Turatii schimbat viteza dCi - -
![]() ![]() ![]() |
Turatii schimbat viteza dCi - -
Danielle |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
|
||
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#92
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
exista femeie moderator pe un forum de masini
![]() |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
chiciuc |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 May 05 ![]() |
@Danielle: Daca informatiile sunt scrise bine in alta parte, sa vin eu sa le povestesc aici (eventual copy-paste) si nici macar sa nu spun sursa mi se pare aiurea. Mi-a placut ca la un post ai scris totusi sursa. E o chestie de educatie.
Am si eu niste intrebari: - in cat timp se incalzeste masina daca schimbi sub 2000 rpm ? - cum turbina intra la 2000 rpm ? La 2000 rpm e cuplul maxim si cum vedem in diagramele de aici cuplul apropiat de maxim se intinde de la 1750 rpm - 2500 rpm. Deci turbina e folosita din plin si la turatii de 1750 rpm, ca sa nu fortam o turbina rece ar trebui sa schimbam la 1500 rpm ? This post has been edited by chiciuc: 19 Jan 2006, 13:55 |
--------------------
n-am
n-am
- n-am
|
|
Danielle |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Raspuns:
1-Nu sunt mecanic(a?). 2-Am descris mai sus de unde obtin informatiile,am scris intr-un post anterior (cand am dat link-ul cu pricina si am fost "faultata" si pe buna dreptate),ca nu e frumos sa dai link-uri DAR e frumos sa te DOCUMENTEZI sa INTELEGI cate ceva (altfel puteam da raspunsuri eronate,nu?) si sa vii cu replici pertinente la problemele oamenilor. 3-Nu intentionez sa-mi fac o cariera (am deja o meserie) din a posta pe forumuri (o fac acum mai des deoarece am mai mult timp la dispozitie in perioada asta). 4-Ca sa-ti raspund la intrebari trebuie sa ma DOCUMENTEZ,sa INTELEG ce scrie acolo (sau nu?) si dupa aceea pot sa POSTEZ.Nimeni nu s-a nascut invatat dar omul cat traieste invata (cel putin eu dupa asta ma ghidez in viata). 5-Dovada ca INTELEG in general despre ce se vorbeste se regaseste in post-urile mele,dar voi (ca niste adevarati barbati ce sunteti) cereti mai multe de la o femeie pe un forum decat aveti curajul sa-i cereti mecanicului care va repara masina. L.E.-dar deja cred ca toate astea incep sa miroasa a atacuri la persoana si imi pare rau ca s-a ajuns aici. This post has been edited by Danielle: 19 Jan 2006, 14:36 |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
klaus |
![]()
Post
#95
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Rog ca discutiile sa se poarte intr-un cadru decent.
Fara atacuri la persoana si altele asemnea. Se va lasa cu sanctiuni Rog de asemnea pe Danielle sa nu se supere tocmai acum cand discutia a devenit mai "relaxata". De asemnea rog a se mentine discutia in limitele topicului. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Danielle |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
QUOTE(chiciuc @ 19 Jan 2006, 15:01) nu e nimic personal, apreciez cunostintele tale si sunt corecte. PS. nu mi pare corect ca te ascunzi dupa faptul ca esti femeie cand nu ai raspunsul. Raspuns : Nu ma ascund in nici un fel,dar am mai spus-o si o repet nu le stiu pe toate (pentru motivele explicate mai sus) dar am sa ma documentez si am sa-ti dau raspunsul intr-unul din topicurile mele viitoare. Dar cum spuneam si mai sus faptul ca nu intrebi un mecanic sau inginer de la DaciaService se datoreaza faptului ca nu stie ce sa-ti raspunda?Ma indoiesc,de fapt adevaratul motiv e ca vrei sa demonstrezi ceva,nu stiu ce anume. Pe aceasta cale ROG INSISTENT MODERATORII sa faca un pic de curatenie pe aici si sa se pastreze doar ce considera ei ca este cu adevarat esential pe acest topic pentru membrii forumului daciaclub.ro si nu numai.Nu cred ca are vreo relevanta daca userul x sau y este barbat/femeie/homosexual/travestit.Importante sunt discutiile despre masini (si intretinerea lor) si motoare (si modul lor de functionare). Deja s-a ajuns la altfel de discutii si e pacat sa stam sa ne intrebam cu cine ne conversam,pentru ca poate (intr-o zi cu soare ![]() |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
mil |
![]()
Post
#97
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
amigdala/eek/cabanos/alina si alte zeci de clone au fost demonstrate...tu fiind singu(a) care isi aminteste de episodul amigdala (eu personal uitasem) episod care a avut loc acum vreo 10 luni cand teoretic nu activai pe cont...suspiciunea mea e ca e aceeasi mana fie aceeasi echipa.
