DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatii schimbat viteza dCi - -

Danielle
post 20 Jan 2006, 10:25
Post #121


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




WRONG.Acum sa detaliem.
La un diesel,in general vara nu pornesc bujiile de preincalzire (datorita unui senzor de temperatura care poate fi exterior sau pe sistemul de racire cu apa) el,vara,porneste datorita compresiei (daca ea este buna,evident).
Acum,pe perioada iernii,e normal ca bujiile de preincalzire sa aiba un timp mai indelungat de functionare (intre 5-10sec.),functie de temperatura exterioara (un timp de functionare au la 0grC si altul la -20grC).
Acum,cauzele ar fi multiple printre care si acel aditiv,pornirea in 2 sau 3 pistoane (datorata faptului ca una sau doua bujii incandescente nu mai lucreaza),si nu in ultimul rand motorina pe care am introdus-o in rezervor.
Rezolvarea ar fi urmatoarea:verificarea celor 4 bujii (care daca nu stii cum s-o faci devine o treaba cam complicata,de aceea recomand un service specializat) sau o verificare cu o interfata (daca nu ai un prieten cu un lpt si o interfata Ford care sa te ajute,de asemenea recomand un service specializat).
Ultima varianta e calea cea mai usoara (si cea mai sigura) de a afla de ce a pornit greu masina ta in dimineata asta (de obicei se stocheaza in memoria ECU orice eroare care conduce la o functionare improprie a masinii).
Acelasi lucru este valabil si pentru DaciaLogan 1.5dci,motoarele Diesel fiind universal valabile si pe celelalte modele de la toti producatorii (implicit si problemele&rezolvarile lor).

Si acum da-mi voie sa vin eu cu o paranteza la topicul tau :
Asta spui tu...
"Sa indreptam niste erori materiale:
1. La logan perioada de preincalzire este in functie de temperatura antigelului."
Si asta spun eu...
"senzor de temperatura care poate fi exterior sau pe sistemul de racire cu apa"

Ori,eu acum banuiesc ca antigelul nu se baga in borcanul spalatorului de parbriz... biggrin.gif

This post has been edited by Danielle: 20 Jan 2006, 17:52


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 20 Jan 2006, 10:51
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




QUOTE(paulp @ 20 Jan 2006, 09:10)
Sa ma pregatesc de un schimb de bujii smile.gif?
*



Paul, daca e de la bujii sa zici saru-mana! Ca daca e pompa de injectie/injectoarele sau compresia e triiist. Dupa cum spuneam, dezavantaj masina sh. Scoti bani din buzunar pt remedieri in primii 3 ani de folosinta...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Jan 2006, 11:06
Post #123


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Danielle @ 20 Jan 2006, 10:25)
WRONG.Acum sa detaliem.
La un diesel,in general vara nu pornesc bujiile de preincalzire (datorita unui senzor de temperatura care poate fi exterior sau pe sistemul de racire cu apa) el,vara,porneste datorita compresiei (daca ea este buna,evident).
Acum,pe perioada iernii,e normal ca bujiile de preincalzire sa aiba un timp mai indelungat de functionare (intre 5-10sec.),functie de temperatura exterioara (un timp de functionare au la 0grC si altul la -20grC).
[...]Acelasi lucru este valabil si pentru DaciaLogan 1.5dci,motoarele Diesel fiind universal valabile si pe celelalte modele de la toti producatorii (implicit si problemele&rezolvarile lor).
*


Sa indreptam niste erori materiale:
1. La logan perioada de preincalzire este in functie de temperatura antigelului.
2. Am o vaga banuiala ca la logan si vara pornesc bujiile de preincalzire (o secunda-2, dar pornesc)
3. Perioada de preincalzire mai depinde si de tensiunea bateriei, si de presiunea atmosferica (astea doua putand adauga inca o data la perioada standard de incalzire pentru o temperatura data).
4. Parerea mea e ca o pornire care sa ia in considerare un senzor extern (nu a temperaturii antigelului) de temperatura este gresita. Ca poate motorul e cald, si senzorul extern masoara -30 grade (cum e acuma la rusi).
5. Nu stiu cum o fi la VAG (o avea motor doar pentru ierni blande), da' la logan timpul de preincalzire poate fi si de 14 secunde (la -30 grade de ex.). Daca mai adaugam si problemele de la pct 3, se cam duce timpul de preincalzire la deal binisor... La logan 10 secunde sunt standard pentru -20 grade (ma rog, cca. -23 grade)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Jan 2006, 12:50
Post #124


