu vorbesc fabule, am facut operatiunea la A4 2.0 si la clapeta de admisie, swirl si la EGR acum 2 ani si inca tin. Cazuri de roti de plastic uzate exista cand ai depuneri mari si este functionare fortata a clapetei, la o clapeta curatata periodic dintii de plastic arata perfect. Motorasul capsulat se poate desface si reasambla. Eu am facut-o ca sa vad cat carbune mai exista, deoarece la audi era mult mai mult praf decat in pozele de la ford si chiar generau short to gnd sau short to bat la rece/umiditate. Daca era uzura exagerata inlocuiam cu totul, dar nu a fost cazul Nu mai tin minte ce era asta din poza, posibil clapeta admisie aer. Nu am poza cu praful de carbune din pacate... This post has been edited by psychoo: 7 Jan 2022, 12:00 Attached thumbnail(s) Screenshot_20220107_115235_Gallery.jpg ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 655 Screenshot_20220107_115242_Gallery.jpg ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 637 Screenshot_20220107_115214_Gallery.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 628 Screenshot_20220107_115942_Gallery.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 62 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#489
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.105 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Cu rotile dintate din plastic este o mica problema, in fapt materialul este bun si angrenajele sint fiabile in timp daca sint construite asa cum trebuie insa economia...
Modul corect de constructie a lor implica la cele care au si moment mai mare bucsarea alezajului cu lagar de bronz altfel apare joc la arbore. In general bucsa se foloseste doar la pinionul final cel cu moment mare, secundarul se vede si in foto deja nu mai calca bine pe pinionul primar al motorasului, cauza fiind in uzura alezajului pinionului, aia se rezolva prin bucsarea lui cu bronz sau alama. Uzura apare in timp deoarece se mai intepeneste si EGR-ul dupa citiva ani de functionare. Materialul pinioanelor este POM, rezistent in timp, mai cunoscut este ca Derlin. Am citeva la care le-am bucsat alezajul si se comporta bine. Daca motorasul este capsulat n-ar trebui sa apara praf de perii mai ales ca astea n-au ventilatoare. La dumneavoastra se vede ca motorul acela este bine capsulat si nu are pe unde sa scoata praf de perii. Materialul pinionului este posibil policarbonat (PRL) ? armat cu cu 30% fibra de sticla si 15% adaos teflon antiuzura. This post has been edited by Agrig: 7 Jan 2022, 12:45 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Raduchu |
![]()
Post
#490
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Eu am eroarea direct pe EGR. Nu am treaba cu admisia, tu ai curatat si EGR-ul daca tot ai dat jos clapeta de pe admisie (cea de sub EGR), ma gandesc.
Cum am spus, pe forumul marcii toata lumea recomanda inlocuire in cazul erorii mele (P0403). Prima oara iti da o eroare, cum am primit si eu, urmand ca mai apoi sa fie din ce in ce mai des intalnita eroarea asta -> schimbare. Sincer, m-ai pus pe ganduri acum. Parca ar merita un 50-60 lei garniturile si 1/2 spray-uri de curatare. Problema e ca timpul de afara nu e cel mai prietenos pt surubarit la masina, iar eu garaj nu am, din pacate. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
YRX |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.098 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Aia din poza lui Psichoo e clapeta de shut-off, la EGR mecanismul e mult mai simplu, e o cama cu excentric care trage de piston in sus si in jos, am curatat-o eu de curand pe a mea si cred ca si 2.0 are cam la fel. Senzorul de pozitie e un ax care urmareste cama.
Ce zice Psihoo cu praful de carbune e adevarat, am experimentat la yale, dupa ce am curatat colectorul nu mi-a venit sa cred ce turatie si ce putere a capatat motorasul ala. Carbunele depus scurcircuita infasurarile. This post has been edited by YRX: 7 Jan 2022, 13:12 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#492
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Some goodies. Au ajuns foarte repede.
Attached thumbnail(s) 1111.PNG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 78 |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
psychoo |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.721 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Agrig @ 7 Jan 2022, 12:21) [...] In general bucsa se foloseste doar la pinionul final cel cu moment mare, secundarul se vede si in foto deja nu mai calca bine pe pinionul primar al motorasului, cauza fiind in uzura alezajului pinionului, aia se rezolva prin bucsarea lui cu bronz sau alama. [...] Daca motorasul este capsulat n-ar trebui sa apara praf de perii mai ales ca astea n-au ventilatoare. La dumneavoastra se vede ca motorul acela este bine capsulat si nu are pe unde sa scoata praf de perii. [...] Chiar nu vreau polemici, dar motoarele electrice nu sunt inchise ermetic la nici un fel de mecanism vazut de mine pe vreo masina. Exista gauri de ventilatie, incercuit in poza. Pe acolo iese praful de carbune si este plimbat prin tot spatiul disponibil. Apoi calcatura este perfecta. In foto motorasul nu are suruburile de fixare. Pinionul metalic al motorului actioneaza roata din mijloc pe coroana exterioara. Aceasta are o coroana interioara de diametru mic care actioneaza roata mare din dreapta. Pe aceasta in capat este un magnet pentru senzorul cititorului de pozitie de pe capac, sub ea fiind arc de readucere pe pozitie si legatura mecanica cu clapeta, axul de iesire din corp. Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 145.63k ) Number of downloads: 88 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#494
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.105 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Am avut de lucru cu multe astfel de motorase, peste suta la actuatoarele de pozitie pentru antene satelit cu montura polara, inclusiv cu pinioane distruse din cauza ca cedeaza prima data alezajul arborelui care duce la uzura danturii in ritm rapid.