chiar daca nu am dreptate...e inadmisibil sa intre altcineva (sotul tau zici parca, merci klaus de link) pe contul tau...sa scrie la feminin...mie personal mi se rupe de VAG si de masini in general, deci cunostintele tale tehnice nu ma impresioneaza, si nu te legitimeaza...insa daca esti barbat si scrii la feminin esti un impostor ...daca fost un accident si a intrat barbat-o pe cont, iti voi face report pentru warn si data viitoare cand mai are chef de harjoana, sa isi faca cont... vrei sa faci glume, iti recomand aria un banc, sa radem cu totii...aici nu! This post has been edited by mil: 19 Jan 2006, 16:42 |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
klaus |
![]()
Post
#98
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La semafor zici... Salutul soferesc... Mai, de ce oare mi-aduce mie aminte de o oarecare alta "cetateanca"?... Mmmm... Interesant...
In al doilea rand, ce sa-ti fac mai draga usere Danielle (am dificultati daca sa zic domnule sau doamna)? Pai daca tocmai mata nu te hotarasti, ba esti barbat, ba esti femeie si lasi loc la interpretari... Oricum, am rugamintea, daca si fiul dvs. intra pe forum pe acelasi user, sa scrie inaintea mesajului un disclaimer:"Atentie! Eu sunt fiul!" sau ceva pe aproape. Ca nu toata lumea apuca sa citeasca finalul mesajelor, asa cum ar fi : QUOTE(Danielle @ 24 Dec 2005, 08:30) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Danielle |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nu am inteles.... "amigdala/eek/cabanos/alina si alte zeci de clone au fost demonstrate...tu fiind singu(a) care isi aminteste de episodul amigdala" AAA gata m-am prins,citeste te rog postul '92 al lui Sony si ai sa vezi de unde vine treaba cu Amigdala. Cum la fel nu am inteles... "chiar daca nu am dreptate...e inadmisibil sa intre altcineva (sotul tau zici parca) pe contul tau...sa scrie la feminin..." Este ca si cum ar avea pass la contul meu de yahoo,sau la pinul cardului meu,sau poate imi controleaza noaptea telefonul (mai stii?) dar ma rog daca asta crezi...n-ai decat. ...si asta... "vrei sa faci glume iti recomand aria un banc, sa radem cu totii...aici nu!" Glumele au fost facute de altii la adresa mea...eu n-am facut decat sa ma axez pe subiect. ???????????????????????????????????????????????????????????????????? P.S.Nu-i nici o problema,daca deranjez dau close si nu mai intru DAR sa mi se spuna si mie motivul pentru care am deranjat (daca nu e un deranj prea mare pentru tine). L.E.-klaus aia a fost singura data cand a intrat cu contul meu (si de fata cu mine) si tocmai de aceea a specificat (din bun simt) pentru ca era vorba despre o problema la care stiam ca s-ar putea gasi o rezolvare (pe Audi avand acel sistem follow-me si cheia pliabila...spre ex. eu nu am asa ceva pe Ka) era o problema pe care el putea s-o descrie in detaliu.Daca a fost o greseala (si se pare ca da) e invatatura de minte. This post has been edited by Danielle: 19 Jan 2006, 17:04 |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
paulp |
![]()
Post
#100
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Daniel, nu te supara, asa sint unii moderatori mai iuti la minie, si nu au simtu umorului.... cu se cheama asta? a, da "sindrom premenstrual"
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#101
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Pe la ce turatii ati schimbat... firul discutiei?
![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
mil |
![]()
Post
#102
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
1) Partea aia cu amigdala......dar ni s-au facut destule glume proaste in trecut si eu personal stau prost cu nervii...am zis ca nu sunt sigur.