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Danielle @ 20 Jan 2006, 10:25)
Si acum da-mi voie sa vin eu cu o paranteza la topicul tau :
Asta spui tu...
"Sa indreptam niste erori materiale:
1. La logan perioada de preincalzire este in functie de  temperatura antigelului."
Si asta spun eu...
"senzor de temperatura care poate fi exterior sau pe  sistemul de racire cu apa"

Ori,eu acum banuiesc ca antigelul nu se baga in borcanul spalatorului de parbriz...    biggrin.gif

Desi banuiala e corecta, treaba cu senzor de temperatura care poate fi exterior sau pe sistemul cu apa, contine eroarea ca nu prea are motiv sa fie un senzor de temperatura exterior (care ar fi si in plus, ca e suficient cel de pe circuitul de racire)
Aia cu senzorul care poate fi exterior este gresita. In cel mai rau caz poate fi senzor de pe circuitul de racire si senzor de temperatura exterior.
"sau" folosit acolo este deficitar.
Parerea mea...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 21 Jan 2006, 04:40
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(Danielle @ 17 Jan 2006, 13:07)
Intrucat motoarele diesel au un randament termic al combustiei ridicat, schimbul de caldura cu lichidul de racire este mic, iar regimul termic normal de functionare este atins mult mai greu, incalzirea este ajutata de alte 3 bujii incandescente ce incalzesc electric lichidul de racire (la masinile cu cutie de viteza manuala, cele automate au un alt sistem bazat pe temperatura gazelor de evacuare). Comanda acestor bujii este realizata in doua stagii tot de ECU prin intermediul a doua relee  A- incalzire scazuta si B - incalzire puternica. Decizia de activare a acestor doua relee este luata in functie de temperatura agentului de racire de timpul scurs de la pornirea motorului si respectiv de starea de incarcare a alternatorului (sarcina).

Aceste bujii de incalzire exista pe circuitul de racire,a nu se confunda cu bujiile incandescente care ajuta motorul la pornire pe timp de iarna.
*



Scuze baieti (si fete) dar am ramas lat!

Adica alternatorul baga x kw in bujiile (rezistoarele) alea ca sa incalzeasca mai repede lichidul de racire si uleiul (implicit si motorul)!
Respectiva masina are sistem electric dual (de 12v si 48v)?
Cum dracu?
Nu era mai simplu (si eficient) sa arda ceva motorina intr-un incalzitor (sunt tampit; polueaza), eventual gazele de evacuare (ale motorului) intr-un schimbator ca sa mai recupereze ceva caldura?
Sau poate pompa de caldura de la AC sa incalzeasca si ea motorul (cred ca asta ar fi cea mai eficienta metoda d.p.d.v. termodinamic)?

Daca masinuta are x kw putere electrica, eram mai incantat sa-mi incalzeasca scaunul nu motorul.

Pentru Danielle, masinutele alea serioase care au incalzire electrica a motorului au cumva si la scaune, eventual au si frane electrice?

This post has been edited by ceacu: 21 Jan 2006, 05:15


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 21 Jan 2006, 06:06
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Da domnle, daca Dacia nu are, inseamna ca nu exista?

Da, uite la VAG exista bujii (nu stiam ca 3 la numar, aflu si eu acuma) care incalzesc lichidul de racire. Masinile respective merg pe 12 V only.

Exista la golf V de exemplu intr-un pachet iarna un incalzitor din ala ce trage combustibil din rezervor si il arde, dar am impresia ca functioneaza doar pentru habitaclu. Adica ti-l incalzeste ca sa ai masina calda cand cobori.

