Mici intrebari - mai tehnice, Ca si celalalt, dar diferit
![]() ![]() ![]() |
Mici intrebari - mai tehnice, Ca si celalalt, dar diferit
Agrig |
![]()
Post
#361
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#362
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tatabobu @ 11 Jul 2022, 11:47) Pot și eu să zic ceva de genul "a mea e de până la 10 ori mai buna decât a lui X", că-mi pun doar limita superioara. Adică am dreptate și dacă a lui X tine o sută de ani, și a mea 10. As greși doar daca a mea ar tine mai mult de o mie de ani. QUOTE Publicitatea comparativă se referă la un concurent sau la bunuri și servicii concurente, în mod explicit sau implicit. Acest tip de publicitate este autorizat doar dacă nu este înșelător. Dacă îndeplinește această condiție, publicitatea comparativă poate fi un mijloc legitim de informare a consumatorilor cu privire la interesul lor. Astfel, comparațiile trebuie în principal: să se refere la bunuri sau servicii care răspund acelorași nevoi sau sunt destinate acelorași scopuri; să compare produse care au aceeași denumire de origine; să trateze cu obiectivitate caracteristici esențiale, relevante, verificabile și reprezentative ale acestor bunuri sau servicii, care pot include și prețul;/I] să nu creeze confuzie între comercianți, să nu discrediteze, să nu imite sau să nu profite de pe urma denumirilor sau a mărcilor comerciale concurente. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
YRX |
![]()
Post
#363
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Psychoo, din poze arata bine si bascula si bieleta.
Bieleta este mai mare la capete, deci bile mai mari, suprafata mai mare, uzura mai mica. Bucsa mica de la bascula - nu e la fel de butucanoasa - te referi la cauciucul ala de pe margine la cea OE? Ca acolo nu prea ii vad rostul. La bucsa mare - crezi ca miscarea este doar fata-spate? Io zic ca si sus-jos, ca doar aia face suspensia. Eu nu prea sunt fanul bucsilor tari, gen poliuretan, suspensia trebuie sa miste, nu sa-ti sara dintii din gura. Ia monteaza-le tu si vezi dupa aia cum sta treaba. Daca alea OE au km cat masina, Meyle o sa fie grozave. Daca tin mai putin - depinde de multe, starea restului suspensiei, cat de mult se umplu drumurile de gropi etc. La suspensii am folosit cu precadere MOOG, pentru ca sunt mai la indemana. Lemforder i-am scos de la inima. Am luat pentru cineva niste bucsi de bara antiruliu Meyle standard si mi s-au parut foarte bine facute. Persoana s-a declarat fericita cu noile bucsi, a zis ca se simte masina grozav. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#364
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
la fel am facut si eu la logan, teana cu lemforder, moog mai ok si mai ieftine parca insa a trecut ceva vreme de atunci.
Agrig, daca vine "profesionistul" la mine cu scule parkside ii inchid usa la loc cand il vad. Esab, hitachi, dewalt din astea mai inteleg. This post has been edited by einstein1984: 11 Jul 2022, 12:08 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#365
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(YRX @ 11 Jul 2022, 13:02) Psychoo, din poze arata bine si bascula si bieleta. Bieleta este mai mare la capete, deci bile mai mari, suprafata mai mare, uzura mai mica. Bucsa mica de la bascula - nu e la fel de butucanoasa - te referi la cauciucul ala de pe margine la cea OE? Ca acolo nu prea ii vad rostul. La bucsa mare - crezi ca miscarea este doar fata-spate? Io zic ca si sus-jos, ca doar aia face suspensia. Eu nu prea sunt fanul bucsilor tari, gen poliuretan, suspensia trebuie sa miste, nu sa-ti sara dintii din gura. Ia monteaza-le tu si vezi dupa aia cum sta treaba. Daca alea OE au km cat masina, Meyle o sa fie grozave. Daca tin mai putin - depinde de multe, starea restului suspensiei, cat de mult se umplu drumurile de gropi etc. La suspensii am folosit cu precadere MOOG, pentru ca sunt mai la indemana. Lemforder i-am scos de la inima. Am luat pentru cineva niste bucsi de bara antiruliu Meyle standard si mi s-au parut foarte bine facute. Persoana s-a declarat fericita cu noile bucsi, a zis ca se simte masina grozav. Le-am montat de atunci, nu simt diferente in handling, mai ales ca bratele originale nu aveau uzura mare, doar intr-un singur caz particular se auzea ceva pe partea soferului. Cu bratul dat jos nu simt nici un fel de joc in pivoti, oricum as