Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........
![]() ![]() ![]() |
Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
Tigris |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alex_axn @ 12 Nov 2005, 12:42) iti dai seama ca, cine vrea diesel, tot diesel isi va lua, nu o sa-l influenteze ieftinirea de 800 de lei a benzinei... oricum dieselul isi are avantajul sau, ca altfel nu ar exista atatia mesteri ![]() dieselul isi are avantajul sau doar in anumite situatii, dar multa lume cumpara diesel doar pt ca asa a auzit, ca dieselul ii scoae mai ieftin. Daca nu tin cont de diferenta de pret intre motorizarea diesel si cea pe benzina si de nr de km parcursi anual, se poate ca dieselul sa fie mai pagubos sau egal cu benzina la costuri, dar te alegi cu o masina puturoasa. |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
Geo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 291 Joined: 9 January 03 From: Brasov ![]() |
He he... masina puturoasa... da, poate pentru un diesel non-turbo, de 60 CP... ia vino tu cu o benzinara de 120 - 140 CP, s-o comparam cu un diesel de 110 - 130 CP... sa vedem care-i mai puturoasa
![]() In alta ordine de idei, cum naiba de sunt preturile astea (benzina - motorina) atat de apropiate la noi ? Ceva nu-i in regula aici... This post has been edited by Geo: 12 Nov 2005, 13:21 |
--------------------
Chevrolet
Aveo
2006, Platinum Drive safe !
|
|
ashu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Si multa lume zice ca dieselul e puturos doar pt. ca asa a auzit.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Tigris |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
corect. dar daca era un apropos la postul meu eu am zis ca, daca nu analizezi bine inainte de a cumpara SE POATE sa iei un diesel puturos si sa nici nu iesi mai ieftin la bani. Deci nu mai este general valabil ca diesel = economie, la fel cu nu se poate spune diesel=puturos. Sunsituatii si situatii si eu "militam" pentru analiza inainte de cumparare.
Dar cel mai bun exemplu de diesel care nu merita e Logan, conform numarului pe noeimbrie al TopGear Altul model era acesta: un peugeot 206 diesel de 90 de cai este mai puturos decat un peugeot 206 de 88 de cai si era mai scump cu circa 1500 euro (nu mai stiu preturile acum, dar asa era cu mai putin de un an in urma). Bine ca amandoua sunt puturoase dar dieselul abia se taraie. deci pt aia 1500 euro in plus, cum era odata, eu as arunca dieselul fix la gunoi. |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#6
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Geo @ 12 Nov 2005, 13:20) He he... masina puturoasa... da, poate pentru un diesel non-turbo, de 60 CP... ia vino tu cu o benzinara de 120 - 140 CP, s-o comparam cu un diesel de 110 - 130 CP... sa vedem care-i mai puturoasa ![]() In alta ordine de idei, cum naiba de sunt preturile astea (benzina - motorina) atat de apropiate la noi ? Ceva nu-i in regula aici... Nu e nici o mare branza aici, e vorba de cai putere (si cuplu, bineinteles, dar am observat ca tot caii putere sunt de baza). Asa ca eu mi-as permite sa ma intrec in linie dreapta eu cu SLZ mea de 75 de cai si cu masina lu maica-mea adica un Ford Fiesta 1.4TDCI de 68 de cai si sunt mai mult ca sigur ca voi castiga. Forta la diesel-urile astea e mai comprimata asa, pentru ca mai lipsesc 1000 de turatii acolo fata de benzinare si e impresia ca trage mai bine, dar in realitate tot atat se duce. Sa nu uitam ca diesel-urile sunt ajutate de turbine. Una peste alta eu zic ca iesi in avantaj cu diesel, datorita consumului. SLZ mea consuma in oras cu 2L mai mult % decat motorul diesel al lui taica-miu de 1.9 si 130 de cai. Chiar daca sunt la acelasi pret carburantii benzina si diesel, e mai rentabil cu diesel daca se merge mult. Dar prefer un benzinar ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Tigris |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Daedalus @ 12 Nov 2005, 14:20) Una peste alta eu zic ca iesi in avantaj cu diesel, datorita consumului. (si cuplu, bineinteles, dar am observat ca tot caii putere sunt de baza). Tocmai despe asta ma "zburleam" eu aici ![]() ![]() Referitor la cuplu, ajungi sa-l apereciezi la viteze mari cand vrei sa depasesti si vezi ca abia abia prinzi viteza, deci nu-l neglija. E si o vroba, "peple buy power but drive torque" (torque adica cuplu) This post has been edited by Tigris: 12 Nov 2005, 14:32 |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
ashu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tigris @ 12 Nov 2005, 14:20) Altul model era acesta: un peugeot 206 diesel de 90 de cai este mai puturos decat un peugeot 206 de 88 de cai si era mai scump cu circa 1500 euro (nu mai stiu preturile acum, dar asa era cu mai putin de un an in urma). Bine ca amandoua sunt puturoase dar dieselul abia se taraie. deci pt aia 1500 euro in plus, cum era odata, eu as arunca dieselul fix la gunoi. Eu conduc unul d-ala de ai arunca tu la gunoi. Daca ala e mai puturos decat un benzinar de 88 de cai, inseamna ca esti complet pe langa subiect si nu imi pierd vremea sa mai discut cu tine. Fizic n-are cum, avand un cuplu mult mai mare. PS. Exista oameni care isi iau diesel din placerea de a conduce un diesel, nu ca sa faca economie la buzunar, nu toti ne mancam de sub unghii. |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
Doru |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
QUOTE Exista oameni care isi iau diesel din placerea de a conduce un diesel, That's me!! ![]() ![]() |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
Daedalus |
![]()
Post
#10
|
![]() sound addicted Group: Members Posts: 947 Joined: 1 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Hoo, gata fratilor, nu va luati la bataie, luati-va la intrecere
![]() Mai trebuie sa spun ca aseara am dat rusinica la un clio 1.5 dci la vreo 3-4 semafoare ? ![]() This post has been edited by Daedalus: 12 Nov 2005, 16:33 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
2004
- B xx FTU mda
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#11
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
QUOTE(Daedalus @ 12 Nov 2005, 16:29) Sa il fi prins tu pala de 80dCI sa vezi ce ta manca cu tot cu mot! Asa, off-topic, motoarele Renault mi se par printre cele mai puternice din clasa lor: 1.4 16 valve 98 de cai ( fata de Focus cu 80 de cai, sau Octavia 2 cu 75cai, 16valve sau chiar C4 cu 1.4 16v 92 de cai!) .. Sa te fereasca Dumnezeu sa dai peste un 1.9dCI, cum am facut eu odata, de m-a lasat omu sa ma duc 3 masini in fata (eram in a3a la 5000 de ture-110km/h) si intr-o sclipire m-a ajuns din urma si mi-a bagat avariile.. Stii cum eram atunci in spatele unui 'diesel puturos'? Jenant.. Asa, on topic: motorina a ajuns mai scumpa pt ca este din ce in ce mai folosita... Sa nu va mirati cand o sa fie mai scump GPL... O sa fie si asta! This post has been edited by Adrian_Solenza: 12 Nov 2005, 16:48 |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Tigris |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MARCI @ 12 Nov 2005, 16:36) in regula cred ca nu e pretul umflat si artificial de pana acum. Adevarul ca cel putin la nivel psihologi pe e ceva sa citesc la voi ca ati alimentat cu 32100. Oricum, vorba ta, sa ramana asa macar un an |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
Tigris |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adrian_Solenza @ 12 Nov 2005, 16:47) Asa, off-topic, motoarele Renault mi se par printre cele mai puternice din clasa lor: 1.4 16 valve 98 de cai . asa e doar ti se par ![]() si intr-adevar, au zis astia la tv ca motorina a urcat ca pret pt ca la ora asta se cumpara mai multe dieseluri decat benzine. Vor si ei sa profite This post has been edited by Tigris: 12 Nov 2005, 16:58 |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