Sistemele AC de pe masini nu au mod de incalzire. Am o vaga banuiala ca e mai economic sa astepti sa se incalzeasca motorul pentru asta, decat sa pui acest feature.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 21 Jan 2006, 06:31
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(litza @ 21 Jan 2006, 07:06)
Da domnle, daca Dacia nu are, inseamna ca nu exista?

Da, uite la VAG exista bujii (nu stiam ca 3 la numar, aflu si eu acuma) care incalzesc lichidul de racire. Masinile respective merg pe 12 V only.

Exista la golf V de exemplu intr-un pachet iarna un incalzitor din ala ce trage combustibil din rezervor si il arde, dar am impresia ca functioneaza doar pentru habitaclu. Adica ti-l incalzeste ca sa ai masina calda cand cobori.

Sistemele AC de pe masini nu au mod de incalzire. Am o vaga banuiala ca e mai economic sa astepti sa se incalzeasca motorul pentru asta, decat sa pui acest feature.
*



Ai cumva si frane electrice (adica nu hidraulice)?
Daca nu e posibil ca la golf 6 sa ai.
Un amarat de seat cordoba are si incalzire pe AC.

Nu vreau sa comentez ce nu cunosc, dar eram curios cam ce putere (electrica) au bujiile alea.


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 06:38
Post #128


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




A fost confirmata afirmatia mea aici in postul 24 (tatabobu)...

"Intrebare: are golanu' dizel si senzor de temperatura externa? Ca daca n-are, nu are nici d'astea. Howgh!

Edit: asa ceva am vazut doar pe la VAG.

LE: vezi motoarele BCZ, AKE si BAU (2.5 litri, V6, TDI) montate pe A6"

...si aici in postul 34 (paulp)...

"Danielle, asa cum ai spus si tu, Ford are preincalzire pe circuitul de motorina (la Focus si Mondeo, e o rezistenta in filtrul de motorina ) si mai are o rezistenta pe circuitul de aer, la intrarea in filtru.
Si bujii incandescente pentru camera de ardere.
ATIT."

...cu singura rectificare ca doar VAG foloseste bujii la post-incalzirea lichidului de racire (pentru a se atinge mai repede valoarea optima de functionare a motorului),restul folosind incalzirea carburantului (printre care si un FordEscort model 1995 pe care l-am detinut mai de mult,avea rezistenta de incalzire a motorinei).

Frane electrice poate gasesti pe la tramvaie si masinutele din parcul de distractii,in rest nu stiu dar ne putem documenta...

Si daca....
"Nu vreau sa comentez ce nu cunosc, dar eram curios cam ce putere (electrica) au bujiile alea."
...de ce...
"Pentru Danielle, masinutele alea serioase care au incalzire electrica a motorului au cumva si la scaune, eventual au si frane electrice?"
...faci misto?...

L.E.-si DA au si acel sistem de racire al returului (imi pare rau ca nu prea ma pricep sa atasez o schema cu descrierea sistemului ptr. ca e in format pdf) datorata faptului ca sistemul PD lucreaza la valori de 2000-2050bari si atunci ca se previna incalzirea excesiva a motorinei in rezervor ea este racita pe retur.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 08:35


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 21 Jan 2006, 06:55
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(Danielle @ 21 Jan 2006, 07:38)
"Pentru Danielle, masinutele alea serioase care au incalzire electrica a motorului au cumva si la scaune, eventual au si frane electrice?"
...Faci misto?...


Cu riscul ca voi primi ban;
Nu fac misto prefer sa ma incalzeasca pe mine decat motorul.
De aia am masina ca sa fie eu stapanul ei si nu invers.
Sora-mea lucreaza la Siemens VDO la ceva ce se numeste frana electrica (se renunta la hidraulica si se pun actuatori electrici cate doi pe fiecare roata) si se pare ca vom avea cu totii din 2010, eu cand am auzit am cazut pe spate.

Nu s-a dat raspuns (argumentat) la intrebarea din topic.