trage de el. Au totusi ~350.000km si arata fenomenal de bine la asa rulaj, de aia regret ca nu am luat tot OE... Cert este ca acum in aceleasi conditii (bracat si luata o denivelare la viteza mica sau luat speed bumps cu viteza mai mare) nu se mai aude acel cloncanit discret, deci all good. Nu am trecut nici eu pe poliuretan ca nu am chef sa creasca zgomotul la rulare sau socuri prin alte parti din caroserie. De acord ca suspensia se misca in totate partile, dar fix acea bucsa pe planul in care e montata trebuie sa opreasca apropierea de cadru in caz de impact la gropi/speed bumps. Pe plan vertical unde e mai mult cauciuc la meyle poate sa se roteasca, deoarece tija metalica a bratului intra in bucsa centrala si permite rotirea. Nu sunt expert, doar asa imi pare mie ca s-ar misca lucrurile, voi vedea in timp ca "raul" e facut deja... Imi pare ca acum la o comprimare a suspensiei mai mult soc va ajunge in bieleta de directie deoarece bucsa mare a bratului nu opune aceeasi rezistenta ca OE. (Si bielete+ capete de bara le aveam originale, deci au rezistat eroic) Cu lemforder am citit si eu tot felul de chestii si am vazut de la epiesa cap bara TRW in cutie Lemforder..ori fac si astia ca Febi si subcontracteaza ori careva smecher face ciubucuri prin depozite... (poza atasata) OE a fost continental cred, pe fier scria FoMoCo dar pe burduful de cauciuc era un cal in interiorul unui cerc ![]() In alta ordine de idei, am inlocuit o bieleta de directie cu cap bara si nu am avut cleste pentru coliere metalice (cum a folosit Muttley la planetara) dar am gasit o metoda sa il strang folosind zip-ties (soareci) de plastic peste colier, strans pana a intrat pe pozitie, dat jos plasticul si strans cu un cleste modificat pentru finalizare (poze atasate) This post has been edited by psychoo: 11 Jul 2022, 12:49 Attached thumbnail(s) Screenshot_20220711_133835_Gallery.jpg ( Size: 1.27mb ) Number of downloads: 386 Screenshot_20220711_133810_Gallery.jpg ( Size: 987.21k ) Number of downloads: 387 Screenshot_20220711_133748_Gallery.jpg ( Size: 1.14mb ) Number of downloads: 381 Screenshot_20220711_133757_Gallery.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 382 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg cum naibii tine o bascula 350k km. Trebuie sa-mi iau si eu Ford...
![]() De la cati km ai tu masina? TRW poate sa fie doar burduful, de multe ori am intalnit marcaje pe piesele componente ale unui subansamblu. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#367
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
La mine e din 2016 si am facut ~150.000 cu ea prin RO. A vazut drumuri zilnice prin TM la/de la munca + concedii
Edit: daca vrei basculele vechi ti le pot trimite ![]() This post has been edited by psychoo: 11 Jul 2022, 12:51 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ar fi de-a dreptul remarcabil sa fie alea de la 0 km. Chiar si daca le-a schimbat al' dinaintea ta inainte sa o vanda tot e grozav. De curiozitate, n-au vreo data de fabricatie stantata?
Sa mai zica ceva Ford - haterii. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#369
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
100% sunt originale. Caut data stantata si revin
Cand am luat eu masina avea sub 3 ani si am avut istoricul complet, nici o interventie la trenul de rulare Masina e fabricata in septembrie 2013, prima inmatriculare octombrie 2013 luata pe firma Anul fabricatiei pe bucsa e evident 2013, pivotul e TRW dar nu stiu ce inseamna ștanța aia, oricum e nituit, iar ștanța de pe carcasa bucsei incepe cu 13, o fi tot an, oricum e corp comun cu bucșa This post has been edited by psychoo: 11 Jul 2022, 13:34 Attached thumbnail(s) Screenshot_20220711_143109_Gallery.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 278 Screenshot_20220711_143006_Gallery.jpg ( Size: 1.6mb ) Number of downloads: 29 Screenshot_20220711_143032_Gallery.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 35 Screenshot_20220711_143043_Gallery.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 33 Screenshot_20220711_143056_Gallery.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 24 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#370
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#371
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da, e 2013, bate cu anul masinii. Deci, ma inclin...