In Romania dieselurile se ridica la rang inalt..vezi doamne diesel...ce avantajos ce miracol..ce minune..sa vorbesc in limba lui Big2003
![]() In Anglia de exemplu daca ai o masina diesel esti considerat ori coafeza ori pensionar ori sarantoc, cand spui diesel ei asociaza cu saracia...care a avut tangete cu britanicii de exemplu poate sa confirme ![]() In alte tari nustiu cum e dar in Germania ne poate spune Smudo ![]() This post has been edited by argon: 12 Nov 2005, 17:21 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Doru |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
QUOTE In Anglia de exemplu daca ai o masina diesel esti considerat ori coafeza ori pensionar ori sarantoc, cand spui diesel ei asociaza cu saracia... Nu te contrazic,dar faptele spun alta.Toate firmele de lux au in oferta motoare diesel. Vezi audi,mertz,bmw,jaguar etc ,si inca pe limuzine - monstri de motoare diesel de 3-4 litri.La alea oricum nu mai poate fi vorba de consum ca motiv de cumparare. |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
Smudo |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(Tigris @ 12 Nov 2005, 12:53) Daca nu tin cont de diferenta de pret intre motorizarea diesel si cea pe benzina si de nr de km parcursi anual, se poate ca dieselul sa fie mai pagubos sau egal cu benzina la costuri, dar te alegi cu o masina puturoasa. In cazul in care duelul diesel vs. benzinar se duce sub aspectul rentabilitatii, conteaza mult numarul de km parcursi pe an, costurile de intretinere, asigurarea pentru fiecare motorizare, impozit, adica toate costurile pe care le ai cu fiecare masina cu motor diferit in parte, si nu trebuie sa uiti nici de pretul la revinzarea masinii. Ca te alegi cu o masina mai puturoasa, majoritatea masinilor contrazic ce spui. Doar un exemplu, Bmw 320. 320i - 150 CP. 320d -163 CP. Intimplator am o revista in care exact discutia asta e, diesel vs. benzinar, si sint mai multe masini (acelasi model dar cu motorizare ca si cmc similare) comparate. Cuplu benzinar - 200 Nm. Dieselul are un cuplu de 340 Nm. Aici se renteaza dieselul de la 12 139 km pe an. Ca sa nu uit, dieselul are viteza maxima de 225 km/h, la benzinar aceasta fiind de 220 km/h. Alt exemplu in care iesi cel mai convenabil cu un diesel e Opel Meriva 17CDTi, fata de aceeasi masina cu motor de 1,6 pe benzina.(nu e deloc o masina pe gustul meu, are aici doar valoare de exemplu si nimic mai mult). Aici iesi in cistig cu un diesel deja de la 3164 km/an. (nu e scris gresit, adica trei mii o suta saizeci si patru km pe an). Plus de asta ai diferenta de cuplu de 90 Nm in favoarea dieselului, din aceiasi CP si la aceeasi viteza maxima. (cuplul la diesel e de 240 Nm, la benzinar e 150 Nm.) La polul opus (ca sa zic asa) din prezentarea pe care o am in fata se afla Audi A6, la care (spun nemtii) motorizarea diesel e foarte buna dar cam scumpa, modelul asta se renteaza de la 29 943 km condusi pe an. Sa mai spun si de Mercedes ML care se renteaza inca de la primul kilometru parcurs? Calculele sint facute cumparind masina noua, urmind a fi vinduta dupa ce are 4 ani. Sint luate in calcul pretul la carburant, intretinerea (revizii, asigurare, impozit) si pretul la revinzare. Trebuie sa spun ca toate calculele sint facute la nivelul si la preturile Germaniei, nu stiu cita relevanta are asta pentru Romania, dar poate tot ce am scris e bun ca si info, daca nu mai mult. Si dupa cum se vede, sint comparate motoare de cilindree asemanatoare, nu de exemplu benzinar de 2300 cmc si diesel de 1700 cmc. Si cum a zis si ashu, sint oameni care isi cumpara o masina sau alta pentru feeling-ul oferit de masina aia in anumite situatii sau la anumite viteze, si atunci tot ce am scris mai sus nu are nici o valoare. P.S.: Scuze pentru postul prea lung, daca am aberat prea mult rog sa se stearga. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Doru @ 12 Nov 2005, 17:34) Nu te contrazic,dar faptele spun alta.Toate firmele de lux au in oferta motoare diesel. Vezi audi,mertz,bmw,jaguar etc ,si inca pe limuzine - monstri de motoare diesel de 3-4 litri.La alea oricum nu mai poate fi vorba de consum ca motiv de cumparare. M-am referit la clasa mica-medie..gen Logan Fiesta Polo etc etc ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Smudo |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Nov 2005, 17:19) Aici, ca sa fiu sincer, nu prea intereseaza pe nimeni ce masina conduci sau ce motor are sub capota. Fiecare isi ia masina care ii place si ii satisface nevoile si asteptarile cel mai bine. Clar ca tot omul normal isi face calcule inainte de a cumpara o masina, dar de obicei criteriul principal care sta la baza alegerii unui diesel in defavoarea unui benzinar sint kilometrii parcursi pe an, cu toate ca si aici sint exceptii. Adica oameni care conduc peste 50.000 km/an si tot isi cumpara 323i in loc de passat 1,9tdi (doar un simplu exemplu). Clar ca ar iesi mai ieftin cu passatul, dar cine a condus bmw stie ce ofera marca asta. Aici e altceva, ca sa spun asa masinile sint impartite. Adica se spune ca turcii conduc E36 si daimler 190 sau 124W (atunci cind erau moderne), rusii conduc Audi, sirbii erau cu VW (acum trec pe Audi), etc. Dar cum am zis, fiecare isi ia ce ii place si nu prea sint oamenii impartiti in categorii de genul diesel = vai steaua lui si benzinar = jiji cu maibahu'. Sau cel putin asa stiu eu. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Tigris |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Smudo @ 12 Nov 2005, 17:50) Ca te alegi cu o masina mai puturoasa, majoritatea masinilor contrazic ce spui. Doar un exemplu, Bmw 320. 320i - 150 CP. 320d -163 CP. Si cum a zis si ashu, sint oameni care isi cumpara o masina sau alta pentru feeling-ul oferit de masina aia in anumite situatii sau la anumite viteze, si atunci tot ce am scris mai sus nu are nici o valoare. P.S.: Scuze pentru postul prea lung, daca am aberat prea mult rog sa se stearga. Pe cuvant daca nu stiam ca 320i are 170 cai, iar 320d 150 cai. 320d e mai puturoasa insa cu vreo juma de secunda, dar mai iefina. aici merita dieselul. Scutesti si bani la achizitionare si bani la consum Si omule n-am zis ca "te alegi cu..." am zis ca "se poate sa te alegi cu...". Si uite un exemplu. Punto 1.9 diesel de 85 cp e cu peste 2000 e euro mai sucmp la pret CIP decat benzinarul de 80 cp, si mai puturos. Deci, daca nu esti fan diesel, sau nu ai alte considerente, eu zic ca nu are rost sa platesti 2000 euro in plus doar pt ca ai consumul mai mic cu vreo 2 -3 litri(in oras) ca la diesel. gandeste-te cati km tre sa parcurgi cu dieselul ca sa amortizezi cei 70-80 de milioane dati in plus. Muuuuuuuulti. Deci nu are rost sa te sperie consumul benzinei, caci cu 2000 euro cat iti raman sa sa bagi o gramada. Asta daca nu cumva faci 50.000 pe an sau ceva de genul asta. Iar subiectul topicului era pretul motorinei sau al benzinei, nu placerea fiecaruia de a conduce si d-aia n-am luat asta in cacul. Vb stric de bani. IAr cel pe care l-ai citat a gasit el considerentul placerii ca sa aibe motiv de contrazicere. Asadarm ma repet: nu se poate spune sa daca iti iei diesel iesi mai ieftin. Asta depinde de masina, de cat mergi cu ea.... |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
Smudo |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Stai putin, ca nu am chef sa ne certam sau sa incepem cu ironii, ca nici eu nu am chef sa iau vreun warn...