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 06:59
Post #130


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Cu riscul de a ma repeta raspunsul,la intrebarea din topic,a fost dat in postul meu cu nr 5,mai detaliat e adevarat,de aceea iti recomand sa citesti printre randuri si il vei gasi.Te asigur ca este acolo.
Dar probabil ca si peste un an (daca mai tine topicul asta) se vor gasi diverse persoane care sa citeasca ultimile doua pagini si sa vina cu contraargumente sau rectificari.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 07:11


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Jan 2006, 07:11
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Bai frate...ce incalzire visati ?
Se numeste STENDHEITZUNG ( probabil in romaneste s-ar traduce prin sirocou) si e un rahat de motoras care consuma vreo 300 ml motorina/ ora...si il pornesti cand vrei, cu telecomanda sau il programezi.

In alta ordine de idei...Danielle...se vede ca nu prea cunosti cu adevarat sistemele astea...cand am spus in pagina anterioara despre recircularea gazelor...parca am vorbit singur...Deci la masinile automatice se foloseste sistemul de preincalzire prin recircularea gazelor de pe evacuare iar la alea manuale se foloseste sistemul cu cele 3 bujii in instalatia de racire. Desi eu nu stiu ce marci mai folosesc alea 3 bujii...ca sistemul e cam vechiut.
Deci masinile serioase au incalzire prin recircularea gazelor, nu electrica...

In fine...eu tot nu inteleg ce vrei tu sa demonstrezi cu astea...sau cui foloseste sa stie,...crezi ca se apuca vreunu sa-si schimbe supapa de egr singur in caz ca nu-i mai merge bmw normal ?

Oricum nu stiu nici cine intelege ce scrii tu...bagi 15.000 denumiri wacko.gif si nu explici nimic...eventual dai un copy=paste in engleza...scrie si tu pe larg in romaneste ca sa inteleaga tot forumu...

This post has been edited by andu911: 21 Jan 2006, 07:18


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 07:21
Post #132


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




1-Topicul era la diverse (nu Logan,Slz,Retete Culinare sau mai stiu eu ce).
2-Foloseste nu foloseste cuiva nu am de unde sa stiu,daca moderatorii hotarasc sa-l stearga inseamna ca nu foloseste.
3-Da se prea poate sa "nu le cunosc cu astea" dar nici tu nu prea le ai cu lectura.Pentru ca daca era asa citeai tot Topicul nu numai franturi si dupa ce iti formai o parere puteai sa vii si sa faci afirmatii despre o anumita persoana sau idee.
Uite ce am spus in POSTUL No21/17Jan2006...

|...incalzirea este ajutata de alte 3 bujii incandescente ce incalzesc electric lichidul de racire (la masinile cu cutie de viteza manuala, cele automate au un alt sistem bazat pe temperatura gazelor de evacuare).|

Happy?

L.E.

"crezi ca se apuca vreunu sa-si schimbe supapa de egr singur in caz ca nu-i mai merge bmw normal ?"

NU,clar nu dar macar poate sa-si dea seama de unde ar putea proveni problema si cand se duce la service cu masina sa nu fie jecmanit.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 08:59


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Jan 2006, 07:28
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Danielle @ 21 Jan 2006, 07:21)
|...incalzirea este ajutata de alte 3 bujii incandescente ce incalzesc electric lichidul de racire (la masinile cu cutie de viteza manuala, cele automate au un alt sistem bazat pe temperatura gazelor de evacuare).|

Happy?
*



Foarte happy daca pui si sursa de unde ai luat informatia....chiar sunt curios...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 07:35
Post #134


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Dintr-un document (in format pdf,are si poze biggrin.gif ) cu descrierea diverselor motoare TDI printre care si PD-ul de la VAG+ forumuri TDi (aici nu dau nume ca sa nu fac reclama),din tara si strainatate+manuale de specialitate (pe care le-am "gasit" prin casa).
Again-Happy?
Dar tu unde te-ai informat,cumva aici?
L.E.-pentru ca daca asa e,ma bucur sa vad ca am putut fi de folos cu informatiile postate de mine.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 07:38