![]() Einsteine, ne-optimizate pentru facut bani, ca la altii? Nu dam nume... ![]() This post has been edited by YRX: 11 Jul 2022, 14:10 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#373
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Interesanta asta cu optimizarea, deoarece pe focus 2 bucsile alea erau mai firave, baietii de la ford au considerat ca e necesar sa le puna pe steroizi
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#374
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
au exagerat. Focus 3 e si mai greu ca focus 2, nu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#375
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nu cunosc, a mea are 1.5 tone.
Greutatea depinde de multi factori si de motorizare, a fratelui cu 1.6 tdci are cu vreo 200 kg mai putin in carte, dar e si echipare trend fara multe alte chestii (inclusiv insonorizant) Cica bucsa aia mare pe OE contine lichid inauntru, asta meyle "high definition" nu pare decat din cauciuc "mort" Mor de oftica si imi vine sa iau altele OE dar nu ma mai tavalesc nici mort pe sub masina. Mai ales ca mi s-a dus dracu si cricul pe final de lucrare, nu pricep in ce hal, s-o fi blocat roata in pavaj...imi pare rau de el ca il am de prin 2014 si nu a facut probleme pistonul Pan la toamna trebuie sa ma decid de care imi iau ca inlocuitor This post has been edited by psychoo: 11 Jul 2022, 16:28 Attached thumbnail(s) Screenshot_20220711_172711_Gallery.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 51 Screenshot_20220711_172725_Gallery.jpg ( Size: 1.57mb ) Number of downloads: 47 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Elevator! Darami terasa....
![]() Tu faci ca mine, am vazut basculele de la Q7 ca sunt de aluminiu si am zis ca neaparat imi iau si eu la Touareg. M-am linistit cand am vazut cat costa fata de alea de fier. Culmea, la Cayenne sunt tot astea de otel de la Touareg. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
MuciX |
![]()
Post
#377
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Acum m-ai facut curios. La E30 bat spre 400 euro bucata alea de Al. Momentan apar ca nelivrabile.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Agrig |
![]()
Post
#378
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 11 Jul 2022, 12:03) la fel am facut si eu la logan, teana cu lemforder, moog mai ok si mai ieftine parca insa a trecut ceva vreme de atunci. Agrig, daca vine "profesionistul" la mine cu scule parkside ii inchid usa la loc cand il vad. Esab, hitachi, dewalt din astea mai inteleg. Si daca vine cu un ESAB Buddy Arc il primiti? ![]() Nu de alta da e o petarda recunoscuta seria aia, niste invertoare facute in China, brenduite ESAB iar interiorul n-are nici in clin nici in mineca cu firma ESAB! Multi le-au luat ca-s "profesionale" si s-au trezit ca dau chix pe santiere repejor. Au si Hitchi petardele lor, tot produse in China. La un moment dat voiam sa mai iau un flex de 125mm, mi-au cazut ochii pe un Hilti dar era de 115mm, pe la 120E, m-am tot uitat pina am vazut eticheta cu Made in China, banuies ca ar fi bun insa nu l-am mai luat, am luat un Bosch albastru parca in Rusia facut la jumatate de pret si de 125mm. Oricum, bine ca stiu de acuma ascund sculele Parkside desi de la ei am ca electrice doar o scula de taiat cu plasma, splendid merge si a fost cam la jumatate de pret fata de alte chinezarii. Cu DeWalt nu prea am avut de lucru, am doar un pendular facut in Cehia de la ei, mere foarte fain si l-am luat deoarece era lichidare de stoc la Hornbach, pretul a fost sub jumatate fata de cit era inainte, de aia l-am si luat ca mai aveam pendular, un Phiolent foarte fain si ala. Cu brate inferioare n-am avut probleme la Nissan Terrano 2 pina l-am dat, cam 360KKm, erau ca noi insa...zdravan facute. Bieletele bara stabilizatoare fata rezistau cam 150Kkm nu mai mult. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Erau cam de 3 ori mai scumpe, nu 400 de euro, mai 300 asa. Ce-i misto ca celebrele suruburi excentrice ale lui VAG au ajuns derizorii, au facut toti, Meyle, Lemforder etc. Alea erau cat basculele.