2) iti spun clar...contul e personal...vrea sa scrie si sotul, sa isi faca cont, nu facem bal mascat aici...se poate? 3) asta cu sunt barbat, ba nu sunt...de acum ma cheama vasile si altele...astea sunt glume...si atrag alte glume pe o arie tehnica si se intinde ciulamaua. tai scurt si fara echivoc glumele altora, dai report moderatorilor daca ceilalti useri te jignesc... |
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Danielle |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
1-NoComent
2-Sotul meu intra pe internet din an in paste (nu are timp si cand ajunge acasa e rupt de oboseala) 3-De obicei sunt mai moderata in discutii de aceea nu tai macaroana nimanui,incerc sa-i demonstrez celuilalt ca a gresit intr-un mod civilizat si sa-l fac pe el sa se simta prost la afirmatiile facute sau daca nu ma crezi,te rog reciteste posturile mele. 4-Am facut glume pentru ca vad ca afirmatiile unei femei (daca nu sunt legate de sex&aragaz) nu sunt luate in seama,de asemenea,te rog,reciteste posturile mele sau si mai bine citeste cap/coada acest topic. Multumesc. L.E.-mil am specificat intr-un post anterior de ce am zis ca o sa folosesc pe viitor nick-ul "nea'Vasile din Ferentari" dar a fost sters (prin amabilitatea unui moderator si foarte bine a facut) si anume datorita faptului ca o femeie nu este (sau aproape imposibil) crezuta cand face niste afirmatii tehnice.Dar un barbat este mai bine vazut in lumea auto,de aici rezulta schimbarea de sex (ooops-nick?). This post has been edited by Danielle: 20 Jan 2006, 09:50 |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
klaus |
![]()
Post
#104
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Mai ce sta lumea acasa pe net non stop...
de la 8:30 la 18:30.... Nici mai devreme, da' nici mai tarziu... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Danielle |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
klaus,crede-ma am obosit sa ma mai justific,am inceput cu ashu si am terminat cu mill,am prietene in Italia,DE si USA si asta-i motivul (e mai ieftin ca telefonul si dupa cum stiti cate vorbesc femeile intre ele...),ce mai vreti sa stiti despre mine?Ce mananc,cu ce ma imbrac,ce filme imi plac?
Crede-ma astea sunt discutii de mirc si eu am obosit (ma repet,vorba lui paulp) sa ma justific in fata voastra mai rau ca in fata sotului. Eu aici ma retrag (ma opresc) si (daca contul mai ramane actv bine,daca nu asta e) mai intru pe aici doar sa-mi formez o parere. |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
mil |
![]()
Post
#106
|
![]() ocupat Group: Members Posts: 309 Joined: 23 January 04 From: x ![]() |
acest topic e tehnic...DA? bon! Merci de intelegere...hai cu maturoiul, pls.
|
--------------------
x
x
- x I Bog te veselit!
|
|
Danielle |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Am promis ca nu mai scriu nimic dar sunt datoare cu o informatie pe care am promis in postu cu nr.30 ca o voi face cunoscuta de indata ce intru in posesia ei :
"Poate Logan nu are bujii de preincalzire a apei (poate are o rezistenta) dar ceva tot trebuie sa existe pentru a se atinge temperatura optima de functionare a motorului (este direct legata de temperatura motorinei).Dar nu ma las pana nu aflu ce sistem de preincalzire are Logan-ul si dupa aceea va voi informa si pe voi." Cu o singura rectificare in loc de pre-incalzire,datorita avantului meu in a scrie informatiile pe forum,am facut o greseala pe care (pe aceasta cale) o rectific,a se citi post-incalzire. Tot pe aceasta cale tin sa multumesc celor de la daciaclub prin vocea.clientului pentru raspunsul promt si la obiect. "Solicitare: Fiti amabili,am o intrebare legata de sistemul de post-incalzire la motoarele cu care este echipat Logan-Diesel.Exista asa ceva?Adica are sistem de post-incalzire al motorinei sau al lichidului de racire (cum au cele din grupul VAG),foarte folositor de altfel pe perioada iernii?In speranta ca o sa primesc raspuns in cel mai scurt timp,va multumesc anticipat." Iata si raspunsul : Date: Wed, 18 Jan 2006 14:08:31 +0200 From: "VOCEA Clientului" <vocea.clientului@daciagroup.com> Add to Address Book Add Mobile Alert Subject: Raspuns Dacia To: xxxxxxx@yahoo.com (aici moderatorii inteleg,sau nu?) Buna ziua, In cazul in care va referiti la sistemul de preincalzire motorina, va informam faptul ca autoturismul Logan Diesel pentru climatul temperat( cum este si Romania) se echipeaza numai cu bujii preincalzire.Totodata motorina incalzita din sistemul de injectie este recirculata prin rezervor si astfel motorina este preincalzita. Cu stima, Analist Servicii Client, Cristina Sava P.S.1-Cred ca acest sistem (cu recilcularea motorinei prin rezervor) este valabil si pe perioada de vara cand (cum se stie,de altfel) motorina trebuie racita,datorita faptului ca in momentul cand se produce explozia in cilindru (stim cum are loc arderea la un diesel,nu?) presiunea este foarte mare (deci motorina are temperatura mare)+sistemul CR care o baga tot la o presiune mare (am descris intr-un post anterior ca sistemul CR2 lucreaza la 1600bari). P.S.2-cam astea sunt sursele mele de informare dragi forumisti. This post has been edited by Danielle: 19 Jan 2006, 18:32 |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
DFA |
![]()
Post
#108
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Danielle @ 19 Jan 2006, 19:19) ............ P.S.1-Cred ca acest sistem (cu recilcularea motorinei prin rezervor) este valabil si pe perioada de vara cand (cum se stie,de altfel) motorina trebuie racita, datorita faptului ca in momentul cand se produce explozia in cilindru (stim cum are loc arderea la un diesel,nu?) presiunea este foarte mare (deci motorina are temperatura mare) + sistemul CR care o baga tot la o presiune mare (am descris intr-un post anterior ca sistemul CR2 lucreaza la 1600bari). ![]() ![]() Scuză-mă, dar la ce temperatură crezi tu că ajunge motorina vara de trebuie răcită??? Și trebuie răcită ca să ce??? Să nu ia foc singură? Și ce are răcirea motorinei cu explozia din cilindru și cu temperatura motorinei? ![]() Din punctul de vedere al sistemului de injecție, motorina trebuie să fie încălzită tot timpul, pentru că vâscozitatea și viteza ei de curgere este destul de dependentă de temperatură (spre deosebire de benzină), iar motorina încălzită este antrenată și presurizată mult mai ușor de sistemul de injecție (mai precis de cele 2 pompe de combustibil). Returul de motorină care se întoarce de la injecție întotdeauna va fi mai cald și va ajunge în rezervor să încălzească restul de motorină de acolo, iar temperatura returului va fi întotdeauna mai mare decât a motorinei din rezervor, deci de unde atâta răcire... În plus, sistemul de injecție care echipează motorul 1.5dCi (Delphi Multec DCR 1400) este dotat cu "Inlet-Metering Valve", adică cu o supapă care controlează cantitatea de combustibil minim de presurizat, fără valvă de descărcare de înaltă presiune (cum era la CR de generația a I-a), deci returul din rampă este menținut la minim, rezultă că nevoia de a răci motorina în exces este foarte redusă! Ca să nu mai zic că presiunea din rampa comună la 1.5dCi este de 1.400 de bari (adică 20.300 psi) sistemul de CR fiind de generația a 2-a (Delphi Multec DCR 1400), abia la cel de generația a 3-a (Delphi Multec DCR 1600) presiunea în rampa comună ajunge la 1.600 bari. Că vorbim de motoare Renault dCi, nu altceva... nu? This post has been edited by DFA: 19 Jan 2006, 19:38 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
andu911 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
eu n-am inteles nimic...nici din intrebari, nici din raspunsuri
![]() Bai deci astea sunt raspunsurile a la Romania...unu intreaba de sistem post-incalzire ![]() ![]() Apropos...de sistemul de recirculare a gazelor...n-a mai zis nimic...a uitat ca si ala incalzeste This post has been edited by andu911: 19 Jan 2006, 19:00 |
--------------------
-
-
-
|
|
Danielle |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Asa este DFA,scuza-ma dar cred ca sunt obosita la ora asta,am incurcat borcanele,intradevar o racire este pe circuitul de retur (in cazul de fata cu recircularea motorinei prin rezervor) si da despre dci era vorba aici (si nu numai aici) si la asta am incurcat borcanele,1600bari este la generatia a3a CR.