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Jan 2006, 07:47
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Danielle @ 21 Jan 2006, 07:35)
Dintr-un document (in format pdf,are si poze  biggrin.gif ) cu descrierea diverselor motoare TDI printre care si PD-ul de la VAG+ forumuri TDi (aici nu dau nume ca sa nu fac reclama),din tara si straintate+manuale de specialitate (pe care le-am "gasit" prin casa).
Again-Happy?
Dar tu unde te-ai informat,cumva aici?
L.E.-pentru ca daca asa e,ma bucur sa vad ca am putut fi de folos cu informatiile pstate de mine.
*



In comparatie cu tine, eu nu ma apuc sa dau copy si paste de pe alte forumuri...Nu-mi permit sa dau link catre alt forum...dar cu acordului unui moderator, o voi face, ca sa intelegi ca aici nu suntem la ora de contrazis si nici nu ne batem in informatii...ca asa iau si eu manuale intregi de Mercedes, BMW sau orice alta marca si ma apuc si scriu din ele pe DaciaClub. Dar nu asta e rostul forumului, sa gasim un "cel mai destept", ci sa ne ajutam intre noi...

Degeaba ne rupi ochii cu date tehnice despre VW si Audi...dar nu poti sa ajuti un coleg de aici, in caz ca are o problema cu masina. Frumos ar fi fost sa ne spui si sursa, ca ai dat direct copy-paste...probabil n-ai inteles nici tu prea multe din ce explica respectivul moderator...si te-ai temut sa nu dai vreo data eronata.

In fine...nu cred ca asta e rostul forumului...sa dam copy-paste la tot ce gasim prin alte parti...fara ca cineva sa ceara acest lucru...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 21 Jan 2006, 07:52
Post #136


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Domnilor, va rog eu sa lasati omu in pace, sa posteze informatiile pe care le are, si sa comentati informatiile alea, nu de unde si de ce posteaza. E importat sa invatam atunci cind nu stim wink.gif
Nu de alta, dar vad niste moderatori nervosi prin zona, si n-as vrea sa va vad pusi la pastrare pentru atac la persoana si off-topic smile.gif
Sintem la Diverse, nu la Cafenea wink.gif

Revenind la ce se discuta, eu cred ca e mai important sa pornesti usor motorul (asta insemnind pre si post-incalzire) decit sa-ti incalzesti tu scaunu dimineata (poti sa faci 5 ture de mersu piticului in juru masinii daca ti-e frig 243.gif). In primul rind ca ajuti la uzura mai redusa a motorului, si in al doilea rind ca faci vecinii cu berline invidiosi ca tractorul tau de care rideau asta vara porneste la prima cheie, iar berlina lor din 900 toamna, consuma 3 baterii si tot nu o ia la -25grd smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Jan 2006, 08:11
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(paulp @ 21 Jan 2006, 07:52)
Revenind la ce se discuta, eu cred ca e mai important sa pornesti usor motorul (asta insemnind pre si post-incalzire) decit sa-ti incalzesti tu scaunu dimineata (poti sa faci 5 ture de mersu piticului in juru masinii daca ti-e frig 243.gif). In primul rind ca ajuti la uzura mai redusa a motorului, si in al doilea rind ca faci vecinii cu berline invidiosi ca tractorul tau de care rideau asta vara porneste la prima cheie, iar berlina lor din 900 toamna, consuma 3 baterii si tot nu o ia la -25grd smile.gif
*



Mi se pare ca si motorul tau are incalzire prin recircularea aerului...deci poti sa-ti incalzesti si scaunele...biggrin.gif

OFF: Din partea mea...sa scrie tot ce vrea...numai sa nu fie ironica, ca nu stam pe forum ca sa ne intepam reciproc...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 08:12
Post #138