Sint capsulate dar nu sint ermetice insa nici nu intra si nici nu iasa atita praf de la perii ca in foto. Acel suport de perii incercuit nu lasa sa iasa tot praful in afara motorului si sa faca depunerea aia ca in foto. Exista destule care au orificii de racirea colectorului insa nu in acest caz. La fel, mai exista mitul ca scurtcuiteaza periile colectorului, bine nu face insa diferenta dintre valoarea rezistentei bobinei si a prafului depus intre perii este mare, bobina este pe la 0,3-0,6 ohmi la motorase de genul acesta, praful este mult mai mult. Probleme apar la motoarele de tensiune si putere mare care folosesc perii cupru-grafit, scinteiere peste colector desi infasurarile sint bune, fara scurt. De mers motorasele dupa curatare merg mult mai usor, tot din cauza prafului de perii insa care intra in lagare, alea trebuie bine spalate si in nici un caz unse cu ulei sau vaselina, aia aduna praful si se uzeaza prematur. Puteti face ca pe timpuri la lagarele din bronz sinterizat, le fierbeti in ulei de transmisie si apoi sterse bine de tot, asa se mai facea la motoarele de puteri mai mari si lagare bronz sinterizat, am vazut procedeul dar n-am facut-o nici o data. Aici aveti motoras cu orificii de ventilatie, nu locasul suportului periilor. Scut_fata.jpeg ( Size: 75.03k ) Number of downloads: 49 Scut_spate.jpeg ( Size: 71.92k ) Number of downloads: 24 This post has been edited by Agrig: 7 Jan 2022, 15:36 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Raduchu |
![]()
Post
#495
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
@Agrig ati lucrat/lucrati in telecomunicatii?
In alta ordine de idei, am dat comanda azi de EGR nou (643 lei) VALEO, garnitura clapeta acceleratie (Elring) si un spray de frane. Piesele le-am luat tot de pe autoeco.ro. La mine in sat, la un magazin de piese de unde imi mai iau eu una-alta era ~800 lei. Adaosul pacii.. Vad ca aplicatiile meteo spun ca n-ar ploua marti/miercuri si taica-meu a zis ca se ofera sa schimbe EGR-ul. Evident, o sa fie curatata si clapeta de acceleratie, spalat totul pe cat posibil. Am tot citit ieri seara pe net, si treaba cu curatatul doar amana inevitabilul. Poate se rezolva si mai tine 1 luna, 1 an, poate nu. Plus ca nu sunt curios de limp mode in vreo depasire, de asta mi-e cel mai frica. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
psychoo |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.721 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Sa nu arunci egr.ul vechi
Poti sa il cureti si sa il pastrezi ca piesa de rezerva cand praful de carbune o sa il faulteze si pe ala. Astfel doar inlocuiesti o piesa cu alta. Curatarea o poti face cand te plictisesti prin casa, fara sa fii presat de timp si vreme. Din experienta mea, calitatea la aftermarket e sub oem, posibil sa te lase mai repde decat cel de fabrica |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#497
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Nu-l arunc. Chestia e ca azi m-am benoclat mai atent pe la el si se vede ceva transpiratie de ulei in spatele lui, fix pe la partea electrica. Cum o fi ajuns ulei acolo, Dzeu stie.
Sper sa tina si acesta aftermarket, macar cat mai tin eu masina. Nu am pretentii sa mai duca 240k km cat are acum, dar macar un 100k. Oricum, de cand cu home office-ul, km au scazut binisor (sub 20k pe an). Din cauza asta ma tot bate gandul sa o dau si sa-mi iau ceva pe benzina, un hot hatch ceva cum a avut colegul MyKe89. Insa nu sunt 100% convins ca merita miscarea asta acum, la cum sunt vremurile actuale. Plus c-au crescut preturile la SH-uri destul de mult in ultimele luni. Chiar anul trecut in toamna am avut o "oferta" pt masina, chiar mai mult decat am dat eu pe ea, dar parca imi pare rau s-o dau acum, mai ales ca am aranjat-o estetic cum am vrut eu si mecanic cat am putut de bine. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Agrig |
![]()
Post
#498
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.105 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(Raduchu @ 8 Jan 2022, 16:52) @Agrig ati lucrat/lucrati in telecomunicatii? Da, vreo 31 de ani in radiocomunicatii, 1 an sistem/software developer, ma rog, ASM80 prin `86 si inca 5 in telecomunicatii plus service sisteme satelit overtime. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Raduchu |
![]()
Post
#499
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Frumos, felicitari.