![]() Ca sa aduc niste completari la subiectul Bmw 3. Nu scrie aici timp 0-100 km/h, dar imi da ceva care tine de elasticitatea motorului. Si anume, timpul care ii trebuie masinii sa se ridice de la 60 la 100 km/h in treapta a 4-a. Benzinarul are nevoie de 9,2 secunde, iar dieselul de 7,1. Inca ceva: pretul de baza la cele doua masini e (in Germania) benzinar -27 650 €, iar dieselul costa 30 700 €. Hai sa spun si consumul/100km: benzinar - 8,3 l benzina super, dieselul - 6,5 l (motorina, logic). Deci cum am zis si mai devreme, comparatiile le-au facut nemtii intre motoare cu cilindree asemanatoare. Si la fel cum spui si tu la final, si nemtii in comparatiile lor, conteaza cit conduci pe an. De exemplu daca iti iei Audi A6 (despre care am scris mai devreme), si tu conduci doar 15.000 km/an, in loc de 35.000 km, atunci iesi in pierdere cu dieselul, benzinarul incetind sa mai fie rentabil abia dupa ce treci de 29 943 km/an. Stiu care e titlul topicului, dar discutia s-a indreptat mai mult in directia asta, si am zis ca poate aduc niste clarificari cu tot ce am scris. Nu-i nimic ca tu stiai ca 320i are 170 CP si 320d are 150 CP, sint o gramada de date la masini ca e cam imposibil sa le tii minte pe toate. Dar tot ce am scris eu aici sint datele din revista pe care am luat-o din intimplare, am vazut pe coperta ce se trateaza inauntru si am fost curios sa vad la ce concluzii ajung ei. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
walleye |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(ashu @ 12 Nov 2005, 14:37) Eu conduc unul d-ala de ai arunca tu la gunoi. Daca ala e mai puturos decat un benzinar de 88 de cai, inseamna ca esti complet pe langa subiect si nu imi pierd vremea sa mai discut cu tine. Fizic n-are cum, avand un cuplu mult mai mare. PS. Exista oameni care isi iau diesel din placerea de a conduce un diesel, nu ca sa faca economie la buzunar, nu toti ne mancam de sub unghii. ashule, placerea de a conduce un diesel exista pentru ca nu exista placerea de a conduce un benzinar. la masini < ~100 de cai. dieselul e vinos la turatie mica, il simti cotidian, pe cind la benzinar daca vrei senzatii similare trebuie s-o aduci catre 5-6k ture, chestie pe care n-o faci prea des. pe de alta parte condu tu un diesel asa pe la 200+ de cai si condu un benzinar in aceiasi categorie si mai stam de vorba. si nu uita, mai exista si o transmisie implicata acolo prin evenimente, conteaza si aia. plus ca valorile alea exprimate in CP si Nm reprezinta MAXIMUL respectivelor curbe. iar comportarea masinii e data de curba de cuplu/putere (care se deriva din cea de cuplu) IN TOTALITAEA ei. un virf de sute de Nm poate fi impresionant dar conteaza mai mult o curba cit mai plata pe intreaga plaja de turatii. asta apropo de cum poate un motor cu mai putini kw/Nm sa fie mai elastic decit unul cu mai multi montat pe aceiasi masina. vezi ca devii precum acei pe care-i dispretuiesti, dar in directie opusa. This post has been edited by walleye: 12 Nov 2005, 19:28 |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
Tigris |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Smudo @ 12 Nov 2005, 19:12) Nu-i nimic ca tu stiai ca 320i are 170 CP si 320d are 150 CP, sint o gramada de date la masini ca e cam imposibil sa le tii minte pe toate. Dar tot ce am scris eu aici sint datele din revista pe care am luat-o din intimplare, am vazut pe coperta ce se trateaza inauntru si am fost curios sa vad la ce concluzii ajung ei. Stai ca m-am prins. Tu vb de e90 eu ziceam de e46, d-aia stiam valori diferite. Oricum, gasesti specificatii tehnice, inclusiv 0-100 pe bmw.ro ![]() Personal, gasesc diferenta de pret cam mare in raport cu performantele dinamice. Eu as lua i -ul ![]() Si departe de mine gandul de ironii (cel mult in gluma) ![]() |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
Smudo |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
Pai stai putin ca ma uitai acuma pe autoscout sa vad citi CP are 320 E46 si dieselul si benzinarul. Si gasii ca benzinarul are tot 150 CP (dupa cum banuiam), dar dieselul are 136 CP la primele modele, abia de prin 2002 (din ce vazui pe acolo) are si dieselul tot 150 CP, la fel ca si benzinarul. Ca si o paranteza, eu gasesc ciudat ca aia de la Bmw nu au reusit sa mai faca nimic la motorul pe benzina de 2000 cmc, 6 cilindri si 24 supape de prin '90 (cam atunci parca au adus motorul asta pe piata) ca sa scoata si mai mult din el, in timp ce dieselul a evoluat destul de mult la ei. Doar acum i-au mai luat 2 cilindri si l-au lasat in 4, cu chestia asta dezamagind o parte din fanii bmw de aici.