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Hai sa o luam altfel.Acest
1-TOPIC a fost deschis de catre un "dizelar".Raspunsurile la intrebarile (si nu numai) lui au fost date in mare parte de catre "tractoristi" printre care ma numar si eu (am un "tractoras" in familie si un benzinar).
2-De la postul No5 (al meu) discutiile au luat-o in alta directie.
3-Daca moderatorii nu au "atentionat" postantii sau nu au inchis topicul discutia a continuat (mai mult sau mai putin pe subiect) si a adus noi informatii.
4-Am spus si ma repet de unde iau aceste informatii.
5-Nu mi se pare corect (fata de membrii si administratorii forumului daciaclub.ro) sa fac trimiteri catre alte forumuri (am facut-o o data si am fost sanctionata ca aici este daciaclub.ro nu alt forum).Daca va imaginati ca rezolvarea unei probleme inseamna sa fac trimiteri catre alte forumuri (vezi topicul Masini cu motor DCI),atunci inseamna ca acesta nu se mai numeste forum ci "biblioteca de link-uri".

INSA acest lucru se numeste AFRONT la adresa administratorului (sau proprietarului) daciaclub.ro pentru ca el (sau si altii) plateste (platesc) un DOMENIU un SERVER si nu in ultimul rand CURENTUL ELECTRIC ca acest FORUM sa aiba VIATA.

SI MANDRIA LUI (lor) CONSTA IN FAPTUL CA LA CAUTAREA (search) PE UN MOTOR DE CAUTARE (ex.google) INFORMATIA CERUTA DE INITIATORUL (search-ului) APARE IN PRIMELE 10(zece) VENIND DE PE www.daciaclub.ro

NOTA : aceasta afirmatie a mea nu trebuie sa fie interpretata altfel ea este un ADEVAR.

6-Traducerile din documentele respective le fac in masura rapiditatii mele in a traduce documente din alte limbi si in functie de nivelul meu de intelegere (al problemei si al termenilor tehnici).Daca va imaginati ca o traducere a unui document ce contine elemente tehnice este acelasi lucru cu o traducere din Sandra Brown va inselati amarnic.
7-Ce se discuta aici nu reprezinta un concurs (gen "Cine stie castiga" sau "Nu te supara frate"),ca m-am infierbantat si m-am contrazis pe diverse teme este vina mea si am recunoscut-o in alt topic (ABS-ASR-EBV-EDS-ESP-MSR),pe care (printre altele) si tu l-ai citit.

NOTA-Probabil datorita lungimii posturilor mele (care plictissesc,e adevarat) nu apucati sa cititi tot (vezi exemplul pe care ti l-am dat in postul No132).

L.E.-Da-mi un exemplu de ironie din partea mea si daca vrei iti pot spune sa dai pagina o leaca mai sus si o sa ai exemple de ironie din partea altor forumisti.
TE ROG din SUFLET citeste cu atentie cine si ce posteaza. si dupa aceea sa faci afirmatia ca eu sunt ironica.

Lateeer,Lateeer EDIT :

Hahaha,ia dati si voi un search cu google la termenul "postincalzire" pe Ro si vedeti ce va apare.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 09:04


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 08:27
Post #139


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




QUOTE(andu911 @ 21 Jan 2006, 07:11)
Bai frate...ce incalzire visati ?
Se numeste STENDHEITZUNG ( probabil in romaneste s-ar traduce prin sirocou) si e un rahat de motoras care consuma vreo 300 ml motorina/ ora...si il pornesti cand vrei, cu telecomanda sau il programezi.

Cred ca persoana care a scris asta "Exista la golf V de exemplu intr-un pachet iarna un incalzitor din ala ce trage combustibil din rezervor si il arde, dar am impresia ca functioneaza doar pentru habitaclu. Adica ti-l incalzeste ca sa ai masina calda cand cobori." in postul No126 facea referire la incalzirea habitaclului (ma insel?).Ori asta se numeste sistem WEBASTO iata si Link-ul
http://www.webasto.ro/home/ro/homepage.html

Acum intelegi cum se ajunge pe un topic sa se deraieze de la problema?

Deci la masinile automatice se foloseste sistemul de preincalzire prin recircularea gazelor de pe evacuare iar la alea manuale se foloseste sistemul cu cele 3 bujii in instalatia de racire. Desi eu nu stiu ce marci mai folosesc alea 3 bujii...ca sistemul e cam vechiut.