Nenea Agrig sculele sunt bune sa le ai, in primul rand. Daca n-ai acasa nici o cheie reglabila... De cand cu Lidl eu mi-am luat multe si mi-am facut treaba cu ele. Pana la Parkside sculele ieftine erau ordinare, astia parca au mai tras calitatea in sus. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Scule de mina am de la ei si-s cit de cit OK, pistolul de roti de la ei iara mere bine, furtun gros si compresor sa ai si nu in ultimul rind a fost mai ieftin bine decit la celalti.
Surpriza este ca au cazut si ei in plasa cu profesionalul, pina acum n-am vazut astfel de clasificari la ei, acum insa prezinta scula aia a ceea ce nu este. Mai e ceva la ei, sculele de prima aparitie sint mai bune cecit cele ce urmeaza, in general A1 sint cele mai bune, dupa aia urmeaza B,C... pina la F cred ca am vazut. N-am deloc pe baterii de la ei ca nu-mi plac, am doar o Makita mica si un Ixo in rest retea sau aer comprimat. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
MuciX |
![]()
Post
#381
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(YRX @ 11 Jul 2022, 17:48) Ouch. Lo siento. P.S. Mi-am amintit de un detaliu scarbos la BMW, in cazul bratelor de Al nu pot fi schimbati doar pivotii, trebuie brat cu totul. Daca iei de tabla ambutisata se poate, adica bratele de suspensie non-MTech. Vreo 60 euro bucata bratele alea. This post has been edited by MuciX: 11 Jul 2022, 18:00 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#382
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu sunt multumit de yato la calitate/pret si cam toate sculele le caut la ei prima data
Deja ochesc cric de la ei, dar vad ca geko au preturi bune, fiind laudati pe ici-colo, si m.am apucat sa le studiez si lor oferta Parkside am vazut si calitate ok si chinezisme oribile, iau foarte rar de la ei si doar chestii marunte nimic de forta. Clicket de 1/2 foarte bun am luat dexter de la leroy, la fel toate numerele de tubulare si extensii, sunt foarte bune. Topex in schimb, mi.a puscat o tubulara de 15 sau 17, nu am mai fost interesat Bratele pe OE la Ford ma duceau la vreo 1100 RON bucata, meyle am luat la 420 RON bucata. Plus, au suruburi la pivoti si ii pot schimba separat. Dar cum ziceam...regreteee This post has been edited by psychoo: 11 Jul 2022, 18:25 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai regreta atata, daca feeling-ul masinii iti place da-i bice si bucura-te de ea. Piesa noua e piesa noua totusi, ca n-or tine ele tot atat e altceva.
Mucix, la brate de aluminiu eu n-as schimba bucsi, pivoti. Am avut optiunea asta la spate, le-am schimbat cu totul si apoi de amorul artei am incercat sa scot bucsile. Una am reusit, cu avarierea grava a bratului, s-a largit gaura, a iesit cu span la greu. La Touareg voiam de aluminiu pentru greutate, are niste bascule de otel turnate uriase, cred ca au peste 10 kile. E ciudat ca numai pe Q7 s-au folosit alea de aliaj, probabil ala e mai greu prin alte parti. O sa mai vad cum sta piata acum, probabil prin toamna intra la amortizoare fata si bascule. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
MuciX |
![]()
Post
#384
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(YRX @ 11 Jul 2022, 18:23) Nu m-as fi gandit. De ce? ![]() QUOTE(YRX @ 11 Jul 2022, 18:23) M-as gandi ca fiind upmarket vor sa dea alt feeling al suspensiei, mai bun pentru ca "unsprung weight" mai mic. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
axabrt |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.976 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Focus 3 al meu are fix 1000 kg pe puntea față și fix 500 pe puntea spate
Așa arata cantarul de la standul ITP de la test de frane Probabil capetele de bara sa tina peste 250 000km de acord mai ales daca se merge cu roti de tabla de 16 inchi. Și nu se lovește cu mașina în gropi, borduri etc. Astea ale mele sunt maltratate așa cum sunt și mai are și jante de aliaj de 18. Ale dracu de grele . As zice că numai jantele și cauciucurile pe 18 ar trebui să scadă 100000km din viața capetelor de bara. Deocamdată au 70000 și nu dau semne de schimbat. Sunt curios daca ajung cu ele la o sută de mii. Ar fi ceva... |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#386