Si daca motorina nu este racita pe retur exista pericolul supraincalzirii combustibilului din rezervor si de aici rezulta auto-aprinderea. L.E.-Oricum cred ca esti cam singurul pe aici (la acst topic ma refer) care le-a aprofundat cum trebuie.Bravo tie,esti un interlocutor de nadejde. Si andu911 am observat si eu diferentele de exprimare intre ce am intrebat eu si ce mi s-a raspuns dar a fost cat de cat la subiect (raspunsul). L.L.E.-AND sper ca nu ma pui sa-ti demonstrez si faza cu racirea motorinei pe retur,dar daca tii mortis am s-o fac maine in prv ca aici am zis ca nu mai scriu nimic. This post has been edited by Danielle: 19 Jan 2006, 19:06 |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
andu911 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
paulp |
![]()
Post
#112
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Andu, nu mai conteaza, Daniel ne ofera informatii valabile tehnic, ca are acces la sursa VAG, ceea ce e un lucru bun, ca asa mai aflam si noi ce exista pe lume si nu ne mai dam cu parerea aiurea
![]() Pina la urma, importanta e calitatea informatiilor, nu faptul ca userul respectiv face sau nu pipi din picioare ![]() ![]() Totusi, Daniel, am si eu o curiozitate, ca deja sint in ceata. Sistemul Pompe-düse de la VAG este echivalent cu injectia directa de la Ford? (ma refer la motoarele TDDI (sau TDI cum sint trecute in acte ![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Danielle |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
Sistemul PD de la VAG este unic in lume,este patentat de VAG sub licenta Bosch (de fapt doar ei au investit in acest sistem).Deci Bosch cu alte cuvinte are o sectie de productie pentru PD-urile lui VAG.
PD-pompa distribuitoare (adica in capul injectorului/pe fiecare injector in parte).Acum eu nu cunosc ce sistem este la tine (doar banui) dar am sa ma interesez si am sa-ti raspund maine. NOTA-Nu am tangenta (profesionala nici atat) cu Grupul VAG in nici un fel.Va rog frumos nu mai dati interpretari si la aceasta noua afirmatie a lui paulp (strike again).Ma repet,toate informatiile sunt luate dupa net si din manualele de intretinere de la masinile pe care le-am avut in familie. Ops dar oare de ce mai scriu aici? |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
os |
![]()
Post
#114
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Pe vremuri exista un banc, a carui poanta era "...sa-l mai scuturi, c-au iesit cam negri!"
Cam asa si cu informatiile astea: fara suparare Daniel(le)... daca-s din manuale, sunt probabil niste manuale mai speciale. Si CHIAR daca ar fi asa corecte (mai au ele cite o scapare care ridica semne de intrebare asupra gradului de intelegere), prezinta-le te rog cu mai putin aplomb. Sta mai bine, la ambele sexe. Crede-ma. This post has been edited by os: 19 Jan 2006, 20:07 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
os |
![]()
Post
#115
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(semit @ 18 Jan 2006, 19:21) daca tot suntem la incalzirea motorului am si eu o nelamurire sper sa ma ajutati: pornesc masina( LOGAN dci)- merg cam 5-6 km- se ridica 2 liniute, cu 1 km inainte de casa ajunge la 4 liniute apa..opresc la semafor unde stau cam 1 minut si apa ajunge iar la 2 liniute!!!! pana acasa mai am 300m si ramane la 2 liniute... sper ca a fost un mesaj coerent ![]() Daca temperatura exterioara nu era (foarte) scazuta SI incalzirea la "foarte tare": Fuga la garantie (termostat?). Edit: mai intii verifica manualul. Dac aspune ceva de genul "indicatorul de temperatura arata in mod normal intre X si Y" si la tine dse incadreaza in ceea ce manualul defineste ca "normal", cred ca ai sanse slabe la garantie. Desigur indicatia in "liniute" este destul de relativa... (nu, nu vorbesc de postul tau ci de Renault cind a decis sa foloseasca astfel de "masura"). This post has been edited by os: 19 Jan 2006, 20:43 |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