Audi (A4-1.9 TDI-PD) pe care il detin este model 2001 si foloseste aceasta tehnologie,daca este model vechi las la aprecierea ta.

Deci masinile serioase au incalzire prin recircularea gazelor, nu electrica...

Oricum nu stiu nici cine intelege ce scrii tu...bagi 15.000 denumiri  wacko.gif si nu explici nimic...eventual dai un copy=paste in engleza...scrie si tu pe larg in romaneste ca sa inteleaga tot forumu...
*



Cred ca m-am facut inteleasa (oarecum).


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doru
post 21 Jan 2006, 14:55
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 27 May 03




un link de pe forumul vw care raspunde la multe intrebari despre respectivele bujii.

PS: nu sunt doar pe motoare vechi , sunt pe tdi-uri din 93 pana azi.


--------------------
VW PASSAT TDI 4 MOTION - B-05-TIE
Keep It Real!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 15:35
Post #141


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Ma bucura sa vad ca si pe vwforum exista detinatori de auto care nu stiau ce au sub capota. tongue.gif


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doru
post 21 Jan 2006, 16:09
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 27 May 03




Da,pot sa spun ca sunt f. multumit de respectivul sistem. Am auzit posesori de clio dci care se plangeau ca baga destul de tarziu caldura iarna. In cazul meu ,dimineata,cand ies in bulevard , baga deja aer cald (adica dupa 1-2 minute de stat pe loc plus cateva sute de metri pe stradute).

P.S. way off-topic,sorry.


--------------------
VW PASSAT TDI 4 MOTION - B-05-TIE
Keep It Real!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 21 Jan 2006, 16:57
Post #143


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




totusi am si eu o nelamurire: numele topicului este "....turatii schimbat viteza DCI..." pe mine unul nu ma interseaza ce au masinile din grupul VAG sub capota si nici ce bujii au si nici ce sistem de incalzire al motorinei au...si nici daca e vreo femeie pe forum.... ce e asa de greu?" turatii schimbat viteza DCI" wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 17:06
Post #144


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Pai trebuia sa citesti numai prima pagina si aflai raspunsul daca ai ajuns pana aici e vina ta radmasa.gif

Restul de 4tru pagini sunt poezie....si amor nebun tongue.gif

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 17:07


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 21 Jan 2006, 17:10
Post #145


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




QUOTE(Danielle @ 21 Jan 2006, 18:06)
Pai trebuia sa citesti numai prima pagina si aflai raspunsul daca ai ajuns pana aici e vina ta  radmasa.gif

Restul de 4tru pagini sunt poezie....si amor nebun  tongue.gif
*



Nu ai impresia ca esti off topic? Loc de caterinca e la cafenea.
Sa nu se mai intample.
Multumesc.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 17:18
Post #146


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




Pai...de la al2lea post al meu pe acest topic sunt offtopic.
Dar ce ma mira e ca nimeni nu s-a sesizat pana acum decat cand am vrut sa-l lamuresc pe userul semit unde sa caute/sape ca sa afle raspunsul.

Imi pare rau daca am deranjat cu raspunsul meu si DA nu se va mai repeta.
sad.gif happy.gif

L.E.-cu riscul de a-mi lua warn/ban trebuie sa intreb si eu ceva...
DE CEEEEEEEEE sunt tot eu aia atentionata cand ..."la asa intrebare asa raspnuns" adica (fara sa detaliez prea mult) legat de acel dci (despre care unii dintre voi nici nu stiau macar ca are turbina/nu este asta o rusine/rusine e in cazul userului semit sa nu te intereseze de ea) este tot un motor tdi si de aici rezulta draga domnule semit interesul pe care ar trebui sa-l acorzi acestui topic,sunt probleme care au aceeasi cauza (cu mici abateri) si aceeasi rezolvare (cu aproximatie) la ambele motoare.
De ce crezi ca la mine in rezervor intra acelasi rahat ca la tine?A mea o fi electrica?Dar cum am mai spus sunt persoane care citesc ultimele doua pagini ale unui topic si de aici incep confuziile (pentru ei).
Propun (pentru userul semit) prima pagina de lecturat si acolo se afla si raspunsul (na ca am mai dres busuiocul tongue.gif ,sau nu? biggrin.gif ).
P.S.-Unde erai tu stimate domn Rion cand aveam nevoie (zilele trecute,vreo cateva pagini mai in spate) de un sprijin?
Oops,acum chiar ca o sa stau pe bara cateva zile wacko.gif .