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(psychoo @ 27 May 2022, 22:42) [...] <span class='edit'>29 May 2022, 09:02:</span> Rasuflu usurat, nu e din injectoare, nici din circuitul de retur, e ceva cu capacul filtrului sau tevaraia de tur Pornire normala dupa 13h https://youtube.com/watch?v=X2UmG4TQ4Ds Concluzia ca injectoarele sunt ok dupa un singur test a fost eronata. Dar datorita timpului mare de asteptare si a rabdarii mele ajunse la limita am considerat suficient...acum realizez ca lenesul mai mult alearga. Au urmat multe alte teste, am demontat pompa de inalta si am observat ca exista comunicare intre tur si retur dar obstructionata/greoaie. Am aflat ca e normal, pentru a se descarca inalta presiune din rampa. Am inlocuit tevile ca sa vad ce se petrece, am pus supape de sens ca sa incerc sa izolez problema, iar astazi am demontat din nou conductele de alimentare si de retur ale injectoarelor ca sa fac test de vacuum. Pe tur totul ok, nu se pierde presiune, in schimb pe retur 2 din cele 4 injectoare pierd presiune. Mai am un set de injectoare sh, am verificat si la alea si nu pierde deloc. Asta inseamna ca peste noapte intra aer prin injector in retur, ajunge la pompa care comunica cu turul -> dezamorseaza turul Asadar urmeaza sa le dau jos si sa le fac bucati ca sa vad din ce cauza returul nu este etans... Exista 2 locuri prin care poate intra aer: 1. prin orificiile diuzei pe langa cui -> cuiul nu e etans -> ar fi groaznic si s-ar vedea(?) prin dilutia uleiului, motorina nearsa pe evacuare, acumulare de funingine in DPF si regenerari mai dese, ceea ce nu s-a intamplat (o sa mai investighez) 2. prin filetul corpului care tine diuza, deoarece nu am pus nici un fel de solutie de etansare pe filet, am strans doar mecanic Cu nici una din cele 2 optiuni nu sunt multumit ca explicatie, deoarece inseamna ca trebuie sa iasa si motorina sub presiune daca ceva nu e etans, ori pare totul uscat. O sa vad mai exact cand scot injectoarele de pe masina si voi repeta testul de vacuum in timp ce scufund injectorul in ulei sa vad cand devine etans... This post has been edited by psychoo: 14 Jul 2022, 12:02 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#387
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
daca acul nu e a etans pe duza aveai de mult o gaura in piston...
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
psychoo |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Bun, am desfacut un injector problematic si nu am vazut nimic suspect, asa ca am luat unul SH care avea probleme cu o valva de retur si am zis sa il "reconditionez" pe ala cu diuza si supapa noi.
M-am gandit ca poate corpul injectorului are o problema pe undeva si merge facuta o rocada. Zis si facut, ma apuc sa curat totul perfect, asamblez injectorul si surpriza, nu tine vacuum... Hotarat sa ii dau de capat, il desfac din nou si pun supapa de retur veche -> nu tine vacuum Desfac din nou si pun diuza+cui vechi si supapa de retur noua -> nu mai scapa Nemultumit de carpeala, pun smirghel P2000 pe birou si ma apuc sa fac oglinda suprafata corpului diuzei care intra in contact cu supapa de retur pana iese oglinda, o montez in injector si surpriza NU MAI SCAPA vacuum. Asadar kit-ul de reparatie delphi pe original nu vine din fabrica planat corespunzator... Ma duc sa demontez si celalalt injector "figurant" sa ma apuc de treaba... This post has been edited by psychoo: 14 Jul 2022, 16:13 Attached thumbnail(s) WhatsApp_Image_2022_07_14_at_5.12.06_PM.jpeg ( Size: 99.69k ) Number of downloads: 41 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
bion |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Cate meleoane de km are masina?
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Agrig |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.067 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(psychoo @ 14 Jul 2022, 15:39) Nemultumit de carpeala, pun smirghel P2000 pe birou ... Daca-l puneti, puneti-l macar pe o bucata de geam cit mai gros. Gata, ma duc sa ma uit la pakistani truck . ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:50 |