![]() Si eu lucrez in domeniu, dar din pacate toata interactiunea mea fizica cu echipamentele se intampla local, in site-ul nostru. Colegii "veterani" au prins vremurile in care se pleca prin strainatate (Europa, Asia, America de Nord/America de Sud). Ce n-as da sa ma plimb si eu.. |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Agrig |
![]()
Post
#500
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.105 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Asta este cind totul este pe platforma, mai plictisitor insa mai odihnitor.
Da, cei mai veterani au prins si deplasarea cu vaporul in America de Sud! ![]() E pe bune, nu-i nici o gluma, prin anii de gratie 2000 s-a intimplat. This post has been edited by Agrig: 9 Jan 2022, 16:25 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Raduchu |
![]()
Post
#501
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
![]() Dar si ce povesti misto erau de prin India, Brazilia, China, America, Israel..m-am nascut prea tarziu. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
wolfin |
![]()
Post
#502
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.945 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
https://www.reno.ro/index.php?showtopic=11383&hl=Maroc
https://www.reno.ro/index.php?showtopic=37343&hl= ![]() Din breasla voastra De citit.... This post has been edited by wolfin: 9 Jan 2022, 16:56 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Agrig |
![]()
Post
#503
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.105 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Cind vorbeam cu ai nostri colegi din NOC mai se plingeau ca is "intepeniti" in scaun. Ii mai lamuream si eu ca viata nu-i chiar asa cum pare la prima vedere, libertate, iarba, offroad, frumusete de peisaj... Majoritatea se intimplau pe ploaie, furtuna, iarna, frig, zapada sau daca era timp frumos, vara, arunci sigur era in toiul noptii ca atunci se strica toate. ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Raduchu |
![]()
Post
#504
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Din seria pauze de masa petrecute cu masina:
Am dat jos EGR-ul, clapeta de acceleratie (cea cu oring-ul rosu) si se prezinta ca in poze. Acuma, daca ma-ntrebati pe mine, nu arata chiar horror pentru 240k km. In zona incercuita cu rosu e pe unde "plangea" EGR-ul, fix din partea electrica. Am scos destul de multa mizerie din capatul galeriei de admisie, ar merita si ea o curatare, dar mai poate astepta deocamdata. Diseara o sa curat bine de tot clapeta de acceleratie, o sa schimb garnitura si maine in pauza de masa continuam. ![]() Attached thumbnail(s) 10.PNG ( Size: 997.72k ) Number of downloads: 107 11.PNG ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 114 12.PNG ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 119 13.PNG ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 112 egr.PNG ( Size: 814.27k ) Number of downloads: 112 |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Raduchu |
![]()
Post
#505
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Am montat azi EGR-ul cel nou, am iesit un pic cu masina in extraurban sa vad daca spune ceva si nimic, totul pare a fi ok.
Chinuiala mare cu montatul, spatiul stramt isi spune cuvantul. ![]() O chestie pe care n-am mentionat-o ieri - EGR-ul cel nou e identic dpdv al producatorului cu cel vechi, iar acolo unde trebuia sa scrie VW AG este polizat. ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
psychoo |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.721 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Cand nu trece de QA dar totusi abaterea nu e foarte mare, se baga in cutia de aftermarket si se polizeaza sigla OE
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#507
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.580 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Inseamna ca sunt foarte multe piese care nu trec.
Ca sunt o gramada polizate in felul asta. Am luat un etrier spate pentru skoda si tot asa, era piesa de siguranta circulatiei, ce o fi avut de n -o fi trecut? |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
valioglu |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Se polizeaza insemnele cu marca masinii daca piesa nu se vine in reteaua de service a producatorului auto. Probabil aceeasi piesa a fost vanduta si catre VW ca echipare OE sau chiar OEM.
E frecventa polizarea aia, eu am schimbat multe piese la VW cu marca stearsa, incepand cu bratele fata de la B5 (8 brate plus alte multe bielete si porcarii toate Lemforder) si tot asa aveau polizata marca. Nu te baza ca sunt si de calitate, eu personal nu cred ca la VW se mai poate discuta de calitate, dar e strict parerea mea. De exemplu am schimbat senzorul de presiune diferentiala DPF cu unul original din reprezentanta si s-a stricat in 400 km. In concediu... |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Raduchu |
![]()
Post
#509
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
|
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
Raduchu |
![]()
Post
#510
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Daca tot e vremea frumoasa, am facut schimbul de ulei + filtre la masina neagra, avand ~8k km de la ultimul schimb din iulie anul trecut.
|
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 07:07 |