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 17:47


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 21 Jan 2006, 17:51
Post #147


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




ms dar stiam ca loganul are turbina... wink.gif si stiam cum se foloseste masina wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 18:00
Post #148


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




QUOTE(semit @ 21 Jan 2006, 17:51)
ms dar stiam ca loganul are turbina... wink.gif si stiam cum se foloseste masina wink.gif
*



Pai si atunci de ce mai intrii pe aici?
Doar sa ma contrezi pe mine si sa ma pun eu rau cu moderatorii?

L.E.-Ce s-a discutat aici era adresat celor care nu stiau "cum se foloseste masina".
Gata nu mai raspund la provocari...imi vad de treaba mea.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 18:03


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 21 Jan 2006, 18:20
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Danielle @ 21 Jan 2006, 17:18)
DE CEEEEEEEEE sunt tot eu aia atentionata cand ..."la asa intrebare asa raspnuns" adica (fara sa detaliez prea mult) legat de acel dci (despre care unii dintre voi nici nu stiau macar ca are turbina/nu este asta o rusine/rusine e in cazul userului semit sa nu te intereseze de ea)
*



Crede-ma ca nici pe mine nu m-ar interesa ce e in motor, cand cumpar masina de noua. Mai Danielle...majoritatea membrilor de aici care au logan, l-au cumparat de nou...cu garantie...de ce e o rusine sa nu stii ca ai turbina..sau bujii...sau cine stie ce mai e prin motor. Pe oameni ii intereseaza sa mearga bine masina, sa stea lejer in ea...nu turbina...
S-au dus vremurile cand masina era privita ca obiect de cult al unei familii...acum masina e anexa...masina e ca sa iti faci treaba cu ea...ca si PC'ul.

OFF: am vazut ca tot slavesti motoarele astea...tine minte...Diesel e masina saracului Si eu am diesel...dar daca mi-as permite nu m-as da la o parte de la un 5000 cmc benzina...de 400 cp...Chiar daca avem Logan, sau VW, sau Mercedes, sau BMW...nu ne putem numi oameni bogati cand stim ca ne-am luat masina cu gandul la consum...chiar daca e ea mai rasarita...

This post has been edited by andu911: 21 Jan 2006, 18:27


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danielle
post 21 Jan 2006, 18:34
Post #150


Membru


Group: Banned
Posts: 166
Joined: 9 December 05
From: Pe alt forum.




OFF-TOPIC
Siiiigur...diesel e masina saracului,doar de aia COSTA mai mult decat un benzinar.Sa nu mai vorbim de cuplu&restul ca daca te mai aude cineva pe aici sigur ti-o furi.
OFF-TOPIC-partea II-a
Pai si cand iesi din garantie ce faci cu ea,o vinzi?Pai omul care a deschis topicul a intrebat" la ce turatie e bine sa schimbi vitezele la dci?"
De ce oare?...

L.E.-Dar vorba cuiva dupa aici..."Daca postai exact aceleasi informatii, insa aveai nick-ul Daniel, te declarau guru daciaclub.ro.".Restul e apa de ploaie,crede-ma.
L.E.2-Banuiam ca trebuia sa specific la aceeasi clasa pentru tine in mod special andu911 ca la exemplele cu care mi-ai venit...te-ai facut singur de ras.
Treaba ta,crezi ce vrei am obosit sa ma contrazic cu voi.

This post has been edited by Danielle: 21 Jan 2006, 19:04


--------------------
Bad User Bad Example - Be Aware
Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:41
Forum Renault