Cred ca la caracteristicile tehnice ale 320d-ului, (cuplu, CP, consum, viteza maxima, elasticitate) singurul dezavantaj in fata benzinarului ar fi doar zgomotul, banuiesc ca benzinarul este mai silentios. Dar sigur nu sint, pentru ca nu le-am testat pe niciuna din ele ca sa-mi dau seama cum se aude una si cum se aude cealalta. EDIT: De exemplu, alta chestie acum ca tot imi amintii: Mazda are o oferta, in care vinde dieselul la pretul unui benzinar. Deci cade si diferenta de pret intre diesel si benzinar. De ce fac asta? Pentru ca in Germania economia de piata isi spune cuvintul, firmele au tot interesul sa devii clientul lor, s.a.m.d. This post has been edited by Smudo: 13 Nov 2005, 00:17 |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
Tigris |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Smudo @ 13 Nov 2005, 00:12) EDIT: De exemplu, alta chestie acum ca tot imi amintii: Mazda are o oferta, in care vinde dieselul la pretul unui benzinar. Deci cade si diferenta de pret intre diesel si benzinar. De ce fac asta? Pentru ca in Germania economia de piata isi spune cuvintul, firmele au tot interesul sa devii clientul lor, s.a.m.d. Foarte bine, asta nu este decat in avantajul nostru al clientilor. Daca iti aduci aminte, cu cativa ani in urma, dieselul era mult mai scump decat benzinele. Ce-i drept si motorina era mai ieftina. si insfarsit m-am lamurit cu BMW-ul E46, 320d versiunea pana la facelift avea 136 CP dup-aia ajungandu-se la 150 CP E46, 320 i avea 170 CP E90, 320d are 163 CP E90, 320i are 150 CP habar n-aveam ca abia dupa face lift s-a ajuns la 150....deci ambele variante erau adevarat ![]() This post has been edited by Tigris: 13 Nov 2005, 01:50 |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
adrloc |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 21 March 05 ![]() |
e ma bun dieselul. Eu cand eram in armata conduceam camioane Bucegi nu stiu cati dintre voi le-au apucat. Si le dadea jos motoarele pe benzina si le punea din alea diesel de saviem.
|
--------------------
dacia logan
1.4 mpi preference
- B 43 ***
|
|
AND |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@Daedalus : Pai compari un benzinar de 75cp cu un diesel de 68cp? Pleaca tu de la semafor langa un Opel Astra Classic cdti 75cp sa vezi ce frumos pune doua masini in fata ta in careva secunde. Singurul diesel pe care-mi amintesc sa-l fi facut la semafor este un 1.5 dCi de pe Logan ..si asta pentru ca era probabil in rodaj..pt ca un Clio dci (taxi cu acelasi motor) m-a facut de rusine
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
mi se pare mie ca astra cdti are 90 de cai. 1.7 dti are sigur 75 ca are un prieten.. da nu ne-am luat la liniute.. (cu toate ca eu am zis ca-l fac
![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
AND |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu unde ma insel dar ori Astra G 1.7 DTI are 75 sau 80cp ori Astra Classic II CDTi(aceeasi masina) are 75 sau 80cp.
Edit : Classic II are 80cp ..dar nu conteaza , 1.4 MPi vs. 1.7 DTi tot de 75 .. e crima premeditata de catre diesel ![]() This post has been edited by AND: 13 Nov 2005, 12:57 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
eu merg tot pe MPI (nu pt ca dasta as avea
![]() ![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
Tigris |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AND @ 13 Nov 2005, 12:45) @Daedalus : Pai compari un benzinar de 75cp cu un diesel de 68cp? Pleaca tu de la semafor langa un Opel Astra Classic cdti 75cp sa vezi ce frumos pune doua masini in fata ta in careva secunde. conform fiselor tehnice, Solenza de 75 cp are 0-100 in 13.1 sec, iar astrda 1.7 de 80 CP are demarajul 0-100 in 15 sec. Varianta de 1.7 100 cp sta mai bine, avand 12.3 sec ![]() |
--------------------
just
a
- car Cat Pride World Wide
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:22 |