semit |
![]()
Post
#116
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
caldura sta permanent la maxim pe treapta 1( acest fenomen se manifesta numai pe un anumit traseu: pornesc masina in zona Armeneasca(motor rece- intru pe Calea Calarasi-Matei Basarab-aici ajung la 2 liniute- stationez 2 minute(las gagica
![]() ![]() Imi cer scuze pentru postul lung dar am prezentat traseul...PRECIZARE: NUMAi pe acest traseu intampin aceasta problema.... This post has been edited by semit: 20 Jan 2006, 00:20 |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
AND |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Danielle " L.L.E.-AND sper ca nu ma pui sa-ti demonstrez si faza cu racirea motorinei pe retur,dar daca tii mortis am s-o fac maine in prv ca aici am zis ca nu mai scriu nimic. "
![]() How much is VAG paying u? I'll double it! Here at NASA we need people like yourself. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Danielle |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 166 Joined: 9 December 05 From: Pe alt forum. ![]() |
QUOTE(semit @ 19 Jan 2006, 23:53) caldura sta permanent la maxim pe treapta 1( acest fenomen se manifesta numai pe un anumit traseu: pornesc masina in zona Armeneasca(motor rece- intru pe Calea Calarasi-Matei Basarab-aici ajung la 2 liniute- stationez 2 minute(las gagica ![]() ![]() Imi cer scuze pentru postul lung dar am prezentat traseul...PRECIZARE: NUMAi pe acest traseu intampin aceasta problema.... EXPLICATIE : 1-Acum daca numai pe acest traseu se intampla acest lucru e posibil sa existe ceva forte negative in zona,care sa-ti influenteze indicatorul din bord,dar refuz sa cred ca numai acolo ti se intampla.(EXCLUS) 2-Daca dupa ce lasi "gagica" temperatura indicata pe bord isi revine la normal,ar putea aparea o forta negativa din partea elementului feminin indicat in descrierea ta cu termenul "gagica",rezolvarea o gasesti singur.(again...EXCLUS) 3-Si varianta cea mai probabila,temperatura lichidului de racire de fapt include 2 senzori,in continuare ii vom denumi senzorul A si senzorul B . Acum senzorul A trimite informatia la ECU iar senzorul B trimite informatia la instrumentele de pe bord.Este posibil ca senzorul A sa mearga bine si doar senzorul B sa faca figuri,spre exemplu poate sa dea erori intermitente.Nefiind un element foarte scump, iti recomand sa-l schimbi.Daca si dupa aceasta operatiune se manifesta acelasi simptom,recomand o vizita la un ServiceDacia. In mod normal temperatura la apa nu trebuie sa aiba variatii foarte mari (bine,eu acum nu stiu cam cum s-ar traduce acele liniute de la Logan,dar banui ca ar trebui sa fie ceva de genul-60/80/90/120 gr.C si daca e asa tot pe senzorul B as da vina). P.S.-Rog moderatorii sa nu se supere pe mine ca am raspuns la intrebare in "stilul daciaclub",(da poti sa stii?poate mi-o fur ![]() |
--------------------
Bad User
Bad Example
- Be Aware Moderating Team, remember?
"Excesul de severitate produce ura. Excesul de ingaduinta produce haos." |
|
paulp |
![]()
Post
#119
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Azi dimineata, la -17 grd, a pornit destul de greu. Mai precis s-a stins greu (cam dupa 8-10 sec. becu de la preincalzire), apoi a trebuit sa-i dau cam 10 sec pe automat pina s-a hotarit s-o ia. Mentionez ca aseara taman ce i-am facut plinu de la Mol, si i-am bagat si un aditiv anti-gel.
Sa ma pregatesc de un schimb de bujii ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#120
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu paulp, doar trebuie sa reglezi distanta intre electrozi si sa-i pui aprindere electronica
![]() La un benzinar trebuie sa dai la automat intre 3 si 8 secunde pana sa porneasca (citat din memorie din cartea de dacie), asa ca la temperatura aia extrem de scazuta pare normal sa plece mai tarziu un diesel. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 12:11 |